Ok meid, wat jij wilt.quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wens niet zo aangesproken te worden.
Zeg op of ik laat Aah voor een maand verbannen.quote:Op maandag 26 april 2004 15:43 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als je op IRC was had je het geweten.
=)quote:Op maandag 26 april 2004 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Van wie ?
Een raketaanval is er niets bij.quote:Op maandag 26 april 2004 15:44 schreef SCH het volgende:
Kan dat LPF-volk nou weer ff dimmen - hij is maar martelaar voor een weekje hoor
Een discussie over een wethouder die iets zegt, is totaal wat anders dan Cohen beschuldigen van genocide.quote:Op maandag 26 april 2004 15:44 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Maar goed, je zou in theorie kunnen zeggen dat dergelijke discussies dan eveneens niet zouden mogen plaatsvinden op het forum.
Nee, de vergelijking valt ,naast ironisch bedoeld aangezien Cohen zelf Joods is, precies in dezelfde context als de uitspraken van Aboutaleb.quote:Op maandag 26 april 2004 15:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een discussie over een wethouder die iets zegt, is totaal wat anders dan Cohen beschuldigen van genocide.
Dat was dan ook slechts de inleiding op zijn ban, daarna ging hij de GSL beledigen, tsja..........................quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking valt ,naast ironisch bedoeld aangezien Cohen zelf Joods is, precies in dezelfde context als de uitspraken van Aboutaleb.
Dat ben ik niet met je eens, maar jij zei dat we er neit over konden discussiėren.quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Nee, de vergelijking valt ,naast ironisch bedoeld aangezien Cohen zelf Joods is, precies in dezelfde context als de uitspraken van Aboutaleb.
Zodra Cohen roept, dat wat hem betreft alle Joden elkaar onderling met 'he kanker SS-er' gaan begroeten, kan ik me iets bij die logica voorstellen. Tot die tijd is het gelul van het zuiverste water..quote:Op maandag 26 april 2004 15:47 schreef Goodluck het volgende:
[..]
Ik discrimineer geen mensen hoor. Racisme is bij honden echter heel normaal.quote:Op maandag 26 april 2004 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens is Dora's bijschrift discriminatoir.
Nee dat was het niet, Aaaaah zal dat als een belediging opvatten Goodluck.quote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef Monidique het volgende:
En volgens mij was het geen ironische opmerking, hoor.
Sidekick en sizzler moeten zich gewoon niet zo gedragen als NSB'ers. Alles doorspelen naar de FA's om zoveel mogelijk users gebanned te krijgen, dat is toch te ziek voor woordenquote:Op maandag 26 april 2004 15:51 schreef zakjapannertje het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen
Ik kan me vergissen hoor, maar hoe stond jij een tijdje geleden ook alweer tegenover de opmerkingen van Klaas De Vries inzake de term "deporteren" ?quote:Op maandag 26 april 2004 15:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, maar jij zei dat we er neit over konden discussiėren.
Er is niets mis met discussiėren over een wethouder, er is wel iets mis met de opmerking dat Cohen een holocaust uitvoerde, dat is namelijk geen discussie, tenzij Aaah! er argumenten voor heeft, wat mij zou betwijfelen.
Dat vermoed ik en lijkt me ook het meest waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 april 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
Wie zegt nou dat zij dat doorspelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |