-edit: het volgende sloeg op iets uit het deel dat ik gewijzigd heb, dus maar verwijderd...quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:26 schreef RemCow het volgende:
Hoewel hij je anoniem belt, weet de provider altijd van welk nummer het komt.
ze kunnen zelfs achterhalen vanaf welke antenne (of hoe noem je zoiets?) er gebeld is.
Maar zou wel aangifte doen inderdaad, maar of dat veel helpt weet ik niet. In ieder geval goed op je hoede zijn voorlopig?
Je weet maar nooit met wie je te maken hebt, al denk ik wel dat je gelijk hebt. Maar zou wel het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:26 schreef Kapmes het volgende:
Ik hoor dit regelmatig van maten en heb er zelf ervaring mee. Gelukkig blijft het in de praktijk alleen maar bij woorden. Mensen die je echt willen pakken dreigen denk ik niet, maar doen gelijk wat ze willen....
Hahaha, ik las mijn zin ook over en vond 't ook een beetje 'ongepast'quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:28 schreef daReaper het volgende:
[..]
Wil je niet zo ver op de zaken vooruit lopen? Je maakt m nog bang![]()
Je kunt alleen niks doen dan het alleen aan wat mensen in je omgeving vertellen...quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:28 schreef The-pride het volgende:
[..]
Je weet maar nooit met wie je te maken hebt, al denk ik wel dat je gelijk hebt. Maar zou wel het zekere voor het onzekere nemen.
Tenzij hij erbij vermeld dat een "moedhjaheedien" is ofzoquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:29 schreef Steve-O het volgende:
is het een buitenlander
dat soort bedreigingen zijn meestal alleen een hoop praatjes
Ben ik nou een brave user?quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:30 schreef RemCow het volgende:
[..]
Hahaha, ik las mijn zin ook over en vond 't ook een beetje 'ongepast'.
Wil je me niet quoten terwijl ik edit.
Scorpiiee!!!!! Ik ben nog spinglevend jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:34 schreef Scorp[AM] het volgende:
knal die mp3 ff online dan
eeey dareaper u still alive?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:32 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ben ik nou een brave user?
doe maar niet, geen prive correspondentie oid hier op het forum svp.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:36 schreef Asmo het volgende:
ik zet de mp3 ff online...
Dat is nogal creatief bedacht. Ik denk niet dat je iets te vrezen hebt want dan was je er -volgens hem- allang niet meer geweest. Wat ik me wel afvraag is hoe hij je tel. nummer heeft. Je moet nooit zulke dingen aan de eerste de beste rondstrooien.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:20 schreef Asmo het volgende:
Ik had met een maat van hem gefucked en ik moet echt oppassen. Hij weet alles van me, en hij schiet me echt een keer voor mn flikker. Ik wordt een keer in een bus meegenomen de ooijpolder in, en me verrot slaan, en meer had hij niet te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |