abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19233366
Van die vieze, smoezelige mensen die dan naast je komen staan, en waarvan de penetrante lucht die uit de oksels en andere vochtige plekken komt, zo je neus binnendringt. Dat is zo vies! Dan ben ik geneigd om te zeggen: '''Man/wijf {wat van toepassing is op dat moment}
Ga je wassen! Doe deo op! Ruik je godverdomme zelf niet dat je stinkt!'' En net op het moment dat ik het eruit wil schreeuwen, stapt de stinkerd uit....Eindelijk van die lijkenlucht verlost denk je, maar nee hoor, heel de tram is vergeven met die meurlucht, zodat je noodgedwongen bent om drie haltes eerder uit te stappen dan waar je moet wezen en dat stuk te gaan lopen, omdat iemand te beroerd is geweest om zichzelf even goed te wassen en wat deo op te doen.
Ik vind het schandalig! En dat moest ik even kwijt.
Back in business.
pi_19233381
Ja, ga dan ook niet met de tram! Stomme doos..

Ik ben trouwens benieuwd naar degene die je dit verteld heeft!
pi_19233394
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:11 schreef Illigit het volgende:
Ja, ga dan ook niet met de tram! Stomme doos..

Ik ben trouwens benieuwd naar degene die je dit verteld heeft!
Dit hele rukverhaal zuig ik net uit mijn duim. Kijk ff goed naar de AT en trek een conclusie...
Back in business.
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:12:25 #4
15600 BB-King
Long live the King!
pi_19233407
Ik ga voortaan naast je zitten in de tram, om je te pesten.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_19233414
waar ik meestal aan kapot ga is die ontzettende deo/sarin-gas walm die de meeste vrouwen ophebben...
onder
pi_19233427
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:12 schreef BB-King het volgende:
Ik ga voortaan naast je zitten in de tram, om je te pesten.
chili con carne avondje van te voren
onder
pi_19233445
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:11 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dit hele rukverhaal zuig ik net uit mijn duim. Kijk ff goed naar de AT en trek een conclusie...
Rukken? Zuigen! Tja, tis maar wat je met je duim wilt doen natuurlijk!

Maar.. best leuke lemming..
pi_19233462
Matige lemming
History can't change the past, the future can.
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:14:50 #9
47543 Eronymus
[DPC]Fokschaap
pi_19233479
tja wat valt er nog meer over te vertellen.....
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_19233490
Ik haat alle stinkende mensen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:16:00 #11
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_19233501
soms loop ik op straat, te genieten van de frisse buiten geur, en dan zie je zo'n mormel voor je uit ROLLEN, meestal met een te klein KUT hondje bij hun, zodat er nog iets aan hun klein is..
dan ren ik na die door uitgerekte ouwe huid omringde vast frituurvet hopen toen en trap ik dr eens flink een paar celulitus plekken bij. krijg toch de tering, godverdommese ellendige walvissen, winkelpad blokkerende beerputten. Als ik met de bus moet heb ik inderdaad wel eens, dat dr zo'n vettig beest voor me staat die buschauffeur te verdringen, dan glip ik erlangs, tussen 3 lagen vet en 2 liter zweet en dan zie ik dan een glimps dat de busdeuren sluiten en zijn nog een laaghangende vetrol ertussen hebben zitten en dan denk ik: "zo, dat zal je leren!"
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19233520
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:15 schreef Stuart het volgende:
Ik haat alle stinkende mensen
Vooral al ze weigeren te douchen en je dagelijk op het werk/school tegen komt.
History can't change the past, the future can.
pi_19233523
Ik probeer altijd zo erg mogelijk te stinken en dan naast zo veel mensen tegelijk te gaan zitten om dan te zeggen dat ze stinken en dan ga ik naast andere mensen zitten en die zeggen dan dat ik stink en dan zeg ik ja dat komt door die andere mensen.
Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
pi_19233529
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:16 schreef Kindred_Spirits het volgende:
soms loop ik op straat, te genieten van de frisse buiten geur, en dan zie je zo'n mormel voor je uit ROLLEN, meestal met een te klein KUT hondje bij hun, zodat er nog iets aan hun klein is..
dan ren ik na die door uitgerekte ouwe huid omringde vast frituurvet hopen toen en trap ik dr eens flink een paar celulitus plekken bij. krijg toch de tering, godverdommese ellendige walvissen, winkelpad blokkerende beerputten. Als ik met de bus moet heb ik inderdaad wel eens, dat dr zo'n vettig beest voor me staat die buschauffeur te verdringen, dan glip ik erlangs, tussen 3 lagen vet en 2 liter zweet en dan zie ik dan een glimps dat de busdeuren sluiten en zijn nog een laaghangende vetrol ertussen hebben zitten en dan denk ik: "zo, dat zal je leren!"
Dat moet je hier Ik haat dikke mensen in de bus! posten.
Back in business.
pi_19233540
je kan beter zelf nog meer gaan stinken.
dan blijven ze wel uit de buurt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_19233557
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:17 schreef Caesu het volgende:
je kan beter zelf nog meer gaan stinken.
dan blijven ze wel uit de buurt.
En dat vind je fris?
Back in business.
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:20:02 #17
65470 Kindred_Spirits
pi_19233584
die staat daar al..

deze dan:

soms loop ik op straat, te genieten van de frisse buiten geur, en dan zie je zo'n stinkend mormel voor je uit meuren, meestal met een te klein KUT hondje bij hun, zodat er nog iets aan hun fris is..
dan ren ik na die naar lijkenhuis riekende mesthopen toen en trap ik dr eens flink een paar luchtgaten bij. krijg toch de tering, godverdommese ellendige beerputten, millieu vervuilende etsratten met je mosselgeur. Als ik met de bus moet heb ik inderdaad wel eens, dat dr zo'n smerig beest voor me staat die buschauffeur te vergassen, dan glip ik erlangs, tussen dr oksel en een uitstekende schaamlip door en dan zie ik dan een glimps dat de busdeuren sluiten en de rest van de passagier de glashamer bemachtigt om een raampje te openen en dan denk ik: "zo, die stinkt pas echt!"
_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
pi_19233597
Nee die Kruitvat/DA deodorant mutsen da's lekker. .
pi_19233613
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:20 schreef sig000 het volgende:

Nee die Kruitvat/DA deodorant mutsen da's lekker. .
Dat is weer het andere uiterste.
Back in business.
pi_19233623
Wat ook zo verschrikkelijk is zijn die mensen die zo uit hun bek meuren
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_19233635
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:21 schreef Stuart het volgende:
Wat ook zo verschrikkelijk is zijn die mensen die zo uit hun bek meuren
Ow ja! Ranzig! Nooit van tanden poetsen gehoord...
Back in business.
pi_19233639
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:18 schreef Shirley het volgende:

[..]

En dat vind je fris?
hij stond er al ja .
ik vind mijn eigen stank wel fris. zolang het maar verse stank is,
geen knoflook, koffie drinken en je stinkt een stuk minder uit je poriën.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  woensdag 19 mei 2004 @ 01:23:21 #23
65470 Kindred_Spirits
pi_19233645
zit ik hier godverdomme 5 minuten lang een onnozel verhaal van dikke mormels aan te passen aan stinkende mormels, voor een breezahtrut die aandachts geil is in een topic omgeven door puberale fop negers met dwangneurotische rukneigingen, krijg ik nog geeneens een reply... dan denk ik toch:"nja das wel kut!"
pi_19233655
uit den bek meuren is zwaar ranzig inderdaad.
sommigen weten zulke bepaalde grafluchten te produceren.
pi_19233657
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 01:21 schreef Shirley het volgende:

[..]

Dat is weer het andere uiterste.
Moet ik nu in R&P een topic openen? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')