haiquote:Op zaterdag 24 april 2004 02:38 schreef nlw het volgende:
alright then
hoi sum
tja als je 150 man oid killed..quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:38 schreef DaFan het volgende:
Nieuwste gerucht:
De registratie gaat weer open binnen een aantal dagen!
Hoi Summie![]()
Tja...maar er is nu ook al 30% van de users dood he...quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:39 schreef nlw het volgende:
[..]
tja als je 150 man oid killed..
idd jaquote:Op zaterdag 24 april 2004 02:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tja...maar er is nu ook al 30% van de users dood he...
Maarja wordt de server wel weer vet traag. Superkut.
Een ticket geopend door ....quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:31 schreef nlw het volgende:
dat baseer je op?
Hmmz ik zit te twijfelen of ik me weer ga registeren.quote:Op zaterdag 24 april 2004 02:38 schreef DaFan het volgende:
Nieuwste gerucht:
De registratie gaat weer open binnen een aantal dagen!
Hoi Summie![]()
Gewoon doen ook al is het voor de geruchten..quote:Op zaterdag 24 april 2004 03:48 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Hmmz ik zit te twijfelen of ik me weer ga registeren.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 10:50 schreef DaFan het volgende:
Nou liever gaan ze ff niet resetten. Heb net de BlackJack weer terug
Omerta 3 komt waarschijnlijk ergens in Augustus!
En trouwens, nu is het al 2.7 ofzo, het is echt veel verbeterd de afgelopen maand.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:11 schreef Patron het volgende:
Ben dood![]()
thanks for the time I was given as a blood![]()
Ha dat schijntje valt me niet eens opquote:Op zondag 25 april 2004 18:34 schreef Pluym het volgende:
DaFan je word bedankt, vanavond 954.000 verloren bij je blackjack
Nu nog eens 314.000 verloren, heb nu nog maar 150 dollarquote:Op zondag 25 april 2004 21:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ha dat schijntje valt me niet eens op
Geen probleem verder mee hoor
Wat is jouw ingame naam?
Helemaal niks aan het handje.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:37 schreef Jan-jaap het volgende:
ligt de IRC Barafranca Server er weer uit![]()
Met 60k kogels kom je een eind.quote:Op donderdag 29 april 2004 11:37 schreef _Arthur het volgende:
Maar was je Don dan niet erg makkelijk af te maken?
Hehe vaffanculo had bonje met messina.quote:Op maandag 3 mei 2004 11:44 schreef SimtekF1 het volgende:
Mooi dat Messina dood is, maar met wie had Vaffanculo bonje dan?
Ook niet de webchat?quote:Op maandag 3 mei 2004 13:56 schreef Wendigo het volgende:
hmm zit op school, en kan fucking irc niet op :/
Neequote:Op maandag 3 mei 2004 13:59 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ook niet de webchat?
edit: volgens mij slaat dit nergens meer op, mogren zal ik nuchter reageren,quote:Op maandag 3 mei 2004 16:15 schreef White__Tiger het volgende:
Das idd fuck heb ik ook, kan ik niet chatten en ook geen OC's regelen wel klote.
Voor de webchat moet je betalen en mIRC werkt meestal niet is geblokkeerd op school.
De killer van Gabez stond voor een mooi bedrag op de hitlist, ode van vrienden van Gabez aan Gabez.
R.I.P. Vaffanculo
Speel je nog welquote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:25 schreef Delnoy het volgende:
jezus is iedereen soms dood of zo? heb nu helemaal geen vrienden meer in omerta :S
Nee hoor nlw (router >:( )quote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:32 schreef nlw het volgende:
wel hoor roelie/fuxl >:P
Ik heb een account nodig, aan de 80% assasin heb ik niks, want hij wordt teruggezet naat empty-suit.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:34 schreef MokroKees het volgende:
ik heb nog wel een accountje voor de liefhebbers.. iets van 80 % assasin ofzo met alles d'r op en d'r aan..
Ach ja, we wisten eigenlijk wel dat het zou gaan gebeurenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:02 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik d8 eerst ook dat ik uit de family was gekicked.
Maar wel kloten voor jullie hehe.
Maar ik heb dus wel interessequote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:34 schreef MokroKees het volgende:
ik heb nog wel een accountje voor de liefhebbers.. iets van 80 % assasin ofzo met alles d'r op en d'r aan..
Helemaal niet klote. We wisten allemaal waar we aan begonnen en dat dit de laatste 2 a 3 dagen waren waar we aan begonnen hehe.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:02 schreef Unknown_Drunk het volgende:
Ik d8 eerst ook dat ik uit de family was gekicked.
Maar wel kloten voor jullie hehe.
Nope, komt de snelheid wel ten goedequote:Op woensdag 5 mei 2004 15:58 schreef Nemesis55578 het volgende:
je kan je al tijden niet registreren....
Ik weet niet of je het ook tegen mij had, maar ik heb je toch maar een emailtje gestuurdquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:09 schreef Boink het volgende:
Ik heb er wel 1 voor je.. Altijd binnen gestaan. Contact me ff. b o i n k@e n s i f e x. n l
Nog nooit gebruikt
quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:09 schreef Boink het volgende:
Ik heb er wel 1 voor je.. Altijd binnen gestaan. Contact me ff. b o i n k@e n s i f e x. n l
Nog nooit gebruikt
Hij had het dus niet tegen jou nee! Maar tegen jopiedrinkie!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 20:02 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het ook tegen mij had, maar ik heb je toch maar een emailtje gestuurd
Ik vroeg het eerder!quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:00 schreef yogidrink het volgende:
[..]
[..]
Hij had het dus niet tegen jou nee! Maar tegen jopiedrinkie!!
![]()
Ook alleen omdat ie onderaan stond..quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef yogidrink het volgende:
Maar hij reageerde op hem !!
Nou dan zei hij het dus tegen hem, maar bedoelde het algemeenquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:13 schreef yogidrink het volgende:
Ja dus....?
Wat denk je nu zlef ?quote:Op donderdag 6 mei 2004 12:09 schreef jopydrinkie het volgende:
wie heeft er nog een account waar je niets meer mee doet ?
mij kan je er heel blij mee maken
quote:Op woensdag 5 mei 2004 14:05 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Hmm ik ben dood zie ik net. Ach, ik speelde toch al tijden niet meer hehe
Beetje een rotactie, die account was bestemd voor iemand anders die wilde spelen maar niet meer kon reggen, vind k lullig voor 'm. Als k gewoon doodgeschoten was was t wat anders geweest, part of the game, maar dit is kinderachtigquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:54 schreef -Sum- het volgende:
[..]
gewoon een ventje wat hele dag niets anders doet dan mensen naaienquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:55 schreef Delnoy het volgende:
wie is die hele thoojs noun eignelijk? hoor op IRc niks anders en hier ook al niet meer....
dafan leg eens ff uit
je bent ook gewoon doodgeschotenquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:12 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Beetje een rotactie, die account was bestemd voor iemand anders die wilde spelen maar niet meer kon reggen, vind k lullig voor 'm. Als k gewoon doodgeschoten was was t wat anders geweest, part of the game, maar dit is kinderachtigoh well.
Dafan, Wat zit er in je doos?quote:Op donderdag 6 mei 2004 17:45 schreef DaFan het volgende:
Alle nieuwe accounts zijn ook weer ge-adminkilled. Thoojs is een HOER!
Oh ok, dan heeft ie gewoon pech.quote:Op donderdag 6 mei 2004 18:20 schreef -Sum- het volgende:
[..]
je bent ook gewoon doodgeschoten
wijsneusquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:32 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Oh ok, dan heeft ie gewoon pech.
ps: alles is subjectief
neusmeisquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:47 schreef -Sum- het volgende:
[..]
wijsneus
Dank jequote:Op donderdag 6 mei 2004 13:56 schreef Wendigo het volgende:
WB fuxl
Ik weet niet wat in mn doos zit, deksel zit eropquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:22 schreef -Sum- het volgende:
[..]
Dafan, Wat zit er in je doos?
Thoosj,
whehehehe
quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:02 schreef Delnoy het volgende:
dafan ik vroeg je iets
Hijs geen admin, hij is een mod trouwensquote:Op donderdag 6 mei 2004 20:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat in mn doos zit, deksel zit erop
Thoojs is een admin die het leuk vindt om ons te naaien.
Hij is irritant. Hij is messina. zo kan je doorgaanquote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:25 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Hijs geen admin, hij is een mod trouwens![]()
Messina is dood. Thoojs niet. Thoojs moet dood.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:30 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hij is irritant. Hij is messina. zo kan je doorgaan
Thoojs kwam terug na zijn dood, dat doet messina ook steeds.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Messina is dood. Thoojs niet. Thoojs moet dood.
Ergo: Thoojs is wel Messina, maar Messina is niet....Thoojs.![]()
Volgens mij KAN je mods überhaupt niet doden, of is dat alleen mij admins?quote:Op zondag 9 mei 2004 13:18 schreef White__Tiger het volgende:
Thoojs wordt steeds gerevived vanwege zijn mod zijn.
Krijg je dus niet dood.
quote:Op zondag 9 mei 2004 18:01 schreef Wendigo het volgende:
Het ging ook om het steeds terugkomen...
Dan heb je redelijk pech gehad denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2004 16:40 schreef bmolenaar het volgende:
Dat duurt nog meer als een maand!!!!!
En als ik nou heel ongeduldig ben?
Legale accounts roeleren!quote:Op maandag 10 mei 2004 17:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Dan heb je redelijk pech gehad denk ik.
Wij (waaronder veel van Fok!) hebben anderhalve week terug een grote war gehad, dus bijna iedereen is dood. De accounts zijn dus ws allemaal op.![]()
http://www.barafranca.com/omerta21.htmlquote:Omerta 2.1
After running Omerta "The next attempt" for over 5 months we decided to make a more smoothe version of Omerta, which will be faster and which has more options.
What changes/additions can you expect in the new version of Omerta?
New ranks, new cars, more family options, and a lot more!
We're also planning to finally add the forums and maybe an ingame chat to the game.
We're also building in more anti-cheat functions, so that the fair players among you have equal chances to those who are currently using macro's (Programs that play the game for you even if you are not behind your computer). But we will keep in mind that its very annoying to fill in a security code, we hope that we can figure out a different security system to give these macro's a zero chance of success.
We're trying to manage about four servers for a cheap price.. Currently we're running on just one server and it would be a real improvement to the gamespeed (and that item caused that we closed the registration as you probably know) if we can arrange three more servers, one for the database, two others which function as webservers, and the last one for backups & beta-testing.
Will there be a reset?
Yes, there will be a reset. The database will be altered a lot, only think of the new ranks we're adding, and therefor its necessary to do a complete reset
When can we expect the new version of Omerta?
Our current deadline is for the 15th of June, but you know what it is with deadlines and the Omerta-crew, we're always too late . Anyway, we'll try to manage it!
Do you need beta-testers for the new version of Omerta?
We've got a team of +- 50 people right now, and thats enough to test the new version of Omerta, so.. Nope, we don't need any beta-testers.
What about Omerta 2(.0)?
Omerta will be halted from the 31th of May untill the release date of the new version. Local bulletfactories will produce ten times more bullets than ever before so you can die an honorable death in a family war or something![]()
Logo-contest!
Everyone may participate in our logo contest for Omerta 2.1, the logo should only contain the word Omerta in white, and use as backgroundcolor the following hexcode: #3F505F. Don't try to make it too fancy!
Mail your logo to moritz@barafranca.com ...
Three logos will be selected and the three winners will get a nice price.. After that we will pick one of the three to be our new Omerta logo!
You can submit your logos until the 1th of June
We hope to see you there!
Thanks for playing Omerta "The next attempt", and we hope to see you back at the follow-up!
The Crew
Weer online hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:29 schreef ToMm het volgende:
En ja hoor hij ligt eruit, net nu ik 132 detectives op mn doelwit heb gezet...
hoe weet je dat je dood bent?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 08:10 schreef Fuxl het volgende:
Ik ben weer dood
Wil ik ook.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:11 schreef DaFan het volgende:
Dons van Squad afschieten is okay
Ik heb nu nog 1 account, maar daar zeg ik de naam tegen niemand van. Kan ik iig nog de stats bekijken.
LOL? Hebben jullie de Messina familie opgericht of wat?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 12:11 schreef DaFan het volgende:
Beste tot nu toe. Gewoon snoeihard de Messina familie oprichten
[afbeelding]
We gaan nu wel dood waarschijnlijk. Des te leuker.
Local Chief zou 30000 het moeten doen en voor een Chief 45000 ongeveer.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:20 schreef the_Da het volgende:
Hej
misschien een rare vraag maar weten jullie hoeveel kogels je ongeveer nodig hebt om een ( local) chief om te leggen met full protection... ???
dank dank dank alvast
Weet ik ook niet. Vaag iig.quote:Op woensdag 12 mei 2004 12:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Local Chief zou 30000 het moeten doen en voor een Chief 45000 ongeveer.
Waarom ken jij Whitetiger niet !?
Was eerst Consiglieri van onze bloodfamily Infernos en daarna een tijdje Don. En natuurlijk van Fok!
Als je dood zou zijn, dan zou er iig staan dat je dood was als je goed inlogte.quote:Op donderdag 13 mei 2004 12:47 schreef Delnoy het volgende:
Dafan kun jij eens ff kijken of ik nog leef? ik kan me echt gewoon niet meer inloggen verdomme. Wordt je toch helemaal niet goed van!!!!
Delnoy, This user does not existquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:47 schreef Delnoy het volgende:
Dafan kun jij eens ff kijken of ik nog leef? ik kan me echt gewoon niet meer inloggen verdomme. Wordt je toch helemaal niet goed van!!!!
Er ging niemand dood in backfire, ik heb je nog zien staan nml.quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:03 schreef wabbit het volgende:
kut ik ben ook doodhad vanmorgen nog ff 45.000 kogels gescoord...voor nix blijkbaar
15K vind ik wel veel. Ik heb volgens mij ooit nog een soldier gekilled met 7K (of was dat nou mobster?)quote:Op vrijdag 14 mei 2004 13:42 schreef DaFan het volgende:
Bullets voor soldier:
15000 zou zeker genoeg moeten zijn (zijn toch pleurisgoedkoop).
mijn nick is Mrwolf.quote:Op donderdag 13 mei 2004 13:12 schreef Wendigo het volgende:
Sorry welke nick ?
nee dat ben ik idd niet, die naam was al bezetquote:Op vrijdag 14 mei 2004 17:31 schreef DaFan het volgende:
User: Greenday | Add to your friends list
Rank: Associate
Status: Dead
Of ben jij dat niet?
LOL Iedereen dacht dat ie afgemaakt zou worden en begon zelf als een gek te schieten.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 22:30 schreef green_day het volgende:
[..]
nee dat ben ik idd niet, die naam was al bezet
ik ben ctdummie, egt komisch iedereen wordt afgemaakt
ja ik reageerde hier nog niet eerder, maaruh iedereen gaat meedoen met omerta 2.1?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 23:02 schreef DaFan het volgende:
Whehe je bent nog Chief ook. Raar dat we je hier nooit eerder hebben gezien
UH nietquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:57 schreef Alcatraz het volgende:
Ik ga wel weer spelen in Omerta 2.1, onder andere naam. En dan tijdje wachten totdat de oude oorlogen van 2.0 zijn uitgevochten.
Hoe kijken jullie terug op Omerta 2.0?
Met een heel goed gevoel. Ik ben erg verslaafd geraakt aan dit spel. Heb ook veel mensen leren kennen en toch wel een aantal connecties opgebouwd.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:57 schreef Alcatraz het volgende:
Ik was tevreden met een top10 positie. Top3 van een familie is ook gelukt (na een tweetal doden helaasquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:01 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Met een heel goed gevoel. Ik ben erg verslaafd geraakt aan dit spel. Heb ook veel mensen leren kennen en toch wel een aantal connecties opgebouwd.
Ik heb mijn einddoel gehaald, Don zijn en de nummer 1 van het spel worden. Beide zijn gelukt, maar dat was niet gelukt zonder mijn family en een aantal anderen.
Lees de OPquote:Op zaterdag 15 mei 2004 20:18 schreef Wutangtony het volgende:
kun je dat spel ergens downloaden, of moet je het kopen?
Vanwaar dequote:Op zondag 16 mei 2004 08:35 schreef Platina het volgende:
pssst. ik wil meedoen aan fok familie in 2.1
Buiten dat het een verslavend spel is (ik kan slecht tegen dingen met ranglijsten, kan er niet tegen als bepaalde mensen hoger staan dan ikquote:Op zaterdag 15 mei 2004 17:57 schreef Alcatraz het volgende:
Ik ga wel weer spelen in Omerta 2.1, onder andere naam. En dan tijdje wachten totdat de oude oorlogen van 2.0 zijn uitgevochten.
Ik ook niet echt. Behalve Deathman dan. Alhoewel ik die kerel helemaal niet online heb gezien, nadat ik em gekilld heb. Lijkt wel alsof het een dupe was ofzo en Lucchese het account gebruikten als gevarenbuffer ofzo. Hij staat ook niet in het RIP lijstje in #lucchese.squad.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:25 schreef White__Tiger het volgende:
Ik heb niet echt vijanden gemaakt gemaakt in 2.0, het liefste zou ik daarom ook weer met mijn eigen nick spelen in 2.1.
15 juniquote:Op maandag 17 mei 2004 11:04 schreef Da_Koen het volgende:
Weet iemand wanneer ze weer nieuwe users accepteren?
Misschien iets eerder, want 2.0 gaat over 3 dagen stoppen. Dan zouden ze dus eerder kunnen beginnen met 2.1.quote:Op maandag 17 mei 2004 11:04 schreef Da_Koen het volgende:
Weet iemand wanneer ze weer nieuwe users accepteren?
Zullen we dat ergens anders besprekenquote:Op maandag 17 mei 2004 12:59 schreef Fuxl het volgende:
Ik weet niet of het handig is om underground te blijven. Waarschijnlijk wordt onze ware identiteit toch snel onthuld.. Alleen misschien de stuctuur niet..
Bovendien heb je als underground fam ook niet het voordeel van members, want mensen recruiten voor underground fam is ook zoiets..
Idd. As long as their business doesn't interfere with ours.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:03 schreef Alcatraz het volgende:
Ik wil Messina en Corleone wel een nieuwe kans geven, hopen dat ze dat ook bij ons doen. Voor de zekerheid toch maar een andere naam.
thanksquote:Op maandag 17 mei 2004 16:43 schreef DaFan het volgende:
Ik weet al welke nick ik neem maar hou het idd liever voor me. (op de insiders na natuurlijk, waarvan ik er nu al een stuk of 6 zie).
PS Iefow jouw signature is![]()
![]()
![]()
Jammer dat het niet helemaal goed ging toen het nodig was.quote:Op maandag 17 mei 2004 16:03 schreef Alcatraz het volgende:
Leuk om al die Omerta-people hier op Fok! te zien.
Jammer dat de master of mass-execution Nlw ermee kapt.
ligt eraan of Dafan Don word he?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:04 schreef Alcatraz het volgende:
Het hoeft ook niet hoor Summie. Ga je nu wel First Lady worden in 2.1?
mag ik je icon designen?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:26 schreef Gabez het volgende:
wow check mijn stijlloze signature en naam
Welke geruchten ?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:29 schreef -chImp- het volgende:
Natuurlijk ben ik ook weer van de partij, hoewel menig persoon hier mij alleen kent van de vele geruchten die over mij rond gaan
zijn snoepkettingen pro psv?quote:Op maandag 17 mei 2004 17:29 schreef Gabez het volgende:
alles pro psv mag >:P
iefow is zoooooow anti-nerd dat een icoon oploaden niet eens lukte. daar werd ik zo moe van dat ik hem om zijn password vroeg en het toen zelf maar uploaddequote:Op maandag 17 mei 2004 17:41 schreef DaFan het volgende:
Ik snap de Sum/Iefow msgs niet helemaalmaarja.
Chimp is er ook weer bij
Geil
Ik hou ook van jou hoorquote:Op maandag 17 mei 2004 17:41 schreef DaFan het volgende:
Ik snap de Sum/Iefow msgs niet helemaalmaarja.
Chimp is er ook weer bij
Geil
En het was zo rustig hierquote:Op maandag 17 mei 2004 18:02 schreef -chImp- het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoor![]()
![]()
![]()
forum.fok.stats.html al geprobeerd.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:18 schreef Gabez het volgende:
waar vind je de last 10 deaths van Fok! ?
Bang dat je weer snel dood bent ?quote:Op maandag 17 mei 2004 18:31 schreef GHans7 het volgende:
Ik wil geen nieuwe Omerta
Ow en Gabez alsnog welkom bij Fok!
Nee, de lol is er vanaf, of ze moeten echt leuke vernieuwingen erin zetten, en dan nog.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:36 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Bang dat je weer snel dood bent ?
Vast wel.quote:Op maandag 17 mei 2004 18:38 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Nee, de lol is er vanaf, of ze moeten echt leuke vernieuwingen erin zetten, en dan nog.
Gelukkig meer PSV fans aanwezig hierquote:Op maandag 17 mei 2004 17:29 schreef Gabez het volgende:
alles pro psv mag >:P
Zit er wel dik in dat je meteen consi bent. Je bent het superlang geweest, zelfs nog tijdje Don.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:41 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Gelukkig meer PSV fans aanwezig hier![]()
![]()
Dafan:
Wij gaan waarschijnlijk Infernos weer oprichten idd. Zou mooi zijn als ik weer meteen als Consiglieri ofzo zou kunnen starten.![]()
RIPquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:56 schreef Z het volgende:
Ik dan ook uiteindelijk...
"I'm sorry mate, but you are death"
Wil niet weten hoeveel uur ik er in heb gestopt... Is het al de 15e?
En terecht!!quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:30 schreef iefow het volgende:
In de beta:
Overall statistics
Users registered: 31
Users dead: 1 (3% of all users)
Last 10 deaths
Name: Date of Death:
Thoojs 17-05-2004 21:57:45
We gaan weer OC-en en de nieuwe versie toch!?! Ik ben dus ook doodquote:Op dinsdag 18 mei 2004 15:43 schreef _GdR_ het volgende:
"I'm sorry mate, but you are death"
Is er een mogelijkheid om je aan te melden voor de beta? Ik ben al een tijdje dood en heb toch weer zin in omerta.....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:30 schreef iefow het volgende:
In de beta:
Overall statistics
Users registered: 30
Users dead: 2 (7% of all users)
Last 10 deaths
Name: Date of Death:
Davud 18-05-2004 10:34:31
Thoojs 17-05-2004 21:57:45
Haha je bent niet de enige. Maar als je de stats checkt van de beta kan je zien dat er net iets te veel vriendjespolitiek is en dat er net iets te veel mensen de mods een pijpbeurt hebben gegevenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:30 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om je aan te melden voor de beta? Ik ben al een tijdje dood en heb toch weer zin in omerta.....
Dat is een mod van het spel en heeft een aantal Vaffanculo leden genaaidquote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Wie de neuk is toch die Thoosj gast, lees iedere keer vanalles over die gast maar ken m niet.
We moeten toch iemand de schuld gevenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:59 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Dat is een mod van het spel en heeft een aantal Vaffanculo leden genaaiden anderen, niet echt een populaire persoon dus.
Persoonlijk heb ik weinig problemen met hem gehad, sorry.
Waar kunnen jullie die beta stats dan zien??
http://beta.barafranca.com/stats.htmlquote:Op dinsdag 18 mei 2004 22:59 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Dat is een mod van het spel en heeft een aantal Vaffanculo leden genaaiden anderen, niet echt een populaire persoon dus.
Persoonlijk heb ik weinig problemen met hem gehad, sorry.
Waar kunnen jullie die beta stats dan zien??
nee volgens mij hadden ze er zelfs 4 BFsquote:Op woensdag 19 mei 2004 14:11 schreef DaFan het volgende:
Gvdheeft die klootzak Vespas gekilld!!!
Puzzelclubje was zeker de machtigste familie, zeker met de 3 BF's!!!
Iefowquote:Op woensdag 19 mei 2004 13:12 schreef iefow het volgende:
Ik zal wel even onze affectie met de heer Thoojs in 2.0 trachten te verklaren.
Thoojs dus zonder reden DJKoster omzeep geholpen nadat hij een paar miljoen had verloren in zijn BJ. Meteen daarna is hij helpdeskmember..![]()
En dat was niet de enige HD/Messina, zo is er ook nog een Davud/Davinnie/Davke.
Zojuist genoemde schiet mij overhoop nadat ik Don ben geworden van Messina, die ik zelf van mijn zuur verdiende centjes had opgericht.Hij overleeft het uur daarna niet maar wonder boven wonder is hij nog geen 3 uur daarna wel Godfather van een andere familie met een ander account maar met een weinig verhullende nick.
Dat duurt ook niet lang, nog mijn dank daarvoor
![]()
![]()
En tot slot is er nog Scorpionxm, wederom Messina+HD+beta-speler.
Die schiet gisteren de o zo machtige Don van Het Puzzelclubje, Vespas, overhoop. Zonder enige reden tot dusver..![]()
But who cares, no hard feelings in 2.1.
[afbeelding]
![]()
Euh... Ik begin nu te vermoeden van wel... Davud veranderde zijn naam nogal eens in Davke op irc in #help...quote:Op donderdag 20 mei 2004 11:01 schreef Alcatraz het volgende:
Btw, Davud/Blondeswede (die Gabez neerknalde en die we toen voor 25,5mil gehitlist hebben) is niet Davinnie/Davke toch? Overigens was Davinnie door Daedaluz gekilled met z'n mobster accountje.
![]()
Ik denk van niet want davud en davke zijn vaak zat tegenlijk aanwezig op IRC en ze praten ook allebei enzo..quote:Op donderdag 20 mei 2004 13:41 schreef iefow het volgende:
[..]
Euh... Ik begin nu te vermoeden van wel... Davud veranderde zijn naam nogal eens in Davke op irc in #help...![]()
![]()
Not Foundquote:Op donderdag 20 mei 2004 22:16 schreef Incitatus het volgende:
heeft iedereen dit, of ben ik de enige die bij www.barafranca een 404 error krijgt?![]()
btw. kan niet wachten op 2.1..... het lijkt nog zo ver weg, 15 juni
Vervelend om elke gedag gelijk te krijgenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 04:55 schreef DaFan het volgende:
(Morgen weer brak!)
does niet zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 12:56 schreef Alcatraz het volgende:
Ach. De Omerta-admins zijn nooit goed in deadlines geweest. Nog minstens 40 daagjes.
whehehe gmta, zat al aan zown tellertje te denkenquote:Op vrijdag 21 mei 2004 20:34 schreef Gabez het volgende:
check maar http://nmgn.downloaden.com/~omerta/index.php voor hoe lang het nog duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |