geheel tegen policy in:quote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef Emel het volgende:
slecht
Yak, als er iets is waar ik een hekel aan heb... !quote:Op woensdag 28 april 2004 13:07 schreef Brighteyes het volgende:
Heb de kriebels!
Iemand moet mijn nieuwe baas even vertellen dat hij echt een nieuw gebit nodig heeft en dat smakken tijdens het eten hier in Nederland NIET gewaardeerd word!
the same in herequote:Op woensdag 28 april 2004 16:55 schreef Peregrijn het volgende:
Zwaar verveeld
hmm jij hebt op t Develsteincollege gezeten, right?? ken je ergens vanquote:Op woensdag 28 april 2004 14:56 schreef gekke_sandra het volgende:
Hmm... werd met hoofdpijn wakker en toen ik beneden kwam lagen mijn cijferlijst en telefoonrekening op de deurmat...mijn dag kan niet meer stuk....
Waarom was jij nou eerder:Pquote:Op donderdag 29 april 2004 05:37 schreef Riann het volgende:
Nu ben ik echt moe![]()
zow, jij bent vroeg opquote:Op donderdag 29 april 2004 05:39 schreef Ilsjuhh het volgende:
beetje moe![]()
Nou, als het een troost is, ik ga naar de bank om te horen hoe het zit met onze hypotheek etc. als de boel verkocht gaat worden.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:05 schreef Jumparound het volgende:
damn u! i'm stuck here all day
goed dan toch? als je je goed voelt hoef je je niet per se kut te voelen... lijkt mequote:Op donderdag 29 april 2004 16:43 schreef Pharrell het volgende:
Dus wel vaag ik snap er eigenlijk ook al niet zoveel van....echt heel raar...soms is het echt even heel kut en dan ben ik weer blij..hmm misschien zit ik een innerlijk conflict over hoe ik me moet voelen want eh ik hoor me geloof ik kut te voelen, maar aangezien ik dat al zooo vaak heb gedaan...ik heb er eigenlijk een beetje genoeg van weetje! kut voelen sucks ik ben blijhaha nee echt!
* Sport_Life hoeft in 4 weken tijd maar 4 dagen naar school!!quote:Op donderdag 29 april 2004 17:17 schreef Jumparound het volgende:
[..]
WEEKEND![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:37 schreef DarkElf het volgende:
![]()
LOL......zie het voor me.......heb er hier 3 lopen die ook dat soort dingen doenquote:Op donderdag 29 april 2004 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
En nu heb ik pijn in mijn oog. Wilde net even kriebelen aan mijn wenkbrauw toen mijn kat besloot m'n hand een kopstoot te geven.
Same here.quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:30 schreef Brighteyes het volgende:
Veel te lang blijven hangen, zou een uur geleden al naar bed gaan.
Evenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:12 schreef ondeugend het volgende:
Opgewonden
Ik dacht een rustige avond te gaan hebben en heb me na 5 telefoontjes over laten halen om de stad even in te gaan.
Spontaan zin !
Toppiequote:Op vrijdag 30 april 2004 13:43 schreef Ziecko het volgende:
Alsof ik net uit de kroeg kom met een smaak in mijn mond alsof ik een mus doodgebeft heb.
Dat mijn vriendin mij dus net duidleijk heeft gemaakt dat ze het niet meer ziet zittne
PERFECTE DAG DUS
Het is ook geen bal aan... van zo'n soort carnaval(oranje)-achtig dom oer Nederlands feest moet je gewoon niet teveel verwachten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:14 schreef Mr.Black het volgende:
Had meer van me Koninginnen(dag/nacht) voorgesteld![]()
kijk is in je fotoboek plzquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:17 schreef gekke_sandra het volgende:
Ot: voor de verandering maar weer eens nogal K.U.T.
Ja dat zou nu niet gek zijnquote:Op vrijdag 30 april 2004 14:43 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Toppie![]()
biertjuhhhhhhh????
Nu ik wat meer wakker ben, ben ik hartstikke trots op mezelfquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:01 schreef DuchessX het volgende:
Verder het leuke nieuws gehad dat ik een foto-wedstrijd heb gewonnen
quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:17 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Precies het zelfde hierquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:34 schreef _Denker het volgende:
[..]
verlang naar een warm bad en een beetje liefde...
Dat weet ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:01 schreef DuchessX het volgende:
2 migraine-aanvallen gehad, vannacht en vanmorgen vroeg. Gelukkig gaat het nu weer iets beter.
Verder het leuke nieuws gehad dat ik een foto-wedstrijd heb gewonnen
Gelukkig gaat het weer beter met je Peregrijn. Waar in Zuid-Limburg heb je gesolliciteerd?
Ja.. nou je het zegt.. Was ook me eerste 'koninginne nach', tevens me laatste.quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:17 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Het is ook geen bal aan... van zo'n soort carnaval(oranje)-achtig dom oer Nederlands feest moet je gewoon niet teveel verwachten.
Het klinkt heel bot, maar bestaat jouw leven uit nog meer dingen dan alleen je vriendje..??quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:46 schreef afhrodite het volgende:
toch niet de stad in... jammer.. Maarjah lekker filmpje kijken op de bank met een stukje stokbrood en een wijntje erbijMis alleen mijn lief heel erg
*voelt gelukkig en gaat zo lievie bellen
*
Gunstig! Ben blij voor jequote:Op vrijdag 30 april 2004 18:43 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Verder was mijn baalpartij gelukkig al weer redelijk snel verwerkt. Toch wel prettig zo'n positief karakter
Als je maar eerst uit bed gaat, voordat je een plas doet. Dat is het belangrijkste dat je nooit moet vergetenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:28 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik voel me fijn met een tikkeltje vreemd. Best lekker geslapen, zo maar eens douchen of in bad, krantjes van de hele week lezen, ontbijten en iets aan mijn rode-kreeften gezicht doenMaar in welke volgorde...dat weet ik nog niet
Ik voel me blij voor DarkElfquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:11 schreef DarkElf het volgende:
tevreden, productieve ochtend gehad en nu lekker rustig fokken.
vanmiddag/vanavond fijn naar lieve mensen toe
en ik hoop dat je een fijn relaxed weekend gaat hebbenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:12 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik voel me blij voor DarkElf.
Ai...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 14:37 schreef teknomist het volgende:
Hoewel mijn vriendin onze relatie eergisteren een tijdje stop heeft gezet
Mijn vriendin (39 jaar) kan niet meer geopereerd worden aan haar hart, er is geen by-passoperatie meer mogelijk. Haar hart is nu al te slecht vanwege een hartaanval die ze gehad heeft. Ze zal niet oud wordenquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:43 schreef Peregrijn het volgende:
Hoe gaat het met je vriendin? Heb je daar misschien al wat meer nieuws over?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:57 schreef Party_P het volgende:
jarig en ik voel me ok
Bedankt dat je het met me wilde delen. Ik weet eigenlijk niet hoe ik er op moet reageren. Een herkenbare situatie, mijn gehandicapte zus is overleden aan hartproblemen. Ik hoop dat je zelf de kracht hebt om haar te kunnen steunen. Sterkte.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
ik heb iedere dag pijn, maar vandaag exta erg omdat ik gisteren wat heb ondernomenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:45 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Waar heb je pijn Hanneke1983? Ook al doet dat er misschien niet echt toe, want geen enkele pijn is fijn
Oei dat klinkt verre van fijnquote:Op zaterdag 1 mei 2004 18:05 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
ik heb iedere dag pijn, maar vandaag exta erg omdat ik gisteren wat heb ondernomen
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 15:57 schreef Party_P het volgende:
jarig en ik voel me ok
Tuurlijk wel, het kan altijd slechter. Je zou een ernstige ziekte kunnen krijgen, of een ongeluk, er zou brand bij je thuis kunnen uitbreken, of er zou kunnen worden ingebroken. Jezou een schuld kunnen hebben van duizenden euro's. Etc, etc, etc.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:23 schreef afhrodite het volgende:
*zucht* 't kan niet slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |