Vette filmpjes! Jullie reden nog best wel hard op die weg he?quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef -calimero- het volgende:
[..]
bijdeze HET filmpje op de openbare weg (de onderste) + nog een heleboel filmpjes.
Sommige zijn zelf gemaakt, en sommige heb ik van een maatje gekregen die ze heeft gemaakt tijdens oefeningen. ook wat spul bij van internix..
Huh? Alleen de laatste lycos link bestaat bij mij niet....quote:Op zondag 26 december 2004 12:47 schreef SHERMAN het volgende:
Hoe heb je ze gedownloadik krijg de melding dat het bestand niet bestaat
Ik krijg bij alle 4 de lycos filmpjes de melding dat het bestand niet kan worden gevondenquote:Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Huh? Alleen de laatste lycos link bestaat bij mij niet....
Ik ben van de Leo2A6 toch iets meer gecharmeerd dan bijv. de Abrahams MBT. I.i.g. denk ik dat we goed mee kunnen komen op het slagveld.
Overigens, ik had er nooit bij stil gestaan dat de A6 "gewoon" een upgrade is! Wel een bijzondere (technisch) goede upgrade dan!
rechtermuis knop, en dan doel opslaan als. bij mij doen ze het!quote:Op zondag 26 december 2004 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik krijg bij alle 4 de lycos filmpjes de melding dat het bestand niet kan worden gevonden
eerste stuk is max. 50, laatste stuk is max 80. Tja, dan kan je natuurlijk niet het verker gaan ophouden hequote:Op zondag 26 december 2004 12:44 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Vette filmpjes! Jullie reden nog best wel hard op die weg he?
Jup, die heb ik wel, alleen dat zijn filmpjes van 80 tot 160 MB... die kan ik nergens kwijt. Moet je maar eens kijken op www.kampfpanzer.de daar is wel t een en ander te vinden.quote:Op zondag 26 december 2004 13:43 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn er trouwens HI-RES filmpjes te vinden van de Leo? zoals die Promo filmpjes?
Mijn dank is grootquote:Op zondag 26 december 2004 14:17 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Jup, die heb ik wel, alleen dat zijn filmpjes van 80 tot 160 MB... die kan ik nergens kwijt. Moet je maar eens kijken op www.kampfpanzer.de daar is wel t een en ander te vinden.
quote:Op maandag 27 december 2004 23:15 schreef Pumatje het volgende:
verder, ik ben van mening dat de IS-2 de betere was van de 2e wereldoorlog.
Enige nadeel is het ontbreken van een machinegeweer en de beperkte ammunitie die het met zich meevoer.
Dus wel machinegunsquote:Armament
122mm M1943 D-25T L/43 gun
1 x 12,7mm M1938 DShK
1 x 7,62mm DT/DTM
Ammo
28 x 122mm shells
2331 x DT rounds
300 x DShK rounds
Geen idee hoeveel rounds "gemiddeld" is/wasquote:Op maandag 27 december 2004 23:21 schreef Pumatje het volgende:
Ja klopt, maar 1 ervan was aan de achterkant in de koepel gebruikt, en bijna niet te gebruiken , wel handig als vijandelijke eenheden op de tank proberen te klimmen maarja.
verder, 28 rounds?
De t-34 had er net als elke andere gangbare tank 100
28 is SUPER weinig
Sorrie?quote:verder, 28 rounds?
De t-34 had er net als elke andere gangbare tank 100
28 is SUPER weinig
Ik was al aan het zoeken hoeveel een Leo er heeftquote:Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Sorrie?
De Leopard 2 heeft er 42...
Er was berekend dat als iedere geallieerde tank, in geval van het uitbreken van een oorlog met de USSR, 5 schoten zou lossen om vijandige tanks uit teschakelen het al 'veel' zou zijn.
bovendien lijkt 100 granaten mij wel heeel erg veel, waar moeten ze die dingen laten, en weet je hoe gevaarlijk dat is voor de bemanning bij ene treffer.
er zit een verschil van 70 jaar tussen vriend , destijds nam het raken van een tank al heel wat meer moeite en energie in beslag dan nu, daarnaast is de ammo nu velen malen effectiever.quote:Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Sorrie?
Er was berekend dat als iedere geallieerde tank, in geval van het uitbreken van een oorlog met de USSR, 5 schoten zou lossen om vijandige tanks uit teschakelen het al 'veel' zou zijn.
bovendien lijkt 100 granaten mij wel heeel erg veel, waar moeten ze die dingen laten, en weet je hoe gevaarlijk dat is voor de bemanning bij ene treffer.
eeeh de sherman had er 97quote:Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Sorrie?
pwnz!quote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef -calimero- het volgende:
[..]
Leopard 2A5 op de openbareweg
doe is normaalquote:
anders ik welquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:56 schreef -calimero- het volgende:
misschien is ie een beetje jaloers dat ie er niet in mag rijden![]()
mjah ik geloof niet dat hij ooit in een T34 oid gereden heeft en die lijkt hij geweldig te vindenquote:Op dinsdag 28 december 2004 10:56 schreef -calimero- het volgende:
misschien is ie een beetje jaloers dat ie er niet in mag rijden![]()
Ik werd in een YPR al misselijkquote:Op dinsdag 28 december 2004 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah ik geloof niet dat hij ooit in een T34 oid gereden heeft en die lijkt hij geweldig te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |