een kortingslink van 1,5 pondquote:Op maandag 26 april 2004 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Waar halen jullie die kortingslink bij cdwow vandaan dan?
neuh bruce campbell VS the army of DVD's blijft toch het bestequote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Attack of the Killer DVD's?
Ik heb het sterke idee dat die al eens geweest is, maar ik kan hem niet vinden in de topics hierboven.
Die doen we daarna!!!quote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nee, dat is ook onhandig.Zo moet het werken:quote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb het sterke idee dat die al eens geweest is, maar ik kan hem niet vinden in de topics hierboven.
Ik wou die ook posten en ik had hetzelfde idee als jij dus maar gelaten.quote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ja, en dat is ook onhandig. En zo moet het werken.quote:Op maandag 26 april 2004 16:57 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon een voor een aangeklikt hoor.
elke keer als er een opd emat valt melden hierquote:Op maandag 26 april 2004 16:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vind het ook wel een slappe titel eigenlijk.
Btw, wat doen 'we' nou met die AHX en Caligula DVD's?
Dat bedoel ik niet. In hun Algemene Verkoopvoorwaarden staat dat je, als ze de prijs wijzigen tussen het bestellen en bezorgen in, 10 dagen de tijd hebt om te annuleren. Als we dat niet doen moeten we dus waarschijnlijk de normale prijs betalen. Of niet?quote:Op maandag 26 april 2004 18:41 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke keer als er een opd emat valt melden hier
Ja zeg, moet er niet aan denken om een rekening van 1000 euro te krijgen.. laat je ons het antwoord weten ?quote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga even een e-mail sturen. Ik heb liever niet dat ik zometeen 10 euro moet betalen. En dat lijkt me al helemaal verstandig voor de mensen die er 50 besteld hebben
.
Ja echt? Ik kreeg ook een email van Bol net, maar die zei dat The Big Lewbowski verstuurd was...quote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef pascalheister het volgende:
de bestelling van bol.com is verstuurd, American History X die ik voor 0,01 euro had besteld is er binnen 2 dagen
Laten we hopen dat ik mijn 100 Caligula's ook krijg danquote:Op maandag 26 april 2004 22:03 schreef pascalheister het volgende:
de bestelling van bol.com is verstuurd, American History X die ik voor 0,01 euro had besteld is er binnen 2 dagen
Dat kan nooit. Je hebt toch een email met het totaalbedrag erop. Als het een foutje was moeten ze je daarvan op de hoogte stellen voordat ze de dvd's sturen. Wel jammer dat je een mail gestuurd hebt eigenlijkquote:Op maandag 26 april 2004 19:27 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ga even een e-mail sturen. Ik heb liever niet dat ik zometeen 10 euro moet betalen. En dat lijkt me al helemaal verstandig voor de mensen die er 50 besteld hebben
.
Als ik zo hun Algemene Verkoopvoorwaarden lees, kan dat dus blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 april 2004 22:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat kan nooit. Je hebt toch een email met het totaalbedrag erop. Als het een foutje was moeten ze je daarvan op de hoogte stellen voordat ze de dvd's sturen. Wel jammer dat je een mail gestuurd hebt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |