Ik zou hem niet weg laten gaan. Hij kan best waardevol voor Ajax worden in d etoekomst.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:30 schreef BobRooney het volgende:
Sonck naar Anderlecht...maar was al bekend dacht ik
dat denk ik dus ook...quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou hem niet weg laten gaan. Hij kan best waardevol voor Ajax worden in d etoekomst.
Ik vraag me af wie ze nog willen hebben dan. Misschien Dave van de Bergh als vervanger voor Van Persie?quote:Feyenoord is nog niet klaar met aankopen doen voor volgend seizoen, zo meldt het Algemeen Dagblad. Volgens de Rotterdamse krant gaat men nog opzoek naar een goede centrale (rechter) verdediger. "Ons potje is nog niet leeg'', bevestigt technisch manager Mark Wotte. "Dit is niet onze laatste transfer.''
Eerder contracteerde Feyenoord al Pascal Bosschaart (FC Utrecht) Gabor Babos (NAC Breda), Romeo Castelen (ADO Den Haag) en Edwin de Graaf (RBC). Wotte zal binnenkort met Utrecht-trainer Foeke Booy praten over spelers uit de Domstad, die Feyenoord gaar naar De Kuip ziet verhuizen.
Waarschijnlijk zal Feyenoord ook spelers als ruil aan Utrecht verhuren. "Maar dat staat helemaal los van de transfer van Bosschaart'', aldus Wotte. Utrecht is nog opzoek naar een rechtsback Lamey gaat terug naar PSV) en een centrale verdediger (Zwaanswijk wil weg. "Swerts mag weg. Met Loovens, Sprockel, Olfers en Collen moeten we nog over hun toekomst praten. Dat gebeurt binnenkort", aldus Wotte.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Misschien Zwaanswijk als centrale verdediger
Om daar in de First Division te spelen?quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:48 schreef Peregrijn het volgende:
Zwaanswijk is toch transfervrij? En volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven dat hij naar England wil.
Zwaanswijk heeft zoveel te willen, ondertussen is hij 29, en zit nog steeds in NL.quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:48 schreef Peregrijn het volgende:
Hier even nog een paar posts uit vorige topic:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]
Ik vraag me af wie ze nog willen hebben dan. Misschien Dave van de Bergh als vervanger voor Van Persie?
Reactie TonyMontana:
[..]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zwaanswijk is toch transfervrij? En volgens mij heeft hij al meerdere malen aangegeven dat hij naar England wil.
Dit stukje staat helemaal niet in het AD. Ze hebben zeker een hele rijke fantasie bij Voetbalzone..quote:Wotte zal binnenkort met Utrecht-trainer Foeke Booy praten over spelers uit de Domstad, die Feyenoord gaar naar De Kuip ziet verhuizen.
Denk het niet, is niet echt geweldig. Reuser heeft al aangeven weg te willen uit 1st divisionquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Om daar in de First Division te spelen?
quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:21 schreef Afunados het volgende:
Calciomercato.com: Ook Inter weer in de race om Van Persie..
is wel een club die bij ze ego past....quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:21 schreef Afunados het volgende:
zjroentje heeft het dan ook over Zwaanswijk als je goed leest ...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk het niet, is niet echt geweldig. Reuser heeft al aangeven weg te willen uit 1st division
En Reuser heeft aangegeven weg te willen bij Ipswich, maar wil misschien wel in de 1st division blijven wanneer hij een basisplaats krijgt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:28 schreef Doc het volgende:
[..]
zjroentje heeft het dan ook over Zwaanswijk als je goed leest ...
quote:Ipswich Town midfielder Martijn Reuser says that he wants to leave the club even if they achieve promotion to The Premiership as he is sick of being a substitute.
The Dutchman came off the bench on Saturday to turn the game for Town, as he scored a spectacular free kick and then set up Darren Bent as Joe Royle's men came from behind to beat Gillingham 2-1.
That three points was vital for their play-off chase, but despite being the star of the show Reuser is anticipating being dropped back to the bench for the start of their next match.
Reuser is unhappy with continually being asked to come off the bench and says that he wants to leave in the summer - even if Royle's men are promoted.
"I'm looking for a new club," said Reuser.
"The manager Joe Royle has made it clear I do not figure in his plans. I want regular football and that means playing the full 90 minutes.
"Several times this year I have been asked to come off the bench and prove myself and I feel I have done that.
"But the boss feels that I am better used changing the game halfway through rather than from the start.
"I've got one year left on my contract but I hope to get a summer transfer. Even if we go up, I'd rather be playing the whole match in Division One than be a substitute in The Premiership."
[understatement]quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:00 schreef Butra het volgende:
[..]
Dit stukje staat helemaal niet in het AD. Ze hebben zeker een hele rijke fantasie bij Voetbalzone..
Bij de plantsoendienst is altijd nog plaats voor mensen zoals Reuser!quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:31 schreef Peregrijn het volgende:
En Reuser heeft aangegeven weg te willen bij Ipswich, maar wil misschien wel in de 1st division blijven wanneer hij een basisplaats krijgt.
quote:De Australiër Alex Brosque zal wellicht voor het Nederlandse Feyenoord kiezen. De spits staat ook in de belangstelling van Lierse.
Feyenoord zal hem een jaar uitlenen aan Westerlo. De spits speelde gisteren al mee met de invallers van Westerlo. "Ons aanbod liep gisteren in elk geval af. We gaan geen bijkomende inspanningen meer leveren om contact te zoeken met Brosque", aldus Lierse-manager Gaston
Vets
Weet ik, maar om aan te geven dat een andere speler van het kaliber Zwaanswijk (imo) ook al aangeeft daar niet te willen spelen........quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:28 schreef Doc het volgende:
[..]
zjroentje heeft het dan ook over Zwaanswijk als je goed leest ...
Die is dus bij deze al verkocht.quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:40 schreef Afunados het volgende:
"One thing is for sure: whoever wants the Uruguayan must part with Ŗ6.7 million," declared Lecce sports director Pantaleo Corvino.
Dan zou Dandy van der Meyde het nog moeilijker krijgen om in de basis te komen.quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:00 schreef DIGGER het volgende:
Spelersruil tussen Real en Inter: Fiog voor Cannavaro.
Cannavaro zou zelf alleen liefst in Italie blijven.
Er bestaat geen leukere sitequote:Op dinsdag 20 april 2004 13:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Daar is ie weer met zijn Calciomercato!
Ik bekijk em ook regelmatig hoor...
Is "de plantsoendienst"de nieuwe bijnaam van heteerste van F'noord? Reuser is namelijk minstens zo goed als wat er daar nu gemiddeld rondloopt...quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Bij de plantsoendienst is altijd nog plaats voor mensen zoals Reuser!
DAVE BLIJFT BIJ ONS !!!!quote:Misschien Dave van de Bergh als vervanger voor Van Persie?
*kuch*beter*kuch*quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Is "de plantsoendienst"de nieuwe bijnaam van heteerste van F'noord? Reuser is namelijk minstens zo goed als wat er daar nu gemiddeld rondloopt...
Zijn jullie zo blij met dat Ajaciedje dan? Ach gosquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
DAVE BLIJFT BIJ ONS !!!!
quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn jullie zo blij met dat Ajaciedje dan? Ach gos
Dat is het probleem juistquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Is "de plantsoendienst"de nieuwe bijnaam van heteerste van F'noord? Reuser is namelijk minstens zo goed als wat er daar nu gemiddeld rondloopt...
Geweldigquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:35 schreef Peregrijn het volgende:
Uiteindelijk gaat Brosque blijkbaar toch voor Feyenoord kiezen
[..]
Zou wel goed zijn, dat voert de prijs alleen maar opquote:Op dinsdag 20 april 2004 12:21 schreef Afunados het volgende:
Hij is bij de dokter van Utreg geweest en is dat virus na een lange kuur nu weer kwijtquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn jullie zo blij met dat Ajaciedje dan? Ach gos
Zo iets heeft Feyenoord toch ook gedaan.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:43 schreef Suijk het volgende:
Leuk om al een bod te doen op een geblesseerde speler terwijl die er nog heen moet gaan.
Jaloers twi?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:47 schreef twi het volgende:
Nouja, wie weet is er in Milaan binnenkort een theatershow rond de stervende zwaan. Dan kan Robben nog best goed van pas komen.
Want...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:26 schreef twi het volgende:
Dat lijkt me uberhaupt de domste spelersruil in de historie van Inter, als dat doorgang zou vinden.
Nee hoor, ik heb geen theater-ambitiesquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Jaloers twi?
Figo is overschat.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Want...
Figo is niet overschat. Heb je die actie van 'm zondag gezien tegen Atlético?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Figo is overschat.
Cannavaro is de beste verdediger van Inter.
Zeker, de beste voorzet van NL zie ik graag in de Galgenwaardquote:Zijn jullie zo blij met dat Ajaciedje dan? Ach gos
Waarom zijn ze gek?quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:26 schreef tong80 het volgende:
Bij Feijenoord zijn ze gek.
Topper is het.
Jammer dat het geen Ajacied is.
Haha dure grap voor ajax,quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:30 schreef BobRooney het volgende:
Sonck naar Anderlecht...maar was al bekend dacht ik
DOVO ook...quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
FC Dordrecht wil Arco Jochemsen.
Ik geloof dat die Perridon van Trust er meer geld in wil pompenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:36 schreef Doekes het volgende:
[..]
DOVO ook...
En die willen ook Regilio Vrede en Appie Chaiat. Ik ben alleen wel benieuwd hoe ze dat willen gaan betalen. Er moest dit jaar al een lening afgesloten worden voor de winstpremies.
Ze hadden die jongen beter moeten begeleiden - grootste Feyenoord talent sinds lang en dan verprutsen ze het zo.quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:03 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Waarom zijn ze gek?
Omdat ze van Persie niet volgend seizoen gratis de Kuip uit willen zien wandelen..? Het is erg jammer dat het niet geworden is zoals mensen hadden gehoopt, maar het is beter nu nog geld voor hem te vangen, dan helemaal niks.
Dat zeker ja, maar hij heeft het zelf ook niet slim aangepakt.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze hadden die jongen beter moeten begeleiden - grootste Feyenoord talent sinds lang en dan verprutsen ze het zo.
Nee, maar hij is nog een kind.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:52 schreef Keke het volgende:
[..]
Dat zeker ja, maar hij heeft het zelf ook niet slim aangepakt.
en Glasgow Rangers heeft zich ook gemeld volgens VIquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:18 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu ook al Schalke ??.
Dan kan Feyenoord de vraagprijs inmiddels ook wel een stukje opschroeven.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:36 schreef BobRooney het volgende:
[..]
en Glasgow Rangers heeft zich ook gemeld volgens VI
Schalke zou zich niet gemeld hebben bij Feyenoord, en v Raaij heeft deze week al gesprekken gevoerd met de zaakwaarnemer van Robin, dus PSV lijkt vooralsnog het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 april 2004 11:58 schreef Doekes het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord de vraagprijs inmiddels ook wel een stukje opschroeven.
De Media zijn bezig om de boel goed op te kloten...quote:Op woensdag 21 april 2004 11:36 schreef BobRooney het volgende:
[..]
en Glasgow Rangers heeft zich ook gemeld volgens VI
Van de VI dus. Dan zal PSV toch een extra schepje boven hun transferbedrag moeten doen.quote:Feyenoord wacht geduldig op de keuze van Van Persie, die nog tot medio 2005 onder contract staat bij de Rotterdamse club. 'Het maakt ons niet uit voor welke club hij kiest', aldus technisch manager Mark Wotte. 'Wij zijn alleen geīnteresseerd in de hoogste bieder.'
Dat zou mooi zijn, beter voor van Persie, beter voor het Nederlands voetbal...quote:Op woensdag 21 april 2004 12:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
De Media zijn bezig om de boel goed op te kloten...
Meest vreemde clubs worden nu genoemd
PSV en Sevilla zijn de enige die zich officieel bij feyenoord gemeldt hebben.
Sevilla is geen optie meer....
Geloof niet dat Arsenal van Persie nu nog wil halen, als ze hem echt hadden willen hebben hadden ze hem een paar maanden terug wel overgenomen.
Ik denk dat ie Zaterdagochtend gewoon bij PSV gepresenteerd gaat worden
Nee die hoeven hem niet, tot nu toe allemaal subtoppers die zich melden.quote:Op woensdag 21 april 2004 12:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik wacht nog op de interesse van Real, AC Milan en Man U.
Arsenal een subtopper, die onthoud ikquote:Op woensdag 21 april 2004 13:02 schreef F1Bas het volgende:
Nee die hoeven hem niet, tot nu toe allemaal subtoppers die zich melden.
http://www.footballtransfers.infoquote:Top 25 Linked Player Moves (1 Month)
No. Name Pos. From Club To Club Fee
1. Eric Deflandre (Bel) RB Lyon Standard Liege Bosman
2. Alex Brosque (Aus) ST Marconi Stallions Lierse Free
3. Christian Vieri (Ita) ST Inter Milan Barcelona Ŗ?
4. Mark Van Bommel (Ned) MF PSV Schalke 04 Ŗ?
5. Antti Niemi (Fin) GK Southampton Arsenal Ŗ5m
6. Philippe Mexes (Fra) CD Auxerre Juventus, Liverpool Ŗ14m
7. Marc Schaessens (Bel) RW Lierse SW Bregenz Bosman
8. Jonathan Ruttens (Bel) GK Youth Westerlo Free
9. Edgar Davids (Ned) MF Juventus AC Milan, Barcelona Bosman
10. Robin van Persie (Ned) LW Feyenoord PSV Ŗ?
11. Mikael Forssell (Fin) ST Chelsea Birmingham City, Liverpool, Newcastle United Ŗ?
12. Hatem Trabelsi (Tun) RWB Ajax Amsterdam Juventus Bosman
13. Jeremie Brechet (Fra) LB Inter Milan Anderlecht Loan
14. David Pizarro (Chl) CM Udinese Inter Milan, Juventus Ŗ?
15. Vahid Hashemian (Iran) FW VfL Bochum Bayern Munchen Ŗ?
16. Benjamin Marechal (Bel) MF RFC Liege AA Gent Free
17. Arthur Boka (IvC) LB Beveren Nantes Ŗ?
18. Andriy Shevchenko (Ukr) ST AC Milan Chelsea Ŗ80m
19. Ruud van Nistelrooy (Ned) ST Manchester United Barcelona, Real Madrid Ŗ?
20. Marcio Amoroso (Bra) ST Un-attached Udinese Free
21. Marc Overmars (Ned) WG Barcelona Fenerbahce, Liverpool, Manchester City Ŗ?
22. Nicolas Anelka (Fra) ST Manchester City Fulham Ŗ4m
23. David Trezeguet (Fra) ST Juventus Arsenal Ŗ?
24. Henrik Larsson (Swe) ST Celtic Olympiacos Bosman
25. Patrick Vieira (Fra) DM Arsenal Inter Milan Swap
Arsenal heeft zich helemaal niet officieel gemeldt bij feyenoord of van Persiequote:Op woensdag 21 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Arsenal een subtopper, die onthoud ik
Arsenal niet, Sevilla, Schalke en Rangers dit keer.quote:Op woensdag 21 april 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Arsenal een subtopper, die onthoud ik
Het was ook sarcastisch bedoeld omdat er om de 5 minuten nieuwe namen bijkomenquote:Op woensdag 21 april 2004 13:17 schreef PyTh het volgende:
Arsenal heeft zich helemaal niet officieel gemeldt bij feyenoord of van Persie
Tot nu toe alleen PSV en sevilla, en sevilla is geen optie meer.
of afvallen natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2004 13:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het was ook sarcastisch bedoeld omdat er om de 5 minuten nieuwe namen bijkomen
aldus VIquote:Sevilla ziet af van Robin van Persie. De Spaanse club heeft een streep gehaald door de onderhandelingen over een transfer van de Feyenoorder. Dit maakte de Spanjaarden op hun eigen website bekend.
Maandag landde een zware delegatie van de Andalusische club in Nederland, om met Van Persie te spreken over een verblijf in Zuid-Spanje. In het Eindhovens Dagblad liet Van Persie weten dat de interesse zeer concreet was. 'Ze willen me graag hebben, als nummer 10 of op links. Naar verluidt hebben ze zich al drie of vier weken geleden gemeld.'
Voor de Spaanse club verliepen de onderhandelingen niet naar wens. 'De pogingen van het bestuur hebben niet het gewenste resultaat opgeleverd', zo begint de officiële verklaring van Sevilla. 'Technisch directeur Ramon Rodrigeuz en zijn medewerkers spraken met de zaakwaarnemer van de speler en met vertegenwoordigers van Feyenoord. Maar het is hem niet gelukt om tot een een voor Sevilla gunstig akkoord te komen.'
'Sevilla wenst verder niet gebruikt te worden in de onderhandelingen van Feyenoord met andere clubs. En dus heeft de club besloten af te zien van Van Persie.'
Sevilla zou een bedrag van circa zes miljoen euro hebben geboden, en dat zou het dubbele zijn van wat Feyenoord mag verwachten van PSV. Toch liet Feyenoords technisch manager Mark Wotte weten dat de keuze aan de speler was. 'Wij zijn alleen geīnteresseerd in de hoogste bieder.'
De zaakwaarnemer van Van Persie, Erwin Boonacker had al meerdere malen laten weten dat PSV de eerste keus is voor zijn cliënt. 'Sevilla is geen reëele optie.'
Nog even ik ga nog denken dat die jongen nog goed is ook.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:22 schreef BobRooney het volgende:
Newcastle, Celtic hebben zich inmiddles gemeld voor van Persie, en Sevilla valt zeker af...aldus voetbal.nl
Haha.quote:Er blijft veel media-aandacht rond de persoon Robin van Persie en dat zal voorlopig nog wel even blijven, want vandaag maakte Feyenoord op zijn website bekend dat Sevilla nog altijd 'in hoge mate geīnteresseerd' is. Bovendien liet Feyenoord weten dat ook Werder Bremen heeft zich heeft gemeld.
Vorige week heeft een delegatie van Sevilla met de familie en adviseurs van Van Persie gesproken. De Spaanse club heeft de aanvaller van Feyenoord ruim de tijd gegeven om het uitgebrachte salarisbod op zich te laten inwerken, terwijl Feyenoord de keuze aan Van Persie laat.
Opvallend is dat Feyenoord meldt dat Sevilla nog altijd in de race is, aangezien de Spanjaarden op hun website laten weten dat er geen belangstelling meer in hem is. Een overicht van de (voorlopige) kandidaten voor Van Persie: PSV, Schalke '04 (Duitsland), Werder Bremen (Duitsland) en Sevilla (Spanje).
Prezies, en dan is iedereen tevredequote:Op woensdag 21 april 2004 17:44 schreef rubbereend het volgende:
het begint nu toch wel echt een soap te worden rond van Persie.... maar als alle stof is neergedaald dat tekend hij gewoon bij psv
Of net zoals afgelopen winter met Arsenal........ dat geen van de clubs doorgaat met praten/tekenen zodat hij volgend jaar gewoon weer een jaartje bij Feyenoord op de bank kan bivakkerenquote:Op woensdag 21 april 2004 17:44 schreef rubbereend het volgende:
het begint nu toch wel echt een soap te worden rond van Persie.... maar als alle stof is neergedaald dat tekend hij gewoon bij psv
En dan het jaar daarna gratis en voor niets weg? Dacht het niet....quote:Op woensdag 21 april 2004 18:10 schreef Actif het volgende:
[..]
Of net zoals afgelopen winter met Arsenal........ dat geen van de clubs doorgaat met praten/tekenen zodat hij volgend jaar gewoon weer een jaartje bij Feyenoord op de bank kan bivakkeren![]()
Daarom vind ik die 48 uur bedenktijd ook heel goed. Geen gezeur van de media, gewoon voor jezelf de juiste beslissing maken.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:27 schreef Suijk het volgende:
Die gozer moet zelf toch ook helemaal gek worden? Hij lijkt me mentaal al niet de meest stabiele...
quote:Op woensdag 21 april 2004 19:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Geen gezeur van de media, gewoon voor jezelf de juiste verkeerde beslissing maken.
Ik begin stiekum bijna te hopen dat hij toch niet naar PSV gaatquote:Er blijft veel media-aandacht rond de persoon Robin van Persie en dat zal voorlopig nog wel even blijven, want vandaag maakte Feyenoord op zijn website bekend dat Sevilla nog altijd 'in hoge mate geīnteresseerd' is. Bovendien liet Feyenoord weten dat ook Werder Bremen heeft zich heeft gemeld.
Vorige week heeft een delegatie van Sevilla met de familie en adviseurs van Van Persie gesproken. De Spaanse club heeft de aanvaller van Feyenoord ruim de tijd gegeven om het uitgebrachte salarisbod op zich te laten inwerken, terwijl Feyenoord de keuze aan Van Persie laat.
Opvallend is dat Feyenoord meldt dat Sevilla nog altijd in de race is, aangezien de Spanjaarden op hun website laten weten dat er geen belangstelling meer in hem is. Een overicht van de (voorlopige) kandidaten voor Van Persie: PSV, Schalke '04 (Duitsland), Werder Bremen (Duitsland) en Sevilla (Spanje).
bron: www.voetbalzone.nl
quote:Op woensdag 21 april 2004 19:31 schreef MrWizzel het volgende:
En dit kan er dan ook nog wel bij
[..]
Ik begin stiekum bijna te hopen dat hij toch niet naar PSV gaat![]()
Hij wilt juist op de nummer 10 positie spelen.quote:Op woensdag 21 april 2004 19:37 schreef Famas het volgende:
[..]
van Persie moet wel naar PSV...lekker daar op links spelen...centrale rol in het team...hij is van harte welkom in Eindhoven
Hij lijkt Rivaldo wel. Die wou ook niet meer aan de zijkant spelenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:59 schreef Keke het volgende:
[..]
Hij wilt juist op de nummer 10 positie spelen..
quote:Steve McManaman is considering a move to Qatar after being told by Manchester City that he will not get a new contact at the end of the season. (Daily Express)
Nicolas Anelka and Michael Tarnat are also leaving - and City are expecting offers for Shaun Wright-Phillips and Joey Barton.
Rangers are ready for a summer battle with Manchester United and Tottenham for Leeds United striker Alan Smith. (The Sun)
Smith's team-mate Mark Viduka is being chased by Roma and Middlesbrough.
Muzzy Izzet will leave Leicester City at the end of the season - with Birmingham and Aston Villa both keen to snap him up. (Daily Mail)
Charlton boss Alan Curbishley is also tracking the Turkish international midfielder. (Daily Mirror)
But the Addicks have been rejected by PSV Eindhoven midfielder Mark Van Bommel who says they are not a big enough club. (Daily Telegraph)
Bolton boss Sam Allardyce has been in talks with Monaco striker Dado Prso about a move to the Reebok Stadium. (The Independent).
Blackburn manager Graeme Souness has been linked with a swoop for young Huddersfield striker John McAliskey. (The Mirror)
Thomas Gravesen and Tomasz Radzinski have both agreed to sign new contracts at Everton. (Daily Telegraph)
Inter wordt ook zwaar gelinkt aan Kompany.quote:Op donderdag 22 april 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
Lucio van Bayer Leverkusen naar Inter
Man City in geldnood en degradatiekandidaat nummer 1 voor volgend seizoen?quote:Op donderdag 22 april 2004 10:35 schreef Peregrijn het volgende:
Steve McManaman is considering a move to Qatar after being told by Manchester City that he will not get a new contact at the end of the season. (Daily Express)
Nicolas Anelka and Michael Tarnat are also leaving - and City are expecting offers for Shaun Wright-Phillips and Joey Barton. [..]
Ze zijn dit seizoen eigenlijk al kandidaat, helemaal weer na de blessure van Van Buyten.quote:Op donderdag 22 april 2004 14:17 schreef Stpan het volgende:
[..]
Man City in geldnood en degradatiekandidaat nummer 1 voor volgend seizoen?
Met name Rivaldo is natuurlijk leuk, die komt steeds meer op niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:38 schreef popolon het volgende:
Rivaldo naar Bolton
Zo, dat zijn weer een paar leuke.
Daarna zal Quatar volgen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:39 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met name Rivaldo is natuurlijk leuk, die komt steeds meer op niveau.
Wat moet Ajax in godsnaam met Todorquote:Op vrijdag 23 april 2004 13:22 schreef BZ het volgende:
Van der Vaart naar Juventus. In de deal zou Tudor de omgekeerde weg gaan.![]()
Ze gaan Vitesse acherna, zo te zien.quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:02 schreef _bigmac_ het volgende:
NEC aast op een nieuwe buitenlandse spits. De Gelderlander meldt vandaag dat trainer Johan Neeskens en technisch directeur Leen Looyen twee dagen in het buitenland zijn geweest om te kijken naar nieuwe spelers. Een van die spelers zou de Poolse spits Marcin Kuzba moeten zijn die momenteel uitkomt voor Olympiakos. Vorig jaar speelde Kuzba voor Wisla Krakow, hij trof toen 27 maal het doel.
Mocht Kuzba naar Nijmegen komen dan moet hij volgend seizoen een koppel gaan vormen met Andrzej Niedzielan. NEC heeft eerder al Said Boutahar en Tininho vastgelegd voor volgend seizoen.
In de basis zetten?quote:Op vrijdag 23 april 2004 13:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat moet Ajax in godsnaam met Todor![]()
$?quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:08 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom spelen Adu en Gaven eigelijk nog in Amerika.
Die twee zijn echt goed.
Nouwja Adu is nog maar 13 die moet nog paar jaar wachten.
ook al is hij nou al beter dan alle spelers in Nederland.
Maar Gaven is denk ik wel degelijk een versterking
Nou liever niet zeg...quote:Op vrijdag 23 april 2004 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In de basis zetten?
Waarschijnlijk in of na het weekend. Hiddink zei: "Het is graag of niet"quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:42 schreef FrankyMcG het volgende:
De Robin van Persie soap zou vandaag zijn einde kennen, nietwaar?
Ik zou geen probleem met Tudor hebben hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:18 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nou liever niet zeg...
Ik zou een probleem met het vertrek van VDV hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zou geen probleem met Tudor hebben hoor
Waarom??quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:13 schreef BZ het volgende:
[..]
Ik zou een probleem met het vertrek van VDV hebben
Hiddink heeft volkomen gelijk!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:20 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarschijnlijk in of na het weekend. Hiddink zei: "Het is graag of niet"
Nee man, Tudor is trouwens een meer verdedigende middenvelder.quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Waarom??
Tudor is toch veel beter!!
Ik ook, maar ik geloof er allemaal niet meer in. Toen VP zei dat ie bedenktijd wilde, wist ik al genoeg. Jammer maar helaas...quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:16 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hiddink heeft volkomen gelijk!
Nu Celtic/Rangers zich gemeld hebben, heb ik nog eens zitten denken: Schotland is een matige competitie. Maar iemand als Van Persie (mits hij speelt) kan zich daar onderscheiden door veel te scoren, waardoor hij de overstap kan maken naar de Europese top eventueel!
Maar toch zie ik psv als beste optie voor hem!
Ik denk dat hij gewoon naar psv gaat, gewoon een voorgevoel, al hoop ik van nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik geloof er allemaal niet meer in. Toen VP zei dat ie bedenktijd wilde, wist ik al genoeg. Jammer maar helaas...
zie je van persie al un schalbe maken ?quote:Op donderdag 22 april 2004 09:42 schreef DIGGER het volgende:
Vind hem ook wel passen in het Duitse voetbal, daar komt ie iig veel beter toch z'n recht als in bv. de premier league
Ole gunnar is de meest ondergewaardeerde spitsquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:38 schreef popolon het volgende:
Ole Gunnar naar Celtic
Lampard naar Inter
Rivaldo naar Bolton
Carbone naar QPR
Zo, dat zijn weer een paar leuke.
zoveel is er niet te verdienen in de vs, in europa kunnen ze meer verdienenquote:Op vrijdag 23 april 2004 14:11 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
$?
Tsja, het was te verwachten. Wat wil ie dan wel verdienen zeg? PSV is een club die zeer behoorlijk betaalt...quote:Op vrijdag 23 april 2004 16:40 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik geloof er allemaal niet meer in. Toen VP zei dat ie bedenktijd wilde, wist ik al genoeg. Jammer maar helaas...
Hij zou volgens psv sowieso al in de hogere klasse uitvallen. Dit gaat ook ontzettend tegen hem werken, bij feyenoord kon hij het ook al niet eens worden over het salaris. Hij heeft potentie, maar nog niets klaargespeeld, een beetje dimmen voor robin dus.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:31 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tsja, het was te verwachten. Wat wil ie dan wel verdienen zeg? PSV is een club die zeer behoorlijk betaalt...
Nee Nii Lamptey, wat overigens bullshit is, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Feyenoord wil Lamey ??.,
Na Ajax en Psv nou weer Feyenoord.
Als het hem nou weer niet lukt dan is het toch wel een loser.
Nee ik bedoel niet die Lamptey ndat ik het bericht hier ergens boven heb gelezen.quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee Nii Lamptey, wat overigens bullshit is, maar dat terzijde.
Lamptey was ooit één van s'werelds grootste talenten, heeft oa voor Anderlecht en PSV gespeeld, maar is daarna via Engeland en Potugal en de 2e Bundesliga (Greuther Fürth) naar China vertrokken
van chelloquote:"Fiorentina bekijkt Huntelaar" 24 apr 2004
Fiorentina heeft belangstelling voor Klaas-Jan Huntelaar van AGOVV Apeldoorn, zo meldt RTV Gelderland. De club uit de Italiaanse Serie B bekeek de aanvaller volgens de regionale omroep vrijdag in het competitieduel met Go Ahead Eagles. De spits is eigendom van PSV, dat hem het liefst volgend seizoen wil verhuren aan een club uit de Eredivisie.
Huntelaar maakte dit seizoen indruk bij AGOVV. In de 32 competitiewedstrijden die hij speelde, was hij goed voor 22 doelpunten. Hij is staat daarmee achter Stefan Jansen van FC Den Bosch (23 doelpunten) met 22 goals tweede op de topscorerslijst van de Gouden Gids Divisie.
quote:Op zaterdag 24 april 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Ja, topspits. Wellicht iets voor PSV.
Hugo Borst verteld net dat Van Persie defenitief voor 4 jaar naar Arsenal gaat voor ca. 4,8 miljoen euro.quote:Op zondag 25 april 2004 22:36 schreef rubbereend het volgende:
na vanavond is van persie gerucht af. vanavond zal hij het bekend gaan maken
Leuk voor van Persie nu moet ie het ook maar gaan waar maken!quote:Op zondag 25 april 2004 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hugo Borst verteld net dat Van Persie defenitief voor 4 jaar naar Arsenal gaat voor ca. 4,8 miljoen euro.
van Gelder: "Is het een Glenn Helder-achtig verhaal?"quote:Op zondag 25 april 2004 22:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Leuk voor van Persie nu moet ie het ook maar gaan waar maken!
of arsenalquote:Op zondag 25 april 2004 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
van der Sar naar Man U
voor wie moet hij kiezen?quote:Op zondag 25 april 2004 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of arsenal
ARSENAL natuurlijkquote:Op zondag 25 april 2004 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
voor wie moet hij kiezen?
Ik denk dat van de Sar nu liever prijzen pakt, en Arsenal lijkt me weer de kandidaat om volgend seizoen kampioen te worden.quote:Op zondag 25 april 2004 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar ik denk dat Man U hem een beter salaris biedt.
Daar scoor jij een punt. En nog maals (mijn post op het feyenoordforum had niks met jou te maken)quote:Op zondag 25 april 2004 23:49 schreef Keke het volgende:
[..]
Ik denk dat van de Sar nu liever prijzen pakt, en Arsenal lijkt me weer de kandidaat om volgend seizoen kampioen te worden.
Ķf die Meite van Marseille, DIGGER weet daar vast meer over te vertellen.quote:Op maandag 26 april 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Orlando Pirates?
Feyenoord wil Déhu van Paris Saint-Germain
welke?quote:Op maandag 26 april 2004 16:13 schreef SCH het volgende:
Hans Vonk heeft ook bijna een andere club.
mvv wilde hem hebbenquote:Op maandag 26 april 2004 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:28 schreef methodmich het volgende:
Orlando Pirates?
quote:Op maandag 26 april 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Donkere jongen, dus tactisch af en toe niet al te slim.
Dat is een gegeven, de meeste donkere verdedigers laten tactische steken vallen. Kunnen ze ook niks aan doen. Vaak zijn ze als aanvallers weer stukken beter dan die degelijke blanken.quote:Op maandag 26 april 2004 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..].
Bastürkquote:Op maandag 26 april 2004 16:40 schreef keeper het volgende:
Ja waar zat Ajax nou bij Bayer voor op de tribune? Bastürk (middenveld), Babic (idem) of Juan (verdediger)? Kunnen die wat?.
Ze zijn vaak ook explosiever.quote:Op maandag 26 april 2004 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is een gegeven, de meeste donkere verdedigers laten tactische steken vallen. Kunnen ze ook niks aan doen. Vaak zijn ze als aanvallers weer stukken beter dan die degelijke blanken.
Als opvolger van wie?quote:Op maandag 26 april 2004 16:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bastürk
Van Kinkladze.quote:Op maandag 26 april 2004 16:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als opvolger van wie?
Absoluut. Hebben we ooit eens een topic over gehad, echt goede donkere centrumverdedigers. Was een kort lijstje. Echt goede donkere aanvallers zou een topic van 300 bladzijden worden.quote:Op maandag 26 april 2004 16:43 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ze zijn vaak ook explosiever.
Dat is toch niet die Juan die ze half jaren negentig al eens gehaald hebben uit Zuid-Amerika?quote:Op maandag 26 april 2004 16:50 schreef methodmich het volgende:
Bastürk is een 10. Pienaar wordt de nieuwe 10, als vdV weg gaat. Heeft Koeman hem al toegezegd. De Ridder achter de hand.
Lijkt me eerder dat men kijkt voor Juan (linksbenige centrumverdediger) of Babic (flankspeler).
Nee johquote:Op maandag 26 april 2004 16:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is toch niet die Juan die ze half jaren negentig al eens gehaald hebben uit Zuid-Amerika?
Type Gabrich![]()
Ik las in een Johan ooit dat hij bij Merida in Spanje speelde. Die Juan van Bayer is een Braziliaan en die van Ajax is een Argentijn.quote:Op maandag 26 april 2004 16:56 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Nee johVoetbalt die nog ergens tegenwoordig trouwens?
Excusé. I stand corrected. Maar dat hij een Argentijn is klopt wel toch?quote:Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Juan was bij Getafe, Gabrich was bij Mérida.
nou dan heb je lekker carriere gemaakt na ajax.......quote:Op maandag 26 april 2004 17:03 schreef methodmich het volgende:
Juan was bij Getafe, Gabrich was bij Mérida.
Ja maar het waren ook spelers van amateurniveau.quote:Op maandag 26 april 2004 17:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dan heb je lekker carriere gemaakt na ajax.......
quote:Op maandag 26 april 2004 17:22 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]Mariano Juan
.
Ik vond hem altijd wel goed.
Zeker. Zou de nieuwe Wouters worden.quote:Op maandag 26 april 2004 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Excusé. I stand corrected. Maar dat hij een Argentijn is klopt wel toch?
Hij is transfervrij.quote:Op maandag 26 april 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me veel te duur.
Krijgt ie geen salaris dan?quote:Op maandag 26 april 2004 19:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Hij is transfervrij.
Dat moet toch best te betalen zijn, lijkt me?quote:Op maandag 26 april 2004 19:13 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Krijgt ie geen salaris dan?
Ah, mijn linkje geklikt?quote:Op maandag 26 april 2004 20:14 schreef _bigmac_ het volgende:
25/04/2004 Frank Lampard CM Chelsea Barcelona Ŗ?
25/04/2004 Alan Smith FW Leeds United Manchester United Ŗ7m
25/04/2004 Kevin Phillips ST Southampton Rangers Ŗ?
25/04/2004 Lucio CD Bayer Leverkusen Manchester United Ŗ10m
Nee hoor , hij gaat naar Ajaxquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bastürk gaat naar Werder Vremen.
Ajax zal nooit aan zijn contracteisen voldoen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:28 schreef BZ het volgende:
[..]
Nee hoor , hij gaat naar Ajax![]()
als die niet belachelijk hoog zijn, weet je dat nooit...quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:30 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ajax zal nooit aan zijn contracteisen voldoen.
Die kerel kan in Duitsland twee keer zo veel verdienen denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
als die niet belachelijk hoog zijn, weet je dat nooit...
ajax is niet zo heel gierig..
Doet hij nu ook bij Feyenoordquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:38 schreef Nyluzzz het volgende:
Hoe zit het nou eigenlijk met van persie, gaat hij definitief naar arsenal, lekker in het tweede leftal spelen?
Niet?quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
als die niet belachelijk hoog zijn, weet je dat nooit...
ajax is niet zo heel gierig..
Hij kan bij Werder meer verdienen dus hij gaat naar Werderquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:28 schreef BZ het volgende:
[..]
Nee hoor , hij gaat naar Ajax![]()
quote:Ontevreden Ahmed Hossam is erg in trek (Bron)
De kans dat Ahmed Hossam volgend seizoen opnieuw bij een andere club speelt, lijkt steeds groter te worden. De voormalige spits van Ajax is ontevreden bij Olympique Marseille en wil weg. Vooral vanuit Spanje is er veel belangstelling voor de Egyptische international.
Zo zou Atlético Madrid in Mido een geschikte kandidaat zien om met Fernando Torres een aanvalsduo te vormen. De rojiblancos zijn op zoek naar een kopsterke spits die makkelijk scoort en aan dat profiel lijkt de 21-jarige linkspoot goed te voldoen.
Atlético heeft Hossam inmiddels gepolst en kreeg te horen dat hij zijn carričre graag voortzet in Spanje. Hossam speelde eerder een half seizoen bij Celta de Vigo en had met zijn doelpunten een groot aandeel in het bereiken van de Champions League.
Naast Atlético zijn ook Real Zaragoza, Celta en AS Roma uit Italië geīnteresseerd in Hossam. De vraag is echter of Marseille hem zo maar laat gaan. Mido tekende vorige zomer tot medio 2008 bij de Franse club, maar moet genoegen nemen met een plaats in de schaduw van topscorer Didier Drogba.
Hmm, bij VI.nl heet 'ie Kuzba...quote:Op maandag 26 april 2004 21:55 schreef tong80 het volgende:
6-voudig Pools international Gruba naar NEC.
Bron voetbal insite.
Waarover zou de man met de schaar nu weer ontevreden zijn?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:24 schreef brighton het volgende:
Mido gaat alweer weg bij l'OM
[..]
Zijn Ferrari stond in de schaduw op de parkeerplaats.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:28 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Waarover zou de man met de schaar nu weer ontevreden zijn?
Nee, juist in de zon toch?quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:29 schreef BZ het volgende:
[..]
Zijn Ferrari stond in de schaduw op de parkeerplaats.
Oh jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Nee, juist in de zon toch?
Dat gaan ze zeker doen! Wat een droomclub zeg!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:50 schreef BZ het volgende:
[..]
Oh ja
Trouwens FC Basel heeft intresse in Engelaar en Redan
nou, al die nederlandse voetballers willen altijd naar het buitenland...quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat gaan ze zeker doen! Wat een droomclub zeg!
Zou wel een hele slechte deal zijn van Juventus.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
- Del Piero naar SCUM voor gary Neveeli en een zak geld voor Juve.
Hopelijk kan die Gary Neveeli beter voetballen dan Gary Neville...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:21 schreef DIGGER het volgende:
- Del Piero naar SCUM voor gary Neveeli en een zak geld voor Juve.
http://www.channel4.com/sport/football_italia/angloangle.htmlquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:52 schreef Doc het volgende:
[..]
Hopelijk kan die Gary Neveeli beter voetballen dan Gary Neville...
(dit gerucht vind ik ECHT ongelovelijk ...)
En AFC zou interesse hebben in Owen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:32 schreef popolon het volgende:
Gerrard (LFC) en Terry (CFC) naar Arsenal
Daar hoor je mij ook niet direct over klagen, maar als gek van een Houllier blijft zal je zien dat die Cisse en Heskey opsteltquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:38 schreef RedGuy het volgende:
Als Owen weg gaat, zou ik het niet eens zo heel erg vinden, je houdt genoeg goede spitsen over, en ik ben opzich wel benieuwd naar het duo Baros - Cissé..
quote:Juventus denkt serieus aan Zlatan Ibrahimovic
TURIJN, 27 april 2004 15:53 - Het is nog veel te vroeg om met zekerheid te stellen dat Zlatan Ibrahimovic Ajax aan het seizoen gaat verlaten. Maar toch komen er steeds meer signalen vanuit Italië dat de Zweedse international bijzonder populair is bij een aantal clubs. Vergeet even de avances vanuit Lazio, want die club is financieel gemeten op sterven na dood, maar de laatste tijd valt het op dat zijn naam ook regelmatig in verband gebracht wordt met een transfer naar Juventus. De ‘Oude Dame’ uit Turijn die nodig wat versterking kan gebruiken, gezien de resultaten van dit seizoen. Voor de spitspositie valt regelmatig de naam van de spits van Ajax.
VOL is nog onbetrouwbaarder dan The Sun.quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Houllier.quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:09 schreef Doc het volgende:
[..]
Daar hoor je mij ook niet direct over klagen, maar als gek van een Houllier blijft zal je zien dat die Cisse en Heskey opstelt
Daar heeft Arsenal als het goed is al een soort voor gesprek mee gehadquote:Op dinsdag 27 april 2004 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
En nog een Manchester United wil graag de 17-jarige " nieuwe Zidane" Hatem Ben Arfa van Lyon contracteren.
voor 20 miljoen mag hij weg hoorquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
bron: www.belgiumsoccer.bequote:Chelsea akkoord om Kompany jaar in Brussel te houden
De wens van Anderlecht- en Rode Duivels- verdediger Vincent Kompany om ook volgend seizoen bij Anderlecht te voetballen, is geen probleem voor Chelsea.
Chelsea zou akkoord gaan om Kompany deze zomer over te nemen, maar hem zijn studies te laten afwerken in België en gedurende het volgende jaar voor Anderlecht uit te komen.
Volgens verschillende bronnen hebben Anderlecht en vertegenwoordigers van de Londenaars gepraat over de 18-jarige international, eind vorige maand.
Dat werd bevestigd door de assisterende manager van de Brusselaars, Robert De Pot.
De Pot: "Er was een ontmoeting met Chelsea vorige maand om Kompany's transfer te bespreken. We vertelden dat we hem ook volgend seizoen nog willen houden en ze gingen akkoord."
"We zullen opnieuw met hen praten in de loop van de volgende weken."
Zo lijkt het er dus op dat Chelsea de dans om Kompany kan winnen, ten koste van Manchester United en Bayern München
Terug naar Ajax. Hoe dan ook, in Spanje gaat ie wel sneller zijn belofte inlossen. Hij heeft nog 2 jaar om de Gouden Schoen te winnen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:24 schreef brighton het volgende:
Mido gaat alweer weg bij l'OM
[..]
Hoezo nog maar 2 jaar?quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Terug naar Ajax. Hoe dan ook, in Spanje gaat ie wel sneller zijn belofte inlossen. Hij heeft nog 2 jaar om de Gouden Schoen te winnen.
Dat lukt hem nog in geen 10 jaar.quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Ik had gezegd dat hij binnen 3 jaar Europees topscorer zou worden, er is bijna 1 jaar voorbij.
quote:Op dinsdag 27 april 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik kan er eerlijk gezegd niet rouwig om zijn....quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Negatieveling. Ajax mocht willen dat het hem nog had.
Ja, maar Mido kan gewoon niet langer dan 1 jaar bij een club blijven, da's nu wel duidelijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
Ik wel. Lang leve Mido. Een echte Ajax-speler.
Hij en Koeman zijn vuur en water. Die 2 gaan niet samen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 20:15 schreef methodmich het volgende:
Zonde. Maar goed, als je zo geniaal bent, mag dat.
Channel 4, waar het elke dag 1 april is.quote:Op dinsdag 27 april 2004 14:57 schreef DIGGER het volgende:
[..]
http://www.channel4.com/sport/football_italia/angloangle.html
(even klein stukje naar benee scrollen onder het kopje Del Piero set for United?
Zekers, als je kijkt hoeveel wedstrijden Mido daadwerkelijk in de spits stond en scoorde, dan zie je gewoon dat hij een hoog gemiddelde heeft. Het kampioenschap van Ajax en Koeman is deels te wijten aan Mido en zijn scoringsdrift !quote:Op dinsdag 27 april 2004 19:36 schreef methodmich het volgende:
Negatieveling. Ajax mocht willen dat het hem nog had.
Ben het er mee eens, behalve dan dat ik bepaalt met een d zou schrijven.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:17 schreef sqlsmurft het volgende:
sorry Doc maar ik begrijp je liefde voor Gerrard niet zo.
Die gast haalt de meest bizarre rode kaarten en benadeelt daar zijn team enorm mee.
Elke scheidsrechter let daardoor op hem waardoor zelfs de meest onschuldige overtredingen al kaartgevoelig blijken te zijn. Verder vind ik hem nou niet bepaalt het ideale leiderstype dat bij Liverpool nodig is. Lekker laten gaan zou ik zeggen
Jij hebt overduidelijk LFC niet gevolgd dit seizoen...quote:Op woensdag 28 april 2004 10:17 schreef sqlsmurft het volgende:
sorry Doc maar ik begrijp je liefde voor Gerrard niet zo.
Die gast haalt de meest bizarre rode kaarten en benadeelt daar zijn team enorm mee.
Elke scheidsrechter let daardoor op hem waardoor zelfs de meest onschuldige overtredingen al kaartgevoelig blijken te zijn. Verder vind ik hem nou niet bepaalt het ideale leiderstype dat bij Liverpool nodig is. Lekker laten gaan zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |