quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:21 schreef Toeps het volgende:
Maar als Boris dan ook weer lekker opsodemietert naar Spanje, vind ik het best.
dit werd ook aan hem gevraagd bij Nova volgens mij, hij zei dat hij omdat hij nu bekend stond als Boris gewoon Boris als artiestennaam wilde houden.. maar over een paar jaar zou hij misschien wel weer onder de naam sofuja willen gaan werkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 02:25 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Dat was nl zijn artiestennaam in Spanje vertelde zijn trotse moeder.
Ladies and Gentleman...., here'ssss: Sofuja!!!!!
Dat zij hij toch ook bij de backstage show?quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
dit werd ook aan hem gevraagd bij Nova volgens mij, hij zei dat hij omdat hij nu bekend stond als Boris gewoon Boris als artiestennaam wilde houden.. maar over een paar jaar zou hij misschien wel weer onder de naam sofuja willen gaan werken![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:40 schreef Christine het volgende:
Maar hoe zou hij die "naamswisseling" in de praktijk voor zich zien dan?
Wil hij zijn grote idool prince/the symbol/tafkap achterna?
Wordt "Boris" straks verboden, en moeten we hem "Sofuja" noemen, en later "Davbab" (de artiest vroeger bekend als boris) om later terug te komen op "Boris"??
Maud wint niet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 08:20 schreef Toeps het volgende:
Dus als Maud wint heet ze ineens Sofuja?
weet niet of hij dat zeiquote:Op dinsdag 27 april 2004 10:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zij hij toch ook bij de backstage show?
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:06 schreef Toeps het volgende:
Klinkt als een vegetarisch produkt op tofu/soja-basis. Net als yofu, yoghurt op sojabasis.
Soul, funk jazzquote:Op dinsdag 27 april 2004 19:36 schreef lovegrrl het volgende:
so funky jazz ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |