Dit hele rukverhaal zuig ik net uit mijn duim. Kijk ff goed naar de AT en trek een conclusie...quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:11 schreef Illigit het volgende:
Ja, ga dan ook niet met de tram! Stomme doos..
Ik ben trouwens benieuwd naar degene die je dit verteld heeft!
chili con carne avondje van te vorenquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:12 schreef BB-King het volgende:
Ik ga voortaan naast je zitten in de tram, om je te pesten.
Rukken? Zuigen! Tja, tis maar wat je met je duim wilt doen natuurlijk!quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dit hele rukverhaal zuig ik net uit mijn duim. Kijk ff goed naar de AT en trek een conclusie...
Vooral al ze weigeren te douchen en je dagelijk op het werk/school tegen komt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:15 schreef Stuart het volgende:
Ik haat alle stinkende mensen![]()
Dat moet je hier Ik haat dikke mensen in de bus! posten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:16 schreef Kindred_Spirits het volgende:
soms loop ik op straat, te genieten van de frisse buiten geur, en dan zie je zo'n mormel voor je uit ROLLEN, meestal met een te klein KUT hondje bij hun, zodat er nog iets aan hun klein is..
dan ren ik na die door uitgerekte ouwe huid omringde vast frituurvet hopen toen en trap ik dr eens flink een paar celulitus plekken bij. krijg toch de tering, godverdommese ellendige walvissen, winkelpad blokkerende beerputten. Als ik met de bus moet heb ik inderdaad wel eens, dat dr zo'n vettig beest voor me staat die buschauffeur te verdringen, dan glip ik erlangs, tussen 3 lagen vet en 2 liter zweet en dan zie ik dan een glimps dat de busdeuren sluiten en zijn nog een laaghangende vetrol ertussen hebben zitten en dan denk ik: "zo, dat zal je leren!"
En dat vind je fris?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:17 schreef Caesu het volgende:
je kan beter zelf nog meer gaan stinken.
dan blijven ze wel uit de buurt.
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:20 schreef sig000 het volgende:
Nee die Kruitvat/DA deodorant mutsen da's lekker..
Ow ja! Ranzig! Nooit van tanden poetsen gehoord...quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:21 schreef Stuart het volgende:
Wat ook zo verschrikkelijk is zijn die mensen die zo uit hun bek meuren
hij stond er al jaquote:Op woensdag 19 mei 2004 01:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
En dat vind je fris?
Moet ik nu in R&P een topic openen?quote:Op woensdag 19 mei 2004 01:21 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |