het is een triest feit maar films met een somber einde verkopen gewoon niet in americaquote:Op donderdag 22 april 2004 21:19 schreef AgeEll het volgende:
schiet er nog 1 binnen.
verfilming van Tim Krabe, het gouden ei oftwel Burried Alive
en dus t orgineel he, niet die remake met sandra bulluck. hadde ze een 3de persoon toegevoegd die hun redde. kut amerikanen met hun happy-ends
Over het algemeen gezien misschien wel ja.. ik bedoel eigenlijk bepaalde scenes,quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:27 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Uh.....dat is toch absoluut een feel-good movie?
*eens is* ik begrijp de ophef niet van die film, ik vond de waterige oogjes in de zaal interessanter dan dat theatrale gedoe van een vent die zich liever laat afrossen dan dat hij met iets zinnigs komt ipv. een beetje reaktief en vooral bijdehand oneliners te lopen spuien en zichzelf tot martelaar te veroordelen. Ja, zo kan ik ook de toekomst voorspellen..quote:Op donderdag 22 april 2004 20:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Passion of the Christ.![]()
nog steeds nietquote:Op donderdag 22 april 2004 21:13 schreef ranja het volgende:
oja, Dancer in the dark heb ik nog niet gezien.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:59 schreef LostFormat het volgende:
Beide van Michael Haneke:
Dan moet je die ook maar 'es proberen.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:06 schreef Arcee het volgende:
Kortom: wat is jouw top 10 van grootste (en beste) feel-bad-movies?
4. Der Siebente Kontinent
Jij hebt zeker erg hard gelachen toen dat zoontje werd doodgeschoten? En dan vooral in de scene die erop volgt waarin je minuten lang gekweld wordt met het lijden van z'n ouders?quote:Op zondag 25 april 2004 03:26 schreef victorinox het volgende:
Het verbaast me dat een aantal mensen hier Funny Games noemen.
Die mensen hebben dan toch echt een andere visie dan ik.
Ik vond Funny Games namelijk een erg leuke zwarte komedie. En ben met een erg tevreden gevoel de zaal uitgelopen.
Is dat niet erg genoeg dan? Mensen gedegradeerd tot nummertjes in een koud systeem? Tuurlijk wordt het cynisch en grappig gebracht, maar in weze is de boodschap die de film over wil brengen vreselijk trieststemmend, toch?quote:Op zondag 25 april 2004 16:36 schreef Kolkus het volgende:
Wat vinden jullie zo "feel-bad" aan Brazil dan!?!?
Een allesoverheersende bureaucratie, verder kan ik niets bedenken.
Jij hebt duidelijk nog geen kennis gemaakt met het genre feel-bad-movie.quote:Op zondag 25 april 2004 16:33 schreef hanna het volgende:
Brazil
Perfect Blue
Very bad things
Arlington road
The pledge
Niemand die gezien?quote:Op donderdag 22 april 2004 12:41 schreef Lithion het volgende:
'My life without me' was ook wel erg deprimerend.
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 00:03 schreef Lithion het volgende:
[..]
Niemand die gezien?
Gaan we nu samen The way we were kijken? Ook heel erg deprimerendquote:Op dinsdag 27 april 2004 01:14 schreef Lithion het volgende:
[..]
Natuurlijk..
inderdaad, vooral dat 'beklemmende' sfeertje op het eindequote:Op dinsdag 27 april 2004 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Spoorloos
It's a date.quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:33 schreef GRAZ het volgende:
Gaan we nu samen The way we were kijken?
Ghost World is bij mij veel eerder een feel good film, eigenlijk.quote:Op zondag 25 april 2004 12:13 schreef DonStefano het volgende:
3. Ghost World
Ik vind Festen helemaal geen feel bad movie. Integendeel zelfs.quote:Op woensdag 21 april 2004 23:29 schreef California het volgende:
Een top 10 zou ik zo snel niet weten, maar wat me het eerste te binnen schiet:
Festen
Irréversible
Citizen X
21 Grams vond ik wel meevallen, die eindigde wat minder deprimerend dan sommige scènes halverwege,.
Nee? Ik nu misschien ook niet meer, weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 12:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik vind Festen helemaal geen feel bad movie. Integendeel zelfs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |