abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 april 2004 @ 13:56:56 #61
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_18744096
quote:
Op woensdag 28 april 2004 02:50 schreef Steijn het volgende:
. Het vuur kan immers nooit de smelttemperatuur hebben bereikt. Dat ben ik helemaal met ze eens

en

draagbalken[..] 300 graden Celsius [..] vloeien

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat je jezelf hiermee niet alleen tegenspreekt maar ook belachelijk maakt.

kèk lekkah naajje ège sig, Fok feez
  woensdag 28 april 2004 @ 14:49:03 #62
58338 ToshitsuguTakamatsu
Nothing as it seems
pi_18745358
Meer aanwijzingen dat er explosies waren in het WTC zijn net beschikbaar via een live commentaar van CBS uit de helicopter die rond het WTC vloog ten tijde van de ontploffing. Zijn er 2 en zijn realplayer.

http://prisonplanet.tv/ar(...)ondaryexplosions.htm

Wie dat niet heeft, dit is in een notendop wat er gezegd werd:

"We saw some some kind of explosion, then the tower collapsed on itself, much like the the first collapse"

Op zichzelf bewijst het niks, maar het gaat gewoon in de lijst van getuigenverklaringen van de brandweer en andere reporters.
quote:
Uit de link van TS komt weer het bekende verhaaltje naar voren van mensen die niet begrijpen dat het WTC is ingestort. Het vuur kan immers nooit de smelttemperatuur hebben bereikt. Dat ben ik helemaal met ze eens maar een stalen gebouw stort al in als de draagbalken 300 graden Celsius worden. Het staal gaat dan namelijk vloeien en verliest grotendeels zijn mechanische eigenschappen. Dat element kun je dus al uit je conspiracy schrappen.
Ik zit al vanaf het begin te denken aan het feit of het staal niet verzwakt kan zijn en kan zijn ingestort. Ben er nog steeds mee bezig. Ik zal binnenkort eens wat boeken gaan lezen over constructies en demoluties van dit soort gebouwen.

Die link waar je het over had kun je die nog ff posten, schattebout?
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
pi_18745671
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 18:19 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:

[..]

Klopt. 1975. Kort gezegd, ik geloof het onderzoek alleen de conclusie niet. Maar ik ga uit van claims van andere mensen die ik meer moet nazoeken. Dus OK...mijn mening.
[..
Volgens mij is er een nog wat recenter onderzoek, van het vorig jaar. Ik heb het ooit tijdens een college Amerikanistiek bij de laatste vragen voorbij horen vliegen, ik zal eens op zoek gaan.
pi_18745870
quote:
Op woensdag 28 april 2004 13:56 schreef MokroKees het volgende:

[..]

Ik hoef natuurlijk niet te zeggen dat je jezelf hiermee niet alleen tegenspreekt maar ook belachelijk maakt.
Als staal zjin vloei temperatuur heeft bereikt wil dit nog niet zeggen dat het gaat vloeien, alleen de matriaal eigenschappen van staal zijn dan aan het veranderen, dus zoveel spreekt hij zich nog niet tegen.

Maar wat vreemd blijft dat er ook branden zijn geweest in ander gebouwen met stalen frames welke niet instorten.
  woensdag 28 april 2004 @ 16:01:24 #65
89497 RealLife
Bless America!
pi_18747049
Maar nou blijft de vraag of de zionisten het nou gedaan hebben of bush zelf
  woensdag 28 april 2004 @ 16:03:24 #66
89497 RealLife
Bless America!
pi_18747096
Ik denk de zionisten, want er waren geen Joden in het WTC, die waren allemaal nl een voor een door de geheime dienst ingelicht, met de eis dat ze wel niks zouden zeggen over het grootste complot uit de geschiedenis.
  woensdag 28 april 2004 @ 16:05:25 #67
89497 RealLife
Bless America!
pi_18747162
Maar na dit allemaal gelezen te hebben denk ik toch dat Bush vanuit the oval office met een afstandbediening lege vliegtuigen de torens in liet vliegen.
  woensdag 28 april 2004 @ 16:07:02 #68
89497 RealLife
Bless America!
pi_18747198
Dit is eigenlijk best leuk
  woensdag 28 april 2004 @ 18:04:52 #69
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_18750351
Reallife er is zo'n symbooltje als je daar op klikt kun je post editen !! nee dit is geen conspiracy !
  woensdag 28 april 2004 @ 20:26:00 #70
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_18753914
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef RealLife het volgende:
Maar na dit allemaal gelezen te hebben denk ik toch dat Bush vanuit the oval office met een afstandbediening lege vliegtuigen de torens in liet vliegen.
volgens voormalig Duitse minister, defensie secretaris en rechtswetenschapper Andreas von Bulow zit je er niet ver naast..
  woensdag 28 april 2004 @ 20:34:02 #71
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18754147
quote:
Op woensdag 28 april 2004 16:05 schreef RealLife het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Senna achter de knoppen zat, die is echt niet dood.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 29 april 2004 @ 09:40:21 #72
89497 RealLife
Bless America!
pi_18764588
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:34 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Het zou mij niet verbazen als Senna achter de knoppen zat, die is echt niet dood.
Of Elvis voor een vliegtuig van het WTC en Tupac voor het vliegtuig van het Pentagon. Perfecte cover-up!
  donderdag 29 april 2004 @ 09:41:22 #73
89497 RealLife
Bless America!
pi_18764605
quote:
Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef MokroKees het volgende:

[..]

volgens voormalig Duitse minister, defensie secretaris en rechtswetenschapper Andreas von Bulow zit je er niet ver naast..
Facts, my dear...Strong facts..
  donderdag 29 april 2004 @ 09:53:26 #74
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_18764797
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:40 schreef RealLife het volgende:

Of Elvis voor een vliegtuig van het WTC en Tupac voor het vliegtuig van het Pentagon. Perfecte cover-up!
Ze konden allebei met wapens omgaan, goede suggestie.
Jimmy Hoffa zou er ook bij betrokken zijn volgens een oude ex ministers van Panama.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  donderdag 29 april 2004 @ 09:55:51 #75
89497 RealLife
Bless America!
pi_18764829
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:53 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Ze konden allebei met wapens omgaan, goede suggestie.
Jimmy Hoffa zou er ook bij betrokken zijn volgens een oude ex ministers van Panama.
LOL . De secetaresse van een oud bediende van Saddam Hoessein had trouwens ook vraagtekens bij 11 september.

Bron: www.jihaad/fuckbush.sad
  donderdag 29 april 2004 @ 09:56:38 #76
89497 RealLife
Bless America!
pi_18764843
Maar er komen te veel feiten aan t licht, sluiten dit topic, voordat de zionisten het doen
  donderdag 29 april 2004 @ 10:53:12 #77
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_18766002
Ik heb die aflevering van The Lone Gunman, stond op een site, is 249MB, als iemand ruimte heeft wil ik hem wel uploaden
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  donderdag 29 april 2004 @ 10:57:59 #78
32652 GeorgeW.Bush
President of the USA
pi_18766118
Hier hebben journalisten het over explosies voordat het WTC instort:

http://prisonplanet.tv/ar(...)ondaryexplosions.htm
Op maandag 11 juli 2005 19:29 schreef Tamme het volgende:
Waarom doe jij zo tegen mij? Zijn we even oud ofzo>?
beetje respect hier op deze fora anders is het klit bang en gaan we schoonmaken
  donderdag 29 april 2004 @ 15:51:53 #79
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_18772995
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:41 schreef RealLife het volgende:
Facts, my dear...Strong facts..
lees zijn boeken zou ik zeggen..

"The Americans had developed a method in the 1970s whereby they could rescue hijacked planes by intervening into the computer piloting [automatic pilot system]. This theory says, this technique was abused in this case..."

"As long ago as the early nineties, a major European flag carrier ( Lufthansa ) acquired the information and was seriously alarmed that one of its own aircraft might be "rescued" by the Americans without its authority. Accordingly, this flag carrier completely stripped the American flight control computers out of its entire fleet, and replaced them with a home grown version. These aircraft are now effectively impregnable to penetration by Home Run, but that is more than can be said for the American aircraft fleet..."

http://www.amazon.com/exe(...)7846#product-details

donderdag 29 april 2004 @ 16:54:03 #80
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_18774524
quote:
Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef MokroKees het volgende:

"The Americans had developed a method in the 1970s whereby they could rescue hijacked planes by intervening into the computer piloting [automatic pilot system]. This theory says, this technique was abused in this case..."
Ik zet er vraagtekens bij of zoiets wel kan, anders komt het wel overeen met die aflevering van The Lone Gunmen , enige officiele bronnen die bevestigen dat zo'n systeem bestaat en in werking kan worden gesteld ?
Please Move The Deer Crossing Sign
  FOK!Fotograaf donderdag 29 april 2004 @ 17:01:22 #81
18921 freud
Who's John Galt?
pi_18774689
Denk je dat als zoiets bestond, ze het zomaar even openbaar zouden maken?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 29 april 2004 @ 17:04:47 #82
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_18774793
In andere tijden ? wellicht. Maar ik bedoel met officiele bronnen meer deskundige bronnen : vliegtuig -.
pi_18776783
quote:
The Americans had developed a method in the 1970s whereby they could rescue hijacked planes by intervening into the computer piloting [automatic pilot system]. This theory says, this technique was abused in this case..."
De eerste (vrij primitieve) op afstand bestuurbare vliegtuigen werden al in WO II gecrasht op Nazi Duitsland.

Het northwoods document praat ook al over het neerhalen van 'drone' passagiersjets.

In de jaren 90 werden een paar passagiersjets van de oostkust naar de westkust gevlogen zonder tussenkomst van een menselijke piloot, inclusief opstijgen en landen.

De Boeing 757 en 767 zijn een van de weinige (misschien de enige) waarvan de besturing overgegeven kan worden aan 'ground control'. Dan kun je het vliegtuig besturen vanaf NORAD, een AWAC, hawkeye of een C130.

-------

En een mogelijke verklaring voor de al jaren bestaande technologie:

Ik luisterde enkele weken terug een interview met een economische professor. Men wist altijd al dat er zwarte gaten zaten in de balans van de regering. Men dacht dat voorheen dat het zo rond de 38-40 miljard was.
Blijkt nu dat er in 2001 een gat was van 1.1 biljoen...jaha...1100 miljard. Met dat geld kun je een hoop doen.

Leve de democratie
'The Third Reich is the first power which not only recognizes, but puts into practice, the high principles of the Papacy.'
- Franz von Papen, 1933, second in command to Hitler when the alligance was signed between the Vatican and the Nazi regime.
  donderdag 29 april 2004 @ 18:51:06 #84
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_18777009
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:54 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Ik zet er vraagtekens bij of zoiets wel kan,enige officiele bronnen die bevestigen dat zo'n systeem bestaat en in werking kan worden gesteld ?
nee hoor zoiets kan niet daarom hebben we van die onbemande verkenningsvliegtuigen etc. rondvliegen die volledig bestuurd door " groundcontrol" opstijgen , vliegen en vervolgens weer keurig netjes landen.
.
  donderdag 29 april 2004 @ 18:57:59 #85
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_18777166
^Ja ok, die zijn daarvoor gemaakt, maar een boeing niet en het lijkt mij ook twijfelachtig dat je zo'n systeem kan laten installeren zonder serieuze aanpassingen en simpel weg door het systeem te hacken. De auto-pilot zit ook in het vliegtuig zelf en niet in een computer aan de grond. En zo'n droontje is wat anders dat in verhouding enorme Boeing.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:16:49 #86
55630 MokroKees
Chaulerah Gek
pi_18778905
Zoals al vermeld zijn deze systemen al decennia geleden ontwikkeld en behoren tegenwoordig dus tot standaard uitrusting. het vergde eigenlijk alleen een software aanpassing van het electronisch vluchtsysteem want er is sowieso een communicatie en datalink tussen boordcomputer en groundcontrol. Het enigste wat een groundcontrol of awacs hoeft te doen is die geprogrammeerde "override" te activeren dmv een code en vervolgens nieuwe coordinaten invoeren in de automatische piloot..
  vrijdag 30 april 2004 @ 21:35:43 #87
Nothing as it seems
pi_18798857
quote:
The appearance yesterday of Mr Bush and vice-president Dick Cheney before the commission investigating the 9/11 attacks provided another example of the debate. "There was no press coverage allowed, no recording, no transcript to be made available later, no testimony given under oath - and no good reason for any of it," said the Boston Globe.
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,12271,1207161,00.html

Dit is dus het hele punt. Het maakt even niet uit wie er achter 911 zit. Het gaat erom dat de regering alles achter gesloten deuren uitvoert. Dat is niet hoe een democratie hoort te werken geloof ik.

Ongelofelijk dat het volk dat soort dingen toelaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door ToshitsuguTakamatsu op 30-04-2004 21:40:56 ]
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:31:10 #88
Nothing as it seems
pi_18879295
twijfels over 1 genoteerd punt in de samenvatting (waarvan ik al aangegeven had dat ik twijfels had):
quote:
** They are intelligent planes, and have software limits pre set so that pilot error cannot cause passenger injury.

Wrong again! The ONLY airplanes that have software-imposed HARD LIMITS on flight maneuvers are the A320, A330, and A340 series of Airbus airplanes. The design philosophy of Boeing in this area has ALWAYS been "soft limits" that the pilot can exceed given his/her discretion. Force deterrents on the control yoke are used to give the pilot a "hint" that they are exceeding the flight envelope. However, Boeing does NOT impose hard limits.

**Though they are physically capable of high g maneuvers, the software in their flight control systems prevents high g maneuvers from being performed via the cockpit controls.

Incorrect. This is half-truth. Such limits ARE imposed on the AUTOPILOT. However, once the pilot disconnects the autopilot, the pilot has full maneuver authority within the MECHANICAL limits of the flight control actuation system.
Kortom, de hoge G manouvres zijn geen bewijs dat het vliegtuig bestuurd werd door remote control (als dit klopt). Dit bewijst niet dat er geen remote control werd gebruikt.

Iets wat ik tegenkwam en wat ik voorheen nog niet in het lijstje heb durven opnemen:

De vliegtuigen die in het WTC vlogen waren gemodificeerd. Van verschillende hoeken is 'te zien' dat er iets onder de vleugel hangt wat er niet lijkt te horen. En van verschillende camera standpunten lijkt het of er iets op het gebouw wordt afgeschoten ms voor de inslag:

http://www.thewebfairy.com/911/letsroll911/Web/CourtesyCNNABC.wmv
zie de donkere 'derde motor' onder de romp van het vliegtuig en dan de lichtflits ms voor de inslag

http://www.thewebfairy.co(...)Roll.Pod.Missile.wmv
superslomo. Nu ik de film voor de 30ste x kijk valt me iets op. 2-3 frames voor de lichtflits lijkt er iets uit het apparaat onder de romp te bewegen (zie een 1e kleine lichtflits), 2 frames later de grote flits op het gebouw.

http://www.thewebfairy.com/911/letsroll911/Web/secondplane.wmv
Is dat witte ding een projectiel? (i seriously dont know)

http://www.thewebfairy.co(...)gnitionandlaunch.swf
Wat is die witte veeg met wat lijkt een swart projectiel dat vooruit beweegt?

Blijft frappant dat je een flits ziet die uitdooft, dan het vliegtuig in het gebouw ziet duiken waarbij geen vonkje niks te zien is. De brandstof heeft blijkbaar geen tijd om zo snel te ontbranden. Wat veroorzaken die flitsen bij 2 verschillende vliegtuigen?

Bij de 1e toren was het ook te zien:
http://www.propagandamatrix.com/Videoimpactmontagelarge.jpg (en later in sommige dvd wel en anderen niet...)

Hier staat (één van de) analyse:
http://www.letsroll911.org/
http://thewebfairy.com/911/

En nog iets waar ik nu net tegenaan botste en wat behoorlijk bizar is (maar na een tijdje kijken toch verklaard is in mijn ogen):

Na de explosie lijkt een stalen frame van het gebouw nog rechtop te staan. Na 10-15 sec begint het (stalen) frame te 'golven', te verkruimelen en lijkt min of meer te veranderen in stof:
http://home.comcast.net/~(...)pse_of_the_Spire.htm (Nog een keer bekeken of ik het wel goed heb gezien)

De bovenstaande site laat ook nog een duidelijke aanwijzing zien dat er explosieven aanwezig waren.

En voor de duidelijk, de film die het laat zien:
http://thewebfairy.com/911/glow/spireview.wmv
http://www.plaguepuppy.net/public_html/spire/spire_1.mpg

Na er een tijdje naar het 2e filmpje gekeken te hebben houd ik het erop dat de stof in de lucht blijft hangen als het framewerk instort. Blijf het een bizar filmpje vinden.

Het licht lijkt de brightness van de camera te zijn. Iets te snel gepost, dit onderste deel.

[ Bericht 3% gewijzigd door ToshitsuguTakamatsu op 04-05-2004 15:21:55 ]
  dinsdag 4 mei 2004 @ 14:39:10 #89
909 Num
Núm dus!
pi_18879503
Die witte vlek op het vliegtuig kan een glinstering van de zon zijn. Op de plek waar de vleugels onder het vliegtuig komen is er sowieso een bolling in de romp van het vliegtuig dus het lijkt me normaal dat dat er een beetje anders uit ziet.

Dat een deel van de staalconstructie blijft staan is op zich raar. Dat het daarna alsnog instrort lijkt me normaal. Ik zie niet in waarom daar een plaatselijke aarbeving voor nodig is. Al veroorzaakt het instorten van een dergelijk gebouw natuurlijk genoeg trillingen.

Kortom ik vind dit een vergezocht verhaal.
  dinsdag 4 mei 2004 @ 15:14:07 #90
Nothing as it seems
pi_18880390
quote:
Op de plek waar de vleugels onder het vliegtuig komen is er sowieso een bolling in de romp van het vliegtuig dus het lijkt me normaal dat dat er een beetje anders uit ziet.
De 767 die in het WTC vloog laat geen bolling zien:
http://www.airborneaircrafts.com/gallery/img1ua767.jpg

De 757 die in het Pentagon schijnt te zijn gevlogen inderdaad wel:
http://www.airliners.net/open.file/194197/L/
http://www.airliners.net/open.file/532870/L/

Fair enough, ben zelf ook niet overtuigd dat er inderdaad iets niet onderhangt wat er niet hoort. Wat de flitsen betreft zie ik het anders maargoed...bewijzen doe je het nooit.

vergezocht is het zeker, andaar dat deze zaken in het originele stuk niet heb meegenomen. (en zeker ook niet van plan ben)
pi_18951082
Heb het net doorgelezen. Leuk hoor, maar hier
quote:
Hoe kan het dat de vliegtuigen 5-7G bochten maakten terwijl de software gelimiteerd is op 1.5G. De enige manier hoe dit mogelijk is, is dat de besturing van het vliegtuig is overgenomen vanaf de grond. Bij de type vliegtuigen die gekaapt werden is dat mogelijk. NORAD is degene die de besturing kan overnemen. De snelheid van de vliegtuigen was ongeveer 925km/u en maakten een flinke draai voordat zij zich in het WTC boorden. Een vrijwel onmogelijke, zo niet onmogelijke opgave, zoals meerdere pioten van deze toestellen hebben toegegeven.
haak ik af. NORAD? Vliegtuigen besturen? Gaat 'ie wel lekker met je? Een vliegtuig is helemaal niet softwarematig begrensd op 1.5G. Zou lekker zijn, als een piloot een uitwijk maneuvre moet maken en hij moet eerst toestemming vragen aan NORAD. Een (burger)vliegtuig is een zelfstandig vliegend geheel, dat hulp krijgt vanaf de grond, maar niet bediend wordt vanaf de grond.

Zo'n lompe uitspraak geeft mij meteen reden te twijfelen aan de overige claims die je doet.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:15:32 #92
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_18954972
Waar is eigenlijk dat vliegtuig wat in het Pentagon vloog ?
Of heb ik dat gemist op de beelden toen ?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 7 mei 2004 @ 18:38:08 #93
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_18960414
BUSH BREIN ACHTER DE AANSLAGEN OP 11 SEPTEMBER

Michael Moore: 'Bush brein achter aanslagen 9-11'

Donderdag 6 mei 2004 - Washington - Documentairemaker Michael Moore verdenkt president George Bush ervan het brein te zijn achter de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001. In de film 'Fah-renheit 911' brengt Moore Bush in verband met enkele prominente Saudi's, onder wie de familie van Osama bin Laden.

Michael Moore kreeg eerder een oscar voor zijn documentaire 'Bowling for Columbine', over wapenbezit in Amerika. Amusementsconcern Walt Disney heeft distributeur Miramax, waarvan het eigenaar is, verboden om 'Fahrenheit 911' op de markt te brengen. Dat meldde the New York Times gisteren. Het Amerikaanse amusementsconcern Walt Disney heeft distributeur Miramax, waarvan het eigenaar is, verboden een documentaire op de markt te brengen. Daarin wordt scherpe kritiek geuit aan het adres van president George Bush. Dat meldde het dagblad The New York Times woensdag. In de film, Fahrenheit 911 van documentairemaker Michael Moore, wordt Bush in verband gebracht met enkele prominente Saudi's, onder wie de familie van Osama bin Laden. Hij wordt ervan verdacht het brein te zijn achter de aanslagen in de Verenigde Staten op 11 september 2001. Ook neemt Moore in zijn film Bush' optreden voorafgaande aan deze aanslagen, die bijna drieduizend mensenlevens eisten, stevig op de korrel.

Uit: Het Brabants Dagblad d.d. 6 mei 2004
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  vrijdag 7 mei 2004 @ 19:06:18 #94
909 Num
Núm dus!
pi_18961100
Walt Disney is bang om de belastingvoordelen die ze in Florida hebben kwijt te raken. Jef Bush is gouverneur van Florida... (bron Metro)
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:00:15 #95
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_18965294
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 18:38 schreef MasterPeace het volgende:
BUSH BREIN ACHTER DE AANSLAGEN OP 11 SEPTEMBER
Volgens mij lullen ze maar wat in Brabant, hebben ze de documentaire gezien ? lijkt me sterk. Ik heb Moore's laatste boek gelezen, en Bush's verband met de Saoedische koninklijke familie wordt er nader in uiteengezet. Er wordt in gezegd dat de Bush's regering enorm profiteert van de aanslagen om hun beleid te rechtvaardigen, maar er wordt zeker niet gezegd of gesuggereerd dat Bush achter de aanslagen zit, wel dat hij ervan profiteert.

[edit]over Disney en Moore

[ Bericht 4% gewijzigd door JimmyJames op 08-05-2004 12:39:23 ]
  zaterdag 8 mei 2004 @ 09:30:03 #96
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_18971712
Je hebt t grootste gedeelte gepikt van http://www.physics911.org/ .
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_19052069
The Lone Gunmen Episode 1: Pilot

Entire episode available for download In which the intrepid conspiracy theorists, led by Byers not-so-dead father, stop the events of 9-11 six months before they happen... WARNING 250mb AVI, Divx encoded

http://www.refuse-resist.(...)one_Gunmen_Episode_1:_Pilot
  donderdag 27 mei 2004 @ 19:01:15 #99
Nothing as it seems
pi_19453306
ramzes, ik wilde net dit topic weer opzoeken.

Enige wat ik kon uitbrengen was: "holy shit"

Dit is het, gewoon keihard bewijs dat er strategische explosieven aanwezig waren in WTC I & II en no way dat al-quaida dat gedaan kan hebben.

Hoewel ik altijd vrijwel 100% zeker wist dat ook WTC I & II strategisch opgeblazen waren (WTC 7 is al toegegeven) zat het me toch nooit helemaal lekker om dat tegen andere mensen te zeggen. De "stills" waren er al, maar deze video's zijn ongelofelijk. En het past ook compleet in de puzzel.

Eindelijk hoef ik niet verder te zoeken zonder het 100% zeker te weten.

download ze, back ze up.

ik kijk nog 1 keer voor ik op "invoeren" druk......ja hoor, explosies op de juiste plekken. Ik zal lekker slapen vanavond.
pi_19455291
quote:
de schijnbaar op springen staande US economie, de coup die het leger al jaren wilt uitvoeren vanwege de leugens uit het witte huis, de neergeschoten vlucht 93
TS, kun je dit nader verklaren? Zou dit inderdaad een motief kunnen zijn voor de aanslagen van 911?
quote:
"Rockefellers die geadviseerd hadden enkele maanden voor 911 het WTC van de hand te doen, dezelfde Rockefellers die één van de machtigste bankierfamilies ter wereld zijn en een groot deel van de geldstroom in-en-uit Amerika beinvloeden. (denk aan de grote hoeveelheid voorkennis van 911 op de financiële markt)
Buiten het feit dat diezelfde Rockefellers hun greep op Irak en Afghanistan aan het krijgen zijn door de nieuwe Iraakse regering bij hen in de schuld te laten komen.

Er is een 'big picture' bij iedere gebeurtenis en de eerste vraag die je bij jezelf moet vragen is: "Who benefits?"....en dan vooral financieel."
Hmm, een smerige geldzaak dus... Erg, erger, ergst als dit waar is.
  donderdag 27 mei 2004 @ 20:34:59 #101
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19455863
Mike Rupert is wel een aanrader in dit verhaal ! (was een oud DIA agent die achter drugs smokkel praktijken van de CIA kwam ! )

Het draait om PUT/CALL opties...hij presenteerd de zaak alzijnde een zaak die hij aan het OM wil voorleggen

de lezing heet "The thruth and lies of 9-11" en was op bittorrent te krijgen (heb hem zelf nog op de nexus conference in A'dam gezien )

kan hem wel branden voor de echt geinteresseerde (waarvan ik zelf al een keuze heb gemaakt voor degene die in amerking komen )
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:08:52 #102
Nothing as it seems
pi_19456761
quote:
de schijnbaar op springen staande US economie, de coup die het leger al jaren wilt uitvoeren vanwege de leugens uit het witte huis, de neergeschoten vlucht 93TS

kun je dit nader verklaren? Zou dit inderdaad een motief kunnen zijn voor de aanslagen van 911
ik zal je kort een uitleg proberen te geven van wat ik heb opgevangen:

Het amerikaanse volk (en de regering) heeft een ongeveer 30.000.000.000.000 dollar schuld (alle afdelingen) bij de Federal Reserve die sinds Bush ieder jaar met bijna een biljoen omhoog klimt. Het komt er dus op dat het volk een steeds groter deel aan belasting als rente aflossing betaalt. (Door dit achterlijke geldsysteem waarbij privé banken geld lenen én rente vragen is deze gigantische macht te wijten. Bill Gates is een zwerver in vergelijking wat de Rothschild & Rockefellers hebben)

Ik ben niet bekent genoeg met economie om het hele proces van inflatie, deflatie & rentepercentage te verklaren maar alle economisten die ik hoor op Rense, C2C & AJ hoor ik zeggen: "Misschien nog een kleine stijging en dan waarschijnlijk een zware afgrond, hoe het nu gaat is niet vol te houden. Het land is bankroet, de staten zijn bankroet, de provincies (counties) zijn bankroet en de steden zijn bankroet"

Hier zijn een hoop redenen voor die allemaal onnodig waren geweest. Geld & power is het enige wat in Washington geld. In 2001 was er een 1.1 biljoen dollar gat in de begroting en geen hond weet waar het naartoe is.

Over olie is ook een hoop te doen. Niemand weet precies hoeveel goedkoop op te pompen olie er nog is, de officiele cijfers kloppen van geen kanten. Rusland, China & Amerika zijn nu al steeds meer aan het touwtrekken in het midden-oosten en dat gaat nog verder toenemen. Hoge olieprijs is slecht voor de economie, vooral als de productie inderdaad valt terwijl het gebruik ieder jaar exponentieel stijgt. Onze kunstmest is grotendeels van olie gemaakt. Ons eten wordt dan dus ook duurder en als olie inderdaad schaars wordt mogen we blij zijn als we nog de helft van het eten kunnen produceren dat we nu hebben. -- lifeaftertheoilcrash.net is goed begin. interviews op emule.

Over de coups moet ik zeggen....ik weet het niet zeker. Ik hoor het alleen steeds meer opduiken dat de militaire kant van het pentagon ernstige bezwaren heeft tegen de civiele. (bush & co) De civiele wilt gewoon zonder twijfel een politiestaat. (patriot act, martelingen, kampen. Luister maar 5 min naar John Ashcroft) Een hoop militairen weten wat er te gebeuren staat. 1 iemand die een mogelijke coup duidelijk beschreef is colonel donne de grand pre.
http://www.prisonplanet.com/022904degrandpre.html

Als je geen realplayer hebt en geen reclame wilt moet je op emule kijken. (AJ show)

In dat zelfde interview gaan ze trouwens ook uitgebreid in op vlucht 93.

911 is in mijn ogen een ideale manier geweest om een oorlog te kunnen verantwoorden in het midden-oosten en om op het thuisfront de touwtjes aan te trekken op het eigen volk. Beide zijn in ieder geval een gevolg geweest van 911.

Het was sowieso nodig want de taliban had in 2001 de opium oogst vernietigd waardoor de CIA (en amerikaanse economie) honderden miljarden dollars misliepen dat jaar. De oogst is nu weer 36x het niveau van 2001. Maar goed ook voor ze, anders was de economie al in elkaar gedonderd.

Dat is volgens mij niet alles maar dat is wel het belangrijkste atm.

Kortste antwoord dat ik kan bedenken. Ik ga trouwens maar eens stoppen daarmee want kost me teveel tijd.

Goeie links voor informatie staan overal al aangegeven.
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:12:38 #103
Nothing as it seems
pi_19456853
quote:
kan hem wel branden voor de echt geinteresseerde (waarvan ik zelf al een keuze heb gemaakt voor degene die in amerking komen.
staat ook op emule. Waanzinnige docu. Ik heb em evt naar mp3 omgezet (video is overbodig.) Tik in "truth lies 911". Het is een verschil van 685 mb voor dezelfde info.
  donderdag 27 mei 2004 @ 21:18:06 #104
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19456995
das waar want de video kwalitijd (omgezet van VHS ) is niet van die aard dat je daar je echte info vandaan haalt

TT mail mij ff jmt1970@xs4all.nl heb wel wat leuks voor je

P.S. maar die aantijging tegen de directeur van de CIA moet je gezien hebben en dat is tog video materiaal !
  vrijdag 28 mei 2004 @ 10:26:50 #105
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19465960
grappig dat jullie zo lang kunnen discuseren over hoe het kan dat het WTC is ingestort...
terwijl het mogelijke antwoord gewoon op een redelijk bekende site staat (het is dan wel niet een 100% feit , oftewel officieel geaccepteerd , maar goed dat zal je nooit krijgen met dit soort dingen)
ik geef jullie even een link :

http://propagandamatrix.c(...)ge_wtc7andbombs.html

dan nog iets , ik heb ergens gelezen (wat ik jammer genoeg niet kan bewijzen want ik heb geen bookmark ervan) dat de Firefighters aanwezig in het Wtc (rescue etc) een belletje kregen van Staff Of Security , dat het mischien beter was de tower op te blazen omdat er al teveel slachtoffers waren gevallen (erg vreemd omdat zoiets een paar dagen nodig heeft , onder anderre de planning)
er WAREN dus al Bommen aanwezig in het WTC , VOORDAT de vliegtuigen erin sloegen.
(volgens deze bron)

groet.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 14:07:31 #106
Nothing as it seems
pi_19471723
quote:
dan nog iets , ik heb ergens gelezen (wat ik jammer genoeg niet kan bewijzen want ik heb geen bookmark ervan) dat de Firefighters aanwezig in het Wtc (rescue etc) een belletje kregen van Staff Of Security , dat het mischien beter was de tower op te blazen omdat er al teveel slachtoffers waren gevallen (erg vreemd omdat zoiets een paar dagen nodig heeft , onder anderre de planning)
er WAREN dus al Bommen aanwezig in het WTC , VOORDAT de vliegtuigen erin sloegen.
(volgens deze bron)
Dat gold voor WTC 7. Dat zei Larry Silverstein. Dezelfde Larry Silverstein die al meldde dat WTC 7 was opgeblazen. En dan is het nogal logisch dat die explosieven er lagen want zoiets duurt weken om op te zetten.

Nu net is pas het echte duidelijke "in your face"bewijs geleverd dat WTC 1 & 2 ook opgeblazen waren zonder dat je urenlang met iemand in discussie hoeft te gaan.
  dinsdag 1 juni 2004 @ 16:42:01 #107
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_19564991
schaamteloze bump !
  woensdag 2 juni 2004 @ 11:33:34 #108
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19583392
Ik ben een leek op dit gebied maar ik heb hier eens rondgekeken en het kan me (nog) niet overtuigen. Ergens kan ik (hoe ziek mss ook) nog wel een motief vinden dat Amerika zijn eigen torens opblaast dus daar hoeven we het niet over te hebben.

Nu lees ik het document van de TS dat er aanwijzingen zijn dat er bij de crash in het Pentagon explosief aanwezig was. Is er mss een mogelijkheid dat de terroristen (om het even bij het mainstream mediabeeld te houden) explosief bij zich hadden aan boord?

Daarnaast werd ook in twijfel getrokken dat de foto's van terroristen ontbraken bij de slachtoffers lijst maar ik lees ook dat ze niet zeker zijn wie het nu precies gedaan hebben. Ik kan me voorstellen dat ze dan liever geen foto's plaatsen omdat er een gestolen passport kan zijn gebruikt. Mss weten ze letterlijk niet wie het gedaan hebben maar alleen welk passport door de douane is gekomen? Het is nogal moeilijk omdat er een 110 verdiepingen gebouw "tussen" de bewijsstukken lag als deze al niet verbrand zijn. Soms zijn feiten gewoon niet bekend en dat deze onzekerheid daardoor direct impliceert dat er meer moet zijn en een "conspiracy" achter moet zitten zie ik niet.

Ook waren er explosies te zien bij de instorting van het WTC. Het zag er idd uit als een collaps maar dat gebeurde toch feitelijk ook? Hoeveel gebouwen van die omvang zijn er nu werkelijk ingestort die we als referentie kunnen gebruiken? Zo'n klap zal ook vast wel op zo'n aardbevingsdetector te zien moeten zijn.

Wat wel vragen oproept waren de beelden van rook/explosies die voor het neerstortende puin uitgingen. Is er een mogelijkheid dat dit rook is dat door de druk sneller naar beneden gaat en bij bv de brandtrapramen naar buiten komt? Just asking

Als laatste staan er verwijzingen waaruit blijkt dat het scenario reeds bekend was. Dit is ook geen geheim. Er bestaan rapporten over het oplazen van het vrijheidsbeeld enzo. Dat is ook het werk van die Amerikaanse diensten zodat ze het kunnen voorkomen. Mss hadden ze informatie dat er een aanslag met vliegtuigen werd beraamd en zijn ze begonnen met het verstevigen van de gebouwen zoals bij het Pentagon in een vleugel gebeurde.

Zoals je ziet een hoop vragen.

Een leraar bouwkunde hier op de Universiteit van Enschede hield een keer een praatje over het WTC en die beweerde dat je minstens 8 meter beton aan de buitenkant moet plakken van een gebouw van die omvang om het tegen dit soort rampen te beschermen. Geen idee wat er van waar is maar hij baseerde het op formules uit de bouwkunde en modellen enzo.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_19613735
Dit gaat me net ff te ver, om maar even dat document van de TS erbij te halen. >>
• In de beide WTC torens zijn in de kelder, 5 verdiepingen onder grond, plassen van gesmolten staal gevonden. Dit is precies de plek waar de 47 stalen centrale balken van het WTC contact maken met de stenen ondergrond. Het centrum leek precies in de liftschachten te zitten. De officiële verklaring was dat brandstof door de liftschaften naar beneden was gevallen en het staal had gesmolten. Punt is dat staal niet gesmolten kan worden door kerosine en al helemaal niet in een zuurstofarme omgeving. Explosieven daarentegen kunnen dit wel, en al helemaal als de hitte moeilijk weg kan, zoals in een kelder. In WTC 7 zijn ook gedeeltelijk gesmolten stalen balken gevonden. Voor de zekerheid werd de vraag nog even gesteld aan CDI (Controlled Demolutions Inc) die de opruiming van voor zijn rekening nam: "yes, hot spots of molten steel in the basements."
Werknemers van het betreffende seismische centrum meldden dat zij dagelijks explosies registreren van een op dezelfde afstand gelegen steengroeve. Die veroorzaken dagelijks met 36.000kg ammonium nitraat trillingen tussen de 1 & 2 op de schaal van richter.
Ik heb hier in Auckland mn tabellenboek niet meegenomen, maar staal kan al gesmolten worden met een redelijk propaanbrandertje, laat staan dat kerosine. Het smeltpunt van staal lag ergens tussen de 580 - 800 graden en de temperatuur van kerosine in de fik is rond de 1100 graden. Kerosine is ook ongeveer de meest vluchtige brandstof, betekend ook dat als het brandt, dat het leuk heet wordt, daarom is benzine ook voor de autos en kerosine voor de vliegtuigen , als je begrijpt wat ik nu bedoel. Dat opblazen geloof ik ook niet, feit is namelijk dat die stalen draagbalken bedekt waren met een zogennaamd brandvertragend middel, maar als het heet werd zorgt dat ervoor dat het metaal ook meegaat. Beetje jammer.
En dan die laag stof, een gebouw kan wel degelijk op deze manier instorten denk ik, t is net als een stapel jenga blokken, en je haalt er een middenlaag ineens tussenuit, die massa erboven zakt naar beneden en maakt vaart, deze vaart zorgt ervoor dat het door de andere verdiepingen heen zakt.
Heeft te maken met statische en dynamische belasting, ga ik nu niet over beginnen.
cordiet kan misschien carbiet zijn, anyway, ik kan ook mis zitten.
Maargoed, verder wel leuk.
-
  zaterdag 26 juni 2004 @ 15:34:36 #110
Nothing as it seems
pi_20204804
Enorme update van het oorsprongkelijke artikel:

90+ punten ipv de oorspronkelijke 50+. (11 A4-tjes, lettergrootte 10, times new roman)

nieuw:
quote:
- Flight 93 details.
- Details over besturingssysteem 757's & 767's en hun mogelijkheden
- Details over de militaire oefeningen op de ochtend van 11 september
- tientallen punten toegevoegd en bij andere punten details toegevoegd
- enkele disinfo/foute claims aangepast of verwijderd
- bronnen
weggehaald:
quote:
- wetswijzingingen
- vergelijkbare evenementen...pschychologisch profiel amerikaanse regering
- voorspelde ontwikkelingen die door 11 september mogelijk werden gemaakt
pdf link 1
pdf link 2
[566 Kb]

doc link 1
doc link 2
[100 Kb]

Nergens op het net ga je een compacter overzicht vinden van alle beschikbare informatie over 11 september.
  zondag 27 juni 2004 @ 12:43:21 #111
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_20223775
Ze hebben nu ook de naam van het mannetje die Flight 93 heeft neergeschoten met sidewinders missiles, Major Rick Gibney

http://www.letsroll911.org/articles/flight93shotdown.html
pi_20228698
De Happy Hooligans patch lijkt niet echt op wat die Gibney op zijn jas heeft zitten.

De Hooligans zijn ook een trainings squadron, op de site http://nd119.mncap.org/index.html is niets over Majoor Rick Gibney te vinden of een tijdelijke overplaatsing naar Langley.

Correctie: er is ook een 178ste squadron die de Happy Hooligans heet en op dezelfde basis is gestationeerd. Ook hiervan lijkt de patch niet op wat er op die foto te zien is.
http://www.usafpatches.com/gallery/sqs0178.shtml

[ Bericht 27% gewijzigd door CeeJee op 27-06-2004 17:06:37 ]
  zondag 27 juni 2004 @ 18:45:50 #113
Nothing as it seems
pi_20232005
Even een opmerking over die pagina's:

Negeer de vraag of het WTC 1 & 2 compleet vernietigd kan zijn door brandstof. Harde cijfers over brand-smelt-verzwak temperaturen constructie eigenschappen en effecten van zuurstofgebrek heb ik nog nergens kunnen vinden. Tabellen & "experts" hebben 100 verschillende antwoorden. Zelfs de (nederlandse) brandweer spreekt zich in verschillende stukken tegen. Het antwoord vind je niet tenzij je zelf een goeie achtergrond in wis-natuur-scheikunde, bouwmaterialen hebt en je alle cijfertjes checkt aan de hand van je eigen experimenten.

De gebeurtenissen van bij het Pentagon, de motieven en de screw ups van de schuldigen zeggen veel meer. Zelfs al heeft vuur 3 gebouwen verwoest (hoe achterlijk deze theorie ook is) dan staan alle andere punten nog overeind. En de lijst blijft groeien en groeien. Heb weer een aantal screw-ups uit de laatste 911 hearings. Zelfs als die gasten niet onder ede staan (go figure) verspreken ze zich nog...

De volledige film van Eric Hufschmid "Painful Deceptions" is trouwens een grote aanrader. Het enige probleem dat ik er mee heb is dat hydrocarbons (waterkoolstoffen?....benzines etc) een maximum temperatuur hebben van 1000°C ondere ideale omstandigheden. Maar zelfs op het gebied van temperaturen en hun effecten maakt hij hele goeie punten.

staal smelt temperatuur 1500°C
aluminium smelt temperatuur 660°C

Over de rest durf ik niks met 100% zekerheid te zeggen. Vooral niet in het geval van zuurstofgebrek.
  maandag 28 juni 2004 @ 03:07:43 #114
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_20242652
stein heeft in het verleden valide punten gegeven !

het hele verhaal ging om smeltings temp. en elementaire proporties wijzigingen !

die trusten hebben onder (stel keroziene verbrand met 850 graden C )onder die last niet uitgehouden ( neem in achting de niet toerijkende anti brand laag op de trussen ).

laten we naar WTC7 gaan !
  maandag 28 juni 2004 @ 03:58:51 #115
Nothing as it seems
pi_20242750
individuele stalen balken zonder bescherming 700 graden C
individueel met coating 1000 graden C
50% coating in een structuur 1100-1200 geen probleem.

Corus

Dit boeit me geeneens, ik heb geen sceonde twijfel meer, die gebouwen zij keihard opgeblazen. Ik heb weer tientallen zaken toegevoegd en details verbeterd. (heb me stuk maar eens in z'n geheel gelezen)

Leuk detail, van de volgende mensen zijn hun aanklachten door vernietiging van de documenten in het WTC verloren gegaan:

- Alan Greenspan (Federal Reserve)
- Morgan & Co
- Goldman Sachs
- Enron (en dus ook buddy bush)
- Mobil Oil

verder is natuurlijk Rockefeller al weer bij de rotzooi betrokken. Je weet niet of je er moet lachen of huilen...overal waar bloed en geld te verdienen valt zie je hen terug.
  maandag 28 juni 2004 @ 11:56:10 #116
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20246714
quote:
Normaal gesproken wanneer een vliegtuig van zijn koers afwijkt probeert de FAA er direct contact mee te maken. Ook waarschuwen ze direct NORAD die uiterlijk binnen 10 minuten gevechtsvliegtuigen de lucht in moet sturen om het probleemvliegtuig te onderscheppen. Dit zijn de standaardprocedures.
Op 11 september was het voor 4 gekaapte vliegtuigen mogelijk om respectievelijk 32 min, 21 min, 50 min en 73 min ongestoord rond te vliegen nadat bekend was geworden dat ze gekaapt waren. Nog buiten het feit dat men bij de laatste 3 kapingen al enkele minuten voorsprong moet hebben gehad doordat iedereen al alert is.
Het gebeurt regelmatig dat een vliegtuig(je) van zijn koers afraakt of ineens niet meer reageert. Tussen september 2000 en juli 2001 werden er 67 keer gevechtsvliegtuigen de lucht ingestuurd ter onderschepping. Van individuele rapporten wordt duidelijk dat het vrijwel elke keer lukt om ruim binnen de 20 minuten enkele jagers bij het van de koers afgeweken vliegtuig te hebben. Op 11 september konden ze Flight 77 die zich na 50 minuten in het Pentagon boorde nog geeneens onderscheppen.
73 minuten is best lang.... dit vind ik zelf een grote aanwijzing ....
ik hoor hier trouwens ook weinig gedebunk over ...
hooguit dat ze de vliegtuigen niet konden vinden omdat de transporders uitstaan ... ( .. ....)
quote:
- De schoonbroer van Osama heeft Georg W. Bush junior financieel geholpen met het opzetten van zijn eerste oliemaatschappij Arbusto.
- Een later oliebedrijf waar Bush bij betrokken was kreeg opnieuw geld toegestopt van deze schoonbroer, zo’n 25 miljoen dollar.
- De Binladen’s deden ook zaken met een bank in Houston waar George Bush in het bestuur zat.
... 2 oliebedrijven en een bank .... lekker belangenloos .... Dat Bush belang heeft bij olie snapte ik al ... dat ie 2 al oliebedrijven heeft is voor mij nieuw ... dang... das best eng
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  maandag 28 juni 2004 @ 16:34:20 #117
Nothing as it seems
pi_20254004
Zow, laatste update voor een lange tijd. Betere volgorde, meer punten, persoonlijke conclusie toegevoegd aangezien er teveel bewijs is. En de PDF is 5x kleiner. [vorige versie was fout omgezet]

Hoewel ik er niet direct voor zocht zijn het dus absoluut de zionisten [radicale politieke stroming] die achter die aanslagen zitten. Dit verklaart gelijk waarom israeliërs, delen van de Amerikaanse regering/leger en arabieren in het drama voorkomen. En we komen weer uit bij de bilderbergers, Trilateralists en de top van de CFR hoewel ik die nergens in me document heb genoemd. Er is absoluut een vette conspiracy aan de gang.

Niew toegevoegde stuk:
quote:
- ijzersterke links tussen sharon, rupert murdoch, rockefeller, silverstein, lowy, eisenberg en andere radicalen als kissinger, de Bushes en andere bankiers. en hoe ze het WTC hebben gesloopt. [en de lone gunman pilot als hint hebben uitgebracht]
- meer oorzaken voor het moedwillig in de soeplopen van de communicatie..zoek op Charles Leidig
gewoon de bovenstaande links.
  maandag 28 juni 2004 @ 19:48:22 #118
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_20258903
stomme vraag he ....
hoe groot is trouwens de kans dat een willekeurig gebouw 'kaarsrecht' instort ? ... in diverse situaties ... en bijv als er iets een inslag maakt zoals 911
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_20259429
quote:
Op maandag 28 juni 2004 19:48 schreef coz het volgende:
stomme vraag he ....
hoe groot is trouwens de kans dat een willekeurig gebouw 'kaarsrecht' instort ? ... in diverse situaties ... en bijv als er iets een inslag maakt zoals 911
alleen de boven kant van bijde gebouwen kantellen maar tegen de tijd dat die kantelling invloed kan hebben zijn er al zoveel verdiepingen die meestorten dat het geen effect meer heeft
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
pi_20259686
quote:
Op maandag 28 juni 2004 03:58 schreef ToshitsuguTakamatsu het volgende:
individuele stalen balken zonder bescherming 700 graden C
individueel met coating 1000 graden C
50% coating in een structuur 1100-1200 geen probleem.
[knip]
De coating vertraagt de opwarming maar voorkomt dit niet
staal wordt minder sterk bij hoge temraturen vooral doordat bij een paar honderd graden staal van kristal structuur verandert(weet het niet meer uit mijn hoofd als ik ooit in heb zal ik een oud schoolboek opzoeken)
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')