Wat is dat voor achterlijke onzin.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer. Vinden ze provocerend.
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer. Vinden ze provocerend.
Hey Kirmizi, bedankt dat je mijn naam uit je signature hebt verwijderd. Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:54 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
![]()
Geinig.. maar de bekendste opruier, Ertan, staat er niet bijquote:Op zondag 2 mei 2004 17:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www28.brinkster.com/dorac/moslim-monitor/index.htm
hehe
Het gaat me meer om bekende opruiers op Fok zelf. En hier heeft Ertan niet zoveel posts.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:01 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Geinig.. maar de bekendste opruier, Ertan, staat er niet bij(zit die al vast ofzo)
Het was kiezen tussen meerdere slechten. Jij bent daarbij helaas afgevallen, al zou ik je erbij hebben gezet als ik niet beperkt was in mijn ruimte.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hey Kirmizi, bedankt dat je mijn naam uit je signature hebt verwijderd. Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.
Ik ga nog even die quote van jou waarin je zei dat homo's terecht worden geweigerd in taxi's opzoeken.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:02 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Het was kiezen tussen meerdere slechten. Jij bent daarbij helaas afgevallen, al zou ik je erbij hebben gezet als ik niet beperkt was in mijn ruimte.
Succes ermee.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik ga nog even die quote van jou waarin je zei dat homo's terecht worden geweigerd in taxi's opzoeken..
LOLquote:Op zondag 2 mei 2004 17:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www28.brinkster.com/dorac/moslim-monitor/index.htm
hehe
En geupdate.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:24 schreef pberends het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
quote:6. 2 mei 18:14 @Home, Roden, Nederland
Ik mis eigenlijk nog 2 a 3 'undercover' moslims, ik noem een Gelly, Calvobbes en Ype..quote:Op zondag 2 mei 2004 18:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En geupdate.
Wat is er zo grappig hieraan? Het is eerder om te huilen.
Eindelijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk nog 2 a 3 'undercover' moslims, ik noem een Gelly, Calvobbes en Ype..![]()
Als ik alle islamofielen erbij moet zetten ben ik helemaal lang bezig.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:30 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Ik mis eigenlijk nog 2 a 3 'undercover' moslims, ik noem een Gelly, Calvobbes en Ype..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |