Ook eens.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ben oud genoeg om mijn vooroordelen opzij te zetten.Ik blijf er bij dat ie als ie er als gast is het programma leuker maakt.; Ik heb het niet over de mens Kraai of over zijn andere programma's
Ja, Hans 'Formidabel' is duidelijk van een minder niveau...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind Kraaij in voetbal insite ook ok!
Stukken beter dan die ouwe van m
Vandaag is Lienden gepromoveerd naar de hoofdklasse C, het is volgens mij de derde promotie op rij dus zo slecht doen ze het daar niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:
Hij wil promoveren met FC Lienden en koopt al jaren dure spelers. Lukt hem tot nu toe nog niet.
Hoofdklasse C zondag inderdaad. Zullen ze bij DOVO niet blij mee zijn.quote:Op maandag 5 juni 2006 20:58 schreef Dr_Pepper het volgende:
[..]
Vandaag is Lienden gepromoveerd naar de hoofdklasse C, het is volgens mij de derde promotie op rij dus zo slecht doen ze het daar niet.
Is het hem gelukt?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Blawh het volgende:
Wat een klasbak, zijn tactisch vernuft heeft David (Lienden) van Goliath (Vitesse) doen winnen in de zeer prestigieuze KNVB Beker .
Die ultieme beloning hebben ze goed aangepakt.quote:Zichzelf typeren als trainer vindt Kraay jr. moeilijk. "Omdat ik het niet weet. Als er een stoel staat, wil ik staan en als er geen stoel staat, wil ik zitten. En negentig minuten observeren is voorbehouden aan Wim van Hanegem en negentig minuten kladblokken volschrijven aan Louis van Gaal. Joh, ik doe maar wat." Bij FC Lienden slaat het aan, al moet de ultieme beloning komen met het loten van een profclub in de derde ronde van de KNVB beker.
Je zal hem toch als trainer hebben zeg.. elke keer die slechte grappenquote:Op woensdag 12 november 2008 23:57 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na deze beelden zie ik geen prof(trainer)carriere voor hem meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |