quote:Ben ik hier ook rood?
Ja, dus, maar Rewimo hierboven ook. Maar de rest van de mensen hier in het topic niet.
Ligt dit aan mijn scherm? Krijg helemaal admin gevoelens...
quote:
Nee hoor, ik zie het zooitje ongeregeld dat de crew moet voorstellen ook als oranje. Gij is niet de enige die dat zo ziet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lees net ergens dat het Oranje moet voorstellen, maar waarom dan niet iedereen?
*snik* het is al weer weg!
Ja, maar om de een of andere reden was ik voor 1 minuutje ook bij de in-crows gerekend, dus vandaar dat ik me af vroeg waarom de een wel en de ander niet.quote:Op vrijdag 30 april 2004 02:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie het zooitje ongeregeld dat de crew moet voorstellen ook als oranje. Gij is niet de enige die dat zo ziet.
Ben ik geweest en waarom zou dat geen goed idee zijn ??quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, de kinderbescherming lijkt me niet zo'n goed idee (weet niet wie dat opperde), maar je ouders noemen als excuus voor hun dumpgedrag dat jullie zo weinig in het huishouden doen. Ik zou zeggen: stel ze voor zelf wat meer in het huishouden te doen en laat ze lekker hun eigen zoon opvoeden!!
Maar we doen al best veel in het huishouden al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, de kinderbescherming lijkt me niet zo'n goed idee (weet niet wie dat opperde), maar je ouders noemen als excuus voor hun dumpgedrag dat jullie zo weinig in het huishouden doen. Ik zou zeggen: stel ze voor zelf wat meer in het huishouden te doen en laat ze lekker hun eigen zoon opvoeden!!
Nee, dat bedoelde miss_d nu juist nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 17:45 schreef pluisje het volgende:
Sylvana, ik denk dat Miss D bedoelde dat juist je ouders wat meer in het huishouden moeten doen, en er niet steeds maar op moeten vertrouwen dat jullie alles doen :
Omdat het geven van een flesje geen misdaad is in Nederland.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben ik geweest en waarom zou dat geen goed idee zijn ??
oh, is dat zo?quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:18 schreef Belana het volgende:
Melonovy houdt de juni lijst bij en ik die van augustus
Ow sorry als ik voor mijn beurt heb gesproken Melonovy, misschien head ik wel de verkeerde conclusie getrokken...quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:22 schreef melonovy het volgende:
[..]
oh, is dat zo?Is goed hoor
zo druk heb ik nu toch ook weer niet
kesteren is nog niet eens zo vreemd bedacht hoor al ligt het wel een **^%%%-eind uit de buurt van Boxtel. Maar naast Boxtel ligt het miniscule plaatsje Kasteren, dus de verwarring is te begrijpen. Boxtel blijkt bij Den Bosch te liggen zijn we inmiddels aan de weet gekomen.quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:25 schreef Rewimo het volgende:
Knor, ik ben slecht in aardrijkskunde, maar misschien is de Babydump in Kesteren een mogelijkheid? Ik weet echt niet of het ook maar enigszins in de buurt zit hoor
Oeps, sorryquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde miss_d nu juist niet
Omdat haar ouders als argument gebruikten dat zij zo weinig deden, ging ik er vanuit dat ze niet zoveel deden en daarom de zorg voor Julian op zich moesten nemen. Als ik nu Sylvana's berichtje lees, runnen zij en het huishouden en het kind. Dan is de kinderbescherming wel een goed idee, niet voor Julian (hoe je het ook wendt of keert, hij wordt niet direct mishandeld, het geven van een flesje is geen lichamelijke mishandeling, misschien wel sociale), maar voor jullie Sylvana.
ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Oeps, sorry
Maar ik had ergens al eens gelezen hoeveel Sylvana in het huishouden deed, vandaar dat ik er even op die manier vanuit ging.
Maar we zijn het er iig over eens dat dit geen normale situatie is, voor geen van de gezinsleden. Sylvana, ik hoop dat je ouders dat ook in zullen gaan zien, en liefst een beetje snel.
ze doen de tuin, en me ma doet de was en kookt en strijkt, en ruimt af en toe op, voor het huis schoonmaken hebben we een schoonmaakster, ds dat doet ze ook niet zelf ( naja, of het moet echt heel erg vies zijn)quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:52 schreef E.T. het volgende:
Sylvana, doen jouw ouders ook nog wat in huis?
Als ik het zo hoor, vinden zij het wel prima zo.. een heel gezin, en alles wordt voor ze gedaan door de kinderen!
een border is de plantenbak zeg maarquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
Ja en ik scheit hier zeven kleuren ET
Lady s word leuk hoor. Een border is dat de rand van de afscheiding van de plantjes ofzo?
En heb je nu toch voor andere tegels gekozen? Wat voor? Ik zal er allicht overheen gelezen hebben.
yep al is he weer geen verjaardag om vrolijk van te wordenquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:49 schreef Jessicaa het volgende:
Is je kleine meid ineens bijna 2 he!!!!! Wat gaat dat snel!!!
Saskia heeft t ook minder naar d'r zin dan ik...quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
Dat had ik dus nooit gelezen, vandaar het misverstand. Ik heb alleen gelezen dat Sylvana zei dat ze op Julian moest passen, omdat ze volgens haar ouders weinig in het huishouden doet. Ik dacht: dan doe je wat meer en dan nemen je ouders hun verantwoordelijkheden weer op zich, of worden ze in elk geval met hun neus op de feiten gedrukt. Maar ze doet al meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:50 schreef pluisje het volgende:
[..]
Oeps, sorry
Maar ik had ergens al eens gelezen hoeveel Sylvana in het huishouden deed, vandaar dat ik er even op die manier vanuit ging.
Moet Danny jouw ook gerust komen stellen ??quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:52 schreef Jessicaa het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ze doen de tuin, en me ma doet de was en kookt en strijkt, en ruimt af en toe op, voor het huis schoonmaken hebben we een schoonmaakster, ds dat doet ze ook niet zelf ( naja, of het moet echt heel erg vies zijn)
dus op zich valt het nog wel mee wat ze doen
toen deden ze nog wel hun best, maar toen moesten ze ook wel, want tussen me broer en mij zit nog geen 1,5 jaar verschil, dus hem kon je niet echt op mij laten passen ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Sylvana, mag ik vragen of jijzelf ook op deze lakse manier bent opgevoed of deden ze toen nog wel hun best?
Dan moeten ze eens met beide beentjes op de grond worden gezet. Is er iemand die dat kan doen: familie, een mentor, huisarts, maatschappelijk werk?quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
toen deden ze nog wel hun best, maar toen moesten ze ook wel, want tussen me broer en mij zit nog geen 1,5 jaar verschil, dus hem kon je niet echt op mij laten passen ofzo
Dat zal haast wel morgen worden, coolbabe, je schreef dat ze naar het ziekenhuis waren toch? Wel spannend jaquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:07 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb ook nog steeds niets gehoord van de buuf die aan het bevallen was, ik vind het zo spannend een bevalling zo dichtbij
Dat flesje kan mij weinig schelen, het gaat mij meer om dat Silvana en broedert/zustert zowat de gehele opvoeding en huishouden voor hun rekening nemen. Ik vind dat niet normaal.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Omdat het geven van een flesje geen misdaad is in Nederland.
Have fun, don't break anything . . .quote:Op vrijdag 30 april 2004 22:58 schreef Sylvana het volgende:
Hey dames, ik ga slapen en morgen lekker op vakantie, doe het een beetje rustig aan hiero, anders moet ik zoveel bijlezen als ik terug kom
Doei
Helemaal mee eens. Maar Sylvana is bijna achttien. Niet echt een leeftijd waarop de kinderbescherming nog in gaat grijpen. Bovendien is ook dat geen mishandeling, eerder een ouderwetse, achterhaalde manier van denken (mijn oudste tante heeft ook altijd een hoop in huis moeten doen, maar zij is tachtig en mijn oma had vijftien kinderen).quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat flesje kan mij weinig schelen, het gaat mij meer om dat Silvana en broedert/zustert zowat de gehele opvoeding en huishouden voor hun rekening nemen. Ik vind dat niet normaal.
Nog niks gehoordquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:36 schreef CarOnline het volgende:
Coolbabe, heb je al wat van je buuf gehoord? Spannend hoor
Hopelijk is het allemaal goed gegaan!
(Water)pokke(n)topic deel 2quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:09 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand waar het waterpokkentopic gebleven is?
Heel erg spannend coolbabe! Hou je ons op de hoogte?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:10 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Nog niks gehoord
Hij was vannacht om 1 uur nog niet thuis maar vanmorgen waren wel de gordijnen in huis open, hoewel zijn auto er niet stond.
Hartige aspergetaart met bacon en broccoliquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:36 schreef Belana het volgende:
hebben we nog lekkere aspergerecepten dames??? doe es....
Ik hou er ook niet zo van, maar van de soep wel!!!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:43 schreef clauwheee het volgende:
Ow enne ik lust geen asperges![]()
NEEEEEEE, Boris wint!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben bang dat Maud wint
Dan had hij er toch niet aan mee moeten doen, want hij weet vast wel wat er aan vast zitquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:56 schreef clauwheee het volgende:
Boris is gewoon retegoed en de beste, maar ik vraag me soms wel af of ie er uberhaupt wel op zit te wachten dat ie wint? Hij zit dan wel aan veel dingen vast enzo.
Dat zit je als nummer twee ook hoorquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:56 schreef clauwheee het volgende:
Boris is gewoon retegoed en de beste, maar ik vraag me soms wel af of ie er uberhaupt wel op zit te wachten dat ie wint? Hij zit dan wel aan veel dingen vast enzo.
Ja das waar.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zit je als nummer twee ook hoor
En an sich kan Jamai toch al lekker zijn eigen gang gaan
Dat is in mijn ogen geen arrogantie, maar gewoon in jezelf gekeerd zijnquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:38 schreef Belana het volgende:
Bix, ben het met je eens dat het niet de meest sympathieke figuur is idd. vorigee week toen er bekend gemaakt werd wie er uit moest en Maud de handen van die jongens pakte, trok Boris zijn hand gewoon terug, hij was voornamelijk met zichzelf bezig.Dat kwam bij mij ook niet echt positief over. Maar ik vind hem als artiest wel de beste.
Magoe.... daar is een heel forum voor hier op fok! geloof ik.....
Wat fijn dat het allemaal toch nog goed is gekomen! Je gaat je toch allerlei dingen in je hoofd halen als je lange tijd niets hoort, denk ikquote:Op zaterdag 1 mei 2004 11:41 schreef coolbabe het volgende:
Hoera de buurvrouw is thuis! Ze heeft een helse bevalling gehad van 26,5 uur met wegvallende harttonen van het kindje, een knip die per ongeluk in een ader werd gezet, wee-opwekkend infuus wat niet aansloeg een een vacuumcup die van het hoofd afschoot
Het resultaat is echter prachtig: Lucas
Helaas mogen wij hem alleen van achter glas bekijken, met dank aan de waterpokken
livelink, laat ik zeggen dat er een hele hoop meer is gebeurd dan ik hier heb genoemd. Ik wil duidelijk maken dat ik geen beslissing neem, maar mister_d doet dat. Ik leg me neer bij zijn beslissing. Zijn verjaardag was een soort laatste kans voor zijn vader. Hij heeft de afgelopen weken een hoop dingen gezegd en gedaan die gewoon niet kunnen, daar zal ik verder niet over uitweiden. Mister_d had zoiets van: als hij op mijn verjaardag iets fatsoenlijks laat horen, dan zal ik me daarover heen zetten en naar de bruiloft gaan. Maar dat heeft hij dus niet gedaan. Op een gegeven moment houdt het vergeven op (ik snap dat heel goed, ik heb dat punt met mijn moeder ook bereikt) en moet je echt eens voor jezelf kiezen in plaats van alleen maar uitgebuit te worden. Dat punt is nu voor hem bereikt. Ik snap je 'weer beledigen' niet zo. Wij en met name mister_d hebben ontzettend ons best gedaan voor allebei, maar dat werd niet gewaardeerd. Volgens mij zijn juist wij, en met name mister_d, ontzettend beledigd. Ik neem je je bemoeienis niet kwalijk hoor, maar er zijn echt een hele hele hele hoop dingen gebeurd en gezegd waar mister_d niet om gevraagd heeft en voor hem is de maat nu echt vol. Het cadeautje gaat dus gewoon richting partycentrumquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:45 schreef livelink het volgende:
En nogmaals sorry voor het me bemoeien met zaken die me niks aangaan, maar ik voelde dit heel heftig toen ik jouw berichtje las.
Hihi dan kunnen Liam en Dylan alvast kennis makenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:47 schreef Belana het volgende:
beefcake....je komt langs begrijp ik??? MET Dylan natuurlijk....![]()
Goed zo Dipsyquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:10 schreef lily het volgende:
even een snel berichtje voor Rewimo, ik heb verder nog niks gelezen wegens tijdgebrek
Dispy heeft zijn weg gevonden. Volgens mij was hij te voet![]()
nog bedankt![]()
[afbeelding]
Ik heb nog steeds niks gelezen, maar goed (komt maandag zeker goed!)quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:43 schreef Rewimo het volgende:
Goed zo DipsyHeeft even geduurd zeg
Maar zo te zien is Damon er in elk geval blij mee
Is ie alweer wat opgeknapt?
Miss_D, met dat weer beledigen bedoelde ik dat jullie nadat jullie beledigd zijn door je schoonvader op jullie beurt hem beledigen door niet te komen op de bruiloft. Dit even ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik snap je 'weer beledigen' niet zo. Wij en met name mister_d hebben ontzettend ons best gedaan voor allebei, maar dat werd niet gewaardeerd. Volgens mij zijn juist wij, en met name mister_d, ontzettend beledigd. Ik neem je je bemoeienis niet kwalijk hoor, maar er zijn echt een hele hele hele hoop dingen gebeurd en gezegd waar mister_d niet om gevraagd heeft en voor hem is de maat nu echt vol. Het cadeautje gaat dus gewoon richting partycentrum
17,50 of 17 euro , weet niet meer psiesquote:Op zondag 2 mei 2004 09:01 schreef beefcake het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand iets gewonnen in de staatsloterij? Of doen jullie niet mee? Wij hadden een lot gekocht en we hebben gewonnen.... 5 euro
Hij is idd een beetje in zichzelf gekeerdquote:Op zondag 2 mei 2004 11:45 schreef moussy het volgende:
[..]
17,50 of 17 euro , weet niet meer psies
Ik vond Boris een beetje een autistische indruk geven. Nou was de uitslag het enige dat ik gezien heb van het idols seizoen, misschien is het gewoon een knulletje dat zo afstandelijk is en zo leeg uit zn ogen kijkt, of misschien was het wel omdat ie overdonderd was
<= vond hem een beetje zo kijken
Dan heb je mijn post hiervoor ergens kennelijk gemistquote:Op zondag 2 mei 2004 11:20 schreef lady-wrb het volgende:
mmmm ik geloof dat ik de enige ben die nog geen vijf minuten van dat hele idols gedoe gezien heeft.
nou ja, als jullie het maar leuk vinden![]()
Tuurlijk ben ik niet boos op jouquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Miss_D, met dat weer beledigen bedoelde ik dat jullie nadat jullie beledigd zijn door je schoonvader op jullie beurt hem beledigen door niet te komen op de bruiloft. Dit even ter verduidelijking.
Maar je antwoord is duidelijk en ik kan me voorstellen dat er meer speelt en meer gebeurd is en ik begrijp dat jullie grens is bereikt. Ik ben blij dat je niet boos op me bent, in ieder geval![]()
Nee, dat cadeau is een heel duidelijk statement voor zijn vader: kijk wat voor klootzak jij bent, denk eens na over wat je zoon altijd voor je gedaan heeft ondanks je eigen gedrag en bedenk je nu eens goed waarom het nu over is. Het klopt wel dat zijn vader ongeveer zo werkt. Daarbij moet ik wel vermelden dat als ik het ding nu alsnog in elkaar had moeten knutselen, ik het niet had gedaan. Maar het is al maanden af. Voor mij was het grotendeels over met mijn schoonvader toen ik hem en zijn lolita zag vrijen op mijn bank terwijl hij nog getrouwd was met mijn schoonmoeder. Maar het was helemaal over toen hij en schoonzusje het paard hebben gebruikt om hun zin te krijgen. Ik kan nog steeds geen foto van Dynastie bekijken zonder in janken uit te barstenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:51 schreef Jessicaa het volgende:
MisD, als MisterD het helemaal zat is laat dan het kado ook achterwegen zou ik denken. Anders blijft het heen en weer pesten. Ik kan me helemaal voorstellen dat het voor hem (en voor jou allang) nu over is.
0 euroquote:Op zondag 2 mei 2004 09:01 schreef beefcake het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand iets gewonnen in de staatsloterij? Of doen jullie niet mee? Wij hadden een lot gekocht en we hebben gewonnen.... 5 euro
Lieve Syrena,quote:Op zondag 2 mei 2004 14:40 schreef Syrena het volgende:
*nog een geen idols-fan meldt zich*
Zo ben weer een beetje bijgekomen, vrijdagavond uit geweest. Kreeg ik me daar een hyperventilatieaanval!! Gelukkig kreeg ik 'm zelf weggewerkt, maar leuk was anders. Ik baal zo, dit wil ik dus echt niet elke keer krijgen als ik ergens heen ga! Later wel nog lekker gedanst & gezongen, en toen was mijn adem weer zo op orde (tip van mn moeder).
Vroeg me al af hoe je vrijdag doorstaan had, best goed als ik het zo lees, het begin is er.quote:Op zondag 2 mei 2004 14:40 schreef Syrena het volgende:
Zo ben weer een beetje bijgekomen, vrijdagavond uit geweest. Kreeg ik me daar een hyperventilatieaanval!! Gelukkig kreeg ik 'm zelf weggewerkt, maar leuk was anders. Ik baal zo, dit wil ik dus echt niet elke keer krijgen als ik ergens heen ga! Later wel nog lekker gedanst & gezongen, en toen was mijn adem weer zo op orde (tip van mn moeder).
Minpunt: mijn ex schoonbroer en schoonzus waren er. Niet mee gepraat maar alleen ff gezwaaid. En nog gekletst met een hele leuke jongen, alleen was ie niet erg snugger *grin*
Maar goed, zaterdag in bed gelegen de hele dag, MOE en misselijk??
Vandaag gaat het weer, heb net al 20 min. Winsor Pilates gedaan, heel spastisch op de grond voor m'n computer, kon ik nog net de mpeg zien hahahaha.
En dalijk komen mijn ouders terug van hun vierdaagse vakantie en daar ben ik erg blij om, want ik vind het echt niks in mijn eentje!! Ik hoop dat het riagg snel belt, want ik wil er vanaf of dat het in elk geval beter gaat dan nu.
Nu gaan we het ff positief bekijken... al gebeurt het de volgende keer, je weet hoe je ermee om moet gaan. Je komt er zelf weer uit, dus waarom je daar bang over makenquote:Op zondag 2 mei 2004 14:40 schreef Syrena het volgende:
Minpunt: mijn ex schoonbroer en schoonzus waren er. Niet mee gepraat maar alleen ff gezwaaid. En nog gekletst met een hele leuke jongen, alleen was ie niet erg snugger *grin*
Wasdaquote:Vandaag gaat het weer, heb net al 20 min. Winsor Pilates gedaan, heel spastisch op de grond voor m'n computer, kon ik nog net de mpeg zien hahahaha.
This ... I got to see . . .quote:Op zondag 2 mei 2004 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
ik heb hem gezegd dat als ik em nog een keer in mijn tuin zou zien, ik hem eigenhandig zou castreren...
Dan zat ik de webcam wel aan, beloofdquote:Op zondag 2 mei 2004 14:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
This ... I got to see . . .![]()
![]()
Ken je die TelSell reclames niet, van die graatmagere dames met blokjesbuiken? (Ja ik kijk echt way too much TV). Nou, daar kun je video's bestellen met die oefeningen erop. Ik heb nu de 20 minute workout gedownload. Helaas liep die met de bun & thigh oefeningen steeds vast (damn).quote:Op zondag 2 mei 2004 14:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Wasda
quote:Op zondag 2 mei 2004 15:38 schreef Syrena het volgende:
Ken je die TelSell reclames niet, van die graatmagere dames met blokjesbuiken? (Ja ik kijk echt way too much TV). Nou, daar kun je video's bestellen met die oefeningen erop. Ik heb nu de 20 minute workout gedownload. Helaas liep die met de bun & thigh oefeningen steeds vast (damn).
Misschien ben ik nou wel weer een zeikerd maar wie ben je? Je komt hier tussen gevallen zonder je ff voor te stellen en levert op iedereen commentaar.quote:Op zondag 2 mei 2004 15:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
You defintly watch too much television.
Ik Fok ook teveel, hahahahaquote:Op zondag 2 mei 2004 15:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
You defintly watch too much television.
Au! Hoe is het met de blauwe plek ??quote:Op zondag 2 mei 2004 16:34 schreef Syrena het volgende:
* Syrena zwaait nog eens met een been richting computertafel *boink*
Uh nee... ik kijk weleens naar RTL Shopquote:Op zondag 2 mei 2004 15:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ken je die TelSell reclames niet, van die graatmagere dames met blokjesbuiken? (Ja ik kijk echt way too much TV). Nou, daar kun je video's bestellen met die oefeningen erop. Ik heb nu de 20 minute workout gedownload. Helaas liep die met de bun & thigh oefeningen steeds vast (damn).
Ik had em natuurlijk ook uit kunnen trekken. Dan was ie gillend weggerendquote:Wel gaaf dat je die kerel uit je tuin hebt geflikkerd!! Ik kan er ook niet tegen als iemand tegen mij een beetje gaat liggen schelden, ik weet alleen niet wat ik gedaan had in ochtendjas met nix eronder
IJsblokje eropquote:Op zondag 2 mei 2004 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Au! Hoe is het met de blauwe plek ??
quote:Op zondag 2 mei 2004 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena, sorry als ik een brutale vraag stel, maar hoeveel tijd heb jij nog voor je scriptie. Bij ons zijn de toetsen namelijk maar negen jaar geldig, nu is dat met de bachelor/masterstructuur natuurlijk wel iets makkelijker (je verliest alleen je mastertoetsen, bachelordiploma heb je al binnen), maar hoe lang heb jij nog?
Oeh, Zuma! Ik heb het laatst voor het eerst gedaan en ik moet zeggen dat het erg verslavend isquote:Op zondag 2 mei 2004 17:10 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wel al mijn persoonlijke Zuma record verbeterd bij MSN Game Zone. Een welbestede dag vandaag...![]()
http://zone.msn.com/en/zuma/game.htmquote:Op zondag 2 mei 2004 22:20 schreef moussy het volgende:
Wat is Zuma, of waar vind ik dat?
ik verveel me helemaal verrot
Dat valt op zich wel mee, ze is een goed bekende van me geworden en we spreken nog wel eens af en MSN-en regelmatig. De tweede keer kwam ze trouwens op ons speciaal verzoek bij ons kramen.quote:Op zondag 2 mei 2004 23:10 schreef Jessicaa het volgende:
Spannend Clauwhee.
Grappig Coolbabe. Komen al je emoties van toen ook niet gelijk weer boven?
Ja, ik weet datquote:Op maandag 3 mei 2004 11:57 schreef jolene het volgende:
FF uit lurk...
weet iemand van jullie of Miss_D..de HA ondertussen al gebeld heeft??
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF... eigenlijk zouden wij morgen naar de Efteling willen, maar veel werk en zoquote:Op maandag 3 mei 2004 10:18 schreef Jessicaa het volgende:
We gaan mrogen waarschijnlijk met de kids naar duinrell. Hopelijk is het ook dit weer. Anders gaan we naar play city.
We kregen bij halfords een kortingsbon voor duinrel 25 procent. Scheelt toch weer even. En Bo mag nog lekker gratis.
Heb er helemaal zin in.
Dan zeggen ze dat ik moet bellenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:02 schreef jolene het volgende:
hmm oke miss_d er langsgaan dan???
Heb je ook vakantie Clauwhee?? Ik wel!!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:14 schreef clauwheee het volgende:
Zo, heb net ff de herhaling van Fox Kids Planet live gekekenIk vin dat zo leuk, die kindjes die uit hun dak gaan bij die artiesten enzo. En ja ik vond het zelf ook wel leuk
![]()
Misschien is die terugbel dinges wat (5 als mijn Alzheimer me niet in de steek laat) ??quote:Op maandag 3 mei 2004 12:01 schreef miss_dynastie het volgende:
De huisarts is chronisch onbereikbaar
Bah, bijen!! Ik had vorige week ook ff lekker de ramen open gezet, had ik meteen 2 dikke wespen in huis, bah!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:20 schreef pluisje het volgende:
Ik had net een vieze dikke bij in mijn huis
Ja officieel wel, alleen loopt ons project gewoon door..quote:Op maandag 3 mei 2004 12:22 schreef Zabb het volgende:
[..]
Heb je ook vakantie Clauwhee?? Ik wel!!![]()
Zolang ze hun ding niet in mijn woonkamer doen, vind ik dat prima. Maar er valt weinig te "dingen" hier binnen, dus daar moeten ze gewoon wegblijvenquote:Op maandag 3 mei 2004 12:26 schreef ThunderChild het volgende:
Ik heb liever bijen dan wespen, bijen doen gewoon hun ding, maar wespen zijn zo irritant. Zeker als je een wespennest boven de voordeur had zitten . . .
Nope, werkt niet. Of dat met de ISDN of met de huisarts te maken heeft, weet ik niet.quote:Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Misschien is die terugbel dinges wat (5 als mijn Alzheimer me niet in de steek laat) ??
Ik moet ook wel een aantal dingen doen, want er wordt wel van ons verwacht dat we bepaalde dingen na de vakantie af hebben, dus helemaal vrij ben ik ook niet. Maar het is iig beter dan helemaal niet!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja officieel wel, alleen loopt ons project gewoon door..Das wel balen. Maar vandaag en morgen ben ik vrij
![]()
HA, gisteren eindelijk de 75.000 punten-grens gepasseerd!! EINDELIJK mijn 3 sterren gehaald!quote:Op zondag 2 mei 2004 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
zuma is inderdaad heeeeeeel erg verslavend.
hoe ver komen jullie?
Oeh Bejeweled! Dit spel heb ik ook lang gespeeld op MSN. Mijn topscore daar was 122.880 punten! Daar was ik al erg blij mee!quote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef Syrena het volgende:
[..]
HA, gisteren eindelijk de 75.000 punten-grens gepasseerd!! EINDELIJK mijn 3 sterren gehaald!
Ik ben nu officieel "Champ" (in vijf verschillende spellen de 3 sterren gehaald).
Andere aanraders:
Hexic
Mozaiki
Bejeweled (hier zit ik al op 4 en een halve ster jajajaja)
Collapse
Verslavend wel, ik denk dat ik 'm maar uit mn bookmarks gooi(NOT)
Nee hoor, je bent helemaal niet verslaafd, het lijkt alleen maar zo . . .quote:Op maandag 3 mei 2004 13:31 schreef Syrena het volgende:
Verslavend wel, ik denk dat ik 'm maar uit mn bookmarks gooi(NOT)
succes danquote:Op maandag 3 mei 2004 15:00 schreef Angel22 het volgende:
LadyS ik weet het... maar ik doe gelukkig veel aan fitness en die spieren train ik best veel die ik dus ook gerbuik met paardrijden dus ik hoop stiekum dat het meevalt... (zal wel niet![]()
)
Dan schrijf je maar een brief!quote:Op maandag 3 mei 2004 12:36 schreef miss_dynastie het volgende:Nope, werkt niet. Of dat met de ISDN of met de huisarts te maken heeft, weet ik niet.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:11 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dan schrijf je maar een brief!![]()
Heb je haar ook ff de stofzuiger en zeem in handen gedruktquote:Op maandag 3 mei 2004 17:22 schreef coolbabe het volgende:
Ik heb mijn haar geverfd en het is leuuuuuuuk geworden
En de kraamverzorgster die bij Lucas kraamt was hier net ff voor een bakkie, toch eigenlijk best raar als ze hier zit in haar witte pak. Net of ze nooit is weggeweest.
Stuur een bombrief. "Er ligt een bom in uw praktijk. Als u voor 12 uur niet heeft Miss D gebeld, gaat ie af."quote:Op maandag 3 mei 2004 17:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kan er ook niks aan doen, maar je wordt er wel behoorlijk moedeloos van, zucht
En hoeveel jaar cel gaat me dat opleverenquote:Op maandag 3 mei 2004 17:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Stuur een bombrief. "Er ligt een bom in uw praktijk. Als u voor 12 uur niet heeft Miss D gebeld, gaat ie af."
Acht uur. Probleem is dat ik dan nog niet/ niet meer wakker benquote:Hoe laat begint 'ie s'ochtends ?? Wees de eerste de belt of sta bij hem op de stoep.
Geen idee. You won't know untill you find out zeg ik maar altijd . . .quote:Op maandag 3 mei 2004 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
En hoeveel jaar cel gaat me dat opleveren??
Dan zet je een wekker !!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Acht uur. Probleem is dat ik dan nog niet/ niet meer wakker ben
Nee, in dit ritme hou ik het aardig vol, bovendien vind ik dat de huisarts ook om negen uur bereikbaar hoort te zijn. Heb ik ze vrijdag nog niet te pakken, dan ga ik wel naar de huisartsenpost dit weekend, die is wel bereikbaar!quote:Op maandag 3 mei 2004 17:33 schreef ThunderChild het volgende:
Dan zet je een wekker !!!!
* Sugar is ook wel benieuwd naar je plotse komst en acties!quote:Op zondag 2 mei 2004 16:14 schreef coolbabe het volgende:
Misschien ben ik nou wel weer een zeikerd maar wie ben je? Je komt hier tussen gevallen zonder je ff voor te stellen en levert op iedereen commentaar.
Misschien bedoel je het goed maar het komt wat raar over op mij![]()
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je haar ook ff de stofzuiger en zeem in handen gedrukt?
Ik wil eigenlijk wel een fotootje
Ik ben ook erg benieuwd en wacht op je reactie hier of in Stel jezelf voor in Ouder(s)quote:Op maandag 3 mei 2004 19:06 schreef Sugar het volgende:
[..]
* Lois is ook wel benieuwd naar je plotse komst en acties!
Wil je er niet op ingaan, ThunderChild? Denk dat veel mensen wel iets van je willen weten! Niet stoms bedoeld, hoor!
Oh ja, das een herhaling van vorig jaar, die heb ik ook gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Nu op Yorin zo'n zwangerschaps of bevallingsprogramma.
Daar is er een zwanger van een tweeling en die is nu al luiers aan het hamsteren omdat ze in de aanbieding zijn.
Ze heeft er nu zo'n 1200 (!!!!!!!!) in huis!
Als ik dat zou zien, dan zou je me zo kunnen opvegen . . .quote:Op maandag 3 mei 2004 20:02 schreef Brighteyes het volgende:
Het is dat je dan een ruggeprik hebt waardoor het niet kan, maar anders had ik hem een schop gegeven!
Je bent nu druk bezig met je "dit ben ik" stukje neem ik aan of word ik gewoon straal genegeerd?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als ik dat zou zien, dan zou je me zo kunnen opvegen . . .
Negeren doe ik niet, alleen door m'n duslerxie duurt het een tijdje voordat ik het één en ander geformuleerd heb en dat het nog begijpelijk is ook voor jullie.quote:Op maandag 3 mei 2004 20:46 schreef Lois het volgende:
Je bent nu druk bezig met je "dit ben ik" stukje neem ik aan of word ik gewoon straal genegeerd?
Nee, ik ben particulier en voor al het mogelijke bijverzekerd (die zucht kwam uit mijn portemonneequote:Op maandag 3 mei 2004 22:15 schreef Jessicaa het volgende:
Benjej ook bij t ziekenfonds Miss D? Moet je dan je kuurtje en het bloedprikken betalen?
Ik zal eraan denkenquote:Op maandag 3 mei 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Om kwart voor 11 allemaal even naar Shownieuws kijken op SBS6Misschien ben ik wel in beeld
Gaat over de presentatie van de DVD van Farce Majeur waar ik vandaag was.
Nee, als je niet werkt ben je particulier verzekerd via de studenten standaard pakket polis. Ik schiet bijna niets voor, ik stuur gewoon alles door naar de verzekering, die betalen goed op tijd, dus hoef niet bang te zijn voor deurwaarders.quote:Op maandag 3 mei 2004 22:27 schreef Jessicaa het volgende:
Miss D ik dacht altijd dat als je nog op school zat enzo dat je dan ziekenfonds verzekerd was. Kan me voorstellen dat dat hoge kosten zijn als je ze moet voorschieten.
Tja, in mijn aanvullend pakket zitten dus echt een hele hoop dingen, die zouden helemaal onbetaalbaar zijn als ik geen student zou zijn, maar voor mij zijn die kosten dus een stuk lager. Ik vind het een prettig gevoel om bijverzekerd te zijn en heb daar al profijt van gehad bij mijn bijzondere anticonceptie (nuvaring, wordt doorgaans niet volledig vergoed).quote:Zo zijn wij aanvullende verzekerd maar gaan die waarschijnlijk op zeggen. Alle extra dingen gaan toch uit t pakket dus waarom aanvullend verzekeren.
Dat heb ik dus gemist . . .quote:Op maandag 3 mei 2004 22:23 schreef Rewimo het volgende:
Om kwart voor 11 allemaal even naar Shownieuws kijken op SBS6Misschien ben ik wel in beeld
Gaat over de presentatie van de DVD van Farce Majeur waar ik vandaag was.
Hoiquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Spindizzy!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het was maar kort (de uitzending dan) en ik ben niet in beeld geweestquote:Op dinsdag 4 mei 2004 07:41 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het dus ook gemist, maar vertel... was het leuk en ben je in beeld geweest?
vertel vertel....
Absoluut, maar ook wel een heel klein beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:59 schreef LadyS het volgende:woei
Gefeliciteerd brighteyes..
Dat moet vast een lekker gevoel zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wowquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ga ook even hier hyperen hoor!ons (dat van mij en m'n ex) huis is verkocht
En dus kan ik nu op zoek naar een ander huis en verder en... en...
Ieeeee!!!!!!!!!!
Ja, ik heb iets heel leuks gezien, maar moet een klein beetje voorzichtig zijn, want hier moet het voorlopig koopcontract nog van getekend worden en de financiering van de kopers moet nog rond en zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wow, gefeliciteerd
Heb je al wat nieuws op het oog? Per wanneer moet je eruit zijn?
Leuk! Helaas dit jaar de helft korter dan normaal maar heb me prima vermaaktquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:52 schreef lady-wrb het volgende:
hoe was de vakantie?
Gefeliciteerd! Hartstikke goed nieuwsquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, ga ook even hier hyperen hoor!ons (dat van mij en m'n ex) huis is verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |