Die zijn al net zo lang niet commie meer als b.v. Polen of Tsjechië. Het zijn wel bastards maar dat is weer een ander puntquote:graag zonder albanië. Die commie bastards verdienen het niet.
Heb je al gezien wat voor een zooitje het is in Albanië is? Als ze erbij komen worden ze grootste profiteur van subsidies na Frankrijk. Laten de mensen daar eerst het land maar opbouwen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef du_ke het volgende:
He modjes wijzig de titel eens en maak hier het SC topic van.
Wolfje
[..]
Die zijn al net zo lang niet commie meer als b.v. Polen of Tsjechië. Het zijn wel bastards maar dat is weer een ander punt.
Goed idee..quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef du_ke het volgende:
Hier SC en ? mij bestquote:Op zaterdag 24 april 2004 23:53 schreef du_ke het volgende:
Wolfje
[..]
Die zijn al net zo lang niet commie meer als b.v. Polen of Tsjechië. Het zijn wel bastards maar dat is weer een ander punt.
quote:Grieks-Cyprioten wijzen hereniging af 24-04-2004
De bevolking van Grieks-Cyprus heeft zaterdag in een referendum het voorstel over de hereniging van Grieks- en Turks-Cyprus van de hand gewezen.
Ruim driekwart van de Grieks-Cyprioten (75,8 procent) stemde tegen het plan. In Turks-Cyprus is het herenigingsvoorstel wel aangenomen, daar stemde 64,9 procent van de bevolking voor. Op beide eilanddelen was de opkomst hoog, respectievelijk 88 en 87 procent.
Door het mislukken van het referendum treedt alleen Grieks-Cyprus op 1 mei toe tot de EU. De Europese commissie zegt in een reactie de Grieks-Cypriotische afwijzing van het plan ernstig te en kondigde aan de komende weken naar manieren te zullen zoeken om de isolatie van Turks-Cyprus te verminderen.
De afwijzing van het herenigingsplan van VN-secretaris-generaal Kofi Annan door de Grieks-Cyprioten komt niet als een verrassing. Premier Tassos Papadopoulos en de grootste politieke partij op het Griekse deel van het eiland, de communistische AKEL, riepen de bevolking op het plan te verwerpen.
Papadopoulos juichte de verwerping van het VN-plan toe en benadrukte dat afwijzing van het VN-voorstel niet betekent dat de Grieks-Cyprioten geen politieke oplossing voor het tweedelingsconflict zien, alleen dat het door Annan opgestelde voorstel voor een groot deel van de bevolking onaanvaardbaar is. In overeenstemming met een oproep van de regering vonden geen uitbundige vieringen plaats in Grieks-Cyprus.
De kern van het voorstel van Annan was de vorming van Turks-Cypriotische en Grieks-Cypriotische deelstaten onder de paraplu van een (zwakke) centrale regering. Een deel van de Grieken die bij de Turkse invasie in 1974 uit Noord-Cyprus naar het zuiden zijn gevlucht of zijn gedwongen om te vertrekken, mocht terugkeren naar hun oude woonplaatsen. Turkije moest het grootste deel van zijn veertigduizend troepen van het eiland terugtrekken. Volgens de Grieks-Cyprioten kwam het plan echter neer op een goedkeuring van de Turkse inval in 1974 in Noord-Cyprus en de stichting van een onafhankelijk Turks-Cyprus, dat echter alleen door Ankara werd erkend.
De Turkse minister van buitenlandse zaken Abdullah Gül zei in reactie op het referendum dat de verwerping van de hereniging door de Grieks-Cyprioten moet leiden tot een einde aan het internationale isolement van Turks-Cyprus en erkenning van het staatje door de internationale gemeenschap. Grieks-Cyprus kan niet langer stellen alle Cyprioten te vertegenwoordigen, aldus Gül. Brede erkenning van Turks-Cyprus is echter onwaarschijnlijk. De Verenigde Naties verklaarden het land na de uitroeping ervan in 1983 illegaal.
De Turks-Cypriotische leider Rauf Denktash, die zelf tegen het Cyprus-plan van de VN was, toonde zich tevreden over de uitkomst van het referendum, ondanks dat een merendeel van de Turks-Cyprioten voor stemde. Denktash voorspelde dat aanvaarding van het plan zou leiden tot de uitroeiing van de Turks-Cyprioten.
En dat geldt niet voor andere oostblok landen?quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Heb je al gezien wat voor een zooitje het is in Albanië is? Als ze erbij komen worden ze grootste profiteur van subsidies na Frankrijk. Laten de mensen daar eerst het land maar opbouwen.
De meeste oostbloklanden zijn er behoorlijk op vooruit gegaan vooral Tjechië is sterk verbeterd. Slowakije is veel te gemakkelijk goedgekeurd. Maar dat kan nog goedkomen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:58 schreef du_ke het volgende:
En dat geldt niet voor andere oostblok landen?
Mooi dan kan ik afscheid nemenquote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou ok, ik maak er wat van.
LOLquote:Op zondag 25 april 2004 00:00 schreef Sidekick het volgende:
Nou ok, ik maak er wat van.
Nou, dat zuig je dan ter plekke uit je duim. Albanie is het afvoerputje van Europa. Een middeleeuws straatarm debiel islamitische kloteland.quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:59 schreef du_ke het volgende:
Albanië heeft het volgens mij beter voor elkaar dan b.v. oekraïne of Wit Rusland.
Ja, malta is een foutje op de map, die mogen wel. Maar dit ging puur om geografie, niet over de staat van sommige landen binnen mijn grenzen.quote:Op zondag 25 april 2004 00:01 schreef X-Ray het volgende:
Helemaal mee eens pberends.![]()
Al ben ik van mening dat ook Wit-Rusland, Oekraine en Moldavie en zo niet toe mogen treden.
Turkije etc uiteraard al helemaal niet.
Landen zoals Malta en Cyprus wel, maar zij krijgen geen stemrecht. Ze worden mandaatgebieden van de Federale Europese Unie en eigenlijk alleen gebruikt als militaire basis vanwege hun strategische positie.
Albanie en de rest vd balkan wordt gezamenlijk met Roemenie en Bulgarije onder totaal bestuur vd EU geplaatst als zijnde nood-gebieden.
Italie en Spanje uit de EU houden, ondenkbaar!quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef HeyFreak het volgende:
1: oneens. zie plaatje
[afbeelding]
2. oneens. Ik denk dat dit er eerder voor zorgt dat Turkije er NIET bij komt.
3. eens, maar nu nog niet. Als zij de boel op stelten hebben, dan wel, maar dat gaat nog heel lang duren ben ik bang...
Hallo X-ray, kan je jezelf even voorstellen voor de mensen die je niet kennen van voor je ban.quote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
N00b.quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hallo X-ray, kan je jezelf even voorstellen voor de mensen die je niet kennen van voor je ban.
Een JAAR gebanned.quote:Op zondag 25 april 2004 00:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Hallo X-ray, kan je jezelf even voorstellen voor de mensen die je niet kennen van voor je ban.
Psiesquote:Op zondag 25 april 2004 00:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Italie en Spanje uit de EU houden, ondenkbaar!![]()
Wel blijven opletten.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een JAAR gebanned.
X-Ray zou nooit klonen iig.quote:Op zondag 25 april 2004 00:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een JAAR gebanned.
Foutje verbeterd.quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, malta is een foutje op de map, die mogen wel. Maar dit ging puur om geografie, niet over de staat van sommige landen binnen mijn grenzen.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef Xeus het volgende:
Hmz, iemand voor een vrijhandelsverdrag tussen de EU en NAFTA?
Tja.. wie wel?quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef Xeus het volgende:
[..]
X-Ray zou nooit klonen iig.
Ben het natuurlijk niet eens met de map, maar ik zou graag andere mappen van pollers willen zien!quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef HeyFreak het volgende:
1: oneens. zie plaatje
[afbeelding]
2. oneens. Ik denk dat dit er eerder voor zorgt dat Turkije er NIET bij komt.
3. eens, maar nu nog niet. Als zij de boel op stelten hebben, dan wel, maar dat gaat nog heel lang duren ben ik bang...
quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef Sidekick het volgende:
De EU.
Essay van Sidekick
Daar ben ik het wel onvoorwaardelijk mee eensquote:
heb je het niet over Nederland?quote:Op zondag 25 april 2004 00:02 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Nou, dat zuig je dan ter plekke uit je duim. Albanie is het afvoerputje van Europa. ...
quote:Op zondag 25 april 2004 00:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben het natuurlijk niet eens met de map, maar ik zou graag andere mappen van pollers willen zien!
uploader: http://members.lycos.nl/tsph/index2.php
Ehm, heb je per ongeluk een negatief gemaakt van het plaatje dat jeeigenlijk wilde posten?quote:Op zondag 25 april 2004 00:08 schreef Sidekick het volgende:
De EU.
Essay van Sidekick
[afbeelding]
Alleen het belangrijkste deel overhouden, poedels
quote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef Ype het volgende:
Ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
En ik noem het WU.
Afrika en Zuidelijk Europa is een goede combinatie voor de Waardeloze Unie.quote:Op zondag 25 april 2004 00:18 schreef Ype het volgende:
Ik dacht aan zoiets:
[afbeelding]
En ik noem het WU.
En tevens wens ik Sidekick nog even een minder hokjesbedeelde geest toe.quote:Op zondag 25 april 2004 00:23 schreef Ype het volgende:
En dan ga ik nu in navolging van veel mensen die nu aan het slapen zijn, slapen.
En wens ik u allen die ook gaan slapen en ook zij die niet nu gaan slapen, maar vast ooit gaan slapen een gezapige en vrijblijvende nachtrust en spreek ik u mogelijk vanochtend weer.
Ciao lieverds.![]()
Aber dann müssen wir allen Deutsch lernen ja!quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef X-Ray het volgende:
Okay zo zie ik de EU het liefst.
Gelijk wat grenswijzigingen toegevoegd, Europa zoals het behoort te zijn zonder al die kulversnippering.
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef X-Ray het volgende:
Gelijk wat grenswijzigingen toegevoegd, Europa zoals het behoort te zijn zonder al die kulversnippering.
[afbeelding]
Bij welke staat hoort dat stukje dat nu turkije is?quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Wist je dat tot 1945 de normale benaming voor NLs als taal zijnde Diets of Duits was?quote:Op zondag 25 april 2004 00:29 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Aber dann müssen wir allen Deutsch lernen ja!
Federaal EU gebied. Net zoals Ijsland, Malta, Cyprus en dat stukje noord-Afrika.quote:Op zondag 25 april 2004 00:30 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Bij welke staat hoort dat stukje dat nu turkije is?
De pre-WOI grenzen zijn okay ja.quote:Op zondag 25 april 2004 00:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
met dank aan pberends Alle landen behalve wat nu Rusland en Noord-Afrika is.
Nederduitsquote:Op zondag 25 april 2004 00:31 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Wist je dat tot 1945 de normale benaming voor NLs als taal zijnde Diets of Duits was?![]()
Alleen omdat de NSB daar toen onwijs mee schermde is dat daarna in verval geraakt.
Je ziet het nog wel eens op kerken en zou: Laagduitse gemeente etc.
Als Federaal militair EU gebied. Puur om strategische redenen (het beheersen vd toegang tot de Middelandse zee). Heeft geen stemrecht en valt direct onder militair gezag.quote:Op zondag 25 april 2004 00:32 schreef UnderWorld_ het volgende:
Hey, waarom is een deel van Marokko bij de EU? Dat had ik niet achter je gezocht X-ray.
Vooral Oostenrijk-Hongarije en Duitsland waren enorm.quote:Op zondag 25 april 2004 00:36 schreef X-Ray het volgende:
[..]
De pre-WOI grenzen zijn okay ja.![]()
Zoals het hoort.quote:Op zondag 25 april 2004 00:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vooral Oostenrijk-Hongarije en Duitsland waren enorm.
heb je Engeland en Frankrijk nog niet gezienquote:Op zondag 25 april 2004 00:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vooral Oostenrijk-Hongarije en Duitsland waren enorm.
quote:Op zondag 25 april 2004 00:40 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Als Amerika niet had ingegrepen, dan hadden we nu met zijn allen Duits kunnen praten.quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Tijd voor SARS daar.quote:Op zondag 25 april 2004 01:24 schreef pberends het volgende:
India heeft in 2015 2 miljard inwoners. Tijd voor een 1-kind policy daar
Rusland heeft de Duitsers verslagen, niet Amerika.quote:Op zondag 25 april 2004 01:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als Amerika niet had ingegrepen, dan hadden we nu met zijn allen Duits kunnen praten.
De russische tanks reden heus niet door onze straten. Dat is namelijk waar Kickie het over heeftquote:Op zondag 25 april 2004 01:27 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Rusland heeft de Duitsers verslagen, niet Amerika.
Lijkt wel een potje riskquote:Op zondag 25 april 2004 00:41 schreef zakjapannertje het volgende:
heb je Engeland en Frankrijk nog niet gezien
[afbeelding]
Dat witte Nederland doet het anders ook niet slecht op je kaartjequote:Op zondag 25 april 2004 00:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
heb je Engeland en Frankrijk nog niet gezien
[afbeelding]
Dat was in verband met de Europese eenwording wel zo handig geweest. Is deze verborgen agenda van Amerika bij hun bevrijdingsacties tijdens WOII al door onze Amerika bashers ontdekt en ergens gehekeld?quote:Op zondag 25 april 2004 01:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als Amerika niet had ingegrepen, dan hadden we nu met zijn allen Duits kunnen praten.
Is jij de nieuwe Doraquote:Op zondag 25 april 2004 09:12 schreef Bela het volgende:
[..]
Dat was in verband met de Europese eenwording wel zo handig geweest. Is deze verborgen agenda van Amerika bij hun bevrijdingsacties tijdens WOII al door onze Amerika bashers ontdekt en ergens gehekeld?
Goedemorgen Silmarwen. Ik ben geen Dora, noch zijn kloon.quote:Op zondag 25 april 2004 10:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Is jij de nieuwe Dora
Goeienmorgen btw.
Peebee ben het grotendeels met je eens maar vindt dat Turkije er ook bij mag. Rusland maybe als het daar eens wat stabieler wordt. Ik bedoel als Polen bij de EU mag mag Turkije het ook.
Eigenlijk ook wel jammer.quote:Op zondag 25 april 2004 11:05 schreef Bela het volgende:
Goedemorgen Silmarwen. Ik ben geen Dora, noch zijn kloon.
Ben je ook voor vrijheid van vesteging van de inwoners van de EU? Vrij verkeer is niet erg, het is juist goed. Maar vrijheid van vesteging kan een hoop problemen geven.quote:Vanwege haar Byzantijnse wortels heb ik geen moeite met Turkije als lid van de Europese familie. Vanwege haar zeer gunstige economische ligging op het snijpunt van Azië, Europa en het Midden-Oosten verwacht ik dat de EU zeker voordelen zal hebben van Turks lidmaatschap. Ik verwacht wel dat we het vrij verkeer van personen binnen Europa aan wat nadere kriteria moeten gaan onderwerpen om voldoende eigenheid en lokale verworvenheden binnen de diverse lidstaten te kunnen blijven garanderen.
Ik mis zijn gebashquote:Op zondag 25 april 2004 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mis Dora...
Van wie ben je dan een kloon?quote:Op zondag 25 april 2004 11:05 schreef Bela het volgende:
[..]
Goedemorgen Silmarwen. Ik ben geen Dora, noch zijn kloon.
Laat de FA's het dan natrekken.quote:Op zondag 25 april 2004 11:45 schreef Sidekick het volgende:
Van wie ben je dan een kloon?
Indië verloren, rampspoed geborenquote:Op zondag 25 april 2004 09:08 schreef Bela het volgende:
[..]
Dat witte Nederland doet het anders ook niet slecht op je kaartje
quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga weer een leven hebben!
Veel plezier mensjes ennuhm er is ook nog een wereld buiten de computer kamers![]()
liever helemaal geen geld aan die club geven, tenzij ze ongewilde negatieve effecten op milieu en mens nu wel voldoende gaan aanpakken/voorkomenquote:107 Teletekst zo 25 apr
Van Ardenne:IMF-geld beter besteden
WASHINGTON Minister Van Ardenne van
Ontwikkelingssamenwerking wil dat het
Internationaal Monetair Fonds geen geld
meer steekt in de oliewinning en de
mijnbouw.Ze vindt dat de bank er niet
is om commerciële projecten te steunen.
Van Aardenne komt met deze boodschap
tijdens het voorjaarsoverleg van het
IMF dat vandaag in Washington begint.
Vorig jaar investeerde de bank in een
oliepijp in de Kaukasus.
Als particulieren er geld in stoppen,
moet de Wereldbank dat niet doen,vindt
Van Ardenne.Ze wil dat er meer wordt
geïnvesteerd in watervoorzieningen en
wegen om landen te ontwikkelen.
Leugens, leugens, leugens.quote:Op zondag 25 april 2004 11:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ga weer een leven hebben!
Veel plezier mensjes ennuhm er is ook nog een wereld buiten de computer kamers![]()
Hebben ze ook al een meireces.quote:Bos daagt Balkenende uit tot debat werkloosheid
ROTTERDAM - PvdA-leider Bos daagt premier Balkenende uit om snel met hem in debat te gaan over de oplopende werkloosheid. Op een partijbijeenkomst in Rotterdam uitte Bos zaterdag zijn grote zorgen over de maatregelen van het kabinet die volgens hem funest uitpakken voor de werkgelegenheid in Nederland.
,,Dit kabinet maakt het alleen nog maar erger.'' Hij wees onder meer op het versneld afschaffen van de fiscale regeling om laaggeschoolden aan het werk te helpen en de ruzie die het kabinet met de sociale partners uitvecht over het prepensioen en het Najaarsakkoord. Ook ligt er nog steeds het plan om een deel van de onroerendzaakbelasting af te schaffen, terwijl volgens Bos die lastenverlichting beter ingezet kan worden voor de banengroei.
De PvdA-leider zei tegenover zijn achterban dat ,,alle seinen op rood'' staan. Hij verwees naar de werkloosheid die is opgelopen tot boven een half miljoen, de grote jeugdwerkloosheid en de lage economische groei.
Bos zei zich flink gestoord te hebben aan het optreden van minister Zalm (Financiën), die zich volgens hem meer zorgen lijkt te maken over mogelijk gezichtsverlies in Brussel dan de economie en de banen in Nederland. In de ogen van Bos ging Zalm ,,bijna bedelen'' om een vermaning van de Europese Unie voor het schenden van de Europese begrotingsregels door Nederland.
Bos wil nu eerst komende week een brief van het kabinet over hoe de verschillende maatregelen uitpakken voor de werkgelegenheid. Vervolgens wil hij, waarschijnlijk na het meireces, een debat met Balkenende.
ANP
Bron: LC
Dit zal resulteren in politieke onbestuurbaarheid. Ondere landen kunnen hun eigen unie gaan vormen en Europa kan economisch gezien de grenzen open zetten zodat andere landen wel dat voordeel hebben.quote:Op zondag 25 april 2004 03:34 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Uitleg: De opdeling Europa - rest van de wereld is m.i. artificieel, arbitrair (de Franse Overzeese gebieden zouden bv. "Europees" zijn terwijl Turkije of Marokko dat volgens sommigen niet zijn), en een vb. van voorbijgestreefd hokjesdenken. De E.U. hoeft niet beperkt te blijven tot Europa, elk land dat aan bepaalde voorwaarden voldoet moet lid kunnen worden. De naam kunnen we wel aanpassen.
Stelling: De E.U. hoeft niet beperkt te blijven tot Europa, elk land dat aan bepaalde voorwaarden voldoet moet lid kunnen worden.Eens Oneens
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Daarom moet europa zich beperken tot een economische grootmacht. Een bestuurlijk / culturele eenheid word het toch nooit.quote:Op zondag 25 april 2004 13:47 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Dit zal resulteren in politieke onbestuurbaarheid. Ondere landen kunnen hun eigen unie gaan vormen en Europa kan economisch gezien de grenzen open zetten zodat andere landen wel dat voordeel hebben.
Precies, wie dat ooit heeft verzonnen moet tegen de muur.quote:Op zondag 25 april 2004 13:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Daarom moet europa zich beperken tot een economische grootmacht. Een bestuurlijk / culturele eenheid word het toch nooit.
Waar is ie heen danquote:Op zondag 25 april 2004 11:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik mis Dora...
[/echte integratie]quote:Op zondag 25 april 2004 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik mis Dora...
Volgens de geruchten is AELly een maand verbannen, en dus Dora ook. Dat is niet gemeld om geen onrust te veroorzaken.quote:Op zondag 25 april 2004 14:05 schreef RichardQuest het volgende:
Dora![]()
Die is ineens gestopt, zonder reden.
Vanaf 4.45 wordt teruggeschoten.quote:Op zondag 25 april 2004 14:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is AELly een maand verbannen, en dus Dora ook. Dat is niet gemeld om geen onrust te veroorzaken.
Dora komt in de hemel, God houdt wel van cynische humor over godsdiensten.quote:Op zondag 25 april 2004 14:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is AELly een maand verbannen, en dus Dora ook. Dat is niet gemeld om geen onrust te veroorzaken.
[Dora]
De christengod is een varken
[/Dora]
![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 14:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is AELly een maand verbannen, en dus Dora ook.
Onrealistische geromantiseerde nachtmerrie.quote:Op zondag 25 april 2004 00:26 schreef X-Ray het volgende:
[afbeelding]
Onrealistische geromantiseerde nachtmerrie.quote:Op zondag 25 april 2004 16:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Onrealistische geromantiseerde nachtmerrie.
Ik bedoel, Germania, get real.
Wat een schrikbeeld.quote:Op zondag 25 april 2004 00:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[afbeelding]
met dank aan pberends Alle landen behalve wat nu Rusland en Noord-Afrika is.
Je weet bij welk land dat origineel hoorde he?quote:Op zondag 25 april 2004 16:17 schreef Monidique het volgende:
Toch jammer, dat stukje Kalinigrad.
Ja...quote:Op zondag 25 april 2004 16:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Onrealistische geromantiseerde nachtmerrie.
Ik bedoel, Allah, 70 maagden voor ongeletterde moordenaars, get real.
Ja, PolPruisen. Gekoloniseerd door Duitsers in de Middeleeuwen.quote:Op zondag 25 april 2004 16:21 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Je weet bij welk land dat origineel hoorde he?
Pruisen was geen land maar slechts een vorstendom in het Duitse Keizerrijk.quote:Op zondag 25 april 2004 16:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, PolPruisen. Gekoloniseerd door Duitsers in de Middeleeuwen.
Fout.quote:Op zondag 25 april 2004 14:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
[Dora]quote:[Dora]
De christengod is een varken
[/Dora]
![]()
No shit. Toch kan je wel spreken van een land, hoor, het Keizerrijk is nooit zo gecentraliseerd geweest, daarom was het ook niet zo machtig als je zou mogen verwachten van zo'n land. Maar Pruisen, een onbetekenend Duitse landje tot 1700-1800, was volgens mij geen onderdeel van het HRR.quote:Op zondag 25 april 2004 16:31 schreef X-Ray het volgende:
Pruisen was geen land maar slechts een koningrijk in het Duitse Keizerrijk.
Dan heb je dat fout. Pruisen was onderdeel van, maar niet in zijn geheel. Net zoals Nederland onderdeel van was, maar niet in zijn geheel. Limburg bv hoorde wel bij het HRR.quote:Op zondag 25 april 2004 16:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
No shit. Toch kan je wel spreken van een land, hoor, het Keizerrijk is nooit zo gecentraliseerd geweest, daarom was het ook niet zo machtig als je zou mogen verwachten van zo'n land. Maar Pruisen, een onbetekenend Duitse landje tot 1700-1800, was volgens mij geen onderdeel van het HRR.
Later is Pruisen flink vergroot, maar het Pruisen rond het huidige Kalinigrad was geen onderdeel van het HRR.quote:Op zondag 25 april 2004 16:37 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Dan heb je dat fout. Pruisen was onderdeel van, maar niet in zijn geheel. Net zoals Nederland onderdeel van was, maar niet in zijn geheel. Limburg bv hoorde wel bij het HRR.
dus.quote:Op zondag 25 april 2004 16:31 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Pruisen was geen land maar slechts een vorstendom in het Duitse Keizerrijk.
Het was Duits dus. En is nu gekoloniseerd door Russen en Polen.
Het was ook maar een gerucht.quote:Op zondag 25 april 2004 16:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Fout.
Nee ...quote:Op zondag 25 april 2004 16:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het was ook maar een gerucht.
Eh ja? Dus? Feit is dat het al 400 jaar Duits was tot in 1945 de inwoners met geweld, verkrachtingen en genocide weggestuurd werden en het fantistische Sovjet-rijk daar de zegeningen der communisme kwam opleggen.quote:Op zondag 25 april 2004 16:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
Later is Pruisen flink vergroot, maar het Pruisen rond het huidige Kalinigrad was geen onderdeel van het HRR.
De Nederlanden waren tot 1648 ook deel van het HRR.
Op welk onderdeel van mijn post reageer je nu?quote:Op zondag 25 april 2004 16:54 schreef X-Ray het volgende:
Eh ja? Dus?
Ja, dat is een feit, hoewel ik niet weet hoe het er na 1945 aan toe is gegaan. Het is ook een feit dat het aan de Oostzee ligt en dat het heuvelig is, of niet heuvelig desnoods. Ik zie niet in wat dit er mee te maken heeft.quote:Feit is dat het al 400 jaar Duits was tot in 1945 de inwoners met geweld, verkrachtingen en genocide weggestuurd werden en het fantistische Sovjet-rijk daar de zegeningen der communisme kwam opleggen.
Natuurlijk komt dat door de Russen en het Rode gevaar, en niet door Hitler die koppig zijn manschappen de dood injoeg.quote:Op zondag 25 april 2004 16:59 schreef RichardQuest het volgende:
Zielige Duitsers na WOII
Beiden waren monsters.quote:Op zondag 25 april 2004 17:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat door de Russen en het Rode gevaar, en niet door Hitler die koppig zijn manschappen de dood injoeg.
Ik weet het wel. Maar ja, ik weet ook dat Nederland ruim 16.000.000 zielen telt, en Mars de hoogste berg van dit zonnestelsel heeft. Of dat relevant is of niet, dat weet ik niet. Ik weet ook niet of het feit dat een club met 13-0 wint betekent dat die club beter is, dat weet ik niet. Ik vervang tegenwoordig retorische vragen door suffe stellingen, dat weet ik wel.quote:Op zondag 25 april 2004 16:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat is een feit, hoewel ik niet weet hoe het er na 1945 aan toe is gegaan. Het is ook een feit dat het aan de Oostzee ligt en dat het heuvelig is, of niet heuvelig desnoods. Ik zie niet in wat dit er mee te maken heeft.
Zielige Moslims na 11-9 :')quote:Op zondag 25 april 2004 16:59 schreef RichardQuest het volgende:
Zielige Duitsers na WOII :')
7-0.quote:Op zondag 25 april 2004 17:07 schreef X-Ray het volgende:
Ik weet het wel. Maar ja, ik weet ook dat Nederland ruim 16.000.000 zielen telt, en Mars de hoogste berg van dit zonnestelsel heeft. Of dat relevant is of niet, dat weet ik niet. Ik weet ook niet of het feit dat een club met 13-0 wint betekent dat die club beter is, dat weet ik niet.
quote:Ik vervang tegenwoordig retorische vragen door suffe stellingen, dat weet ik wel.
Ik vond de communisten toch erg goed tijdens de WO2, ondanks al het slechte. De echte terreur van de communisten kwamen meer tot uiting daarvoor en daarna.quote:Op zondag 25 april 2004 17:04 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Beiden waren monsters.
Ik erken dat. Vreemd genoeg erkennen genoeg de terreur der Nazis, maar de even zo afschuwelijke terreur der Communisten niet.
Je hebt natuurlijk het geweld van de Russiche communisten, dat was wel vrij wreed, maar de communistische verzetsgroepen waren inderdaad niet te vergelijken met de Sovjettroepen.quote:Op zondag 25 april 2004 17:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vond de communisten toch erg goed tijdens de WO2, ondanks al het slechte. De echte terreur van de communisten kwamen meer tot uiting daarvoor en daarna.
Ben je serieus? Dat klinkt als een holocaust-ontkenning.quote:Op zondag 25 april 2004 17:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vond de communisten toch erg goed tijdens de WO2, ondanks al het slechte. De echte terreur van de communisten kwamen meer tot uiting daarvoor en daarna.
Dat kan ook niet echt want het was geen leger. Het waren mensen die door omstandigheden in het verzet terecht waren gekomen. Ik betwijvel ernstig of de saboteurs wel wisten wat communisme überhaupt inhield.quote:Op zondag 25 april 2004 17:10 schreef Monidique het volgende:
Je hebt natuurlijk het geweld van de Russiche communisten, dat was wel vrij wreed, maar de communistische verzetsgroepen waren inderdaad niet te vergelijken met de Sovjettroepen.
Nee, de communisten hebben tijdens de oorlog geen joden vermoord. De russische holocaust tegen joodse mensen kwam pas na de oorlog.quote:Op zondag 25 april 2004 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ben je serieus? Dat klinkt als een holocaust-ontkenning.
Blaat. De Goelagkampen waren Hitlers voorbeelden.quote:Op zondag 25 april 2004 17:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 april 2004 17:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dat klinkt als een holocaust-ontkenning.
Voor WOII ook al.quote:Op zondag 25 april 2004 17:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, de communisten hebben tijdens de oorlog geen joden vermoord. De russische holocaust tegen joodse mensen kwam pas na de oorlog.
Ah duh.quote:Op zondag 25 april 2004 17:14 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat kan ook niet echt want het was geen leger.
Vast niet.quote:Het waren mensen die door omstandigheden in het verzet terecht waren gekomen. Ik betwijvel ernstig of de saboteurs wel wisten wat communisme überhaupt inhield.
Het ging over jou, Tvlxd.quote:Op zondag 25 april 2004 17:09 schreef Monidique het volgende:
[..], tegenwoordig?
quote:Op zondag 25 april 2004 17:18 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Het ging over jou, Tvlxd.
Er zijn een hoop mensen vermoord in de oorlog door Russen, het had wat holocaust-achtigs.quote:Op zondag 25 april 2004 17:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De Russen zijn uitermate belangrijk geweest voor de beeindiging van de Tweede Oorlog. Naast de VS natuurlijk.
Ik zie niet hoe ik hiermee de holocaust ontken.
Ik geloof dat hun optreden in Katyn en de Baltische staten toch echte terreur was. Niet alleen in Katyn trouwens, in heel Polen. Toen ze Oost - Polen nog bezaten, hebben ze er talloze slaven vandaan gehaald en toen ze weer terug waren gekeerd, gingen ze weer vrolijk verder.quote:Op zondag 25 april 2004 17:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben ook een hoop mensen vermoord.quote:Op zondag 25 april 2004 17:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen vermoord in de oorlog door Russen, het had wat holocaust-achtigs.![]()
Ik heb niet zoveel kennis van die historie, maar ik neem aan dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 25 april 2004 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik geloof dat hun optreden in Katyn en de Baltische staten toch echte terreur was. Niet alleen in Katyn trouwens, in heel Polen. Toen ze Oost - Polen nog bezaten, hebben ze er talloze slaven vandaan gehaald en toen ze weer terug waren gekeerd, gingen ze weer vrolijk verder.
Ja, de Vietnamezen ook.quote:Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef operator82 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben ook een hoop mensen vermoord.
Ja, de Zionisten!quote:Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef operator82 het volgende:
[..]
Shit happensquote:Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef operator82 het volgende:
Of gedood?quote:Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef operator82 het volgende:
[..]
Mom's apple pie ?quote:Op zondag 25 april 2004 18:16 schreef Monidique het volgende:
Should I fly when people die eating applepie?
Het is bij mij een doelbewust en goed ingecalculeerde bezigheid, waar ik dan ook altijd volledige verantwoordelijkheid voor neem. Na afloop de wc doortrekken is dan ook noodzakelijk, maar zelfs eventueel schoonmaken hoort bij die verantwoordelijkheid. Niet overal ter wereld hebben ze een goed automatischreinigingssysteem.quote:Op zondag 25 april 2004 18:13 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Shit happens
Ach, de Baltische inwoners verwelkomden de Duitsers met bloemen. Omdat de Sovjets zo 'gelijkwaardig ingestemd' waren.quote:Op zondag 25 april 2004 18:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel kennis van die historie, maar ik neem aan dat je gelijk hebt.
Dit is zo zinloos dat geld errin pompen.quote:Van Ardenne: meer geld voor onwikkelingsonderwijs 25-04-2004
Minister Agnes van Ardenne van Ontwikkelingssamenwerking heeft zondag in Washington rijke landen opgeroepen meer geld te steken in onderwijs in de derde wereld. Er is meer inzet nodig om de doelstelling van de Verenigde Naties te halen dat alle kinderen ter wereld in 2015 naar school gaan. Dat zei Van Ardenne tijdens de voorjaarsvergadering van het Development Committee van de Wereldbank.
Alleen Nederland maakt 15 procent van het ontwikkelingsbudget over aan onderwijsprojecten in ontwikkelingslanden. De door de VN geformuleerde doelstelling kan volgens de minister niet gehaald worden, als Nederland de enige blijft die er zoveel prioriteit aan geeft. Dat zegt haar woordvoerster Judith Maas zondag vanuit Washington.
Van Ardenne heeft zondag ook een certificaat en een T-shirt van de zanger Bono van de groep U2 in ontvangst genomen. Het certificaat van de non-gouvernementele organisatie Data, waar Bono vertegenwoordiger van is, prijst de inzet van landen die relatief veel aan armoedebestrijding doen. Denemarken, Luxemburg, Noorwegen, Zweden en Nederland zijn de enige landen ter wereld die de internationale afspraken nakomen om 0,7 procent van het bruto nationaal product aan ontwikkelingshulp te besteden.
De hele VN is zinloos. Dat Ardenne dat niet inziet, dat is pas treurig.quote:Op zondag 25 april 2004 19:28 schreef Silmarwen het volgende:
Dit is zo zinloos dat geld errin pompen.Niet dat ik dus vind dat die mensen ana hun lot moetenw orden oevrgelaten maar scheld die landen huns chuld eerst kwijt ga er naar toe met mensen maar simpelweg geld geven helpt voor geen meter.
De VN is zeker niet zinloos. Het verschaft een breed platform, het verplicht leden af en toe dingen, het verstrekt noodhulp en coördinatie.quote:Op zondag 25 april 2004 19:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De hele VN is zinloos. Dat Ardenne dat niet inziet, dat is pas treurig.
De kwestie rond Irak en Cyprus heeft weer pijnlijk aangetoont dat de VN niets meer of minder dan een pratende voedsel verdeel club. Totaal niet berust voor haar taak.quote:Op zondag 25 april 2004 19:43 schreef Monidique het volgende:
De VN is zeker niet zinloos. Het verschaft een breed platform, het verplicht leden af en toe dingen, het verstrekt noodhulp en coördinatie.
Wat stel je dan voor? VN afschaffenquote:Op zondag 25 april 2004 19:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De kwestie rond Irak en Cyprus heeft weer pijnlijk aangetoont dat de VN niets meer of minder dan een pratende voedsel verdeel club. Totaal niet berust voor haar taak.
Je haalt nu twee negatieve voorbeelden aan, maar dat zegt niet dat de VN zinloos is.quote:Op zondag 25 april 2004 19:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
De kwestie rond Irak en Cyprus heeft weer pijnlijk aangetoont dat de VN niets meer of minder dan een pratende voedsel verdeel club. Totaal niet berust voor haar taak.
Die van Idols.quote:Op zondag 25 april 2004 19:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welke van de twee?
In de huidige vorm handhaven van de VN heeft ook weinig zin.quote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef Tuana het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? VN afschaffen
Noem eens een geslaagt voorbeeld van een VN onderneming dan.quote:Op zondag 25 april 2004 19:46 schreef Monidique het volgende:
Je haalt nu twee negatieve voorbeelden aan, maar dat zegt niet dat de VN zinloos is.
Jawel. De huidige vorm heeft zin. Er is zo een platform, er is zo prestige en internationale druk, er is coördinatie, er is legitimatie.quote:Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In de huidige vorm handhaven van de VN heeft ook weinig zin.
In welke vorm zou de VN dan volgens jou wel zin hebben?quote:Op zondag 25 april 2004 19:47 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In de huidige vorm handhaven van de VN heeft ook weinig zin.
Oost-Timor, Joegoslavië, Irak '91, en vele andere conflicten waar het een bemiddelende rol heeft gehad.quote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Noem eens een geslaagt voorbeeld van een VN onderneming dan.
Linkse mensen meer literair onderwijs geven.quote:Op zondag 25 april 2004 19:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Noem eens een geslaagt voorbeeld van een VN onderneming dan.
Ze hebben heel veel goede projecten in veel landen.quote:Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oost-Timor, Joegoslavië, Irak '91, en vele andere conflicten waar het een bemiddelende rol heeft gehad.
Maar vergeet niet: De VN doet ook andere dingen dan oorlogje voeren.
De VN heeft in zijn huidige vorm, die nog uit de koude oorlog stamt, vrij weinig conctreets gedaan m.b.t. haar doelstellingen. Wel zijn er sinds de val van de Sovjet Unie meer resoluties aangenomen, maar concreet heeft het -behalve geldverspilling- niets opgeleverd. Zie onder meer de signatuur van pberends. Men heeft bij de VN ook nog steeds niet door dat globalisering en vrije markt op ten duur tot meer welvaart zal leiden.quote:Op zondag 25 april 2004 19:49 schreef Monidique het volgende:
Jawel. De huidige vorm heeft zin. Er is zo een platform, er is zo prestige en internationale druk, er is coördinatie, er is legitimatie.
Uiteraard kunnen er dingen verbeterd worden, maar het is gewoon onwaar om te stellen dat de VN nutteloos is.
Niet alleen heb ik een grote stapel aanbevelingen waar ik nog topic over ga schrijven, de meest in het oog springende verbetering is het opheffen van het vetorecht.quote:Op zondag 25 april 2004 19:49 schreef Tuana het volgende:
In welke vorm zou de VN dan volgens jou wel zin hebben?
Bam! Goed punt.quote:Op zondag 25 april 2004 19:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Niet alleen heb ik een grote stapel aanbevelingen waar ik nog topic over ga schrijven, de meest in het oog springende verbetering is het opheffen van het vetorecht.
Goed punt, maar zeer onrealistisch. De grote landen zullen zich nooit laten beteugelen door de VN.quote:Op zondag 25 april 2004 19:59 schreef Ype het volgende:
[..]
Bam! Goed punt.
quote:Op zondag 25 april 2004 20:02 schreef Silmarwen het volgende:
De grote landen zeiken altijd. Daarom mag dat veto recht dus meteen weg. Strijden voor gelijkheid met een veto recht is als fighting 4 peace and fucking 4 virginity
* Silmarwen slaps Xeus around with a big somethingquote:Op zondag 25 april 2004 20:06 schreef Xeus het volgende:
[..]
Ja dag, als het veto recht wordt opgeheven bestaat Israel volgend jaar niet meer.quote:Op zondag 25 april 2004 20:02 schreef Silmarwen het volgende:
De grote landen zeiken altijd. Daarom mag dat veto recht dus meteen weg. Strijden voor gelijkheid met een veto recht is als fighting 4 peace and fucking 4 virginity
Lameraduh, jij speelt wel eens picionary op internet?quote:Op zondag 25 april 2004 20:07 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Silmarwen slaps Xeus around with a big something
uhm nee...quote:Op zondag 25 april 2004 20:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Lameraduh, jij speelt wel eens picionary op internet?
Aaaaaaaaaaaaargh! Kutding.
Daar zit wel eem goed punt in ja... hmmquote:Op zondag 25 april 2004 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja dag, als het veto recht wordt opgeheven bestaat Israel volgend jaar niet meer.
Oh, okay.quote:Op zondag 25 april 2004 20:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
uhm nee...
Ik raakte al lichtelijk in paniekquote:Op zondag 25 april 2004 20:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Oh, okay.
Dat kutding was niet tegen jou btw.
Ah, je maakt de vergelijking. Je vindt dus dat de moslims na 11-9 als beesten behandeld worden.quote:Op zondag 25 april 2004 17:07 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Zielige Moslims na 11-9
Het was tegen dat fenomeen rode lettertjes plaatsen wat ge-quote iets heel irritants oplevert.quote:Op zondag 25 april 2004 20:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik raakte al lichtelijk in paniek
quote:Programma:
Tegenlicht
Zender:
Nederland 3
Tijdstip:
25-4-2004
20:55-21:50
Omroep:
VPRO
Genre:
Documentaire
Kenmerken:
Teletekst ondertiteld
Engelse (GB) documentaire van Darren Conway. Hij staat bovenaan de lijst van meest gezochte terroristen: Osama Bin Laden. Maar wie is eigenlijk deze schuwe, fragiele man? In deze aflevering een ontmoeting met mensen die hem persoonlijk kennen. Mensen die met hem gewerkt en geleefd hebben.Deze documentaire toont een gedetaileerd profiel van 's werelds meest mysterieuze persoon, verteld door mensen die Bin Laden persoonlijk hebben ontmoet. Vanaf zijn vroege jeugd in Saoedi-Arabië, zijn strijd met de Sovjet-Unie en de gebeurtenissen die leidden tot de aanslagen van 11/9. Essam Deraz vocht aan de zijde van Osama Bin Laden in Afghanistan en beschrijft Bin Ladens transformatie als zoon van een rijke zakenman tot een geharde strijdlustige persoon. Jamal Kashoggi, een voormalige vriend van Bin laden, vertelt over Osama's groeiende besef van vervreemding in zijn eigen land en de woede als hij uiteindelijk zijn land verlaat in 1991. Robert Fisk, de eerste westerse journalist die Osama heeft ontmoet, geeft een buitengewoon inzicht in de man die hem voor de bewuste aanslag van 11/9 toevertrouwde, dat hij van plan was 'Amerika in een schaduw van zichzelf te veranderen'
Titel aflevering:
Een ontmoeting met Osama Bin Laden
Website:
www.tegenlicht.vpro.nl
quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, je maakt de vergelijking. Je vindt dus dat de moslims na 11-9 als beesten behandeld worden.
Je maakt zelf de vergelijking....
Inderdaad, de VN is een aanwinst voor de wereld. Denk ook aan onze eigen Nieuwe-Guineakwestie...quote:Op zondag 25 april 2004 19:50 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oost-Timor, Joegoslavië, Irak '91, en vele andere conflicten waar het een bemiddelende rol heeft gehad.
Maar vergeet niet: De VN doet ook andere dingen dan oorlogje voeren.
Kut! Sidekick, verwijder mijn post! snel!quote:Op zondag 25 april 2004 20:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Niet 'de vergelijking'.
Doe het niet Richard.
Niet dat.
Done.quote:Op zondag 25 april 2004 20:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kut! Sidekick, verwijder mijn post! snel!
Idd. De krachtdadige veroordelingen en daaropvolgende acties van Kofi en zijn VN zijn befaamd. Zie Sudan.quote:Op zondag 25 april 2004 20:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zo zal het in Nederland haast onmogelijk worden om mensenrechtenschendingen als de doodstraf, of oorlogsmisdaden te plegen
En ze laten zich ook niet door schurken wegjagen. Zie 1967.quote:Op zondag 25 april 2004 20:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Idd. De krachtdadige veroordelingen en daaropvolgende acties van Kofi en zijn VN zijn befaamd. Zie Sudan.
quote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Matig.
http://www.cu2.nl/browse.php?id=358911
quote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Matig.
En de voorraad schedels in Rwanda.quote:Op zondag 25 april 2004 20:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Idd. De krachtdadige veroordelingen en daaropvolgende acties van Kofi en zijn VN zijn befaamd. Zie Sudan.
Zie Eritreaquote:Op zondag 25 april 2004 20:42 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Idd. Het Amerikaanse leger maakt er miljoenen koud, miljoenen moslimsvrouwen worden verkracht door de beesten der USA-Army-gruppe en Irak is gedwongen 33% van zijn grondgebied af te staan aan Iran, Koeweit en SA. De aanwezige tientallen miljoenen Irakis krijgen 10 minuten om al hun bezittingen achter te laten en te vertrekken. Minimaal 3 miljoen vrouwen en kinderen overleven de 500 km lange voetreis door oorlogsgebied niet.quote:Op zondag 25 april 2004 20:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, je maakt de vergelijking. Je vindt dus dat de moslims na 11-9 als beesten behandeld worden.
Je maakt zelf de vergelijking....
Ah, waar de VS 90% vd troepenmacht leverde?quote:Op zondag 25 april 2004 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zie Eritrea
Ja, dat had ik al begrepen uit je eerdere vergelijkingquote:Op zondag 25 april 2004 20:45 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Idd. Het Amerikaanse leger maakt er miljoenen koud, miljoenen moslimsvrouwen worden verkracht door de beesten der USA-Army-gruppe en Irak is gedwongen 33% van zijn grondgebied af te staan aan Iran, Koeweit en SA. De aanwezige tientallen miljoenen Irakis krijgen 10 minuten om al hun bezittingen achter te laten en te vertrekken. Minimaal 3 miljoen vrouwen en kinderen overleven de 500 km lange voetreis door oorlogsgebied niet.
Nee hoor, de VN leverde 100% van de troepenmachtquote:Op zondag 25 april 2004 20:46 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ah, waar de VS 90% vd troepenmacht leverde?
Het over boeddha hebben in zo'n profiel is zo tekenend voor geen idee hebben.quote:Op zondag 25 april 2004 20:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Matig.
Ach, kankerjood moet kunnen. Vraag het de hoofdstedelijke PvdA maar.quote:Op zondag 25 april 2004 20:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al begrepen uit je eerdere vergelijking
quote:Op zondag 25 april 2004 20:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nee hoor, de VN leverde 100% van de troepenmacht
Hij is voor straf terstond opgeheven.quote:Op zondag 25 april 2004 20:47 schreef Ype het volgende:
[..]
Het over boeddha hebben in zo'n profiel is zo tekenend voor geen idee hebben.
Een beetje respect voor het leven graag.quote:Op zondag 25 april 2004 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, sterf
quote:Op zondag 25 april 2004 20:48 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach, kankerjood moet kunnen. Vraag het de hoofdstedelijke PvdA maar.
Gelukkig gaat deze vrome moslim niet naar de hoeren en snuift geen lijntje.
De kankerjood die zijn dealer en pooier is kan er alleen om huilen he....
quote:Op zondag 25 april 2004 20:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is voor straf terstond opgeheven.
Tsja, het heeft voor de VS blijkbaar zin gehad om het via de VN te doen....hartstikke nuttig dusquote:Op zondag 25 april 2004 20:48 schreef X-Ray het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja! Dat is zo!.
He geitenneuker, nog gegeit man kankerjodige hond?quote:Op zondag 25 april 2004 20:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Hoevaak heb ik "geitenneukers" gelezen
Ontwijkend gedrag, X-Ray, ontwijkend gedragquote:Op zondag 25 april 2004 20:48 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ach, kankerjood moet kunnen. Vraag het de hoofdstedelijke PvdA maar.
Gelukkig gaat deze vrome moslim niet naar de hoeren en snuift geen lijntje.
De kankerjood die zijn dealer en pooier is kan er alleen om huilen he....
Ach hou je bek man, uit de moslimdarm gerukte kankertyfushomofiele penetratiejood.quote:Op zondag 25 april 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
hoer
Hoe moet ik nu weten welke SMS-jes jij krijgt ?quote:Op zondag 25 april 2004 20:51 schreef RichardQuest het volgende:
En vergoeielijkt door politici? Ik ben erg benieuwd wie dat dat heeft gedaan. Kom, deel je kennis met ons.quote:Op zondag 25 april 2004 20:51 schreef RichardQuest het volgende:
He, maar kankermoslimpje van me, mis jij Robert_Jensen ook zo erg?quote:Op zondag 25 april 2004 20:52 schreef Ype het volgende:
[..]
He geitenneuker, nog gegeit man kankerjodige hond?
Homo.
Full Metal Jacket.quote:Op zondag 25 april 2004 20:53 schreef RichardQuest het volgende:
Iemand downloadtips voor een film? Ik heb er vandaag al 3 gezien
Er heeft nog nooit iemand wat over gezegd. Allemaal dus.quote:Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef X-Ray het volgende:
[..]
En vergoeielijkt door politici? Ik ben erg benieuwd wie dat dat heeft gedaan. Kom, deel je kennis met ons.
quote:Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach hou je bek man, uit de moslimdarm gerukte kankertyfushomofiele penetratiejood.
Jaja, Eskimo pussy is mighty cold. Die heb ik al honderden keren gezien.quote:Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Full Metal Jacket.
Once Upon a Time in America.quote:Op zondag 25 april 2004 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaja, Eskimo pussy is mighty cold. Die heb ik al honderden keren gezien.
Hitler-Rise of evil.quote:Op zondag 25 april 2004 20:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jaja, Eskimo pussy is mighty cold. Die heb ik al honderden keren gezien.
Uit het leger.quote:Op zondag 25 april 2004 20:55 schreef X-Ray het volgende:
Hey RQ. Waar haalde de VN die troepen vandaan eigenlijk?
Ach, tyfuschristen, wat zal ik zeggen?quote:Op zondag 25 april 2004 20:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
He, maar kankermoslimpje van me, mis jij Robert_Jensen ook zo erg?
Uit het VN-leger?quote:Op zondag 25 april 2004 20:57 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Uit het leger.
Je bent een inhiberend stukje kwab man.quote:
Is dat een film?quote:Op zondag 25 april 2004 20:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Once Upon a Time in America.
The magic word is: cloningquote:Op zondag 25 april 2004 20:55 schreef X-Ray het volgende:
Hey RQ. Waar haalde de VN die troepen vandaan eigenlijk?
Dat is de beste De Niro-film. Pummel.quote:Op zondag 25 april 2004 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat een film?
Anyway: Hidalgo.TS-DyNAMO.rar
Jij bent meer een inhiberend stukje temporaalkwab, epileptiechristendemocratische mongolide schurfthoop van me.quote:Op zondag 25 april 2004 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
He, dat ben ik.
Eat shit, X-Ray. http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Vredesmissies/toekomst.htmlquote:De toptien van hoeders van de wereldvrede telt geen grootmachten, wel ontwikkelingslanden, met soms antiquarische strijdkrachten: India, Nigeria, Jordanië, Bangladesh, Ghana, Australië, Pakistan, Kenya, Polen en Nepal. Wie de deelnemers aan de huidige vijftien VN-vredesmissies langsloopt, ziet dat zelfs de Fiji-eilanden, met een bijdrage van 849 troepen, niet onderdoen voor supermacht Amerika, dat 872 VN-manschappen levert.
Die volgens jou de rust hebben hersteld in Eritrea/Ethiopie.quote:Op zondag 25 april 2004 20:59 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Over welke troepen heb je het nou?
quote:Op zondag 25 april 2004 20:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
The magic word is: cloning
En jij was student?quote:Op zondag 25 april 2004 21:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mooie worden
Dit is geen Nederlands, rabiate apenmasturberende jihadgroningse rattenhond.quote:Op zondag 25 april 2004 21:01 schreef Ype het volgende:
[..]
Jij bent meer een inhiberend stukje temporaalkwab,
De NS aangezien er 12 jaar vertraging was in Irak.quote:Op zondag 25 april 2004 21:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
En jij was student?
Laat trouwens eens zien wie AL het transport regelt.
quote:Op zondag 25 april 2004 21:03 schreef X-Ray het volgende:
[..]
En jij was student?
Geen idee over, jij wel? En meteen je bron?quote:Laat trouwens eens zien wie AL het transport regelt.
Ach, wat heet Nederlands, zwerend puistenkoppig lepralijdend semi-afgestorven gezwel?quote:Op zondag 25 april 2004 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit is geen Nederlands, rabiate apenmasturberende jihadgroningse rattenhond.
Woorden is met dubbel O.quote:Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Dus?
De VS.quote:Geen idee over, jij wel? En meteen je bron?
Doordat Frankrijk bij de vorige golfoorlog bij de VN er op aan had gedrongen om niet heel Irak te bevrijden.quote:Op zondag 25 april 2004 21:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De NS aangezien er 12 jaar vertraging was in Irak.
Wat ik bepaal, voor schoten van veilinghandelaren beschikbaar faalbeest met wegens bedplassen mislukte ontgroening in Greenpeaceluier.quote:Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach, wat heet Nederlands, zwerend puistenkoppig lepralijdend semi-afgestorven gezwel?
quote:Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Woorden is met dubbel O.
[..]
De VS.
www.nato.com
A-oh.quote:Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
Even snel volrausen dit HIV-topic, want ik weet een goede titel voor de volgende.
Ik bereid me al voor op een anticlimaxquote:Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
Even snel volrausen dit HIV-topic, want ik weet een goede titel voor de volgende.
Verbieden, net zoals CCCP-shirtjes!quote:Op zondag 25 april 2004 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Greenpeaceluier.
Raus dan voorlopig even op, Duracelldildo.quote:Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
quote:Op zondag 25 april 2004 21:06 schreef Xeus het volgende:
[..]
Doordat Frankrijk bij de vorige golfoorlog bij de VN er op aan had gedrongen om niet heel Irak te bevrijden.
Dat zeg ik nergens.quote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Sinds wanneer trekt de VS zich iets aan van de mening van de Fransen? Geef maar een bron.
Dat was puur voor de lol. Spoorknor.quote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef Sidekick het volgende:
Dat notes zetten is echt leuk, verzin nog eens wat scheldwoorden.
Vergeetachtig? Je zegt dat de VS zich belemmerd voelden door de mening van de Fransen. Bron?quote:Op zondag 25 april 2004 21:10 schreef Xeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens.
Ik zou toch zweren dat Nederlands opzich een vastgesteld begrip is, van rechts komende naar smurfenkutriekende door allochtonen in de kont geneukte voor dood doorgaande lijkenpikker.quote:Op zondag 25 april 2004 21:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat ik bepaal, voor schoten van veilinghandelaren beschikbaar faalbeest met wegens bedplassen mislukte ontgroening in Greenpeaceluier.
Even wat slagroom opwekken....quote:Op zondag 25 april 2004 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was puur voor de lol. Spoorknor.
[afbeelding]
Dat toont aan dat je bij je kopkaaseetorgies je insignificante hersens te vaak aan olifantenzakken hebt gestoten, van de Keilweg afgeblazen Mickey Mouse condoom.quote:Op zondag 25 april 2004 21:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat Nederlands opzich een vastgesteld begrip is, van rechts komende naar smurfenkutriekende door allochtonen in de kont geneukte voor dood doorgaande lijkenpikker.
Nog altjd het leukste meisje van de Tweede Kamer.quote:Op zondag 25 april 2004 21:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Even wat slagroom opwekken....
Je moeder ook, zo'n twee decennia terug.quote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik bereid me al voor op een anticlimax
Mwa, ze is vorig jaar waarschijnlijk wat "ruimer" geworden.quote:Op zondag 25 april 2004 21:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nog altjd het leukste meisje van de Tweede Kamer.
Toen ik je moeder in haar kont neukte, zei ze dat ze moest poepen.quote:Op zondag 25 april 2004 21:09 schreef Sidekick het volgende:
Dat notes zetten is echt leuk, verzin nog eens wat scheldwoorden.
Inderdaad, ze zei nog tegen mij: "pas op, over 20 jaar zal Ype een slowchattopic openen met een bar slechte titel"quote:Op zondag 25 april 2004 21:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Je moeder ook, zo'n twee decennia terug.
Je bent nog onwetender dan ik dacht. De VN klopt steenvast bij de NAVO aan voor troepen wat in de praktijk neerkomt op 100% Amerikaanse transportmiddelen, 60% Amerikaanse troepen, 30% Duitse, 10% Britse, 5% Franse en de overige 5% NL, Pakistan etc.quote:Op zondag 25 april 2004 21:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je geeft me de site van de NAVO. Sinds wanneer regelt de NAVO missies voor de VN![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 21:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Toen ik je moeder in haar kont neukte, zei ze dat ze moest poepen.
Best een afknapper.
Homo.quote:Op zondag 25 april 2004 21:17 schreef Ype het volgende:
[..]
Toen ik je moeder in haar kont neukte, zei ze dat ze moest poepen.
Best een afknapper.
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op zondag 25 april 2004 21:15 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat toont aan dat je bij je kopkaaseetorgies je insignificante hersens te vaak aan olifantenzakken hebt gestoten, van de Keilweg afgeblazen Mickey Mouse condoom.
Ahhhh!!! De anti-christ!quote:Op zondag 25 april 2004 21:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat was puur voor de lol. Spoorknor.
[afbeelding]
Jammer dat jouw neuronen toendertijd nog niet in staat waren tot opslag van herinneringen.quote:Op zondag 25 april 2004 21:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zei nog tegen mij: "pas op, over 20 jaar zal Ype een slowchattopic openen met een bar slechte titel"
En nog een allochtone ook.quote:Op zondag 25 april 2004 21:19 schreef X-Ray het volgende:
Ahhhh!!! De anti-christ!
Dat van die 60% Amerikaanse troepen is feitelijk onjuist: "Wie de deelnemers aan de huidige vijftien VN-vredesmissies langsloopt, ziet dat zelfs de Fiji-eilanden, met een bijdrage van 849 troepen, niet onderdoen voor supermacht Amerika, dat 872 VN-manschappen levert."quote:Op zondag 25 april 2004 21:17 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Je bent nog onwetender dan ik dacht. De VN klopt steenvast bij de NAVO aan voor troepen wat in de praktijk neerkomt op 100% Amerikaanse transportmiddelen, 60% Amerikaanse troepen, 30% Duitse, 10% Britse, 5% Franse en de overige 5% NL, Pakistan etc.
Hell, de VN en de EU konden niet eens troepen naar Bosnie krijgen. Over land![]()
Jij hebt gestudeerd?quote:steenvast
Met kroost. Net als Godzilla.quote:Op zondag 25 april 2004 21:19 schreef X-Ray het volgende:
[..]
Ahhhh!!! De anti-christ!
Als de dag van gisteren, Ypequote:Op zondag 25 april 2004 21:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Jammer dat jouw neuronen toendertijd nog niet in staat waren tot opslag van herinneringen.
Niet veel anders dan nu dus.
Ja, en daarna gaan ze het over elkaar uitpissen en schijten. Details over twee weken in De Volkskrant. Let vooral op de flessen Brouwmeester.quote:Op zondag 25 april 2004 21:21 schreef Ype het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds kan reageren, dus de FA's zitten zeker dronken op een terras?
Gegoochel met cijfers, en zelfs knippen wat er 2 zinnen onder staat:quote:Op zondag 25 april 2004 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat van die 60% Amerikaanse troepen is feitelijk onjuist: "Wie de deelnemers aan de huidige vijftien VN-vredesmissies langsloopt, ziet dat zelfs de Fiji-eilanden, met een bijdrage van 849 troepen, niet onderdoen voor supermacht Amerika, dat 872 VN-manschappen levert."
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Vredesmissies/toekomst.html
En voor de andere cijfers wil ik een bron. Een duidelijke bron, waarin dit letterlijk staat.
[..]
Jij hebt gestudeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |