zie hier: http://www.powershot.com/powershot2/a80/accessory.htmlquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:23 schreef Joostve het volgende:
zijn er ook opzet zoomlenzen voor de A80?
zodat je wat verder kunt inzoomen
ja dit zijn van die lelijke zwarte dingenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zie hier: http://www.powershot.com/(...)l
nee, maakt ook niet veel uit als het maar werktquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef Joostve het volgende:
[..]
ja dit zijn van die lelijke zwarte dingen![]()
alsof je die erop gaat zetten, als ze voor de powershot serie zijn waarom maken ze ze dan niet gewoon grijs![]()
en een groot nadeel: met deconverter erop kun je de flits niet gebruiken, krijg je een zwarte vlek op de foto waar de lens in de weg zitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:52 schreef Joostve het volgende:
[..]
ja dit zijn van die lelijke zwarte dingen![]()
alsof je die erop gaat zetten, als ze voor de powershot serie zijn waarom maken ze ze dan niet gewoon grijs![]()
Supertjeprimaquote:Op zondag 2 mei 2004 13:35 schreef pascalheister het volgende:
zo heb het geupdate
ik zie het pas het nog even aan.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Supertjeprima![]()
met een kleine kanttekening, geen enkele van de review links gaan over de A75, de bovenste 3 gaan over de A80 en de onderste is dood.
verzekerd ?quote:Op woensdag 5 mei 2004 00:12 schreef josa70 het volgende:
Mijn Canon A70 is gejatdus ff geen camera?
![]()
Weet niet wat ik retour wil kopen? A70 / A75 / A80?
Voor een A75 betaal je zo 50 euro meer dan voor de A70. En wat krijg je als meerwaarde, de direct share knop? Bespaar je in dat geval wat geld door gewoon weer voor de A70 te gaan. En de A80 is een prachtcamera natuurlijk, megapixeltje meer en een klapscherm is het extra geld dan wel weer waard (als je het hebtquote:Op woensdag 5 mei 2004 06:28 schreef Klonk het volgende:
ligt eraan, als je geld hebt om een A80 te kopen, gelijk die a80 halen, als er iets minder budget is zou ik de A75 halen, daar zitten ook al wat meer featurers op als op je vertrouwde A70
Je vergeet nog wat dingen.quote:Op woensdag 5 mei 2004 07:49 schreef Crowded het volgende:
[..]
Voor een A75 betaal je zo 50 euro meer dan voor de A70. En wat krijg je als meerwaarde, de direct share knop? Bespaar je in dat geval wat geld door gewoon weer voor de A70 te gaan. En de A80 is een prachtcamera natuurlijk, megapixeltje meer en een klapscherm is het extra geld dan wel weer waard (als je het hebt)
das jammer, heb de camera zelf wel verzekerd voor 3 jaar, koste 40 euro ofzo, dus de moeite waardquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:51 schreef josa70 het volgende:
[..]
Nee
garantie is wat anders dan verzekeringquote:Op woensdag 5 mei 2004 18:18 schreef josa70 het volgende:
Heb een nieuwe CanonA80 gekocht bij Saturn in Duitsland 309 euro en Scandisk CF-Kaart 256MB 54,99 euro.
?¿? PASCALLHEISTER verzekerd is toch niet voor diefstal? Is toch alleen voor als die kapot gaat. Duitsland heeft standaard 2jaar garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |