heb je de afstandbediening niet in je bezitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef zjroentje het volgende:
Boeiend, boeiend, boeiend, interessant.
En pascal, de tv staat er gewoon op aan, dus ik word zowat gedwongen mee te kijken/luisteren.
Senna is dus geen held omdat hij zichzelf heeft doodgereden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef Ajaxno1 het volgende:
Formule 1 heb ik dus helemaal niks mee, k snap ook niet dat die Senna zo'n held is... Je weet toch dat je je dood kan rijden....
R. Ratzenberger, was pas z'n derde race in de Formule 1, reed bij Simtek.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:01 schreef zjroentje het volgende:
Wie was dan die andere L_G? (Olav Mol wist het niet)
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ayrton Senna. Vandaag precies 10 jaar geleden dat hij overleed aan een dodelijke crash op het circuit van Imola. Laatste dodelijke ongeluk in de Formule 1...
Ik heb hier duidelijk niet de broek aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je de afstandbediening niet in je bezit
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik heb hier duidelijk niet de broek aan.
Erg handig tijdens saaie filmlessen.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je de afstandbediening niet in je bezit
* Legolas_Greenleaf had vroeger zo'n horloge met een afstandbediening erin, altijd leuk op school met film kijken![]()
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laatste dodelijke ongeluk in de Formule 1
Wieso das?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:04 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.
Geen coureurs nee, wel marshalls.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wieso das?
Hij was de laatste die dat weekend een enkeltje naar Petrus kreeg hoor.
Ik weet niet veel van F1, maar wel dat er ook na Senna een aantal van die baan gasten zijn dood gegaan.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wieso das?
Hij was de laatste die dat weekend een enkeltje naar Petrus kreeg hoor.
wattuh??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajaxno1 heeft een idee!
We gaan de beste Hools tiltel tot deel 300 kiezen
Ik heb het over coureurs, mind you.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geen coureurs nee, wel marshalls.
Die Braamhaar in m'n glas was leuk, die nomineer ik iig.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajaxno1 heeft een idee!
We gaan de beste Hools tiltel tot deel 300 kiezen
Topicnaam danquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
wattuh??
Ik wist wel dat je foutloos kon spellenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef Ajaxno1 het volgende:
Topicnaam dan
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je foutloos kon spellen
Trusten, JM.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:11 schreef just me het volgende:welterusten Legolas_Greenleaf
misschien nog wel beter dan de ferrari van nuquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:08 schreef zjroentje het volgende:
Van die Williams heb ik nog een poster thuisliggen. Prachtauto.
dat is mooi!! lekker in het zonnetje morgen naar voetbal kijken met een klein biertje in de handquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:15 schreef mat_herben het volgende:
ah, morgen krijgen we een lekker weertje !
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:20 schreef tong80 het volgende:
Waar is SCH als je hem nodig hebt.
Heerenveen verloren
en wil je dat ook met ons delen ??quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:21 schreef tong80 het volgende:
I Know where he is.
nou hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
Staatsgeheim.
met een wereldberoemde?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
Ontmoeting met een wereldreiziger.
gewoon vroeg gaan slapen dus, even bijkomen!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmmz kan de stad niet meer in, is afgesloten ivm een "grote brand" Ach de laatste 2 dagen genoeg gefeest
heb je weer met vuur zitten spelenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:29 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hmmz kan de stad niet meer in, is afgesloten ivm een "grote brand" Ach de laatste 2 dagen genoeg gefeest
Nee, zal ook wel een mietje zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
met een wereldberoemde?
just mietje is het niet.. het kan ook nog onze mitt zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, zal ook wel een mietje zijn.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je weer met vuur zitten spelen![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Justme Boris heeft gewonnen.
dat wist ik vanavond al bij kopspijkersquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
ja klopt.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wist ik vanavond al bij kopspijkers![]()
eindelijk dat achterlijke programma afgelopenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:56 schreef tong80 het volgende:
Die kerel was echt debielquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:57 schreef mat_herben het volgende:
[..]
ja klopt.
heeft die kerel nog gelijk gekregen ook.
Rustig SCH ... de winnaar kan niet elk jaar homo zijnquote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef SCH het volgende:![]()
Er zijn ook goede homo's hoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:00 schreef SCH het volgende:![]()
Ben net terug uit Den Haag, over homo's gesprokenquote:Op zondag 2 mei 2004 01:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Er zijn ook goede homo's hoor..
Jij zal wel een topavond hebben gehadquote:Op zondag 2 mei 2004 01:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben net terug uit Den Haag, over homo's gesproken![]()
quote:Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef Vom het volgende:
Zeg mat ben je verliefd?
Ach - heb me best vermaakt hoor. Leuk bijgepraat met Marc - een vriend die rashagenees is maar naar Brazilie is ge-emigreerd, heb hem wel even in elkaar geslagen toen hij ging juichen bij dat doelpuntquote:Op zondag 2 mei 2004 01:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jij zal wel een topavond hebben gehad
ookquote:Op zondag 2 mei 2004 01:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
op jennifer A. ?
Boris Titulaer?!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:10 schreef SCH het volgende:
Heeft het neefje van Chriet toch gewonnen, zou ie over tien jaar ook zo'n baard hebben?
Biertje?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef mat_herben het volgende:
het is hier altijd gezellig.
Ja met zachte chquote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Boris Titulaer?!![]()
lekker. jij ook?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Biertje?
jazekerquote:Op zondag 2 mei 2004 01:16 schreef mat_herben het volgende:
lekker. jij ook?
Lekker fris..quote:Op zondag 2 mei 2004 01:19 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 mei 2004 01:26 schreef rubbereend het volgende:
hallo hools, is t beetje leuk hier, en oja bier graag
Biertje voor meneer!quote:Op zondag 2 mei 2004 01:13 schreef mat_herben het volgende:
het is hier altijd gezellig.
k wil je wel de van t dak duwen?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:28 schreef mat_herben het volgende:
is er nog wat te rellen?
die wil ik ook wel op me computerquote:Op zondag 2 mei 2004 01:25 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]
die deed me denken aan SCH.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die wil ik ook wel op me computer
ben je nou aan het rellen?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:35 schreef mat_herben het volgende:
die deed me denken aan SCH.
Niet doen, we vinden het te leuk als users in het blauw en Doc en ik zijn de meest tegen de gevestigde orde schoppende mods die je maar kunt bedenken sinds wij samen als mod begonnen in 2001.quote:Op zondag 2 mei 2004 01:40 schreef mat_herben het volgende:
ik heb een idee:
we gaan een keer de VBL mods in het zonnetje zetten !
Hou je wel je vuisten thuis?quote:Op zondag 2 mei 2004 01:47 schreef rubbereend het volgende:
schouderklopje voor de modjes dan wel goed???
sonde, biertje graagquote:Op zondag 2 mei 2004 01:55 schreef mat_herben het volgende:
Jaarlijks sterven er 3000 finnen door alcoholmisbruik.
prachtig zo'n woordspelingquote:Op zondag 2 mei 2004 02:10 schreef rubbereend het volgende:
*rolt zijn prachtige twistermat uit
pakt wat planken en spijkers en help eendquote:Op zondag 2 mei 2004 02:16 schreef rubbereend het volgende:
*begint kast te barricaderen en dicht te kitten
goed googlenquote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef rubbereend het volgende:dag bluezz
op wat voor n sites kom jij toch mat dat je dit soort foto's hebt......
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 2 mei 2004 02:25 schreef mat_herben het volgende:
[..]
goed googlen
lekker eendquote:Op zondag 2 mei 2004 02:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal
maar ehm ff denken, de uitbater is weg, zn vrouwtje is er vandoor, wie wil er nog een gratis biertje?
*m veel paprika nav koninginnendag..... oranje boven he, zakje hebben?quote:Op zondag 2 mei 2004 02:44 schreef pascalheister het volgende:
is er nog wat chips over
paprika lekkerquote:Op zondag 2 mei 2004 02:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*m veel paprika nav koninginnendag..... oranje boven he, zakje hebben?
*geeft pascal 5 zakken paprikachips en een biertjequote:Op zondag 2 mei 2004 02:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
paprika lekker
*geniet van de chips en het bierquote:Op zondag 2 mei 2004 02:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
*geeft pascal 5 zakken paprikachips en een biertje
Doe zo ook nog ff het (oude) clublied van Groningen.quote:Op zondag 2 mei 2004 02:54 schreef rubbereend het volgende:
*zet het clublied aan
met alle plezierquote:Op zondag 2 mei 2004 02:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Doe zo ook nog ff het (oude) clublied van Groningen.![]()
* pascalheister gaat ook zoquote:Op zondag 2 mei 2004 03:22 schreef rubbereend het volgende:
ik ga maar eens slapen.... weltrusten allen en alvast goede morgen voor diegene die strax hools weer opend
quote:Op zondag 2 mei 2004 07:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.
Bar is ook al schoon hoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 11:15 schreef mitt het volgende:
doe meteen het hele cafe zou ik zeggen
Same.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
En goedemiddag overigens...
Nu je het zegt, ik heb hem ook niet gezien de afgelopen dagen.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
he sandman ik zie tony nergens meer waar heb je die gelaten
Ik vrees dat Tony de afgelopen dagen net zoals ik heb beleefd en dat ook hij aant bijkomen isquote:Op zondag 2 mei 2004 12:35 schreef pascalheister het volgende:
he sandman ik zie tony nergens meer waar heb je die gelaten
Dus:quote:Op zondag 2 mei 2004 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vrees dat Tony de afgelopen dagen net zoals ik heb beleefd en dat ook hij aant bijkomen is
voor de volledigheid, tis Roland Ratzenberger.........quote:Op zondag 2 mei 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Prachtige ode aan een groot man...
Ayrton Senna was en is een held. Dat iemand daar tegenin wil gaan kan ik niet begrijpen...
Imola '94, het meest zwarte weekend van de Formule 1. Op vrijdag de zware crash van Rubens, op zaterdag het dodelijke ongeval van Ronald Ratzenberger en op zondag de fatale crash van Senna.
Mooi kruisje.quote:
Je leeft nog?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:49 schreef ErikT het volgende:Back in Hools
Jij hebt je ook weer keurig als een jonge student gedragenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:49 schreef ErikT het volgende:Back in Hools
Ja, maar mn hart doet wel een beetje raarquote:Op zondag 2 mei 2004 14:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je leeft nog?
We hebben de rechten niet om het te zien...quote:Op zondag 2 mei 2004 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:Bij mij thuis deed ie het wel en ik ben even onderweg en hij doet et nie meer
Me dunktquote:Op zondag 2 mei 2004 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt je ook weer keurig als een jonge student gedragen
Als in op een onmetelijk laat tijdstip z'n bed uit komen?quote:Op zondag 2 mei 2004 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij hebt je ook weer keurig als een jonge student gedragen
Als in zich kapot gefeest hebben de afgelopen dagenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Als in op een onmetelijk laat tijdstip z'n bed uit komen?
Ik zal je ff vertellen hoe een week er bij mij aan toe gaat. Op zondag, na een wedstrijd gevolgd met wat biertjes, neem ik me voor om de komende week rustig aan te doen. Maandag gaat dan de telefoon, of ik mee ga. En dan ga ik. Dinsdag zit ik altijd in Overvecht aan het bier, waar ik woensdag wakker wordt om een dag college te skippen. Na in het park zitten de hele dag is er op woensdag altijd wel ergens een feest. Donderdag hoef ik niet over te beginnen, vrijdag lig ik eindelijk eens in mn nest. Zaterdag is zaterdag, zondag hockeyen. En dan begint t weer van voor af aan. MAAR DEZE WEEK NIET. sure...quote:Op zondag 2 mei 2004 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah ik begrijp waarom die het niet doet... nja dan komt dat vanavond wel
En Erik, valt me weer van je tegen!
Wij vanavond waarschijnlijk naar de Skihut, morgen bestaat mn oude stamkroeg twee jaar, dinsdag maatje jarig, woensdag bevrijdingsfestival en donderdag begint het weekend gewoon weer...
The party goes on!
en ik moet maar weer werkenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah ik begrijp waarom die het niet doet... nja dan komt dat vanavond wel
En Erik, valt me weer van je tegen!
Wij vanavond waarschijnlijk naar de Skihut, morgen bestaat mn oude stamkroeg twee jaar, dinsdag maatje jarig, woensdag bevrijdingsfestival en donderdag begint het weekend gewoon weer...
The party goes on!
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:16 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zal je ff vertellen hoe een week er bij mij aan toe gaat. Op zondag, na een wedstrijd gevolgd met wat biertjes, neem ik me voor om de komende week rustig aan te doen. Maandag gaat dan de telefoon, of ik mee ga. En dan ga ik. Dinsdag zit ik altijd in Overvecht aan het bier, waar ik woensdag wakker wordt om een dag college te skippen. Na in het park zitten de hele dag is er op woensdag altijd wel ergens een feest. Donderdag hoef ik niet over te beginnen, vrijdag lig ik eindelijk eens in mn nest. Zaterdag is zaterdag, zondag hockeyen. En dan begint t weer van voor af aan. MAAR DEZE WEEK NIET. sure...
Ik die donderdagnacht, vrijdagnacht en zaterdagnacht ook weerquote:Op zondag 2 mei 2004 15:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik moet maar weer werken
Hij lijkt mij behoorlijk brak, ja.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je bent echt te brak he
Lijkt me wel. Die dochter van Mick is volgens mij ook nog fotomodel.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik die donderdagnacht, vrijdagnacht en zaterdagnacht ook weer
En MM, dat moet toch een geniale muzikant worden lijkt mij...
T maffe is dus dat ik me iedere ochtend kiplekker voel. Nooit een kater. Zo rond 14:00 komt er dan een beetje misselijkheid, maar na het eerst biertje is dat weer weg. Ik zit gewoon in 'the zone' ofzo.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je bent echt te brak he
je lichaam is er gewoon al op aangepast, die kent geen katers meerquote:Op zondag 2 mei 2004 15:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
T maffe is dus dat ik me iedere ochtend kiplekker voel. Nooit een kater. Zo rond 14:00 komt er dan een beetje misselijkheid, maar na het eerst biertje is dat weer weg. Ik zit gewoon in 'the zone' ofzo.
Deze?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Katers zijn er ook om weggezopen te worden, dat misselijkheidsgevoel is ook een kater...
Mooi verhaal. Ik zat prettig stoned (serieus die pizzatent had echt een schuinaflopende vloer) en lekker aangeschoten vlakbij het Damrak op een bruggetje richting Centraal Station te kijken. Daar stond een stelletje heel lief te zoenen. Ik zat dus een pizza te eten en dacht: ik wil ook zo'n mooi plaatje zijn. Nu was ik dus in Amsterdam bij een vriend die tandheelkunde studeert. En we waren bij een café (De Heffer) waar het helemaal vol stond met topekomstige tandartsen. Nou, die hadden er ook wel zin in. Een zo'n poppetje had ik al bijna gezoend die middag, op die brug was ze ook. Nou, en toen dacht ik HOP, en zij ook. En toen werden we net zo'n mooi plaatjequote:Op zondag 2 mei 2004 15:38 schreef methodmich het volgende:
Erik, had je nog wel een meid gezien?
Wat is HOP?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Ik zat prettig stoned (serieus die pizzatent had echt een schuinaflopende vloer) en lekker aangeschoten vlakbij het Damrak op een bruggetje richting Centraal Station te kijken. Daar stond een stelletje heel lief te zoenen. Ik zat dus een pizza te eten en dacht: ik wil ook zo'n mooi plaatje zijn. Nu was ik dus in Amsterdam bij een vriend die tandheelkunde studeert. En we waren bij een café (De Heffer) waar het helemaal vol stond met topekomstige tandartsen. Nou, die hadden er ook wel zin in. Een zo'n poppetje had ik al bijna gezoend die middag, op die brug was ze ook. Nou, en toen dacht ik HOP, en zij ook. En toen werden we net zo'n mooi plaatje
Later naar die vriend gegaan, daar om 0:00 helemaal stoned in slaap gevallen, na jiskefet te hebben gekeken. Die vriend is nog naar een feest geweest, die was de volgende dag dan ook heel erg gaar, in tegenstelling tot mij
Frank, hoe was je date?quote:Op zondag 2 mei 2004 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoi!
Vannacht genoeg geslapen hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 15:46 schreef methodmich het volgende:
Pfaf, slaap dan meer!
Ingrediënt van bier.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat is HOP?
Feyenoord staat op 1-0 hoor.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:47 schreef FrankyMcG het volgende:
Hoi!
RKC ook.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:52 schreef ErikT het volgende:
[..]
Feyenoord staat op 1-0 hoor.
En ik kon er verdomme niet bij zijn vandaag!quote:Op zondag 2 mei 2004 15:52 schreef ErikT het volgende:
Feyenoord staat op 1-0 hoor.
1-2quote:Op zondag 2 mei 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
1-1 al.
Uiteraard. Als je het heel aardig vraagt, kan ik misschien nog wel een gesigneerde versie voor je proberen te regelen.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:20 schreef pfaf het volgende:
MM: Is die cd van Gloricz Jim de moeite van het kopen waard?
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Uiteraard. Als je het heel aardig vraagt, kan ik misschien nog wel een gesigneerde versie voor je proberen te regelen.
Ja hier nog één. Maar ze ging naar een vriendin 's avonds en ik naar die vriend. En daar ben ik dus in slaap gevallen en zij is ook niet meer gespot in de stad door hem. Helaas, maar ja, die zie ik nog wel eens denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:17 schreef methodmich het volgende:
1-1 al.
En Erik, ik had gehoopt dat HOP wat meer vuurwerk was...
Heb ik zelf ook. Ik ken Roel, de gitarist / zanger een beetje, voornamelijk via MSN, maar ook wel eens ontmoet.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:25 schreef pfaf het volgende:
[..]Hoe komt dat zo?
Ach ja, zoenen kan ook gezellig zijn. Als je het maar veilig doet.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja hier nog één. Maar ze ging naar een vriendin 's avonds en ik naar die vriend. En daar ben ik dus in slaap gevallen en zij is ook niet meer gespot in de stad door hem. Helaas, maar ja, die zie ik nog wel eens denk ik.
Ah vandaar.quote:Op zondag 2 mei 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Heb ik zelf ook. Ik ken Roel, de gitarist / zanger een beetje, voornamelijk via MSN, maar ook wel eens ontmoet.
quote:Op zondag 2 mei 2004 16:43 schreef methodmich het volgende:
Okee dan, maar wellicht goedkoper dan.
ok, bij voorbaad dank!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ik zal eens vragen als ik Roel spreek op MSN. Wellicht straks nog.
Doet ie het veilig?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, zoenen kan ook gezellig zijn. Als je het maar veilig doet.
Of hij helemaal heel is, moge irrelevant zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:02 schreef rubbereend het volgende:
motor uitzetten, komt die boeing vanzelf aan de grond
Eet smakelijk.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Dan ga ik maar eten, want zoveel dorst heb ik niet.
en krijgt utrecht niks voor de moeite?quote:Op zondag 2 mei 2004 17:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Rondje op de selecties van Ajax en PSV, die vandaag de ploeg die 16 plekken onder hun staat allebei met 0-5 hebben verslagen.
Ik was wat vergeten in m'n post.quote:Op zondag 2 mei 2004 18:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en krijgt utrecht niks voor de moeite?
goeie film dus?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:14 schreef SCH het volgende:
Net naar In Oranje geweest
sentimenteel en nostalgisch - heerlijk dusquote:Op zondag 2 mei 2004 18:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goeie film dus?
That's gotta hurt...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Net 112 gebeld!
Vloog een gast met zijn motor over de kop bij ons voor het huis.
Volgens mij zijn complete enkel verbrijsseld, het bot stak er iig uit!
Absoluut, dat voetje van hem hing er belabberd bij!quote:Op zondag 2 mei 2004 18:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hij krijgt nog wel wat pijn...
quote:Op zondag 2 mei 2004 18:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Wat wel grappig was:
Die gast ligt daar op de grond, kreeg lachgas tegen de pijn, zegt ie zo:
"Wat een mooie wolken!" met zo'n stoned grijns op zijn smoel!
Wat bedoel je?quote:Op zondag 2 mei 2004 18:42 schreef just me het volgende:
* Legolas_Greenleaf wil dit helemaal niet horen![]()
vandaag begonnen met ontbijt voor het 2e, veel gebakken eieren met spek, kaas en ham, 2e verloor met 1-2 maar hebben toch de periode behaald en dat hebben we (ik) gevierdquote:Op zondag 2 mei 2004 18:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
je wilt het niet geloven maar ik heb nog eten gemaakt voor Junior en voor mijquote:Op zondag 2 mei 2004 19:10 schreef tong80 het volgende:
Ze zit weer aan het brood.
Ook wel eens gezien voor m'n deur, ook met een poot die er half af lag. In dat geval was het iemand die door de politie achterna gezeten was. 112 bellen was dus niet meer nodig...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Net 112 gebeld!
Vloog een gast met zijn motor over de kop bij ons voor het huis.
Volgens mij zijn complete enkel verbrijsseld, het bot stak er iig uit!
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:02 schreef tong80 het volgende:
Doc remember :
Monster Magnet - Monolithic Baby!
Mijn brood in de roosterquote:Op zondag 2 mei 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
Mijn videoband zit al in de recorder.
Rooster is hier een Nederlands woord, mag ik hopen.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn brood in de rooster
gebruik je dat nogquote:Op zondag 2 mei 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
En heb je 'm ook al geprogrammeerdquote:Op zondag 2 mei 2004 20:22 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:26 schreef Doc het volgende:
[..]
En heb je 'm ook al geprogrammeerd
Het is weer eens wat anders.quote:Op zondag 2 mei 2004 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kan ik morgen naar het journaal voor doven-en slechthorenden kijken.
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:14 schreef pascalheister het volgende:
wat een volk zeg
ik hoop dat het bier bespaard blijftquote:Op zondag 2 mei 2004 21:22 schreef tong80 het volgende:
Gebak is voor Tong nooit meer hetzelfde.
huntelaarquote:Op zondag 2 mei 2004 21:30 schreef ErikT het volgende:
btw kijk eens op TT 670
kan je lachen
quote:Op zondag 2 mei 2004 21:30 schreef ErikT het volgende:
btw kijk eens op TT 670
kan je lachen
quote:Op zondag 2 mei 2004 20:58 schreef tong80 het volgende:
Snob.SBS6 is erg integer hoor.
De vierde, dacht ik zo.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:55 schreef Thetallguy het volgende:
onteregt
ontregt
onrecht
onterecht
hoe schrijf je het nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |