Nee, dat is 'Puur Froger.'quote:Op zondag 2 mei 2004 21:15 schreef Allan24 het volgende:
Zijn dat niet van die vadsige randfiguren met het intellect en uiterlijk van een kliko?
pikken?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik slik maar 17 pikken, en niet 20, dus het valt best wel mee met mijn verslaving.
keek gister naar kopspijkers, beatrix had dat prorgamma gekeken voor onsquote:Op zondag 2 mei 2004 21:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
sorry, de wat?
Oog voor detail.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
pikken?
die maquote:Op zondag 2 mei 2004 21:18 schreef Crazyivan het volgende:
wat een lekker wijf man
alleen deze bulken niet echt van het geldquote:Op zondag 2 mei 2004 21:08 schreef Nouk het volgende:
De neppe Osbournes
Wat ik al gezegt hadquote:Op zondag 2 mei 2004 22:09 schreef Insomaniac het volgende:
Keik, as ik nu nog dikker wort, wort et me doot.
*frituurpan aanzet
->En dan neem ik sjeks en de stekkers en de spesjale ete (..)
<- Dus je neemt alles door elkaar?
->Jah, dat mag eigeleik niet, het is ook niet goet, maar ik doe het tog
HOU JE BEK SEIKERT!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:11 schreef tonks het volgende:
[..]
Wat ik al gezegt had![]()
Het was écht leuk.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:13 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb het niet gezien. En gezien de reacties hier heb ik blijkbaar wat leuks gemist.
Sociaal ramptoerisme.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Insomaniac het volgende:
Het was écht leuk.. Op een bizarre edoch walgelijke manier.
Om de één of andere reden mis ik altijd de bizarre edoch walgelijk leuke dingen.quote:Op zondag 2 mei 2004 22:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het was écht leuk.. Op een bizarre edoch walgelijke manier.
Ik moet meteen weer aan "ik maas dus Kobie, een waus van de rolleman" denken.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:00 schreef SEMTEX het volgende:
Ik mot elleke dag 17 pille
Als je van leedvermaak en plaatsvervangende schaamte houdt, dan wel ja.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:01 schreef Tokay het volgende:
Ik had het nota bene omcirkeld in de tv-gids, ben ik vergeten te kijken.
Heb ik nu iets heel erg leuks gemist?
Leedvermaak als in Frans Bauer die een doodsmak maakt op een kinderglijbaantje?quote:Op maandag 3 mei 2004 00:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je van leedvermaak en plaatsvervangende schaamte houdt, dan wel ja.
Die mensen hebben tenminste nog iets bereikt in het leven.quote:Op maandag 3 mei 2004 00:07 schreef Tokay het volgende:
Leedvermaak als in Frans Bauer die een doodsmak maakt op een kinderglijbaantje?
Plaatsvervangende schaamte als in Adam Curry die quasi onwetend zijn stijgerende erectie filmt?
quote:Op maandag 3 mei 2004 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
was dat met die gozer die vissen aan het kweken was? zapte er er langs en ben niet meer teruggekomen, maar dat had ik dus beter wel kunnen doen, begrijp ik.
JA DAN PLEUR IK AL JE OTOO RAME KAPOT!!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
EN IK PLEUR JE SCOOTER OM BIJDEHANDTJE!
quote:Op zondag 2 mei 2004 23:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moet meteen weer aan "ik maas dus Kobie, een waus van de rolleman" denken.
kutlicht!quote:Op maandag 3 mei 2004 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
was dat met die gozer die vissen aan het kweken was? zapte er er langs en ben niet meer teruggekomen, maar dat had ik dus beter wel kunnen doen, begrijp ik.
Ik zag " ontregt " op de muur staan hoor,quote:Op zondag 2 mei 2004 22:07 schreef SEMTEX het volgende:
ONTRECHT!![]()
Yeah baby Yeah.............ik heb alleen maar voorstukjes gezien. Issut echt zo erg als dat ik denk dat het is?????quote:Op maandag 3 mei 2004 12:33 schreef Tokay het volgende:
Croupouque, UIO_AMS en andere zielen die het TV-evenement De Tokkies hebben gemist
(ik dus ook)...
Het wordt herhaald!
Dinsdag 4 mei, SBS6, 23:25 - 00:25 uur: De Tokkies (h)
Ik zou het niet kijken tijdens het avondeten.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Yeah baby Yeah.............ik heb alleen maar voorstukjes gezien. Issut echt zo erg als dat ik denk dat het is?????
Nog veel erger waarschijnlijk.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef Marczilla het volgende:
Yeah baby Yeah.............ik heb alleen maar voorstukjes gezien. Issut echt zo erg als dat ik denk dat het is?????
Hmz................ik ben benieuwdquote:Op maandag 3 mei 2004 12:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nog veel erger waarschijnlijk.![]()
Dat wordt smullen!![]()
Ohja, wat voor plannen zijn dat dan?quote:Op maandag 3 mei 2004 12:35 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
"Ik hebbe wel toekomst planne maar die worden nooit wat , haha."
Vertel vertelquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:30 schreef Badharing het volgende:
- Nee, hij kan niet werken want hij is afgekeurd
- Oh, wat heeft hij dan??
- Niks!
Offtopic:
Ik zal trouwens eens naar SBS mailen dat we hier in Den Bosch een gezin hebben waar zelfs de Tokkies nog voor op de vlucht slaan. Misschien ook leuk om eens te filmen. Een beetje inwoner uit de regio Den Bosch weet vast wel welke familie ik bedoel![]()
Als dat zo is dan hebben ze in ieder geval een goede smaak qua muziekquote:Op maandag 3 mei 2004 00:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die mensen hebben tenminste nog iets bereikt in het leven.
Dit waren meer de luisteraars van Frans Bauer, en dan ook nog de mensen die enkel de goedkoopste kaartjes kunnen betalen.
Een aantal jaar geleden sloot een supermarkt van Spar haar deuren definitief na de terrorisering door deze familie.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:31 schreef GazGas het volgende:
[..]
Vertel vertel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |