Compleet anders zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:37 schreef daReaper het volgende:
Static: volgens mij heb je hier een topic als "dubbel" gesloten, terwijl het topic dat je al argument gebruikt toch iets anders is...
nipplegate mabelgate
Nipplegate II
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op woensdag 19 mei 2004 02:37 schreef daReaper het volgende:
Static: volgens mij heb je hier een topic als "dubbel" gesloten, terwijl het topic dat je al argument gebruikt toch iets anders is...
nipplegate mabelgate
Nipplegate II
Dan gebruik je maar een ander voorbeeld, het topic gaat alleen maar over Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:27 schreef Ajaxno1 het volgende:
Gelly mijn topic gaat helemaal NIET over Hans Teeuwen, Teeuwen gebruikte als ik voorbeeld dus ik snap niet waarom men zou verder moet gaan in dat andere topic..
Mwah oke, maar Teeuwen is juist vanwege vanavond een "goed" voorbeeld, maar je zoals je zegt het dan al snel over Teeuwen gaat open ik maar geen nieuw topic.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 00:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan gebruik je maar een ander voorbeeld, het topic gaat alleen maar over Hans Teeuwen.
En jij wilt zeggen dat je het er niet zelf naar hebt gemaakt?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 03:22 schreef Forumschorem het volgende:
heb het gevoel dat een bepaalde moderator zijn taak verzaakt door toe te geven aan zijn persoonlijke negatieve gedachten en daardoor niet meer rationeel kan fuctioneren. Het heeft naar mijn mening niets meer te maken met een topic sluiten omdat hat zo niet langer meer kan oftewel volledig ontspoord, maar meer een persoonlijke reden. Ik zou graag in de toekomst willen zien dat de moderator met een goed onderbouwde mening komt voordat hij het topic besluit te sluiten. Het zou ook verplicht moeten worden dat ALLE moderators niet alleen vanaf de zijlijn dingen volgen, maar ook actief meedoen op het veld. Zo weet je namelijk waar je aan toe bent. Ik heb het hier trouwens over de moderator Gelly, die in mijn ogen een persoonlijke vete probeert uit te lokken en bovendien ongeschikt oogt om een veeleisende taak als moderator te kunnen bewerkstelligen.
Lul er nou niet omheen man! Geef eens antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En jij wilt zeggen dat je het er niet zelf naar hebt gemaakt?
Kom op zeg. Tot twee keer toe een waarschuwing gehad wegens je gedrag hier en je blijft maar doorgaan. Ook wij (ja, ik zeg wij. Daar bedoel ik Gelly en Mezelf mee) worden het zat. Nou weet ik precies over welk topic het gaat en ik stond op het punt het net te sluiten, naar aanleiding van een klacht. Het topic liep in het begin goed, ware het niet dat er zo ongeveer na 50 reacties een stel op hol geslagen ezels dachten lekker te kunnen flamen, door gewoon rottige (understatement) opmerkingen te maken. Helaas, ik doe het niet meer open en Gelly waarschijnlijk ook niet.
Ow, en de enige user waar ik echt een hekel aan heb staat in het begin van dit topic vermeldt. Dus voel je vereerd zou ik zeggen.
Welke vraag?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:42 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Lul er nou niet omheen man! Geef eens antwoord op mijn vraag.
"Ik zou graag in de toekomst willen zien dat de moderator met een goed onderbouwde mening komt voordat hij het topic besluit te sluiten. Het zou ook verplicht moeten worden dat ALLE moderators niet alleen vanaf de zijlijn dingen volgen, maar ook actief meedoen op het veld. Zo weet je namelijk waar je aan toe bent. "quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Welke vraag?
Vind je het heel erg dat ik mijn stage voor het modden stel?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 13:48 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
"Ik zou graag in de toekomst willen zien dat de moderator met een goed onderbouwde mening komt voordat hij het topic besluit te sluiten. Het zou ook verplicht moeten worden dat ALLE moderators niet alleen vanaf de zijlijn dingen volgen, maar ook actief meedoen op het veld. Zo weet je namelijk waar je aan toe bent. "
Heb ik die nodig dan om hier goed te functioneren?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:40 schreef Forumschorem het volgende:
Zo win je mijn respect nooit, Anthraxx.
Een moderator heeft een vorm van respect van de user(s) nodig om goed te kunnen functioneren binnen een bepaalde groep.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb ik die nodig dan om hier goed te functioneren?
Tot zover ik weet respecteren de meeste users mij wel, althans ik hoop hetquote:Op vrijdag 21 mei 2004 15:51 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Een moderator heeft een vorm van respect van de user(s) nodig om goed te kunnen functioneren binnen een bepaalde groep.
Dat wordt niet op het forum besproken, beste wat je kunt doen is een mailtje sturen naar forum<@>fok.nlquote:Op maandag 24 mei 2004 11:28 schreef le_knightclub_soda het volgende:
kan iemand me hier misschien wel uitleggen waarom forumchorem gebanned is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |