Laat me raden.....jij weegt 243 kg?quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:49 schreef Illigit het volgende:
Ja, die dikke zeugen motten ze eruit tiefen terwijl ze over de snelweg rijden ofzo..:{
Ik heb geen busquote:Op woensdag 19 mei 2004 00:50 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Laat me raden.....jij weegt 243 kg?
Ik hoop dat ik achter jouw bus rijd.![]()
Ja, en laatst zag ik er een lopen, die had der eigen zonnestelsel! Er zat zo een maan om haar hoofd heen te draaien!quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:54 schreef Kindred_Spirits het volgende:
kut dikke mensen.. ze zijn niet eens gezellig, ze stinken, zijn asociaal, werkeloos en ze stinken (of had ik dat al gezegt)
ze zijn wel handig in de discotheek, als ze voor je uit lopen richting wc.. heb je teminste wat plaats.. zo in hun slipstream
ook dat ja, en ze blijven zich maar afvragen waar ze hun auto geparkeerd hebben, terwijl ze er met der dikke reet op zit.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:57 schreef Kindred_Spirits het volgende:
owja. en ze zitten de hele dag op hun doorgezakte twijfelaar-bank van de ikea naar Oprah, kookprogrammas of tell-sell reclames te kijken met hun 2 liter fles cola en hun aldi chips, teugend aan hun peuk die al tussen hun vettige vingers opgebrand is, maar wat ze toch niet door hebben door hun 7 lagen vet.
soms loop ik op straat, te genieten van de frisse buiten geur, en dan zie je zo'n mormel voor je uit ROLLEN, meestal met een te klein KUT hondje bij hun, zodat er nog iets aan hun klein is..quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:59 schreef Illigit het volgende:
[..]
ook dat ja, en ze blijven zich maar afvragen waar ze hun auto geparkeerd hebben, terwijl ze er met der dikke reet op zit.
Waarom ze dan geen grotere auto heeft gekocht, das dan haar probleem.
Nee, want die plek was al bezet. Het was druk en ik had een goed uitzicht van waar ik zat, en toen kwam die flubberbuik voor me zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:58 schreef Logitik het volgende:
Dit was dus juist een mooi excuus om naast die geile griet te gaan zitten.. nlijkbaar ben jij niet zo innovatief, of je verhaal klopt gewoon niet..
Nee, laatst zag ik een enorm dik wijf vooruit zweven omdat de zwaartekracht geen zin meer had zo een enorm gewicht aan de grond te houden, maar evengoed, ik probeerde er dus om heen te rijden met mijn brommer, was halverwege de benzine op en ik had de tank VOL en die brommer rijd 1 op 40. Kan je nagaan. Ik ondertussen ff nieuw tankje vol getankt, ben ik eindelijk om haar heen is het alweer dinsdag, terwijl ik 3 weken daarvoor dat wijf al tegen kwam.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
soms loop ik op straat, te genieten van de frisse buiten geur, en dan zie je zo'n mormel voor je uit ROLLEN, meestal met een te klein KUT hondje bij hun, zodat er nog iets aan hun klein is..
dan ren ik na die door uitgerekte ouwe huid omringde vast frituurvet hopen toen en trap ik dr eens flink een paar celulitus plekken bij. krijg toch de tering, godverdommese ellendige walvissen, winkelpad blokkerende beerputten. Als ik met de bus moet heb ik inderdaad wel eens, dat dr zo'n vettig beest voor me staat die buschauffeur te verdringen, dan glip ik erlangs, tussen 3 lagen vet en 2 liter zweet en dan zie ik dan een glimps dat de busdeuren sluiten en zijn nog een laaghangende vetrol ertussen hebben zitten en dan denk ik: "zo, dat zal je leren!"
http://forum.fok.nl//fok/(...)ber=&order=relevancequote:Op woensdag 19 mei 2004 01:12 schreef Shirley het volgende:
Ik haat stinkende mensen in de tram!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |