Aantal pagina's hangt af van wat je zelf hebt ingesteld. Een vol topic telt 301 posts.quote:Op zondag 4 april 2004 15:50 schreef ruk het volgende:
zijn topics nog maar 7 pagina's? of wat mis ik?
Omdat t niet alleen om zang gaatquote:Op zondag 4 april 2004 16:08 schreef Linz het volgende:
dat meisje dat naast hem zit op de foto zong tijdens de theaterrondes behoorlijk goed, nooit begrepen waarom ze haar eruit hebben gegooid.
quote:Op zondag 4 april 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
tvp.
Na vorige week vond ik hem niks meer, na gisteren vind ik hem weer.
Helemaal mee een! Gister was ie echt spetterend! Tegen m'n verwachting in.quote:Op zondag 4 april 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
tvp.
Na vorige week vond ik hem niks meer, na gisteren vind ik hem weer.
Hij gooide er van alles doorheenquote:Op zondag 4 april 2004 20:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gooide JK er t woord dushi doorheen?
Vind ik wel weer leuk van hem
hoop gelulquote:Op maandag 5 april 2004 13:05 schreef RealLife het volgende:
en het had ook invloed op het optreden van Maud.
Zodat hij sympathie stemmen zou krijgen.quote:Op maandag 5 april 2004 13:05 schreef RealLife het volgende:
Vind 't wel vreemd dat ze dat filmpje midden in de show erin gooien. Is natuurlijk wel leuk voor hem, maar het beinvloed het kijkersgedrag namelijk, wat eigenlijk niet zou mogen in een contest d.m.v kijkersstemmen en het had ook invloed op het optreden van Maud.
Niet gehoord.quote:Op maandag 5 april 2004 14:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bij Stenders Vroeg had Margreet vanmorgen ook duidelijk haar twijfels over dat itempje.
Erg scherp hoor. En wanneer kwam je daarachter? Zaterdag?quote:Op maandag 5 april 2004 14:09 schreef Baklap het volgende:
JK is zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |