quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:26 schreef Conflict het volgende:
schop
Addblocker uitzettenquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:51 schreef Houzer het volgende:
Ik kan alleen reageren maar zie verder geen vensters. Dit is echt wazig
Dat kan hij niet lezen!quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Addblocker uitzetten.
Ow.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat kan hij niet lezen!!
Moet hij onze banners maar niet blocken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Ow.
Ik ga em echt geen mailtje sturen hoor.
Het is iemand van Vok!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
LoNsDalE_Gurl, de naam alleen al: ik ben verliefd!
ehm, foto's linken vana ndere websites wordt hier toch al jaren toegestaan? Ikz ie hier zo vaak foto's langskomen die afkomstig zijn van CU2 en MSN pagina's.
Jij weet dondersgoed dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming niet gewenst is MM. Sowieso een topic openen om een bash uit te lokken naar een newbie is niet helemaal kosjer. Als je dan ook nog een foto van haar MSN-profiel erbij zit, vind ik het helemaal misselijk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:11 schreef MikeyMo het volgende:
LoNsDalE_Gurl, de naam alleen al: ik ben verliefd!
ehm, foto's linken vana ndere websites wordt hier toch al jaren toegestaan? Ikz ie hier zo vaak foto's langskomen die afkomstig zijn van CU2 en MSN pagina's.
Want?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Burner2000 het volgende:
Conflict voelt zich hier helemaal thuis
Gooi dat topic maar weer open humorlose Insomaniac.
Hij is gewoon niet grappig, vriendquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Burner2000 het volgende:
ja, en?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:13 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het is iemand van Vok!
JIj moet even snel opbokken. Want mijn opa is wél vergast en derhalve vond ik (net als Yvonne) je topic knap smakeloos, helemaal op zo'n dag als vandaag.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Maud_Dib het volgende:
Mijn opa is in een concentratiekamp overleden
yvonne, wat meer respect voor de doden
die foto lokte alleen maar posi-reacties uit juist!quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jij weet dondersgoed dat het plaatsen van userfoto's zonder toestemming niet gewenst is MM. Sowieso een topic openen om een bash uit te lokken naar een newbie is niet helemaal kosjer. Als je dan ook nog een foto van haar MSN-profiel erbij zit, vind ik het helemaal misselijk.
Wat jij niet leuk vindt betekent niet gelijk een slot.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Want?
De reacties zijn in iedergeval wel leuk.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:16 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet grappig, vriend
Ik de oppo, ik zie de foto's, ik zie de reacties en trek de conclusie dat het niks wordt met je topic. Gooi ik iets op slot en iemand kan leuk beargumenteren waarom ik dat niet had moeten doen, geef ik het topic met alle liefde een tweede kans.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:19 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Wat jij niet leuk vindt betekent niet gelijk een slot.
Raak jij eens heel snel kreupel aan je klauwen?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:14 schreef Burner2000 het volgende:
Tsk, 6 maanden geleden had je dit topic met alle plezier Hier gmeld met de mededeling bagger, moet op slot, nu oid.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:19 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Wat jij niet leuk vindt betekent niet gelijk een slot.
Hou je niet van de domme MM. Je begrijpt me best.quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens snap ik niet wat er basherigs is aan een liefdesverklaring?
Inso, ben jij een goth die menselijke emoties als liefde, compassie, warmte en gegenheid haat?
MM het is toch logisch dat men niet geconfronteerd wil worden met jouw voorliefde voor meisjes die de helft van jouw leeftijd zijn?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:20 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens snap ik niet wat er basherigs is aan een liefdesverklaring?
Inso, ben jij een goth die menselijke emoties als liefde, compassie, warmte en gegenheid haat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |