quote:nee.
Op dinsdag 2 december 2003 17:34 schreef mrcool het volgende:
Is die a70 trouwens in meerdere kleuren verkrijgbaar?
Gezien je vragen, ook in het vorige topic: Heb je je eigenlijk wel verdiept in de materie? Lees gerust de eerdere delen even rustig door, die staan boordevol informatie.
quote:Lezen doe ik niet zo graag, vragen stellen en antwoorden krijgen daarintegen wel!
Op dinsdag 2 december 2003 17:36 schreef rique het volgende:[..]
nee.
Gezien je vragen, ook in het vorige topic: Heb je je eigenlijk wel verdiept in de materie? Lees gerust de eerdere delen even rustig door, die staan boordevol informatie.
quote:Daar hebben ze een woord voor:
Op dinsdag 2 december 2003 17:39 schreef mrcool het volgende:[..]
Lezen doe ik niet zo graag, vragen stellen en antwoorden krijgen daarintegen wel!
quote:Idd, en geloof me, als een van de weinigen geef ik het ook nog toe!
Op dinsdag 2 december 2003 17:40 schreef DutchBlood het volgende:[..]
Daar hebben ze een woord voor:
lui
quote:Je hebt natuurlijk het recht op het stellen van vragen en ik weet niet hoe Ouwesok hierover denkt maar deze basale slowchat vind ik niet echt een mooi begin van een vers topic.
Op dinsdag 2 december 2003 17:42 schreef mrcool het volgende:[..]
Idd, en geloof me, als een van de weinigen geef ik het ook nog toe!
quote:Je werkt er zelf aan mee vriend, maar goed, mijn vraag is beantwoord, ga hem zo ophalen in Nijmegen!
Op dinsdag 2 december 2003 17:44 schreef rique het volgende:[..]
maar deze basale slowchat vind ik niet echt een mooi begin van een vers topic.
225 euri bij de kinodrama in r'dam !! en helemaal in ordnung ook nog eens...geen hot pixel oid..
ben zo blij als een kind, geinig he?
quote:Ik heb de A60 besteld bij electroland (een week geleden
Op dinsdag 2 december 2003 21:18 schreef Black_Jack het volgende:
Yesss, m'n a80 is binnen (binnen 24 uur via informatique!!!!). Ik heb er een kaartje van 256 mb bij gekocht van Dane-Elec, kostte me 60 eurotjes. Niet echt iets waarop je hoeft te besparen dus. Nu nog ff tijd vrijmaken om buiten wat foto's te schieten........
quote:Waar blijven de foto's??
Op dinsdag 2 december 2003 21:18 schreef Black_Jack het volgende:
Yesss, m'n a80 is binnen (binnen 24 uur via informatique!!!!). Ik heb er een kaartje van 256 mb bij gekocht van Dane-Elec, kostte me 60 eurotjes. Niet echt iets waarop je hoeft te besparen dus. Nu nog ff tijd vrijmaken om buiten wat foto's te schieten........
quote:¤130 in totaal. Lensadapter en de TC-DC52 Teleconverter..
Op dinsdag 2 december 2003 23:21 schreef dane het volgende:
Ik wil een lens voor mn A60 zodat ik een nog verder zoom bereik heb. Ik heb al gezocht en ik weet dat ik een tussenstuk nodig heb die ik op mn camera bevestig met één simpele klik. De lens die daar op moet... wat voor lenzen zijn er? Ik kwam terecht bij onder andere een Canon TC-DC52 Teleconverter (2.4x). Hoe duur dit geintje kost ben ik alleen niet achter gekomen. Heeft iemand anders een keer een extra lens gekocht voor de A60/A70 of heeft iemand wat prijzen of meer informatie te melden?
En als ik zo'n toestel koop , heb ik er waarschijnlijk ook nog batterijen bij nodig?
Welke zijn aan te raden en wat is de prijs.
Ik ga hem vanmiddag waarschijnlijk bij alternate halen.
ALvast bedankt !
quote:Camera is er, nu nog tijd....
Op dinsdag 2 december 2003 23:54 schreef ljurk9 het volgende:
Waar blijven de foto's??
quote:Heb je dan 3 * 2,4 = 7,2 x optische zoom? Of haal je de lens die er nu op zit af?
Op woensdag 3 december 2003 07:52 schreef DutchBlood het volgende:[..]
¤130 in totaal. Lensadapter en de TC-DC52 Teleconverter..
quote:Tuurlijk is de A70 de moeite waard. 3 MP is ruim zat voor het maken van foto's en dat draaibaar LCD is erg handig maar het is maar de vraag of je die extra investering daarvoor over hebt. Bovendien drukt de A80 nu de prijs van de A70 dus dat is wel een positieve ontwikkeling. Toen ik de eerste berichten van de A80 las was ik best aan het kwijlen maar nu ik hem een tijdje meegemaakt heb ben ik toch uiterst tevreden met mijn A70. Niet omdat die A80 slecht is, het is een geweldige camera, maar de A70 voldoet gewoon.
Op woensdag 3 december 2003 09:13 schreef Henk-E het volgende:
Is de Canon a70 nog de moeite waard om te kopen, nu dat de a80 er is ??En als ik zo'n toestel koop , heb ik er waarschijnlijk ook nog batterijen bij nodig?
Welke zijn aan te raden en wat is de prijs.Ik ga hem vanmiddag waarschijnlijk bij alternate halen.
ALvast bedankt !
Ik raad je sterke oplaadbare batterijen aan, minimaal 1850 MaH maar beter kan je gaan voor 2100 of 2200 MaH. Inclusief een lader een beste investering maar zeker de moeite waard. Ik heb ook nog een extra setje batterijen als backup maar dat blijkt achteraf niet nodig omdat de batterijen zo lang meegaan dat de backupbatterijen zich dan inmiddels alweer ontladen hebben in mijn tas
quote:De a60 is ook goed hoor jij kleine koekie
Op woensdag 3 december 2003 09:13 schreef Henk-E het volgende:
Is de Canon a70 nog de moeite waard om te kopen, nu dat de a80 er is ??En als ik zo'n toestel koop , heb ik er waarschijnlijk ook nog batterijen bij nodig?
Welke zijn aan te raden en wat is de prijs.Ik ga hem vanmiddag waarschijnlijk bij alternate halen.
ALvast bedankt !
quote:Oke bedankt voor je uitleg!!
Op woensdag 3 december 2003 10:46 schreef rique het volgende:[..]
Tuurlijk is de A70 de moeite waard. 3 MP is ruim zat voor het maken van foto's en dat draaibaar LCD is erg handig maar het is maar de vraag of je die extra investering daarvoor over hebt. Bovendien drukt de A80 nu de prijs van de A70 dus dat is wel een positieve ontwikkeling. Toen ik de eerste berichten van de A80 las was ik best aan het kwijlen maar nu ik hem een tijdje meegemaakt heb ben ik toch uiterst tevreden met mijn A70. Niet omdat die A80 slecht is, het is een geweldige camera, maar de A70 voldoet gewoon.
Ik raad je sterke oplaadbare batterijen aan, minimaal 1850 MaH maar beter kan je gaan voor 2100 of 2200 MaH. Inclusief een lader een beste investering maar zeker de moeite waard. Ik heb ook nog een extra setje batterijen als backup maar dat blijkt achteraf niet nodig omdat de batterijen zo lang meegaan dat de backupbatterijen zich dan inmiddels alweer ontladen hebben in mijn tas
Is media markt aan te raden om dit toestel te halen , hij is daar namelijk weer een stuk goedkoper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |