Als je op het begin even niet oplet ben je het kwijt. Maar naar mate film verder gaat snap je het allemaal. Tien leuke verhaaltjes, een echte romatische komedie. Met de knappe:quote:Love Actually is niet zomaar een nieuwe romantische komedie....het zijn eigenlijk tien romantische films in één! In de film zijn verschillende hartverwarmende en hilarische verhale verweven, die zich allemaal afspelen in het hedendaagse Londen. deze verhale eindigen niet in één, maar in heel veel romantische hoogtepunten.
Wat een prachtige film! Leuke muziek! Ik hou normaal helemaal niet van dit soort genre maar ik weet zeker dat ik Volume 2 ook wil zien.quote:Het eerste deel van een meesterwerk van Quentin Tarantino, die deze film speciaal voor de hoofdrolspeelster Uma Thurman heeft geschreven. De zwangere huurmoordenaar 'The Bride' (Uma Thurman) wordt op haar eigen bruiloft neergeschoten door haar opdrachtgever Bill en zijn handlangers. Ze overleeft de aanslag, maar ligt vier jaar in coma. Als ze uit haar coma ontwaakt wil ze nog maar 1 ding; wraak op Bill. Ze gaat op zoek naar de bendeleden om ze één voor één te vermoorden.
FILOFAX ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:01 schreef Lambiekje het volgende:
Taking Care of Business
Best lollige comedy .. gast onsnapt uit gevanginis om Baseball World Series te kunnen zien en doet zich voor als iemand anders na het vinden van een agenda. En dat levert leuke wendingen op.
jaja dat ding ... boeit toch niet wat het precies isquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
FILOFAX ?
nee maar kwam me bekend voor...quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jaja dat ding ... boeit toch niet wat het precies is![]()
ik heb m ook gezien vandaag, eindelijk.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kill Bill vol. 1.
Wat een geweldige film. Vooral dat animestukje vond ik heel erg mooi. Nu wil ik Kill Bill vol 2 ook zien! Wie gaat er mee?.
ik ga wel meequote:Op woensdag 28 april 2004 10:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kill Bill vol. 1.
Wat een geweldige film. Vooral dat animestukje vond ik heel erg mooi. Nu wil ik Kill Bill vol 2 ook zien! Wie gaat er mee?.
Die is idd. erg melig, heb me wel vermaakt moet ik zeggenquote:Op woensdag 28 april 2004 10:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Head of state
[afbeelding]
http://www.imdb.com/title/tt0325537/
Wel vermakelijk op een aantal momentenEen partij kiest een neger uit omdat ze moeten verliezen tijdens de verkiezingen, dit pakt helemaal anders uit, omdat Chris Rock zijn eigen campagne gaat voeren, met behulp van zijn broer die ook niet helemaal spoort.
Nahjah, idee is niet origineel maar Chris Rock maakt er nog wat van.
5.5 geef ik de film.
de film gaat meer om de sfeer dan om het verhaalquote:Op donderdag 29 april 2004 18:27 schreef BornSlippy het volgende:
Lost in Translation
als je slaapverwekkende film wilt zien is deze het wel!
alhoewel hij toch goed word beoordeeld op IMDB!
ik had m gisteravond gezien, maar stelde eerst nog een vraag in FMT erover (die had jij kunnen scorenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
WTF?
O, ik d8 dat je over m'n schouder mee had zitten koekeloerenquote:Op donderdag 29 april 2004 20:30 schreef dolle_hond het volgende:
ik had m gisteravond gezien...
heb je die op dvd?? zo ja waar heb je em besteld/ gehaald??quote:Op donderdag 29 april 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
Scarface (1932)
De oorspronkelijke versie dus met Paul Muni als Tony Camonte. Veel beter dan de remake met Al Pacino. De opbouw zit gewoon sterker in elkaar. Vanaf het begin is het wel duidelijk waar het naar toe gaat, maar hoe blijft raden. Nadeel is wel dat de remake bekend is en je dus op sommige elementen zit te wachten. Maar de humor in deze film is veel beter, zelfs met de secretaris.
Dan ken jij de eerste versie van The Man Who Knew Too Much niet.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:36 schreef sweek het volgende:
De ski-scene ziet er trouwens wel heel erg fake uit....
hij staat als extra op de gift setquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:27 schreef Timo20 het volgende:
heb je die op dvd?? zo ja waar heb je em besteld/ gehaald??
ik heb m bij efilmic gekocht:quote:Op vrijdag 30 april 2004 13:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hij staat als extra op de gift set
![]()
Hierin was Connery beschamend slecht. De Venetië-scene dat kan echt niet .. en zeker niet met het budget van de film. Als je dat ook nog in rekening brengt is de film gewoon uitmatete teleurstellend. je kan het gewoon rond uit slecht noemen.quote:Vanmorgen gezien op DVD:
The League Of Extraordinary Gentlemen
Allan Quatermain (Sean Connery) moet n groep met extravagante mensen samenstellen die de "The Fantom" (Richard Roxburgh) moet tegenhouden van t uit laten breken van n nieuwe oorlog. De groep wordt samengesteld in Londen, en de strijd tegen The Fantom brengt ze langs Parijs, Venetie en Mongolie. Daar wordt uiteindelijk n heftige strijd uitgevochten...
Vantevoren leek me dit best n leuke film, maar t kijken vond ik t best tegenvallen. In t begin was t nog leuk, maar naar mate t verhaal vorderde werd t steeds minder. Sean Connery was goed, maar de special effects waren matig, t verhaal rommelde aan alle kanten en 1 van de leden van de League (Skinner) is in t grootste gedeelte van de film ronduit irritant. Tel t wazige en slechte einde daarbij op en je hebt n film van niet meer dan middelmatig niveau. Niet des Connery`s
IMDB Cijfer: 5,5/10
Mijn Cijfer: 5,2/10
Ik krijg helemaal zin hem weer eens te zien door die screenies.quote:Op vrijdag 30 april 2004 16:37 schreef kinky_queen het volgende:
FAH TALAI JONE
Heerlijke camp, de film is een soort post modern western uit Thailand en wil absoluut niet serieus genomen worden, en dient ook niet zo te worden bekeken.
Pure eyecandy, deze film is fantastisch mooi geschoten, een unicum!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seconds (1966)
Paranoia thriller in zwart/wit .. zeker geen slechte film ... maar echt spannend vond ik hem eerlijk gezegd niet.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Toch knikkerde deze film even "Sophie's Choice" uit het 80's tournament.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:39 schreef Gorro het volgende:
Henry: Portrait of a Serial Killer (1986)
Niet meer dan aardig portret van een seriemoordenaar. Toentertijd was een film over een seriemoordenaar in dit perspectief misschien controversieel, maar nu is dat niet meer het geval. Kijk bijvoorbeeld maar naar het recente Monster, waarin dit gegeven een stuk sterker wordt uitgewerkt. Dit is een aaneenschakeling van moorden, scenes die geen diepgang bieden, geen spanning, weinig inzicht in het waarom. Krap aan ***
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
In april heb ik films gezien. Sommigen vond ik goed, anderen vond ik minder. Een ervan vond ik de beste, een andere vond ik de slechtste. Het gemiddelde lag ongeveer in het midden.
Ik verwacht voor mei min of meer hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Het wordt dan ook niet echt gezien als een deel uit de reeks volgens mij.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:05 schreef Lambiekje het volgende:
Halloween III: Season of the Witch (1982)
Sodeju wat is deze sneu. Het horrorgenre is nu niet hoogstaand .. deel 1 was nog aardig goed heel goed voor het genre eerlijk gezegd .. Maar dit slaat helemaal nergens op deze film mag niet de titel Halloween dragen. Het valt zwaar uit de boot als je de reeks van Halloween bekijkt. Daarvoor krijgt het al direct 2 strafpunten van mij dan zit je al op een 4 als je van een 6je uit gaat.
De film zou dus een hogere waardering van me krijgen als het niet de stempel Halloween III heeft want het is een alleen staande film en past totaal niet in de reeks.
Hetzelfde hier, hij blijft fantastisch!quote:Op zondag 2 mei 2004 02:11 schreef Shogo het volgende:
Kill Bill Vol1 veel hoef ik er niet over te zeggen geloof ik.
dat klopt .. maar toch wordt de reeks door geteld ... kan het niet herbenaamd worden dat het er buiten valt .. bedoel er zijn wel meer films die hernoemd zijn later .. voor video / tv of vervolgen enzo?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt dan ook niet echt gezien als een deel uit de reeks volgens mij.
hey thnx nog voor die linkquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb m bij efilmic gekocht:
http://www.efilmic.com/product.asp?PID=0295&CID=19
wel met engelse subs, dus ook in de snelle stukken prima te volgen.
Toppunt van zelfpijniging?quote:Op zondag 2 mei 2004 21:40 schreef Klonk het volgende:
Deel 1, 2 en 3 van the matrix op dvd non stop achter elkaar
hehequote:Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Toppunt van zelfpijniging?
Deel 1: top film, nog steeds een van mijn favo'squote:Op zondag 2 mei 2004 22:02 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehemaar wat vond je ervan, Klonk?
quote:kinky_queen - zondag 2 mei 2004 @ 22:38
Korte films kijk jij.. (bier chips en pispauzes nog niet eens meegerekend)quote:kinky_queen - maandag 3 mei 2004 @ 00:09
Moest van 'HERCULES' alleen nog maar de laatste paar minuten zien, en ik maakte de review iets voor het einde van de filmquote:Op maandag 3 mei 2004 00:57 schreef twiFight het volgende:
Korte films kijk jij.. (bier chips en pispauzes nog niet eens meegerekend)
Prachtige cast ook. Die Pai Mei, prachtig met dat grijze baartje.quote:Leuke film. Ook voor degene die Vol. 1 niks aan vonden moeten hem zeker zien. Een vriend van me heeft zijn opinie toch bijgesteld na het zien van vol. 2.
You've got to be kidding me.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:01 schreef kinky_queen het volgende:
QUEEN KONG
"Queen Kong" is literally a gender-switcheroo on the 1933 classic, this time with female filmmaker/adventurer Luce Habit (played by a cigar-smoking Rula Lenska) spiriting away the miscreant hippie Ray Fay (a raffish Robin Askwith) on her yacht "The Liberated Lady" (complete with an all-girl crew) to darkest Africa. Luce informs Ray they are heading to a location where "no Englishman has ever set foot." And why has no Englishman ever set foot there? Because, explains Luce: "The place is crawling with Australians." (Yes, that is the kind of humor that reigns here.)
Een zeldzame film dus niet meer met deze dvd release!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet je corrigeren: The Godfather had ik op dvd gezienquote:Op maandag 3 mei 2004 03:57 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren en vandaag ook vaan Veronica gekeken, net als Eluc. Alleen wel wat andere cijfers:
Godfather : 6 (na een uur had ik het eigenlijk al wel gezien)
The Rock : 8 (lekkere ontspanning. Entertainende actiefilm)
hij blijft coolquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:05 schreef Timo20 het volgende:
Taxi 2
In het tweede deel van de Taxi trilogie volgen we opnieuw Daniel Morales (Samy Naceri) die werkt als taxichauffeur, zonder een rijbewijs te bezitten. Dit keer komt de Japanse Minister van Defensie op bezoek in Marseille en helpt Daniel zijn inmiddels tot vriend geworden politieagent Émilien (Frédéric Diefenthal) om te voorkomen dat de minister iets overkomt. De sukkelige Émilien stelt alles in t werk om EN de minister te beschermen EN om t hart te winnen van z`n mooie collega Petra (Emma Sjöberg)...
Dit tweede deel is eigenlijk weer tzelfde als het eerste, alleen speelt dit deel zich ook n beetje in Parijs af. Het is allemaal iets groter dit keer: meer actie, meer stunts en meer grappen. Het duo Naceri en Diefenthal vormt een grappig duo dat duidelijk plezier heeft gehad in t maken van deze film.
Erg leuke film. Nu moet ik deel 3 nog zien
IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 6,6/10
Ik wilde The Godfather toch nog een keer proberen, maar kwam er weer niet door. Heb schijnbaar iets tegen mafia films ofzo. En commerciele actiefilms als The Rock hou ik wel van.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:27 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik moet je corrigeren: The Godfather had ik op dvd gezien
The Rock vond ik maar een vervelende commerciële film. Een halfuur voor het einde afgezet om de peetvader te zien
Toch jammer, vind m nl. erg goedquote:Op maandag 3 mei 2004 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wilde The Godfather toch nog een keer proberen, maar kwam er weer niet door.
Misschien wel, maar dat vind ik wel een steengoeie film (verhaal, spanning, acteerwerk, omgeving, muziek etc.) Bij The Rock straalt het er echt van af dat het een commerciële film is (simpel verhaal, voorgekauwde grappen, extreme explosies, snel verteltempo, achtervolgingsscenes) Maar als dat je ding is, vind ik het niet ergquote:Op maandag 3 mei 2004 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Godfather is ook zeer commercieel gebleken trouwens.
De eerste en de tweede waren idd erg leuk. De derde vond ik een flauwe herhaling met nog flauwere grappen. Vond ik maar niks eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:05 schreef Timo20 het volgende:
Dus ben ik vandaag maar n nieuwe maand begonnen met film kijken en die ben ik meteen maar goed begonnen ook:
Taxi 2
In het tweede deel van de Taxi trilogie volgen we opnieuw Daniel Morales (Samy Naceri) die werkt als taxichauffeur, zonder een rijbewijs te bezitten. Dit keer komt de Japanse Minister van Defensie op bezoek in Marseille en helpt Daniel zijn inmiddels tot vriend geworden politieagent Émilien (Frédéric Diefenthal) om te voorkomen dat de minister iets overkomt. De sukkelige Émilien stelt alles in t werk om EN de minister te beschermen EN om t hart te winnen van z`n mooie collega Petra (Emma Sjöberg)...
Dit tweede deel is eigenlijk weer tzelfde als het eerste, alleen speelt dit deel zich ook n beetje in Parijs af. Het is allemaal iets groter dit keer: meer actie, meer stunts en meer grappen. Het duo Naceri en Diefenthal vormt een grappig duo dat duidelijk plezier heeft gehad in t maken van deze film.
Erg leuke film. Nu moet ik deel 3 nog zien
IMDB Cijfer: 6,2/10
Mijn Cijfer: 6,6/10
die heb ik ook nog niet gezien, maar ga ik waarschijnlijk wel gewoon halen: moet de trilogie toch compleet krijgen hequote:Op maandag 3 mei 2004 12:03 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De eerste en de tweede waren idd erg leuk. De derde vond ik een flauwe herhaling met nog flauwere grappen. Vond ik maar niks eerlijk gezegd...
Gelukkig heb ik geen last van dat soort zelfkwelling...quote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die heb ik ook nog niet gezien, maar ga ik waarschijnlijk wel gewoon halen: moet de trilogie toch compleet krijgen he
Dat is bij actiefilms mijn ding ja!quote:Op maandag 3 mei 2004 11:46 schreef Eluc het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat vind ik wel een steengoeie film (verhaal, spanning, acteerwerk, omgeving, muziek etc.) Bij The Rock straalt het er echt van af dat het een commerciële film is (simpel verhaal, voorgekauwde grappen, extreme explosies, snel verteltempo, achtervolgingsscenes) Maar als dat je ding is, vind ik het niet erg
quote:Op maandag 3 mei 2004 12:14 schreef Eluc het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen last van dat soort zelfkwelling...
Je hebt geen smaakquote:Op maandag 3 mei 2004 17:18 schreef voodoolady het volgende:
Phone boot net gezien, wat een verschrikkelijke film.
Mja die gedachte had ik ook... het was eik meer van. De eerste 2 waren leuk dussss..... but noquote:Op maandag 3 mei 2004 12:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die heb ik ook nog niet gezien, maar ga ik waarschijnlijk wel gewoon halen: moet de trilogie toch compleet krijgen he
Ik kom ook niet door die film heen ..quote:Op maandag 3 mei 2004 11:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch jammer, vind m nl. erg goed
idd maar goed dat smaken verschillen
mening..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:45 schreef kinky_queen het volgende:
[plaatje van paycheck]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Heb ik altijd al eens willen vragen. Waarom nou een 8.4 en niet "gewoon' een 8.5 dan? Hoe kom je op die .4 uit?quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:31 schreef Timo20 het volgende:
IMDB Cijfer: 8,1/10
Mijn Cijfer: 8,4/10
Die vond ik zwaar bout eigenlijk. Tegenwoordig moet alles door de 'matrix molen' heengehaald worden met effecten. Heel de sfeer vind ik trouwens zwaar overdreven; het regent continue, hele tijd overal donker enz enz.. net een beetje over the top als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 5 mei 2004 15:44 schreef CSWRTH het volgende:
Underworld
eigenlijk best een goede film. de weerwolfjes zien er een beetje te overdreven uit, je ziet
een beetje te goed dat het pakken zijn. maar verder is de film best wel te doen
Ik heb 'm ook eergister gezien. Het verhaal vond ik wel goed, best spannend begin. Helaas vond ik dat na de pauze de spannig er een beetje af was. Maar toch een verassend einde. De hele sfeer van de film deed me een beetje aan Seven denken.quote:Op woensdag 5 mei 2004 17:19 schreef DJ_Robbie het volgende:
Gisteravond Taking Lives gezien
komt gewoon door Romola Garaiquote:Op donderdag 6 mei 2004 10:33 schreef Gorro het volgende:
Dirty Dancing: Havana Nights (2004)
Ik zeg het maar meteen, zo slecht is hij helemaal niet. Het is natuurlijk een dansfilm en daar moet je van houden om dit egt een goede/leuke film te vinden, maar deze is in elk geval beter dan bijvoorbeeld Honey. Het verhaal is redelijk cliche, maar tog weet hij er een paar te ontduiken en de setting tegen de revolutie in Cuba is ook geslaagd. **
Als dat het criterium was geweest had ik Honey beter gevondenquote:Op donderdag 6 mei 2004 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
komt gewoon door Romola Garaidat hij niet zo slecht is
Ik heb hem ook gisteren gezien. Ik vond hem niet zo geweldig. Het kan liggen aan het feit dat ik geen zin had in zo'n soort film, kan ook zijn dat het gewoon echt veelste traag ging en een dom verhaal was.quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:07 schreef Najra het volgende:
Unbreakable
8,4 klinkt leukerquote:Op woensdag 5 mei 2004 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb ik altijd al eens willen vragen. Waarom nou een 8.4 en niet "gewoon' een 8.5 dan? Hoe kom je op die .4 uit?
meesterlijke filmquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:09 schreef kinky_queen het volgende:
Voor de 2 e X
THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE (2003)
Wat is Jessica Biel toch een sexy griet
[afbeelding]
Zeer goede film !!!!!!!quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:01 schreef Thomas B. het volgende:
The Butterfly Effect (2003)
[afbeelding]
Erg zieke film... ga em checken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Toad op 07-05-2004 17:30:42 ]
Op aanraden heb ik deze film dus gekeken.quote:Op vrijdag 30 april 2004 00:01 schreef Thomas B. het volgende:
The Butterfly Effect (2003)
[afbeelding]
Erg zieke film... ga em checken!
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 14:50 schreef kinky_queen het volgende:
ATTACK OF THE 60 FOOT CENTERFOLDS
* De titel op de hoes is fout
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 12:27 schreef Toad het volgende:
Dogvilledat had ik dus ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd n briljante film
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:28 schreef kinky_queen het volgende:
BRING IT ON
Oeps, foutje
ik kan me wel voorstellen dat iemand dit een geinige film kan vinden, maar hij is niet aan mij besteed
[afbeelding]
Ik had zo'n reactie nou absoluut niet verw8 van jou...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:43 schreef Timo20 het volgende:Kirsten Dunst
![]()
hehe grapjasquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ik had zo'n reactie nou absoluut niet verw8 van jou...
[afbeelding]
Heb je The Devil's Arithmetic al? TV-film, maar bestaat wel op DVD, want ik heb hem al zien staan.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe grapjas![]()
kheb ook "maar" 12 dvd`s in huis waarin Kirsten n rol speelt, inclusief deze
quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:19 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Training day![]()
Fijn, echt waar, schitterend dat je die film hebt gezien, meen ik echt.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:59 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
the usual suspects
nee nog niet maar kheb idd. vorig week zien staan bij de MediaMarkt. heb je die al gezien? zo ja, is t wat?quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Heb je The Devil's Arithmetic al? TV-film, maar bestaat wel op DVD, want ik heb hem al zien staan.
wel leuk.... maar ik moet m nog een keer zien om er meer van te snappenquote:Op zaterdag 8 mei 2004 01:01 schreef twiFight het volgende:
[..]
[..]
Fijn, echt waar, schitterend dat je die film hebt gezien, meen ik echt.
MAAR WAT VOND JE ER NOU VAN?!!?!?!?
Ik had vroeger nachtmerries over dat dikke jochie ettertje wat in de buis komt vast te zitten. Hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2004 12:32 schreef kinky_queen het volgende:
WILLY WONKA AND THE CHOCOLATE FACTORY
Mwoah, ik hoop dat de remake van Tim Burton beter word.
Nee, de remake van Tim Burton word beter
[afbeelding]
Er is één goed ding aan die film.. de parodie erop van Southparkquote:Op zaterdag 8 mei 2004 15:20 schreef Gorro het volgende:
You Got Served (2004)
Hij is slecht, maar de eerste positie in de Bottom 100 is niet terecht. Het verhaal is nogal cliche en het acteerwerk matig. De dansscenes waar de film om draait zijn slecht in beeld gebracht en de muziek daarbij is slecht, wat niet alleen komt doordat het mijn smaak niet is, maar ook binnen hiphop/urban is het matig. *
Als ik het goed heb stond die op 1 of 2 ofzo in de imdb top 250.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 18:49 schreef HostiMeister het volgende:
The Shawshank Redemption
[afbeelding]
Heb m vanmorgen maar weer eens gekeken blijft een topfilm, een echte aanrader.
IMDB: 8,9
Ik: 9,4
2 Shawshank Redemption, The (1994) 8.9/10 (116723 votes)quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik het goed heb stond die op 1 of 2 ofzo in de imdb top 250.
Geweldige film idd
owja...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:44 schreef twiFight het volgende:
[..]
2 Shawshank Redemption, The (1994) 8.9/10 (116723 votes)
nummer 1 is overigens de godfather (1), deel 2 neemt de 3e plek in beslag
Underworld: Ik houd wel van de actie die erin zat. Verder geef ik je wel gelijk.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:07 schreef Haanibal het volgende:
Underworld
Mmm beetje matig.. vond de 'sfeer' te saai.. alleen maar donker en regen.. de special effects waren beetje 'cheap' (die transformatie van mens naar Lycan) en het verhaal was beetje dunnetjes en voorspelbaar...
(Maar opzich kate Beckinsale in strakke latex pakjes...)
Hero
Prachtige film als je van martial arts houdt. Hij deed me erg denken aan Crouching Tiger, Hidden Dragon. Prachtige omgeving/ natuur/ sets en mooie muziek. De vechtkunstchoreografie is prachtig en het vecht stukje op het meer is ronduit geil![]()
Josie Maranquote:Op zondag 9 mei 2004 00:52 schreef victorinox het volgende:
De rest van het acteerwerk was trouwens flink onder de maat, vooral door de bruidjes van Dracula.
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:55 schreef California het volgende:
[..]
Josie Maran?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op zondag 9 mei 2004 00:59 schreef victorinox het volgende:Niet veel beter nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
The short weekend begins with longing...
Vind dat het een beetje gehyped is .. dus hoop dat het wat wegzakt die LOTR reeks.quote:Op zondag 9 mei 2004 00:01 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
owja...
en alle drie de LotR films staan ook onder elkaar
Die heb ik paar maanden terug gewoon uit de nwsgroepen gehaald. ..,. best wel redelijk sneu is het .. pff wel fun dat het ventje in de decolete zit en dan roept .. JOEHOE hier ben ik.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 17:29 schreef Toad het volgende:
[..]
waar haal je ze toch allemaal vandaan, geweldig![]()
Ik zit me dus al héél lang af te vragen wat die daar staat te doen.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 23:14 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Als ik het goed heb stond die op 1 of 2 ofzo in de imdb top 250.
Geweldige film idd
Ook toevallig .. heb dus nu ook Knight Rider 2000 gekeken gister ( nee had niet gezien dat jy hem had gekeken en dus ook dacht die ga ik kijken) .. beetje tegenvallend zoals je 2/3 replies up kan lezen .... wat vond jy eigenlijk ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 08:30 schreef MikeyMo het volgende:
afgelopen week:
The Mummy Returns
House 1, 2
Hell of the living dead
Gore gore girls
The untouchables
Knight Rider 2000
Timecop 2
Commando
Seven Samurai
mwoah, hij was wel aardig, geloof dat ik heme en 5 had gegeven op imdb...quote:Op zondag 9 mei 2004 11:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ook toevallig .. heb dus nu ook Knight Rider 2000 gekeken gister ( nee had niet gezien dat jy hem had gekeken en dus ook dacht die ga ik kijken) .. beetje tegenvallend zoals je 2/3 replies up kan lezen .... wat vond jy eigenlijk ?
Ja, maar hij kon wel varen, dat kon de oude KITT maar in 1 afleveringquote:Op zondag 9 mei 2004 11:16 schreef Lambiekje het volgende:
Knight Rider 2000 (1991/TV)
Oeieieieiei wat is dit fout ... ze hebben alle aspecten weggelaten wat de serie zo machtig maakte.
Geen Turbo Boost of Super persuit mode of andere nice features. Geen stoere intro tune of tussendoor musac. Wat ook triest is dat ze KITTs Chip in een jaren 50 Chevrolet hebben gestopt en later in een stomme futuresq gogomobiel .. die geen stoere features heeft. Virtual Reality Mode .. wat was dat stupid. Geen April die KITT moest repairen. KITT moet gewoon in de Trans Am met zijn geweldige features.
Het enige wat verwand aan de serie is .. David Hasselhoff en Mullhare en voice of KITT. Maar miste eigenlijk het compu-vervormde voice, het was te menselijk.
Ik wist wel dat het een gruwelijk wanprodukt was maar had het destijds nooit gekeken om dat ik gehoord had dat het dus niets met de serie te maken heeft. Nu dan toch maar is gekeken ... maar wat een tegenvaller.
Hopenlijk is de nieuwe Knight Rider wel meer naar de jaren80 serie gebaseerd waar Hasselhoff meebezig is.
'quote:Op zondag 9 mei 2004 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ja, maar hij kon wel varen, dat kon de oude KITT maar in 1 aflevering
maar hasselhoff was de knightrider, niet KITTquote:Op zondag 9 mei 2004 17:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
'
Hier was het meer een boot .. .in de serie reden de wielen op het water.Dat vond ik btw de trieste feature die Kitt ooit heeft gehad.
Maar mist je de ziel van de serie niet .. de zwarte Trans Am .. dat was voor mij de Serie .. niet Hasselhoff
Dat is wel zo .. maar de auto maakte de serie machtig.quote:Op zondag 9 mei 2004 18:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
maar hasselhoff was de knightrider, niet KITT
Bah, die krijg ik pas volgende week.. Dat de sfx uitstekend zijn kunnen kloppen, de film is van Phil Tippet en die schijnt een eigen sfx studio te hebben en oa dingen voor The Matrix gedaan te hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:57 schreef kinky_queen het volgende:
STARSHIP TROOPERS 2 : HERO OF THE FEDERATION
Een film met 2 gezichten, de plot was kut, maar de sfx uitstekend
En je hoeft hem natuurlijk niet eens met het origineel te vergelijken, dat is zonde van de inspanning
[afbeelding]
[afbeelding]
P.Tippet deed ook de fx van het origineelquote:Op zondag 9 mei 2004 23:14 schreef engessa het volgende:
Bah, die krijg ik pas volgende week.. Dat de sfx uitstekend zijn kunnen kloppen, de film is van Phil Tippet en die schijnt een eigen sfx studio te hebben en oa dingen voor The Matrix gedaan te hebben.
Zendt SBS Band of Brothers uit ?????quote:Op maandag 10 mei 2004 00:06 schreef Sport_Life het volgende:
(@ Divx want ik heb geen zin om midden in de nacht te kijken op SBS6)
Ja!! Vannacht is het eerste deelquote:Op maandag 10 mei 2004 00:07 schreef Eluc het volgende:
[..]
Zendt SBS Band of Brothers uit ?????
Goed dat je het meldt! Zo maar eens ff kijken danquote:Op maandag 10 mei 2004 00:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ja!! Vannacht is het eerste deel.
Vond het begin nogal sterk, heb je de indruk dat je naar een misdaadfilm zit te kijken, komt opeens dat monster op je beeld af...quote:Op maandag 10 mei 2004 01:26 schreef engessa het volgende:
Octopus
Let op Bastogne. Aflevering 6. Zeker weten de allermooiste tv/film vertoning dat ik ooit in mijn hele leven heb gezien!!quote:Op maandag 10 mei 2004 00:06 schreef Sport_Life het volgende:
[afbeelding]
Band Of Brothers Part 1 een paar dagen geleden en zojuist heb ik Part 2 gekeken.
Ben zeeeer benieuwd naar de overige delen die ik komende weken ga kijken. (@ Divx want ik heb geen zin om midden in de nacht te kijken op SBS6)
Nix van gemerktquote:Op dinsdag 11 mei 2004 15:33 schreef Najra het volgende:
Goh wat toevallig die heb ik ook net gezien.
Amy Smart is in die film weer om op te vreten.![]()
![]()
Dat is wel zo'n mooie filmquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:03 schreef kinky_queen het volgende:
YEOPGIJEOGIN GEUNYEO
Zo, da's weer eens wat anders dan die domme Hollywood troep, dit is nou echt een leuke romantische comedy!
[afbeelding]
die film is echt vetquote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:19 schreef Hymn het volgende:
Kung Pow - Enter the fist
WEEEEE OOOHHHH WWEEEEEEE OOOOH WEEEEEEEE
[afbeelding]
That's a lot of nuts
[afbeelding]
5/10
Ik weet toch wel zeker dat "de versie" van Al Pacino een waargebeurd verhaal is in tegenstelling tot de film die jij aanhaalt.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Gisteravond gekeken:
Scarface (1932)
Deze originele uitvoering van Scarface is eik. beter dan de versie met Al Pacino.
Funny ik dacht toch echt een documentaire op discovery gezien te hebben hierover. Hm strangequote:An update of the 1932 film, Scarface (1983) follows gangster Tony Montana and his close friend Manny Ray from their trip on the Cuban Boat Lift for refugees to their arrival in Miami. After killing a powerful Cuban figure, Montana and company gain the ability to leave their refugee camps and roam around the U.S. After unsuccessfully trying to make it legitamately in the country, Montana and Ray resort to selling cocaine to dealers around the world. Tony's rise is quick, but as he becomes more powerful, his enemies and his own paranoia begin to plague his empire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |