Dus jij realiseert de gevolgen ook?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Mongool Blair weet de gevolgen en past daarom strenge regels toe.
Ik kan alles realiseren.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus jij realiseert de gevolgen ook?
Ik denk dat Blair meer weet te realiseren.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik kan alles realiseren.
Volgens mij mist er een woord....
Hij hoort niet bij de top20 machtigste mensen volgens Time.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat Blair meer weet te realiseren.![]()
Wacht maar tot ik hier de macht heb en het omtover tot een duivelse dictatuur.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij hoort niet bij de top20 machtigste mensen volgens Time.
quote:Op woensdag 21 april 2004 20:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik hier de macht heb en het omtover tot een duivelse dictatuur.
[afbeelding]
[afbeelding]
Then I will use my Jedi-forces to kick your ass.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik hier de macht heb en het omtover tot een duivelse dictatuur.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:41 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik hier de macht heb
Tsk, het 1e wat ik laat ontwikkelen zijn panzervoertuigen van kunststof van ongeveer 1.50m hoog die max. 2 ton wegen zodat ze per vliegtuig gedropt kunnen wordenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:43 schreef Ype het volgende:
[..]
Then I will use my Jedi-forces to kick your ass.
Met z'n allen midden in de Sahara droppen. Kunnen ze enge moslims aanpakken en gelijk gekookt worden.quote:Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Tsk, het 1e wat ik laat ontwikkelen zijn panzervoertuigen van kunststof van ongeveer 1.50m hoog die max. 2 ton wegen zodat ze per vliegtuig gedropt kunnen worden. Die drop ik waar ik wil ter wereld en neem de boel over. Wat nou lange aanvoerswegen of lange weg erheen? Gewoon droppen waar je moet wezen.
Hoeveel procent van het BNP gaat bij jou naar defensie?quote:Op woensdag 21 april 2004 20:48 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Tsk, het 1e wat ik laat ontwikkelen zijn panzervoertuigen van kunststof van ongeveer 1.50m hoog die max. 2 ton wegen zodat ze per vliegtuig gedropt kunnen worden. Die drop ik waar ik wil ter wereld en neem de boel over. Wat nou lange aanvoerswegen of lange weg erheen? Gewoon droppen waar je moet wezen.
quote:Rechter: Vlaams Blok is racistische partij
Uitgegeven: 21 april 2004 20:17
GENT - De rechtbank in Gent vindt het Vlaams Blok een racistische politieke partij. De rechter heeft dat woensdag bepaald in een zaak die het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en de Liga voor de Mensenrechten had aangespannen, aldus VRT-radio. De partij gaat in cassatie. Daardoor kan het Vlaams Blok toch onder eigen naam deelnemen aan de verkiezingen in Vlaanderen op 13 juni.
De rechter baseerde zich op de verkiezingspamfletten van het Vlaams Blok. Voorman Filip Dewinter reageerde woest op het vonnis en noemde het vonnis een politieke monoloog. "De democratie wordt de mond gesnoerd",zei hij.
Ongeveer 5%.quote:Op woensdag 21 april 2004 21:02 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoeveel procent van het BNP gaat bij jou naar defensie?
En dat voor alleen de Nederlandse defensie?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ongeveer 5%.
Uiteraard van het BNP vd hele EU. Das dus ongeveer 5% van 10.000.000.000.000
dus 500 miljard ¤ per jaar.
quote:Op woensdag 21 april 2004 21:08 schreef du_ke het volgende:
Belgen.
[..]
quote:Gras is groen.
Brussel, 21 april 2004
Rechters in Brussel zijn het er unaniem over eens dat gras weldegelijk groen is, zoals al langer werd vermoed. Dr.Ir. Manjaat zei aangaande dit onderwerp: "Door langdurig onderzoek naar de lichtval op grasmoleculen kunnen wij niet langer om de feiten heendraaien dat groen licht het meest wordt weerkaatst door gras en daardoor het effect van een groene kleur op ons netvlies teweegbrengt". Het artikel wordt binnenkort in zijn geheel gepubliceerd in Science.
Nee aap ik ben dan toch Keizer van Europa!quote:Op woensdag 21 april 2004 21:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat voor alleen de Nederlandse defensie?.
En tegen wie gaat de oorlog gevoerd worden?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:08 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ongeveer 5%.
Uiteraard van het BNP vd hele EU. Das dus ongeveer 5% van 10.000.000.000.000
dus 500 miljard ¤ per jaar.
Ik zat toch aan een anders soort vervoer en wapens te denken.quote:
LOLquote:Op woensdag 21 april 2004 20:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik kan alles realiseren.
Volgens mij mist er een woord....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |