En verder.quote:Hoorde net een stukje klasiek in de nieuwe reclame van het wereld natuurfonds kwam bekend voor. Wie weet hoe het heet?
Dat is "Blue eyes" van Elton John, maar ik weet niet 100% zeker of Elton John de versie in de reclame zingt.quote:wie weet hoe het nummer heet uit de reclame van ralph lauren, luchtje ralph (die met dat blauwe flesje)...??
1e pianoconcert Chopin, 2e deel: 'Romance'quote:Hoorde net een stukje klasiek in de nieuwe reclame van het wereld natuurfonds kwam bekend voor. Wie weet hoe het heet?
Outkast- Hey ya !quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:24 schreef Fatal_Error het volgende:
Dan maar eens hier proberen.....
Weet iemand hoe het nummer heet dat bij de ADSL reclame van KPN gespeeld wordt ???
THNX !!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Outkast- Hey ya !
Volgens mij is dat DJ Bobo - Everybody.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef devil-j het volgende:
Iemand die weet welke nummer in dit filmpje te horen is? http://www.angelfire.com/(...)I
Booming Support - Rode Schoentjes (1992) is 2-tonig maar heeft wel gesproken tekst.quote:Op zondag 25 april 2004 14:16 schreef Kosmo het volgende:
... een remix is van iets dat de dansende schoentjes heet. ...
Valt echt heel weinig van te maken, het doet me in de verte aan Goldfrapp denken, maar ik kan geen track van ze vinden die er op lijkt.quote:Op zondag 25 april 2004 10:25 schreef veldmuis het volgende:
Nog een keertje hier, hoop dat iemand me kan helpen.
Het nummer is afgelopen donderdag dus bij schiphol airport op tv geweest als achtergrondmuziek.
Hoop dat het duidelijk genoeg is om te kunnen horen wat het is .
download mp3tje (40kb)
Als je de oude topics leest, zie je daar:quote:Op zondag 25 april 2004 18:07 schreef trith het volgende:
Ik zoek het volgende nummertje, het is een dance nummer geloof ik en het gaat ongeveer zo:
i just can't get enough, ff stil en daarna like a sexmachine
en dan veel trommels ofzo
Wie o wie weet het bedankt!
666 - The 6th (Sixth) Gate?quote:Op zondag 25 april 2004 20:38 schreef ZzzZzzZzz het volgende:
Ik zoek een nummer dat ze veel draaien @ Discotheek
Gaat zo van...
Gate 1.......
Gate 2.......
En het is niet The Sixth Gate van D-Devils...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |