Dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:36 schreef Ymke het volgende:
Ik vind hem eng
Heeft ie wel,ooit door mij geopendquote:Op zondag 2 mei 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Raar dat dit fenomeen geen eigen topic heeft.
Kick eens omhoog.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heeft ie wel,ooit door mij geopend
was wel een familietopic trouwens,zal een zoeken straksquote:Op zondag 2 mei 2004 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kick eens omhoog.
Er kunnen niet genoeg adoratie topics zijn.
Dat is schijn. Dat moet ie doen omdat ie bij SBS zit.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:56 schreef sniper20 het volgende:
Ik ben ook geen fan van dit "fenomeen". Komt mij wat te popie-jopie over.
Is jouw post sarcastisch bedoeld ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oh mijn god....
Is dit topic sarcastisch bedoeld ofzo?
Hoezo ?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Oh mijn god....
Is dit topic sarcastisch bedoeld ofzo?
ik wel, hij ging er altijd lekker vel inquote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef Murray het volgende:
Ik hem hem nooit zien voetballen...
Als presentator is ie een klasse beter.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:05 schreef Murray het volgende:
Ik hem hem nooit zien voetballen... maar presenteert 'ie net zo goed als 'ie voetbalde?
waarom ging hij daar weer weg?quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen.
Een echte persoonlijkheid.
Hoort eigenlijk bij de NOS.
Hij is er nooit geweest.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:12 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
waarom ging hij daar weer weg?
ja, hans kraay sr.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:22 schreef ASSpirine het volgende:
heb verkeerde persoondan voor mij
yup,dat is emquote:Op zondag 2 mei 2004 23:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ja, hans kraay sr.
Een smakeloze grap. Zijn sexuele gedragingen horen hier buiten te blijven.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:58 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik hoop voor hem dat ie nog wat potentie over heeft.
..qua acteertalent..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een smakeloze grap. Zijn sexuele gedragingen horen hier buiten te blijven.
Het is een topper op zijn gebied.
Als-ie bij de NOS zat zou ik 'm denk ik wel goed vinden.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk één van de weinigen.
Een echte persoonlijkheid.
Hoort eigenlijk bij de NOS.
Als hij nu eens wat aan dat geslis deed en eens naar anderen luisterde zou hij heel misschien ooit een opleiding voor presentator kunnen gaan volgen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Raar dat dit fenomeen geen eigen topic heeft.
Ex-voetballer met verstand van zaken die zijn kennis tegenwoordig als verslaggever bij SBS6 optimaal benut.
Buiten dat het een innemende persoonlijkheid is met een aanstekelijke lach, heeft ie veel kennis van zaken.
Een echte topper die altijd bescheiden op de achtergrond z'n werk doet.
Zo zouden er meer moeten zijn.
Prijsindicatie 2 sterrenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef SuperUli het volgende:
Kom, we doen een meeting en dan huren we Hans in.
http://www.partynet.nl/ha(...)9857d863ca32ce8ffaf2
Gullitquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n ontieglijke grafhekel aan hem, hij snapt geen drol en tegenwoordig presenteert ie ook heel erg nep van die "grappige homevideo" programmas.
Alsjeblieft zeg
En dan dat stuk wat ooit in Kopspijkers is uitgezonden, over het doordrammen bij Rijkaard geloof ik, over iets wat ie helemaal niet graag kwijt wil op TV. En maar door blijven zeiken, 14 keer vragen naar iets waar hij geen commentaar op wou geven. Uiteindelijk liep Rijkaard maar weg.
Hans Kraay...
Leuk hoor Hans in huren, maar het kan spetterender!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:31 schreef SuperUli het volgende:
Kom, we doen een meeting en dan huren we Hans in.
http://www.partynet.nl/ha(...)9857d863ca32ce8ffaf2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |