Mijn dank is grootquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
Voor I_are_Rudeboy maak ik morgen iets moois met Elmo!
Ik heb hem geresized... maar mijn picserver doet vreemd...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef DenniZ224 het volgende:
ik wil deze dat ie beweegt
[afbeelding]
Maar dan is ie te groot wie kan hem even voor me resizen naar 60x6o want met mij kennis krijg ik alleen een stilstaand plaatje
Hier is ie al :quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef DenniZ224 het volgende:
[afbeelding]
Maar dan is ie te groot wie kan hem even voor me resizen naar 60x6o want met mij kennis krijg ik alleen een stilstaand plaatje
Ik zie het verschil niet. Ik draai IE en Mozilla, en ik zie geen verschil....quote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:58 schreef xman het volgende:
Kan iemand mijn icon zo fixen dat hij het wel normaal doet op zowel IE als Firefox. IE is hij te langzaam en Firefox te snel.
Ik vind de snelheid die op IE is wel leuk eigenlijk.
Ik ga ff kijken met mozillaquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:09 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Ik draai IE en Mozilla, en ik zie geen verschil....![]()
Wil je hem langzamer of sneller?
Hmmm ziet er naaruit dat het een bug is in Firefox. Zal het daar melden.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:09 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik zie het verschil niet. Ik draai IE en Mozilla, en ik zie geen verschil....![]()
Wil je hem langzamer of sneller?
Dat ding op MSN-formaat had ik je allang gegevenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:13 schreef HellRaver het volgende:
Kan iemand van mijn icoon een MSN icoon maken?
Zonder dat ie er verrot uit gaat zien![]()
Ow en wil hem eigenlijk ook nogwel voor op mijn desktop 1280x1024
Of wordt ik nu heel irritant?
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:36 schreef FjH het volgende:
Mn vliegtuig hoeft eigenlijk ook niet neer te storten, maar gewoon vliegen vin ik ook al uber!![]()
Mss is deze iets voor je ?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:18 schreef _Think_ het volgende:
... Ik heb al vaker lopen denken over een icon, maar echt lukken doet het niet ...
Heee! Bedankt!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:43 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Mss is deze iets voor je ?
[afbeelding]
Eigenaardig ...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:53 schreef _Think_ het volgende:
[..]
Heee! Bedankt!
Alleen jammer dat de Iconmanager zegt dat hij te groot is.
Dat is wat ik krijg bij het uploaden. (bij alle twee)quote:De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 60x pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:44 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ahum... Elmo![]()
Edit: Al zou ik echt niet weten wat je hieraan zou kunnen veranderen...
Ben benieuwd wat jouw creatieve brein hiervan kan maken
Hier heb ik iets voor je:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kun je van die van mij m'n ogen laten rollen?
Zoiets?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Zou iemand hier een fokwaardige avatar van kunnen maken? BVD
[afbeelding]
Ja, bedanktquote:
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Kan iemand deze afbeelding tot het juiste formaat voor een icoontje maken?
[afbeelding]
quote:Op maandag 3 mei 2004 19:49 schreef gekke_sandra het volgende:
Of zou deze kunnen knipogen of iets bewegends?haha dat zou echt gaaf zijn
[afbeelding]
Geen idee hoe ik dat moet doen, dus ik laat het aan iemand anders over...quote:Op maandag 3 mei 2004 20:37 schreef Rookster het volgende:
en de mijne?
Wil je aub de mijne upgraden aubquote:Op maandag 3 mei 2004 20:38 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet doen, dus ik laat het aan iemand anders over...
quote:Op maandag 3 mei 2004 21:17 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wil je aub de mijne upgraden aub
De letters groen laten schijnen. Tnx
![]()
watquote:Op maandag 3 mei 2004 21:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Whahahaquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:15 schreef innepin het volgende:
Ik hoop dat ik hiervoor in het goede topic zit, maar.... zou iemand voor mij de volgende plaatjes tot een icon kunnen smeden? Niet te snel, gewoon rustig afwisselend?
Alvast bedankt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Of issie misschien leuker zonder dat eerste plaatje?
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:37 schreef Rookster het volgende:
en de mijne?
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:30 schreef Dododo het volgende:
Kan iemand een mooie nieuwe dodo voor mij maken? Een update van de huidige of een hele nieuwe. Dit plaatje heb ik gewoon van google: http://images.google.nl/i(...)i
quote:Op donderdag 6 mei 2004 00:37 schreef LennyKravitz het volgende:
Deze [afbeelding] is aan vernieuwing of verfraaiing toe... iemand een idee?
het origineel... [afbeelding]
Een ander gaaf plaatje van Lenny (als ie maar een beetje cool/stoer is) kan wellicht ook...
Of misschien iets bewegends (maar niet te snel / irritant)...
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:18 schreef Qwea het volgende:
Zou iemand mijn icoon kunnen vernieuwen?zie maar wat je doet
Alvast bedankt
Cool! Thanx!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:17 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] niet uploadbaar naar FoK! (17,8kb)
[afbeelding] uploadbaar naar FoK! (9,78kb)
Astu.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:18 schreef Qwea het volgende:
Zou iemand mijn icoon kunnen vernieuwen?zie maar wat je doet
Alvast bedankt
Euh heb je een vorobeeld van die dingen?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:48 schreef SPIRO het volgende:
Mijn atvatar moet te maken hebben met The road to the kuip, en het twente logo.
Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
kan iemand de mijne een beetje verfraaien? iets scherper zeg maar en dat de 'fingers' om en om naar voren komen?
Ik zal'm proberen, maar je had vorige keer ook al eentje van mij en 2 dagen later wou je weer een ander ...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:13 schreef BMWM3 het volgende:
Waarom slaat iedereen mijn request overNIemand vindt mij lief
heb al weer een maandquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik zal'm proberen, maar je had vorige keer ook al eentje van mij en 2 dagen later wou je weer een ander ...
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:38 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
heb al weer een maand
Nu wil ik een updateDank
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] niet uploabaar naar FoK (29,8kb)
[afbeelding] uploadbaar (8,62kb)
niemand vind mij ook liefquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:13 schreef BMWM3 het volgende:
Waarom slaat iedereen mijn request overNIemand vindt mij lief
Ik kan niet echt wat je vraagt, maar ik heb een poging gedaan.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 08:06 schreef Rookster het volgende:
[..]
niemand vind mij ook lief![]()
ik waardeer je pogingquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik kan niet echt wat je vraagt, maar ik heb een poging gedaan.
[afbeelding]
Ik denk niet dat het dan doenbaar is ....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:01 schreef Rookster het volgende:
[..]
ik waardeer je pogingmaar niet echt wat ik bedoelde inderdaad, ik zou ook graag de huidige letters/type houden
bedankt in ieder geval!
Dat is het hem juist, ik weet nooit welke voorbeelden ik moet gebruiken.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:35 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Euh heb je een vorobeeld van die dingen?
quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:41 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, ik weet nooit welke voorbeelden ik moet gebruiken.
Maar ik dacht iets van het logo van Fc twente en dan the road to en dan foto van de kuip?
Kan iemand me helpen?
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:01 schreef qu63 het volgende:
kan iemand iets doen met mijn icoon zodat de letters Q U 6 3 erin komen schuiven/rollen/draaien/whatever??
alvast bedankt
Qu63
quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:01 schreef qu63 het volgende:
kan iemand iets doen met mijn icoon zodat de letters Q U 6 3 erin komen schuiven/rollen/draaien/whatever??
alvast bedankt
Qu63
Het origineel is maar 50x37 pixels groot. Ik krijg het niet mooi scherp als ik het vergroot, misschien iemand anders.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan iemand die van mij iets scherper maken of met de naam er in
mijn dank is alvast groot
Veel beter dan dit krijg ik em niet....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan iemand die van mij iets scherper maken of met de naam er in
mijn dank is alvast groot
En dit is al een stuk beter dan ik'm had.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel beter dan dit krijg ik em niet....
[afbeelding]
is dat echt zo moeilijk? had ik niet gedacht eigenlijk, ik dacht gewoon wat kleuren eroverheen laten vallen die steeds lichter/donkerder worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het dan doenbaar is ....
Je kan een laag over je letters leggen zodat ze anders kleuren, maar als je hetzelfde lettertype wil houden moet je een laag over je icoon leggen en dan kleurt ie alles, dus ook de achtergrond.
Je zal deze dan maar moeten houden.
Hardstikke bedankt ik vind hem al stukken beter zoquote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Veel beter dan dit krijg ik em niet....
[afbeelding]
Jongens bedanktquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (7,99kb) uploadbaar naar Fok
[afbeelding] (32kb) niet uploadbaar naar Fok
[afbeelding] (9,97kb) uploadbaar naar Fok
quote:Op woensdag 12 mei 2004 13:33 schreef RichardQuest het volgende:
Kunnen jullie europa wat mooier maken? Als het kan (goed te zien is) zou het fijn zijn als de huidige EU-grenzen te zien zijn.
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:03 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb ook een vraagje. Kan iemand een combi maken van mijn huidige icoon en dit [afbeelding] plaatje?
Ik had er ook nog 2:quote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:03 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb ook een vraagje. Kan iemand een combi maken van mijn huidige icoon en dit [afbeelding] plaatje?
Ik heb die 'Pp is for Pea' ermaar bij gedaan, misschien was dat wel het leuke van het plaatje, maar die van jou lijken wel op die van mijquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:32 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik had er ook nog 2:
[afbeelding] --> Fok! uploadbaar
en:
[afbeelding] --> niet Fok! uploadbaar
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:56 schreef pea4fun het volgende:
Dank je gele teken en wild snake, ik vind die met de letters net iets leuker. Maar allebei heel erg bedankt![]()
Eerste keer dat ik zoiets probeerquote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:40 schreef beefcake het volgende:
Zou iemand deze voor mij achter elkaar willen zetten als één avatar? Alvast heel erg bedankt!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Niet slecht!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:48 schreef Dododo het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets probeermaar dit is het geworden
![]()
[afbeelding]
Als je wil kan ik er nog wat aan sleutelen (met overgangen ofzo). Dan leer ik ook eens hoe Animation Shop werkt
-edit. Geprobeerd om tijgertje wat mooier te maken:
[afbeelding]
Hee dankjewel!! Zo'n overgang als Wild_Snake heeft is wel mooi! Dat het langzaamaan naar het andere plaatje gaat zeg maar.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:48 schreef Dododo het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zoiets probeermaar dit is het geworden
![]()
[afbeelding]
Als je wil kan ik er nog wat aan sleutelen (met overgangen ofzo). Dan leer ik ook eens hoe Animation Shop werkt
-edit. Geprobeerd om tijgertje wat mooier te maken:
[afbeelding]
Als je dat wil, ga je hem wel ergens op een server moeten zetten, want dan is ie te groot om naar Fok te uploaden.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:11 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee dankjewel!! Zo'n overgang als Wild_Snake heeft is wel mooi! Dat het langzaamaan naar het andere plaatje gaat zeg maar.
Kan dat op picserver of niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Als je dat wil, ga je hem wel ergens op een server moeten zetten, want dan is ie te groot om naar Fok te uploaden.
Ja, dat is een mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Kan dat op picserver of niet?
Sweetquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, dat is een mogelijkheid
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
SweetAlleen dan mag ie niet meer dan 200 Kb zijn. Maar als iemand dat wil doen heel graag
![]()
Ziet er goed uit!! Had het zelf niet beter gekund (alleen zit ik nu vast op schoolquote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (51,8kb)
Ik had van jou ook nog een paar echografie en katten foto's liggen, wil je die er ook bij?
Hee ja das waar ook! Als je wil doe die echo en die twee kattenfoto's er maar bij!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (51,8kb)
Ik had van jou ook nog een paar echografie en katten foto's liggen, wil je die er ook bij?
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee ja das waar ook! Als je wil doe die echo en die twee kattenfoto's er maar bij!
Het ziet er nu al supermooi uit!!!![]()
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 13:54 schreef mighty_myte het volgende:
misschien dat iemand zin heeft om een kleine animatie in mijn avatar te maken.
het moet echt lomp en suf zijn. met dat poppetje valt genoeg te verzinnen lijkt me zo.
Je laatste post die ik kan vinden is die van vrijdag 30 april 2004 @ 14:56. en die gebruik je nu.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:26 schreef Robertje het volgende:
* Wacht nog steeds op de mijne![]()
Kan er iemand deze kleiner maken?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:39 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je laatste post die ik kan vinden is die van vrijdag 30 april 2004 @ 14:56. en die gebruik je nu.
Die afbeelding 2 is toch al 60x60. Bedoel je kleiner in formaat of in aantal bytes?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Kan er iemand deze kleiner maken?
[afbeelding]
of deze?
[afbeelding]
Voorkeur nummer 1. Dank u wel. En dan iets netter... Nogmaals dank...
Staat een paar posten terug
Je kan ze neit uploaden naar Fok, daarvoor bevatten ze te veel beelden en te veel kleuren. Je moet ze niet bij usericoon manager zetten, maar bij je profiel de url invullen (bij webicon)quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:14 schreef Robertje het volgende:
Ik heb nummer 2 geprobeerd up te loaden als avatar maar dat lukt niet. Van de eerste dat dacht ik al....
vet!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:51 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een beetje flauw, maar als je andere ideeën hebt laat het dan weten.
Ik zie alleen een rood kruisje, anders wil ik je wel helpenquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:14 schreef Polleke83 het volgende:
kunnen jullie dit bewegend opslaan? mij wil dat niet lukken.
[afbeelding]
hoop dat de link blijft werken, heb um binnen gekregen via de mail.
quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:23 schreef ZX9R het volgende:
Mijn avatar, wat ik zelf heb lopen aanpassen met paint, ziet er niet uit.
Dit is het origineel:
[afbeelding]
Kan iemand daar iets mee?
of kijk ff op de site van Deadendcruisers voor wat andere leuke plaatjes (ronddraaiend autootje=flash dacht ik)
Ik merk dat het een site is waarvoor je je moet aanmelden. Misschien dat ik het daarom niet zie.quote:Op woensdag 19 mei 2004 13:21 schreef Polleke83 het volgende:
echt? ik zie het bewegende plaatje
Hij is gelukt...thanx.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 16:32 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Je kan ze neit uploaden naar Fok, daarvoor bevatten ze te veel beelden en te veel kleuren. Je moet ze niet bij usericoon manager zetten, maar bij je profiel de url invullen (bij webicon)
quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:44 schreef _Lagune_ het volgende:
Kan iemand de achtergrond van mijn avatar zwart maken, en de avatar zelf aanpassen zodat deze goed bij de zwarte achtergrond past?
(In mijn profiel staat de afbeelding beter dan op de avatar zelf)
Cool, gaaf, ge-ni-aal!!!quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] of
[afbeelding] of
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:25 schreef Riverwoman het volgende:
kan iemand deze 60x60 maken ?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:25 schreef liethorp het volgende:
wie kan deze naar de juiste grootte maken??
[afbeelding]
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Kan die van mij wat mooier scherper ofzo.
quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:49 schreef Dipstaart het volgende:
Zou iemand zijn fantasie op mijn avater los willen laten? Alles mag!!
(een bewegend plaatje lijkt me wel leuk)
Lachuhquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (12,7kb | niet uploadbaar)
[afbeelding] (7,48kb | uploadbaar)
Je kan altijd een picserver account aanmaken. Het is gratis en je hebt dan meteen ook ruimte om plaatjes op te slaan op een server. Zo kan je ook avatars hebben die groter zijn dan 10kb (wat je met een bewegend plaatje van behoorlijke kwaliteit al snel hebt).quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:44 schreef Polleke83 het volgende:
het-gele-teken, zou ik um naar je door kunnen mailen? dat je er dan ff naar kijkt?
quote:Op donderdag 20 mei 2004 22:00 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
Wat een gave icons!
Kan iemand iets leuks voor mij fixen?
onderwerpen: warm -> zomer -> bier
Voor iedereen natuurlijk [afbeelding]
tenks!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:09 schreef MasterOfAllBeer het volgende:
[..]
Om een of andere reden is de functie voor het uploaden van user icons nog niet beschikbaar, dus dat komt nog.
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja, ik ben nieuw hier dus kheb ook geen id. Misschien dat die functie het morgen weer doet ofzo. Als ik online kom, zal k het dan nog eens proberenquote:Index / Code #2 Deze functie is momenteel niet beschikbaar
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
Excuus: k*tzooiquote:Op maandag 24 mei 2004 17:04 schreef Nyluzzz het volgende:
Kutzooi!
Zeer hartelijke dank voor dit prachtig stukje huisvlijtquote:Op maandag 24 mei 2004 17:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef qu63 het volgende:
kan iemand de achtergrond van mn icoon doorzichtig maken?
quote:Op maandag 24 mei 2004 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 mei 2004 20:39 schreef Djaser het volgende:
[..]![]()
Ik wil een van deze 2 plaatjes als avatar maar de resolutie(60x60) maakt ze nogal lelijk, is het mogelijk daar wat aan te doen?
http://members.lycos.nl/holydjaser/yorp%204.JPG
http://members.lycos.nl/holydjaser/zucht6.JPGimg code doet het om een vage reden niet
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:30 schreef convinced het volgende:
Hallo, kan iemand deze even voor mij op maat maken? Danku!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 07:57 schreef Lionheaad het volgende:
Kan iemand hier iets leuks van maken???
<----------------------------------
Het liefst samen met deze:
[afbeelding]
alvast bedankt....
quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:05 schreef CybPraetorian het volgende:
wie kan iets met mijn icoon?? wellicht de andere bandleden van Metallica achter elkaar aan?? of wat gitaren...??
<-------------------------
thnx
heb iemand anders geen andere plaatjes... ik weet dat ze er zijn maar ik heb nu even geen tijd/mogelijkheid om te zoeken...quote:Op donderdag 27 mei 2004 12:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vond geen andere (recente) foto van de bandleden. Het voordeel van deze blauwe kleur is dat hij uploadbaar is. (9,27kb)
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:09 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
heb iemand anders geen andere plaatjes... ik weet dat ze er zijn maar ik heb nu even geen tijd/mogelijkheid om te zoeken...
Done... (picserver)quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:25 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] (16,9kb) of
[afbeelding] (15,7kb)
Als je ze wil gebruiken moet je ze dus wel op een server zetten
Je kan een gratis PicServer account aanmaken. Daar heb je 15 Mb ter beschikking, ideaal om iccontjes en andere plaatjes neer te zetten.quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:40 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ahhh je laat ze niet bij jou staan?? kijk wel ff of khem ergens kan heen zetten
quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wil iemand deze mooi maken??
[afbeelding]
Het is leuk om dingen lelijker te makenquote:Op donderdag 27 mei 2004 14:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt hem lelijker gemaakt
quote:Op donderdag 27 mei 2004 14:36 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Het is leuk om dingen lelijker te maken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kan iemand mijn icoontje voorzien van een Engelse vlag ipv. het Utrecht logo?
B.v.d.
Dit staat hier omdat het slechts een aanpassing is, en niet een compleet nieuw icoontje
Je sais, maar het is slechts een aanpassing, geen compleet nieuw EK icoontje.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken!!
iemand?quote:Op donderdag 27 mei 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wil iemand deze mooi maken??
[afbeelding]
Wat is er niet goed aan degene die ik je gaf?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
iemand?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:45 schreef _bigmac_ het volgende:
KAn die van mij Ek proef gemaakt worden ??
quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] [ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken!!
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 22:43 schreef UnICorN-girl het volgende:
kweet niet of ik hier goed zit hoor maarja
wie maakt er voor mij een icoon van een eenhoorn? een leuke dus want deze is bagger
dank jullie wel
of deze mss ?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2004 15:58 schreef engessa het volgende:
Zou iemand mijn iconen misschien willen aanpassen?
Zowel mijn 'oranje' als mijn normale icoon:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou graag in deze iconen als een soort subliminal message het hoofd van Günther van het volgende plaatje willen (mocht deze niet voldoen kun je eventueel nog meer vinden op www.gunthernet.com):
en de teskt: Günther - Ding Dong Song. Dus gewoon mijn icoon met om de 3 seconden (ofzo) een flits van de foto met weer 3 seconden (ofzo) 'Günther - Ding Dong Song'. Als ie onder de 10 kb blijft zou helemaal mooi zijn!
Dank!quote:
Nou is ie mooi!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:15 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
F5, vernieuwen, refresh, enzo
[afbeelding] of [afbeelding]
quote:Op maandag 31 mei 2004 02:59 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
kunnen jullie hier een MSN icon van maken? 96 x 96 pixels?
Of is het niet mogelijk het plaatje te vergroten zonder dat de kwaliteit slechter wordt?
quote:Op maandag 31 mei 2004 03:23 schreef Fidai het volgende:
beter maak er voor mij ook een
zoiets?quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Kan iemand misschien mijn icoontje zo maken dat er een klein rood skateboardje over die letters heen rijdt ?
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2004 13:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Kan iemand misschien mijn icoontje zo maken dat er een klein rood skateboardje over die letters heen rijdt ?
![]()
quote:
dies vet! kun je die watscherper maken ( t skateboard ) en ook kijken dat hij achter die zwarte lijnen blijft ?quote:
Moet hij de zelfde groote houden (in image size zeg maar) of mag hij ook 60*60 worden?quote:Op maandag 31 mei 2004 14:51 schreef Man_Made_God het volgende:
zou iemand voor mij het van volgende icoon een toelaatbare grootte kunnen maken? Hij's nu 50k ofzo.
Alvast superbedankt!
[afbeelding]
F5, vernieuwen, refresh, ofzoquote:Op maandag 31 mei 2004 16:19 schreef SuperFruitig het volgende:
dies vet! kun je die watscherper maken ( t skateboard ) en ook kijken dat hij achter die zwarte lijnen blijft ?![]()
alvast bedankt
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 2quote:Op maandag 31 mei 2004 22:56 schreef portier het volgende:
Geen idee of dit dan weer onder upgrade valt, dus hier dan maar even.
Ik wil de leeuw uit dit plaatje verwerkt in mn huidige icoon. Mn icoon moet ook oranje worden als dat kan.
Zoiets :quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:29 schreef ondeugend het volgende:
De mijne nu is een hele ondeugende maar een beetje uit de tijd wel
Ik zoek zelf al een paar weekjes maar ben veeleisend schijnbaar
Wie ziet er een uitdaging in ?
Ondeugend maar niet plat ondeugend graag
De 2e is niet mijn bedoeling en ook te onduidelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:38 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Zoiets :
[afbeelding] [afbeelding]
????
De eerste is een vrouw die uit een kruipt , wat bedoel je ongeveer dan ???quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De 2e is niet mijn bedoeling en ook te onduidelijk
Van de eerste zie ik niet eens wat het is ?
Ik zie het.... wel een mooi icoon hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:46 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
De eerste is een vrouw die uit een kruipt , wat bedoel je ongeveer dan ???
Tha flash, lees je aub ff m'n (eerdere) reply in m'n topicquote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:46 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
De eerste is een vrouw die uit een kruipt , wat bedoel je ongeveer dan ???
Aan de andere kant kan je op die manier 50 topics over hetzelfde onderwerp verwachten dan.....quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:56 schreef majic het volgende:
[..]
......................................
Nieuw mailadres idd , nog niet in profiel veranderd.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 00:56 schreef majic het volgende:
[..]
Tha flash, lees je aub ff m'n (eerdere) reply in m'n topic
Ik zou t heel relaxt vinden als je je eigen icons even uit m'n topic haalt, dit omdat ik graag m'n topic louter voor een bep. soort icons wil behouden. Ik stel voor dat je een eigen topic opent voor je icons, hoe meer zielen hoe meer vreugd - en hoe meer kans dat fokkers een mooi shiny icon hebben
Alvast bedankt!
p.s. ik had je hier een mailtje over gestuurd maar ik krijg recipient unknown terug!
dit is perfect! Hartstikke bedanktquote:Op maandag 31 mei 2004 19:37 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Moet hij de zelfde groote houden (in image size zeg maar) of mag hij ook 60*60 worden?
[edit] 60*60: [afbeelding] (7,8 kb ofzo...)
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef LoveHenk het volgende:
ik wil een icoon met jongens van 3t erop. kan iemand dat fixen voor mij? ik zal je eeuwig dankbaar zijn. merci!
Ik heb de afbeeldingen iets lichter gemaaktquote:Op dinsdag 1 juni 2004 12:06 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
dit is perfect! Hartstikke bedankt![]()
![]()
edit: mag ik trouwens vragen hoe je dit gedaan hebt? Lijkt me namelijk niet al te veel werk in zitten. Dan kan ik het in de toekomst zelf zeg maar!
Jij moet ook altijd weer met iemand anders zijn prestaties pronken hè?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 13:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb de afbeeldingen iets lichter gemaakt
[afbeelding]
Je maakt icoons met bv. photoshop of een ander bewerkings programma. Je animated gif's kan je ook met een gif creator maken. Er zijn er voldoende die je kan downloaden (Ulead Gif creator, IrfanView, enz)
Je hebt net een nieuw icoon manquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef LoveHenk het volgende:
ik wil een animated gif als icoon gemaakt van dit flash:
http://www.ebaumsworld.com/shakeass.html
Ik kan geen plaatjes uit een macromedia flash lezen, misschien dat iemand anders dit wel kan.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef LoveHenk het volgende:
Blijkbaar is het niet normaal om hier als een jongen een 3t icoon te hebben snap je? ieder heeft kommentaar erop.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:42 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Je hebt net een nieuw icoon man
toevallig wist ik deze link ergens te vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik kan geen plaatjes uit een macromedia flash lezen, misschien dat iemand anders dit wel kan.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 16:19 schreef LoveHenk het volgende:
tnxquote:Op dinsdag 1 juni 2004 17:41 schreef davidov het volgende:
[..]
toevallig wist ik deze link ergens te vindenhttp://www3.sympatico.ca/dopecat15/zstuff/woohoo.gif
daarmee zou je wel wat kunnen denk ik
Dit wordt hem dan:quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:46 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan iemand mijn 'gewone' plaatje rood maken ipv blauw EN spiegelen (tong aan de andere kant)?
[afbeelding]
Ik kan je niet helpenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:42 schreef Bos81 het volgende:
Hallo,
Ik heb in het EK Forum de avatar laten maken die ik nu gebruik. De kleur vind ik mooier dan bij de originele avatar. Kan iemand voor mij mijn oude avatar veranderen in (ongeveer) dezelfde kleur als mijn EK-Avatar, maar dan zonder EK-Logo
Dit was mijn oude avatar.
[afbeelding]
Alvast bedankt.
[ICONS] Laat hier je icon EK-proof maken, part 4quote:Op zondag 6 juni 2004 13:23 schreef Beach het volgende:
Ik wil van mijn icoon een EK icoon hebben.
Gewoon met hetzelfde plaatje, maar dan wel met vlag erin ofzo.
En probleempje: Als ik mijn originele icoon wil opslaan, issie veels te groot om weer terug te uploaden![]()
Nog maar es een keer goed kijken dan!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:35 schreef Beach het volgende:
Sorry, niet gezien, ik zal het daar posten![]()
Jammer, deze icoon heet Gfree gemaakt, misschien dat hij of iemand anders het wel kan?quote:Op zondag 6 juni 2004 12:36 schreef Wild_Snake het volgende:
[..]
Ik kan je niet helpen![]()
Ik weet niet meer wie deze gemaakt heeft, maar hij heeft het verrekt goed gedaan!!![]()
Lijkt me dan ook het meest logische om hem dan even hierom te vragenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer, deze icoon heet Gfree gemaakt, misschien dat hij of iemand anders het wel kan?
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:24 schreef convinced het volgende:
Hallo, als er iemand zin heeft om deze afbeelding even op correcte grootte te maken, ben ik dankbaar.
[afbeelding]
Tnx.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vind het niet zo'n super-icoontje btw....
zo als hij het heeft gemaakt krijg ik het niet..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 13:42 schreef Bos81 het volgende:
Hallo,
Ik heb in het EK Forum de avatar laten maken die ik nu gebruik. De kleur vind ik mooier dan bij de originele avatar. Kan iemand voor mij mijn oude avatar veranderen in (ongeveer) dezelfde kleur als mijn EK-Avatar, maar dan zonder EK-Logo
Dit was mijn oude avatar.
[afbeelding]
Alvast bedankt.
nu is hij 60x60 pixels, en wordt hij niet meer vergroot..quote:Op zondag 6 juni 2004 13:41 schreef yup het volgende:
Hey dit is een leuk topic!
Ik wil deze plaatje* als mijn icon, maar zoals je ziet te groot en het ziet er niet zo best uit, iemand die het wil verbeteren?
*deze plaatje dus: [afbeelding]
Je bent grof geschat de 823e waar ik een icoontje voor maak, dus:quote:Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef convinced het volgende:
Volgens mij is-ie nog te groot.
quote:Op zondag 6 juni 2004 16:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Je bent grof geschat de 823e waar ik een icoontje voor maak, dus:
Nein, volgens mij moet ie gewoon passen....
Maar nevermind, ik ben nu toch met zo'n EK-dingetje bezig.quote:De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is 10854 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Zie hier de reden dat ie volgens jou meer dan 10 kb is...quote:Op zondag 6 juni 2004 17:00 schreef convinced het volgende:
Ik krijg hem alleen opgeslagen als bmp, en dan doet-ie het niet. Kan iemand me hier mee helpen?
Dat ging over die EK-plaatjes. Maar euh,quote:Op zondag 6 juni 2004 17:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zie hier de reden dat ie volgens jou meer dan 10 kb is...
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:08 schreef Slarioux het volgende:
Zou een van jullie dit icoontje:
[afbeelding]
Een wat donkerde kleur blauw kunnen geven? Zeg maar mn username kleur blauw. Ben zelf niet zo;n held met die dingen namelijk. Thx!
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:08 schreef Slarioux het volgende:
Zou een van jullie dit icoontje:
[afbeelding]
Een wat donkerde kleur blauw kunnen geven? Zeg maar mn username kleur blauw. Ben zelf niet zo;n held met die dingen namelijk. Thx!
Was ie al....quote:Op zondag 6 juni 2004 17:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu heeft hij precies dezelfde kleur als jouw username..
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:02 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik zou die van mij wel iets langzamer en beter in elkaar over lopend willen
b.v.d
In ieder geval bedankt, maar zoals Yeahinho al postte, is het logischer om aan Gfree te vragen of hij het icoontje kan maken. Maar hij is wel mooi geworden.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
zo als hij het heeft gemaakt krijg ik het niet..
ik kan er dit van maken :
[afbeelding] ---> [afbeelding]
ik had een probleem om'm als gif op te slaan, hier alvast een stilstaande versie.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:36 schreef woeeiiii het volgende:
Okay ik wil dit plaatje
[afbeelding]
( http://members.lycos.nl/awklop/hpbimg/bacardi-bat.gif )
Resizen tot max 60 x60 pixels en kleiner dan 128 kb
Wie?
Avast bedankt
Misschein heb je hier wat aan:quote:Op zondag 6 juni 2004 19:43 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
ik had een probleem om'm als gif op te slaan, hier alvast een stilstaande versie.
[afbeelding] 2,14kb
quote:Op zondag 6 juni 2004 19:36 schreef woeeiiii het volgende:
Okay ik wil dit plaatje
[afbeelding]
( http://members.lycos.nl/awklop/hpbimg/bacardi-bat.gif )
Resizen tot max 60 x60 pixels en kleiner dan 128 kb
Wie?
Avast bedankt
als je frames laat vallen welquote:Op zondag 6 juni 2004 20:10 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
lukt het ook met 12 kb? sorry
Ik vin m zo mooi hoor! Wat zijn frames danquote:Op zondag 6 juni 2004 20:34 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
als je frames laat vallen wel
[afbeelding] 11,7kb
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 00:16 schreef DenniZ224 het volgende:
[afbeelding]
Het aantal plaatjes waaruit je 'gif' bestaat.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:37 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Ik vin m zo mooi hoor! Wat zijn frames dan![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe je die dingen opslaat, maar je plaatje is wel wazig om bijna 10kb te zijn. Als ik het kopier en dan save heb'k maar 1,14kb nodig (zonder het te bewerken)quote:Op zondag 6 juni 2004 20:43 schreef TimeSplitter het volgende:
[..]
Uber cool plaatje!
Ik ben een beetje experimenteren in Adobe Photoshop 7.0, maar mijn plaatjes zijn altijd veel te groot. En als ze eindelijk niet boven het maximaal toegestane Kbs komen dan zien ze er niet uit..... Zelfs met cartoons wil het niet lukken (zie m'n huidige avatar) Tips?
Ik heb het nu opgeslagen als een compuserve GIF bestand ipv JPG. Dat scheelt een slok op een borrel!quote:Op zondag 6 juni 2004 20:52 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je die dingen opslaat, maar je plaatje is wel wazig om bijna 10kb te zijn. Als ik het kopier en dan save heb'k maar 1,14kb nodig (zonder het te bewerken)
THXquote:Op zondag 6 juni 2004 16:52 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
nu is hij 60x60 pixels, en wordt hij niet meer vergroot..
[afbeelding]
ja , heel erg bedankt. maar kan je het logo ook iets opschuiven, want ik zie dat ie niet helemaal recht erin staat.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[quote]Op zondag 6 juni 2004 22:40 schreef forza22 het volgende:
kan er van mijn icoon een msn icoon gemaakt worden zonder dat ie r raar gaat uitzien?
<-------
alvast bedankt
[/quot]
zoiets?
[afbeelding]
doe maar F5, vernieuwen, refresh, ofzoquote:Op zondag 6 juni 2004 22:51 schreef forza22 het volgende:
[..]
ja , heel erg bedankt. maar kan je het logo ook iets opschuiven, want ik zie dat ie niet helemaal recht erin staat.
valt veel meer op bij een groter plaatje
klasse. bedanktquote:Op zondag 6 juni 2004 23:05 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
doe maar F5, vernieuwen, refresh, ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |