abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18756462
Pest on

Deeltjes
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Hoe pest jij kassa meisjes graag #2

[ Bericht 57% gewijzigd door Dark_Killah op 28-04-2004 22:09:19 ]
pi_18756484
je vorige deel is nog open!
Scheren is voor schapen!
pi_18756488
net iets te vroeg
pi_18756507
Nu niet meer
pi_18756564
waar ging dat vorige deel eigenlijk over?

had geen zin om het helemaal door te lezen
pi_18757075
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:53 schreef mcDavid het volgende:

Hoe pest jij kassa meisjes graag?
pi_18757125
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:53 schreef mcDavid het volgende:

[inteeltmode]
Hé, nog een zweefvlieger.
[/inteeltmode]

Over kassameisje`s misschien. Hij is echt briljant, een soort volcontinu rofl.

Bier opdrinken vóór de kassa en vragen of je het statiegeld direct terug kan krijgen werkt ook prima.
pi_18757207
Ik vind nog steeds die danoontjereclame prachtig. Die met dat bijdehante meisje
  woensdag 28 april 2004 @ 22:14:31 #10
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_18757247
door ze anaal te nemen met een banaan!
pi_18757275
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef Autoreply het volgende:

[..]

[inteeltmode]
Hé, nog een zweefvlieger.
[/inteeltmode]
welke club?
reply ff hier: weufzvliegen ehm zweefvliegen ;)
pi_18757416
Heb niet alles echt doorgelezen.. maar soms is het wel leuk om ze in de war te brengen met wisselgeld.
vb.
<KassaMeisje> Dat is dan 9 euro en 87 cent aub
<Loth> zal ik er 50 cent bijgeven of liever 20 ?

WHoei... dan gaan slaan ze soms echt op tilt....
En leukste is dan heel actief je excuses aanbieden...

<Loth> Sorry hoor.. ik dacht dat je 9 euro en 47 cent zei of iets in de richting van 20 cent eronder. Ik zat even ergens anders aan te denken... etc...
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  woensdag 28 april 2004 @ 22:20:33 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18757500
Voordeel van de twijfelpost.

Laatste deel mensen, de grappen zakken al een beetje in hilariteit en dat is alleen maar natuurlijk, rouw niet om de noodzaak maar koester de herinnering .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_18757531
ik zei het jogy
  woensdag 28 april 2004 @ 22:34:15 #15
90228 gazylady2
Nieuwe avatar gezocht! ;)
pi_18758001
en toch blijf ik erbij kassameisjes verrichten goed werk, zeker met al die Irritante klanten..
* The impossible is only the untried
pi_18759465
Het hele vorige topic uitprinten en dan voor de kassa heel hardop twijfelent een grap uitkiezen
  woensdag 28 april 2004 @ 23:24:19 #17
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18759490
ik geef ze altijd voor 10 euro kleingeld, lache joh
  woensdag 28 april 2004 @ 23:25:36 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_18759525
ik vraag altijd of ik het beurtbalkje mee mag nemen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 28 april 2004 @ 23:27:08 #19
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18759554
Dit topic is gedoemd te verworden tot een slowchat...
  woensdag 28 april 2004 @ 23:33:15 #20
93421 depri
Dood gaan we toch
pi_18759703
Ik wil eigenlijk wel lachen. Moet ik daar nog lang op wachten?
pi_18760569
Sommige bimbo's, ik moest eens wat afreken voor 1 euro 10. Ik betaalde met 10 euro (briefje). Toen moest ze het intypen... 1 0 nee, 1 00 00, nee, 1 0 0 nee, 1 00 00 00 00 nee, ze heeft alles geprobeerd. Ik nog aardig moet je er een dubbeltje bij?
Zij een rooie kop en aan een scanmiep veteraan vragen, chef erbij, ondertussen waren we 5 minuten verder en de chef tiepte in 1 0 00, en ja hoor toen stond het er 10,00 euro.... chef heeft ook nog maar ff geholpen met het wisselgeld.

Had ik toen dit topic maar gelezen, had ik haar kunnen laten huilen
you're the criminal mastermind
pi_18760750
Ik vind deze topic en vooral de vorige deel ontzettend triest. Ik snap de humor er niet in om werkende mensen te gaan pesten tijdens het werk. Vooral niet in de tegenwoordige staat van de vergrijzende Nederlandse bevolking. Ga ze vooral depressief maken in plaats van blij te zijn dat iemand dat werk gaat doen, straks is er niemand meer over en zul je je eigen boodschappen moeten verbouwen, lekker fijn dan. Laat staan dat je door de cassieres en kassiers te pesten je daarmee de hele rij achter je ook pest door er voor te zorgen dat die langer nutteloos moeten wachten. Dan verdien je het buiten de winkel in elkaar te worden geslagen. Verder ben ik niet van mening dat er meer kassamedewerkers een laag iq hebben dan andere mensen die dezelfde soort baan doen met een lage moeilijkheidsgraad, zoals bijvoorbeeld vakkenvullen. Ik vind het daarom totaal onzin. En voor die mafkees die in de vorige deel van deze forum typte dat hij zich af vroeg waarom geen cassiere zich ging verdedigen heb ik wel een antwoord: de topic was te triest om je echt beledigd te voelen. Zoals jullie nu wel hebben gemerkt, draai ik kassa als bijbaantje. Ik zie daar niets doms in maar een goede manier om genoeg geld te verdienen voor naast me studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek en voor wie dan nog niet overtuigd is dat ik wel daadwerkelijk een minstens middelmatige iq heb, mag die gerust langs komen. Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.

grtn
Liefde is blind, daarom kan ze me niet vinden.
pi_18760811
quote:
Op donderdag 29 april 2004 00:19 schreef nikminator het volgende:
Ik vind deze topic en vooral de vorige deel ontzettend triest. Ik snap de humor er niet in om werkende mensen te gaan pesten tijdens het werk. Vooral niet in de tegenwoordige staat van de vergrijzende Nederlandse bevolking. Ga ze vooral depressief maken in plaats van blij te zijn dat iemand dat werk gaat doen, straks is er niemand meer over en zul je je eigen boodschappen moeten verbouwen, lekker fijn dan. Laat staan dat je door de cassieres en kassiers te pesten je daarmee de hele rij achter je ook pest door er voor te zorgen dat die langer nutteloos moeten wachten. Dan verdien je het buiten de winkel in elkaar te worden geslagen. Verder ben ik niet van mening dat er meer kassamedewerkers een laag iq hebben dan andere mensen die dezelfde soort baan doen met een lage moeilijkheidsgraad, zoals bijvoorbeeld vakkenvullen. Ik vind het daarom totaal onzin. En voor die mafkees die in de vorige deel van deze forum typte dat hij zich af vroeg waarom geen cassiere zich ging verdedigen heb ik wel een antwoord: de topic was te triest om je echt beledigd te voelen. Zoals jullie nu wel hebben gemerkt, draai ik kassa als bijbaantje. Ik zie daar niets doms in maar een goede manier om genoeg geld te verdienen voor naast me studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek en voor wie dan nog niet overtuigd is dat ik wel daadwerkelijk een minstens middelmatige iq heb, mag die gerust langs komen. Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.

grtn
sjonge jonge zeg, get a life man, je zit topics te lezen in onz.
pi_18760946
quote:

grtn
Dude.... seriously
Can I? could I? would I?
  donderdag 29 april 2004 @ 00:32:30 #25
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_18761011
quote:
Op donderdag 29 april 2004 00:29 schreef Can_I_kick_it het volgende:

[..]

Dude.... seriously
Yes, you can.
...dass wir fliegen.
pi_18761087
quote:
Op woensdag 28 april 2004 23:25 schreef Adelante het volgende:
ik vraag altijd of ik het beurtbalkje mee mag nemen
Boos worden als ze hem wegleggen, en vragen waarom ze hem niet wil afrekenen.
pi_18761493
Goedkoopste product uitzoeken in de supermarkt, barcode thuis inscannen, zeer vaak uitprinten en in de supermakrt op al je boodschappen plakken.
*volle band met boodschappen ingescand*
Dat is dan 8 euro en.... !!
Jupiler is goed
pi_18762155
Woeohahahahah!! Wat een topic zeg!!
  donderdag 29 april 2004 @ 01:55:12 #29
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_18762169
makkie ..
groente halen afwegen
bonnetje printen
half op een tomaat en half aan het zakje
zakje binnenste buiten

pleuris werk om dat snel goed te krijgen
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  donderdag 29 april 2004 @ 01:58:51 #30
52967 hmmm_lasagne_
kijk mamma zonder handen !
pi_18762192
bij onze buurtsuper staan de pruimen verkeerd op de weegfschaal... 999 euri de kilo .. altijd leuk om een heeeeuuul hoog bonnetje te maken en dat op de appelmnoes te plakken .,..
das dan .,.. errr 4525,30 euro
VRAAG: als jij nou een broodrooster was . maakt niet uit wat voor een... Wat voor broodjes zou je roosteren ?
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2004 @ 02:11:26 #31
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18762287
Zeggen dat je gehandicapt bent en daarom vragen of miss-scangeit het geld zelf even wil pakken en uit wil tellen. Ondertussen iets doen waardoor duidelijk blijkt dat je niets mankeert (sigaretje draaien ofzo).
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 29 april 2004 @ 08:48:41 #32
45726 bravo
Proud Odery player!
pi_18763868
quote:
Ik vind deze topic en vooral de vorige deel ontzettend triest. Ik snap de humor er niet in om werkende mensen te gaan pesten tijdens het werk.

enter!
Vooral niet in de tegenwoordige staat van de vergrijzende Nederlandse bevolking. Ga ze vooral depressief maken in plaats van blij te zijn dat iemand dat werk gaat doen, straks is er niemand meer over en zul je je eigen boodschappen moeten verbouwen, lekker fijn dan.

enter!

Laat staan dat je door de cassieres en kassiers te pesten je daarmee de hele rij achter je ook pest door er voor te zorgen dat die langer nutteloos moeten wachten. Dan verdien je het buiten de winkel in elkaar te worden geslagen.

Verder ben ik niet van mening dat er meer kassamedewerkers een laag iq hebben dan andere mensen die dezelfde soort baan doen met een lage moeilijkheidsgraad, zoals bijvoorbeeld vakkenvullen. Ik vind het daarom totaal onzin. En voor die mafkees die in de vorige deel van deze forum typte dat hij zich af vroeg waarom geen cassiere zich ging verdedigen heb ik wel een antwoord: de topic was te triest om je echt beledigd te voelen.
enter!
Zoals jullie nu wel hebben gemerkt, draai ik kassa als bijbaantje. Ik zie daar niets doms in maar een goede manier om genoeg geld te verdienen voor naast me studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek en voor wie dan nog niet overtuigd is dat ik wel daadwerkelijk een minstens middelmatige iq heb, mag die gerust langs komen. Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.

grtn je bedoelt groeten
Spelfouten controle: Graag gedaan!
There's no point in living if you can't feel alive
pi_18763877
Hee, ga jij eens ergens in FB ofzo mensen op hun fouten wijzen
pi_18763884
Mijn topic, wat doe je !?
pi_18764014
quote:
Op donderdag 29 april 2004 08:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Mijn topic, wat doe je !?
ja hij heeft m niet eens gekocht
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_18764028
quote:
Ik vind deze topic en vooral de vorige deel ontzettend triest. Ik snap de humor er niet in om werkende mensen te gaan pesten tijdens het werk.

blablabla
Wat is er mis met jou
- God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
  donderdag 29 april 2004 @ 09:29:05 #37
86982 StickUpKid
Doorstroomgarantie
pi_18764393
quote:
Op donderdag 29 april 2004 00:35 schreef Lexie het volgende:

[..]

Boos worden als ze hem wegleggen, en vragen waarom ze hem niet wil afrekenen.
Ik kick meer shit dan een blinde op het voetpad!
pi_18764866
Hallo
Gutenthag, sprechen sie deutsch?
ja hoor
oh ik niet
--
Ik moet nodig een pinnetje plegen daarom koos ik jou uit, dan gaat het wat makkelijker
--
spaart u zegels?
nee wel flippo's
--
wilt u een tasje?
regenjasje?
etc.
---
pi_18764908
Ik vind het heel jammer dat dit soort dingen bijna nooit in praktijk gebracht worden, okay, ik ben geen kassameisje, maar ik zit wel achter de kassa, en dit soort dingen zouden echt welkome afwisselingen zijn tijdens het hersenloze eentonige werk.
pi_18765039
De vorige was idd beter...

黑 &brvbar; Links tot en met...
豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  donderdag 29 april 2004 @ 10:39:03 #41
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_18765632
quote:
Op donderdag 29 april 2004 08:48 schreef bravo het volgende:

[..]

Spelfouten controle: Graag gedaan!
de vorige deel???

Als je wat doet, doe het dan goed
En nu opwieberen met je mislukte spelcontrole
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_18765775
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:07 schreef El_Nino het volgende:
De vorige was idd beter...

[afbeelding]
Geniet er nou maar van, zolang het kan

Dat rijmde
pi_18765823
Hun naamkaartje aflezen en bij elke zin die naam als aflsuiter gebruiken.

"ik heb geen centen, Linda. Is 5 cent ook goed, Linda?"
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 29 april 2004 @ 10:57:20 #44
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_18766097
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:46 schreef RichardQuest het volgende:

Dat is echt ontzettend flauw
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_18766222
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:57 schreef Minisuisse het volgende:

[..]

Dat is echt ontzettend flauw
En er zijn heel veel klanten die dat doen, maar dan niet om te irriteren.
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2004 @ 11:05:59 #46
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18766315
Vraag naar een artikel wat ze absoluut niet verkopen daar.

Bijvoorbeeld de kassa of 3 meter CV-buis.
pi_18766450
Ik verkreukel het bonstickertje altijd zodat ie niet wordt gelezen door de scanner, kan ze hem er zelf afpeuteren
pi_18766730
quote:

aan dat soort mensen krijg je op een gegeven moment zon hekel lijkt me....
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_18767265
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Joh
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 29 april 2004 @ 12:19:31 #50
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_18768183
Standaard je krat bier helemaal op de lopende band zetten. Dit permanent bij de zelfde bliepmiep c.q. scan-Ken doen totdat de opmerking komt dat je maar 1 flesje hoeft neer te zetten. De volgende keer eerst 1 flesje neerzetten en als ze dan een beetje tevreden kijkt....hoppakeej, de hele krat op de band mikken. Vinden ze echt fijn.
De mensen zijn gek geworden
pi_18768200
Heb wel eens bij de kiosk op het station een koffie besteld en ¤ 20,- onder die UV lamp gegooit en gezegd "Hij lijkt wel echt hé''.
Zij lachen geeft mij m'n koffie en terwijl ze de wisselgeld pakt keihard naar een vriend roepen "Hé ZE TRAPT ERIN".
Zij: Wat zei je?
Ik: Oh niks bedankt prettige dag nog
Zij:
There is no such thing as Automerge
  donderdag 29 april 2004 @ 12:23:44 #52
88746 magicel
fok!t te weinig
pi_18768278
Een pakje condooms afrekenen en vragen of ze goed zijn.
Grote kans dat ze zegt dat ze deze niet gebruikt
antwoord: O, sorry ik wist niet dat je nog maagd was ...

Mocht ze dit nog ontkennen antwoord dan: als je dan toch de pil gebruikt, kunnen we het vanavond dubbel veilig doen ....

geen idee wat ze gaat antwoorden
feit is dat vandaag morgen gisteren wordt.
pi_18769206
quote:

Dat gebeurt mij zo vaak, alleen is het dan zo jammer dat ze mijn naam verkeerd uitspreken en ik ze kan verbeteren waardoor ze met hun bek vol tanden staan..
I'm only wearing black until they make something darker...
Hand over the chocolate, and nobody gets hurt!
pi_18769406
Ik had pas een leuke grap uitgehaald (naast het kapotstampen van wat producten )
Ik: **Koopt condoom**
Zij: dat is 3,-
Ik: **Geef geld**
Zij: **Geeft wisselgeld**
Ik: Waar zijn de paskamers
Zij: ehh
  donderdag 29 april 2004 @ 14:16:14 #55
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_18770850
quote:
Op donderdag 29 april 2004 12:20 schreef Icefire het volgende:
Heb wel eens bij de kiosk op het station een koffie besteld en ¤ 20,- onder die UV lamp gegooit en gezegd "Hij lijkt wel echt hé''.
Zij lachen geeft mij m'n koffie en terwijl ze de wisselgeld pakt keihard naar een vriend roepen "Hé ZE TRAPT ERIN".
Zij: Wat zei je?
Ik: Oh niks bedankt prettige dag nog
Zij:
-- ViPeRII --
pi_18771158
quote:
Op donderdag 29 april 2004 12:19 schreef Da hopman het volgende:
Standaard je krat bier helemaal op de lopende band zetten. Dit permanent bij de zelfde bliepmiep c.q. scan-Ken doen totdat de opmerking komt dat je maar 1 flesje hoeft neer te zetten. De volgende keer eerst 1 flesje neerzetten en als ze dan een beetje tevreden kijkt....hoppakeej, de hele krat op de band mikken. Vinden ze echt fijn.
eerste leuke post dit nieuwe topic
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2004 @ 15:03:40 #57
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18771980
Bij de groenteafdeling een bloemkool aanwijzen en vragen 'heeft u die ook in het blauw?'.
  donderdag 29 april 2004 @ 15:19:39 #58
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18772321
Ik werk zelf dus ook in een winkel (vakkenvullen enzo) En mijn ervaring met kassieres is dat :

de genen die er werken als bijbaantje zijn meestal niet dom, maar degenen die er vast werken ..... geen goed woord voor over, die hebben meestal het iq van een visstick. Dus: wilt u kassieres plagen, doe dat dan overdag, dan zijn de domme kassieres aanwezig
pi_18773866
Bij de MDM :
(Mac Drive Muts)

* Hallo, waarmee kan ik u van dienst zijn ??
- Nee, we kijken alleen even rond...

Of achteruit de Mac inrijden, is ook zwaar verwarrend daar...

Of als het heel rustig is, en maar 1 auto achter je, heel snel een rondje rijden, dan wissel je van bestelling (Maar ik had dit helemaal niet )

Verder heb ik een zaterdagbaantje bij een bouwbedrijf, en we moesten eens vlak naast de Mac Drive een stuk stoep aanleggen, nou, nu werken we met van die portofoons, en toen zijn we op de zelfde frequentie gaan zitten als die dingen van de Mac... Bij elke klant iets extra's bestellen of gewoon zeggen dat ze de zoveelste klant zijn en dat het dus gratis is... aan het eind van de dag werd die miep zo gek, dat ze er een buiten hebben neergezet met pen en papier om alles te bestellen
  donderdag 29 april 2004 @ 17:04:19 #60
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_18774776
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:26 schreef StonedKinG het volgende:
Bij de MDM :
(Mac Drive Muts)

* Hallo, waarmee kan ik u van dienst zijn ??
- Nee, we kijken alleen even rond...

Of achteruit de Mac inrijden, is ook zwaar verwarrend daar...

Of als het heel rustig is, en maar 1 auto achter je, heel snel een rondje rijden, dan wissel je van bestelling (Maar ik had dit helemaal niet )

Verder heb ik een zaterdagbaantje bij een bouwbedrijf, en we moesten eens vlak naast de Mac Drive een stuk stoep aanleggen, nou, nu werken we met van die portofoons, en toen zijn we op de zelfde frequentie gaan zitten als die dingen van de Mac... Bij elke klant iets extra's bestellen of gewoon zeggen dat ze de zoveelste klant zijn en dat het dus gratis is... aan het eind van de dag werd die miep zo gek, dat ze er een buiten hebben neergezet met pen en papier om alles te bestellen
...
  donderdag 29 april 2004 @ 17:06:09 #61
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_18774822
Met een paar vrienden naar een supermarkt gaan waar je zelf je groente moet afwegen (de meeste dus). En daar dan met zijn allen vol op die weegschaal gaan hangen en een bonnetjes vragen. En dat met je al je groente

En vervolgens vreselijk moeilijk gaan doen als je zoveel honderd euro moet afrekenen.
...
pi_18774886
Briefgeld geven en als ze vraagt of je kleiner hebt... opvouwen
  donderdag 29 april 2004 @ 17:45:21 #63
86633 AntiHero
MAAK NIE UIT JOH
pi_18775620
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Briefgeld geven en als ze vraagt of je kleiner hebt... opvouwen
Jij hebt het vorige deel zeker niet gelezen...?
pi_18775655
Nee hee!
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2004 @ 18:25:12 #65
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18776489
Telkens je boodschappen terugschuiven als ze door de lopende band getransporteerd worden.
pi_18777241
quote:
Op donderdag 29 april 2004 18:25 schreef 2cv het volgende:
Telkens je boodschappen terugschuiven als ze door de lopende band getransporteerd worden.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_18777276
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:03 schreef 2cv het volgende:
Bij de groenteafdeling een bloemkool aanwijzen en vragen 'heeft u die ook in het blauw?'.
pi_18777428
Hele krat bier flesje voor flesje op de lopende band zetten en als ze dan beetje vreemd opkijkt zeggen dat het dan niet zo zwaar voor haar is met een bigsmile .
  donderdag 29 april 2004 @ 19:29:06 #69
85168 Zintha
Like no one watching you!
pi_18777820
Met allemaal 2 en 1 centjes betalen en dan vragen of ze het nog een keer na wil tellen...(Vooral leuk als er een lange rij staat)
Dancing on the street
pi_18777890
neuk ze gelijk
  donderdag 29 april 2004 @ 19:42:37 #71
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18778122
40 tomaten nemen, ze één voor één wegen + bestickeren, en ze één voor één op de lopende band leggen :')
Find me some golf shoes. Otherwise, we'll never get out of this mess alive!
  donderdag 29 april 2004 @ 20:45:13 #72
90228 gazylady2
pi_18779483
hahahaha,
op t station:
*2 frietjes met, 2 kroketten en een lul.
-(heel onschuldig) wablief?
* 2 frietjes met en 2 kroketten..
  † In Memoriam † donderdag 29 april 2004 @ 21:07:10 #73
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18779894
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:42 schreef MrGP het volgende:
40 tomaten nemen, ze één voor één wegen + bestickeren, en ze één voor één op de lopende band leggen
Kan je ook met appels doen of losse walnoten

Als je veel lege flessen hebt voor iedere fles apart een bonnetje regelen.

Of voor iedere boodchap apart de supermarkt door (supermarkt in, pak koffie pakken, afrekenen, supermarkt uit, pak koffie in auto leggen, supermarkt in, pak melk pakken, afrekenen, supermarkt uit, pak melk in de auto leggen, super narkt in etc.) en telkens bij dezelfde scangeit afrekenen. Het leukste is als je telkens dat ene product ook nog netjes in je winkelwagen legt.

Stapel je boodschappen heel wiebelig en hoog op de lopende band. Als die dan gaat bewegen stort je stapel in. Die scangeit heeft dat natuurlijk gedaan, dus jij kijkt haar boos aan. Indien er iets breekt/kapot gaat wijs je haar als schuldige aan. En wanneer alles omdondert alles zowieso weer hoog en wiebelig opstapelen.
  donderdag 29 april 2004 @ 21:59:22 #74
89193 gromgorgo
quote:
Op donderdag 29 april 2004 11:22 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Daarom schreef ik op naamkaartjes ook altijd P. Buijs.
Geen gezeik
Verder als mensen vragen of ik er geld bij wilde zei ik toch altijd nee,
je hebt veel sneller wisselgeld uit de la gepakt dan dat klanten die ene cent zitten te zoeken

edit:
Voor hierboven: daar heb je het kassameisje niet mee.
Eerder de mensen die achter je in de rij staan...
pi_18781776
ik heb een keer één walnoot gekocht, met stickertje erop
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_18781972
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:42 schreef MrGP het volgende:
40 tomaten nemen, ze één voor één wegen + bestickeren, en ze één voor één op de lopende band leggen
WHAHAAHAHA
pi_18782030
Je moet vragen: Hebben jullie ook airmiles?

en dan zegt zei: Ja

En dan reageer jij met: Die spaar ik niet

[ Bericht 0% gewijzigd door Knoekie op 30-04-2004 01:06:53 ]
  donderdag 29 april 2004 @ 23:06:59 #79
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18782526
Met 2 euro betalen terwijl het 1,99 is
pi_18783190
airmiles bedoel je?

of sterker nog, 1,99 betalen als het 2 euro is
of sterkerder nog, 1,99 betalen als het 1,99 is!
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2004 @ 00:04:04 #81
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18783809
Niet betalen
pi_18783815
Soms heb je van die chagerijnige dozen. Ze vragen dan ook nog om een extra 20 eurocent bijvoorbeeld. Wat ik dan vaak doe is heel langzaam en rustig door mijn kleingeld gaan zoeken, ik merk dan dat het kassawijf wat aan de kook raakt, en dan uiteindelijk heel rustig zeggen: "nee sorry, dat wordt hem niet." Gheghe.
  vrijdag 30 april 2004 @ 00:24:13 #83
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_18784252
Als je in het totaal een bedrag van 6,55 moet betalen, 5 euro geven en zeggen dat ze rest mag laten zitten

:S
  vrijdag 30 april 2004 @ 02:28:51 #84
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_18786179
right. Ligt het aan mij of is dit topic onwijs aan het verzanden in een nonhumor topic
...
pi_18786623
Ik heb zo'n geweldige pinpas met 3 scheuren erin zodat hij bij de kassa in de supermarkt altijd er weinig zin in zal hebben, wat ten gevolge heeft dat ik m'n pas 5 keer achter mekaar door dat apparaat moet mikken, wat ik echter in een mum van tijd doe ( 1-5 minuten ) zodat het kassameisje ,meestal helemaal overstuur van de achter mij staande rij, mij om m'n pinpas vraagt en zelf in een keer [voila] het ongemak zelve de codes in het apparaat laat exporteren met een vloeiende beweging ( iaw de pas laat scannen ) en ik uiteindelijk met een glimmende lach op m'n gezicht de winkel verlaat met de zojuist aangeschafte producten.
Liever één kut in de hand, dan de lucht van tien!
pi_18786631
Winkel wagen vol bootschapen kopen en zeggen dat het echt aan je pinpas ligt en niet aan het saldo!
pi_18786645
Vooral die boot vol schapen doet het goed zeker?

Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  vrijdag 30 april 2004 @ 03:56:20 #88
88028 Fluusje
K A N S L O S E R
pi_18786752
Heb t hele topic niet doorgelezen dus misschien overbodige info...

Maar ik laat wat ik koop (behalve in de supermarkt dan) liefst altijd inpakken. Vooral als het heel druk is aan de kassa.

Is het een cadeautje?? Jahahahaha!
Official K A N S L O S E R !!!
http://www.kanslosers.nl
  † In Memoriam † vrijdag 30 april 2004 @ 14:26:30 #89
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18791976
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 03:56 schreef Fluusje het volgende:
Heb t hele topic niet doorgelezen dus misschien overbodige info...

Maar ik laat wat ik koop (behalve in de supermarkt dan) liefst altijd inpakken. Vooral als het heel druk is aan de kassa.

Is het een cadeautje?? Jahahahaha!
Dat lijkt mij het leukste met tampons
pi_18792196
Hetzelfde wat Najib doet bij de MacDrive op een drukke zondag

Stomme paal: Mag ik uw bestelling opnemen
Jij: Doe mij m... en e... ... Mac een grote ....vijf midd.. en ee. ... saus.. alsjeblieft.

Stomme paal: Mag ik uw bestelling nogmaals ????
Jij: Doe mij m... en e... ... Mac een grote ....vijf midd.. en ee. ... saus.. alsjeblieft.
There is no such thing as Automerge
  vrijdag 30 april 2004 @ 15:15:29 #91
29645 _-Xanti-_

ik eis per direct dat deze op slot gaat. dit kan zo niet langer.
als jullie hier nog even mee doorgaan dan staan er straks met 1 telefoontje 1000 mensen bij
jullie allen voor de deur. en die zullen wel eens even

==========
slotje ! ! !
==========
pi_18792566
Nog niemand een erge scheet gelaten en haar de schuld gegeven?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_18793008
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 02:28 schreef Beluga het volgende:
right. Ligt het aan mij of is dit topic onwijs aan het verzanden in een nonhumor topic
ben ik het ook wel mee eens... de grappen worden steeds minder origineel en steeds flauwer.
  vrijdag 30 april 2004 @ 19:59:08 #95
91831 Murderdollz
Moordpoppentje
pi_18796961
als het 3 pleuro is briefje van 50 neer gooie en zegge dat je nie kleiner hebt
i know you suck!!
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:00:20 #96
91831 Murderdollz
Moordpoppentje
pi_18796991
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 15:15 schreef _-Xanti-_ het volgende:
deze topic lijkt nergens op.

ik eis per direct dat deze op slot gaat. dit kan zo niet langer.
als jullie hier nog even mee doorgaan dan staan er straks met 1 telefoontje 1000 mensen bij
jullie allen voor de deur. en die zullen wel eens even

==========
slotje ! ! !
==========
058euh en dan ist gedaan
i know you suck!!
  vrijdag 30 april 2004 @ 20:05:03 #97
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_18797101
quote:
Op donderdag 29 april 2004 13:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik had pas een leuke grap uitgehaald (naast het kapotstampen van wat producten )
Ik: **Koopt condoom**
Zij: dat is 3,-
Ik: **Geef geld**
Zij: **Geeft wisselgeld**
Ik: Waar zijn de paskamers
Zij: ehh
credits voor deze grap gaan naar Extince..
pi_18797197
quote:
Op donderdag 29 april 2004 17:06 schreef Beluga het volgende:
Met een paar vrienden naar een supermarkt gaan waar je zelf je groente moet afwegen (de meeste dus). En daar dan met zijn allen vol op die weegschaal gaan hangen en een bonnetjes vragen. En dat met je al je groente

En vervolgens vreselijk moeilijk gaan doen als je zoveel honderd euro moet afrekenen.
Kan niet want het gewicht moet stil liggen op de weegschaal. Het beste kun je natuurlijk wel een pak waspoeper op zo'n ding leggen en dan de peulen afwegen ofzo
pi_18797291
tijd terug waren de blikjes met groenten in de aanbieding, ik had er een stuk of 40, allemaal in een rijtje op de lopende band gezet *piep* *piep* *piep* *piep*
pi_18797345
Mensen, geweldig topic dit! Keep up the good work , echt lachen topic
  vrijdag 30 april 2004 @ 21:29:55 #101
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_18798749
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 19:59 schreef Murderdollz het volgende:
als het 3 pleuro is briefje van 50 neer gooie en zegge dat je nie kleiner hebt
zo heb ik eens voor 2.50 friet bij de MC gehaald en betaald met 50 ¤.
"mijn bedrag wat doe je? ja heb het niet kleiner (

"
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_18798918
Afscheiding driehoek balkjes van de concurent erop En als het kan een hele rits
pi_18822190
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Afscheiding driehoek balkjes van de concurent erop En als het kan een hele rits
huh, i dont get it
'Expand my brain, learning juice!'
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
pi_18824255
Zeggen dat ze door moet werken als er een lange rij staat
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 00:46:32 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18824338
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 23:36 schreef crossover het volgende:

[..]

huh, i dont get it
Ken je die lopende band bij de kassa's ? op de rand ervan liggen 'scheidingsbalkjes'. Die leg je tussen jouw boodschappen en die van je voorganger zodat die scangeit snapt dat jouw boodschappen niet bij de boodschappen van je voorganger horen. Volgens Geqxon is het leuk om die balkjes uit de ene supermarkt (b.v. AH) te jatten en die bij de andere suppermarkt (b.v. de Super de Boer) tussen jouw boodschappen en die van je voorganger te leggen.
pi_18824360
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ken je die lopende band bij de kassa's ? op de rand ervan liggen 'scheidingsbalkjes'. Die leg je tussen jouw boodschappen en die van je voorganger zodat die scangeit snapt dat jouw boodschappen niet bij de boodschappen van je voorganger horen. Volgens Geqxon is het leuk om die balkjes uit de ene supermarkt (b.v. AH) te jatten en die bij de andere suppermarkt (b.v. de Super de Boer) tussen jouw boodschappen en die van je voorganger te leggen.
Is eigenlijk hetzelfde als een mop uitleggen, vink zo irritant
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 00:52:59 #107
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18824468
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:47 schreef Impry het volgende:

[..]

Is eigenlijk hetzelfde als een mop uitleggen, vink zo irritant
Is het ook, maar Crossover snapt(e) het niet.
pi_18824813
doe dit niet waar je vaker shopt. gooi een winkelwagentje vol. zorg ervoor dat er ontzettend dure dingen inzitten die je niet kunt betalen. zorg ervoor dat je zo lang mogelijk treuzelt met het allemaal op de band te krijgen. als ze na een kwartier tot een half uur ( ) klaar is dan ha je proberen te pinnen. uiteraard lukt dat niet. je haalt je pasje wel even eerst op alle mogelijke foute manieren door het apparaat en luisterd niet naar hoe die muts zegt hoe het wel moet. als je eindelijk denkt te hebben betaald is je saldo dus niet toereikend. het leuke is blijven volhouden dat het aan hun pinapparaat ligt. je gaat verschrikkelijk lopen zeiken en koopt contant wat shit. daarna ga je naar de infobalie en ga je zeiken dat je het zo duur vind en wil je je geld terug. dat is pas irritant
  zondag 2 mei 2004 @ 13:09:00 #109
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_18830348
Vraagt zo'n miep bij de AH: spaart u zegels?
klant: ja
kassameisje geeft de zegels
klant: laat maar zitten, die heb ik al.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_18830503
quote:
Op zondag 2 mei 2004 13:09 schreef BOKA het volgende:
  zondag 2 mei 2004 @ 13:48:16 #111
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18831116
quote:
lol
  zondag 2 mei 2004 @ 16:51:21 #112
24687 hefaistos
jow enzow
pi_18834818
vorige keer had ik 6 documentbakjes bij de Lidl.. ik zet er 1 op de band en zeg 'ja zo heb ik er nog 5'.

begint dat vrouwtje me toch een partij debiel te kijken en heel nors enzo hardop te praten 'ja alles moet op de band hoor, dat is al jaren zo, dat alles op de band moet, dat mensen dat nog niet doorhebben zeg, sjeeeee', waardoor ik com-pleet in m'n hemd stond.

maar ik heb d'r gezicht onthouden, en als ik jarig ben, ga ik 6 trays bier halen, en zet ik al die blikjes los op de band, en dan zeg ik lekker niet hoeveel het er zijn

whehehe IK ZAL JE KRIJGEN, TEEF
Wanted: Meaningful, overnight relationship
pi_18834903
quote:
Op zondag 2 mei 2004 16:51 schreef hefaistos het volgende:
vorige keer had ik 6 documentbakjes bij de Lidl.. ik zet er 1 op de band en zeg 'ja zo heb ik er nog 5'.

begint dat vrouwtje me toch een partij debiel te kijken en heel nors enzo hardop te praten 'ja alles moet op de band hoor, dat is al jaren zo, dat alles op de band moet, dat mensen dat nog niet doorhebben zeg, sjeeeee', waardoor ik com-pleet in m'n hemd stond.

maar ik heb d'r gezicht onthouden, en als ik jarig ben, ga ik 6 trays bier halen, en zet ik al die blikjes los op de band, en dan zeg ik lekker niet hoeveel het er zijn

whehehe IK ZAL JE KRIJGEN, TEEF
Ik hoop voor je dat ze dan vrij is
pi_18835103
wel haar reactie dan posten he!
  zondag 2 mei 2004 @ 17:13:00 #115
24687 hefaistos
jow enzow
pi_18835272
zekers.. alleen ik ben pas eind augustus jarig
Wanted: Meaningful, overnight relationship
  zondag 2 mei 2004 @ 17:21:10 #116
51508 I_PANDA_I
Blaatschaap.
pi_18835449
Waarom met je verjaardag doen, als je het ook nu kan doen
BOE!
pi_18835597
Ja, doe nu! Er hoeft toch geen gelegenheid te zijn om bier te drinken?
  zondag 2 mei 2004 @ 17:58:56 #118
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_18836314
nee idd
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zondag 2 mei 2004 @ 18:16:29 #119
86633 AntiHero
MAAK NIE UIT JOH
pi_18836734
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Afscheiding driehoek Beurtbalkjes van de concurent erop En als het kan een hele rits
  zondag 2 mei 2004 @ 18:37:35 #120
80382 manny
30 is best veel
pi_18837182
Is het een idee om een "fok gaat een supermarkt helemaal gek maken" ochtend te organiseren. Waarin we echt alles uit de kast gaan halen om de kassamiepen, vakkenvulsukkels en vooral de uberkneus: de filiaalchef he-le-maal gek te krijgen. Fototoestellen mee. Met name in deel 1 van dit topic staan echt meerdere top-acties !

daarnaast kun je natuurlijk altijd nog traditionals inzetten:

- een wagen volladen en de producten geduldig 1 voor 1 in de lege flessen machine stoppen. ( heeft een dochter van een collega van mij gedaan ( 3 jaar oud ) )

- Artikelen bij anderen in de wagen zetten en kijken wat er gebeurd

- Producten met het huismerk van andere winkels in de wagen leggen, die snapt de scanaparatuur niet

- Producten die per 6 worden verkocht uit de verpakking halen en er 1 in het mandje leggen ( zit geen vaak geen barcode op )

etc
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_18837202
klinkt leuk allemaal
pi_18837688
een onzin supermakrt meet ofzo?
  zondag 2 mei 2004 @ 19:08:53 #123
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18837796
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:02 schreef idiotforaliving het volgende:
een onzin supermakrt meet ofzo?
flashmob
pi_18837813
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:08 schreef luciferist het volgende:

[..]

flashmob
een soort mediamarkt actie maar dan in de c1000?
  zondag 2 mei 2004 @ 19:13:21 #125
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18837886
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:09 schreef idiotforaliving het volgende:

[..]

een soort mediamarkt actie maar dan in de c1000?
of de plus, bij appie enze
pi_18838335
Om een beetje verder te gaan op Mannie>

Ik zag laats een man en vrouw (uitgelubberd "ik heb al 5 kinderen en laat dat graag zien" stel) winkelen, en heb toen ze het niet door hadden een fles whisky in hun kar gedaan. Die vrouw werd woedend op de man en tierde de hele winkel bij elkaar
  zondag 2 mei 2004 @ 19:52:18 #127
79747 S7en
Vector Oriented
pi_18838559
quote:
_O*

really love this topic!
  zondag 2 mei 2004 @ 20:25:39 #128
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_18839350
Ook erg leuk: als een bedrag eindigt op 99 cent, heel aardig en beleefd vragen of ze er een cent bij willen. Wringen ze zich in allerlei bochten om jou zo aardig mogelijk uit te leggen dat dat niet echt heel handig is
pi_18839636
Zielig hoor.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zondag 2 mei 2004 @ 20:40:00 #130
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_18839670
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zielig hoor.
Scangeit in denial
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_18839722
tvp
pi_18839764
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Scangeit in denial
Nee hoor. Jij bent degene met de intelligentie ve geit. Behoorlijk triest om die mensen te pesten, zij doen ook gewoon hun werk.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zondag 2 mei 2004 @ 20:45:18 #133
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_18839796
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee hoor. Jij bent degene met de intelligentie ve geit. Behoorlijk triest om die mensen te pesten, zij doen ook gewoon hun werk.
Stoer, op de man proberen te spelen

Zij doen hun werk, wij proberen ze scherp en klantvriendelijk te maken/houden
Thucydides
pi_18839819
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:45 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Stoer, op de man proberen te spelen
Ach, jij kunt er ook wat van hoor.
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:40 schreef Xtreem het volgende:
Scangeit in denial
  zondag 2 mei 2004 @ 20:47:45 #135
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_18839848
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ach, jij kunt er ook wat van hoor.
[..]
Thucydides
pi_18840032
quote:
Daar heb je alleen jezelf mee hoor, je betaald ze namelijk als je ze wil.
pi_18840057
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:54 schreef admin het volgende:

[..]

Daar heb je alleen jezelf mee hoor, je betaald ze namelijk als je ze wil.
BetaalT, wilT.
  zondag 2 mei 2004 @ 20:56:52 #138
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_18840080
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

BetaalT, wilT.
taalpurist.... , dus geen scangeit?
Thucydides
pi_18840157
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:56 schreef Xtreem het volgende:

[..]

taalpurist.... , dus geen scangeit?
Nee, kampbewaarder.
  zondag 2 mei 2004 @ 21:02:41 #140
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_18840228
quote:
Op zondag 2 mei 2004 20:38 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zielig hoor.
"Goedenmiddag, domono's pizza, kan ik u helpen?"
"20 pizza's graag, de naam is Dora_van_Crizadak"
  zondag 2 mei 2004 @ 21:04:03 #141
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_18840261
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee, kampbewaarder.
edit
geslacht: man

scanheaumeau dus
Thucydides
pi_18841183
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:04 schreef Xtreem het volgende:

[..]

edit
geslacht: man

scanheaumeau dus
Ben je nou echt zo dom dat je niet ziet dat Dora_van_Crizadak een anagram is, of doe je maar alsof?
pi_18841782
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:41 schreef Geqxon het volgende:

Ik zag laats een man en vrouw (uitgelubberd "ik heb al 5 kinderen en laat dat graag zien" stel) winkelen, en heb toen ze het niet door hadden een fles whisky in hun kar gedaan. Die vrouw werd woedend op de man en tierde de hele winkel bij elkaar
Supermarkten mogen geen sterke drank verkopen.
Dus of je was niet in een supermarkt, of je was niet in Nederland.
Nou, welke van de twee .
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2004 @ 22:23:12 #144
25682 2cv
Niet subtiel
pi_18842293
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom dat je niet ziet dat Dora_van_Crizadak een anagram is, of doe je maar alsof?
Ik ben ook dom. Waar staat dat voor ?
pi_18842352
quote:
  zondag 2 mei 2004 @ 22:45:36 #146
90476 SchizoDH
Hagenees
pi_18842861
in mijn vakkevullerstijd weleens voor 150 euro aan overcode artiekelen (verlopen tht-troep) samen met een collega over allemaal winkelwagentjes verdeelt (verspreid over de hele dag), uiteindelijk de helft truggevonden bij de klantenservice, de andere helft gewoon verkocht
NIC..AR..A..GUA. Agua....Agua for my bunghole.... bunnnghooooole!
Are you threatening me? I AM CORNHOLIO!
...you have T.P.? T.P. for my bunghole?
Are you threatening me? You will give my T.P. ... bungholio!
  zondag 2 mei 2004 @ 22:48:05 #147
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_18842914
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:45 schreef SchizoDH het volgende:
in mijn vakkevullerstijd weleens voor 150 euro aan overcode artiekelen (verlopen tht-troep) samen met een collega over allemaal winkelwagentjes verdeelt (verspreid over de hele dag), uiteindelijk de helft truggevonden bij de klantenservice, de andere helft gewoon verkocht
Thucydides
  zondag 2 mei 2004 @ 22:59:25 #148
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18843261
"Spaart u ook zegels"
"Nee, maar wel..."
Om vervolgens 30min te gaan lullen over wat je allemaal wel niet spaart
  zondag 2 mei 2004 @ 23:28:06 #149
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18844160
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:45 schreef SchizoDH het volgende:
mijn moeder kwam laast ook thuis met creme fresh ofsow en ze had het er niet ingegooit waar werk jij en wat pleurde je erin?
  maandag 3 mei 2004 @ 01:38:43 #150
17420 DeX090
bastard on parade
pi_18847226
Bij de groente-afdeling een bon halen voor een willekeurige groente, die op je voorhoofd plakken en zelf op de lopende band gaan liggen.

Als zo'n scangeit vraagt of je er nog 20 cent bij hebt, ja zeggen en d'r dan gewoon aan blijven staren. Pas als ze het nog een keer vraagt, zeggen "oh, wilde je het ook nog hebben!" En dan helemaal zoeken in al je zakken. Na 5 minuten zeggen "oh nee, ik heb het toch niet". Gein gegarandeerd.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  maandag 3 mei 2004 @ 04:41:31 #151
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_18849420
quote:
Op maandag 3 mei 2004 01:38 schreef DeX090 het volgende:
Bij de groente-afdeling een bon halen voor een willekeurige groente, die op je voorhoofd plakken en zelf op de lopende band gaan liggen.
BDSM-lover? Weet je wel hoe dat voelt als er een deel van je kraag tussen de lopende band en het eind komt........ je krijgt er iig een paars hoofd van.
Asjemenou
  maandag 3 mei 2004 @ 06:07:21 #152
90228 gazylady2
pi_18849545
quote:
Op zondag 2 mei 2004 22:59 schreef MrGP het volgende:
"Spaart u ook zegels"
"Nee, maar wel..."
spaart u ook zegels?
nee, wel briefjes van 100.
tsja..
  maandag 3 mei 2004 @ 06:13:58 #153
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_18849549
het wordt slapjes
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 3 mei 2004 @ 09:04:10 #154
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18850163

[ Bericht 100% gewijzigd door luciferist op 03-05-2004 09:04:37 ]
  maandag 3 mei 2004 @ 09:11:47 #155
86982 StickUpKid
Doorstroomgarantie
pi_18850225
quote:
"Spaart u ook zegels"
"Nee, maar wel..."
  maandag 3 mei 2004 @ 09:46:10 #156
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18850574
quote:
Op maandag 3 mei 2004 09:11 schreef StickUpKid het volgende:

[..]

pi_18851801
quote:
"Spaart u ook zegels"
"Nee, maar wel..."
  maandag 3 mei 2004 @ 11:44:50 #158
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_18852668
Ik heb eens een keer 300 lege cola flessen in een automaat staan gooien,
hele rij met mensen achter mij die stonden te wachten,

aan het einde was het aantal ook niet eens correct moest ik dus gaan bellen met flessen boy,
en die ging alles op zijn gemak nog eens natellen, er waren mensen best wat mensen boos,
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_18852926
Een hele kar volladen met allemaal kleine rotzooi, zoveel mogelijk artikelen. Dan zeggen dat je je beurs even in de auto moet pakken en niet meer terugkomen . Vooral leuk tussen 5 en 6 als al die gestresste kantoormensjes hun boodschappen gaan doen.
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_18853618
Als degene achter de kassa wat zegt, draai ik m´n hoofd de tegengestelde richting op en praat terug alsof ie daar ergens is. Telkens weer de verkeerde kant uitkijken als hij/zij wat zegt.

Of bukken en vlak voor de kassa doen alsof je net een trap op komt lopen. Of dat je zegt ´hee waar is dit knopje voor´ en je drukt op het fictieve knopje en toevallig ga je met de lift naar beneden.

´Is deze bloemkool heilig verklaard?´
nee
en dan zwaai je met je armen en maakt een religieus mwoaaaaah-hiiii geluid.

´Spreekt u smurfs?´

-een fop spin verstoppen of vastplakken aan een pak melk of zo-
  maandag 3 mei 2004 @ 12:29:29 #161
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18853722
quote:
Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
OMG
  maandag 3 mei 2004 @ 12:35:24 #162
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18853858
quote:
Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:[..]
pi_18854639
ik heb net die met die zegeltjes uitgeprobeert hhaaha
pi_18854927
quote:
Op maandag 3 mei 2004 13:11 schreef tonks het volgende:
ik heb net die met die zegeltjes uitgeprobeert hhaaha
resultaat?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_18855489
zij keek boos en ik schoot steeds in de lach

[ Bericht 4% gewijzigd door tonks op 03-05-2004 13:52:40 (spelfout) ]
pi_18856594
Een heel flauwe voor bij de BurgerKing :

Mag ik een W,w,w,w,w,w,w,w,w,w................
Kassamiep --> Whopper.................
Jij --> nee, water.......
---------------------------------------------
Ook leuk is om tegen de tijd dat de scangeit begint met scannen al je boodschappen van de band trekken , in je kar te gooien en naar een andere kassa te lopen. Onder het motto --> Heb mijn moeder beloofd niet bij haar af te rekenen.....
------------------------------------------------

Vooraf zeggen dat je geen bon wilt omdat dat beter is voor het milieu. En er ook opstaan dat ze geen bon print ivm, verspilling van inkt omdat je de bon toch niet wilt !!

Je moet een kijken hoe de zaak dan in beweging komt.....Oh ja en natuurlijk zogauw de boel begint te printen heel hard roepen : " Oh wat had ik nu gezegd !!! GEEN BON "
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  maandag 3 mei 2004 @ 14:40:17 #167
79747 S7en
Vector Oriented
pi_18856694
quote:
Op maandag 3 mei 2004 14:35 schreef RoaRRR het volgende:

Vooraf zeggen dat je geen bon wilt omdat dat beter is voor het milieu. En er ook opstaan dat ze geen bon print ivm, verspilling van inkt omdat je de bon toch niet wilt !!

Je moet een kijken hoe de zaak dan in beweging komt.....Oh ja en natuurlijk zogauw de boel begint te printen heel hard roepen : " Oh wat had ik nu gezegd !!! GEEN BON "
vet strax is proberen
pi_18857152
quote:
Op maandag 3 mei 2004 12:24 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Of bukken en vlak voor de kassa doen alsof je net een trap op komt lopen. Of dat je zegt ´hee waar is dit knopje voor´ en je drukt op het fictieve knopje en toevallig ga je met de lift naar beneden.
Mr. Bean acties
  maandag 3 mei 2004 @ 17:55:35 #169
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18860679
Zelf op de lopende band gaan zitten en dan keihard op je bek gaan en ze aanklagen :')
pi_18861493
om te lachen allemaal, not !
"The greatest beauty on earth is found in the hearts of those who love."
  maandag 3 mei 2004 @ 18:36:38 #171
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_18861541
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:34 schreef VerrySweet het volgende:
jij bent zeker een kassatrutpersoon
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18861564
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:36 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

jij bent zeker een kassatrutpersoon
haha nee jij, trut?
pi_18861571
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:34 schreef VerrySweet het volgende:
Laat me raden, je werkt in een supermarkt achter de kassa .
pi_18861647
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:37 schreef FrankC het volgende:

[..]

Laat me raden, je werkt in een supermarkt achter de kassa .
nope ik werk in een verzorgingshuis
  maandag 3 mei 2004 @ 18:41:19 #175
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_18861660
pi_18861682
Nee ze droomt ervan maar is tot op heden nog nooit aangenomen !
pi_18861806
Echt waar, ik heb nog nooit zo,n kut forum meegemaakt als deze FOK.. ik heb hier opgemerkt, dat je met elk antwoord of mening, of t nu positief of negatief is... je een zeik antwoord terug krijgt.. dus mijn conclusie... fok bestaat uit allemaal onvolwassen mensen/kinderen,wannabee,s kinderen ,onvolwassenvolwassenen enz enz... I,m out of here.. ik zoek wel een leuk gezellig forum, en dat word FOK zekers niet !!! ciao latersss
pi_18861836
Afrekenen en dan vragen of diegene toevallig Knorretje als collega heeft

pi_18861887
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:47 schreef VerrySweet het volgende:
Echt waar, ik heb nog nooit zo,n kut forum meegemaakt als deze FOK.. ik heb hier opgemerkt, dat je met elk antwoord of mening, of t nu positief of negatief is... je een zeik antwoord terug krijgt.. dus mijn conclusie... fok bestaat uit allemaal onvolwassen mensen/kinderen,wannabee,s kinderen ,onvolwassenvolwassenen enz enz... I,m out of here.. ik zoek wel een leuk gezellig forum, en dat word FOK zekers niet !!! ciao latersss
Verwacht je iets anders op het onzin forum?
pi_18861960
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:51 schreef FrankC het volgende:

[..]

Verwacht je iets anders op het onzin forum?
nee ik heb het over het fokforum algemeen !! maar maakt niet uit, ik ben normaal gek op forums, maar hoe iedereen hier reageerd (wat ik afgelopen dagen heb gemerkt, zoals iedere keer afgesnauwd te worden, terwijl ik normaal reageer, en niet zo als ik net deed, in t forum ONZIN) heb ik nog nooit meegemaakt...
  maandag 3 mei 2004 @ 18:55:12 #181
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_18861966
quote:
met jou gaan we lol hebben
  maandag 3 mei 2004 @ 18:56:59 #182
1484 kastanova
Ah mên..
pi_18862003
"Wilt u zegels?"
- Nee, ik druk er net 1 uit
I was an atheist until I realized I was God
pi_18862113
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

met jou gaan we lol hebben
dacht ut niet missy spw !!! have fun here.. i,m out !!!
pi_18862141
"Wilt u zegels"
En dan dat hele liedje beginnen te zingen wat een tijdje terug een hit was..
"Spaart u ook zegeltjessss bonuskaart of airmiles"

pi_18862157
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:01 schreef VerrySweet het volgende:

[..]

dacht ut niet missy spw !!! have fun here.. i,m out !!!
Nuecken?
  maandag 3 mei 2004 @ 19:04:50 #186
1484 kastanova
Ah mên..
pi_18862201
"Spaart u airmiles?"
-"Nee, ik heb vliegangst"
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 3 mei 2004 @ 19:07:21 #187
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18862262
OMFG heb je hem ook weer
  maandag 3 mei 2004 @ 19:21:37 #188
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18862654
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:02 schreef tonks het volgende:
"Wilt u zegels"
En dan dat hele liedje beginnen te zingen wat een tijdje terug een hit was..
"Spaart u ook zegeltjessss bonuskaart of airmiles"

de vliegende panters: houdou ofsow?
  maandag 3 mei 2004 @ 19:26:41 #189
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18862788
Harde stukjes poep
  maandag 3 mei 2004 @ 19:33:08 #190
61258 Aurelium
Aurelius
pi_18862955
quote:

Die zien we hopelijk nooit meer terug
Jupiler is goed
  maandag 3 mei 2004 @ 19:38:44 #191
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_18863089
quote:
Mijn reactie hierop:

je moeder in je reet beffen
Asjemenou
pi_18863126
quote:
ik mis je nu al...
  maandag 3 mei 2004 @ 19:43:30 #193
47586 DaCybrSrfr
Kan sporen van gluten bevatten
pi_18863194
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:58 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
...
spaart u zegels?
nee wel flippo's
...
LOL!
Single father | Aviation enthousiast | Gamer
  maandag 3 mei 2004 @ 19:46:01 #194
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_18863248
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:43 schreef DaCybrSrfr het volgende:

[..]

LOL!
[afbeelding]
keurt hem ook goed
pi_18863482
quote:

grtn
ze hebben het over domme kassablondjes. Niet over intelligentie, gestudeerde mensen zoals jij. snap je?
  maandag 3 mei 2004 @ 20:09:49 #196
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_18863948
Bij de c1000 waar ik werk staat zo'n klote flessenautomaat die ALLE flessen met statiegeld aanneemt. dus ook die klote dingen van de aldi en de lidl. Omdat de baas toch zijn geld wil hebben gaan we dan een paar keer per jaar met duizenden flessen naar de aldi en lidl.

Laatst wilde de filiaalhouder van de aldi niet even sociaal doen door dat even in het magazijn te regelen ofzo. Hebben ze daar meer dan duizend flessen staan inleveren bij het loket Toch best grappig gezicht lijkt mij zo. Vooral van de kassiere die dan een paar honderd euro aan statiegeld kan uitleveren
pi_18865853
Whahahaha........ hier sta ik boven kindertjes... hahahaha....... en oja over die gene (TICHELAAR) die zei , ga je moeder,s reet beffen....??? waar heb jij die viese taal geleerd, zeker van je mede respectloze kindervriendjes hier... pfff hoerenzoon... walgelijk ben je !!!!!
pi_18866007
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:13 schreef VerrySweet het volgende:
Whahahaha........ hier sta ik boven kindertjes... hahahaha....... en oja over die gene (TICHELAAR) die zei , ga je moeder,s reet beffen....??? waar heb jij die viese taal geleerd, zeker van je mede respectloze kindervriendjes hier... pfff hoerenzoon... walgelijk ben je !!!!!
en nu in niet BrEeZaH taal
  maandag 3 mei 2004 @ 21:19:11 #199
90228 gazylady2
pi_18866026
quote:
Op zondag 2 mei 2004 18:37 schreef manny het volgende:
Is het een idee om een "fok gaat een supermarkt helemaal gek maken" ochtend te organiseren. Waarin we echt alles uit de kast gaan halen om de kassamiepen, vakkenvulsukkels en vooral de uberkneus: de filiaalchef he-le-maal gek te krijgen. Fototoestellen mee. Met name in deel 1 van dit topic staan echt meerdere top-acties !

daarnaast kun je natuurlijk altijd nog traditionals inzetten:

- een wagen volladen en de producten geduldig 1 voor 1 in de lege flessen machine stoppen. ( heeft een dochter van een collega van mij gedaan ( 3 jaar oud ) )

- Artikelen bij anderen in de wagen zetten en kijken wat er gebeurd

- Producten met het huismerk van andere winkels in de wagen leggen, die snapt de scanaparatuur niet

- Producten die per 6 worden verkocht uit de verpakking halen en er 1 in het mandje leggen ( zit geen vaak geen barcode op )

etc
waar wanneer hoelaat?????????
i'll be there!!
dat wordt lachen!!!
pi_18866245
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:19 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

waar wanneer hoelaat?????????
i'll be there!!
dat wordt lachen!!!
is dat economisch verantwoord?

[dr.philquote] "Lets do it!" [/dr.philquote]
  maandag 3 mei 2004 @ 21:32:22 #201
90228 gazylady2
pi_18866376
zeer zekers economisch verantwoord ! ! ! ! ! ! ! ! !
  maandag 3 mei 2004 @ 23:33:01 #202
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_18869624
quote:

grtn
Serieus! Studeer jij Lucht en Ruimtevaarttechniek? Laat me niet lachen Heb je daar geen VWO-diploma voor nodig? En heb je daar geen Nederlands gehad? BTW, beetje student regelt een normaal baantje. Kassachickie spelen doe je alleen maar als je geen hersens en een bizarre behoefte aan aandacht hebt.

Over die mass-supermarket diss actie; ik stel voor dat we em hier houden: Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.
...
  maandag 3 mei 2004 @ 23:50:49 #203
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18870098
Vragen hoeveel jaar garantie op je gehaktballen zit
En of je ze ook gespreid kan afbetalen
pi_18870501
quote:
Nog niet weg?
quote:
Op maandag 3 mei 2004 23:50 schreef MrGP het volgende:
Vragen hoeveel jaar garantie op je gehaktballen zit
En of je ze ook gespreid kan afbetalen
pi_18870652
quote:
Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef Beluga het volgende:

[..]

Serieus! Studeer jij Lucht en Ruimtevaarttechniek? Laat me niet lachen Heb je daar geen VWO-diploma voor nodig? En heb je daar geen Nederlands gehad? BTW, beetje student regelt een normaal baantje. Kassachickie spelen doe je alleen maar als je geen hersens en een bizarre behoefte aan aandacht hebt.

Over die mass-supermarket diss actie; ik stel voor dat we em hier houden: Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.
ik vond het allemaal kunnen maar jij gaat wel erg ver. ik heb een jaar bij de appie achter de kassa gewerkt en kotste op de mensen die deden wat jullie hier posten. maar ik vind het aan de andere kant soms ook wel grappig en vind er niets ergs aan dit topic. de moraalridders die hier rondlopen zijn te triest voor woorden,je mag echt geen lol meer hebben tegenwoordig. maargoed ik dwaal af,ga niet zeiken dat ik een laag iq heb omdat ik daar heb gewerkt want dat is wel zielig maar voor de rest vind ik dit topic in de ttt thuishoren
pi_18870681
quote:
Op maandag 3 mei 2004 21:32 schreef gazylady2 het volgende:
zeer zekers economisch verantwoord ! ! ! ! ! ! ! ! !

dan moet ik absoluut mee,ik wil dat wijf die hier zeikt echt wel ff aan de kassa hebben en wil jou ook wel eens zien
pi_18870750
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:16 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

Maar voor de rest vind ik dit topic in de ttt thuishoren
Eerlijk?
pi_18873843
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:21 schreef Golf het volgende:

[..]

Eerlijk?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 13:40:39 #209
70856 EL_REY
Prins der Fokkers
pi_18878160
quote:
Ik vind deze topic.....
kun je een nog zo hoog iq hebben, taal is niet je beste kant!
___ .............. ___ ................___
{o,o}..............{o.o}...............{o,o}
|)__)..............|)_(|................(__(|
.-"-"-...............-"-"-.................-"-"-
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:06:02 #210
52118 zero-fuel
Tankuuuhhhh!!!!!
pi_18880169
wat me ook wel geinig lijkt is van sommige flessen(wasverzachter bv.) de dop opendraaien en als die miep um dan gaat scannen de hele troep over de kassa cq kleren loopt
D.A.D.P.G.S.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:11:07 #211
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18881672
Ik heb een keer iemand met een wit pak aan zo'n fles ketchup zien pakken en schudden (tja, dat doe je nou eenmaal als je zo'n fles pakt) maar de dop zat er niet goed op
Dus mooi zo'n hele streep ketchup door de supermarkt heen op op die kerel zn pak, omg wat heb ik staan lachen
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:27:45 #212
37398 luisje
Het kan WEL
pi_18882052
sorry, ik weet nix toe te voegen, maar wil alleen 1 dingetje ff melden:
dit is echt het geweldigste topic allertijden!!!!!
heb nog nooit zo strak gelegen in mn eentje achter de pc

keep 'm coming!!!!!!!!!!
Mooi hè, alles..
pi_18882587
Te weinig geld geven en zeggen: "laat de rest maar zitten". Die blik!

Ook een keer meegemaakt:
een oude man bij bakker bart na het ontvangen van het wisselgeld:
Man: "het klopt niet"
kassamiep: "volgens mij wel hoor"
Man: "nee het klopt niet"
kassamiep: "ik kijk het even na, ja het klopt wel hoor" (wordt heel zenuwachtig)
Man: (houdt geld tegen zijn oor) "nou ik hoor anders niks"

dinsdag 4 mei 2004 @ 16:56:47 #214
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18882663
Je kunt ook eens kijken hoe ze reageren als je ze een hand wilt geven, ff voorstellen, wel zo netjes.
En ook als je weggaat. Helemaal leuk als je maar 1 artikel koopt.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 16:58:38 #215
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18882700
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 16:52 schreef The_Langolier het volgende:
Te weinig geld geven en zeggen: "laat de rest maar zitten". Die blik!
Ja wij afrekenen bij een oberinneke op de piste. Precies gepast dat is al karig, zegt m'n vriend keep the change. Ook een mooie blik als je van chagrijnige vrouwen houdt
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:00:44 #216
90228 gazylady2
pi_18882754
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

dan moet ik absoluut mee,ik wil dat wijf die hier zeikt echt wel ff aan de kassa hebben en wil jou ook wel eens zien
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:03:46 #217
90228 gazylady2
pi_18882822
quote:
Op maandag 3 mei 2004 23:33 schreef Beluga het volgende:

[..]

heeeel goed idee, maar is alleen zo ver weg... geen idee om m meer in het zuiden van het land te houden?? nog lekker warmer ook :p
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:11:02 #218
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18882972
ja maastricht.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:16:50 #219
90228 gazylady2
pi_18883085
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:11 schreef Fixxxer het volgende:
ja maastricht.
kijk, komt meer in de richting
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:26:43 #220
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18883337
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:16 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

kijk, komt meer in de richting
Wil je nog zuidelijker dan
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:33:26 #221
93694 Capricornus
w kregu debow
pi_18883493
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:26 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Wil je nog zuidelijker dan
E. Leclerc supermarkt, avenue du 8 mai,
Marseille!! ??????????
Slava !
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:41:28 #222
90228 gazylady2
pi_18883648
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:33 schreef Capricornus het volgende:

[..]

E. Leclerc supermarkEt, avenue du 8 mai,
Marseille!! ??????????
ah, oui!!!!

(maare, geen brabanders? )

[ Bericht 0% gewijzigd door gazylady2 op 05-05-2004 07:09:51 ]
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:42:30 #223
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18883670
Al je producten uitpakken (dus van verpakking ontdoen) onder het motto, de verpakking gooi ik thuis toch weer weg dus ik hoef die zooi ook niet mee
  dinsdag 4 mei 2004 @ 17:45:37 #224
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18883732
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:41 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

ah, qui!!!!

(maare, geen brabanders? )
Ow ik woon de helft vd tijd in eindhoven....
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:16:25 #225
90228 gazylady2
pi_18884264
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:45 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

eindhoven de gekste!
hoezo de helft?
  dinsdag 4 mei 2004 @ 18:17:17 #226
90228 gazylady2
pi_18884275
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:45 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

whaaa, ik ken jou!!!!!!!!
nou maar eens raken wie ik ben......
pi_18884532
heb een keer in een of andere buurtsuper een winkelkarretje helemaal volgeladen met kattenvoer + blikje cola.
kom ik bij de kassa, zeg ik: hoi ik wil pinnen (ik wist dat dat daar niet kon).
zegt ze: nee, kan alleen met contant enzo. ok jammer dan zoveel geld heb ik niet bij me. ik alleen voor dat blikje betaald dus. mochten ze al dat kattenvoer weer terugzetten.

kom ik de volgende dag weer. doe ik precies hetzelfde.
hebben jullie nog steeds geen pinautomaat???
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:00:32 #228
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18885202
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 18:17 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

whaaa, ik ken jou!!!!!!!!
nou maar eens raken wie ik ben......
lekker broodje beenham, of kruidenkaas, of zal ik maar gewoon een stuk zalm aan de overkant halen.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 19:07:31 #229
90228 gazylady2
pi_18885327
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:00 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

lekker broodje beenham, of kruidenkaas, of zal ik maar gewoon een stuk zalm aan de overkant halen.
HAHAHAHA, idd ja!!!!!!
das ook toevallig zeg!! hoest ermee?
pi_18885382
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:00 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

*jaloers is
pi_18885435
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 18:30 schreef Caesu het volgende:
heb een keer in een of andere buurtsuper een winkelkarretje helemaal volgeladen met kattenvoer + blikje cola.
kom ik bij de kassa, zeg ik: hoi ik wil pinnen (ik wist dat dat daar niet kon).
zegt ze: nee, kan alleen met contant enzo. ok jammer dan zoveel geld heb ik niet bij me. ik alleen voor dat blikje betaald dus. mochten ze al dat kattenvoer weer terugzetten.

kom ik de volgende dag weer. doe ik precies hetzelfde.
hebben jullie nog steeds geen pinautomaat???
Da's toch ook zo'n sketch? Werkt het beste als je met een jong stel bent. Dan moet je je hele winkelwagen volladen met bier en drank, én een pak luiers. En dan bij de kassa doen alsof je geld te weinig bij je hebt, en dan de luiers terugzetten. En dan wachten op het commentaar uit de rij.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_18885754
quote:

grtn

sukkel-sukkel-sukkelsukkel-sukkel-sukkelsukkel-sukkel-sukkelsukkel-sukkel-sukkel
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  dinsdag 4 mei 2004 @ 20:42:11 #233
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_18887876
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:07 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

HAHAHAHA, idd ja!!!!!!
das ook toevallig zeg!! hoest ermee?
komt eens op msn.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 21:54:03 #234
90228 gazylady2
pi_18889937
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 20:42 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

komt eens op msn.
als je mij dan toevoegd is makkelijker he? aangezien k jou msn niet heb he
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:34:45 #235
93694 Capricornus
w kregu debow
pi_18891007
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:41 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

ah, qui!!!!
Slava !
  dinsdag 4 mei 2004 @ 22:40:50 #236
90228 gazylady2
pi_18891186
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 22:34 schreef Capricornus het volgende:

[..]

yes, ja, si.......
pi_18891676
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 17:11 schreef Fixxxer het volgende:
ja maastricht.
That's my place 2

Hier in dit topic staan overigens enkele geweldige acties. Volgende keer als ik in een supermarkt ben ga ik ECHT wel het e.e.a. uithalen .
zeker op vakantie in Oostenrijk.

ik: sprechen sie deutsch
zij: aber naturlich
ik: ooh ik niet. en dan nederlands lullen
[/eigenlijk niet leuk]

of een zakje snoep daar open maken, en dan proeven. dan zeggen ze wat en dan versta je niets..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:24:37 #238
93694 Capricornus
w kregu debow
pi_18892447
we gaan niet schelden

[ Bericht 87% gewijzigd door nikky op 04-05-2004 23:54:35 ]
Slava !
pi_18893129
Soms poep ik op ze
  dinsdag 4 mei 2004 @ 23:57:27 #240
93694 Capricornus
w kregu debow
pi_18893207
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 22:40 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

yes, ja, si.......
je bedoelt 'oui'. qui betekent wie, breezerdrinker.
Slava !
pi_18895711
quote:
Op dinsdag 4 mei 2004 19:11 schreef Mwanatabu het volgende:

Da's toch ook zo'n sketch? Werkt het beste als je met een jong stel bent. Dan moet je je hele winkelwagen volladen met bier en drank, én een pak luiers. En dan bij de kassa doen alsof je geld te weinig bij je hebt, en dan de luiers terugzetten. En dan wachten op het commentaar uit de rij.

ik zie het voor me!
黑 &brvbar; Links tot en met...
豹 &brvbar; Overtuigd carnivoor...
也 &brvbar; Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  woensdag 5 mei 2004 @ 04:24:19 #242
26467 raphidae
...antichrist...
pi_18896122
Wat ik meerdere keren heb gedaan is met een ex-vriendin van me als we ons verveelden naar een supermarkt gaan waar we toch nooit kwamen en dan net doen alsof we hele erge ruzie hadden. Dus echt keihard die hele winkel bij elkaar schreeuwen.

We hebben dat aardig vaak gedaan, het is aardig te varieren van dat de 1 de ander tegen een stelling met eieren of netjes gestapelde blikjes aanduwt tot het gooien met tomaten, eieren en andere rommelmakende troep naar elkaar (en anderen die durven in de buurt te komen) of het erin betrekken van een (onschuldige) cassiere ('JIJ BENT VREEMDGEGAAN MET DIE KASSAHOER HE, JA HE', en dan wijzen en eieren gooien naar een meisje).

Trouwens, kijk uit met watermeloenen, ze heeft er ooit een precies op mijn hoofd gemikt en ik zat er dus mooi in vast. Vervolgens zag ik niks en kon ik niet snel genoeg weg zijn voordat de politie kwam Mijn ex was gelukkig wel al weg en dus kwam ik er onderuit met de smoes dat ik haar niet kende en dat ze helemaal gek in haar hoofd moest zijn. De eerste keer dat ik 50 gulden aan eieren moest kopen...

Niemand heeft het ooit gedurfd om ons aan te spreken of iets dergelijks. De politie word wel vaak gebeld, dus je moet tussen de 5 en 10 minuten timen.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
pi_18896718
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 04:24 schreef raphidae het volgende:
Wat ik meerdere keren heb gedaan is met een ex-vriendin van me als we ons verveelden naar een supermarkt gaan waar we toch nooit kwamen en dan net doen alsof we hele erge ruzie hadden. Dus echt keihard die hele winkel bij elkaar schreeuwen.

We hebben dat aardig vaak gedaan, het is aardig te varieren van dat de 1 de ander tegen een stelling met eieren of netjes gestapelde blikjes aanduwt tot het gooien met tomaten, eieren en andere rommelmakende troep naar elkaar (en anderen die durven in de buurt te komen) of het erin betrekken van een (onschuldige) cassiere ('JIJ BENT VREEMDGEGAAN MET DIE KASSAHOER HE, JA HE', en dan wijzen en eieren gooien naar een meisje).

Trouwens, kijk uit met watermeloenen, ze heeft er ooit een precies op mijn hoofd gemikt en ik zat er dus mooi in vast. Vervolgens zag ik niks en kon ik niet snel genoeg weg zijn voordat de politie kwam Mijn ex was gelukkig wel al weg en dus kwam ik er onderuit met de smoes dat ik haar niet kende en dat ze helemaal gek in haar hoofd moest zijn. De eerste keer dat ik 50 gulden aan eieren moest kopen...

Niemand heeft het ooit gedurfd om ons aan te spreken of iets dergelijks. De politie word wel vaak gebeld, dus je moet tussen de 5 en 10 minuten timen.
Debiel
  woensdag 5 mei 2004 @ 09:27:35 #244
26467 raphidae
...antichrist...
pi_18897995
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 06:19 schreef Conflict het volgende:

[..]

Debiel
Ach, je moet je tijd toch ergens mee verdoen?
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  FOK!fotograaf woensdag 5 mei 2004 @ 09:33:36 #245
13368 NiGeLaToR
pi_18898069
Kledingzaakgrappen:
- Vragen ze altijd of ze je kunnen helpen of dat je rond kijkt.. 'jep, 'k kijk rond, jullie hebben zulk leuk behang!'
- Vrouwenkleding pakken en het pashokje induiken ''k pas het voor m'n vriendin, we hebben dezelfde maat'
- Je hebt je maat en het past.. en dan zeg je, hebbie ook alvast eentje groter, voor op de groei
pi_18898908
quote:
Zit toch niet zo te snauwen!
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:26:19 #247
35786 Rietvaerder
'Ringvaerder'
pi_18898949
quote:

Jij kan inpakken.
  woensdag 5 mei 2004 @ 10:28:16 #248
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18898988
Alle bananen gaan staan pellen onder het motto van: "Stelletje oplichters, zeker een beetje arme mensen óók nog eens voor die schil laten betalen !"
Doe relaxed weetje?!
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:28:50 #249
79747 S7en
Vector Oriented
pi_18900151
quote:

nou das leuk
  woensdag 5 mei 2004 @ 11:48:31 #250
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_18900599
Iets voor een klein bedrag kopen (bijv. 40 eurocent) en betalen met eurocenten. "40 eurocent alstublieft". Jij legt 39 eurocenten neer, zij gaat tellen en komt tot de constatering dat het er 1 te weinig is, jij zegt "het klopt precies, ik weet het zeker". Zij gaat nog een keer tellen en terwijl leg je er 1 eurocent bij. (ook leuk voor de klanten achter je).
Je moet niet te hoge bedragen doen natuurlijk, want dan gaan ze niet tellen.
sig verwijderd door FA
  woensdag 5 mei 2004 @ 18:13:49 #251
92932 MrGP
This is bat country!
pi_18909889
Vragen of je ook korting krijgt omdat het een showmodel was, "iedereen kon het vastpakken enzo toch"
pi_18917755
quote:
en wie heeft zich ook geregistreerd? [IMG]http://images.fok.nl/s/schater.gif]/IMG]
you're the criminal mastermind
  woensdag 5 mei 2004 @ 23:45:26 #253
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_18918133
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 23:26 schreef zerosignal het volgende:

[..]

en wie heeft zich ook geregistreerd?
  donderdag 6 mei 2004 @ 11:04:41 #254
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_18925279
vragen ze bij de AH: heeft u een bonuskaart?
Klant: nee, maar wel syffilus.
pi_18925975
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 11:04 schreef BOKA het volgende:
vragen ze bij de AH: heeft u een bonuskaart?
Klant: nee, maar wel syffilus.
....van haar! --> en dan een willekeurig iemand in de rij aanwijzen of een ander kassameisje.
  donderdag 6 mei 2004 @ 12:50:24 #256
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_18928229
of vragen of ze de foto's ervan willen zien.
pi_18931014
Nog 1 tip : intercoms zijn over het algemeen ook wel te vinden in de winkels.......
pi_18936745
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 14:43 schreef RoaRRR het volgende:
Nog 1 tip : intercoms zijn over het algemeen ook wel te vinden in de winkels.......
Ja idd, dat deed Tom Green ook een keer in een van zijn shows.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
  donderdag 6 mei 2004 @ 19:35:13 #259
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_18937638
Jaaaa ik mis Tom Green..
pi_18938282
quote:
Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.
Heb je toevallig ook een broer die Joeri heet?
pi_18940552
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 20:05 schreef Suzie het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook een broer die Joeri heet?
Nee wel een zus.
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:56:50 #262
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_18940705
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:51 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

Nee wel een zus.
Heet je zus Joeri?
silence can say more than thousand words
pi_18941740
Nou nog iemand een leuke grap?
pi_18941783
Trouwens voor wie de intercom grap wil uithalen, bij AH is de omroep code: sterretje en dan een nul
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:05:27 #265
86982 StickUpKid
Doorstroomgarantie
pi_18948490
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:56 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Heet je zus Joeri?
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:33 schreef ee-04 het volgende:
Trouwens voor wie de intercom grap wil uithalen, bij AH is de omroep code: sterretje en dan een nul
Hebben mensen nog meer van die leuke codes van andere supermarktketens?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:53:30 #266
39219 Briefcase
Koekie El-Bai?
pi_18949143
midden in de winter een blokje hout onder de schuifdeur doen. Die lamme figuren in zo'n supermarkt gaan dan lijdzaam afwachten tot de storingsdienst komt, maar dat duurt meestal wel een uurtje.
Doe relaxed weetje?!
pi_18949683
Wanneer ze vragen of je ook zegeltjes, Airmiles of wat dan ook spaart antwoorden met :

" Nee dat heeft toch geen nut meer, ben chronisch ziek/ stervende"

Fotocamera meenemen !!!! Die kop wil je niet missen.......
pi_18954780
Of ¤ 38,29 afrekenen met 3829 centen. Dit vereist wel een sterke jaszak of bovenmaatse portemonnee.
Duizend dommen en fanaten!
  Donald Duck held vrijdag 7 mei 2004 @ 15:11:32 #269
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_18954838
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 15:09 schreef DeKnakkerVanHetUWV het volgende:
Of ¤ 38,29 afrekenen met 3829 centen. Dit vereist wel een sterke jaszak of bovenmaatse portemonnee.
Dat mogen ze weigeren om aan te nemen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_18954895
Klopt, maar probeer 3829 centen maar weer eens in de jaszak (of bovenmaatse portemonnee) terug te krijgen.
Duizend dommen en fanaten!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:11:23 #271
77400 ApC_IcE
nogsteeds zelfde icon
pi_18956584
ik werk dus bij een c1000
ik vind deze grappen echt super..
wij doen ook echter dingen terug;)
mensen die grapjes uithalen b.v. gelijk zonder te kijken naar je toe komen lopen en vragen : waar staat de suiker en dan gaan lachen.. en dan ze erop wijzen dat we geen suiker verkopen en ze dan richting de andere kant van het dorp sturen .. dan staan ze je raar aan te kijken...

nog iets..
Onze automaat (flessen) neemt wel liddl en deen flessen aan maar wij kunnen ze niet bij onze leverancier kwijt ..
gaan we eens op zaterdag met 3 man sterk en elk een zak met circa 250 flessen richting de lokale liddl en deen om daar vervolgens alles te dumpen in die automaten .. die natuurlijk overstromen .. is ook "wel grappig"
pi_18958350
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij een suppermarkt bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar de kassa waar zo'n kansloos figuur spullen zit te verkopen.

Je gooi 1 eurocent naar dat mannetje en koopt een reep chocolade voor dat geld.

Dan leg je de reep chocolade op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Kassameisje helemaal flippen natuurlijk (mijn reep chocolade wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
pi_18958439
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:15 schreef grunge-metal het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij een suppermarkt bent.
Het gaat zo.

Je loopt naar de kassa waar zo'n kansloos figuur spullen zit te verkopen.

Je gooi 1 eurocent naar dat mannetje en koopt een reep chocolade voor dat geld.

Dan leg je de reep chocolade op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!

hehehe. Kassameisje helemaal flippen natuurlijk (mijn reep chocolade wat doe je?)

jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
voor degene die hem niet snappen lees dit topic is door
pi_18960151
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 17:18 schreef grunge-metal het volgende:

[..]

voor degene die hem niet snappen lees dit topic is door
En daarna mag iedereen weer terug z'n FOK!loze grot inkruipen
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:45:30 #275
55651 JaWi
Shalom.
pi_18960604
Morgen 16 kratten bier halen, kijken of ze het aankunnen
slettebak [@] gmail.com
pi_18960655
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:45 schreef JaWi het volgende:
Men pakt een lege container en je kunt zo met die kratten richting je autootje rijden
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:59:27 #277
90228 gazylady2
pi_18962267
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:45 schreef JaWi het volgende:
woon jij in lutjebroek ofzo??
  vrijdag 7 mei 2004 @ 20:18:22 #278
55651 JaWi
Shalom.
pi_18962731
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 19:59 schreef gazylady2 het volgende:

[..]

woon jij in lutjebroek ofzo??
Nee?
slettebak [@] gmail.com
pi_18982352
Als ik ooit in de supermarkt was om wat spullen mee te nemen, pakte ik een aantal bordjes weg en verdeelde ik mijn boodschappen. Kon ze niet om lachen

Het is ook leuk om de boodschappen in te pakken en vervolgens op je gemak weg te lopen zonder af te rekenen. Maar dat schijnen ze diefstal te noemen
  zondag 9 mei 2004 @ 13:57:32 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18994061
ik weet niet of ie er al tussen staat maar met een beetje moeite kan je misschien het geluid van het kassascanpparaat nadoen of afspelen via een klein geluidsrecordertje (telefoon). "blieb" je nog voor ze de streepjescode juist heeft en heb jij lekker een dikke volle boodschappenkar voor 12,35 euro.

nog een maar die is meer leuk als geintje voor de filiaalhouder. je koopt 5 kratten bier voor een feestje. je loopt ff langs de slijter voor een apparaat dat bierdopjes weer strak op de fles krijgt. lekker bier drinken en 3 kratten inleveren bij de filiaalhouder, "omdat het toch iets teveel was". let wel de 3 volle kratten zijn gevuld met water.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_18995027
niet lief allemaal... ik ben ook een kassameisje ...
okeej wil je een kassameisje pesten? hier hebben wij over het algemeen wel een hekel aan

- Iets kopen van ¤ 0,89 en betalen met ¤ 50,-
- Iets kopen van ¤ 20,- en betalen met 10, 5, 2 en 1 cent (en dan nog eens 2 cent tekortkomen)
- Helemaal niets zeggen. (Goedemiddag menneer.. goedemiddag! HEE HALLO!!)
- Overdreven flirten. (Vooral als je een oude getrouwde man bent en je je kinderen en vrouw bij je hebt)
- Geld neersmijten terwijl het kassameisje dr had op houd.
- Niet vragen of je extra mag pinnen maar zeggen op een luide en geirriteerde toon "En 100,- extra maar wel klein!)
-Per ongeluk expres vergeten je groente af te wegen
-Klagen over alles waar maar over te klagen valt (het weer, de muziek in de winkel..)

Ja, dat zijn wel dingetjes waar je kassameisjes mee kunt pakken... maaar niet bij mij doen he! Want ik ben lief..
  zondag 9 mei 2004 @ 15:05:10 #282
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18995352
quote:
Op zondag 2 mei 2004 19:41 schreef Geqxon het volgende:

sinds wanneer verkoopt een supermarkt whiskey?
pi_18995521
quote:
Op zondag 9 mei 2004 15:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

sinds wanneer verkoopt een supermarkt whiskey?
Sommige supermarkten hebben een slijterij !
  zondag 9 mei 2004 @ 15:25:14 #284
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18995791
quote:
Op zondag 9 mei 2004 15:13 schreef shavirah het volgende:

[..]

Sommige supermarkten hebben een slijterij !
ja, gall&gall is ook van appie, maar die slijterijen zijn altijd losse winkels
pi_18996535
quote:
Op zondag 9 mei 2004 15:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

ja, gall&gall is ook van appie, maar die slijterijen zijn altijd losse winkels
Deen supermarkten hebben in de winkel zelf een eigen slijterij..
pi_18996791
Wat je ook kunt doen is plotseling je lul tevoorschijn halen en keihard in het gezicht van de kassa-medewerkster gaan zitten pompen.
  zondag 9 mei 2004 @ 16:12:37 #287
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_18996878
quote:
Op zondag 9 mei 2004 14:48 schreef shavirah het volgende:
Ja, dat zijn wel dingetjes waar je kassameisjes mee kunt pakken... maaar niet bij mij doen he! Want ik ben lief..
Ik zal het onthouden als ik bij jou aan de kassa sta
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  zondag 9 mei 2004 @ 16:24:42 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18997196
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:08 schreef Oppersmurf het volgende:
Wat je ook kunt doen is plotseling je lul tevoorschijn halen en keihard in het gezicht van de kassa-medewerkster gaan zitten pompen.
dat maken ze al zovaak mee, das niet meer leuk.
  zondag 9 mei 2004 @ 16:36:17 #289
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_18997389
nadat je hebt afgerekend je boodschappen op de grond leggen en er keihard op gaan stampen!!
  Moderator zondag 9 mei 2004 @ 16:55:44 #290
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_18997785
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:36 schreef Alicey het volgende:
nadat je hebt afgerekend je boodschappen op de grond leggen en er keihard op gaan stampen!!
en dan zeg je zo van : Hehe... maar ik heb er toch voor betaald
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 9 mei 2004 @ 16:57:20 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_18997815
quote:
Op zondag 9 mei 2004 16:36 schreef Alicey het volgende:
beetje hetzelfde als je net je jawoord geeft om dan je partner keihard op zijn bek te rossen. en dan met een grote smile de gasten aan te kijken.
  zondag 9 mei 2004 @ 17:03:35 #292
89759 L01
Don't ask me! RTFM!
pi_18997941
Kassameisjes pest je niet
pi_18999870
quote:
Op zondag 9 mei 2004 17:03 schreef L01 het volgende:
Kassameisjes pest je niet
kijk... jij bent lief!

Enne waar niemand bij stil staat... Kassameisjes pesten klanten ook hooooor... (en ik kan het weten )
  Lieve Belg zondag 9 mei 2004 @ 18:36:32 #294
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19000082
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:26 schreef shavirah het volgende:

[..]

kijk... jij bent lief!

Enne waar niemand bij stil staat... Kassameisjes pesten klanten ook hooooor... (en ik kan het weten )
vertel eens, dan weet ik wat ik kan verwachten als ik nog eens naar winkel ga
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_19000871
quote:
Op zondag 9 mei 2004 18:36 schreef Jump het volgende:

[..]

vertel eens, dan weet ik wat ik kan verwachten als ik nog eens naar winkel ga
hmm, ja maar dan is het geen verassing meer
pi_19001399
quote:

grtn
Ik heb niks tegen kassa-medewerkers, alleen ik zou het zelf nogal vernederend vinden om er te moeten zitten
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:49:29 #297
61682 Mokelock
Whaaaaaaaaa!
pi_19001759
1) Onderin je kar een fles cola iets opendraaien en plat neerleggen.. paar boodschappen erop en zsm door de hele zaak lopen.. Het duurt zeker 10 minuten voordat een vakkenvuller doorheeft dat jouw karretje een plakspoor door de hele winkel achterlaat Kan ie meteen alle gangen dweilen!

2) Oude schoenen aantrekken, naar de winkel gaan en daar zo onopvallend mogelijk een pot vloeibare babyvoer laten vallen.. ff met je schoen in stampen en dan doen of je niets doorhebt en zsm de hele zaak doorlopen
pi_19001898
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:49 schreef Mokelock het volgende:
1) Onderin je kar een fles cola iets opendraaien en plat neerleggen.. paar boodschappen erop en zsm door de hele zaak lopen.. Het duurt zeker 10 minuten voordat een vakkenvuller doorheeft dat jouw karretje een plakspoor door de hele winkel achterlaat Kan ie meteen alle gangen dweilen!

2) Oude schoenen aantrekken, naar de winkel gaan en daar zo onopvallend mogelijk een pot vloeibare babyvoer laten vallen.. ff met je schoen in stampen en dan doen of je niets doorhebt en zsm de hele zaak doorlopen
Dit is gewoon triest.
  zondag 9 mei 2004 @ 19:57:44 #299
61682 Mokelock
Whaaaaaaaaa!
pi_19001978
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:54 schreef Oppersmurf het volgende:

[..]

Dit is gewoon triest.
Weet je wat triest is?!

Met een lange tuinslang de GFT container van je buren bijvullen met water tot ie vol is.. flinke harde straal gebruiken zodat het een lekkere dikke saus word.. Dan 'm schuin tegen de voordeur zetten en aanbellen..... Dat duurt weken voordat de stank weg is uit de gang :p
  zondag 9 mei 2004 @ 20:00:10 #300
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_19002035
Hmz...als er maar geen deel 3 komt
De grappen worden steeds slechter
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  zondag 9 mei 2004 @ 21:10:56 #301
27605 Fixxxer
EET FUK!
pi_19003607
quote:
Op zondag 9 mei 2004 19:57 schreef Mokelock het volgende:

[..]

Weet je wat triest is?!

Met een lange tuinslang de GFT container van je buren bijvullen met water tot ie vol is.. flinke harde straal gebruiken zodat het een lekkere dikke saus word.. Dan 'm schuin tegen de voordeur zetten en aanbellen..... Dat duurt weken voordat de stank weg is uit de gang :p
Zit de familie tokkie tegenwoordig op fok?
  Lieve Belg zondag 9 mei 2004 @ 21:14:38 #302
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_19003695
Deel 3 ?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 9 mei 2004 @ 21:15:21 #303
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.