quote:Op woensdag 28 april 2004 02:50 schreef Steijn het volgende:
. Het vuur kan immers nooit de smelttemperatuur hebben bereikt. Dat ben ik helemaal met ze eens
en
draagbalken[..] 300 graden Celsius [..] vloeien
Ik zit al vanaf het begin te denken aan het feit of het staal niet verzwakt kan zijn en kan zijn ingestort. Ben er nog steeds mee bezig. Ik zal binnenkort eens wat boeken gaan lezen over constructies en demoluties van dit soort gebouwen.quote:Uit de link van TS komt weer het bekende verhaaltje naar voren van mensen die niet begrijpen dat het WTC is ingestort. Het vuur kan immers nooit de smelttemperatuur hebben bereikt. Dat ben ik helemaal met ze eens maar een stalen gebouw stort al in als de draagbalken 300 graden Celsius worden. Het staal gaat dan namelijk vloeien en verliest grotendeels zijn mechanische eigenschappen. Dat element kun je dus al uit je conspiracy schrappen.
Volgens mij is er een nog wat recenter onderzoek, van het vorig jaar. Ik heb het ooit tijdens een college Amerikanistiek bij de laatste vragen voorbij horen vliegen, ik zal eens op zoek gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:19 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
[..]
Klopt. 1975. Kort gezegd, ik geloof het onderzoek alleen de conclusie niet. Maar ik ga uit van claims van andere mensen die ik meer moet nazoeken. Dus OK...mijn mening.
[..
Als staal zjin vloei temperatuur heeft bereikt wil dit nog niet zeggen dat het gaat vloeien, alleen de matriaal eigenschappen van staal zijn dan aan het veranderen, dus zoveel spreekt hij zich nog niet tegen.quote:Op woensdag 28 april 2004 13:56 schreef MokroKees het volgende:
[..]
Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat je jezelf hiermee niet alleen tegenspreekt maar ook belachelijk maakt.
als je daar op klikt kun je post editen !! nee dit is geen conspiracy !
volgens voormalig Duitse minister, defensie secretaris en rechtswetenschapper Andreas von Bulow zit je er niet ver naast..quote:Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef RealLife het volgende:
Maar na dit allemaal gelezen te hebben denk ik toch dat Bush vanuit the oval office met een afstandbediening lege vliegtuigen de torens in liet vliegen.![]()
Het zou mij niet verbazen als Senna achter de knoppen zat, die is echt niet dood.quote:Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef RealLife het volgende:
Maar na dit allemaal gelezen te hebben denk ik toch dat Bush vanuit the oval office met een afstandbediening lege vliegtuigen de torens in liet vliegen.![]()
Of Elvis voor een vliegtuig van het WTC en Tupac voor het vliegtuig van het Pentagon. Perfecte cover-up!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:34 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Senna achter de knoppen zat, die is echt niet dood.
Facts, my dear...Strong facts..quote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef MokroKees het volgende:
[..]
volgens voormalig Duitse minister, defensie secretaris en rechtswetenschapper Andreas von Bulow zit je er niet ver naast..
Ze konden allebei met wapens omgaan, goede suggestie.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:40 schreef RealLife het volgende:
Of Elvis voor een vliegtuig van het WTC en Tupac voor het vliegtuig van het Pentagon. Perfecte cover-up!
LOLquote:Op donderdag 29 april 2004 09:53 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ze konden allebei met wapens omgaan, goede suggestie.
Jimmy Hoffa zou er ook bij betrokken zijn volgens een oude ex ministers van Panama.
lees zijn boeken zou ik zeggen..quote:Op donderdag 29 april 2004 09:41 schreef RealLife het volgende:
Facts, my dear...Strong facts..
Ik zet er vraagtekens bij of zoiets wel kan, anders komt het wel overeen met die aflevering van The Lone Gunmenquote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef MokroKees het volgende:
"The Americans had developed a method in the 1970s whereby they could rescue hijacked planes by intervening into the computer piloting [automatic pilot system]. This theory says, this technique was abused in this case..."
De eerste (vrij primitieve) op afstand bestuurbare vliegtuigen werden al in WO II gecrasht op Nazi Duitsland.quote:The Americans had developed a method in the 1970s whereby they could rescue hijacked planes by intervening into the computer piloting [automatic pilot system]. This theory says, this technique was abused in this case..."
nee hoor zoiets kan niet daarom hebben we van die onbemande verkenningsvliegtuigen etc. rondvliegen die volledig bestuurd door " groundcontrol" opstijgen , vliegen en vervolgens weer keurig netjes landen.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:54 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik zet er vraagtekens bij of zoiets wel kan,enige officiele bronnen die bevestigen dat zo'n systeem bestaat en in werking kan worden gesteld ?
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1207161,00.htmlquote:The appearance yesterday of Mr Bush and vice-president Dick Cheney before the commission investigating the 9/11 attacks provided another example of the debate. "There was no press coverage allowed, no recording, no transcript to be made available later, no testimony given under oath - and no good reason for any of it," said the Boston Globe.
Kortom, de hoge G manouvres zijn geen bewijs dat het vliegtuig bestuurd werd door remote control (als dit klopt). Dit bewijst niet dat er geen remote control werd gebruikt.quote:** They are intelligent planes, and have software limits pre set so that pilot error cannot cause passenger injury.
Wrong again! The ONLY airplanes that have software-imposed HARD LIMITS on flight maneuvers are the A320, A330, and A340 series of Airbus airplanes. The design philosophy of Boeing in this area has ALWAYS been "soft limits" that the pilot can exceed given his/her discretion. Force deterrents on the control yoke are used to give the pilot a "hint" that they are exceeding the flight envelope. However, Boeing does NOT impose hard limits.
**Though they are physically capable of high g maneuvers, the software in their flight control systems prevents high g maneuvers from being performed via the cockpit controls.
Incorrect. This is half-truth. Such limits ARE imposed on the AUTOPILOT. However, once the pilot disconnects the autopilot, the pilot has full maneuver authority within the MECHANICAL limits of the flight control actuation system.
De 767 die in het WTC vloog laat geen bolling zien:quote:Op de plek waar de vleugels onder het vliegtuig komen is er sowieso een bolling in de romp van het vliegtuig dus het lijkt me normaal dat dat er een beetje anders uit ziet.
haak ik af. NORAD? Vliegtuigen besturen? Gaat 'ie wel lekker met je? Een vliegtuig is helemaal niet softwarematig begrensd op 1.5G. Zou lekker zijn, als een piloot een uitwijk maneuvre moet maken en hij moet eerst toestemming vragen aan NORAD. Een (burger)vliegtuig is een zelfstandig vliegend geheel, dat hulp krijgt vanaf de grond, maar niet bediend wordt vanaf de grond.quote:Hoe kan het dat de vliegtuigen 5-7G bochten maakten terwijl de software gelimiteerd is op 1.5G. De enige manier hoe dit mogelijk is, is dat de besturing van het vliegtuig is overgenomen vanaf de grond. Bij de type vliegtuigen die gekaapt werden is dat mogelijk. NORAD is degene die de besturing kan overnemen. De snelheid van de vliegtuigen was ongeveer 925km/u en maakten een flinke draai voordat zij zich in het WTC boorden. Een vrijwel onmogelijke, zo niet onmogelijke opgave, zoals meerdere pioten van deze toestellen hebben toegegeven.
Volgens mij lullen ze maar wat in Brabant, hebben ze de documentaire gezien ? lijkt me sterk. Ik heb Moore's laatste boek gelezen, en Bush's verband met de Saoedische koninklijke familie wordt er nader in uiteengezet. Er wordt in gezegd dat de Bush's regering enorm profiteert van de aanslagen om hun beleid te rechtvaardigen, maar er wordt zeker niet gezegd of gesuggereerd dat Bush achter de aanslagen zit, wel dat hij ervan profiteert.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 18:38 schreef MasterPeace het volgende:
BUSH BREIN ACHTER DE AANSLAGEN OP 11 SEPTEMBER
TS, kun je dit nader verklaren? Zou dit inderdaad een motief kunnen zijn voor de aanslagen van 911?quote:de schijnbaar op springen staande US economie, de coup die het leger al jaren wilt uitvoeren vanwege de leugens uit het witte huis, de neergeschoten vlucht 93
Hmm, een smerige geldzaak dus...quote:"Rockefellers die geadviseerd hadden enkele maanden voor 911 het WTC van de hand te doen, dezelfde Rockefellers die één van de machtigste bankierfamilies ter wereld zijn en een groot deel van de geldstroom in-en-uit Amerika beinvloeden. (denk aan de grote hoeveelheid voorkennis van 911 op de financiële markt)
Buiten het feit dat diezelfde Rockefellers hun greep op Irak en Afghanistan aan het krijgen zijn door de nieuwe Iraakse regering bij hen in de schuld te laten komen.
Er is een 'big picture' bij iedere gebeurtenis en de eerste vraag die je bij jezelf moet vragen is: "Who benefits?"....en dan vooral financieel."
ik zal je kort een uitleg proberen te geven van wat ik heb opgevangen:quote:de schijnbaar op springen staande US economie, de coup die het leger al jaren wilt uitvoeren vanwege de leugens uit het witte huis, de neergeschoten vlucht 93TS
kun je dit nader verklaren? Zou dit inderdaad een motief kunnen zijn voor de aanslagen van 911
staat ook op emule. Waanzinnige docu. Ik heb em evt naar mp3 omgezet (video is overbodig.) Tik in "truth lies 911". Het is een verschil van 685 mb voor dezelfde info.quote:kan hem wel branden voor de echt geinteresseerde (waarvan ik zelf al een keuze heb gemaakt voor degene die in amerking komen.
Dat gold voor WTC 7. Dat zei Larry Silverstein. Dezelfde Larry Silverstein die al meldde dat WTC 7 was opgeblazen. En dan is het nogal logisch dat die explosieven er lagen want zoiets duurt weken om op te zetten.quote:dan nog iets , ik heb ergens gelezen (wat ik jammer genoeg niet kan bewijzen want ik heb geen bookmark ervan) dat de Firefighters aanwezig in het Wtc (rescue etc) een belletje kregen van Staff Of Security , dat het mischien beter was de tower op te blazen omdat er al teveel slachtoffers waren gevallen (erg vreemd omdat zoiets een paar dagen nodig heeft , onder anderre de planning)
er WAREN dus al Bommen aanwezig in het WTC , VOORDAT de vliegtuigen erin sloegen.
(volgens deze bron)
weggehaald:quote:- Flight 93 details.
- Details over besturingssysteem 757's & 767's en hun mogelijkheden
- Details over de militaire oefeningen op de ochtend van 11 september
- tientallen punten toegevoegd en bij andere punten details toegevoegd
- enkele disinfo/foute claims aangepast of verwijderd
- bronnen
pdf link 1quote:- wetswijzingingen
- vergelijkbare evenementen...pschychologisch profiel amerikaanse regering
- voorspelde ontwikkelingen die door 11 september mogelijk werden gemaakt
73 minuten is best lang.... dit vind ik zelf een grote aanwijzing ....quote:Normaal gesproken wanneer een vliegtuig van zijn koers afwijkt probeert de FAA er direct contact mee te maken. Ook waarschuwen ze direct NORAD die uiterlijk binnen 10 minuten gevechtsvliegtuigen de lucht in moet sturen om het probleemvliegtuig te onderscheppen. Dit zijn de standaardprocedures.
Op 11 september was het voor 4 gekaapte vliegtuigen mogelijk om respectievelijk 32 min, 21 min, 50 min en 73 min ongestoord rond te vliegen nadat bekend was geworden dat ze gekaapt waren. Nog buiten het feit dat men bij de laatste 3 kapingen al enkele minuten voorsprong moet hebben gehad doordat iedereen al alert is.
Het gebeurt regelmatig dat een vliegtuig(je) van zijn koers afraakt of ineens niet meer reageert. Tussen september 2000 en juli 2001 werden er 67 keer gevechtsvliegtuigen de lucht ingestuurd ter onderschepping. Van individuele rapporten wordt duidelijk dat het vrijwel elke keer lukt om ruim binnen de 20 minuten enkele jagers bij het van de koers afgeweken vliegtuig te hebben. Op 11 september konden ze Flight 77 die zich na 50 minuten in het Pentagon boorde nog geeneens onderscheppen.
... 2 oliebedrijven en een bankquote:- De schoonbroer van Osama heeft Georg W. Bush junior financieel geholpen met het opzetten van zijn eerste oliemaatschappij Arbusto.
- Een later oliebedrijf waar Bush bij betrokken was kreeg opnieuw geld toegestopt van deze schoonbroer, zo’n 25 miljoen dollar.
- De Binladen’s deden ook zaken met een bank in Houston waar George Bush in het bestuur zat.
gewoon de bovenstaande links.quote:- ijzersterke links tussen sharon, rupert murdoch, rockefeller, silverstein, lowy, eisenberg en andere radicalen als kissinger, de Bushes en andere bankiers. en hoe ze het WTC hebben gesloopt. [en de lone gunman pilot als hint hebben uitgebracht]
- meer oorzaken voor het moedwillig in de soeplopen van de communicatie..zoek op Charles Leidig
alleen de boven kant van bijde gebouwen kantellen maar tegen de tijd dat die kantelling invloed kan hebben zijn er al zoveel verdiepingen die meestorten dat het geen effect meer heeftquote:Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef coz het volgende:
stomme vraag he ....
hoe groot is trouwens de kans dat een willekeurig gebouw 'kaarsrecht' instort ? ... in diverse situaties ... en bijv als er iets een inslag maakt zoals 911
De coating vertraagt de opwarming maar voorkomt dit nietquote:Op maandag 28 juni 2004 03:58 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
individuele stalen balken zonder bescherming 700 graden C
individueel met coating 1000 graden C
50% coating in een structuur 1100-1200 geen probleem.
[knip]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |