Vulcanquote:
tja dat gevoel heerts al een tijdje bij mij elke keer als ik pumatje hoor spreken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 11:16 schreef Wuder het volgende:
Ik denk dat bij Pumatje de patriotisme voor communisme zijn verstand overstegen is...
zelfs erger dan bij mij
grand wat?quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tja dat gevoel heerts al een tijdje bij mij elke keer als ik pumatje hoor spreken.
ik heb het gevoel dat hij een kloon is van die gast die zei dat de sovjets een bunker van meer dan 1km^2 onder de grand hadden
hmm ik dacht alquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:43 schreef sp3c het volgende:
grond denk ik
haha, nou , sherman en andere koekblikken enzo heb ik wel gehad op die open dagen en bevrijdingsdagen in de buurt hier., zou graag een keer in een t-34 rijden ja. vind het altijd wel intressant, die interieuren van oorlogsvoertuigen, zo weet ik nooit van mijn hele leven langer dan 10 uur in een duikboot te willen zittenquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ik geloof niet dat hij ooit in een T34 oid gereden heeft en die lijkt hij geweldig te vinden
Fransen hadden datquote:Op dinsdag 28 december 2004 13:45 schreef SHERMAN het volgende:
maar de amerikanen hebben toch ook een behoorlijke bunker in een berg zitten? daar is zelfs zo'n film over geweest met hackers geloof ik
Mmm, 1000 vierkante meter is toch niet zo veel...? Zeker niet als er verschillende verdiepingen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2004 13:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb het gevoel dat hij een kloon is van die gast die zei dat de sovjets een bunker van meer dan 1km^2 onder de grond hadden
zal het topic zo zoeken was echt een belachelijk aantal en rusland was hem aan het bouwenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:36 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Mmm, 1000 vierkante meter is toch niet zo veel...? Zeker niet als er verschillende verdiepingen zijn.
In die atoombunkers (waar ook kernraketten gelanceerd konden worden) konden een hoop mensen een hele lange tijd doorbrengen hoor. Met proviand voorraden voor maaaanden en een eigen water en stroom voorziening. En dat allemaal een paar 100 meter onder de grond met als ingang een schuurtje of boerderijtje oid....
Denk dat je die ook dichter bij huis kan zoeken hoor, in Egenland, Frankrijk, Duitsland misschien....
Jij hebt in een sherman geredenquote:Op dinsdag 28 december 2004 14:05 schreef Pumatje het volgende:
[..]
haha, nou , sherman en andere koekblikken enzo heb ik wel gehad op die open dagen en bevrijdingsdagen in de buurt hier., zou graag een keer in een t-34 rijden ja. vind het altijd wel intressant, die interieuren van oorlogsvoertuigen, zo weet ik nooit van mijn hele leven langer dan 10 uur in een duikboot te willen zitten. Kut sigaren.
maar inderdaad, het was een domme opmerking van me over die leo 2, natuurlijkgeen kut tank. het is enkel niet mijn favoriet
eeh.. telt erop zitten terwijl het vooruit gaat ookquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:58 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Jij hebt in een sherman gereden![]()
![]()
Maar niet te veel naar Discovery kijken, dat extreem machines, klopt geen ruk van, erg verouderd, en ze blijven steeds de zelfde aflevering uitzenden! Dat geloofde ik vroeger ook allemaal, tot ik zelf met / aan de Leopard 2 ging werken.quote:We moeten eigenlijk mat meer documentaires zien van moderne tanken op tv, dat komt toch zo zelden..
wtfquote:Op woensdag 9 februari 2005 06:43 schreef CeeJee het volgende:
Misschien niet de beste maar wel de coolste tank uit WO2
[afbeelding]
De Antonov KT vliegende tank, bedoeld om de VDV luchtlandingen te ondersteunen.
Hahaha, vet ding!quote:Op woensdag 9 februari 2005 06:43 schreef CeeJee het volgende:
[afbeelding]
fotoshop?quote:Op woensdag 9 februari 2005 06:43 schreef CeeJee het volgende:
[afbeelding]
Ik geloof van niet. http://www.unrealaircraft.com/roadable/antonov_kt.php Het mag duidelijk zijn dat dit ding uitsluitend kon zweven en na de landing de vleugels eraf werden gehaald om als licht tankje rond te kunnen rijden. De Geallieerden hebben ook zo'n idee gehad:quote:
natuurlijk nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |