.... zei iemand met 'moderator' als ondertitelquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
Doen alsof je slechthorend bent, en die miep echt volledig doof schreeuwen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef junkiesietze het volgende:
Ik doe altijd net of ik ze niet versta... die kassahoeren helemaal flippen natuurlijk...
Weet je wat pas triest is?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
En dan dus zegmaar dat kleine briefje geven
Die ga ik binnenkort eens uitvoeren.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
Briefje van 200 euro thuis met een kopieerdinges verkleinen tot het formaat van een creditcard en dan naar de winkel gaan om sigs te halen.
Betalen met 200 euro en als zon typmiep dan vraagt of je misschien kleiner hebt zeggen: "ja hoor, moment, ik zoek even".
Moet je zeker doen, dat gezicht dan zovan: "Hey, wat, maar.....eehmz, hey, hoe....quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort eens uitvoeren.
Haha, dat ga ik zo doen, nice un!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
"Ik geef je 20 euro voor het hele zooitje"
Dat kan je veel beter doen met een potje geconcentreerde knoflook. Dat geeft een veel leuker effect.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:00 schreef melanie_the_miss het volgende:kijk dit is nou humor en echt leuk...
!
een pot augurken kopen en kapot latenvallen in dat hokje is ook leuk!
ga ik proberen!quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:49 schreef Xebrozius het volgende:
Jawel, Xebro heeft vandaag weer een aanvaring gehad me een kassamiep bij een Albert Heijn.
Beste Fleur, mocht je op fok komen of collega's dit lezen:
Ook al ben je dan 3e jaars Communicatie studente, feit blijft dat je echt enorm dom bent.
En waarom ze zo dom is?
Ik pest graag kassameisjes door bijvoorbeeld de bon aan te nemen en vol te houden dat die bijvoorbeeld niet van mij is.
Of als ze leuk is, op mijn knieen gaan en vragen of ze pleasssse haar telefoon nummer op het bonnetje wil schrijven (BAF, zij meteen een rooie kop).
Maar dit keer was het helemaal leuk
Ik aan de kassa, reken af, zij vraagt: "bonnetje mee?"
Waarop ik antwoord: "Hoezo, schuldgevoel?"
Zij antwoord iets in de trant van: "ik heb nergens last van hoorrrr (hockey miep).."
Ik kop hem in: "waarom geef je mij die kassabon dan?"
Blijkbaar raakt ze nu al in de war en zegt ze: "Sorry hoorrr, maar ik begrijp het echt even niet."
Wederom kop ik hem in, en scoor: "Ik neem het je niet kwalijk meid, anders zat je niet achter de kassa natuurlijk".
Zij helemaal pissig, begon ze over haar hoogopgeleide ouders, haar studie etc etc
Hoe pest jij graag scangeiten?
Doet het ook altijd goed jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:07 schreef Maud_Dib het volgende:
Of als je een lege krat bier hebt, al die flesjes apart door dat apparaat heen raggen. Als ze dan vraagt of je een lege fleesenbon hebt, haar die 25 bonnetjes geven.
Ze zijn vaak ook erg van je gecharmeerd als je die stickers op een blikje tomatenpuree plakt.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:08 schreef kastanova het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die bonus/kortingstickers bij de AH en hoewel ik een arme sloeber ben, ben ik simpelweg te lui om die dingen op m'n producten te plakken.
Dus wat doe je dan?
Je pakt zo'n stickervelletje, gaat naar de kassa, en zodra ze je vraagt of je gebruik maakt van de kortingstickers duw je haar dat velletje in de handen en vraagt haar of ze even op de duurste producten een sticker wil plakken.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:08 schreef kastanova het volgende:
Je hebt tegenwoordig van die bonus/kortingstickers bij de AH en hoewel ik een arme sloeber ben, ben ik simpelweg te lui om die dingen op m'n producten te plakken.
Dus wat doe je dan?
Je pakt zo'n stickervelletje, gaat naar de kassa, en zodra ze je vraagt of je gebruik maakt van de kortingstickers duw je haar dat velletje in de handen en vraagt haar of ze even op de duurste producten een sticker wil plakken.
Plak 'm dan bij haar op het hoofd, en zeg dat ze nu 10% meer aantrekkelijk is, en je nu misschien wel met haar gezien durft te wordenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Zo'n sticker op je voorhoofd plakken, en tegen d'r zeggen dat je nu 10% minder aantrekkelijk bent. En dan vragen of ze je nu wel eindelijk mee durft uit te vragen.
Ik zie wederom een stamelende rooie kop achter de kassa voor me.
Heb ik ooit eens gedaan met een kleine speelgoed auto, en maar volhouden dat ik hem in de AH in een schap had gezien en hem voor mijn neefje wou hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:10 schreef Maud_Dib het volgende:
Of eerst naar bijvoorbeeld de Super gaan, daar wat dingen van het eigenhuismerk kopen en deze vervolgens bij AH weer op de band gooien.
Dat ding op d'r muil plakken, en dan verzuchten dat je eindelijk eens in alle rust boodschappen kunt afrekenenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Plak 'm dan bij haar op het hoofd, en zeg dat ze nu 10% meer aantrekkelijk is, en je nu misschien wel met haar gezien durft te worden
Een Whopper bestellenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
Xebro, bedenk eens wat geinigs voor de Mac.![]()
![]()
Of Apple bellen en zeggen dat je XP installatie op die kut Mac niet wil lukkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
![]()
Een menu bestellen, en als je dan afrekent vragen of het wel scharrelvlees betreft.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
![]()
Zeer matigquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:15 schreef Xebrozius het volgende:
Ik wil een Mac aroni
Dat zou ik zelfs voor de grap niet bij de Burger King doen,quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:14 schreef Maud_Dib het volgende:
[..]
Een Whopper bestellen
Mét korting!quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:17 schreef Maud_Dib het volgende:
Als ze boos kijkt, vragen wat een glimlach kost.
En daar een kortingssticker op.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:17 schreef Maud_Dib het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
Gewoon een kaartje maken waar in grote letters 'BONUS' op staat.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:16 schreef moniek het volgende:
heeft u een bonuskaart??
ja.. maar die ligt thuis!!. erg flauw. maar als ze sacho kijken krijg ik zin om ze te pesten..
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:19 schreef Xtreem het volgende:
nadat je duidelijk gekeken hebt naar de afwezigheid van contant geld:
"Hetzelfde bedrag pinnen?"
"nee, minder"
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:17 schreef Maud_Dib het volgende:
ik snap hem nietquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:19 schreef Xtreem het volgende:
"nee, minder"
Moet jij niet kijken of de AH nog mensen nodig heeft op de kassa.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:23 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik snap hem niet![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:21 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gewoon een kaartje maken waar in grote letters 'BONUS' op staat.
En dan moeilijk doen als ze die niet bedoelt
Wat een vertrouwen in de medemens zegquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:27 schreef Golf het volgende:
Scangeit!!![]()
Bij een aantal supermarkten wegen ze het fruit nog een keer na bij
de kassa om te kijken of het overeenkomt met hetgeen jij afgewogen hebt,
om te checken of je de boel niet oplicht.
Daar heb ik een kuthekel aan, dus draai ik de rollen om.
Dan wil ik nog wel eens een trossie bananen wegen, stickertje erop,
één banaan terugpleuren en dan richting kassa.
Ze horen dan toch te zeggen dat het gewicht niet overeen komtmet jouw etiket,
maar dat doen ze nooit.
En vervolgens lopen toeteren dat ze er maar klakkeloos vanuit gaan
dat ik zou stelen.
Er is al 1 winkel waar ze mij niet meer controleren nu, dus even m'n
teveel betaalde banaantjes ophalen!
Dan is het veel leuker om een hand sla te wegen, en die sticker vervolgens op een tros bananen te doen. Of weeg de Cola en vraag aan een of andere vulvogel waar de knop voor het Colabonnetje zit.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:27 schreef Golf het volgende:
Scangeit!!![]()
Bij een aantal supermarkten wegen ze het fruit nog een keer na bij
de kassa om te kijken of het overeenkomt met hetgeen jij afgewogen hebt,
om te checken of je de boel niet oplicht.
Daar heb ik een kuthekel aan, dus draai ik de rollen om.
Dan wil ik nog wel eens een trossie bananen wegen, stickertje erop,
één banaan terugpleuren en dan richting kassa.
Ze horen dan toch te zeggen dat het gewicht niet overeen komtmet jouw etiket,
maar dat doen ze nooit.
En vervolgens lopen toeteren dat ze er maar klakkeloos vanuit gaan
dat ik zou stelen.
Er is al 1 winkel waar ze mij niet meer controleren nu, dus even m'n
teveel betaalde banaantjes ophalen!
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een geweldig kutgarpen topique is dit zeg
Zelfspot is okequote:Op dinsdag 27 april 2004 17:56 schreef BossFight het volgende:
Ik en een vriend waren samen een keer drank halen in de supermarkt waar we vroeger allebij gewerkt hadden. We hadden ook allebij al iets op dus we waren melig.
We gingen met een krat bier en wat drank naar een kassa waar een meisje achter zit die we toevallig kende.
Ze vroeg aan ons hoe het ging en we maakte een praatje. Dus vraag ik ineens hardop aan haar of ze naar een voorstelling van ons wilde komen, er stonden ondertussen aardig wat mensen achter ons dus die volgde het gesprek half tijdens het afrekenen.
Ze had geen flauw idee waar het over ging dus toen hebben we even hard op in de supermarkt staan vertellen dat we dan allebij naakt op het podium zouden staan, mijn vriend spelend op de piano en ik met in been in mijn nek op en neer huppelend. Vraag me trouwens niet hoe we er op dat moment op zijn gekomen maar we haakte nogal leuk op elkaar in tijdens het verhaal.
Dus dat meisje zat daar echt met een hoofd waar je een tomaat naast kon houden en dan nog niet het verschil zien, en wij lagen helemaal dubbel. Al die mensen achter ons lache enzo.
Duidelijk vakkenvullers humor van jullie allebijquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:56 schreef BossFight het volgende:
Ik en een vriend waren samen een keer drank halen in de supermarkt waar we vroeger allebij gewerkt hadden. We hadden ook allebij al iets op dus we waren melig.
We gingen met een krat bier en wat drank naar een kassa waar een meisje achter zit die we toevallig kende.
Ze vroeg aan ons hoe het ging en we maakte een praatje. Dus vraag ik ineens hardop aan haar of ze naar een voorstelling van ons wilde komen, er stonden ondertussen aardig wat mensen achter ons dus die volgde het gesprek half tijdens het afrekenen.
Ze had geen flauw idee waar het over ging dus toen hebben we even hard op in de supermarkt staan vertellen dat we dan allebij naakt op het podium zouden staan, mijn vriend spelend op de piano en ik met in been in mijn nek op en neer huppelend. Vraag me trouwens niet hoe we er op dat moment op zijn gekomen maar we haakte nogal leuk op elkaar in tijdens het verhaal.
Dus dat meisje zat daar echt met een hoofd waar je een tomaat naast kon houden en dan nog niet het verschil zien, en wij lagen helemaal dubbel. Al die mensen achter ons lache enzo.
Typisch ook he, doen er vast honderden....quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duidelijk vakkenvullers humor van jullie allebij.
hehehe LOL die ga ik zo proberen !quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:19 schreef Xtreem het volgende:
"nee, minder"
uhh?quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:10 schreef JeOma het volgende:
"Wilt u er zegeltjes bij?"
"Nee, mijn reet is geen sjoelbak!"
En dan heel hard gaan lachen.
Als bijbaan!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:05 schreef LadyGoth het volgende:
OK, ik ben dan wel een kassamiep (als bijbaan, thank god) maar toch kan ik dit topic wel waarderen![]()
(hij is niet leuk als je 'm uit moet leggen, maar dat is het antwoord op de grap wat een homo zegt als een slager vraagt of hij de worst in plakjes moet snijden...)quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:14 schreef AltamirA het volgende:
[..]
uhh?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Duidelijk vakkenvullers humor van jullie allebij.
Ja, ik zit op school, toevalligquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:15 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Als bijbaan!!!
Al Bundy humor!
Inderdaad, werkt altijd. Zeker als je 2 of 3 cent te kort komt, dan weten ze echt niet meer wat ze moeten doen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:38 schreef JaWi het volgende:
Leuk topic
Ik heb een keer een krat bier betaald met muntjes van 1 en 2 eurocent
Tuurlijk. Jij HEBT niet eens 500 euro man!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef Luuksor het volgende:
Vandaag nog bij zo'n bliepmiep in de Edah..
Zij vraagt zo: heb je Edah kaart?!
Nej maar je mag mn bonuskaart wel gebruiken..
Zij: De Albert Heijn is hiernaast meneer!
Ik pak mn spullen en beweeg me richting de Albert Heijn..
Zij zwaar pissed achter me aan rennen en me uitmaken voor dief..
Ik helemaal dubbel daar..
Heel flauw maarja.. uiteindelijk wel betaald.. met briefje van 500..
BS verhaal, geen enkele supermarkt accepteert ¤500,- briefjes...quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef Luuksor het volgende:
Vandaag nog bij zo'n bliepmiep in de Edah..
Zij vraagt zo: heb je Edah kaart?!
Nej maar je mag mn bonuskaart wel gebruiken..
Zij: De Albert Heijn is hiernaast meneer!
Ik pak mn spullen en beweeg me richting de Albert Heijn..
Zij zwaar pissed achter me aan rennen en me uitmaken voor dief..
Ik helemaal dubbel daar..
Heel flauw maarja.. uiteindelijk wel betaald.. met briefje van 500..
Mijn welgemeende condoleances. Maar effe serieus, voel je je niet man genoeg om vakken te vullen? Of verdient het meer? Of krijg je dan meer respect van "de vrouwtjes"?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben een mannelijke kassamiep.
Och. Ik ben een kassamiep met 3 volwaardige Windows XP systemen, een 3 meter lange balie en 8Mbit DSL. Dat verlicht de pijn.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:16 schreef JeOma het volgende:
[..]
Mijn welgemeende condoleances. Maar effe serieus, voel je je niet man genoeg om vakken te vullen? Of verdient het meer? Of krijg je dan meer respect van "de vrouwtjes"?
Maar serieus, ik zit hier met tranen in m'n ogen je bericht te lezen.![]()
En jij bent nog welkom in die supermarkt?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Doen alsof je slechthorend bent, en die miep echt volledig doof schreeuwen.
"wilt U het bonnetje mee?"
"WAT ZEG JE!!!?
Zij helemaal schrikken, en daarna keihard roepen dat je slechthorend bent.
Bedankt Kasta, ik ben voor het eerst sinds weken weer eens schokkend klaargekomenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:18 schreef kastanova het volgende:
geil verhaal
Whaha, nice!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:18 schreef kastanova het volgende:
Lang verhaal
quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:38 schreef JaWi het volgende:
Ik heb een keer een krat bier betaald met muntjes van 1 en 2 eurocent
In de handen klaptquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Och. Ik ben een kassamiep met 3 volwaardige Windows XP systemen, een 3 meter lange balie en 8Mbit DSL. Dat verlicht de pijn.
geldig betaalmiddel enzo?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]Dat ze het nog aannemen ook! Normaal gesproken mag je zoiets volgens mij weigeren als medewerker.
Het is wel een wettig betaalmiddel, maar indien er met meer dan 50 muntstukken wordt betaald heeft de winkelier het recht om te weigeren. (Europese wet)quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
geldig betaalmiddel enzo?
Daar moest ik echt ernorm hard om lachenquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:18 schreef kastanova het volgende:
Alles op laten tellen zonder bonusstickers te gebruiken en vervolgens als ze het totaalbedrag noemt snel een bonussticker op het draagtasje plakken.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef _van_puffelen het volgende:Briljant topic
denkt even na
Op de onderkant van de flesjes plakken en dan 1 of 2 flesjes overslaanquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:12 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ga binnenkort van die sticker velletjes opsparen en dan elk flesje in een krat bier er mee behangen
Geweldigquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:21 schreef Golf het volgende:
'Die vergoeden tegenwoordig ook geen drol meer he?'
Hoe gaat dat dan?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:40 schreef Salvad0R het volgende:
nix zeggen is ook bot.
zie je ze echt spontaan een minderwaardigheidscomplex ontwikkelen
Geit: Wil u ook zegeltjes?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan?
quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Och. Ik ben een kassamiep met 3 volwaardige Windows XP systemen, een 3 meter lange balie en 8Mbit DSL. Dat verlicht de pijn.
een winkelier heeft het recht alles te weigeren wat hem als betaalmiddel wordt aangebodenquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:04 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is wel een wettig betaalmiddel, maar indien er met meer dan 50 muntstukken wordt betaald heeft de winkelier het recht om te weigeren. (Europese wet)
LOLquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:49 schreef Xebrozius het volgende:
Jawel, Xebro heeft vandaag weer een aanvaring gehad me een kassamiep bij een Albert Heijn.
Beste Fleur, mocht je op fok komen of collega's dit lezen:
Ook al ben je dan 3e jaars Communicatie studente, feit blijft dat je echt enorm dom bent.
En waarom ze zo dom is?
Ik pest graag kassameisjes door bijvoorbeeld de bon aan te nemen en vol te houden dat die bijvoorbeeld niet van mij is.
Of als ze leuk is, op mijn knieen gaan en vragen of ze pleasssse haar telefoon nummer op het bonnetje wil schrijven (BAF, zij meteen een rooie kop).
Maar dit keer was het helemaal leuk
Ik aan de kassa, reken af, zij vraagt: "bonnetje mee?"
Waarop ik antwoord: "Hoezo, schuldgevoel?"
LOL!!
Zij antwoord iets in de trant van: "ik heb nergens last van hoorrrr (hockey miep).."
Ik kop hem in: "waarom geef je mij die kassabon dan?"
Blijkbaar raakt ze nu al in de war en zegt ze: "Sorry hoorrr, maar ik begrijp het echt even niet."
Wederom kop ik hem in, en scoor: "Ik neem het je niet kwalijk meid, anders zat je niet achter de kassa natuurlijk".
Zij helemaal pissig, begon ze over haar hoogopgeleide ouders, haar studie etc etc
Hoe pest jij graag scangeiten?
anders zet je er niets in ofzoquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ze zeggen toch eerst prijs dan zegeltjes ofnie?quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:17 schreef Aventura het volgende:
'Spaart u zegeltjes'?
Ik: 'Ja waarom nie'
*Kassamiep telt 46 zegeltjes af, scheurt ze af en rolt ze op* 'Dat is dan 50,60'
Ik: 'ow ik dacht dat die zegels gratis waren. Laat maar zitten anders'
![]()
bij sommige winkels moet je betalen voor de zegeltjes dan zeggen ze niet eerst de prijs, als die gratis zijn zeggen ze wel de prijs...quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:18 schreef AltamirA het volgende:
[..]
ze zeggen toch eerst prijs dan zegeltjes ofnie?
haha, jij bent echt dom --> koopzegelsquote:Op dinsdag 27 april 2004 21:18 schreef AltamirA het volgende:
[..]
ze zeggen toch eerst prijs dan zegeltjes ofnie?
Dan heb ik ook het recht alles lekker op die lopende band te laten staan en zo weg te lopen. Los dat maar op als je achter je scanner zit...quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:56 schreef dorkboy het volgende:
[..]
een winkelier heeft het recht alles te weigeren wat hem als betaalmiddel wordt aangeboden
quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:59 schreef hessel het volgende:
vandaag de kapster beet genomen, had de rollen een beetje omgedraad.
Toen ze klaar was met knippen, zeg ik ¤14. Ja zegt ze, dus ik hou mijn handop Staat ze me daar even vreemd te kijken.
"..en neem zelf ook maar wat."quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:18 schreef kastanova het volgende:
Vervolgens even de sigarettenvoorraad bijvullen;
"Doet u mij maar 2 Gauloises, 2 Caballero en een Van Nelle half zwaar met mascottevloei."
Zolang het maar niet bij mij aan de kassa isquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:58 schreef HTT-Thalan het volgende:
![]()
Echt Briljant ! Ik ga ze allemaal uitproberen, Keep 'em Coming!
Daar zeg je wat!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:34 schreef MarkyB het volgende:
kijk naar dr naambordje en vraag daarna hoe de andere heet.
ach ja, ik ben ook kassamiep met BattleField Vietnam op een P4 3.2ghz met 1gig aan intern geheugen voor me. Verder heb ik ongeveer 40 moederborden en CPU's om me heen. Dus dat lukt wel redelijk goed zo.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:45 schreef kastanova het volgende:
Degene die het eerst in surfhouding op de lopende band gaat staan, er bij de kassa afspringt, "Surf's up bitch" roept en wegrent én daar ook nog een filmpje van maakt, krijgt van mij een krat bier![]()
zeg niet dat het blØf is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:45 schreef kastanova het volgende:
Degene die het eerst in surfhouding op de lopende band gaat staan, er bij de kassa afspringt, "Surf's up bitch" roept en wegrent én daar ook nog een filmpje van maakt, krijgt van mij een krat bier![]()
"Liefs uit Londen"!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:50 schreef MarkyB het volgende:
[..]
zeg niet dat het blØf is.
'Harder dan ik hebben kan'quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
"Liefs uit Londen"!![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:45 schreef kastanova het volgende:
Als er nog iets kanslozer als scangeiten dan zijn het wel mannelijke kassahoerenquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:52 schreef Artificial_M het volgende:
trieste lozers
Hí-lá-rischquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:27 schreef killswitch het volgende:
hou dat bier maar koud en dan spreek ik je mischien morgen wel weer
na een hele middag teras![]()
Bliepgay'squote:Op dinsdag 27 april 2004 23:28 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Als er nog iets kanslozer als scangeiten dan zijn het wel mannelijke kassahoeren.
Zij: "Dat wordt dan 35,25"quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:01 schreef ShaoliN het volgende:
Afdingen is ook leuk.
"Dat wordt dan 35,25"
Doen alsof je blind bent!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:32 schreef Steve-O het volgende:
Doen alsof je doof ben is ook leuk
Whehehehehequote:Op dinsdag 27 april 2004 23:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Doen alsof je blind bent!
Een rood/witte stok regelen, iedereen er mee tegen de benen slaan, achter het kassahokje vallen, bij het opstaan het kassasletje bij de tieten voelen en vervolgens gewoon weglopen en doen alsof je verdwaald was!
Zie de mogelijkheden!
dat recht heb je niet, maar in de praktijk weigert een winkelier natuurlijk geen geld of ander wettig betaalmiddel. maar als je denkt dat jij 'recht' hebt om iets van 50 euro mee te nemen waarvoor je met alleen eurocenten betaalt, en de winkelier accepteert dat niet, dan heb je het mis.quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef mozzy het volgende:
[..]
Dan heb ik ook het recht alles lekker op die lopende band te laten staan en zo weg te lopen. Los dat maar op als je achter je scanner zit...
als je met zijn vieren bent 2 bigmacs bestellen en vragen of ze ze door willen snijden omdat je je met zijn vieren bent.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
![]()
Wijzen naar een bord met daarop een mooie, goed uitziende bigmac of quarterpounder. Dan zeggen: "ik wil díe hamburger".... als je dan je hamburger krijgt, hem direct uitpakken, er vies naar kijken (ze zien er niet uitquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:47 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
als je met zijn vieren bent 2 bigmacs bestellen en vragen of ze ze door willen snijden omdat je je met zijn vieren bent.
als ze vragen of je het mee wilt nemen of hier opeten gewoon "is goed" antwoorden en strak aan blijven kijken
als ze vragen of je een bonnetje wilt vragen "Hoezo ? mag ik het ruilen dan ?"
falling down gezienquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wijzen naar een bord met daarop een mooie, goed uitziende bigmac of quarterpounder. Dan zeggen: "ik wil díe hamburger".... als je dan je hamburger krijgt, hem direct uitpakken, er vies naar kijken (ze zien er niet uit) en dan roepen: "nee, ik wil díe hamburger (terwijl je het bord weer aanwijst
)
jij bent zeker 12 ofzoquote:Op woensdag 28 april 2004 03:16 schreef eperon het volgende:
Als je iets afrekent, en het is 9.95 of zo, geef je 10.
als je dan 5 cent terug krijgt, zeg je op zoon 'lieve oma' toon:
hier meisje, ga jij er maar wat lekkers voor uitzoeken...![]()
Nee, hij is 18 en heeft meer humor dan jijquote:Op woensdag 28 april 2004 08:46 schreef dorkboy het volgende:
[..]
jij bent zeker 12 ofzo
Moet ze eerst weer de streepjescode zoeken enzo... duurt langquote:Op woensdag 28 april 2004 09:17 schreef MikeyMo het volgende:
een banaan afwegen en vervolgens de bonm op je penis plakken die je verveolgens op de toonbank legt gaat te ver zeker
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:16 schreef moniek het volgende:
heeft u een bonuskaart??
ja.. maar die ligt thuis!!. erg flauw. maar als ze sacho kijken krijg ik zin om ze te pesten..
Of die band volleggen met artikelen, weglopen om te zeggen dat je nog wat bent vergeten. Die fles cola (bijvoorbeeld) ga je dan bij een andere kassa afrekenen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:35 schreef daReaper het volgende:
Winkelwagen volladen en alles op de lopende band leggen terwijl er nog een klant voor je bezig is. Dan weg lopen "alsof je nog even iets moet halen", en ondertussen de winkel uit sneaken.
Nie gedaan, maar kwam zo in me op...
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:39 schreef Houzer het volgende:
Ik had een x een blikje gekocht op het prijskaartje stond 80 cent.
Bij de kassa aangekomen scant het meisje hem zegt zij: Dat is dan 90 cent
Ik moeilijk doen van neej hij is 80 cent, opgeven moment manager erbij en die ging die winkel in
om de prijs te checken. Komt even later de manager terug met de mededeling: Deze jongenman heeft gelijk het blikje kost 80 cent. We waren ondertussen al een kwartier verder. Kassameisje het aanpassen en zegt: Dat is dan 80 cent
Dus ik geef die griet een euro en zeg laat de rest maar zitten
Ik moeilijk doen van neej hij is 80 cent, opgeven moment manager erbij en die ging die winkel in
om de prijs te checken. Komt even later de manager terug met de mededeling: Deze jongenman heeft gelijk het blikje kost 80 cent. We waren ondertussen al een kwartier verder. Kassameisje het aanpassen en zegt: Dat is dan 80 cent
jezus, die was al oud toen ik 12 was...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef jochurt27 het volgende:
vraag aan de slager: "heeft u ook varkenspootjes?"
meestal zeggen ze ja...
dan zeg je "aha, is wel lastig lopen he?"
die was al oud toen ik 2 wasquote:Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
jezus, die was al oud toen ik 12 was...
quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:34 schreef MarkyB het volgende:
kijk naar dr naambordje en vraag daarna hoe de andere heet.
ja, bij mij ook... maar hier staan meerdere reply's die al bagger oud zijn... dus ik dacht, pas je maar aan dan...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:14 schreef dagizmo het volgende:
Als alles eenmaal is gescand en het achter in die bak ligt, dan wordt er afgerekend. Ze noemt het bedrag, je betaalt, so far so good.
Dan blijf je stoicijns staan en je zegt dat het om een kadootje gaat.
Wachten tot die bliepmiep gaat inpakken.
OMFG, deze ga ik zeker nog eens doen, me huisgenote kwam al kijken waarom ik zo hard lag te lachenquote:Op woensdag 28 april 2004 09:55 schreef jochurt27 het volgende:
"tja, ze moeten het spul er toch in hebben gekregen of niet dan?"
Sukkel dan...quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat pas triest is?
Dat je de meervoud van het woord LOSER niet een correct kunt spellen.
Ohw, wacht, jij bent er zo eentje zeker..
Zelf bedachtquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:56 schreef kooba het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:14 schreef dagizmo het volgende:
Als alles eenmaal is gescand en het achter in die bak ligt, dan wordt er afgerekend. Ze noemt het bedrag, je betaalt, so far so good.
quote:Op woensdag 28 april 2004 10:36 schreef _Flea_ het volgende:
M'n vader laatst in de IKEA of weet ik veel waar. Gingen ze kijken voor een bank. Hij ziet een leuke bank, loopt een paar keer er omheen en gaat daarna zitten.
Komt er zo'n knakker aanlopen die m'n vader zo zag kijken: "Kan ik u helpen?"
zegt ie: "Nee ik rust even uit."
M'n ex werkte ook als kassamiep na schooltijd bij de edah. Toen hadden we een bedrijfsleider die nooit van z'n plek af kwam en alleen maar op het kantoortje zat of in de kantine.
Op haar laatste dag komt ie toevallig bij haar kassa wat vragen.
Zegt zij: "Zo, hebben ze die stoel eindelijk operatief van je reet verwijderd?".
Ik had het niet meer. Klanten lachen.
Jup en uitgevoertquote:Op woensdag 28 april 2004 10:41 schreef ee-04 het volgende:
[..]
Zelf bedacht?
![]()
Was toch al haar laatste dag zoals er staat.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]Baan
Goed he vossquote:Op woensdag 28 april 2004 10:49 schreef kooba het volgende:
[..]
Jup en uitgevoert
Die van die 80 en 90 cent en laat het wisselgeld maar zitten is ook geweldig!
in Canada mag je niet met 1 en 2 dollar centen betalen als het meer dan $2 isquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:35 schreef MSXUser het volgende:
[..]Dat ze het nog aannemen ook! Normaal gesproken mag je zoiets volgens mij weigeren als medewerker.
ja mooi he!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:36 schreef Lolalala het volgende:
Wat een irritante mannetjes zijn jullie!
Dat is vooral leuk bij bijvoorbeeld de Blokker of Giraffe. Een groot onding kopen zoals strijkplank, wasmand of bezem.... en dan zeggen dat het een cadeautje is en of ze het ajb wil inpakkenquote:Op woensdag 28 april 2004 10:14 schreef dagizmo het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:45 schreef 9christensen het volgende:
Een pak suiker pakken en er onder een gaatje in prikken. Dan zet je hem ondersteboven op de toonbank en vraag je tot hoelang die suiker eigenlijk houdbaar is.
whahaha dat geloven ze idd nooitquote:Op woensdag 28 april 2004 11:59 schreef Xebrozius het volgende:
Een klasgenoot van mij had ook een leuke net.
Hij heeft ooit eens voor 200 euro aan briefjes van 5 bij de bank gehaald. En met speciale post-it lijm de briefjes secuur aan elkaar geplakt (oftewel, de kleinste rand van de briefjes).
En als je dan betalen moet pak je die stapel en scheur je enkele briefjes eraf (afhankelijk van het bedrag).
Volgens hem gelooft geen enkele cassiere dan dat het echt geld is, en weigert ze dus het geld te accoteren
Was het al haar laatste dag? Of werd het vanaf dat moment haar laatste dag?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:58 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Was toch al haar laatste dag zoals er staat.
Maar wel een strakke actie!
Inderdaad.. mijn oma had altijd bokkepootjes...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Variant: neem een dunne, watervaste stift mee en vul een wit stukje van een barcode zwart is.quote:Op woensdag 28 april 2004 14:04 schreef TheDon18 het volgende:
[...]
4) Vervolgens ga je op een drukke dag naar de supermarkt, en plakt die barcodes op de pakken melk.
5) Wacht op het gebrek aan kassa's![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:59 schreef Xebrozius het volgende:
Hij heeft ooit eens voor 200 euro aan briefjes van 5 bij de bank gehaald. En met speciale post-it lijm de briefjes secuur aan elkaar geplakt (oftewel, de kleinste rand van de briefjes).
En als je dan betalen moet pak je die stapel en scheur je enkele briefjes eraf (afhankelijk van het bedrag).
Volgens hem gelooft geen enkele cassiere dan dat het echt geld is, en weigert ze dus het geld te accepteren
Als ik die post-it lijm ergens kan vinden, dan ga ik dat ook doen... geweldig!quote:Op woensdag 28 april 2004 11:59 schreef Xebrozius het volgende:
Volgens hem gelooft geen enkele cassiere dan dat het echt geld is, en weigert ze dus het geld te accepteren
quote:Op woensdag 28 april 2004 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
Goed topic!
Zelf heb ik een keer per ongeluk een kassa meisje tot pure wanhoop gedreven.
Ik had een briefje van 20 in mijn portemonnee en een briefje van 50 los in mijn tas. Ik boodschapjes doen, kom bij de kassa, alles gescanned, was het iets van 30 euro. Ik kijk in m'n portemonnee en zie alleen dat briefje van 20. Ik was helemaal vergeten dat die van 50 gewoon in mijn tas zat. Ik stamelen.. "euh.. te weinig geld.. doe het wasmiddel maar weg dan" . Zij collega erbij roepen, de dames samen met veel pijn en moeite nieuw bonnetje weten te maken. Inmiddels had ik mn portemonnee alweer in mn tas gedaan en zie zo dat briefje van 50.
Ik: "ohw, laat maar, ik neem het wasmiddel er wel bij.. "
Zij; "dan moet ik wel m'n collega weer roepen"
Zij collega roepen, samen weer moeilijk doen.
Ik; "Ik wil anders ook het wasmiddel wel apart afrekenen hoor"
Zij;.
En wat ook altijd leuk is, is van gedachten veranderen bij de tabakswinkel. Eerst pakje camel van de hoogste plank laten pakken, om dan toch maar camel light te nemen.
logisch dat de pakjes camel op een hoge plank liggen natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2004 14:44 schreef Insomaniac het volgende:
En wat ook altijd leuk is, is van gedachten veranderen bij de tabakswinkel. Eerst pakje camel van de hoogste plank laten pakken, om dan toch maar camel light te nemen.
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:12 schreef Cid het volgende:
Als ze vraagt of je een bon wil, antwoorden met:
Ja lekker!
En hem vervolgens opeten. Altijd leuke reacties
Hahaha, nee het was voor haar gelukkig de laatste dag. Kon ze tenminste zeggen wat ze er van dacht.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:35 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
Was het al haar laatste dag? Of werd het vanaf dat moment haar laatste dag?
Door de mac drive:quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:12 schreef Eightball het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:50 schreef God_de_Vader het volgende:
Wat ik ooit eens gedaan heb was ook beetje in dit genre ... toen ze zo afriepen Madam lefevre aan de kassa gevraagt ... ben k in foeutus houding op de grond gaan liggen en het uitgeschreeuwd ... ze komen mij halen ...
Reacties waren onvoorstelbaar :-) Vooral toen k net er na gewoon recht stond en pakje cigaretten ging halen LOL
Ik zie het al helemaal voor me:quote:Op woensdag 28 april 2004 17:04 schreef Tweater het volgende:
ow Petra, opzich kunnen emballage bonnen alleen dán worden aangeslagen (als het totaalbedrag er staat) dus zo geslaagd is die grap niet![]()
Nee die gasten die aan het koekhappen zijn door die pater.... niet pygmeen maar....quote:Op woensdag 28 april 2004 17:00 schreef Hitman_1985 het volgende:
Wat is een barcode???
Ee Somalische groepsfoto
Masaïquote:Op woensdag 28 april 2004 17:29 schreef Undergod het volgende:
[..]
Nee die gasten die aan het koekhappen zijn door die pater.... niet pygmeen maar....
per ongeluk??quote:Op woensdag 28 april 2004 16:59 schreef Petra76 het volgende:
-. Ik kocht een keer een doos met gebak. De streepjescode zat bovenop....en ja hoor die houdt de doos ondersteboven, want ja ze moet het toch scannennou daar ging mijn gebak
![]()
lolquote:Op woensdag 28 april 2004 17:17 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me:
Petra naar de supermarkt, fles inleveren. Met bonnetje naar kassa en daar een beetje gniffelend aansluiten. Eindelijk aan de beurt, alles ingescand, prijs word opgenoemd, Petra kan haar lach nauwelijks meer inhouden terwijl ze zegt: "Hier, ik had nog een bonnetje!", waarna je op de grond valt van het lachen terwijl scangeit rustig het bonnetje inscant en iets niet helemaal vat.
Albert Heijn sticker op haar voorhoofd plakkenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:41 schreef gazylady2 het volgende:
okeej okeej, en hoe versieren jullie dan een kassameisje??
tja, das weer eens andere koek he??
Had je ook bananen bij je dan ?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:27 schreef harlingen.f2o.org het volgende:
Bij de Drogist een keer Condooms gehaald bij zo'n onzeker typje, zij deed net of het suiker was en rekende ze af waarna ik zei "wij weten allebei wat ik hier mee ga doen"![]()
haha...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Albert Heijn sticker op haar voorhoofd plakken
"Zo..nu ben je 10% aantrekkelijker"
Stond al in dit topic
plak je er meer stickers opquote:Op woensdag 28 april 2004 17:58 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha...
mr 10% is ook niet veel toch?
okeeeejjjjj...........quote:Op woensdag 28 april 2004 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
plak je er meer stickers op
Sinds wanneer verkopen ze duiven in de supermarktquote:Op woensdag 28 april 2004 18:03 schreef Roadster het volgende:
Geweldig zeg... heb het merendeel ff doorgelezen.. tijd voor bier
Maat van me heeft ooit een barcode van witte duiven op zn doos magnum's geplakt, zien die kassameiden niet, maar de rest van de mensen ligt wel dubbel
ik zat er al op te wachtenquote:Op woensdag 28 april 2004 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze duiven in de supermarkt
sinds ze diep in de duiven shit zitten door de prijzenoorlogquote:Op woensdag 28 april 2004 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk druivenquote:Op woensdag 28 april 2004 18:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zou hetquote:Op woensdag 28 april 2004 18:19 schreef patty het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk druiven![]()
![]()
duurde even voordat ik doorhad dat het 2 V's waren.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:21 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Zou hetIk weet het niet laten we het aan m vragen..
Allemaal tegelijk...
BEDOEL JE DRUIVVUUHH OF DUIVVUUHH, oh ik moet hier wat mee gaan doen sociaal gedragsgestoord pedagoog of groepslijder ofzo
Ga toch ernstig twijvelen... Bewijs aubquote:Op woensdag 28 april 2004 18:57 schreef Undergod het volgende:
[..]
duurde even voordat ik doorhad dat het 2 V's waren.![]()
en nee ik ben geen scan-ken
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:24 schreef dorkboy het volgende:
patty is ranzig
quote:Op woensdag 28 april 2004 19:45 schreef the_legend_killer het volgende:
IK pest ze niet
hoelang ben je hier al ?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:33 schreef MarkyB het volgende:
liefe mod
als we bij de 300 beland zijn, sluit deze dan niet uit ervaring is gebleken dat 'deel 2' altijd dood slaat. laat dees dus open dan komen de goeiste tips!
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
vanaf 7 uur hoezo?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
hoelang ben je hier al ?
De mac is 's nachts niet open..quote:Op woensdag 28 april 2004 19:04 schreef mvt het volgende:
Over die Mac : vriend van me heeft een keer getracteerd op de Mac. 5 uur 's nachts, weet niet meer waar we naartoe waren geweest. voor iets van 50 euro besteld (mannetje of 10, ieder een menu). moest ie betalen,
"oh, ik heb mijn geld nog in de auto liggen"
Zij begon al met spullen pakken. Komt ie terug met een grote pot vol 1 en 2 eurocent muntjes.
die kop van dat mens
Er zijn diverse Mac's open 's nachts! Niet dat ik daar ook maar IETS van afweet ofzo...quote:Op woensdag 28 april 2004 21:36 schreef Chanz0r het volgende:
[..]
De mac is 's nachts niet open..
Kewl topic btw
Nee, hij mag nog wel een tweede.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:33 schreef MarkyB het volgende:
liefe mod
als we bij de 300 beland zijn, sluit deze dan niet uit ervaring is gebleken dat 'deel 2' altijd dood slaat. laat dees dus open dan komen de goeiste tips!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |