En wanneer ze er een grote puinhoop van maken, dan is een foei ook genoeg.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Een schouderklopje
Toch lief van je.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:23 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Heb ik net medelijden met je.. gooit inso dr een slotje op![]()
Ja hoor. Ik zou nog eens kijken.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:31 schreef Sidekick het volgende:
http://www.ad.nl/consumentengeld/misdaadmeter/index.html
Ondanks veel meer niet-Westerse immigranten zit Den Haag toch in dezelfde criminaliteitskleur als Sneek.
Ja, illegalen buiten de deur houden. Dat is slecht voor nederland zeg.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:50 schreef pberends het volgende:
Zozo das liberaal van de VVD.
Dat is toch normaal in 3de wereldlanden?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
Alleen al in Rotterdam wordt er bijna elke dag iemand verkracht
Die moskee wordt toch zeker wel gesloten en de imams het land uitgeflkkerd of ben ik dan naief?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ja, kijk maar in NWS en de Frontpage.WALGELIJK !!
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
Gesloten: bijna zeker.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die moskee wordt toch zeker wel gesloten en de imams het land uitgeflkkerd of ben ik dan naief?
Mag dat showproces dan op het terras van een hoog gebouw? Kutgasten!quote:Op woensdag 21 april 2004 17:38 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Gesloten: bijna zeker.
Imams weg: nee, eerder een showproces om daarna vrij te worden gesproken op godsdienstige redenen.
*kijkt*quote:Op woensdag 21 april 2004 17:19 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zou nog eens kijken.
Waar blijkt dat uit? (2e keer)quote:Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
LOL @ google:quote:Op woensdag 21 april 2004 17:45 schreef pberends het volgende:
IELLLLLLLLLLLLLLL ik weet weer hoe die enge politicus heet.
Peter Rehwinkel![]()
![]()
http://www.ad.nl/consumentengeld/misdaadmeter/quote:Op woensdag 21 april 2004 17:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit?
Waar blijkt dat uit? (3e keer)quote:Op woensdag 21 april 2004 17:35 schreef pberends het volgende:
De verkrachters hebben een volledige baan om zich bezig te houden met hun bezigheden.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:52 schreef pberends het volgende:
Toch gemiddeld zo'n 1 per werkdag
quote:Pos Gemeente/Regio Misdrijven
Nederland 2040
1 Amsterdam NH 277
2 Rotterdam ZH 250
3 's-Gravenhage ZH 61
4 Eindhoven NB 49
5 Utrecht Ut 43
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |