Daarom. Kom hier anti-racisten beertje van me.quote:Op zondag 25 april 2004 00:51 schreef X-Ray het volgende:
Dan ben ik GEEN racist.
Hey moeten we hier nu weer Kirmizi bij betrekken?quote:Op zondag 25 april 2004 00:52 schreef pberends het volgende:
Ik bedoel je kan op Marokkanen kotsen, je kan een fan van Hitler zijn, maar dan hoef je toch nog geen racist te zijn?
Hitlerquote:Op zondag 25 april 2004 00:52 schreef pberends het volgende:
je kan een fan van Hitler zijn,
* pberends maakt ontsnappingsclausule.quote:Op zondag 25 april 2004 00:54 schreef Croupouque het volgende:
...Dus als ik het goed bekijk, zijn alle homo's racisten?
Net zo raar als blanke (bv Amerikaanse) slavenhouders die kinderen hebben verwekt bij hun zwarte slavinnen?quote:Op zondag 25 april 2004 01:00 schreef pberends het volgende:
Maar het is toch raar de de gemiddelde neo-nazi en fortuyn/wilders-aanhanger als racist wordt gezien? Terwijl 90% wel met Beyonce naar bed zou willen. Das toch raar.
quote:Op zondag 25 april 2004 01:21 schreef engessa het volgende:
En de gemiddelde racist eet natuurlijk alleen maar Broodjes Unox, het Hollandse broodje van allemaal! Liefst geserveert met een flinke klodder hollandaise saus.
Dan maar racist, maar ik val niet op donker.quote:Op zondag 25 april 2004 12:24 schreef Cazman het volgende:
Ik ben racist
Kan mij het nou schelen van welk ras ze is.. Ik val gewoon niet op (licht)bruin/donker/zwart whatever..quote:Op zondag 25 april 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:Beyoncy is een in feite van het blanke ras. Het enige kenmerk dat afwijkt is de lichtbruine huidskleur...Ze zou zo een Spaanse die wat meer in de zon ligt kunnen zijn...
Ik heb het tegen TSquote:Op zondag 25 april 2004 12:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kan mij het nou schelen van welk ras ze is.. Ik val gewoon niet op (licht)bruin/donker/zwart whatever..
geil hoor zo'n zak erover heenquote:Op zondag 25 april 2004 13:08 schreef Xtreem het volgende:
zak over d'r kop.... een bus slagroom over d'r heen spuiten... dat kleurtje zie je niet![]()
Onzin, spanjaarden zijn gewoon blank. Er zijn zat spanjaarden met blauwe ogen. Beyonce is zo te zien wel een mix.quote:Op zondag 25 april 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:Beyoncy is een in feite van het blanke ras. Het enige kenmerk dat afwijkt is de lichtbruine huidskleur...Ze zou zo een Spaanse die wat meer in de zon ligt kunnen zijn...
Oh, zijn Spanjaarden blank?quote:Op zondag 25 april 2004 13:19 schreef theJacko het volgende:
[..]
Onzin, spanjaarden zijn gewoon blank. Er zijn zat spanjaarden met blauwe ogen.
whooowhoooaahhhewoooowoooeeewhooo beeejbehhhhhhhhhquote:Op zondag 25 april 2004 13:25 schreef Harry_Sack het volgende:
ik zou Annoyance best hard in d'r reet willen neuken
Sorry, maar dan ken jij geen spanjaarden. Trouwens beyonce zou je eens moeten zien zonder haarkleuring enzo. Dan zou je mening wel anders zijn.quote:Op zondag 25 april 2004 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, zijn Spanjaarden blank?
Ook Spanjaarden hebben bruine ogen. Zoals ik zei, een Spaanse die wat langer in de zon heeft gelegen o.i.d.
Laten we het maar zitten, ik voer geen discussies in ONZquote:Op zondag 25 april 2004 13:28 schreef theJacko het volgende:
[..]
Sorry, maar dan ken jij geen spanjaarden. Trouwens beyonce zou je eens moeten zien zonder haarkleuring enzo. Dan zou je mening wel anders zijn.
quote:Op zondag 25 april 2004 12:57 schreef RichardQuest het volgende:Beyoncy is een in feite van het blanke ras. Het enige kenmerk dat afwijkt is de lichtbruine huidskleur...Ze zou zo een Spaanse die wat meer in de zon ligt kunnen zijn...
a bug-a-boo, a bug-a-booehoeequote:Op zondag 25 april 2004 13:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
whooowhoooaahhhewoooowoooeeewhooo beeejbehhhhhhhhh
dat hoef je mij niet te vertellen miep.quote:Op zondag 25 april 2004 13:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dit is ONZ
Die mensen zijn niet Beyoncy....quote:Op zondag 25 april 2004 13:35 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
heb je d'r vader en nichtje wel eens gezien?
Oke, miepquote:dat hoef je mij niet te vertellen miep :
eh ja, maar als paps een neger is, mams geloof ik ook en de rest vand e familie idem is het wel gek dat je haar niet als een negering zietquote:Op zondag 25 april 2004 13:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet Beyoncy....
[..]
Oke, miep
Ik zeg dat ze bijna alle uiterlijkheden die voor een negerin gebruikelijk zijn mist, grote neus, zwart kroeshaar, zwarte huid, brede kaaklijn...quote:Op zondag 25 april 2004 13:45 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
eh ja, maar als paps een neger is, mams geloof ik ook en de rest vand e familie idem is het wel gek dat je haar niet als een negering ziet
quote:Op zondag 25 april 2004 00:54 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hitler
Deutsche Madel
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 17:38 schreef godard_k het volgende:
en als je nou JAY-Z HAAT , omdat hij WEL beyonce neukt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |