voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:41 schreef Wuder het volgende:
Trouwens, is het eigenlijk mogelijk om als je veel geld hebt in Nederland een MBT (Leo1) of een oude IFV te kopen?
Smartassquote:
En makkelijk parkeren! (desnoods bovenop een Smart, hehe)quote:maar eigenlijk is het idd geen tank ... maar hijs wel cute
Omdat het te zwaar/breed is?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
voor zover ik weet wel.
je mag er alleen niet mee over straat
FF een weet vraagje, maar deze is toch nooit echt operationeel geweest? De m26 super pershing daarentegen wel, gewonnen van een Königs Tigerquote:Op donderdag 23 december 2004 15:43 schreef Wuder het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is geen tank meer.. maar een rijdende fort..
Was een paar maanden geleden toch in Noord-Holland ?quote:Op donderdag 23 december 2004 17:33 schreef SHERMAN het volgende:
je molt de hele weg met zo'n tank
ik ziet het al voor me als een leo hier door de straat komt
ziet er niet naar uit als ik het zo zie het armor van de tiger ziet er veel sterker uitquote:Op donderdag 23 december 2004 17:57 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
FF een weet vraagje, maar deze is toch nooit echt operationeel geweest? De m26 super pershing daarentegen wel, gewonnen van een Königs Tiger
[afbeelding]
Op eerste gezicht wel, maar de Super Pershing was een op het slagveld opgewaardeerde T26 Pershing, met extra frontaal armor (van Panthers af gesloopt enzo) en een 90mm high velocity kanon. Hier het hele verslag van het enige treffen tussen de Super Pershing en een Königs Tigerquote:Op donderdag 23 december 2004 19:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ziet er niet naar uit als ik het zo zie het armor van de tiger ziet er veel sterker uit
Probleem voor de Duitsers in de laatste oorlogsjaren - en dus ook bij de productie van de Königstiger - was dat veel staal dat ze produceerden van een slechte kwaliteit was. Het pantser van de tanks was dus wel dik maar wilde bij een treffer nogal snel barsten.quote:Op donderdag 23 december 2004 19:04 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ziet er niet naar uit als ik het zo zie het armor van de tiger ziet er veel sterker uit
Puur toeval als je het verhaal leest (de Tiger werd op de onderkant geraakt toen die ergens overheen reed.).quote:Op donderdag 23 december 2004 17:57 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
FF een weet vraagje, maar deze is toch nooit echt operationeel geweest? De m26 super pershing daarentegen wel, gewonnen van een Königs Tiger
[afbeelding]
Hahaha, vaak genoeg over de openbare weg gereden, erg lache als je een fietser inhaalt of voor of achter een auto rijd. heb er nog wel ergens een filmpje van. Met een personenauto vlak achter een tank rijden is trouwens niet verstandig, er vliegt nog weleens een stuk rubber van de pads af...quote:Leopard2's zie je voor zover ik weet ook niet op de weg die staan vrijwel altijd op een dieplader tenzij de Duitsers weer de grens over komen
Jup, k ga ffn dat filmpje opzoeken en verbouwen naar .wmv dan post k m wel ffn.quote:
bijdeze HET filmpje op de openbare weg (de onderste) + nog een heleboel filmpjes.quote:
Toffe filmpjesquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef -calimero- het volgende:
[..]
bijdeze HET filmpje op de openbare weg (de onderste) + nog een heleboel filmpjes.
Sommige zijn zelf gemaakt, en sommige heb ik van een maatje gekregen die ze heeft gemaakt tijdens oefeningen. ook wat spul bij van internix..
MCW testbaan 1
MCW testbaan 2
MCW testbaan 3
MCW waterbak
Schieten Coax
Inschieten Leo 2A6
Schot Leopard 2A6
Onderluiks schieten
Schietbaan
Nachteschieten (Pz 87)
Schietbaan (Pz 87)
Onderluiks rijden
Diepwaden
Leopard 2
Leopard 2A5 MBT
Leopard 2 A6(NL)
Leopard 2 MBT
Leopard 2A5 op de openbareweg
Nou.... wat vind jij dan goed?quote:Op zaterdag 25 december 2004 22:42 schreef Pumatje het volgende:
kut tank..
Inderdaad heeft hij een goed onderbouwde meningquote:
Ik reed een keer ook op zo'n provinciale weg en toe nreed opeens zo'n YPR (?) van de marechaussee langs... ik moest half de berm in.... ze reden ook asociaal echt midden op de weg terwijl ze makkelijk gewoon op één helft konden rijdenquote:Op zaterdag 25 december 2004 21:41 schreef -calimero- het volgende:
[..]
bijdeze HET filmpje op de openbare weg (de onderste) + nog een heleboel filmpjes.
Sommige zijn zelf gemaakt, en sommige heb ik van een maatje gekregen die ze heeft gemaakt tijdens oefeningen. ook wat spul bij van internix..
MCW testbaan 1
MCW testbaan 2
MCW testbaan 3
MCW waterbak
Schieten Coax
Inschieten Leo 2A6
Schot Leopard 2A6
Onderluiks schieten
Schietbaan
Nachteschieten (Pz 87)
Schietbaan (Pz 87)
Onderluiks rijden
Diepwaden
Leopard 2
Leopard 2A5 MBT
Leopard 2 A6(NL)
Leopard 2 MBT
Leopard 2A5 op de openbareweg
Kan ermee te maken hebben dat als je op het midden rijdt, de weg minder snel beschadigd.quote:Op zondag 26 december 2004 12:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik reed een keer ook op zo'n provinciale weg en toe nreed opeens zo'n YPR (?) van de marechaussee langs... ik moest half de berm in.... ze reden ook asociaal echt midden op de weg terwijl ze makkelijk gewoon op één helft konden rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |