Dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:36 schreef Ymke het volgende:
Ik vind hem eng
Heeft ie wel,ooit door mij geopendquote:Op zondag 2 mei 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Raar dat dit fenomeen geen eigen topic heeft.
Kick eens omhoog.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft ie wel,ooit door mij geopend
was wel een familietopic trouwens,zal een zoeken straksquote:Op zondag 2 mei 2004 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kick eens omhoog.
Er kunnen niet genoeg adoratie topics zijn.
Dat is schijn. Dat moet ie doen omdat ie bij SBS zit.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:56 schreef sniper20 het volgende:
Ik ben ook geen fan van dit "fenomeen". Komt mij wat te popie-jopie over.
Is jouw post sarcastisch bedoeld ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oh mijn god....
Is dit topic sarcastisch bedoeld ofzo?
Hoezo ?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oh mijn god....
Is dit topic sarcastisch bedoeld ofzo?
ik wel, hij ging er altijd lekker vel inquote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef Murray het volgende:
Ik hem hem nooit zien voetballen...
Als presentator is ie een klasse beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef Murray het volgende:
Ik hem hem nooit zien voetballen... maar presenteert 'ie net zo goed als 'ie voetbalde?
waarom ging hij daar weer weg?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen.
Een echte persoonlijkheid.
Hoort eigenlijk bij de NOS.
Hij is er nooit geweest.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
waarom ging hij daar weer weg?
ja, hans kraay sr.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
heb verkeerde persoondan voor mij
yup,dat is emquote:Op zondag 2 mei 2004 23:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja, hans kraay sr.
Een smakeloze grap. Zijn sexuele gedragingen horen hier buiten te blijven.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik hoop voor hem dat ie nog wat potentie over heeft.
..qua acteertalent..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een smakeloze grap. Zijn sexuele gedragingen horen hier buiten te blijven.
Het is een topper op zijn gebied.
Als-ie bij de NOS zat zou ik 'm denk ik wel goed vinden.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen.
Een echte persoonlijkheid.
Hoort eigenlijk bij de NOS.
Als hij nu eens wat aan dat geslis deed en eens naar anderen luisterde zou hij heel misschien ooit een opleiding voor presentator kunnen gaan volgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Raar dat dit fenomeen geen eigen topic heeft.
Ex-voetballer met verstand van zaken die zijn kennis tegenwoordig als verslaggever bij SBS6 optimaal benut.
Buiten dat het een innemende persoonlijkheid is met een aanstekelijke lach, heeft ie veel kennis van zaken.
Een echte topper die altijd bescheiden op de achtergrond z'n werk doet.
Zo zouden er meer moeten zijn.
Prijsindicatie 2 sterrenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef SuperUli het volgende:
Kom, we doen een meeting en dan huren we Hans in.
http://www.partynet.nl/ha(...)9857d863ca32ce8ffaf2
Gullitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n ontieglijke grafhekel aan hem, hij snapt geen drol en tegenwoordig presenteert ie ook heel erg nep van die "grappige homevideo" programmas.
Alsjeblieft zeg
En dan dat stuk wat ooit in Kopspijkers is uitgezonden, over het doordrammen bij Rijkaard geloof ik, over iets wat ie helemaal niet graag kwijt wil op TV. En maar door blijven zeiken, 14 keer vragen naar iets waar hij geen commentaar op wou geven. Uiteindelijk liep Rijkaard maar weg.
Hans Kraay...
Leuk hoor Hans in huren, maar het kan spetterender!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef SuperUli het volgende:
Kom, we doen een meeting en dan huren we Hans in.
http://www.partynet.nl/ha(...)9857d863ca32ce8ffaf2
Ik heb wel eens betere goochelaars gezien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Als gast in voetbal insite is ie gewoon leuk
Geforceerd leuk. Een grote nepper, deze Kraay. Nog erger dan zijn vader.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:57 schreef tong80 het volgende:
Als gast in voetbal insite is ie gewoon leuk
Liever zo'n nepper dan een dooie lul zoals Kieftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:36 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geforceerd leuk. Een grote nepper, deze Kraay. Nog erger dan zijn vader.
Laten we het hier alleen ff over Hans Kraay hebben ok ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Kraay is niks.
Van Hanegem ook niks en Kieft voegt idd niks toe. En dan heb ik het niet eens over BB![]()
![]()
Opdoeken dat programma, en rap!
Er zijn al te veel letters aan die eikel verspild.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:41 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Laten we het hier alleen ff over Hans Kraay hebben ok ?
'Hey jo let the flow go. Opdoek zeikdoek banvloek jo. Niet te slow met de nieuwe show. Kraaij doet het goed Derksen zit het in het bloed. Kieft is niks met zoals ie het doet. Jo. Let de show go. En het komt allemaal weer goed.'quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:40 schreef Beschouw het volgende:
Kraay is niks.
Van Hanegem ook niks en Kieft voegt idd niks toe. En dan heb ik het niet eens over BB![]()
![]()
Opdoeken dat programma, en rap!
Ik ben geen kudde dier.Is toch leuk discussieren zo ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:43 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Tong waarom geef je niet toe dat Hans Kraay niets voorsteld ?
Maar je vind hem dus echt goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben geen kudde dier.Is toch leuk discussieren zo ?
Hij is overal bagger. Behalve in VI daar is ie leukquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Maar je vind hem dus echt goed?
We zijn allebei een diersoortquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef Beschouw het volgende:
Ben je soms familie van Kraay?
Juistquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Trancelocator het volgende:
Ik ben benieuwd of deze duizendpoot ook goed uit de voeten kan bij zoiets als zwemwedstrijden of waterpolo, en wel in het water met een groot blok beton aan zijn benen.
Omdat hij probeert Barbara Barend voor gek te zetten ofzo ? want die stoere praat over bep. trainers van hem vond ik maar flauw overkomen , als hij iets " stoers" zegt dan kijkt hij gelijk om zich heen van kijk mij eens, ik heb iets heel erg gezegdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is overal bagger. Behalve in VI daar is ie leuk
Ik zeg niet dat ik het met hem eens ben.Maar gisteren was de eerste aflevring van het jaar waar er een beetje discussie kwam. Het hele jaar is het al EO bij de commercielen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Omdat hij probeert Barbara Barend voor gek te zetten ofzo ? want die stoere praat over bep. trainers van hem vond ik maar flauw overkomen , als hij iets " stoers" zegt dan kijkt hij gelijk om zich heen van kijk mij eens, ik heb iets heel erg gezegd
Ja das waarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het met hem eens ben.Maar gisteren was de eerste aflevring van het jaar waar er een beetje discussie kwam. Het hele jaar is het al EO bij de commercielen.
Zeg ik dat ik tevreden ben ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:52 schreef Beschouw het volgende:
Discussiëren met Kraay.... Je bent wel gauw tevreden tong
Ja, tuurlijk. Want het is nu helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik tevreden ben ?
Hij kan altijd nog beter worden
En Hans Kraay jr. is de verpersoonlijking van een minkukel.quote:MINKUKEL
Het woord minkukel maakte zijn debuut in de Nederlandse taal op 23 februari 1963, in aflevering 4.835 van verhaal 102 Tom Poes en het Kukel. Ra-ra, een mannetje met een dokterstas, meet met een soort stetoscoop Prlwytzkofski's kukel. Dat valt niet goed uit: ,,Geen plus, verklaarde hij [Ra-ra], na een ogenblik aandachtig geluisterd te hebben. ,,Een min-kukel. Dank u.''
Toch heeft hij een minderwaardigheidscomplex naar andere commentatoren en kenners toe hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
opdringerig, overaanwezig, zelfingenomen
bescheidenheid is hem schijnbaar vreemd, daarom vind ik m geen goede presentator.
Sportpresentatoren zijn sowieso een beetje vreemd altijd. Apart .
Die Barbara zit toch wel voor gek maar ze praat leuk door haar neus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:48 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Omdat hij probeert Barbara Barend voor gek te zetten ofzo ? want die stoere praat over bep. trainers van hem vond ik maar flauw overkomen , als hij iets " stoers" zegt dan kijkt hij gelijk om zich heen van kijk mij eens, ik heb iets heel erg gezegd
Of Ali Ali met zijn wonderkan: http://www.partynet.nl/al(...)_zijn_wonderkan.html .quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuk hoor Hans in huren, maar het kan spetterender!
http://www.partynet.nl/au(...)ke_van_ginneken.html
of
http://www.partynet.nl/chantal_janzen/chantal_janzen.html
![]()
Hans Kraaij jr. en leuk gaan niet echt samen...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
Maar je bent het wel met me eens dat ie een leuke studiogast is ?
Ook eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ben oud genoeg om mijn vooroordelen opzij te zetten.Ik blijf er bij dat ie als ie er als gast is het programma leuker maakt.; Ik heb het niet over de mens Kraai of over zijn andere programma's
Ja, Hans 'Formidabel' is duidelijk van een minder niveau...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Kraaij in voetbal insite ook ok!
Stukken beter dan die ouwe van m
Vandaag is Lienden gepromoveerd naar de hoofdklasse C, het is volgens mij de derde promotie op rij dus zo slecht doen ze het daar niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Hij wil promoveren met FC Lienden en koopt al jaren dure spelers. Lukt hem tot nu toe nog niet.
Hoofdklasse C zondag inderdaad. Zullen ze bij DOVO niet blij mee zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef Dr_Pepper het volgende:
[..]
Vandaag is Lienden gepromoveerd naar de hoofdklasse C, het is volgens mij de derde promotie op rij dus zo slecht doen ze het daar niet.
Is het hem gelukt?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Blawh het volgende:
Wat een klasbak, zijn tactisch vernuft heeft David (Lienden) van Goliath (Vitesse) doen winnen in de zeer prestigieuze KNVB Beker .
Die ultieme beloning hebben ze goed aangepakt.quote:Zichzelf typeren als trainer vindt Kraay jr. moeilijk. "Omdat ik het niet weet. Als er een stoel staat, wil ik staan en als er geen stoel staat, wil ik zitten. En negentig minuten observeren is voorbehouden aan Wim van Hanegem en negentig minuten kladblokken volschrijven aan Louis van Gaal. Joh, ik doe maar wat." Bij FC Lienden slaat het aan, al moet de ultieme beloning komen met het loten van een profclub in de derde ronde van de KNVB beker.
Je zal hem toch als trainer hebben zeg.. elke keer die slechte grappenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na deze beelden zie ik geen prof(trainer)carriere voor hem meer.
Barry hebben ze ook nooit serieus genomenquote:Op donderdag 13 november 2008 00:13 schreef tong80 het volgende:
Ach Barry Hughes had een kamerbreed tapijt.
quote:Kraay jr kust 'Jakhals Erik' van DWDD
LIENDEN - Hans Kraay junior, tv-presentator van SBS6 én trainer van zondag-hoofdklasser Lienden, was woensdagavond door het dolle heen na de daverende stunt tegen Vitesse. ,,Ik ben een sentimentele lul aan het worden.''
Kort na een interview van Jakhals Erik van het Vara-programma De Wereld Draait Door kust een uitzinnige Kraay junior hem vol op de mond. De uitzending is vanavond te zien vanaf 19.30 uur op Nederland 3.
Kraay: ,,Dit is ongelofelijk. Ik sta te janken. Ik ben gewoon een sentimentele lul aan het worden. Het is geweldig. Voetbal kan zoveel mooie dingen geven. Heb je ooit voetballers door hunebedden heen zien ploegen en vliegtuigen uit de lucht zien koppen? Het is net of we bevrijd zijn van de Duitsers.''
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:44 schreef jmac het volgende:
"Heb je ooit voetballers door hunebedden heen zien ploegen en vliegtuigen uit de lucht zien koppen? Het is net of we bevrijd zijn van de Duitsers.''
OMGHoe kom je erop.
quote:Hans Kraay junior: "Meest waardeloze loting ooit"
FC Lienden werd in de loting van de achtste finales van het vaderlandse bekertoernooi gekoppeld aan Roda JC. De trainer van de amateurs die in vorige ronde verrassend eredivisionist Vitesse uitschakelden, Hans Kraay junior, baalt.
"We leefden op een wolk en dan donder je er zo af", zegt de oefenmeester annex tv-presentator in gesprek met Omroep Gelderland. "Dit is de meest waardeloze loting ooit. We mogen in een strafkamp naar Limburg, daar worden we tegen de muur gezet en gefusilleerd."
"Afschuwelijk voor de spelers en onze supporters", gaat Kraay verder. "Dit voelt alsof ik ontslagen ben, dit doet zoveel pijn. Na één van de mooiste avonden van mijn leven heeft dit nul tot generlei waarde. Het is net het uitzendbureau: het waren één mooie dagen."
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heeft die gast een obsessie met de oorlog ofzo?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:44 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Heeft die gast een obsessie met de oorlog ofzo?
Eensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij is overal bagger. Behalve in VI daar is ie leuk
Tot en met 2012?quote:Kraay Jr. blijft Lienden trouw
Door Jeroen de Laat
Donderdag, 05 februari 2009, 21:29
Hans Kraay junior heeft enkele aanbiedingen van betaald voetbalclubs naast zich neergelegd. Hij blijft trainer van FC Lienden.
De oud-prof van onder meer FC Den Bosch, De Graafschap, EVV Eindhoven, Helmond Sport, RKC Waalwijk en NAC Breda bereikte donderdag een akkoord over een nieuw contract tot medio 2012.
Lienden zorgde in de KNVB-beker voor een grote verrassing door Vitesse uit te schakelen. In de achtste finale verloor de zondaghoofdklasser in de verlenging van Roda JC.
Ja hoor. En soms zelfs ook voor onbepaalde tijd. Al is dat ook een handige manier voor beide partijen om zonder al te veel moeite van elkaar af te komen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 09:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, bij een prof club niet heel erg gek - maar ik wist niet dat er bij de amateurs ook zulke relatief lange contracten worden afgesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |