abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19283989
Loop ik samen met Skv door de gang in school, hoor je ineens een groep keihard rennen.

Dus ik ga zet een stap opzij. Loopt zo'n turkje tegen me op en begint meteen te schreeuwen: Wat doe jij man ik maak je dood.

Na wat geduw en een paar zachte tikken zei ik dat ie me maar moest gaan slaan dan als ie lef had. Niets meer als een grote bek dus. Totdat we weg liepen en toen schreeuwde hij ze mij wel even zouden opwachten.

14.00 uur werd het.

Ik loop met 3 anderen naar buiten, staat daar een groep van 15 mini-mensjes. Ik loop er langs en vraag em of hij nog wat heeft.

Gaan ze de hele discussie weer aan wat ik allemaal wel niet fout deed. Dus vroeg ik hem of we nog gingen vechten omdat ik geen zin had in dat gelul. Toen kwam een van de 15 naar me toe en zegt: "Kom maar." dus ik loop er naar toe, gaat hij me duwen.

Toen is het dus tot een vechtpartij gekomen waar wij met 3 tegen 4 (de rest van de mini's hielpen niet eens) ze totaal ingemaakt hadden.

Maar wat ik nou bedoel: Die kutturkjes tonen gewoon 0 komma niks respect. Ik zit 3 klassen hoger en nog denken ze dat ze mij wel even in mekaar gaan slaan.

Ik kan me nog goed herrineren dat ik in de 2e zat, toen keek ik op naar "de grote jongens".

Aan het eind riep er ook nog eentje dat hij zijn broer wel even op ging halen. Laffe stumpers, eerst een beetje ruzie zoeken en als je het niet aan kunt je broer van 25 & Co ophalen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Manweth op 21-05-2004 01:53:40 ]
Kusje
pi_19284021
Stomp ze in elkaar en als ze moeilijk doen nog een keer.

Waarom een topic openen
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19284022
Stoer hoor
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_19284051
Een beetje kinderen in elkaar slaan. How low can you go.
pi_19284053
Ik ken het..
Vandaar dat ik ze allemaal niet mag.
"generalisatie!!!"

Tja, de goede lijden onder de kwaden... de kwaden maken het volk ten schande... sad but true.
Lambo of Rekt
pi_19284068
Ja, dat is vast het hele verhaal
pi_19284125
Op zich goeie actie, alleen het leuke is... dat wanneer je 1 Turk finaal in elkaar beukt, ze er meteen een familie eer achtige kwestie van maken en dat daarom dus meestal ook ineens 30 man op komen draven..
  vrijdag 21 mei 2004 @ 01:45:03 #8
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_19284164
loop gewoon door en maak je niet druk om dat soort pauper gedrag
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
pi_19284175
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:42 schreef LangeJan het volgende:
Op zich goeie actie, alleen het leuke is... dat wanneer je 1 Turk finaal in elkaar beukt, ze er meteen een familie eer achtige kwestie van maken en dat daarom dus meestal ook ineens 30 man op komen draven..
Je verwart ze met kampers, schat
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_19284182
ja, stelletje kutturkjes..
pi_19284192
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:37 schreef teknomist het volgende:
Stoer hoor
Niets stoer,
maar die turken kijken gewoon op je neer, zo klein en nog geen respect.

En dat ik kleintjes mep, raar he. Als iemand tegen mij aanloopt, begint te schelden (3 tegen 1). En dan wil gaan vechten wil ik best daar heen komen.

Waarschijnlijk is dat trouwens mijn laatste topic omdat die broer binnekort op school komt, en aangezien allochtonen van arabische afkomst nooit alleen gaan krijg ik klappen van ten minste 5 man.

Nu al zin in!
Kusje
pi_19284201
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:39 schreef Substitute het volgende:
Een beetje kinderen in elkaar slaan. How low can you go.

Ze hebben het respect van een aso-volwassene, dus ook incasseren als een volwassene.
Kusje
pi_19284237
Mooie actie .
pi_19284248
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Je verwart ze met kampers, schat
Ow, denk je dat? Ik heb hele andere ervaringen
pi_19284267
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef LangeJan het volgende:

[..]

Ow, denk je dat? Ik heb hele andere ervaringen
Waren de kampers lief voor je? (he had wat stuff voor ze?)
pi_19284302
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Waren de kampers lief voor je? (he had wat stuff voor ze?)
Iedereen is erg lief voor mij altijd
pi_19284317
Ik heb hetzelfde een keer meegemaakt, ik liep door de stad en ging een steegje in, waar ik vervolgens 2 turken (of wat dan ook) tegenkom, die zonder reden beginnen te schelden en te duwen.
Van het 1 komt het ander, en op zo'n moment ben ik toch wel blij dat ik al aardig Taekwondo beheers.

Het is een soort mans gedrag wat meerendeels van dat soort gasten wel heeft (altijd ontzettend agressief etc).
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_19284345
Wow, Manweth, jij bent ech wel een bikkel.
pi_19284355
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:46 schreef Manweth het volgende:

[..]

Niets stoer,
maar die turken kijken gewoon op je neer, zo klein en nog geen respect.

En dat ik kleintjes mep, raar he. Als iemand tegen mij aanloopt, begint te schelden (3 tegen 1). En dan wil gaan vechten wil ik best daar heen komen.

Waarschijnlijk is dat trouwens mijn laatste topic omdat die broer binnekort op school komt, en aangezien allochtonen van arabische afkomst nooit alleen gaan krijg ik klappen van ten minste 5 man.

Nu al zin in!
Zwakzinnig wezen

Wat kleine kinderen doen brutaal (heel normaal voor kutkinderen, heeft nix met nationaliteit te maken) en dan meen jij stoer te zijn als je ze in elkaar slaat

Ik hoop dat er een paar een grote broer hebben
pi_19284365
wie niet integreren wil moet maar voelen
pi_19284382
Maar waarom heb je zo provocerend gereageerd. Je had je er ook niets van aan kunnen trekken, dan was het nooit tot een handgemeen gekomen. Laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Stelletje paupers zijn het.
pi_19284391
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef hardcorekabouter het volgende:
wie niet integreren wil moet maar voelen
Nog een zwakzinnige
pi_19284403
En hoe wist je trouwens dat het Turken waren? Misschien waren het wel konijntjes.. en stond je daar een beetje kleine konijntjes in de gang van je school te meppen!
pi_19284410
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Zwakzinnig wezen

Wat kleine kinderen doen brutaal (heel normaal voor kutkinderen, heeft nix met nationaliteit te maken) en dan meen jij stoer te zijn als je ze in elkaar slaat

Ik hoop dat er een paar een grote broer hebben
Ik zwakzinnig.

maar ok. Heb jij wel eens meegemaakt als je iemand niet aanpakt dat hij gewoon doorgaat als je ze weer tegen komt.

Dat jij nou zo makkelijk over je heen laat lopen.
Kusje
pi_19284417
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nog een zwakzinnige
s-a-r-c-a-s-m-e
pi_19284420
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nog een zwakzinnige
VWO NT + NG (goed pakket trouwens Manweth, ik heb het ook gedaan ) noem ik geen zwakzinnige.
pi_19284423
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef LangeJan het volgende:
En hoe wist je trouwens dat het Turken waren? Misschien waren het wel konijntjes.. en stond je daar een beetje kleine konijntjes in de gang van je school te meppen!
Dat is toch het generaliserend woord.
In mn OP zeg ik toch "Allochtonen van Arabische afkomst"

kan ook vervangen worden met moslims
Kusje
pi_19284425
Waarom lopen dit soort verhalen op Fok! altijd goed af?? K had vroeger ook weleens ruzie met n paar turken die n stuk jonger waren. Zij grote bek, wij grote bek, gebeurd nog nix.. Totdat Ahmed zn broer opbelt .
pi_19284436
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Steijn het volgende:
Maar waarom heb je zo provocerend gereageerd. Je had je er ook niets van aan kunnen trekken, dan was het nooit tot een handgemeen gekomen. Laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Stelletje paupers zijn het.
Thuis worden ze ook hard aangepakt. Ik probeer het ze naar hun zin te maken.
Kusje
pi_19284441
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef Steijn het volgende:

[..]

VWO NT + NG (goed pakket trouwens Manweth, ik heb het ook gedaan ) noem ik geen zwakzinnige.
dat dacht ik
Kusje
pi_19284447
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:59 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom lopen dit soort verhalen op Fok! altijd goed af?? K had vroeger ook weleens ruzie met n paar turken die n stuk jonger waren. Zij grote bek, wij grote bek, gebeurd nog nix.. Totdat Ahmed zn broer opbelt .
Ahmed is een laffe tak.
Kusje
pi_19284449
Nou ik t nog s lees weet ik wat er gebeurd is Je hebt gewoon met je zwakzinnige meeloperskop een turkje lopen bedreigen en mishandelen omdat turk is en nou probeer je t te ontkennen Jij slaat, tikt, duwt etc. JIJ ZAT DUS FOUT. Van kleine kinderen kan je verwachten dat ze brutaal zijn. Dat hoort erbij.
pi_19284451
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef Manweth het volgende:

[..]

Dat is toch het generaliserend woord.
In mn OP zeg ik toch "Allochtonen van Arabische afkomst"

kan ook vervangen worden met moslims
Ja, maar dan nog.. misschien waren het wel konijntjes van arabische afkomst.. Of wou je soms zeggen dat ze geen konijntjes hebben in Arabie?
pi_19284464
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef hardcorekabouter het volgende:

[..]

s-a-r-c-a-s-m-e
Sorry das heel moeilijk te zien met tekst en meneer manweth denkt er echt zo over...
pi_19284476
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef Mtijn het volgende:
Nou ik t nog s lees weet ik wat er gebeurd is Je hebt gewoon met je zwakzinnige meeloperskop een turkje lopen bedreigen en mishandelen omdat turk is en nou probeer je t te ontkennen Jij slaat, tikt, duwt etc. JIJ ZAT DUS FOUT. Van kleine kinderen kan je verwachten dat ze brutaal zijn. Dat hoort erbij.
Brutaal zijn vind ik niet erg. Maar als ik hem van mijn rug af pluk, en hem dan wegduw en dat zij met zn drieën die rotte adem van hen vol in mijn gezicht uit lopen te hijgen gaat mij te ver.
Kusje
pi_19284514
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef Manweth het volgende:

[..]

Brutaal zijn vind ik niet erg. Maar als ik hem van mijn rug af pluk, en hem dan wegduw en dat zij met zn drieën die rotte adem van hen vol in mijn gezicht uit lopen te hijgen gaat mij te ver.
O je slaat iemand in mekaar omdatie slechte adem heeft Groot gelijk hoor
pi_19284563
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ik constateer ook een verborgen verwijzing naar het overmatig gebruik van knoflook.
pi_19284593
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Nee omdat die lui op m'n zenuwen lopen te werken met hun bedreigingen en afspraken na schooltijd enz.

En ik vraag toch ook of ze nog wilden knokken. Als ze dan stoer "Ja" zeggen. Ok dan kun je het krijgen.
Kusje
  vrijdag 21 mei 2004 @ 02:11:52 #39
91856 Stretto
..........
pi_19284606
Zo een soort situatie had een vriend van me ook.

(Alleen dan een mix van turken en Nederlanders)

Komen er 15 mannetjes uit de 1e naar hem toe.
Sukkel dit sukkel dat we slaan je in elkaar.
Kom ik er ff bij staan met mijn 1.88 (zit in de 3e btw) en dan doen ze nog steeds kei stoer.
Kom dan naar buiten. Wij ziijn met 15 man bla bla.
Maar gelukkig liep het af met een sisser, als ze waren begonnen met slaan dan had ik me zekers te weten niet kunnen beheersen (stout )
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_19284607
En nu wat bier.
pi_19284621
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:10 schreef Manweth het volgende:

[..]

Nee omdat die lui op m'n zenuwen lopen te werken met hun bedreigingen en afspraken na schooltijd enz.

En ik vraag toch ook of ze nog wilden knokken. Als ze dan stoer "Ja" zeggen. Ok dan kun je het krijgen.
Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeft Mensen zoals jij zijn de oorzaak voor geweld op straat
pi_19284656
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeft Mensen zoals jij zijn de oorzaak voor geweld op straat
Trukjes hadden zich gewoon koest moeten houden. Jij loopt toch ook niet op straat tegen iemand anders op om, ipv verontschuldigingen aan te bieden, vervolgens nog even wat verbale olie op het vuur te gooien.
pi_19284657
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Ik ben nooit agressief. Maar als van die lui denken dat ik stront ben en dat ze over me heen kunnen stampen hebben ze het mis.

En ik heb geen zin om voor de rest van mijn schoolperiode uit gelachen te worden omdat ze me wel ff gedisst hebben.

Zij wilden knokken, ik niet. Maar ik laat niet over me heen lopen.

Wat jij dus duidelijk wel laat doen.
Kusje
pi_19284683
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:11 schreef Steijn het volgende:
En nu wat bier.
Geniaal idee.
pi_19284706
ach ja ik ben nog makkeliker tegenwoordig.
vroeger ging ik geweld totaal uit de weg.
maar nu is het van o je dreigt, dan krijg je ze meteen ook, met praatjes kom je nergens
nix wachten na schooltijd gewoon meteen er bovenop.|
enige manier om het af te leren, de ene keer bluffen ze, maar sta je mooi voor lul als je het pikt.
pi_19284733
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef Paulus0013 het volgende:
ach ja ik ben nog makkeliker tegenwoordig.
vroeger ging ik geweld totaal uit de weg.
maar nu is het van o je dreigt, dan krijg je ze meteen ook, met praatjes kom je nergens
nix wachten na schooltijd gewoon meteen er bovenop.|
enige manier om het af te leren, de ene keer bluffen ze, maar sta je mooi voor lul als je het pikt.
Iemand waarmee ik kan praten.
Kusje
pi_19284756
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:16 schreef Manweth het volgende:

[..]

Ik ben nooit agressief. Maar als van die lui denken dat ik stront ben en dat ze over me heen kunnen stampen hebben ze het mis.
En ik heb geen zin om voor de rest van mijn schoolperiode uit gelachen te worden omdat ze me wel ff gedisst hebben.
Zij wilden knokken, ik niet. Maar ik laat niet over me heen lopen.
Wat jij dus duidelijk wel laat doen.
Nee hoor, ik lul me er lekker uit Maar dat kan een zwakzinnige natuurlijk niet

Geweld is de weg van de zwakken. Een slim persoon verzint iets beters
pi_19284775
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:23 schreef Mtijn het volgende:

[..]

Wat zit je nou te zeiken over zwakzinnigen dan. Volgens mij ben jij hier de enige zwakzinnige. Of jij zit op een school met max. 100 man, of jij hebt totaal geen leven en je laat over je heen lopen door iedereen.

Ik denk dat laatste.

Gelieve nu niet meer in dit topic te posten Mtijn.
Kusje
pi_19284776
quote:
Op vrijdag 21 mei 2004 02:23 schreef Mtijn het volgende:

[..]

"niet slaan, ik heb een bril"...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_19284784
Vermoord ze in het vervolg dan gewoon. Zijn er gelijk weer een paar minder.
Learn the rules and break them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')