Je verwart ze met kampers, schatquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:42 schreef LangeJan het volgende:
Op zich goeie actie, alleen het leuke is... dat wanneer je 1 Turk finaal in elkaar beukt, ze er meteen een familie eer achtige kwestie van maken en dat daarom dus meestal ook ineens 30 man op komen draven..
Niets stoer,quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:37 schreef teknomist het volgende:
Stoer hoor
quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:39 schreef Substitute het volgende:
Een beetje kinderen in elkaar slaan. How low can you go.
Ow, denk je dat? Ik heb hele andere ervaringenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je verwart ze met kampers, schat
Waren de kampers lief voor je? (he had wat stuff voor ze?)quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:49 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ow, denk je dat? Ik heb hele andere ervaringen
Iedereen is erg lief voor mij altijdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:50 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Waren de kampers lief voor je? (he had wat stuff voor ze?)
Zwakzinnig wezenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:46 schreef Manweth het volgende:
[..]
Niets stoer,
maar die turken kijken gewoon op je neer, zo klein en nog geen respect.
En dat ik kleintjes mep, raar he. Als iemand tegen mij aanloopt, begint te schelden (3 tegen 1). En dan wil gaan vechten wil ik best daar heen komen.
Waarschijnlijk is dat trouwens mijn laatste topic omdat die broer binnekort op school komt, en aangezien allochtonen van arabische afkomst nooit alleen gaan krijg ik klappen van ten minste 5 man.
Nu al zin in!
Nog een zwakzinnigequote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:55 schreef hardcorekabouter het volgende:
wie niet integreren wil moet maar voelen
Ik zwakzinnig.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:54 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Zwakzinnig wezen
Wat kleine kinderen doen brutaal (heel normaal voor kutkinderen, heeft nix met nationaliteit te maken) en dan meen jij stoer te zijn als je ze in elkaar slaat
Ik hoop dat er een paar een grote broer hebben
s-a-r-c-a-s-m-equote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Nog een zwakzinnige
VWO NT + NG (goed pakket trouwens Manweth, ik heb het ook gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Nog een zwakzinnige
Dat is toch het generaliserend woord.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:57 schreef LangeJan het volgende:
En hoe wist je trouwens dat het Turken waren? Misschien waren het wel konijntjes.. en stond je daar een beetje kleine konijntjes in de gang van je school te meppen!
Thuis worden ze ook hard aangepakt. Ik probeer het ze naar hun zin te maken.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:56 schreef Steijn het volgende:
Maar waarom heb je zo provocerend gereageerd. Je had je er ook niets van aan kunnen trekken, dan was het nooit tot een handgemeen gekomen. Laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Stelletje paupers zijn het.
dat dacht ikquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef Steijn het volgende:
[..]
VWO NT + NG (goed pakket trouwens Manweth, ik heb het ook gedaan) noem ik geen zwakzinnige.
Ahmed is een laffe tak.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:59 schreef Sport_Life het volgende:
Waarom lopen dit soort verhalen op Fok! altijd goed af?? K had vroeger ook weleens ruzie met n paar turken die n stuk jonger waren. Zij grote bek, wij grote bek, gebeurd nog nix.. Totdat Ahmed zn broer opbelt.
Ja, maar dan nog.. misschien waren het wel konijntjes van arabische afkomst.. Of wou je soms zeggen dat ze geen konijntjes hebben in Arabie?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef Manweth het volgende:
[..]
Dat is toch het generaliserend woord.
In mn OP zeg ik toch "Allochtonen van Arabische afkomst"
kan ook vervangen worden met moslims
Sorryquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:58 schreef hardcorekabouter het volgende:
[..]
s-a-r-c-a-s-m-e
Brutaal zijn vind ik niet erg. Maar als ik hem van mijn rug af pluk, en hem dan wegduw en dat zij met zn drieën die rotte adem van hen vol in mijn gezicht uit lopen te hijgen gaat mij te ver.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:00 schreef Mtijn het volgende:
Nou ik t nog s lees weet ik wat er gebeurd isJe hebt gewoon met je zwakzinnige meeloperskop een turkje lopen bedreigen en mishandelen omdat turk is en nou probeer je t te ontkennen
Jij slaat, tikt, duwt etc. JIJ ZAT DUS FOUT. Van kleine kinderen kan je verwachten dat ze brutaal zijn. Dat hoort erbij.
O je slaat iemand in mekaar omdatie slechte adem heeftquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:02 schreef Manweth het volgende:
[..]
Brutaal zijn vind ik niet erg. Maar als ik hem van mijn rug af pluk, en hem dan wegduw en dat zij met zn drieën die rotte adem van hen vol in mijn gezicht uit lopen te hijgen gaat mij te ver.
Ik constateer ook een verborgen verwijzing naar het overmatig gebruik van knoflook.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef Mtijn het volgende:
[..]
O je slaat iemand in mekaar omdatie slechte adem heeftGroot gelijk hoor
Nee omdat die lui op m'n zenuwen lopen te werken met hun bedreigingen en afspraken na schooltijd enz.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:04 schreef Mtijn het volgende:
[..]
O je slaat iemand in mekaar omdatie slechte adem heeftGroot gelijk hoor
Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeftquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:10 schreef Manweth het volgende:
[..]
Nee omdat die lui op m'n zenuwen lopen te werken met hun bedreigingen en afspraken na schooltijd enz.
En ik vraag toch ook of ze nog wilden knokken. Als ze dan stoer "Ja" zeggen. Ok dan kun je het krijgen.
Trukjes hadden zich gewoon koest moeten houden. Jij loopt toch ook niet op straat tegen iemand anders op om, ipv verontschuldigingen aan te bieden, vervolgens nog even wat verbale olie op het vuur te gooien.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeftMensen zoals jij zijn de oorzaak voor geweld op straat
![]()
Ik ben nooit agressief. Maar als van die lui denken dat ik stront ben en dat ze over me heen kunnen stampen hebben ze het mis.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:12 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ocherm. T zijn kinderen die stoer willen doen. Das nog s nieuw. Naja, dan is er altijd wel een zwakzinnige die ze dan wel even het goede voorbeeld geeftMensen zoals jij zijn de oorzaak voor geweld op straat
![]()
Iemand waarmee ik kan praten.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:20 schreef Paulus0013 het volgende:
ach ja ik ben nog makkeliker tegenwoordig.
vroeger ging ik geweld totaal uit de weg.
maar nu is het van o je dreigt, dan krijg je ze meteen ook, met praatjes kom je nergens
nix wachten na schooltijd gewoon meteen er bovenop.|
enige manier om het af te leren, de ene keer bluffen ze, maar sta je mooi voor lul als je het pikt.
Nee hoor, ik lul me er lekker uitquote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:16 schreef Manweth het volgende:
[..]
Ik ben nooit agressief. Maar als van die lui denken dat ik stront ben en dat ze over me heen kunnen stampen hebben ze het mis.
En ik heb geen zin om voor de rest van mijn schoolperiode uit gelachen te worden omdat ze me wel ff gedisst hebben.
Zij wilden knokken, ik niet. Maar ik laat niet over me heen lopen.
Wat jij dus duidelijk wel laat doen.
Wat zit je nou te zeiken over zwakzinnigen dan. Volgens mij ben jij hier de enige zwakzinnige. Of jij zit op een school met max. 100 man, of jij hebt totaal geen leven en je laat over je heen lopen door iedereen.quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:23 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lul me er lekker uitMaar dat kan een zwakzinnige natuurlijk niet
Geweld is de weg van de zwakken. Een slim persoon verzint iets beters
"niet slaan, ik heb een bril"...quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:23 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lul me er lekker uitMaar dat kan een zwakzinnige natuurlijk niet
Geweld is de weg van de zwakken. Een slim persoon verzint iets beters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |