[Dit bericht is gewijzigd door Mitch_Buchannon op 28-03-2003 12:47]
Maar ik hoop voor jullie dat de camera's er snel zijn.
ik zat vandaag te twijfelen om mijn bestelling te annuleren en voor de ixus v2 te gaan, heel goedkoop bij internetcamerasdirect.
Ook de a70 is daar goedkoop en woensdag al leverbaar.....voor degene die haast hebben.
toch maar niet gedaan en rustig afwachten op de a60
Ik zag bij tweakers geheugen;128 mb voor 38 euro.
Iemand goedkoper gezien?
quote:da`s wel heel goedkoop! merk?
Op vrijdag 28 maart 2003 17:30 schreef michelb het volgende:
ja ik weet namelijk niet hoe dat moet,ik zat vandaag te twijfelen om mijn bestelling te annuleren en voor de ixus v2 te gaan, heel goedkoop bij internetcamerasdirect.
Ook de a70 is daar goedkoop en woensdag al leverbaar.....voor degene die haast hebben.toch maar niet gedaan en rustig afwachten op de a60
Ik zag bij tweakers geheugen;128 mb voor 38 euro.
Iemand goedkoper gezien?
quote:dane-elec
Op vrijdag 28 maart 2003 17:33 schreef fotoloog het volgende:[..]
da`s wel heel goedkoop! merk?
exclusief verzendkosten
quote:ze komen hem maandag op m'n werk brengen. Ik zal berichten zodra ie er is
Op vrijdag 28 maart 2003 17:22 schreef JeroenH het volgende:
Noem me negatief, maar ik verwacht toch eerst posts in de trant van 'ik heb/werd net gebeld, de camera is nog niet binnen en ze konden nog niet zeggen wanneer hij er wel is...'Maar ik hoop voor jullie dat de camera's er snel zijn.
quote:wat een luxe!!
Op vrijdag 28 maart 2003 17:41 schreef MrWilliams het volgende:[..]
ze komen hem maandag op m'n werk brengen. Ik zal berichten zodra ie er is
quote:surf even naar icd, of wacht totdat ik het sein veilig gegeven heb
Op vrijdag 28 maart 2003 17:43 schreef michelb het volgende:[..]
wat een luxe!!
ZO wil ik het ook wel
wat een lief, mooi camera-tje is het zeg
Hij is veel kleiner dan ik dacht en de menu-structuur is ook veel fijner (sneller in te stellen) Voor zover ik heb kunnen zien zit er één pixeltje wat een beetje funny is op m'n lcd. Vanavond kan ik testen of de CCD goed is, maar voor zover ik nu kan zien ziet het er allemaal goed uit.
*zucht*
zonder de resultaten van foto's gezien te hebben ben ik nu al zeer blij dat ik deze camera heb gekocht als vervanging van m'n A40.
Dinsdag heb ik wat meer tijd om te expirimenteren (jawel, denk je alles te weten (A40) gooien ze er opnieuw een batterij extra functies in waar je akelig van wordt) dus dan zal ik er wel wat meer over zeggen en wat foto's laten zien enzo.
De CCD is kaduuk
Na het downloaden van de foto's bleek dat er een faseverschuiving en al wat niet meer zij op de foto's zit. Bij foto's bij daglicht komt er een ongeveer witte foto uit met allemaal rare streepjes erin... heeel vreemd allemaal. Op zich leuk voor een kunstenaar, maar niet voor mij
Voorbeeldje:
Net ff de leverancier erover gebeld en die sturen me meteen een nieuwe zodra ze de oude binnenhebben. Zoals het hoort.
Ik hoop dat ik de enige in heel nederland ben, want verderest is het echt een lekkere camera.
Gaan we morgen maar even opsturen en maar wachten op de nieuwe
hierop is heel duidelijk te zien dat er iets gruwelijk mis is
helaas
quote:Oeps
Op maandag 31 maart 2003 18:17 schreef MrWilliams het volgende:De CCD is kaduuk
Na het downloaden van de foto's bleek dat er een faseverschuiving en al wat niet meer zij op de foto's zit. Bij foto's bij daglicht komt er een ongeveer witte foto uit met allemaal rare streepjes erin... heeel vreemd allemaal. Op zich leuk voor een kunstenaar, maar niet voor mij
Voorbeeldje:
[afbeelding]Net ff de leverancier erover gebeld en die sturen me meteen een nieuwe zodra ze de oude binnenhebben. Zoals het hoort.
Ik hoop dat ik de enige in heel nederland ben, want verderest is het echt een lekkere camera.
Gaan we morgen maar even opsturen en maar wachten op de nieuwe
Succes dr mee he
quote:lol
Op maandag 31 maart 2003 18:21 schreef MrWilliams het volgende:
Dit is de uitvergroting van een foto van een vel A4 papier:
[afbeelding]hierop is heel duidelijk te zien dat er iets gruwelijk mis is
helaas
nu moet je nog langer wachten, succes ermee hoor
quote:gheheh.... dit had ik ook nog nooit gezien, maar het moet iemand zijn die zo'n exemplaar ontvangt (er zijn er altijd wel een paar) Dit keer was ik het.
Op maandag 31 maart 2003 20:04 schreef Mitch_Buchannon het volgende:[..]
lol
nu moet je nog langer wachten, succes ermee hoor
mwah... ik ga morgen snel wat proberen te regelen en als alles goed gaat dan heb ik morgenavond een nieuwe
quote:Dan heb je hem als nog eerder als mij
Op maandag 31 maart 2003 23:36 schreef MrWilliams het volgende:[..]
gheheh.... dit had ik ook nog nooit gezien, maar het moet iemand zijn die zo'n exemplaar ontvangt (er zijn er altijd wel een paar) Dit keer was ik het.
mwah... ik ga morgen snel wat proberen te regelen en als alles goed gaat dan heb ik morgenavond een nieuwe
quote:je had de html haankes ( < > ) ipv de vierkante haakjes [ ]
Op dinsdag 1 april 2003 00:44 schreef Carlover het volgende:
Het blijft een sublieme grap, al moet ik wel zeggen dat je beter een plaatje van minstens 640x480 neer had kunnen zetten voor wat meer geloofwaardigheid. Dan nog zou het een beetje vreemd geweest zijn, omdat de A60/70 geen "lenscover" heeft, althans, die gaat vanzelf open als je hem aanzet
maw: ga buiten spelen
quote:ik ben er net geweest om m'n camera in te wisselen.. super aardige vent
Op woensdag 2 april 2003 10:55 schreef 0_o het volgende:
Ik ga er zondag ook 1 bestellen bij internetcamerasdirect.nl.
Ben benieuwd
en die A70 is echt om te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |