Barclay James Harvest - Turn The Tide??quote:Op woensdag 14 april 2004 14:00 schreef Twisted.Nerve het volgende:
ik zoek ook een liedje
volgens mij heet het: Today is the beginning
of zoiets maar als ik daarmee op internet zoek voor lyrics of verdere info vind ik niets...
ook als ik op lyrics zoek die ik ongeveer ken vind ik niets....
lyrics:
today is the beginning of the rest of our lives
life is brighter on the other side, turn the tide and the world will be new
zoiets ongeveer....
Volgens mij is het al een oud liedje, maar we hebben het ooit een keer gezongen met ons koor... :S
Gebruiken die nou nog steeds Seven Nation Army van de White Stripes, of intussen al wat nieuws?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:33 schreef Degryse het volgende:
ik zocht de titel van het theme liedje van "de trip" op mtv...die zou heel bekend zijn
alvast bedankt voor de repliek
Dat is hem niet, (das een heel album toch... staat er iig niet bij :S)quote:Op woensdag 14 april 2004 14:19 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Barclay James Harvest - Turn The Tide??
Dat is de nieuwe Armand Van Helden, weet alleen niet precies hoe 'ie heetquote:Op woensdag 14 april 2004 16:19 schreef Boeman het volgende:
Ken je die clip van een vrouwtje die mannetjes ontvangt en ze dan op hun bips slaat op de maat van de muziek. Ik ben er al de hele dag naar opzoek, maar ik weet nog steeds niet wie de artiest was en hoe het nummer heette.
Het was Trance volgens mij
Eric Clapton - Forever man [1985]quote:Op woensdag 14 april 2004 17:33 schreef postman het volgende:
ik zoek een nummer wat af en toe op arrow / veronica voorbij komt, tis ook in die styl dus.
lyrics :
how many times. (?) .. (herhaalt een paar keer)
en 't refrein is iets met 'little man' ofzo
door een zanger uitgevoerd.
help
hulde. de stem kwam me idd wat bekend voor.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:23 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Eric Clapton - Forever man [1985]
Ruffneck - everybody wants to be somebodyquote:Ook wel eens liedje in je kop maar je weet de titel of auteur niet? ja p'sies! nu ken ik de lyrics amper dus word ook nog lastig.
T'is als ;t goed is liedje van de jarig 80( of being 90)
(tussen *'s is klinkt als)
dit speelt me rond:
No/body.. no/body. everybody wants somebody.. (x2)
dan iets met refrein:
ah ah ih ih *it's some check* (aantal keer)
Somebody here somebody there its a body....
mja als iemand een flauw gevoel heeft plant 't maar gewoon.. ik kijk wel of 't diegene is.
Tnx!
Ruffneck & Yavahn - Everybody be somebody [1995]quote:Op woensdag 14 april 2004 18:46 schreef releaze het volgende:
[..]
Ruffneck - everybody wants to be somebody
edit: eh wacht, nee..
in dit liedje zingen ze "everybody wants to be somebody"
Is dat niet iets van Das Pop?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:52 schreef AirbagGeneration het volgende:
Ik zoek de titel oid van dat liedje uit 2001 of 2000 met in die clip die twee zoenende monden want meer zag je niet. Hoe heeeeet dat nummer
Als dat "iets" iets van Das Pop is.....dit zijn hun uitgebrachte singles:quote:Op woensdag 14 april 2004 18:55 schreef vaag-persoon het volgende:
[..]
Is dat niet iets van Das Pop?
Weet iemand hoe die heet?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe Armand Van Helden, weet alleen niet precies hoe 'ie heet
Niet zo zeer fans in dit geval...vaag-persoon.....eerder kennis van zakenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:04 schreef vaag-persoon het volgende:
Hehe. en ze hebben nog fans ook. Hoe decadent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |