Is dat dan ook een policy vrijstaat? Net zoals in POLquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:33 schreef Loedertje het volgende:
En onderlinge slowchat graag in [NWS-Slowchat] #2 Tijd voor iets Nieuws .
Vanwege het syndroom wat de dame uit het nieuwsbericht waarschijnlijk heeft?quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:23 schreef robh het volgende:
Waarom moest Man slaat vriendin in elkaar en vlucht naar het kneuzenforum?
Daar zou ik graag met je over praten, maar niet in het kneuzenforumquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:25 schreef Loedertje het volgende:
Vanwege het syndroom wat de dame uit het nieuwsbericht waarschijnlijk heeft?
Een normaal functionerende dame zou toch echt wel aangifte doen tegen een geweldadige partner denk je ook niet?
Ja!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Mijn post lijkt verwijderd te zijn uit dit topic: Wijken soms tot 90 procent allochtoon
Klopt dit ?
Zie : Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQquote:waarom dan?
Ik kan er niet concreet in vinden waaromquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Zie : Nieuws en Achtergronden: De huisregels en FAQ
Dan mail je mij even en zal ik het je haarfijn uitleggen en eventueel visualiseren met leuke plaatjes!quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan er niet concreet in vinden waarom
Ik heb gemailed naar loedertje@fok.nlquote:Op dinsdag 27 april 2004 13:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan mail je mij even en zal ik het je haarfijn uitleggen en eventueel visualiseren met leuke plaatjes!
allesquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin me toch een tikkeltje af te vragen wat er mis is met mij als persoon en wat er mis is met mijn postings ???
.. zegt het braafste jongetje van de klas...quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:28 schreef speedcore het volgende:
alles
Beantwoord mijn mail en alles zal je t.z.t. duidelijk wordenquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik begin me toch een tikkeltje af te vragen wat er mis is met mij als persoon en wat er mis is met mijn postings ???
Donequote:Op dinsdag 27 april 2004 14:44 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Beantwoord mijn mail en alles zal je t.z.t. duidelijk worden
quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:45 schreef Burner2000 het volgende:
Maak a.u.b geen BSB soap van in deze FEEDBACK.
Alweer?quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, heb ik me dat eerder afgevraagd dan ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 21:48 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Alweer?
Ik had nog wel een naamtopic voor je geopend en een uur of drie gewacht maar je ging vrijwel meteen pittenquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:54 schreef Xebrozius het volgende:
Zeg Dagonet, waarom heb je mijn reactie wel verwijdert in Brennie's topic?
Terwijl Brennie op een walgelijke wijze uithaalt naar de ONZ users.
En nee, ik stond niet op ontploffen. Ik reageerde enkel op haar debiele flames.
Nee hoezo ?quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:53 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is zeker een stokpaardje van je wat je ergens onder je ctrl-V hebt zitten
Waar moet ik mee kappen dan ? Het is 100% on-topicquote:Kap er eens mee![]()
posten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar moet ik mee kappen dan ?
Je zit alleen maar te keten en onzin te posten, slachtoffer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee hoezo ?
[..]
Waar moet ik mee kappen dan ? Het is 100% on-topic
Jij noemt het onzin, ik noem het realiteitsbesef, en ik voel me helemaal geen slachtoffer, geen reden toequote:Op woensdag 28 april 2004 00:07 schreef hace_x het volgende:
[..]
Je zit alleen maar te keten en onzin te posten, slachtoffer.
Ikquote:Op woensdag 28 april 2004 00:22 schreef Loedertje het volgende:
Wie maakt [NWS-Slowchat] # 3 Tijd voor iets Nieuws aan?
HIER graag géén slowchat en parendans.
Och, dat is makkelijk gezegd. Wat had je dan verwacht in een topic over een 7-jarig verkracht jongetje? Een discussie over de ethiek van kinderverkrachting? Tips?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:25 schreef Dagonet het volgende:niet gezien, maar goed, de sluitreden van loedertje in dat topic is ook van toepassing
Nee, dat ging het niet.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dagonet, waarom sluit je al die topics in Nws, het ging toch best goed in de betreffende topics ?
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:09 schreef sp3c het volgende:
het ging goed tot jij over die sig begon te jammeren.
Je komt agressief over vandaag. Je loopt in elk topic te schreeuwen !quote:Op woensdag 28 april 2004 16:10 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat ze graag een automatisch slotje willen op elk nutteloze topic wat geopend wordt op fok!
ER IS AL EEN TOPIC OVER DE IRAK OORLOG!!!!!
of moeten we weer liedjes gaan zingen
Gaarne niet schreeuwenquote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef sp3c het volgende:
ALLEEN VANDAAG?
WTF KLETS JE NOU??????
Bansheeboy ophoeren met dat getroll, als je hem iets persoonlijks wil zeggen doe je dat maar via MSN of mail ofzoquote:Op woensdag 28 april 2004 16:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]
Je komt agressief over vandaag. Je loopt in elk topic te schreeuwen !
Liedjes? My specialty!quote:Op woensdag 28 april 2004 16:16 schreef sp3c het volgende:
of zing een liedje voor mij?
Ik hou niet van bansquote:Op woensdag 28 april 2004 16:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Wat is er mis met bashtopics?
quote:Op woensdag 28 april 2004 16:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik hou niet van bans
Substantieel gedeelte is van jouquote:Op woensdag 28 april 2004 16:34 schreef sp3c het volgende:
saai
edit2: 0w heey we hebben hier ineens ook een slowchat never mind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |