ik zal je kort een uitleg proberen te geven van wat ik heb opgevangen:quote:de schijnbaar op springen staande US economie, de coup die het leger al jaren wilt uitvoeren vanwege de leugens uit het witte huis, de neergeschoten vlucht 93TS
kun je dit nader verklaren? Zou dit inderdaad een motief kunnen zijn voor de aanslagen van 911
staat ook op emule. Waanzinnige docu. Ik heb em evt naar mp3 omgezet (video is overbodig.) Tik in "truth lies 911". Het is een verschil van 685 mb voor dezelfde info.quote:kan hem wel branden voor de echt geinteresseerde (waarvan ik zelf al een keuze heb gemaakt voor degene die in amerking komen.
Dat gold voor WTC 7. Dat zei Larry Silverstein. Dezelfde Larry Silverstein die al meldde dat WTC 7 was opgeblazen. En dan is het nogal logisch dat die explosieven er lagen want zoiets duurt weken om op te zetten.quote:dan nog iets , ik heb ergens gelezen (wat ik jammer genoeg niet kan bewijzen want ik heb geen bookmark ervan) dat de Firefighters aanwezig in het Wtc (rescue etc) een belletje kregen van Staff Of Security , dat het mischien beter was de tower op te blazen omdat er al teveel slachtoffers waren gevallen (erg vreemd omdat zoiets een paar dagen nodig heeft , onder anderre de planning)
er WAREN dus al Bommen aanwezig in het WTC , VOORDAT de vliegtuigen erin sloegen.
(volgens deze bron)
weggehaald:quote:- Flight 93 details.
- Details over besturingssysteem 757's & 767's en hun mogelijkheden
- Details over de militaire oefeningen op de ochtend van 11 september
- tientallen punten toegevoegd en bij andere punten details toegevoegd
- enkele disinfo/foute claims aangepast of verwijderd
- bronnen
pdf link 1quote:- wetswijzingingen
- vergelijkbare evenementen...pschychologisch profiel amerikaanse regering
- voorspelde ontwikkelingen die door 11 september mogelijk werden gemaakt
73 minuten is best lang.... dit vind ik zelf een grote aanwijzing ....quote:Normaal gesproken wanneer een vliegtuig van zijn koers afwijkt probeert de FAA er direct contact mee te maken. Ook waarschuwen ze direct NORAD die uiterlijk binnen 10 minuten gevechtsvliegtuigen de lucht in moet sturen om het probleemvliegtuig te onderscheppen. Dit zijn de standaardprocedures.
Op 11 september was het voor 4 gekaapte vliegtuigen mogelijk om respectievelijk 32 min, 21 min, 50 min en 73 min ongestoord rond te vliegen nadat bekend was geworden dat ze gekaapt waren. Nog buiten het feit dat men bij de laatste 3 kapingen al enkele minuten voorsprong moet hebben gehad doordat iedereen al alert is.
Het gebeurt regelmatig dat een vliegtuig(je) van zijn koers afraakt of ineens niet meer reageert. Tussen september 2000 en juli 2001 werden er 67 keer gevechtsvliegtuigen de lucht ingestuurd ter onderschepping. Van individuele rapporten wordt duidelijk dat het vrijwel elke keer lukt om ruim binnen de 20 minuten enkele jagers bij het van de koers afgeweken vliegtuig te hebben. Op 11 september konden ze Flight 77 die zich na 50 minuten in het Pentagon boorde nog geeneens onderscheppen.
... 2 oliebedrijven en een bankquote:- De schoonbroer van Osama heeft Georg W. Bush junior financieel geholpen met het opzetten van zijn eerste oliemaatschappij Arbusto.
- Een later oliebedrijf waar Bush bij betrokken was kreeg opnieuw geld toegestopt van deze schoonbroer, zo’n 25 miljoen dollar.
- De Binladen’s deden ook zaken met een bank in Houston waar George Bush in het bestuur zat.
gewoon de bovenstaande links.quote:- ijzersterke links tussen sharon, rupert murdoch, rockefeller, silverstein, lowy, eisenberg en andere radicalen als kissinger, de Bushes en andere bankiers. en hoe ze het WTC hebben gesloopt. [en de lone gunman pilot als hint hebben uitgebracht]
- meer oorzaken voor het moedwillig in de soeplopen van de communicatie..zoek op Charles Leidig
alleen de boven kant van bijde gebouwen kantellen maar tegen de tijd dat die kantelling invloed kan hebben zijn er al zoveel verdiepingen die meestorten dat het geen effect meer heeftquote:Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef coz het volgende:
stomme vraag he ....
hoe groot is trouwens de kans dat een willekeurig gebouw 'kaarsrecht' instort ? ... in diverse situaties ... en bijv als er iets een inslag maakt zoals 911
De coating vertraagt de opwarming maar voorkomt dit nietquote:Op maandag 28 juni 2004 03:58 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
individuele stalen balken zonder bescherming 700 graden C
individueel met coating 1000 graden C
50% coating in een structuur 1100-1200 geen probleem.
[knip]
Ja weet ik ook niet direct.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:43 schreef Et-Cetera het volgende:
En flight 93 is.......... ?
Is toch een van de vluchten tijdens 11/9?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:56 schreef livEliveD het volgende:
Ja weet ik ook niet direct.
Kun je een beetje background geven TS?
Het lijkt me niet nutteloos. Het is de mainstream theorie en dus zal het op grote punten zeker kloppen anders was het hele onderzoeksrapport wel bijgesteld. Daarnaast roepen vooraf geplaatste explosies ook veel vragen op natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:02 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
Het enige waar mensen over kunnen praten is of het staal is gesmolten door vuur. Dit is pure nutteloze speculatie en lijdt af van de vele andere vragen.
quote:· Ben Fountain, een financiële analyst die werkte in het World Trade Center Complex, vertelde aan People Magazine dat er in de weken voor 11 september vele onaangekondigde en ongewone oefeningen waren waarbij telkens delen van het WTC complex ontruimd werden, uit veiligheidsoverwegingen.
· In het weekend van 8 en 9 september 2001, van zaterdagochtend tot zondagmiddag, was de stroom uitgezet in de zuidelijke toren vanaf de 48ste verdieping en hoger. Officieel moest een kabelnetwerk ge-upgrade worden. Dit alles bij elkaar duurde zo’n 30 uur. Doordat de stroom uitstond werkte de camera’s en het beveiligingssysteem niet meer waardoor iedereen eenmaal in het gebouw vrije toegang had. Veel technici waren die 2 dagen aan het werk. (zoek in dit document op Securacom voor meer info)
· In weken voor de aanslag waren er veel bom meldingen op het WTC. Om die reden was er een verhoogde staat van paraatheid en draaide de bewaking overuren. De donderdag voor de aanslagen werd deze beveiliging opgeheven en werden de explosieven-ruikende honden verwijderd. (zoek in dit document op Securacom voor meer info)
6 weken voor 11 september kregen zionisten Larry Silverstein en Frank Lowey de torens in handen. Ze hebben banden met alle grote radicale mediamagnaten en politieke personen die je kunt bedenken. Zij waren ook degenen die de bewaking en onderhoud regelden [via securacom van de Bushes] vanaf dat moment. [veel meer details kunnen meer naar beneden gevonden worden. Zoek op deze namen in het document]
O ok. Herinner me het idd weer van het nieuws. Meerderheid van Fok zit niet meer zo in die 9/11 gegevens dus ff een update is handig op zo'n moment. Thnxquote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef Aurora025 het volgende:
United Airlines vlucht 93 was het vliegtuig dat op 911 in Pennsylvania is neergestorte. Volgens de officiele versie is het neergestort omdat een aantal passagiers het cockpit bestormd zouden hebben.
nee, alleen maar mainstream gerapporteerde berichten.quote:(niks professioneels ofzo ).
PNAC ook al opgenomen in het laatste deel van me document. Meerdere punten.quote:Project for the New American Century.
Als ze gecontoleerd instorten met explosies die al in het gebouw zijn aangebracht bij de bouw die met een druk op de knop ontploffen waarom gaan er dan geen explosies af op de hogere verdiepingen.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:36 schreef Aurora025 het volgende:
Dat de gebouwen niet door vuur ingestort zijn was me al heel snel duidelijk, ik vraag me alleen af hoe. Als er dynamiet gebruikt werd moest het aangebracht worden zonder dat iemand dit merkt, dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Ik heb ergens gelezen dat zelfs de mogelijkheid bestaat dat de explosieven bij de bouw van de towers waren aangebracht, designed to destroy zou je kunnen zeggen(Charges Placed In WTC Towers When Build? http://www.rense.com/general48/chargesplacedinWTC.htm).
[knip]
zal de beelden eens opsnorkelen ...quote:Op maandag 28 juni 2004 20:09 schreef -Beestje- het volgende:
alleen de boven kant van bijde gebouwen kantellen maar tegen de tijd dat die kantelling invloed kan hebben zijn er al zoveel verdiepingen die meestorten dat het geen effect meer heeft
niet alle explosieven ontploffen door of beweging of warmtequote:en hoe verklaar je dat de explosieven die verdieping niet opblazen op het moment dat het vliegtuig in het gebouw vliegt(of eigenlijk er net na)
En ik zei het al meteen dat die gewoon uit de lucht gehaalt is.quote:Op maandag 28 juni 2004 23:08 schreef Aurora025 het volgende:
![]()
United Airlines vlucht 93 was het vliegtuig dat op 911 in Pennsylvania is neergestorte. Volgens de officiele versie is het neergestort omdat een aantal passagiers het cockpit bestormd zouden hebben.
Als jij een zinnige theorie hebt over 11 september die de meeste feitelijke nieuwsberichten in een samenhangend verhaal samenvat be my guest. Ik leer constant van mensen op die manier, alleen zelden op deze plek. In tegenstelling tot veel mensen kijk ik iedere kant na, maar op een gegeven moment is het over en pik ik degene die netjes in het grote geheel past en wordt ondersteunt door feiten.quote:Is het echt niet mogelijk om er een OPEN discussie over te houden. Theorien uitwisselen enzo en kijken naar verschillende kanten van het verhaal?
Ik ben met je eens dat er een motief lijkt te zijn om dat vliegtuig neer te halen. Blijft niet leuk uiteraard maar je moet toch wat. Een paar uur na de aanslagen werd sowieso het gehele luchtruim gecontroleerd met straaljagers die orders hadden elk vliegtuig na waarschuwen neer te halen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:57 schreef -Xerxes- het volgende:
Wat moet je anders? Al een deel zijn gekaapt en neergestort en god weet hoeveel dooie zijn er al gevallen. Dit vliegtuig was ook gekaapt en werd dus maar uitgeschakeld. Jammer voor de inzittenden en hun nabestaanden, maar het hadden veel meer slachtoffers kunnen zijn als ze hem gewoon hadden laten doorvliegen. Dan waren de inzittende iig dood en waarschijnlijk nog veel meer mensen.
En waar heb je die ooggetuigen verlsagen gelezen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:50 schreef tong_poh het volgende:
Ik sta meestal open voor veel dingen. Maar dit lijkt mij compleet BS.
Er zijn ooggetuigen van de crash. Deze hebben geen schade aan het vliegtuig kunnen ontdekken voordat hij crashte. De ooggetuigen hebben ook verklaard, dat het vliegtuig voor een tijdje laag maar normaal vloog. Uiteindelijk draaide de vliegtuig ondersteboven en stortte vrijwel daarna neer. Als een passagiersvliegtuig geraakt wordt door 2 sidewinders, dan vliegt ie niet meer in een rechte lijn door. betr gezegd hij valt brandend naar de grond. hier is dus geen sprake van.
Er zijn ook telefoongesprekken waaruit naar voren komt, dat een aantal passagiers wel degelijk de gijzelnemers bestormd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |