De reden waarom Bush die vrouw niet gaat bevrijden van haar astma is het gebrek aan olie in haar lichaam. De hypocriet!quote:Op woensdag 21 april 2004 14:24 schreef Monidique het volgende:.
Net bij Man bijt Hond: Een vrouw die verklaarde wat zij niet mocht.
"Ik mag niet... roken, want" en nu komt het: "dat is slecht voor mijn astma"
Watjequote:Op woensdag 21 april 2004 15:07 schreef Ype het volgende:
Heeft iemand zin om voor mij een verslag te maken, ik ben er te brak voor.
En dan moet ik vanavond ook nog naar een feest, terwijl ik het dan wilde gaan doen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Watje
Feesten is goedquote:Op woensdag 21 april 2004 15:16 schreef Ype het volgende:
[..]
En dan moet ik vanavond ook nog naar een feest, terwijl ik het dan wilde gaan doen.
Ik moet het morgen afhebben.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Feesten is goed, zou dat doen. Verslagen maken kan je je hele leven nog.
of was het nou precies andersom![]()
Ik heb geen zin.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:26 schreef Flumina het volgende:
Dus aan de slag, luie KUT-student![]()
Ik zal wel een 24-uurs-ban voor je aanvragen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb geen zin.
Ik zit ook te msnen.quote:Op woensdag 21 april 2004 15:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal wel een 24-uurs-ban voor je aanvragen.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, ik ben immers humorloos.
Hihihihi.quote:
Heb ik net medelijden met je.. gooit inso dr een slotje opquote:Op woensdag 21 april 2004 15:56 schreef Ype het volgende:
[..]
Hihihihi.
Begin er dan eens mee!quote:Op woensdag 21 april 2004 15:51 schreef Robert_Jensen het volgende:
Zelfkennis is een groot goed beste mensen.
[..]
Bron: AD.nlquote:Koningin Juliana wilde de Amerikaanse president Nixon 'moordenaar' noemen toen hij op bezoek kwam op paleis Soestdijk. Minister Norbert Schmelzer (Buitenlandse Zaken) praatte haar dit met veel moeite uit het hoofd
quote:GEEN EXPORTBEPERKING VOOR NIEUWE EU-STATEN
De Europese Unie zal haar interne markt niet afsluiten voor economische sectoren uit de tien nieuwe lidstaten. Onder de druk van de VVD had Nederland aangedrongen op dergelijke maatregelen.
quote:POLITIE: ENSCHEDE WERKTE TEGEN BIJ ONDERZOEK
Het rechercheteam dat de vuurwerkramp in Enschede heeft onderzocht, is tegengewerkt door Enschede en het ministerie van Defensie. Dit verklaart de politie in het boek 'Op zoek naar de onderste steen'.
Een schouderklopjequote:EEN ZAK GELD OF LIEVER EEN SCHOUDERKLOPJE?
ECONOMIE - Beloning naar prestatie wordt steeds populairder. Maar het belang van bonussen wordt nogal eens overdreven, vinden experts. 'Met een schouderklopje kom je ook een heel eind.'
Zozo das liberaal van de VVD.quote:Op woensdag 21 april 2004 16:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |