abonnement Unibet Coolblue
pi_18550660
Okay. Heb jij wat te zeiken naar Tom_Tom- of mij? Of wil je ons de hemel inprijzen?

Dat kan! Dit topic is voor alles wat je op- of aan te merken hebt op de moderatie van dit forum. Bovendien kun je hier linkjes doorgeven voor in het linkjestopic.

.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tom_Tom- op 20-04-2004 20:06:00 (Even naam veranderd. :P.) ]
pi_18550700
Doe het topic weer even open schatje
of kom met argumenten die er wel toe doen

hier is veel geduld
pi_18550756
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:39 schreef SCH het volgende:
Doe het topic weer even open schatje
of kom met argumenten die er wel toe doen

hier is veel geduld
Ik ben volstrekt duidelijk geweest. Ik ga er ook verder niet meer op in. Stuur een mailtje naar een van FA's als je het er niet mee eens bent.

Ik ga zo lekker slapen namelijk .
pi_18550770
Beetje flauw calvobbes, om zo op de man te spelen.
Ik leef helemaal niet in mijn wereld.

Ik bekijk de wereld om me heen juist kritisch en constateer dan dingen. Wat is daar toch mis mee?
pi_18550792
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:41 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik ben volstrekt duidelijk geweest. Ik ga er ook verder niet meer op in. Stuur een mailtje naar een van FA's als je het er niet mee eens bent.

Ik ga zo lekker slapen namelijk .
Je bent niet duidelijk geweest - dus geef eens argumenten - je schrijft nooit meer dan 2 regels dus hoe zou dat ook kunnen ?
pi_18550861
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:42 schreef SCH het volgende:
Beetje flauw calvobbes, om zo op de man te spelen.
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
Doe even normaal man, kontlikkertje.
Uitleg dat je nu wel heel erg hypocriet bent is niet nodig he?
  † In Memoriam † maandag 19 april 2004 @ 23:54:31 #7
43556 miss_dynastie
pi_18551020
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:37 schreef schatje het volgende:
Okay. Heb jij wat te zeiken naar schatje of mij? Of wil je ons de hemel inprijzen?
Moet daar niet de naam van je collega staan ?
pi_18551093
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:46 schreef calvobbes het volgende:

Uitleg dat je nu wel heel erg hypocriet bent is niet nodig he?
Jij beweert zelf nogal controversiele dingen anders, dat de tv-wereld zo oprecht en eerlijk is. Dat is volstrekt in tegenspraak met de gangbare ideeen en kennis. Leg jij dat dan eens uit. Ik ben oprecht in wat ik vertel, ik heb het echt gezien en meegemaakt. Ik snap best dat het sommige mensen moeite kost hier, de echte idols-fans, maar dat jij daar ook zo op reageert, verbaast me.

doe trouwens de groeten aan je vader - veel mee gewerkt
  † In Memoriam † maandag 19 april 2004 @ 23:58:48 #9
43556 miss_dynastie
pi_18551109
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij beweert zelf nogal controversiele dingen anders, dat de tv-wereld zo oprecht en eerlijk is. Dat is volstrekt in tegenspraak met de gangbare ideeen en kennis. Leg jij dat dan eens uit. Ik ben oprecht in wat ik vertel, ik heb het echt gezien en meegemaakt. Ik snap best dat het sommige mensen moeite kost hier, de echte idols-fans, maar dat jij daar ook zo op reageert, verbaast me.

doe trouwens de groeten aan je vader - veel mee gewerkt
Dit is feedback. Het lijkt me niet de bedoeling dat je hier een inhoudelijke discussie (eindelijk, dat wel!) over een gesloten topic gaat voeren.
  dinsdag 20 april 2004 @ 00:44:07 #10
6941 APK
Factual, I think.
pi_18551873
Sjonge jonge, heb je eindelijk een leuk topic dat niet slechts over 'Ik vind Boris een kei-gave zanger' gaat gooi je het dicht.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_18553835
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 00:44 schreef APK het volgende:
Sjonge jonge, heb je eindelijk een leuk topic dat niet slechts over 'Ik vind Boris een kei-gave zanger' gaat gooi je het dicht.
  dinsdag 20 april 2004 @ 08:41:35 #12
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18554159
Tja en dan baal ik ineens.

Dankzij SCH, wéér een topic gesloten. Een topic waar meerdere mensen theoriën neergezet hebben. Ik persoonlijk wil erg graag verder babbelen over het "doorgestoken kaart" verhaal, is er geen andere mogelijkheid. (alle berichten van SCH verwijderen ofzo??)

Gatver, ik had nét zo'n mooie theorie bedacht vanochtend....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_18554266
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:41 schreef flugeltje het volgende:
Tja en dan baal ik ineens.

Dankzij SCH, wéér een topic gesloten. Een topic waar meerdere mensen theoriën neergezet hebben. Ik persoonlijk wil erg graag verder babbelen over het "doorgestoken kaart" verhaal, is er geen andere mogelijkheid. (alle berichten van SCH verwijderen ofzo??)

Gatver, ik had nét zo'n mooie theorie bedacht vanochtend....
Hoezo dankzij mij? Kom op zeg - ik wil er graag over babbelen - het is schatje die het niet wil, moet je niet de verkeerde de schuld gaan geven
  dinsdag 20 april 2004 @ 09:14:38 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18554456
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 08:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo dankzij mij? Kom op zeg - ik wil er graag over babbelen - het is schatje die het niet wil, moet je niet de verkeerde de schuld gaan geven
SCH door jouw (soms persoonlijke) reacties werd het een topic dat volledig door het gelijk/ongelijk van SCH gedomineerd werd. Andere theoriën werden door iedereen over het hoofd gezien. Dat is erg jammer.

In principe heb je gelijk als je zegt dat je niet de enige bent die het topic domineerde. Er bleven mensen maar op jou reageren en zo de discussie in leven houden. Maar je schijnt te vergeten dat ik vorige keer hier ook reageerde of het topic weer open mocht. Hoewel ik niet in je theoriën geloof vond ik dat je een kans verdiende om e.e.a. uit de doeken te doen. Gaandeweg het topic echter ben ook ik jouw posts helemaal zat geworden.

Ik vind het erg jammer dat nu wederom besloten is om het topic te sluiten omdat jouw theorie niet voldoende onderbouwt bleek.

Wat me daarbij echter behoorlijk steekt is dat nu de mogelijkheid om de discussie wel/geen doorgestoken kaart volledig weggenomen wordt. Er waren best andere theoriën en er zijn ook genoeg berichten gepost over de vermeende manipulatie om het stemgedrag te beïnvloeden. Ik zou daar graag over doorpraten.

SCH, als jij nu beloofd dat je niet meer post in een dergelijk topic... Misschien mag ik dan weer een topic openen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_18554600
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:14 schreef flugeltje het volgende:


Wat me daarbij echter behoorlijk steekt is dat nu de mogelijkheid om de discussie wel/geen doorgestoken kaart volledig weggenomen wordt. Er waren best andere theoriën en er zijn ook genoeg berichten gepost over de vermeende manipulatie om het stemgedrag te beïnvloeden. Ik zou daar graag over doorpraten.

SCH, als jij nu beloofd dat je niet meer post in een dergelijk topic... Misschien mag ik dan weer een topic openen.
Ik kan me je frustratie voorstellen maar ik ben degene die steeds word aangevallen en daar gewoon op reageer. Snap niet zo goed waarom je de bal bij mij ligt maar misschien heb je de geschiedenis van het hele topic niet zo gevolgd. Het is jammer dat mensen als Tom-Tom en Roel zich nu buiten de discussie houden - daardoor lijkt het alsof ik de enige ben. Ik neem het schatje zeer kwalijjk dat ze zich zo persoonlijk opstelt, dat doet ze nu en deed ze vorig seizoen al. Nu is ze echter moderator en misbruikt ze haar macht.

Ik wil er ook graag over doorpraten. Gewoon in het algemeen - niet over mijn eigen waarnemingen want die zijn er momenteel nauwelijks. Dus start gewoon een topic, al ga ik uiteraard niet beloven dat ik daar niet in zal posten.
pi_18554615
quote:
Op maandag 19 april 2004 23:58 schreef SCH het volgende:

Jij beweert zelf nogal controversiele dingen anders, dat de tv-wereld zo oprecht en eerlijk is.
Ik heb helemaal niet beweerd dat het allemaal zo oprecht is.
Ik heb alleen gezegd dat ik nooit zoiets mee heb gemaakt. En ik heb niet aan ALLE TV programma's meegewerkt.

Blijkt maar weer eens dat jij dingen graag leest zoals jij ze WIL lezen.

Maar als jij eens een keer met duidelijke bewijzen komt waarom Idols doorgestoken kaart is, dan hoor ik het graag.
quote:
doe trouwens de groeten aan je vader - veel mee gewerkt
Ah dat verklaart veel. Mijn vader is bedrijfsleider bij een sociale werktplaats

[ Bericht 6% gewijzigd door calvobbes op 20-04-2004 09:34:36 ]
pi_18554634
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:29 schreef calvobbes het volgende:
Ah dat verklaart veel. Mijn vader is bedrijfsleider bij een sociale werktplaats
Is ie tevreden over me?

dan verwar ik je met een andere user die bij de tv werkt
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 09:33:13 #18
43556 miss_dynastie
pi_18554676
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:29 schreef calvobbes het volgende:
Ah dat verklaart veel. Mijn vader is bedrijfsleider bij een sociale werktplaats
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:13:26 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18557244
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:29 schreef calvobbes het volgende:
Ah dat verklaart veel. Mijn vader is bedrijfsleider bij een sociale werktplaats
.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18557376
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:28 schreef SCH het volgende:
Het is jammer dat mensen als Tom-Tom en Roel zich nu buiten de discussie houden - daardoor lijkt het alsof ik de enige ben.
Ik was op school.

En ik ga nu even bijlezen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 12:26:01 #21
43556 miss_dynastie
pi_18557497
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:21 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik was op school.
Gisteravond ??????????????????
pi_18557692
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Gisteravond ??????????????????
Toen was ik naar bed. .

Maar goed, mijn mening:
SCH: wat jij allemaal loopt te zeggen in het topic gaat nergens over. Ik mis ook de concrete bewijzen (welke uitslagen hebben dan bijvoorbeeld niet geklopt? Waarom is ermee gesjoemeld?). Met de dingen die je nu beweert kunnen we gewoon niet. Ik vind dat je je eigen glazen hebt ingegooid. Je hebt een tweede kans gekregen, maar niet goed benut. Stom van je.
Maar wat flugeltje zegt ben ik het ook mee eens. Op een andere manier moet er wel over doorgestoken kaart dingen kunnen worden gepraat. In de manier zoals het tot nu toe is gedaan werkt het niet. Dat bleek maar weer. Maar ik ben wel voor eenzelfde topic op een andere manier.
pi_18557759
Ik mijn eigen glazen ingegooid? Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik niet meer meer bewijzen ga komen. Dat is een obsessie van die collega van je die daar maar over doorgaat. Het topic gaat gewoon over malversaties, complotten en het bedonderen van arme meisjes van 12 die hun centjes aan dure sms-jes uitgeven.

Je moet bij je collegaatje zijn die maar op mij blijft indeuken en niet meegaan in die zinloze hetze tegen mij. Ik heb dingen geconstateerd, vorig jaar is wel gebleken dat het geen gebakken lucht is en dat anderen er maar over blijven doorzeiken is mijn probleem toch niet???
pi_18557934
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:36 schreef SCH het volgende:
Ik mijn eigen glazen ingegooid? Ik heb vanaf het begin gezegd dat ik niet meer meer bewijzen ga komen. Dat is een obsessie van die collega van je die daar maar over doorgaat. Het topic gaat gewoon over malversaties, complotten en het bedonderen van arme meisjes van 12 die hun centjes aan dure sms-jes uitgeven.
Als je niet met bewijzen wilt komen. Hoe moeten wij dan ooit geloven dat jij gelijk had? Vorig jaar had je het namelijk ook niet.
quote:
Je moet bij je collegaatje zijn die maar op mij blijft indeuken en niet meegaan in die zinloze hetze tegen mij. Ik heb dingen geconstateerd, vorig jaar is wel gebleken dat het geen gebakken lucht is en dat anderen er maar over blijven doorzeiken is mijn probleem toch niet???
Mensen zeiken, jij zeikt weer terug. Vicueuze cirkel (als dat doe goede spelling is. .). Niet aan beginnen dus.
  dinsdag 20 april 2004 @ 12:46:29 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18557982
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 09:28 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil er ook graag over doorpraten. Gewoon in het algemeen - niet over mijn eigen waarnemingen want die zijn er momenteel nauwelijks. Dus start gewoon een topic, al ga ik uiteraard niet beloven dat ik daar niet in zal posten.
Dus je beloofd beterschap SCH?

Niet meer jouw "waarnemingen", maar gewoon gezellig keuvelen over de diverse theoriën?

Tom_Tom en Schatje, mag flugel in dat geval tóch weer een topic openen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_18557983
Tom_Tom-, naar achteren jij .

.
pi_18558010
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Tom_Tom en Schatje, mag flugel in dat geval tóch weer een topic openen?
ff geduld lieverd
pi_18558098
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:46 schreef flugeltje het volgende:
Tom_Tom en Schatje, mag flugel in dat geval tóch weer een topic openen?
Schatje en ik zijn voor. Maar we willen dan wel voorkomen dat dat topic ook de mist ingaat. Dus we willen eerst aan jullie vragen hoe jullie (dus de users in het algemeen) denken dat we zo'n topic moeten laten lopen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 12:54:35 #29
43556 miss_dynastie
pi_18558162
Oké, daar gaan we : het is in principe een fantasietopic, je fantaseert over mogelijke theorieën. Als iemand letterlijk beweert dat Idols doorgestoken kaart is, moet hij/zij met bewijzen komen. Geen simpele one-liners meer die nergens over gaan.
pi_18558199
Een speculatietopic - en alles wat je weet kunnen melden - zoals dat in alle topics in Idols gebeurt.

En zo weinig mogelijk schatje
pi_18558225
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:44 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Als je niet met bewijzen wilt komen. Hoe moeten wij dan ooit geloven dat jij gelijk had? Vorig jaar had je het namelijk ook niet.
Hoe kom je daar nou toch bij? Ik had volkomgen gelijk. Jij gelooft het niet en dat moet ook niet, dat mag
pi_18558263
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:57 schreef SCH het volgende:
Hoe kom je daar nou toch bij? Ik had volkomgen gelijk. Jij gelooft het niet en dat moet ook niet, dat mag
Ik wil niet weer beginnen, maar Hind heeft echt niet gewonnen. En er was geen Jamai-vuurwerk.
pi_18558270
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oké, daar gaan we : het is in principe een fantasietopic, je fantaseert over mogelijke theorieën. Als iemand letterlijk beweert dat Idols doorgestoken kaart is, moet hij/zij met bewijzen komen. Geen simpele one-liners meer die nergens over gaan.
Ja, daar ben ik het volledig mee eens. En het is bovendien niet aan de ander om een gedane bewering te staven. Dat is een omgekeerde wereld.
pi_18558281
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oké, daar gaan we : het is in principe een fantasietopic, je fantaseert over mogelijke theorieën. Als iemand letterlijk beweert dat Idols doorgestoken kaart is, moet hij/zij met bewijzen komen. Geen simpele one-liners meer die nergens over gaan.
Fantasietopic, dus gewoon je gedachten de vrije loop laten gaan?
pi_18558324
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:59 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik wil niet weer beginnen, maar Hind heeft echt niet gewonnen. En er was geen Jamai-vuurwerk.
Nee - en? Degene met de meeste stemmen heeft niet gewonnen, thats a fact.

Maar als schatje blijft zeiken en zieken in dit soort topics heeft het niet zoveel zin. Ze maakt alles belachelijk, loopt voortdurend te mauwen en berijdt haar wezenloze stokpaardjes. Dus als je het opent: eis dan van haar dat ze zich koest houdt.
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 13:04:57 #36
43556 miss_dynastie
pi_18558387
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:02 schreef SCH het volgende:
Maar als schatje blijft zeiken en zieken in dit soort topics heeft het niet zoveel zin. Ze maakt alles belachelijk, loopt voortdurend te mauwen en berijdt haar wezenloze stokpaardjes. Dus als je het opent: eis dan van haar dat ze zich koest houdt.
Luister eens <censuur>: JIJ BENT ZELF DIEGENE DIE LOOPT TE ZIEKEN EN ZEIKEN!!!
Schatje doet prima werk hoor!! Jij bent een hetze tegen haar gestart, niet andersom.
pi_18558403
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:02 schreef SCH het volgende:
Maar als schatje blijft zeiken en zieken in dit soort topics heeft het niet zoveel zin. Ze maakt alles belachelijk, loopt voortdurend te mauwen en berijdt haar wezenloze stokpaardjes. Dus als je het opent: eis dan van haar dat ze zich koest houdt.
Volgens mij heb jij meer problemen met schatje dan andersom hoor. .
  † In Memoriam † dinsdag 20 april 2004 @ 13:07:14 #38
43556 miss_dynastie
pi_18558434
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Fantasietopic, dus gewoon je gedachten de vrije loop laten gaan?
Ja, dat kan volgens mij niet zoveel kwaad
En als iemand (noem geen naam) meent bewijzen te hebben, moeten die genoemd worden om een eerlijke discussie te laten ontstaan. Met een 'de winnaar is bekend, maar verandert per vergadering' kunnen we niet zoveel, denk ik
pi_18558497
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, dat kan volgens mij niet zoveel kwaad
En als iemand (noem geen naam) meent bewijzen te hebben, moeten die genoemd worden om een eerlijke discussie te laten ontstaan. Met een 'de winnaar is bekend, maar verandert per vergadering' kunnen we niet zoveel, denk ik
Ik vind het een goed idee. .
pi_18558505
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar als schatje blijft zeiken en zieken in dit soort topics heeft het niet zoveel zin. Ze maakt alles belachelijk, loopt voortdurend te mauwen en berijdt haar wezenloze stokpaardjes. Dus als je het opent: eis dan van haar dat ze zich koest houdt.
Je ziet echt dingen die er niet zijn. Ik vroeg gewoon op een hele normale manier enkele vragen aan je.

Ik zou niet weten wat ik tegen jou persoonlijk zou moeten hebben .

Dus stel je niet zo aan zeg.

.
pi_18558513
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
. Met een 'de winnaar is bekend, maar verandert per vergadering' kunnen we niet zoveel, denk ik
Met "het is niet waar" - ook niet
pi_18558522
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:09 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik vind het een goed idee. .
*ook mee eens is*
pi_18558566
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Je ziet echt dingen die er niet zijn. Ik vroeg gewoon op een hele normale manier enkele vragen aan je.
Was het maar waar schatje. Lees het maar na. Je reageert vanaf het begin sarcastisch en slaat de discussie dood. Beetje flauw om nu het onschuldige vlindertje uit te gaan hangen. Je blijft maar dezelfde vragen stellen terwijl ik 100 pct. duidelijk heb gemaakt wat ik kwijt wil.
  dinsdag 20 april 2004 @ 14:01:54 #44
6941 APK
Factual, I think.
pi_18559688
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Luister eens <censuur>: JIJ BENT ZELF DIEGENE DIE LOOPT TE ZIEKEN EN ZEIKEN!!!
So what?

Ik vond het een uiterst vermakelijk topic en het gebeurt bij Idols ook door de jury en door sommige deelnemers achteraf.
Hou nou eens op met dat NCRV gedoe.
Lekker speculeren en een beetje bitchen, niks mis mee toch?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:45:02 #45
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18565235
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 12:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oké, daar gaan we : het is in principe een fantasietopic, je fantaseert over mogelijke theorieën. Als iemand letterlijk beweert dat Idols doorgestoken kaart is, moet hij/zij met bewijzen komen. Geen simpele one-liners meer die nergens over gaan.
Helemaal mee eens!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_18565644
Dit is trouwens deel 2 al .
  dinsdag 20 april 2004 @ 18:14:21 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18565944
Haha, waar "onze" SCH al niet goed voor is...

Mag ik nu trouwens "Idols: Fair play of manipulatie?" openen?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_18566029
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Haha, waar "onze" SCH al niet goed voor is...

Mag ik nu trouwens "Idols: Fair play of manipulatie?" openen?
Ja, ik heb er alle vertrouwen in .
pi_18566062
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:14 schreef flugeltje het volgende:
Haha, waar "onze" SCH al niet goed voor is...
Ik ook van jou
pi_18566666
Aangepast .
pi_18568731
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 18:52 schreef schatje het volgende:
Aangepast .
Ik heb je openingspost aangepast. .
pi_18569020
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:08 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik heb je openingspost aangepast. .
Wat lief .

.
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:26:51 #54
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_18569254
Hallo!

Mijn eerste post in dit forum (geloof ik). Ik heb nog geen problemen ondervonden in verband met de moderatie en ik vind dan ook dat jullie het goed doen .

Ik heb daarentegen wel een aanmerking/suggestie voor dit onderdeel van het forum. Aangezien ik vrijwel nooit de kans zie om Idols op zaterdagavond te kijken, kijk ik de fragmentjes de volgende dag altijd via het topic "De laatste # kandidaten van Idols 2004". Alleen wat ik dan jammer vind is dat ik via het FOK! forum dus nooit het filmpje van de weggestemde kandidaat/kandidate kan bekijken. Ook staat er tegenwoordig steeds maar 1 filmpje per kandidaat terwijl er 2 optredens gegeven worden iedere aflevering.

Ik weet niet of het een idee is om de weggestemde kandidaten toch nog ergens te vermelden met de linkjes naar hun optredens. Dat lijkt me wel mooi voor het overzicht. Natuurlijk kan ik ook gewoon naar de officiële idols-site surfen om ze daar te bekijken, maar ik vind het toch handiger om het gewoon via hier te kunnen en dan gelijk de topics over de optredens te lezen.

Goed idee of denken jullie van laat lekker zo?
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_18569330
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:26 schreef BlackSheep het volgende:
Goed idee of denken jullie van laat lekker zo?
Ten eerste dankjewel. .

En ten tweede: je hebt natuurlijk gelijk. . Ik ga nu TV kijken, maar anders pas ik het morgen nog wel aan. Of schatje doet het. .
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:31:37 #56
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_18569414
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ten eerste dankjewel. .

En ten tweede: je hebt natuurlijk gelijk. . Ik ga nu TV kijken, maar anders pas ik het morgen nog wel aan. Of schatje doet het. .
Top!

Ik denk dat ik hier maar eens meer ga posten, zo net voor de ontknoping. Ik ga in ieder geval voor Maud!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_18572168
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:31 schreef BlackSheep het volgende:
Ik ga in ieder geval voor Maud!
Dan is het goed!
pi_18572378
Ik heb de filmpjes iig aangepast. .
  dinsdag 20 april 2004 @ 23:32:30 #59
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_18574758
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb de filmpjes iig aangepast. .
Ik zag et. Perfect!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_18609841
Ik denk dat ik een boek ga schrijven over dit topic.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18610094
quote:
Op donderdag 22 april 2004 14:49 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat ik een boek ga schrijven over dit topic.
Leuk idee.
pi_18615330
schatje je hebt het.
Tom ga weg.
[14.gif]
pi_18615789
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:33 schreef Chen het volgende:
schatje je hebt het.
Tom ga weg.
Hoi Chen.
pi_18615910
quote:
Op donderdag 22 april 2004 18:57 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hoi Chen.
Hai Tom.
Alles goed?
[14.gif]
pi_18615914
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:04 schreef Chen het volgende:
Hai Tom.
Alles goed?
Nee, want jij vindt me stom.
  donderdag 22 april 2004 @ 19:05:39 #66
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18615925
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:05 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, want jij vindt me stom.
Je bent toch ook verschrikkelijk stom?
The Most Incredible, Baby
pi_18615938
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:05 schreef RedGuy het volgende:
Je bent toch ook verschrikkelijk stom?
Ga toch gevulde eieren eten. .
pi_18615955
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:05 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Je bent toch ook verschrikkelijk stom?
Tom_Tom-, dat is echt zo'n user waar ik van moet kotsen. .

Net zoals die natte bonbonnetjes, die zijn ook al om van te kotsen. .
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2004 @ 19:46:54 #69
43556 miss_dynastie
pi_18616762
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:05 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Je bent toch ook verschrikkelijk stom?
Ik geef toe dat Tom een waardeloze smaak heeft wat betreft Idols-kandidaten.
Maar verder is ie wel oké
pi_18616815
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik geef toe dat Tom een waardeloze smaak heeft wat betreft Idols-kandidaten.
Maar verder is ie wel oké
Hij is nog jong hè???

.
  vrijdag 23 april 2004 @ 12:23:32 #71
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18630471
* Christine komt even haar nieuwe signature showen

Als idols-fans moeten jullie dat kunnen waarderen, niet
pi_18634244
Kelly. .
pi_18636182
Kelly's versie was beter
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18637108
quote:
Op donderdag 22 april 2004 19:06 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ga toch gevulde eieren eten. .
Met die opmerkingen komt je inderdaad niet ver nee....
[14.gif]
pi_18637344
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:26 schreef Chen het volgende:
Met die opmerkingen komt je inderdaad niet ver nee....
Ach zeur niet. Ik had het tegen RedGuy. En die weet waat dat over gaat.
  vrijdag 23 april 2004 @ 17:49:28 #76
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18637562
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 16:36 schreef Svensational het volgende:
Kelly's versie was beter


Kelly op fok!?
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:49:17 #77
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18654652
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 17:38 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ach zeur niet. Ik had het tegen RedGuy. En die weet waat dat over gaat.
Helemaal niet.

Je beledigde me gewoon zonder reden.

Schande!
The Most Incredible, Baby
pi_18654833
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:49 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Helemaal niet.

Je beledigde me gewoon zonder reden.

Schande!
.

Ik heb 'm al een pets op zijn billetjes gegeven. Wil jij het misschien insmeren met Zwitsal billetjeszalf??
pi_18654850
.
pi_18664102
Ik moest toch echt ff m'n wekelijkse slotje halen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18664145
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 23:58 schreef Svensational het volgende:
Ik moest toch echt ff m'n wekelijkse slotje halen
Bij 290 moet je klaar staan .

Bij 295 openen .
  zondag 25 april 2004 @ 00:01:26 #82
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18664199
Even een vraagje: Kan in dit topic Maud is the Winner even deel 5 of #5 ofzo worden toegevoegd? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 25 april 2004 @ 00:02:37 #83
16715 Mylene
*schatje*
pi_18664235
quote:
Op zondag 25 april 2004 00:01 schreef BVO het volgende:
Even een vraagje: Kan in dit topic Maud is the Winner #5 even deel 5 of #5 ofzo worden toegevoegd? .
Gedaan .
pi_18666739
Schatje, ik ben blij! Heel blij!

Ik heb nog wat op Maud gedronken. .
pi_18667940
Offtopic geblaat en rascistische kutopmerkingen verwijderen, a.u.b.

JK topic #2

Tom_tom, jouw opmerkingen in de JK topic zijn ver beneden peil. En gaarne de 'bolletjesslikkers' opmerkingen gauw wegediten of waarschuwen.

[ Bericht 28% gewijzigd door BloodRayne op 25-04-2004 09:19:45 ]
pi_18667955
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:13 schreef BloodRayne het volgende:
Tom, tom wat een sukkel ben jij met je opmerkingen zeg, anderen in hun waarde laten is jou zeker te veel gevraagd. Ik vraag me daadwerkelijk af wat jij hier doet als mod. Waarom geen volgend topic over JK als er ook nog topics over Jim en Jamai lopen? Of kan jij er ook niet tegen dat ie zwart is, zoals zovelen van die racisten hier.
Oh ja hoor, ik ben racistisch omdat ik gewoon hartstikke blij ben dat JK eruit is. Ik zal kijken welke reacties echt niet kunnen, maar 'Opgeruimd staat netjes!' is alles behalve racistisch. Dat je het even weet.
pi_18667956
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:13 schreef BloodRayne het volgende:
Offtopic geblaat en rascistische kutopmerkingen verwijderen, a.u.b.

JK topic #2

Tom, tom wat een sukkel ben jij met je opmerkingen zeg, anderen in hun waarde laten is jou zeker te veel gevraagd. Ik vraag me daadwerkelijk af wat jij hier doet als mod. Waarom geen volgend topic over JK als er ook nog topics over Jim en Jamai lopen? Of kan jij er ook niet tegen dat ie zwart is, zoals zovelen van die racisten hier.
En vind je het zelf wel normaal dat je mensen uitscheldt met 'kankernazi' enzo?
pi_18667970
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:16 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

En vind je het zelf wel normaal dat je mensen uitscheldt met 'kankernazi' enzo?
Op het moment dat het racisten zijn, heb ik daar geen problemen mee. En jou betuig ik niet van racisme, ik vraag je alleen of jouw afkeer van JK daarop gebaseerd is. Er is een verschil. Lees maar:
quote:
Of kan jij er ook niet tegen dat ie zwart is, zoals zovelen van die racisten hier.
Iig heb ik de post al ge-edit, dat jij met de vingers boven de f5 hangt kan ik weinig aan doen.
pi_18667978
Mijn afkeer voor JK heeft totaal niks met zijn huidskleur te maken. Alleen met zijn stem, zijn kleding, zijn muziek, zijn alles.
pi_18668010
Ik wordt een beetje moe van het gedoog beleid hier op fok m.b.t. tot racistische opmerkingen. Een opmerkingen als 'ik ben blij dat die bolletjesslikker weg is' wordt ge-edit in 'Ik ben blij dat JK eruit geschopt is.'

Figuren zoals dat horen niet op fok, die horen op een klu-klux-klan site. Nederlanders hebben het maar over 'normen' en 'waarden' maar wanneer het aankomt op racisme en fascisme hebben de meeste jonkies en studentjes op fok weinig van de wereld gezien.

Te gemakkelijk wordt er omgegaan met dit soort opmerkingen, te veel wordt het gedoogd, te veel worden niet-nederlanders weggejaagd en onwelkom verklaard op fok. En de moderators doen er geen fuck aan.

Weet je wat je met die racisten moet doen? Bannen om te laten afkoelen. Normen en waarden? Ik zie er weinig van terug. En het enige dat ik kan doen is me boos maken om de apathie die de moderators tonen bij het aanpakken van dit soort figuren. Het gedoogbeleid is om ziek van de worden, walgelijk is het.
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn afkeer voor JK heeft totaal niks met zijn huidskleur te maken. Alleen met zijn stem, zijn kleding, zijn muziek, zijn alles.
Het is flauw om 'zijn alles' onder racisme te laten vallen, zul je mij ook niet horen zeggen. Maar uhh, kijk eens in de spiegel en zeg eens eerlijk. Heeft het er nou echt helemaal niks mee te maken dat hij niet blank is en niet meer onderdeel is van 'onze' cultuur? Waar valt zijn 'alles' dan wel onder? ~ Geef maar geen antwoord, het is een rhetorische vraag.

En waarom van die opmerkingen in een topic waar mensen fan hem zijn? Ik ben zelf geen fan van JK maar wordt wel moe van de houding van vele fokkers ten opzichte van hem.
pi_18668037
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:28 schreef BloodRayne het volgende:
Quote.
Ik denk dat jij spoken ziet. Ik denk dat jij totaal niet racistisch bedoelde opmerkingen opvat als racistisch. Als ik echt iets racistisch zie dan treed ik heus wel op. Maar als ik dat niet nodig vind dan doe ik het niet. Dat jij het daar niet mee eens bent... Kijk, Idols is geen serieus forum. Ik ga niet iedere enigszins foute opmerking weghalen omdat je het soms ook in de context moet zien.

En ik heb het net ook al gezegd: ik vind JK niks en dat heeft niets met zijn huidskleur te maken. Als hij blank was geweest en was voor de rest precies hetzelfde geweest had ik hem net zo stom gevonden.

En de topics van de kandidaten zijn geen fantopics, maar gewone topics. Iedereen kan er posten: fan, hater, whatever.
pi_18668099
quote:
Ik denk dat jij spoken ziet. Ik denk dat jij totaal niet racistisch bedoelde opmerkingen opvat als racistisch
Ja, ja, die 'Bolletjesslikker' opmerking was absoluut niet racistisch. Als je goed hebt gelezen dan kan je zien dat dat de enige opmerking is die ik racistisch noem. Dus waar haal jij die opmerking over 'spoken' zien, en welke opmerkingen waren 'totaal niet racistisch' bedoeld? Die opmerking over bolletjesslikkers? Is dat niet racistisch bedoeld? Oh, mijn excuses. Ik ging er vanuit dat dat een racistische kutopmerking was. Maar omdat het niet racistisch was 'bedoeld' trek ik mijn klacht in. Het gaat immers om de 'bedoeling' en 'intentie' niet om wat iemand daadwerkelijk doet. Racisten zijn namelijk helemaal zou slecht nog niet, ze hebben alleen een hekel aan buitenlanders.
pi_18668222
Je verdraait m'n woorden. .
  zondag 25 april 2004 @ 11:17:42 #94
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18668935
Ik heb wel een hekel aan JK omdat hij zwart is. .
The Most Incredible, Baby
  zondag 25 april 2004 @ 11:19:18 #95
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18668958
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:17 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb wel een hekel aan JK omdat hij zwart is. .
Nee, grapje, maar ik vind JK helemaal niks omdat hij van die stomme zwarte muziek maakt, en omdat hij van die stomme trekjes heeft die heel veel Antilianen hebben, oa tegenover vrouwen.
The Most Incredible, Baby
pi_18669412
quote:
Op zondag 25 april 2004 11:17 schreef RedGuy het volgende:
Ik heb wel een hekel aan JK omdat hij zwart is. .
.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18670912
Ik snap wel wat Bloodrayne bedoelt en denk dat hij in de kern ook wel een punt heeft. Maar ik denk niet dat er sprake is van racisme. In dit geval heeft het vooral met de cultuur te maken die weerstand oproept, en dat is heel begrijpelijk. Toevallig is JK zwart en hebben sommige mensen het niet zo op zijn kledingkeuze, zijn presentatie en zijn manier van doen en praten.

Ik heb hetzelfde bij Maud. Ik hou niet van die ballerige hockeycultuur, dat lispelende praten met een aardappel in de mond en dat geaffecteerde zondagskind-gedoe. Lijkt me een volstrekt legitieme afkeer die niks met ras te maken heeft.

boris vind ik trouwens wel een wanstaltige bleekscheterige witman
  zondag 25 april 2004 @ 14:16:39 #98
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18671522
quote:
Op zondag 25 april 2004 13:44 schreef SCH het volgende:


Ik heb hetzelfde bij Maud. Ik hou niet van die ballerige hockeycultuur, dat lispelende praten met een aardappel in de mond en dat geaffecteerde zondagskind-gedoe. Lijkt me een volstrekt legitieme afkeer die niks met ras te maken heeft.
Jij houdt gewoon niet van vrouwen.
The Most Incredible, Baby
  maandag 26 april 2004 @ 10:39:01 #99
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18688424
Ik vind het heel erg lullig, maar volgens mij mag Idols # 97: Maud: een meer dan waardige opvolger van Jamai! niet, of ben ik heel erg dom?
The Most Incredible, Baby
pi_18688834
Waarom mag dat niet?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 26 april 2004 @ 11:12:42 #101
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18689123
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:59 schreef Svensational het volgende:
Waarom mag dat niet?
Omdat hij stiekem zette in zijn post, dus ik dacht dat het verboden was.
The Most Incredible, Baby
  maandag 26 april 2004 @ 11:13:25 #102
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_18689137
quote:
Op maandag 26 april 2004 10:59 schreef Svensational het volgende:
Waarom mag dat niet?
Oh kut, ik heb niet gelinkt naar die post die ik bedoelde. .
The Most Incredible, Baby
  † In Memoriam † maandag 26 april 2004 @ 11:50:08 #103
43556 miss_dynastie
pi_18690070
quote:
Op zondag 25 april 2004 09:28 schreef BloodRayne het volgende:
Het is flauw om 'zijn alles' onder racisme te laten vallen, zul je mij ook niet horen zeggen. Maar uhh, kijk eens in de spiegel en zeg eens eerlijk. Heeft het er nou echt helemaal niks mee te maken dat hij niet blank is en niet meer onderdeel is van 'onze' cultuur? Waar valt zijn 'alles' dan wel onder? ~ Geef maar geen antwoord, het is een rhetorische vraag.
Dus omdat JK zwart is, mag je eigenlijk geen hekel aan hem krijgen, want als je een hekel aan hem krijgt om volledig legitieme redenen, dan nog heb je een hekel aan hem omdat hij zwart is Dat is dus omgekeerd rascisme!
pi_18690155
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is dus omgekeerd rascisme!
Heb je het er moeilijk mee?
* zakdoekje aanreikt
  † In Memoriam † maandag 26 april 2004 @ 12:12:05 #105
43556 miss_dynastie
pi_18690542
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Heb je het er moeilijk mee?
* zakdoekje aanreikt
Dankjewel.
  maandag 26 april 2004 @ 22:47:09 #106
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_18707884
Schatje, ben jij een robot ofzo die reageert of overeenkomstige woorden in een topictitel en dan automatisch tot sluiten overgaat? Dat topic over Boris van net gaat toch eigenlijk over het succes van de nummer 1 en 2 in vergelijking tot elkaar en niet zozeer over Boris in het bijzonder? Dat is dus een hele andere discussie, interessant naar mijn mening en wel een topic waardig. Mag hij dus weer open?
  maandag 26 april 2004 @ 22:49:24 #107
16715 Mylene
*schatje*
pi_18707961
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:47 schreef Fusion het volgende:
Schatje, ben jij een robot ofzo die reageert of overeenkomstige woorden in een topictitel en dan automatisch tot sluiten overgaat? Dat topic over Boris van net gaat toch eigenlijk over het succes van de nummer 1 en 2 in vergelijking tot elkaar en niet zozeer over Boris in het bijzonder? Dat is dus een hele andere discussie, interessant naar mijn mening en wel een topic waardig. Mag hij dus weer open?
Ja, ik ben een robot .

Nou vooruit, laten we eens kijken wat het wordt .
  maandag 26 april 2004 @ 22:51:27 #108
35967 Fusion
Tiki Torches in the Garage
pi_18708035


Ja ik weet ook niet of het nog veel meer wordt na mijn briljante input maar goed we kunnen het allicht proberen he.
pi_18780997
Booo het idols geldAFklopperij topic was juist zo'n succes
pi_18781024
quote:
Op donderdag 29 april 2004 21:58 schreef Timmai het volgende:
Booo het idols geldAFklopperij topic was juist zo'n succes
Nou, wat een succes .

.
  vrijdag 30 april 2004 @ 01:39:39 #111
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_18785611
Het Maud-Topic nr. 6 is nogal vervuild door een stel ruziemakers, geheel OFF-topic heen en weer gescheld, met (voor mij) vervelend overkomende teksten.
....in de donkere nacht.
pi_18787364
Weten jullie dat ik hier bijna wilde gaan vragen waarom de mods ineens oranje waren? .


.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18788792
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 06:26 schreef Svensational het volgende:
Weten jullie dat ik hier bijna wilde gaan vragen waarom de mods ineens oranje waren? .


.
  vrijdag 30 april 2004 @ 12:10:53 #114
16715 Mylene
*schatje*
pi_18790031
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 01:39 schreef Magics het volgende:
Het Maud-Topic nr. 6 is nogal vervuild door een stel ruziemakers, geheel OFF-topic heen en weer gescheld, met (voor mij) vervelend overkomende teksten.
Ik heb het opgeschoond .
  vrijdag 30 april 2004 @ 21:14:01 #115
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_18798424
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 12:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb het opgeschoond .
Ah dankje, goed werk skatje
....in de donkere nacht.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 12:38:19 #116
16715 Mylene
*schatje*
pi_18808146
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 21:14 schreef Magics het volgende:

[..]

Ah dankje, goed werk skatje
Daar ben ik voor .
pi_18815905
Nou ja, zoals jullie vast wel hebben gemerkt: ik ben de afgelopen week niet echt veel aanwezig geweest.

En dat gaat nog minder worden: ik vertrek vannacht vanaf Schiphol voor een weekje naar het Canarische eiland Fuerteventura. Dan kom ik volgende week zondag weer terug en dan ga ik maandag met school een midweekje naar Ameland om daar wat projecten te doen enzo.
Vanavond ben ik er ook niet de hele tijd (tot een uur of 22.00, schat ik, en misschien na de uitslag weer even) omdat ik eigenlijk niet aan internet mag nu. Maar ik doe het toch. .
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:58:11 #118
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18815957
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, zoals jullie vast wel hebben gemerkt: ik ben de afgelopen week niet echt veel aanwezig geweest.

En dat gaat nog minder worden: ik vertrek vannacht vanaf Schiphol voor een weekje naar het Canarische eiland Fuerteventura. Dan kom ik volgende week zondag weer terug en dan ga ik maandag met school een midweekje naar Ameland om daar wat projecten te doen enzo.
Vanavond ben ik er ook niet de hele tijd (tot een uur of 22.00, schat ik, en misschien na de uitslag weer even) omdat ik eigenlijk niet aan internet mag nu. Maar ik doe het toch. .
Ligt vlakbij Tenerife .

Veel plezier iig .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18815962
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou ja, zoals jullie vast wel hebben gemerkt: ik ben de afgelopen week niet echt veel aanwezig geweest.

En dat gaat nog minder worden: ik vertrek vannacht vanaf Schiphol voor een weekje naar het Canarische eiland Fuerteventura. Dan kom ik volgende week zondag weer terug en dan ga ik maandag met school een midweekje naar Ameland om daar wat projecten te doen enzo.
Vanavond ben ik er ook niet de hele tijd (tot een uur of 22.00, schat ik, en misschien na de uitslag weer even) omdat ik eigenlijk niet aan internet mag nu. Maar ik doe het toch. .
Waardeloze mod die je bent .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 1 mei 2004 @ 19:58:38 #120
16715 Mylene
*schatje*
pi_18815969
Fijne vakantie toegewenst en doe voorzichtig .
pi_18815997
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:58 schreef BVO het volgende:
Ligt vlakbij Tenerife .

Veel plezier iig .
Tenerife, daar ben ik geweest toen ik 2 was ofzo. Daar weet ik dus ook niks meer van. .

En dat plezier gaat wel lukken. .
  † In Memoriam † zaterdag 1 mei 2004 @ 20:00:17 #122
43556 miss_dynastie
pi_18816003
Have fun Tom !!!
pi_18816013
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
Waardeloze mod die je bent .
Svurno gaat me missen! . .
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:00:53 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18816025
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 19:59 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Tenerife, daar ben ik geweest toen ik 2 was ofzo. Daar weet ik dus ook niks meer van. .
Ik ben er inmiddels ehmm al 11 keer geweest .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18816044
Ik ga heel voorzichtig doen, schatje. Nu maar hopen dat de piloot dat ook doet! .
En ik ga vast fun hebben, miss_dynastie.

Een uitzwaaicomite is welkom. Vannacht, op schiphol. .
pi_18816083
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:00 schreef BVO het volgende:
Ik ben er inmiddels ehmm al 11 keer geweest .
Hoe komt dat zo dan?
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:04:07 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18816110
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hoe komt dat zo dan?
M'n ouders en opa en oma hebben daar vrienden wonen met prive-huis, dus elk jaar zaten wij daar ruim een maand .

Zou wel weer willen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18816138
Leuk man! Waarom ga je er niet meer naartoe?
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:06:51 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18816181
Ik ga deze zomer met paar vrienden erheen . Kan alleen niet wachten .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18816200
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:06 schreef BVO het volgende:
Ik ga deze zomer met paar vrienden erheen . Kan alleen niet wachten .
Ga eerst maar je centjes opbellen aan Maud. .
pi_18816215
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:00 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Svurno gaat me missen! . .
Je hebt me door . Veel plezier Hoe laat meoten we met z'n allen op schiphol zijn?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:08:42 #132
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18816224
Waar denk je dat ik de hele dag mee bezig ben? . Heb zelfs vannacht om half twee nog gebeld in de hoop dat ik uitgeloot zou worden voor de auto .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_18816247
Fijne vakantie Tom
pi_18816249
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:08 schreef Svensational het volgende:
Je hebt me door . Veel plezier Hoe laat meoten we met z'n allen op schiphol zijn?
Ehmm, mijn vliegtuig vertrekt om 6.20. 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. You do the math.
  zaterdag 1 mei 2004 @ 20:18:30 #135
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_18816435
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 20:09 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ehmm, mijn vliegtuig vertrekt om 6.20. 2,5 uur van tevoren aanwezig zijn. You do the math.
Veel plezier TOm-Tom_
....in de donkere nacht.
pi_18817572
Nou, toch maar hier dan; stelletje slowchatters!

Boris al nummer uitgebracht met Conamus. Nu winnaar Idols?

is toch niet hetzelfde als

Gaat de winnaar verder als Sofuja? !!!

Ik stel in het eerste topic een nieuwsfeit aan de kaart!! Is toch absoluut niet hetzelfde dan de vraag of Boris als Sofuja verder gaat? Dit is gewoon een opvallend feit wat zeer zeker ter beschouwing genomen moet worden! Raar dat je dat sluit hoor!

Zoals een vorige poster al zei; blijkbaar wordt alles gesloten waar ook maar een woord in staat wat ook al in een ander topictitel staat!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:13:02 #137
16715 Mylene
*schatje*
pi_18817696
Nou ja zeg, alles wordt niet zomaar gesloten hoor. Ik vind alleen dat het prima in het topic wat ik aanhaal past.

Maaruh, ik zal er straks nog wel ff naar kijken. Goed???
pi_18817745
Graag. Want nogmaals; in dat ene topic gaat het er louter om of Boris later Sofuja gaat heten of niet, terwijl in mijn topic gewoon een link wordt gelegd met Conamus, Jerney Kaagman en Sofuja/Boris. Totaal niet vergelijkbaar met elkaar dus... Ik begrijp het echt niet...
pi_18818025
Wacht even, ik lees nu pas dat je 'straks' zei...
Mja, dan is al bekend wie de winnaar is en is mijn nieuwsfeitje dus helemaal niet belangrijk meer.
Lekker hoor! Ik vind dit echt een fatale vergissing van je...!
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:28:06 #140
16715 Mylene
*schatje*
pi_18818153
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:14 schreef nO_On het volgende:
Graag. Want nogmaals; in dat ene topic gaat het er louter om of Boris later Sofuja gaat heten of niet, terwijl in mijn topic gewoon een link wordt gelegd met Conamus, Jerney Kaagman en Sofuja/Boris. Totaal niet vergelijkbaar met elkaar dus... Ik begrijp het echt niet...
Ik heb 'm open gegooid. .
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:28:45 #141
16715 Mylene
*schatje*
pi_18818177
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:23 schreef nO_On het volgende:
Wacht even, ik lees nu pas dat je 'straks' zei...
Mja, dan is al bekend wie de winnaar is en is mijn nieuwsfeitje dus helemaal niet belangrijk meer.
Lekker hoor! Ik vind dit echt een fatale vergissing van je...!
Niet zo onvriendelijk .
pi_18819093
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb 'm open gegooid. .
Dank je!
pi_18819144
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Niet zo onvriendelijk .
Nou, ik vond het gewoon dom van je...
  zaterdag 1 mei 2004 @ 21:59:00 #144
16715 Mylene
*schatje*
pi_18819240
quote:
Op zaterdag 1 mei 2004 21:55 schreef nO_On het volgende:

[..]

Nou, ik vond het gewoon dom van je...
Dat mag .
pi_18824158
Jeej 3 topics achter elkaar open gebleven

Jammer van # 107. Erg streng weer hoor
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 2 mei 2004 @ 00:40:52 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_18824216
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
Jeej 3 topics achter elkaar open gebleven

Jammer van # 107. Erg streng weer hoor
Eigen schuld, dikke buld Sven .

Ja, moet je maar op tijd zijn .
pi_18824348
Je had op z'n minst dat ene topic even open kunnen houden, het vorige was bijna vol. Dan had ik 4 op een rij gehad. Om zeep geholpen door Fok!
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 2 mei 2004 @ 00:48:01 #148
16715 Mylene
*schatje*
pi_18824371
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Je had op z'n minst dat ene topic even open kunnen houden, het vorige was bijna vol. Dan had ik 4 op een rij gehad. Om zeep geholpen door Fok!
Volgende keer beter .
pi_18824409
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:46 schreef Svensational het volgende:
Je had op z'n minst dat ene topic even open kunnen houden, het vorige was bijna vol. Dan had ik 4 op een rij gehad. Om zeep geholpen door Fok!
Svurno. .
pi_18824428
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:48 schreef schatje het volgende:

[..]

Volgende keer beter .
Oh, over 2 jaar bedoel je? :p
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 2 mei 2004 @ 00:54:03 #151
16715 Mylene
*schatje*
pi_18824487
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:51 schreef Svensational het volgende:

[..]

Oh, over 2 jaar bedoel je? :p
Deze nacht nog misschien. Als je het tenminste vol kan houden .
pi_18824705
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:50 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Svurno. .
Ik refereerde alleen maar even naar het topic van DePresident
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18824744
quote:
Op zondag 2 mei 2004 00:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Deze nacht nog misschien. Als je het tenminste vol kan houden .
Heb ik tenminste ff de tijd om een mooie OP te maken. Zelfde titel
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18824764
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:04 schreef Svensational het volgende:
Ik refereerde alleen maar even naar het topic van DePresident
Het is al goed. .
pi_18824786
Zou Tom niet eens gaan slapen?
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_18824816
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
Zou Tom niet eens gaan slapen?
Nee, maar ik ga wel offline.

Tot over 2 weken! .

En nu kom ik ook echt niet meer terug.
pi_18824892
quote:
Op zondag 2 mei 2004 01:07 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Het is al goed. .
Mooi, er valt een last van m'n schouders nu
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  zondag 2 mei 2004 @ 21:31:56 #158
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_18841015
Schatje, waarom gaat m'n topic op slot? Ik klaag over dat we hier in NL nooit normaal een winnaar kunnen hebben zonder het gezeik van "doorgestoken kaart" enzo, en dat is 'bagger'?

Leg me even uit waarom!
  zondag 2 mei 2004 @ 21:49:13 #159
16715 Mylene
*schatje*
pi_18841455
quote:
Op zondag 2 mei 2004 21:31 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Schatje, waarom gaat m'n topic op slot? Ik klaag over dat we hier in NL nooit normaal een winnaar kunnen hebben zonder het gezeik van "doorgestoken kaart" enzo, en dat is 'bagger'?

Leg me even uit waarom!
Ja hoor .

Ik vond jouw openingsposter schreeuwerig en nou niet bepaald respectvol overkomen. Woorden als " zeikerige kut-volk" lokken enkel maar negatieve reacties uit. Wat dus ook gebeurde.
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:04:26 #160
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_18902448
Kunnen we "Idols" niet gewoon open houden?? In ieder geval tot ná World Idol??

please...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:07:57 #161
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_18902526
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we "Idols" niet gewoon open houden?? In ieder geval tot ná World Idol??

please...
Afkickverschijnselen .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 5 mei 2004 @ 13:09:54 #162
16715 Mylene
*schatje*
pi_18902572
quote:
Op woensdag 5 mei 2004 13:04 schreef flugeltje het volgende:
Kunnen we "Idols" niet gewoon open houden?? In ieder geval tot ná World Idol??

please...
Daar mag een topic voor geopend worden in SHO .
pi_18984806
Dit topic zit zwaar onder de middellijn, heeft geen uitstraling en beschikt niet over de X-factor.
pi_19127399
I'm back.
pi_19127889


Tom, we hebben je gemist
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19127989
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:


Tom, we hebben je gemist
Ik julllie ook. (Hahhaah wat een goeie grap. .)

Ik weet niet waar ik moet posten enzo. .
pi_19128006
Gaat dit subforum nou nog eens dicht?
Iedereen is dat Idols al lang en breed vergeten.
  vrijdag 14 mei 2004 @ 16:46:32 #168
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19128007
Hoooiii .

Lekkere vakantie gehad? .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_19128063
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:45 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik julllie ook. (Hahhaah wat een goeie grap. .)

Ik weet niet waar ik moet posten enzo. .
Ik had nog een Pauzeknop aan je gewijd. Maar toen gingen ze op het eind de titel veranderen enzo
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_19128066
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 16:46 schreef BVO het volgende:
Hoooiii .

Lekkere vakantie gehad? .
Hoooi! .

Ja, prima! Leuk, gezellig, mooi weer!
  donderdag 20 mei 2004 @ 11:58:46 #171
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19265722
Hoi jongens, ik kom hier even officieel afscheid nemen
Het was leuk met jullie allen hier de Idolsvreugde gedeeld te hebben.
Volgende week is mn laatste week in NL, daarna ga ik weer 3 maandjes op Mallorca werken als entertainer in een hotel.
EN oh ja, 2 weken terug ben ik toch een weekendje naar Noorwegen geweest? Daar heb ik toen een hele leuke jongen opgeduikeld. We hebben nou wat, en morgen komt ie naar Nederland
Moest ik even kwijt !!!
Als ik jullie niet meer zie/spreek wens ik een ieder hier het allerbeste !
Oja, misschien wil ik wel naar de Fok-meeting in september, maar dan moeten er wel een aantal van jullie mee hoor !

Greeetz

Stefan Magics
....in de donkere nacht.
pi_19265867
Neuk ze, Magics.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:08:10 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19265951
Veel plezier dan maar .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:08:37 #174
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19265969
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Neuk ze, Magics.
Kan het iets minder cru ?
....in de donkere nacht.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:09:17 #175
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19265984
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:08 schreef BVO het volgende:
Veel plezier dan maar .
Thanx Beevje !! Gonna miss you
....in de donkere nacht.
pi_19266032
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:08 schreef Magics het volgende:
Kan het iets minder cru ?
Ik breng het graag direct. .
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:13:55 #177
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19266105
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:11 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Ik breng het graag direct. .
Zolang je het maar niet lullig bedoelt
....in de donkere nacht.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:15:40 #178
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_19266151
Na je reacties in SEX te hebben gelezen zou het jou toch niet moeten uitmaken .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_19266158
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:13 schreef Magics het volgende:
Zolang je het maar niet lullig bedoelt
Hey, zo ben ik niet he.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:17:49 #180
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19266219
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:15 schreef BVO het volgende:
Na je reacties in SEX te hebben gelezen zou het jou toch niet moeten uitmaken .
SSSSST stil joh Kan een van de modjes BVO's reactie misschien verwijderen ??
....in de donkere nacht.
pi_19266237
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:17 schreef Magics het volgende:
SSSSST stil joh Kan een van de modjes BVO's reactie misschien verwijderen ??
Nee. .
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:19:41 #182
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19266259
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee. .
*met het schaamrood op de wangen stilletjes wegsluip doe........
....in de donkere nacht.
pi_19266283
Ja, vlucht maar. .
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:21:42 #184
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19266314
Uhhh kan dit forum alvast niet dicht ?
....in de donkere nacht.
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:21:44 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_19266319
Hetr ga je goed Magics en doe voorzichtig .
pi_19266365
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:21 schreef Magics het volgende:
Uhhh kan dit forum alvast niet dicht ?
Nog niet. .
  donderdag 20 mei 2004 @ 12:25:43 #187
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19266413
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:21 schreef schatje het volgende:
Hetr ga je goed Magics en doe voorzichtig .
Thanx Schatje
Ik was laatst mn Fok-geschiedenis aan het bekijken, en warempel, wist je dat wij elkaar 2 jaar geleden al "ontmoet" hadden ??
Andries` nieuwe look

....in de donkere nacht.
  maandag 7 juni 2004 @ 01:43:00 #188
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19696466
Is het nou nog niet dicht hier

Greetz uit Mallorca !!!
....in de donkere nacht.
pi_19704717
quote:
Op maandag 7 juni 2004 01:43 schreef Magics het volgende:
Is het nou nog niet dicht hier

Greetz uit Mallorca !!!
Nee, het is nog steeds niet dicht. .

Groeten terug! Is het zonnig enzo daar?
  woensdag 9 juni 2004 @ 01:47:12 #190
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_19744197
quote:
Op maandag 7 juni 2004 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Nee, het is nog steeds niet dicht. .

Groeten terug! Is het zonnig enzo daar?
Thanx. Ja zonnig is het hier zeker. Was afgelopen zaterdag flink verbrand. Kon 2 dagen amper slapen.
maar om even ontopic te blijven. : Van de zomer gaan we hier een nieuwe show doen. ( ik moet m nog aangeleerd krijgen) maar het is dus een mix van allerlei comedy sketches/parodieën. En er zit ook een stuk in van de idols audities dan moeten we een paar van die mega loosers na gaan doen. (volgens mij zit Herman ertussen) Waar dan daarna de stem van Simon Collins op band ons volledig de grond inboort
Ik kan niet wachten tot we ermee beginnen
....in de donkere nacht.
pi_19758093
Tof!
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:13:14 #192
95758 toiletseatgirl
Cambodian Idol
pi_19761804
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 01:47 schreef Magics het volgende:
Simon Collins
Cowell
I was killed by a toilet seat from outer space
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')