abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:34:59 #101
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19455863
Mike Rupert is wel een aanrader in dit verhaal ! (was een oud DIA agent die achter drugs smokkel praktijken van de CIA kwam ! )

Het draait om PUT/CALL opties...hij presenteerd de zaak alzijnde een zaak die hij aan het OM wil voorleggen

de lezing heet "The thruth and lies of 9-11" en was op bittorrent te krijgen (heb hem zelf nog op de nexus conference in A'dam gezien )

kan hem wel branden voor de echt geinteresseerde (waarvan ik zelf al een keuze heb gemaakt voor degene die in amerking komen )
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:08:52 #102
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_19456761
quote:
de schijnbaar op springen staande US economie, de coup die het leger al jaren wilt uitvoeren vanwege de leugens uit het witte huis, de neergeschoten vlucht 93TS

kun je dit nader verklaren? Zou dit inderdaad een motief kunnen zijn voor de aanslagen van 911
ik zal je kort een uitleg proberen te geven van wat ik heb opgevangen:

Het amerikaanse volk (en de regering) heeft een ongeveer 30.000.000.000.000 dollar schuld (alle afdelingen) bij de Federal Reserve die sinds Bush ieder jaar met bijna een biljoen omhoog klimt. Het komt er dus op dat het volk een steeds groter deel aan belasting als rente aflossing betaalt. (Door dit achterlijke geldsysteem waarbij privé banken geld lenen én rente vragen is deze gigantische macht te wijten. Bill Gates is een zwerver in vergelijking wat de Rothschild & Rockefellers hebben)

Ik ben niet bekent genoeg met economie om het hele proces van inflatie, deflatie & rentepercentage te verklaren maar alle economisten die ik hoor op Rense, C2C & AJ hoor ik zeggen: "Misschien nog een kleine stijging en dan waarschijnlijk een zware afgrond, hoe het nu gaat is niet vol te houden. Het land is bankroet, de staten zijn bankroet, de provincies (counties) zijn bankroet en de steden zijn bankroet"

Hier zijn een hoop redenen voor die allemaal onnodig waren geweest. Geld & power is het enige wat in Washington geld. In 2001 was er een 1.1 biljoen dollar gat in de begroting en geen hond weet waar het naartoe is.

Over olie is ook een hoop te doen. Niemand weet precies hoeveel goedkoop op te pompen olie er nog is, de officiele cijfers kloppen van geen kanten. Rusland, China & Amerika zijn nu al steeds meer aan het touwtrekken in het midden-oosten en dat gaat nog verder toenemen. Hoge olieprijs is slecht voor de economie, vooral als de productie inderdaad valt terwijl het gebruik ieder jaar exponentieel stijgt. Onze kunstmest is grotendeels van olie gemaakt. Ons eten wordt dan dus ook duurder en als olie inderdaad schaars wordt mogen we blij zijn als we nog de helft van het eten kunnen produceren dat we nu hebben. -- lifeaftertheoilcrash.net is goed begin. interviews op emule.

Over de coups moet ik zeggen....ik weet het niet zeker. Ik hoor het alleen steeds meer opduiken dat de militaire kant van het pentagon ernstige bezwaren heeft tegen de civiele. (bush & co) De civiele wilt gewoon zonder twijfel een politiestaat. (patriot act, martelingen, kampen. Luister maar 5 min naar John Ashcroft) Een hoop militairen weten wat er te gebeuren staat. 1 iemand die een mogelijke coup duidelijk beschreef is colonel donne de grand pre.
http://www.prisonplanet.com/022904degrandpre.html

Als je geen realplayer hebt en geen reclame wilt moet je op emule kijken. (AJ show)

In dat zelfde interview gaan ze trouwens ook uitgebreid in op vlucht 93.

911 is in mijn ogen een ideale manier geweest om een oorlog te kunnen verantwoorden in het midden-oosten en om op het thuisfront de touwtjes aan te trekken op het eigen volk. Beide zijn in ieder geval een gevolg geweest van 911.

Het was sowieso nodig want de taliban had in 2001 de opium oogst vernietigd waardoor de CIA (en amerikaanse economie) honderden miljarden dollars misliepen dat jaar. De oogst is nu weer 36x het niveau van 2001. Maar goed ook voor ze, anders was de economie al in elkaar gedonderd.

Dat is volgens mij niet alles maar dat is wel het belangrijkste atm.

Kortste antwoord dat ik kan bedenken. Ik ga trouwens maar eens stoppen daarmee want kost me teveel tijd.

Goeie links voor informatie staan overal al aangegeven.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:12:38 #103
Nothing as it seems
pi_19456853
quote:
kan hem wel branden voor de echt geinteresseerde (waarvan ik zelf al een keuze heb gemaakt voor degene die in amerking komen.
staat ook op emule. Waanzinnige docu. Ik heb em evt naar mp3 omgezet (video is overbodig.) Tik in "truth lies 911". Het is een verschil van 685 mb voor dezelfde info.
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:18:06 #104
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19456995
das waar want de video kwalitijd (omgezet van VHS ) is niet van die aard dat je daar je echte info vandaan haalt

TT mail mij ff jmt1970@xs4all.nl heb wel wat leuks voor je

P.S. maar die aantijging tegen de directeur van de CIA moet je gezien hebben en dat is tog video materiaal !
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:26:50 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19465960
grappig dat jullie zo lang kunnen discuseren over hoe het kan dat het WTC is ingestort...
terwijl het mogelijke antwoord gewoon op een redelijk bekende site staat (het is dan wel niet een 100% feit , oftewel officieel geaccepteerd , maar goed dat zal je nooit krijgen met dit soort dingen)
ik geef jullie even een link :

http://propagandamatrix.c(...)ge_wtc7andbombs.html

dan nog iets , ik heb ergens gelezen (wat ik jammer genoeg niet kan bewijzen want ik heb geen bookmark ervan) dat de Firefighters aanwezig in het Wtc (rescue etc) een belletje kregen van Staff Of Security , dat het mischien beter was de tower op te blazen omdat er al teveel slachtoffers waren gevallen (erg vreemd omdat zoiets een paar dagen nodig heeft , onder anderre de planning)
er WAREN dus al Bommen aanwezig in het WTC , VOORDAT de vliegtuigen erin sloegen.
(volgens deze bron)

groet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:07:31 #106
Nothing as it seems
pi_19471723
quote:
dan nog iets , ik heb ergens gelezen (wat ik jammer genoeg niet kan bewijzen want ik heb geen bookmark ervan) dat de Firefighters aanwezig in het Wtc (rescue etc) een belletje kregen van Staff Of Security , dat het mischien beter was de tower op te blazen omdat er al teveel slachtoffers waren gevallen (erg vreemd omdat zoiets een paar dagen nodig heeft , onder anderre de planning)
er WAREN dus al Bommen aanwezig in het WTC , VOORDAT de vliegtuigen erin sloegen.
(volgens deze bron)
Dat gold voor WTC 7. Dat zei Larry Silverstein. Dezelfde Larry Silverstein die al meldde dat WTC 7 was opgeblazen. En dan is het nogal logisch dat die explosieven er lagen want zoiets duurt weken om op te zetten.

Nu net is pas het echte duidelijke "in your face"bewijs geleverd dat WTC 1 & 2 ook opgeblazen waren zonder dat je urenlang met iemand in discussie hoeft te gaan.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:42:01 #107
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19564991
schaamteloze bump !
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:33:34 #108
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19583392
Ik ben een leek op dit gebied maar ik heb hier eens rondgekeken en het kan me (nog) niet overtuigen. Ergens kan ik (hoe ziek mss ook) nog wel een motief vinden dat Amerika zijn eigen torens opblaast dus daar hoeven we het niet over te hebben.

Nu lees ik het document van de TS dat er aanwijzingen zijn dat er bij de crash in het Pentagon explosief aanwezig was. Is er mss een mogelijkheid dat de terroristen (om het even bij het mainstream mediabeeld te houden) explosief bij zich hadden aan boord?

Daarnaast werd ook in twijfel getrokken dat de foto's van terroristen ontbraken bij de slachtoffers lijst maar ik lees ook dat ze niet zeker zijn wie het nu precies gedaan hebben. Ik kan me voorstellen dat ze dan liever geen foto's plaatsen omdat er een gestolen passport kan zijn gebruikt. Mss weten ze letterlijk niet wie het gedaan hebben maar alleen welk passport door de douane is gekomen? Het is nogal moeilijk omdat er een 110 verdiepingen gebouw "tussen" de bewijsstukken lag als deze al niet verbrand zijn. Soms zijn feiten gewoon niet bekend en dat deze onzekerheid daardoor direct impliceert dat er meer moet zijn en een "conspiracy" achter moet zitten zie ik niet.

Ook waren er explosies te zien bij de instorting van het WTC. Het zag er idd uit als een collaps maar dat gebeurde toch feitelijk ook? Hoeveel gebouwen van die omvang zijn er nu werkelijk ingestort die we als referentie kunnen gebruiken? Zo'n klap zal ook vast wel op zo'n aardbevingsdetector te zien moeten zijn.

Wat wel vragen oproept waren de beelden van rook/explosies die voor het neerstortende puin uitgingen. Is er een mogelijkheid dat dit rook is dat door de druk sneller naar beneden gaat en bij bv de brandtrapramen naar buiten komt? Just asking

Als laatste staan er verwijzingen waaruit blijkt dat het scenario reeds bekend was. Dit is ook geen geheim. Er bestaan rapporten over het oplazen van het vrijheidsbeeld enzo. Dat is ook het werk van die Amerikaanse diensten zodat ze het kunnen voorkomen. Mss hadden ze informatie dat er een aanslag met vliegtuigen werd beraamd en zijn ze begonnen met het verstevigen van de gebouwen zoals bij het Pentagon in een vleugel gebeurde.

Zoals je ziet een hoop vragen.

Een leraar bouwkunde hier op de Universiteit van Enschede hield een keer een praatje over het WTC en die beweerde dat je minstens 8 meter beton aan de buitenkant moet plakken van een gebouw van die omvang om het tegen dit soort rampen te beschermen. Geen idee wat er van waar is maar hij baseerde het op formules uit de bouwkunde en modellen enzo.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19613735
Dit gaat me net ff te ver, om maar even dat document van de TS erbij te halen. >>
• In de beide WTC torens zijn in de kelder, 5 verdiepingen onder grond, plassen van gesmolten staal gevonden. Dit is precies de plek waar de 47 stalen centrale balken van het WTC contact maken met de stenen ondergrond. Het centrum leek precies in de liftschachten te zitten. De officiële verklaring was dat brandstof door de liftschaften naar beneden was gevallen en het staal had gesmolten. Punt is dat staal niet gesmolten kan worden door kerosine en al helemaal niet in een zuurstofarme omgeving. Explosieven daarentegen kunnen dit wel, en al helemaal als de hitte moeilijk weg kan, zoals in een kelder. In WTC 7 zijn ook gedeeltelijk gesmolten stalen balken gevonden. Voor de zekerheid werd de vraag nog even gesteld aan CDI (Controlled Demolutions Inc) die de opruiming van voor zijn rekening nam: "yes, hot spots of molten steel in the basements."
Werknemers van het betreffende seismische centrum meldden dat zij dagelijks explosies registreren van een op dezelfde afstand gelegen steengroeve. Die veroorzaken dagelijks met 36.000kg ammonium nitraat trillingen tussen de 1 & 2 op de schaal van richter.
Ik heb hier in Auckland mn tabellenboek niet meegenomen, maar staal kan al gesmolten worden met een redelijk propaanbrandertje, laat staan dat kerosine. Het smeltpunt van staal lag ergens tussen de 580 - 800 graden en de temperatuur van kerosine in de fik is rond de 1100 graden. Kerosine is ook ongeveer de meest vluchtige brandstof, betekend ook dat als het brandt, dat het leuk heet wordt, daarom is benzine ook voor de autos en kerosine voor de vliegtuigen , als je begrijpt wat ik nu bedoel. Dat opblazen geloof ik ook niet, feit is namelijk dat die stalen draagbalken bedekt waren met een zogennaamd brandvertragend middel, maar als het heet werd zorgt dat ervoor dat het metaal ook meegaat. Beetje jammer.
En dan die laag stof, een gebouw kan wel degelijk op deze manier instorten denk ik, t is net als een stapel jenga blokken, en je haalt er een middenlaag ineens tussenuit, die massa erboven zakt naar beneden en maakt vaart, deze vaart zorgt ervoor dat het door de andere verdiepingen heen zakt.
Heeft te maken met statische en dynamische belasting, ga ik nu niet over beginnen.
cordiet kan misschien carbiet zijn, anyway, ik kan ook mis zitten.
Maargoed, verder wel leuk.
-
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:34:36 #110
Nothing as it seems
pi_20204804
Enorme update van het oorsprongkelijke artikel:

90+ punten ipv de oorspronkelijke 50+. (11 A4-tjes, lettergrootte 10, times new roman)

nieuw:
quote:
- Flight 93 details.
- Details over besturingssysteem 757's & 767's en hun mogelijkheden
- Details over de militaire oefeningen op de ochtend van 11 september
- tientallen punten toegevoegd en bij andere punten details toegevoegd
- enkele disinfo/foute claims aangepast of verwijderd
- bronnen
weggehaald:
quote:
- wetswijzingingen
- vergelijkbare evenementen...pschychologisch profiel amerikaanse regering
- voorspelde ontwikkelingen die door 11 september mogelijk werden gemaakt
pdf link 1
pdf link 2
[566 Kb]

doc link 1
doc link 2
[100 Kb]

Nergens op het net ga je een compacter overzicht vinden van alle beschikbare informatie over 11 september.
  zondag 27 juni 2004 @ 12:43:21 #111
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_20223775
Ze hebben nu ook de naam van het mannetje die Flight 93 heeft neergeschoten met sidewinders missiles, Major Rick Gibney

http://www.letsroll911.org/articles/flight93shotdown.html
pi_20228698
De Happy Hooligans patch lijkt niet echt op wat die Gibney op zijn jas heeft zitten.

De Hooligans zijn ook een trainings squadron, op de site http://nd119.mncap.org/index.html is niets over Majoor Rick Gibney te vinden of een tijdelijke overplaatsing naar Langley.

Correctie: er is ook een 178ste squadron die de Happy Hooligans heet en op dezelfde basis is gestationeerd. Ook hiervan lijkt de patch niet op wat er op die foto te zien is.
http://www.usafpatches.com/gallery/sqs0178.shtml

[ Bericht 27% gewijzigd door CeeJee op 27-06-2004 17:06:37 ]
  zondag 27 juni 2004 @ 18:45:50 #113
Nothing as it seems
pi_20232005
Even een opmerking over die pagina's:

Negeer de vraag of het WTC 1 & 2 compleet vernietigd kan zijn door brandstof. Harde cijfers over brand-smelt-verzwak temperaturen constructie eigenschappen en effecten van zuurstofgebrek heb ik nog nergens kunnen vinden. Tabellen & "experts" hebben 100 verschillende antwoorden. Zelfs de (nederlandse) brandweer spreekt zich in verschillende stukken tegen. Het antwoord vind je niet tenzij je zelf een goeie achtergrond in wis-natuur-scheikunde, bouwmaterialen hebt en je alle cijfertjes checkt aan de hand van je eigen experimenten.

De gebeurtenissen van bij het Pentagon, de motieven en de screw ups van de schuldigen zeggen veel meer. Zelfs al heeft vuur 3 gebouwen verwoest (hoe achterlijk deze theorie ook is) dan staan alle andere punten nog overeind. En de lijst blijft groeien en groeien. Heb weer een aantal screw-ups uit de laatste 911 hearings. Zelfs als die gasten niet onder ede staan (go figure) verspreken ze zich nog...

De volledige film van Eric Hufschmid "Painful Deceptions" is trouwens een grote aanrader. Het enige probleem dat ik er mee heb is dat hydrocarbons (waterkoolstoffen?....benzines etc) een maximum temperatuur hebben van 1000°C ondere ideale omstandigheden. Maar zelfs op het gebied van temperaturen en hun effecten maakt hij hele goeie punten.

staal smelt temperatuur 1500°C
aluminium smelt temperatuur 660°C

Over de rest durf ik niks met 100% zekerheid te zeggen. Vooral niet in het geval van zuurstofgebrek.
  maandag 28 juni 2004 @ 03:07:43 #114
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20242652
stein heeft in het verleden valide punten gegeven !

het hele verhaal ging om smeltings temp. en elementaire proporties wijzigingen !

die trusten hebben onder (stel keroziene verbrand met 850 graden C )onder die last niet uitgehouden ( neem in achting de niet toerijkende anti brand laag op de trussen ).

laten we naar WTC7 gaan !
  maandag 28 juni 2004 @ 03:58:51 #115
Nothing as it seems
pi_20242750
individuele stalen balken zonder bescherming 700 graden C
individueel met coating 1000 graden C
50% coating in een structuur 1100-1200 geen probleem.

Corus

Dit boeit me geeneens, ik heb geen sceonde twijfel meer, die gebouwen zij keihard opgeblazen. Ik heb weer tientallen zaken toegevoegd en details verbeterd. (heb me stuk maar eens in z'n geheel gelezen)

Leuk detail, van de volgende mensen zijn hun aanklachten door vernietiging van de documenten in het WTC verloren gegaan:

- Alan Greenspan (Federal Reserve)
- Morgan & Co
- Goldman Sachs
- Enron (en dus ook buddy bush)
- Mobil Oil

verder is natuurlijk Rockefeller al weer bij de rotzooi betrokken. Je weet niet of je er moet lachen of huilen...overal waar bloed en geld te verdienen valt zie je hen terug.
  maandag 28 juni 2004 @ 11:56:10 #116
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20246714
quote:
Normaal gesproken wanneer een vliegtuig van zijn koers afwijkt probeert de FAA er direct contact mee te maken. Ook waarschuwen ze direct NORAD die uiterlijk binnen 10 minuten gevechtsvliegtuigen de lucht in moet sturen om het probleemvliegtuig te onderscheppen. Dit zijn de standaardprocedures.
Op 11 september was het voor 4 gekaapte vliegtuigen mogelijk om respectievelijk 32 min, 21 min, 50 min en 73 min ongestoord rond te vliegen nadat bekend was geworden dat ze gekaapt waren. Nog buiten het feit dat men bij de laatste 3 kapingen al enkele minuten voorsprong moet hebben gehad doordat iedereen al alert is.
Het gebeurt regelmatig dat een vliegtuig(je) van zijn koers afraakt of ineens niet meer reageert. Tussen september 2000 en juli 2001 werden er 67 keer gevechtsvliegtuigen de lucht ingestuurd ter onderschepping. Van individuele rapporten wordt duidelijk dat het vrijwel elke keer lukt om ruim binnen de 20 minuten enkele jagers bij het van de koers afgeweken vliegtuig te hebben. Op 11 september konden ze Flight 77 die zich na 50 minuten in het Pentagon boorde nog geeneens onderscheppen.
73 minuten is best lang.... dit vind ik zelf een grote aanwijzing ....
ik hoor hier trouwens ook weinig gedebunk over ...
hooguit dat ze de vliegtuigen niet konden vinden omdat de transporders uitstaan ... ( .. ....)
quote:
- De schoonbroer van Osama heeft Georg W. Bush junior financieel geholpen met het opzetten van zijn eerste oliemaatschappij Arbusto.
- Een later oliebedrijf waar Bush bij betrokken was kreeg opnieuw geld toegestopt van deze schoonbroer, zo’n 25 miljoen dollar.
- De Binladen’s deden ook zaken met een bank in Houston waar George Bush in het bestuur zat.
... 2 oliebedrijven en een bank .... lekker belangenloos .... Dat Bush belang heeft bij olie snapte ik al ... dat ie 2 al oliebedrijven heeft is voor mij nieuw ... dang... das best eng
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 28 juni 2004 @ 16:34:20 #117
Nothing as it seems
pi_20254004
Zow, laatste update voor een lange tijd. Betere volgorde, meer punten, persoonlijke conclusie toegevoegd aangezien er teveel bewijs is. En de PDF is 5x kleiner. [vorige versie was fout omgezet]

Hoewel ik er niet direct voor zocht zijn het dus absoluut de zionisten [radicale politieke stroming] die achter die aanslagen zitten. Dit verklaart gelijk waarom israeliërs, delen van de Amerikaanse regering/leger en arabieren in het drama voorkomen. En we komen weer uit bij de bilderbergers, Trilateralists en de top van de CFR hoewel ik die nergens in me document heb genoemd. Er is absoluut een vette conspiracy aan de gang.

Niew toegevoegde stuk:
quote:
- ijzersterke links tussen sharon, rupert murdoch, rockefeller, silverstein, lowy, eisenberg en andere radicalen als kissinger, de Bushes en andere bankiers. en hoe ze het WTC hebben gesloopt. [en de lone gunman pilot als hint hebben uitgebracht]
- meer oorzaken voor het moedwillig in de soeplopen van de communicatie..zoek op Charles Leidig
gewoon de bovenstaande links.
  maandag 28 juni 2004 @ 19:48:22 #118
90061 coz
pi_20258903
stomme vraag he ....
hoe groot is trouwens de kans dat een willekeurig gebouw 'kaarsrecht' instort ? ... in diverse situaties ... en bijv als er iets een inslag maakt zoals 911
pi_20259429
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef coz het volgende:
stomme vraag he ....
hoe groot is trouwens de kans dat een willekeurig gebouw 'kaarsrecht' instort ? ... in diverse situaties ... en bijv als er iets een inslag maakt zoals 911
alleen de boven kant van bijde gebouwen kantellen maar tegen de tijd dat die kantelling invloed kan hebben zijn er al zoveel verdiepingen die meestorten dat het geen effect meer heeft
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_20259686
quote:
Op maandag 28 juni 2004 03:58 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
individuele stalen balken zonder bescherming 700 graden C
individueel met coating 1000 graden C
50% coating in een structuur 1100-1200 geen probleem.
[knip]
De coating vertraagt de opwarming maar voorkomt dit niet
staal wordt minder sterk bij hoge temraturen vooral doordat bij een paar honderd graden staal van kristal structuur verandert(weet het niet meer uit mijn hoofd als ik ooit in heb zal ik een oud schoolboek opzoeken)
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  maandag 28 juni 2004 @ 20:36:23 #121
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20260199
Dat de gebouwen niet door vuur ingestort zijn was me al heel snel duidelijk, ik vraag me alleen af hoe. Als er dynamiet gebruikt werd moest het aangebracht worden zonder dat iemand dit merkt, dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ik heb ergens gelezen dat zelfs de mogelijkheid bestaat dat de explosieven bij de bouw van de towers waren aangebracht, designed to destroy zou je kunnen zeggen(Charges Placed In WTC Towers When Build? http://www.rense.com/general48/chargesplacedinWTC.htm).

Aangezien de illuminati of the brotherhood alles op lange termijn plannen kan ik me dat wel voorstellen. Een andere mogelijkheid is dat de vernietiging van de towers helemaal niet door explosieven werden veroorzaakt, maar door een andere technologie, de Tesla Technologie, zie link hieronder

They Seemed to Implode
Tesla Technology?
http://www.davidicke.net/newsroom/america/usa/091901f.html

http://www.plaguepuppy.ne(...)of%20the%20Spire.htm

Zie ook mijn andere topics:
WTC ingestort dmv THEL Tactical High-Energy Laser
http://forum.fok.nl/topic/392776
en
Angels Don't Play This HAARP
http://forum.fok.nl/topic/448718
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 28 juni 2004 @ 22:36:34 #122
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20264428
World Breaking News Exclusive from LetsRoll911.org!

LetsRoll911.org has discovered that Fight 93 was definitely shot down.

LetsRoll has discovered the name of the pilot as well as all other pertinent information regarding this incident;

"At precisely 0938 hours, an alarm was sounded at Langely Air Force Base, and those whom were on call, drinking coffee, were scrambled. Thus the 119th Fighter Wing was off for an intercept.

They, the Happy Hooligans, a unit of 3 F-16 aircraft, were ordered to head toward Pennsylvania. At 0957 they spotted their target; After confirmation orders were received, A one Major Rick Gibney fired two sidewinder missiles at the aircraft and destroyed it in mid flight at precisely 0958;

He was awarded a medal from the Governor one year later for his heroic actions. As well as Decorated by Congress on 9/13/2001. The Happy Hooligans were previously stationed in North Dakota, and moved to Langley Air Force base some months before 911 occured on a "Temporary assignment."

Rick Gibney - 119th Fighter Wing - Happy Hooligans

Major Rick Gibney did as he was ordered and did nothing criminal. He was merely following orders, of which he had no choice. Please do not harrass this man or bother him for doing what his CO & ultimately George Bush, ordered him to do. Major Rick Gibney has no reason to feel guilty nor regret following orders. The fault lies with his superiors, and a one, certain President George Bush who planned and engineered 911. Please do not heap any kind of abuse onto this man, a crack fighter pilot, one of the best in our nation, for doing what he was trained and ordered to do. He is a good man, honest and full of Integrity as well as unlimited discipline. He is a patriot, and was lied to and deceived.

He had no way to know that this plane wasn't a 'hostile.' Nor could he have. The fault lies with his superiors, and President George 'Dubya' Bush.

Flight 93 has now been forever solved by truth, and honest reporting and investigating, from letsroll911.org!

Major Rick Gibney, please do not read this as anything but the truth that the world deserves to know as true history. You played a part, but it was your superiors who deceived both you and everyone else regarding Flight 93. I didn't relish printing your name, as your innocent of any evil doing. yet it's history, and truth, and the world deserves to know.

And your safer now that this truth is out there, than if it was not.

But the world would appreciatte an honest reply and statement from you on this issue, but only when your able and ready.

The source of this information Mr. Gibney was very careful to point out your high quality of charachter and lack of malice or malfeasance in these issues. Your integrity is no way harmed by these revelations, as you were ignorant of the total picture of what was happening that day, and following orders as you were trained to do in an emergency.

I apologize for having to print your name, but felt it neccessary for both the truth to come forward, and your own safety.

Major Rick Gibney..."Lets Roll"

Time to let the truth out and the perps hang. If this means a coup then so be it. As long as the coup is meant to restore the constitution which was shredded like toilet paper on a bums ass by George W. Bush.

"Lets Roll Major Rick!"

Sincerely,
Phil Jayhan

Ook Alex Jones heeft dit bevestigd.

.......Alex Jones called the Colonel this morning and he confirmed that Rick Gibney was the pilot who shot down Flight 93......
http://www.prisonplanet.c(...)4pilotidentified.htm
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 28 juni 2004 @ 22:43:15 #123
72065 Et-Cetera
Party 4 Ever
pi_20264651
En flight 93 is.......... ?

Ik snap niet waar dit over gaat?!
My washing machine doesn't work
Why did u fuck my washing machine
FUCK!
  maandag 28 juni 2004 @ 22:47:26 #124
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20264823
lees de text dan weet je het
  maandag 28 juni 2004 @ 22:56:46 #125
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20265176
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:43 schreef Et-Cetera het volgende:
En flight 93 is.......... ?
Ja weet ik ook niet direct.
Kun je een beetje background geven TS?
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:02:45 #126
Nothing as it seems
pi_20265434
Ik dacht ook heel ff aan exotische technologie maar na een tijdje keken bleken de oplossende muren gezichtsbedrog te zijn. Alles wijst op explosieven. Een grote lading rondom de centrale kolom in de kelder, kleinere hoeveelheden tussen de ruimtes van verschillende vloeren. Deze zijn geplaatst tijdens de vele evacuatie oefeningen in de dagen en weken voor 11 september. Afgezet via remote control en waarschijnlijk gecoördineerd vanuit de bunker in WTC 7.

Het enige waar mensen over kunnen praten is of het staal is gesmolten door vuur. Dit is pure nutteloze speculatie en lijdt af van de vele andere vragen.

De rest van wat ik lees heb ik allemaal al opgenomen in de samenvatting die ik al maanden opbouw. Heb er net nog een heel stuk van de kapers en Rudi Dekkers ingepast. De puzzel is in grote lijnen compleet nu.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:04:58 #127
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_20265517
quote:
Op maandag 28 juni 2004 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Ja weet ik ook niet direct.
Kun je een beetje background geven TS?
Is toch een van de vluchten tijdens 11/9?
Zou ook wel wat meer background willen hebben, bijvoorbeeld hoe ze aan deze informatie komen. Blijkbaar niet van die majoor....

Als hij echt bestaat
  maandag 28 juni 2004 @ 23:08:53 #128
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20265689

United Airlines vlucht 93 was het vliegtuig dat op 911 in Pennsylvania is neergestorte. Volgens de officiele versie is het neergestort omdat een aantal passagiers het cockpit bestormd zouden hebben.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:09:35 #129
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20265719
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Het enige waar mensen over kunnen praten is of het staal is gesmolten door vuur. Dit is pure nutteloze speculatie en lijdt af van de vele andere vragen.
Het lijkt me niet nutteloos. Het is de mainstream theorie en dus zal het op grote punten zeker kloppen anders was het hele onderzoeksrapport wel bijgesteld. Daarnaast roepen vooraf geplaatste explosies ook veel vragen op natuurlijk.

Ik had nog een post 911 - lijst van 60+ punten die vragen om opheldering staan met wat vragen (niks professioneels ofzo ). Iemand die toch iets van uitleg wil geven?
  maandag 28 juni 2004 @ 23:14:00 #130
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20265879
ToshitsuguTakamatsu, is het bewezen dat er vlak voor aanslagen evacuaties plaatsvonden in de gebouwen?
  maandag 28 juni 2004 @ 23:28:11 #131
Nothing as it seems
pi_20266406
deel 1 van me stukkie:
quote:
· Ben Fountain, een financiële analyst die werkte in het World Trade Center Complex, vertelde aan People Magazine dat er in de weken voor 11 september vele onaangekondigde en ongewone oefeningen waren waarbij telkens delen van het WTC complex ontruimd werden, uit veiligheidsoverwegingen.

· In het weekend van 8 en 9 september 2001, van zaterdagochtend tot zondagmiddag, was de stroom uitgezet in de zuidelijke toren vanaf de 48ste verdieping en hoger. Officieel moest een kabelnetwerk ge-upgrade worden. Dit alles bij elkaar duurde zo’n 30 uur. Doordat de stroom uitstond werkte de camera’s en het beveiligingssysteem niet meer waardoor iedereen eenmaal in het gebouw vrije toegang had. Veel technici waren die 2 dagen aan het werk. (zoek in dit document op Securacom voor meer info)

· In weken voor de aanslag waren er veel bom meldingen op het WTC. Om die reden was er een verhoogde staat van paraatheid en draaide de bewaking overuren. De donderdag voor de aanslagen werd deze beveiliging opgeheven en werden de explosieven-ruikende honden verwijderd. (zoek in dit document op Securacom voor meer info)

6 weken voor 11 september kregen zionisten Larry Silverstein en Frank Lowey de torens in handen. Ze hebben banden met alle grote radicale mediamagnaten en politieke personen die je kunt bedenken. Zij waren ook degenen die de bewaking en onderhoud regelden [via securacom van de Bushes] vanaf dat moment. [veel meer details kunnen meer naar beneden gevonden worden. Zoek op deze namen in het document]
  maandag 28 juni 2004 @ 23:28:38 #132
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20266429
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef Aurora025 het volgende:
United Airlines vlucht 93 was het vliegtuig dat op 911 in Pennsylvania is neergestorte. Volgens de officiele versie is het neergestort omdat een aantal passagiers het cockpit bestormd zouden hebben.
O ok. Herinner me het idd weer van het nieuws. Meerderheid van Fok zit niet meer zo in die 9/11 gegevens dus ff een update is handig op zo'n moment. Thnx

Zijn er meer bronnen? Als ik met google zoek op die naam (en 11 september) vind ik alleen de site die ook in de OP staat.

Persoonlijk had ik liever een OP in eigen woorden gezien die iets algemener was en niet naar 1 kant/visie keek van het verhaal. Maar ieder zijn meug. Wel leuk om te lezen hoor
  maandag 28 juni 2004 @ 23:30:45 #133
Nothing as it seems
pi_20266506
quote:
(niks professioneels ofzo ).
nee, alleen maar mainstream gerapporteerde berichten.
  maandag 28 juni 2004 @ 23:33:23 #134
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20266592
Hier een interview wat Bush in Ierland gaf vorige week.
Je kunt hier goed zien hoe arrogant Bush is.
http://www.rte.ie/news/2004/0624/primetime/primetime56_1c.smil

Hier een stukje uit het interview.

quote:
Q But, Mr. President, the world is a more dangerous place today. I don't know whether you can see that or not.

THE PRESIDENT: Why do you say that?

Q There are terrorist bombings every single day. It's now a daily event. It wasn't like that two years ago.

THE PRESIDENT: What was it like September the 11th, 2001? It was a -- there was a relative calm, we --

Q But it's your response to Iraq that's considered --

THE PRESIDENT: Let me finish. Let me finish, please. Please. You ask the questions and I'll answer them, if you don't mind.

quote: THE PRESIDENT: Let me ask you a couple of questions. Who is the AP person?

Q I am.

THE PRESIDENT: You are?

Q Sir, in regard to --

THE PRESIDENT: Who are you talking to?

Q Mr. President, in regard to the June 30th deadline, is there a chance that that would be moved back
  maandag 28 juni 2004 @ 23:39:31 #135
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20266772
Kun je in eigen woorden uitleggen wat het met 9/11 te maken heeft? (Hoe Bush overkomt that is?)
  maandag 28 juni 2004 @ 23:46:13 #136
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20266984
Ik denk dat de reden waarom ze Bush als president genomen hebben is om de wereld Amerika nog meer te laten haten en daardoor nog meer geweld te laten ontstaan. Dat is precies wat ze willen.
Het hoort tot de agenda die deze neocons hebben voor globale dominatie.

VIOLENCE IN IRAQ IS BAD FOR ILLUMINATI PLANS IN THE MIDDLE EAST?
NO, IT'S JUST WHAT THEY WANT

By David Icke

It is suggested, understandably, that the American and British occupation of Iraq is in serious trouble in the face of the escalating violence. The timescale for military withdrawal and a handover of power to the Iraqis is threatened by these events, I hear commentators say.

But there is quite another way of viewing the chaos and violence in Iraq.

Note the words of the September 2000 document published by the Project for the New American Century. This is the organisation set up by people like Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Paul Wolfowitz, Jeb Bush and a stream of so-called neo-cons that have controlled the Bush administration from the start.

The document, Strategies, Forces and Resources for a New Century, called for the very agenda of global conquest pursued by the US government since the neo-cons came to power with Bush in January 2001 and it demanded a permanent and 'substantial American force presence' in the Gulf region. The 'unresolved conflict with Iraq provides the immediate justification' for this, it said..

Thus, as former Bush terrorism advisor, Richard Clark, has testified, Bush and co were obsessed with invading Iraq from the day they took office. They lied about 'weapons of mass destruction' to sell the invasion to the people that had been planned long before Bush came to power. Iraq is not a one-off. It is a stepping stone on the road to further control and conquest in countries like Syria, Iran, North Korea and others.

In short, the idea is not to withdraw US troops from Iraq, but to keep them there permanently and, indeed, seriously increase the numbers in pursuit of regional control. Without the violence and chaos in Iraq they would have no justification in maintaining a vast military presence. With it they can claim the troops must stay to 'protect the Iraqi people.'

Once you know that the US government has no intention of bringing the troops home, the unfolding events take on a very different perspective.

Watch for the deployment of more troops to Iraq to 'keep the peace' and, as I have been saying for a long time, watch for the eventual implementation of the draft because the US does not have enough voluntary troops in uniform to meet the demands of the Illuminati/neo-con agenda that includes, to quote their document, a policy to 'fight and decisively win multiple, simultaneous major theatre wars' as a 'core mission.'
  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:02:46 #137
Nothing as it seems
pi_20267546
quote:
Project for the New American Century.
PNAC ook al opgenomen in het laatste deel van me document. Meerdere punten.

En de neocon agenda loopt niet zo vloeiend meer. Iran gaat waarschijnlijk een volgende hotspot worden voordat ze te sterk worden maar dat is een ander topic.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 00:15:15 #138
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20267889
Ik moet zeggen dat ik het een leuk onderwerp vind. Alleen is het zo moeilijk overleggen/ discussieren met "jullie" vanwege een close minded kijk op de zaak. De waarheid in pacht hebben zeg maar en er staan zoveel dingen tussen die op 10-tallen manieren uit te leggen zijn. Dus “jullie” visie is prima om te hebben maar blijf dan wel open voor andere dingen en beargumenteer waarom je iets denkt i.pv. van schreeuwen dat het waar is door middel van links van bronnen die ook maar denken dat ze de waarheid kennen.

Het wordt imho niet constructief zo en das best jammer.

Is het echt niet mogelijk om er een OPEN discussie over te houden. Theorien uitwisselen enzo en kijken naar verschillende kanten van het verhaal?

just my 2 cents
pi_20268414
quote:
Op maandag 28 juni 2004 20:36 schreef Aurora025 het volgende:
Dat de gebouwen niet door vuur ingestort zijn was me al heel snel duidelijk, ik vraag me alleen af hoe. Als er dynamiet gebruikt werd moest het aangebracht worden zonder dat iemand dit merkt, dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ik heb ergens gelezen dat zelfs de mogelijkheid bestaat dat de explosieven bij de bouw van de towers waren aangebracht, designed to destroy zou je kunnen zeggen(Charges Placed In WTC Towers When Build? http://www.rense.com/general48/chargesplacedinWTC.htm).
[knip]
Als ze gecontoleerd instorten met explosies die al in het gebouw zijn aangebracht bij de bouw die met een druk op de knop ontploffen waarom gaan er dan geen explosies af op de hogere verdiepingen.

en hoe verklaar je dat de explosieven die verdieping niet opblazen op het moment dat het vliegtuig in het gebouw vliegt(of eigenlijk er net na)
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:28:18 #140
90061 coz
pi_20272692
quote:
Op maandag 28 juni 2004 20:09 schreef -Beestje- het volgende:
alleen de boven kant van bijde gebouwen kantellen maar tegen de tijd dat die kantelling invloed kan hebben zijn er al zoveel verdiepingen die meestorten dat het geen effect meer heeft
zal de beelden eens opsnorkelen ...

maar bij andere gebouwen ... en bij de 2 wtc's... in het algemeen gewoon ... voor mijn part een zandkasteel die je bouwt met jenga blokken erin ... je gooit er een steen tegenaan ....

ik vind het iig redelijk " 'aangenaam' " dat ze recht naar beneden duiken ...dat had ook, denk ik dus, heel gemakkelijk anders kunnen zijn.... niet dat daarmee meteen iets vaststaat .. maar ik ben benieuwd naar een "kansberekening" op zoiets ...

andersom .. vanuit het perspectief van een kaper die zo veel mogelijk schade wil aanrichten zegmaar ... is het een "slechte score" ... (je snapt mijn punt .. niet dat ik dit wil ofzo) dat alleen die torens recht naar beneden zakken en niet domino gaan spelen....
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:30:38 #141
90061 coz
pi_20272744
quote:
en hoe verklaar je dat de explosieven die verdieping niet opblazen op het moment dat het vliegtuig in het gebouw vliegt(of eigenlijk er net na)
niet alle explosieven ontploffen door of beweging of warmte

tenminste ik denk dat je dat bedoelde
  dinsdag 29 juni 2004 @ 10:50:43 #142
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_20273251
Ik sta meestal open voor veel dingen. Maar dit lijkt mij compleet BS.

Er zijn ooggetuigen van de crash. Deze hebben geen schade aan het vliegtuig kunnen ontdekken voordat hij crashte. De ooggetuigen hebben ook verklaard, dat het vliegtuig voor een tijdje laag maar normaal vloog. Uiteindelijk draaide de vliegtuig ondersteboven en stortte vrijwel daarna neer. Als een passagiersvliegtuig geraakt wordt door 2 sidewinders, dan vliegt ie niet meer in een rechte lijn door. betr gezegd hij valt brandend naar de grond. hier is dus geen sprake van.

Er zijn ook telefoongesprekken waaruit naar voren komt, dat een aantal passagiers wel degelijk de gijzelnemers bestormd hebben.
Horrible Cunt!
pi_20273419
quote:
Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef Aurora025 het volgende:

En ik zei het al meteen dat die gewoon uit de lucht gehaalt is.
Wat moet je anders? Al een deel zijn gekaapt en neergestort en god weet hoeveel dooie zijn er al gevallen. Dit vliegtuig was ook gekaapt en werd dus maar uitgeschakeld. Jammer voor de inzittenden en hun nabestaanden, maar het hadden veel meer slachtoffers kunnen zijn als ze hem gewoon hadden laten doorvliegen. Dan waren de inzittende iig dood en waarschijnlijk nog veel meer mensen.

Maargoed, dat kan je natuurlijk niet zeggen tegenover de hele wereld dat je preventief ff een paar honderd mensen opruimt
  dinsdag 29 juni 2004 @ 11:05:27 #144
Nothing as it seems
pi_20273603
Beestje, Ik hoef niks te verklaren want je eerste assumptie is fout en voor je 2e opmerking zijn 2 verschillende argumenten aangedragen waardoor dat probleem niet hoeft te zijn ontstaan. [in de samenvatting]
quote:
Is het echt niet mogelijk om er een OPEN discussie over te houden. Theorien uitwisselen enzo en kijken naar verschillende kanten van het verhaal?
Als jij een zinnige theorie hebt over 11 september die de meeste feitelijke nieuwsberichten in een samenhangend verhaal samenvat be my guest. Ik leer constant van mensen op die manier, alleen zelden op deze plek. In tegenstelling tot veel mensen kijk ik iedere kant na, maar op een gegeven moment is het over en pik ik degene die netjes in het grote geheel past en wordt ondersteunt door feiten.

Je hebt gelijk als je zegt dat het speculatie is, als ik zeg dat het WTC is opgeblazen op zus en zó manier.

Wie wat over het gebruik van explosieven wilt weten ivm met het WTC (en Pentagon) kan deze kleine PDF aanklikken. Er staat niet in hoe je het maakt. Dat wil je niet, dat mag je niet en dat kan je niet.

wtc boem?

Maargoed, ik wilde persoonlijk gewoon een samenvatting van de beschikbare nieuwsbronnen. Wie die samenvatting wilt hebben kan het downen, scheelt je een hoop werk als je een basis wilt hebben voor je onderzoek. Ik houd het voor gezien.

Dus Itjeer, als je een conspiracy-topic wilt dichtgooien heb je hier je kans. Alles lijkt te zijn gezegd.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 12:02:10 #145
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20275266
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:57 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat moet je anders? Al een deel zijn gekaapt en neergestort en god weet hoeveel dooie zijn er al gevallen. Dit vliegtuig was ook gekaapt en werd dus maar uitgeschakeld. Jammer voor de inzittenden en hun nabestaanden, maar het hadden veel meer slachtoffers kunnen zijn als ze hem gewoon hadden laten doorvliegen. Dan waren de inzittende iig dood en waarschijnlijk nog veel meer mensen.
Ik ben met je eens dat er een motief lijkt te zijn om dat vliegtuig neer te halen. Blijft niet leuk uiteraard maar je moet toch wat. Een paar uur na de aanslagen werd sowieso het gehele luchtruim gecontroleerd met straaljagers die orders hadden elk vliegtuig na waarschuwen neer te halen.

Vraag blijft of het ook met vlucht 93 zo is gegaan
pi_20276291
quote:
Op dinsdag 29 juni 2004 10:50 schreef tong_poh het volgende:
Ik sta meestal open voor veel dingen. Maar dit lijkt mij compleet BS.

Er zijn ooggetuigen van de crash. Deze hebben geen schade aan het vliegtuig kunnen ontdekken voordat hij crashte. De ooggetuigen hebben ook verklaard, dat het vliegtuig voor een tijdje laag maar normaal vloog. Uiteindelijk draaide de vliegtuig ondersteboven en stortte vrijwel daarna neer. Als een passagiersvliegtuig geraakt wordt door 2 sidewinders, dan vliegt ie niet meer in een rechte lijn door. betr gezegd hij valt brandend naar de grond. hier is dus geen sprake van.

Er zijn ook telefoongesprekken waaruit naar voren komt, dat een aantal passagiers wel degelijk de gijzelnemers bestormd hebben.
En waar heb je die ooggetuigen verlsagen gelezen.

Want er was wel wat raars aan de hand met het neerstorten van die vlucht, en wel dat de brokstukken te verspreid lagen om nog door een gewone crash veroorzaakt te zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 29 juni 2004 @ 12:53:06 #147
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20276483
By way of deception thou shalt do war..

..and truth will be your biggest enemy!

Goed spitwerk van LetsRoll!

Het kan een paar jaar duren, maar we komen er wel. Er zijn gewoon teveel mensen die erbij betrokken zijn en meer weten.
  dinsdag 29 juni 2004 @ 13:26:33 #148
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_20277407
goh

lees en huiver (en bekijk het ook eens via een andere invalshoek) :

http://www.commondreams.org/views02/0531-03.htm

http://www.commondreams.org/views02/0621-02.htm

http://www.commondreams.org/views02/0719-08.htm

[ Bericht 0% gewijzigd door JimmyJames op 29-06-2004 13:34:34 ]
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:01:40 #149
90061 coz
pi_20278467
@Aurora025 ... "inaction is a wmd" sterke tekst

wat zou eigenlijk ook alweer het mogelijke doel zijn van 93 ...
  dinsdag 29 juni 2004 @ 14:05:03 #150
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_20278552
Thanx Coz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')