abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18291100
Ik had vorige week donderdag ruzie met iemand. Gaat er ff niet om waarom en met wie...

Ik ben vandaag gebeld door die kerel, een week later. Ik verstond niet goed wat hij zei ik dacht eerst dat het mn broertje was die liep te klooten. Maar het laatste wat hij zei verstond ik nog wel: dat hij nog niet klaar met mij was.

Nu werd ik later die avond weer gebeld. De vorige keer werd ik anoniem gebeld, en nu weer. Dus ik nam op, en zei meteen: "ff wachten!" zonder dat ik wist wie het wast, en zette mijn telefoon op record. Zo heb ik dus een groot deel van het gesprek opgenomen. Ik heb het ook meteen omgezet naar mp3. Waar het gesprek kort op neer komt:

Ik had met een maat van hem gefucked en ik moet echt oppassen. Hij weet alles van me, en hij schiet me echt een keer voor mn flikker. Ik wordt een keer in een bus meegenomen de ooijpolder in, en me verrot slaan, en meer had hij niet te zeggen.

Best ernstige bedreiging dus, en ik zou ook echt niet weten wat ik hiermee aanmoet. Naar de politie gaan heeft denk ik weinig zin, maar ik denk toch dat ik aangifte ga doen voor bedreiging.

Nou is mijn vraag, hebben meer mensen zoiets meegemaakt, en hoe hebben jullie gehandeld?

ff SERIEUZE reacties graag, ik zit niet te wachten op geintjes...thnx
Opzich...
pi_18291132
Eh wel gewoon naar de politie gaan? Helemaal als je het opgenomen hebt...
pi_18291136
Serieus: Wat heb je gedaan?
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2004 @ 01:26:15 #4
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_18291163
Hoewel hij je anoniem belt, weet de provider altijd van welk nummer het komt.
Ze kunnen zelfs achterhalen vanaf welke antenne (of hoe noem je zoiets?) er gebeld is.
Misschien kunnen ze er wat mee .

Maar zou wel aangifte doen inderdaad, maar of dat veel helpt weet ik niet. In ieder geval goed op je hoede zijn voorlopig?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_18291166
Ik hoor dit regelmatig van maten en heb er zelf ervaring mee. Gelukkig blijft het in de praktijk alleen maar bij woorden. Mensen die je echt willen pakken dreigen denk ik niet, maar doen gelijk wat ze willen....
pi_18291181
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:26 schreef RemCow het volgende:
Hoewel hij je anoniem belt, weet de provider altijd van welk nummer het komt.
ze kunnen zelfs achterhalen vanaf welke antenne (of hoe noem je zoiets?) er gebeld is.

Maar zou wel aangifte doen inderdaad, maar of dat veel helpt weet ik niet. In ieder geval goed op je hoede zijn voorlopig?
-edit: het volgende sloeg op iets uit het deel dat ik gewijzigd heb, dus maar verwijderd...
...

[ Bericht 19% gewijzigd door daReaper op 09-04-2004 01:32:09 (edit uit respect voor de mods :P) ]
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:28:46 #7
90519 The-pride
Beautifully Chaotic
pi_18291186
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:26 schreef Kapmes het volgende:
Ik hoor dit regelmatig van maten en heb er zelf ervaring mee. Gelukkig blijft het in de praktijk alleen maar bij woorden. Mensen die je echt willen pakken dreigen denk ik niet, maar doen gelijk wat ze willen....
Je weet maar nooit met wie je te maken hebt, al denk ik wel dat je gelijk hebt. Maar zou wel het zekere voor het onzekere nemen.
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:28:50 #8
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_18291188
Ik denk dat er pas te oordelen is na het beluisteren van het MP3tje.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_18291191
Klinkt toch meer als bangmakerij
Maar als ie blijft bellen moet je de politie inschakelen...
pi_18291195
is het een buitenlander
dat soort bedreigingen zijn meestal alleen een hoop praatjes
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2004 @ 01:30:21 #11
10 RemCOW
pi_18291197
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:28 schreef daReaper het volgende:

[..]

Wil je niet zo ver op de zaken vooruit lopen? Je maakt m nog bang
Hahaha, ik las mijn zin ook over en vond 't ook een beetje 'ongepast' .
Wil je me niet quoten terwijl ik edit .
pi_18291212
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:28 schreef The-pride het volgende:

[..]

Je weet maar nooit met wie je te maken hebt, al denk ik wel dat je gelijk hebt. Maar zou wel het zekere voor het onzekere nemen.
Je kunt alleen niks doen dan het alleen aan wat mensen in je omgeving vertellen...
pi_18291219
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:29 schreef Steve-O het volgende:
is het een buitenlander
dat soort bedreigingen zijn meestal alleen een hoop praatjes
Tenzij hij erbij vermeld dat een "moedhjaheedien" is ofzo
Pffff... moeilijk man!
pi_18291226
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:30 schreef RemCow het volgende:

[..]

Hahaha, ik las mijn zin ook over en vond 't ook een beetje 'ongepast' .
Wil je me niet quoten terwijl ik edit .
Ben ik nou een brave user?
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:33:36 #15
8346 Asmo
Maare...
pi_18291241
@ kapmes
Jah zon gevoel heb ik ook. Maar toch. Ik ga voorlopig niet uit iig.

En het ergste is, ik weet niet eens waarom ik bonje heb met die kerel. Nou ja, Ik ben er achter gekomen dat het een broer is van een "ex" vriend. Ik noem het een ex vriend omdat hij liep te klooten met mijn ex, en nog er over loog ook. Als vrienden doe je dat niet vind ik. Ik heb ook gezegd dat hij op kon rotten, en daar is zijn broer denk ik boos over geworden. Ik weet niet zeker of dat de reden is maar ik ga er vanuit van wel.

Ik heb dus met die broer dus gevochten, en nu wilt hij me dus op deze manier terugpakken.

In elkaar geslagen worden kan ik nog mee leven, daar kom je wel overheen, maar zo een bedreiging...
Opzich...
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:34:12 #16
4540 Scorp.AM
WAT een hel
pi_18291256
knal die mp3 ff online dan
eeey dareaper u still alive?
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
pi_18291268
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:34 schreef Scorp[AM] het volgende:
knal die mp3 ff online dan
eeey dareaper u still alive?
Scorpiiee!!!!! Ik ben nog spinglevend ja
Jij ook zie ik?
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:35:36 #18
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_18291271
Aangifte doen. De politie voert meestal toch geen flikker uit, maar beter is dat je de aangifte hebt gedaan, mocht er toch wat gebeuren met je.
The Internets, I needs it..
  FOK!fossiel vrijdag 9 april 2004 @ 01:36:00 #19
10 RemCOW
pi_18291273
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:32 schreef daReaper het volgende:

[..]

Ben ik nou een brave user?
.
Maakte niet zoveel uit hoor .

Ontopic: mja, lijkt me wat overdreven om hiervoor echt die dingen uit te voeren waarmee ze bedreigen, klinkt een beetje als bangmakerij enzo.
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:36:15 #20
8346 Asmo
Maare...
pi_18291279
ik zet de mp3 ff online...
Opzich...
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:37:55 #21
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_18291301
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:36 schreef Asmo het volgende:
ik zet de mp3 ff online...
doe maar niet, geen prive correspondentie oid hier op het forum svp.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_18291323
Lekker naar de politie gaan en die gast op laten pakken, heeft hij daar wat uit te leggen. Aangezien jij een sterk bewijsstuk hebt. Ik geloof dat ze zelfs verplicht zijn iets te doen, maar dat weet ik niet zeker.
pi_18291330
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 01:20 schreef Asmo het volgende:
Ik had met een maat van hem gefucked en ik moet echt oppassen. Hij weet alles van me, en hij schiet me echt een keer voor mn flikker. Ik wordt een keer in een bus meegenomen de ooijpolder in, en me verrot slaan, en meer had hij niet te zeggen.
Dat is nogal creatief bedacht. Ik denk niet dat je iets te vrezen hebt want dan was je er -volgens hem- allang niet meer geweest. Wat ik me wel afvraag is hoe hij je tel. nummer heeft. Je moet nooit zulke dingen aan de eerste de beste rondstrooien.

Als je hem de volgende keer aan de lijn krijgt moet je in de aanval gaan. M.a.w. je moet geen makkelijk slachtoffer worden, want dan word je het juist wel
  vrijdag 9 april 2004 @ 01:40:38 #24
8346 Asmo
Maare...
pi_18291332
oordeel zelf:

.....sorry moest eraf....

Die "hou gewoon je bek dicht sukkel", dat ben ik . Toen ik nog niet aan het opnemen was was ie al aan een stuk door aan het schelden.
Opzich...
pi_18291377
In Nederland hebben we behalve briefgeheim ook telefoongeheim. Het afluisteren van telefoongesprekken mag niet, en om een opname aan derden te laten horen is toestemming van beide partijen nodig. Of het dus slim is die opname online te gooien betwijfel ik.

Overigens denk ik niet dat die opname zelf een probleem is. En 't kan ook helpen bij de politie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')