Hij zakt vanzelf wel wegquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:28 schreef nO_On het volgende:
Yes, hij is weer open! En, wat vind de rest hiervan?
Hehe...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
kick
Kennelijk is het niet zo interessant. Kom eens met echt nieuwsquote:Op zaterdag 1 mei 2004 21:57 schreef nO_On het volgende:
[..]
Hehe...
Maar verder vindt niemand er dus iets van?
Niemand vindt het opvallend of heeft er iets anders over te melden? Dubieus hoor!
Helemaal niet. Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:05 schreef nO_On het volgende:
Definieer 'echt nieuws'? Ik vind het nogal opvallend hoor!
En heb je nu louter zo'n laconieke houding omdat ik het niet eens ben met je slotje en je dingen misplaatst?
Daar gaat dat liedje ook over:quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:48 schreef nO_On het volgende:
Hadden ze Boris niet beter kunnen diskwalificeren omdat hij al banden had met de jury?
Ja ik kan me herrinderen dat we een bandje in de studio hadden vorig jaar, waarvan de zanger door Jerney persoonlijk benaderd was om mee te doen aan idols.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:55 schreef Fusion het volgende:
Eerst Meike, nu weer Boris... Jerney toch!
Zet je dat in elk topique?quote:Op zondag 2 mei 2004 00:32 schreef Bonobo11 het volgende:
Zoals ik al 5 maanden geleden zei: "Er kan er maar 1 zingen van het hele pleuriszooitje" Lijkt me zeer terecht dus.......![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:15 schreef TomBombadil het volgende:
SCHANDE, KAMERVRAGEN ik zeg maar een ding: DISQUALIFICATIE!! DE straat op, demonstreren tegen dit onrecht!
Sorry hoor, het stond nog onder Control V, lui he???quote:Op zondag 2 mei 2004 00:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zet je dat in elk topique?
Idols # 107: BORIS!
Ik vind het trwns ook terecht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |