Ghost World is bij mij veel eerder een feel good film, eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2004 12:13 schreef DonStefano het volgende:
3. Ghost World
Ik vind Festen helemaal geen feel bad movie. Integendeel zelfs.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:29 schreef California het volgende:
Een top 10 zou ik zo snel niet weten, maar wat me het eerste te binnen schiet:
Festen
Irréversible
Citizen X
21 Grams vond ik wel meevallen, die eindigde wat minder deprimerend dan sommige scènes halverwege,.
Nee? Ik nu misschien ook niet meer, weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind Festen helemaal geen feel bad movie. Integendeel zelfs.
ho ho .. het is de remake van hemzelf. Dus kennenlijk is ie gezwicht voor het amerikaanse publiekquote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef AgeEll het volgende:
schiet er nog 1 binnen.
verfilming van Tim Krabe, het gouden ei oftwel Burried Alive
en dus t orgineel he, niet die remake met sandra bulluck. hadde ze een 3de persoon toegevoegd die hun redde. kut amerikanen met hun happy-ends
Je zult hem ongetwijfeld al gezien hebben, maar ik heb het heel erg gehad met Jacob's Ladder.quote:
Ging toch over legermonsters te maken van onze 'jongens'. Door bio-preperaten ?!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Je zult hem ongetwijfeld al gezien hebben, maar ik heb het heel erg gehad met Jacob's Ladder.
Die film bezorgt me uren nadat ik hem gezien heb nog een heel onaangenaam gevoel.
Waarschijnlijk omdat de inhoud erg aansluit bij mijn grootste angsten.
My arm... my fuckin' arm!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:01 schreef Steeven het volgende:
Reqiuem For A Dream.
ik vond m vooral te donkerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:28 schreef Doff het volgende:
Wilde laatst Le Temps du Loup gaan kijken maar ben er halverwege mee opgehouden (om je te schamen), het was me te zware kost. Heb het einde dus nog niet gezien, maar dat vond ik nou niet echt een film om erg vrolijk van te worden. Kijk 'm natuurlijk snel wel, was volgens mij wel heel goed.
Stoorde me eigenlijk helemaal niet. Was wel passend vond ik. Maar natuurlijk geen film om in het zonnetje te gaan kijken.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vond m vooral te donker
weinig in te herkennen
jammer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |