Ja, maar hij let daar niet op. En als het zo ver komt, dan maakt hij toch kans op een strafblad, en de vereninging mag hem toch weigeren om verder te sporten?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:13 schreef blieblie het volgende:
Krijgen die vechtsportlui in het algemeen niet mee dat het voornamelijk en verdedigingssport is, en absoluut niet bedoeld om mensen mee te bedreigen.
Ik begrijp alleen niet zo goed hoe iemand met bovengenoemde karaktertrekken kampioen karate is geworden. Of is dat ook een verzinsel?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:12 schreef qazxc het volgende:
Tegen de BENELUX kampioen karate? Weet je wel wat je zegt? Ik zelf ben niet zo'n vechter...
dus hij moet zielig thuis gaan zitten en iedere keer dat ie over straat loopt bang zijn dat ie wordt aangevallen?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:25 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
Dat kwaad met kwaad vergelden bij sommige culturen in ons land erg gewoon is, lijkt het mij verstandig hier zelf geen gewoonte van te maken
Het is niet aan jouw om het bewijs te leveren, dat is de taak van de politie.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:20 schreef qazxc het volgende:
En wat moet ik dan zeggen bij die aangifte? Gewoon mijn verhaal doen denk ik? Is er geen wet die zegt dat je niet mag dreigen, en wat gebeurd er na de aangifte? Ik heb wel bewiijs, de MSN gesprekken, maar dat lijkt me geen sterk punt. Ik zit gewoon in een lastige situatie. Ik probeer al een jaar boven hem te staan, en met succes, maar dat hij dreigt met koninginnedag dat hij me op komt zoeken, gaat me wel ver. En voor de mensen die serieus antwoorden, bedankt, hier ga ik nog eens wat aan hebben! Ik stel me sterk op, maar vandaag of morgen is het voor mij teveel.
Als de TS hem uitdaagt, en een klap geeft, krijgt ie die 10 x zo hard terug, Europees kampioen karate enz...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:29 schreef bob_marley het volgende:
Probeer niet de 1e klap uit te delen, weet je wat je wel kan doen, wat ik dan zou doen![]()
ik zou hem uitdagen tot ie me een klap gaf en na die klap.........
komt die gozer bij in het ziekenhuis...
geen mes natuurlijk, gewoon iets om hem met een paar tikken mee tegen de grond te slaan. ik denk dat ie je dan wel met rust laat.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:32 schreef qazxc het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik kan quoten naar meerdere mensen dus ik doe het even zo, sorry voor het ongemak.
Dorkboy: Ik kan zo een mes of knuppel pakken, maar als ik hem dan toetakel, dan ben ik degene die er veroordeeld voor wordt, lijkt me? Geen slimme optie dus.
mja d'r is een wet waarin staat dat dreigen verboden is...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:20 schreef qazxc het volgende:
En wat moet ik dan zeggen bij die aangifte? Gewoon mijn verhaal doen denk ik? Is er geen wet die zegt dat je niet mag dreigen, en wat gebeurd er na de aangifte? Ik heb wel bewiijs, de MSN gesprekken, maar dat lijkt me geen sterk punt. Ik zit gewoon in een lastige situatie. Ik probeer al een jaar boven hem te staan, en met succes, maar dat hij dreigt met koninginnedag dat hij me op komt zoeken, gaat me wel ver. En voor de mensen die serieus antwoorden, bedankt, hier ga ik nog eens wat aan hebben! Ik stel me sterk op, maar vandaag of morgen is het voor mij teveel.
Pepperspray is illegaal, Wet Wapens en Munitie.. En denk niet dat TS zit te wachten op een celstraf ..quote:Op woensdag 28 april 2004 23:34 schreef trith het volgende:
Ik wil graag je leeftijd weten...Verder hij is kampioen karate? Wapens hebben dan niet veel zin als die echt goed is. Misschien pepperspray wel, neem dat dan iig mee.
En hoeveel mensen stonden er gemiddeld bij zinloos geweld te kijken?quote:iig hoef je op 30 April niet bang te zijn, er lopen dan zoveel mensen op straat
http://www.eilandweb.nl/i(...)_id=2&artikel_id=723quote:Op woensdag 28 april 2004 23:29 schreef Natemy het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet zo goed hoe iemand met bovengenoemde karaktertrekken kampioen karate is geworden. Of is dat ook een verzinsel?
Ik zeg niet dat je zelf geen bewijs MAG aanleveren, ik zeg alleen dat dat niet noodzakelijk is.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:41 schreef Guidoweb5 het volgende:
hij doet niets, anders had ie dat allang gedaan, waarschijnlijk vind hij het leuk dat jij blijft kruipen voor hem en steeds je excuses aanbiedt.
Ik zou niet naar de politie of zijn sportschool gaan, dikke kans dat je extra agressie aanwakkert.
laat hem lekker, en mocht er wat gebeuren dan kan je bij een eventuele aangifte dit topic uitprinten.
@the don 18: wat een dom gelul: het is niet aan jouw om bewijs te leveren.
tuurlijk mag je dingen meenemen die je aangifte kunnen staven...
als je niet weet waarover je het hebt, hou dan je mond en ga geen onzin blaten
ik bedoelde dus eigenlijk dat je een zeer kleine kans hebt dat je die gast tegen komtquote:Op woensdag 28 april 2004 23:43 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
En hoeveel mensen stonden er gemiddeld bij zinloos geweld te kijken?![]()
Ik zou als ik de TS was gewoon proberen door te gaan met het normale leven. Krijg je klappen, probeer deze af te wenden en schakel dan de politie in en ga naar zijn karateschool. Einde cariere in die sport voor hem... Mocht-ie dan nog blijven kwallen dan zou ik mezelf suf gaan trainen in de sportschool om bij een eventuele nieuwe aanval hem om een boom heen te vouwen. Praten helpt zo te zien toch niet meer en de politie zal ook wel weinig doen gok ik. Die knul heeft er gewoon lol in dat hij iemand op de kast kan jagen....
Mee eens... Real killers don't talk...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:35 schreef FredvZ het volgende:
Blaffende honden bijten niet...
Als alle gasten die tegen mij (of iemand anderfs van mn middelbare school) had lopen zeiken dat hij me (of die ander) in elkaar zou meppen dat ook daadwerkelijk zou doen dan was er geen school meer over.
Trek het je niet aan en ga gewoon verder met wat je zelf wil doen. Als je er naar luistert blijft hij doorgaan. Gewoon doen alsof hij niet bestaat.
De grote wijze Cynix ® heeft gesproken!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:43 schreef qazxc het volgende:
[..]
http://www.eilandweb.nl/i(...)_id=2&artikel_id=723
Halverwege de pagina (karate).
Ik ga nog op zoek naar een artikel waarin staat dat hij kampioen is...
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:45 schreef FredvZ het volgende:
Naar de politie gaan is wel het laatste wat je moet doen. Dan ben je helemaal de pineut.
Volgensmij komen er te veel Fok!kers uit kleine dorpjes waar als de politie is geweest iedereen weer lief is tegen elkaar. Jammer maar helaas, lopen er ook van die idioten rond zich juist gaan misdragen als je met de politie op de proppen komt.
Als je in een klein dorp woont kom je elkaar echt wel tegen hoor. Zelfs in een stad met veel drukte heb je nog een redelijke kans...quote:Op woensdag 28 april 2004 23:45 schreef dabadbass het volgende:
[..]
ik bedoelde dus eigenlijk dat je een zeer kleine kans hebt dat je die gast tegen komt![]()
nogmaals:quote:Op woensdag 28 april 2004 23:45 schreef FredvZ het volgende:
Naar de politie gaan is wel het laatste wat je moet doen. Dan ben je helemaal de pineut.
Volgensmij komen er te veel Fok!kers uit kleine dorpjes waar als de politie is geweest iedereen weer lief is tegen elkaar. Jammer maar helaas, lopen er ook van die idioten rond zich juist gaan misdragen als je met de politie op de proppen komt.
dat zal allemaal best meevallen wat jij zegt, die gast weet niet eens dat hij dan bij de politie is geweest.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:45 schreef FredvZ het volgende:
FredvZ heeft in zoverre gelijk dat de dader krijgt te zien wie de aanklacht tegen hem heeft ingediend, inclusief adresgegevens.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:49 schreef Martineke het volgende:
[..]
dat zal allemaal best meevallen wat jij zegt, die gast weet niet eens dat hij dan bij de politie is geweest.
ja ok als het eenmaal zover is dat de politie erbij komt wel ja, maar niet als hij bij wijze van nu naar het politiebureau gaat om aangifte te doen van bedreiging.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:52 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Hij heeft in zoverre gelijk dat de dader krijgt te zien wie de aanklacht tegen hem heeft ingediend, inclusief adresgegevens.
Niet via de politie, maar via de advocaat van de verdachte.
Dat is namelijk een recht wat de verdachte heeft.
offtopicquote:Op woensdag 28 april 2004 23:32 schreef qazxc het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik kan quoten naar meerdere mensen dus ik doe het even zo, sorry voor het ongemak.
het is niet aan jou om bewijs te leveren... bedoel je daar mee dan?quote:Op woensdag 28 april 2004 23:44 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je zelf geen bewijs MAG aanleveren, ik zeg alleen dat dat niet noodzakelijk is.
En hoezo dom gelul?
Ten eerste heb ik zelf diverse strafzaken meegemaakt, en vindt ik je behoorlijk respectloos.
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:26 schreef prupke het volgende:
Je hebt een andere naam aangenomen om dit te vertellen neem ik aan?
Als dit alles waar is is het volgende misschien een goed idee.
Alle gesprekken uitprinten en er mee naar de politie gaan. Je kan een vrije mutatie laten maken (er worden dan nog geen stappen ondernomen tegen die persoon).
Mocht er iets ernstigs gebeuren (en laten we hopen dat hij alleen een grote bek heeft) dan is hij nr 1 verdachte.
Dit kan je ook aan hem laten weten en dreigen dat het dan afgelopen is met zijn carriere als prof.
Vertel je beste vrienden erover. En dan is er helaas niet meer dan afwachtgen wat je leipo gaat doen.
Geven mensen je advies en dan ontwijk je het?
Of ben je gewoon een kloon?
Ja, ik formuleerde dat misschien wat verkeerd.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:02 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
het is niet aan jou om bewijs te leveren... bedoel je daar mee dan?
en wat wil je zeggen met de opmerking dat jij strafzaken hebt meegemaakt?
respectloos wil ik niet zijn
Iedereen doet zijn of haar best om je te helpen....quote:Op donderdag 29 april 2004 00:34 schreef qazxc het volgende:
Hoezo dat niet dan?
Ja dus? Dat is tocg redelijk normaal?quote:Iedereen doet zijn of haar best om je te helpen....
Ik wist dat FOK bestond, maar ben er nooit naar toe gegaan, had er geen behoefte aan, en ik weet dat er hier over dit soort zaken gesproken wordt, dus dit was de beste uitweg voor mij.quote:je bent pas sinds vandaag aangemeld ....
Enig idee hoe snel hier gepost wordt? Ik heb meer te doen dan alleen dit soort dingen, ik heb ondertussen dat andere forum doorgelezen, blijkbaar ben jij 10x zo snel, en kan je alles tegelijk. Ik geef duidelijk in mijn posts weer dat ik iedereen bedank! Wat wil je nu he? Dt ik iedereen een bloemetje ga sturen?quote:je reageerd niet op de meeste reacties (waar je iets aan zou kunnen hebben)
Ik ben niet zo snel en handig als jou blijkbaar! Wat is dit voor nuttelose opmerking? Ik lees een topic door van 4 pagina's! Dat is niet mis hoor!quote:en je gaat een topic doorlezen (wat je binnen 10 min hebt gelezen en jij det er een half uur over)
Lijkt me wel in dit gevalquote:Op donderdag 29 april 2004 00:57 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Is het niet handiger die E-mail adressen weg te halen?
echt niet kijk maar bovenaanquote:Op donderdag 29 april 2004 00:59 schreef qazxc het volgende:
Zijn toch weg?
Waarom doe je geen aangifte van seksuele intimidatie?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:54 schreef qazxc het volgende:
[..]
-knip-
Ja, dat zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan in zo'n geval.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:03 schreef Heliospan het volgende:
O-mijn-god wat een KNEUZENBENDE! en zo'n breezahmongool gaat jou in elkaar meppen? Jezus man, duik achter je MSN, stuur wat (k)-jes naar (B) SjEsPeRe (B) en het is allemaal weer koek en ei.
-knip-
Voor zover ik weet wel ja. ik meen dat het in de wet geschreven staat als ''mondeling of bij geschrift of afbeelding'', maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:04 schreef qazxc het volgende:
Kan dat ook dan? Is dit al seksuele intimidatie? Ik heb er niet veel verstand van, en de mailadressen zijn wel weg, de er staan kloppen niet, die heb ik vervangen.
Dan heeft het toch ook geen nut... Politie doet er niks aan, want ze hebben het te druk (met verkeerscontroles, maar das een onderwerp). Het enige wat het oplevert voor de TS is lang wachten en een haastige ambtenaar die haastig een formuliertje invult.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:49 schreef Martineke het volgende:
dat zal allemaal best meevallen wat jij zegt, die gast weet niet eens dat hij dan bij de politie is geweest.
Ja, klopt...quote:Op donderdag 29 april 2004 01:23 schreef Nature het volgende:
Bedreigingen via MSN kun je nooit aandragen als bewijs omdat die chatlogs zo na te maken/aan te passen zijn, dus vergeet dat maar.
als laat je hem merken dat je bij de politie bent geweest, en die nemen een keer contact met hem op, dan zal ie al een stuk rustiger worden.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:28 schreef TheDon18 het volgende:
[..]
Ja, klopt...
Al heeft de politie wel haar methoden om zoiets op de juiste manier te brengen.
Voor zover ik weet worden er meer zaken opgelost door bekentenissen e.d, dan door echt tastbaar bewijsmateriaal, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op donderdag 29 april 2004 01:34 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
als laat je hem merken dat je bij de politie bent geweest, en die nemen een keer contact met hem op, dan zal ie al een stuk rustiger worden.
Ja vast wel. Want de politie die doet ook zo lekker veel met zulk soort informatie.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:34 schreef Mr_Knoxville het volgende:
[..]
als laat je hem merken dat je bij de politie bent geweest, en die nemen een keer contact met hem op, dan zal ie al een stuk rustiger worden.
Zeker wel..quote:Op donderdag 29 april 2004 02:02 schreef chocolatemoeze het volgende:
hahaha
hij hoeft maar één klap uit te delen en hij is kampioen af.
ja!quote:Op donderdag 29 april 2004 02:00 schreef Ricky2k4 het volgende:
[..]
Ja vast wel. Want de politie die doet ook zo lekker veel met zulk soort informatie.
Ja eerst zien dan geloven. Die ambtenaar heeft allang zn kont afgeveegd met die mutatiequote:Op donderdag 29 april 2004 02:12 schreef u2petre het volgende:
[..]
ja!
mocht er dan iets gebeuren dan weten ze gelijk waar het over gaat en kunnen ze diegene gelijk aanhouden! lees anders ff dat andere topic waar naar gelinkt is voordat je post...
bewijs hebben? klik is op die link naar het topic "ik ben bedreigd"!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:49 schreef u2petre het volgende:
[..]
nogmaals:
Ben bedreigd...
als ze een melding maken, merkt die ander daar niets van (tenzij hij al erg bekend staat bij de politie en dit nou nèt de druppel was...)
heb je iig bewijs en iets om op terug te vallen als er echt iets gebeurd!
(en mocht hij gaan aanvallen, dan kun je ook met de politie dreigen.. zal hij wel schrikken, zeker als je zegt er al melding van gemaakt te hebben!)
en de politie kan ook veel sneller reageren mocht er wat gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |