Tssk. Dr. Strangelove. Al dat oorlogsgezeik, dat was misschien ooit actueel. Nu is niet meer. In de prullenbak ermee. En Barry Lyndon? Ik heb wel iets beters te doen dan drie uur lang naar wat kaarsjes te kijken.quote:Op zondag 18 april 2004 00:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dr Strangelove bijvoorbeeld, om bij Kubrick te blijven, Barry Lyndon.
Tampopo, Ran ,der totmacher, Schtonk, Nuovo cinema Paradiso, Fiorile, La Salaire de la peur, Akira, 8 1/2, Roma, Kaos, L´Armée des ombres, Le Samouraï,
Goeie trolquote:Op zondag 18 april 2004 13:30 schreef Wepeel2 het volgende:
Amadeus.
Oh kom op, laten we een film maken over een man die een paar honderd jaar geleden een paar riedeltjes op papier heeft gezet. Erg interessant. Ik ben hem nog nooit tegengekomen in de Top40 en dat is wat telt uiteindelijk
Tegenwoordig hebben we veel betere muziek. Als ze dan toch een goede biopic willen maken kies dan iemand die echt invloed heeft gehad op de muziekgeschiedenis. Andre Hazes ofzo. Of Avril Lavigne. Dat zijn artiesten die relevant zijn. Maar nee, we graven iemand op van 200 jaar oud, zetten hem een roze pruik op en kijk eens hoe artistiek we zijn.
De man zette wat muziek op papier en liet het dan door anderen uitvoeren. Ja, zo kan ik het ook. Fake artiest! Belachelijk dat Hollywood daar geld aan spendeert.
quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
La Passion de Jeanne d'Arc
Gooi die trut gewoon op de brandstapel, ik hoef echt geen 2 uur durende close-up van haar gejank te zien. Je hebt het verdiend, doe normaal.
The Usual Suspects
Woohoo. Wat losers worden afgemaakt door één of andere vage gangster. Like, who cares? Slecht script, allemaal veel te onduidelijk.
Waking Life
Stom tekenfilmpje. En als ik wat filisofie voor beginners wil, kijk ik wel naar The Matrix, daar wordt tenminste in geschoten.
BlaatschaaP:quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gooi die trut gewoon op de brandstapel, ik hoef echt geen 2 uur durende close-up van haar gejank te zien. Je hebt het verdiend, doe normaal.
je lijkt wel serieus...quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Usual Suspects
Woohoo. Wat losers worden afgemaakt door één of andere vage gangster. Like, who cares? Slecht script, allemaal veel te onduidelijk.
Waking Life
Stom tekenfilmpje. En als ik wat filosofie voor beginners wil, kijk ik wel naar The Matrix, daar wordt tenminste in geschoten.
...quote:Op zondag 18 april 2004 13:46 schreef ErikT het volgende:
Fightclub:
Loser met mps richt een club op om zich helemaal de tyfus in te laten slaan zodat hij zich beter voelt.
Wil je mijn reactie niet bagataliseren.quote:Op zondag 18 april 2004 13:40 schreef wonko het volgende:
[..]
Goeie trol
Hee ik vind t ook een goede film, maar daar gaat het hier niet om.quote:Op zondag 18 april 2004 13:49 schreef California het volgende:
[..]
...
Oi.
quote:Op zondag 18 april 2004 13:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Findig Nemo: Een stel vissen, hallooooo.
Het begrip welquote:Op zondag 18 april 2004 14:19 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ken je het begrip humor?
Omdat het over films gaat.quote:Op zondag 18 april 2004 14:29 schreef DarkElf het volgende:
aha en dit topic hoort hier omdat? het zo serieus is en dus niet in onz kan?
zeg ik dat?quote:Op zondag 18 april 2004 14:33 schreef ErikT het volgende:
[..]
Omdat het over films gaat.
Mag je alleen in ONZ lachen ofzo?
Ik bedoel maar. Als ik een aquarium wil zien ga ik wel naar de chinees toe.quote:Op zondag 18 april 2004 13:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
Findig Nemo: Een stel vissen, hallooooo.
Je impliceert toch minstens dat topics in TV serieus moeten zijnquote:Op zondag 18 april 2004 14:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeg ik dat?
quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef scanman01 het volgende:
Godfather
Filmpje over een familie dat nog steeds niet volwassen is geworden en blijft volhouden aan puberaal macho gedrag. "Oh oh oh wat ben ik vet gaaf stoer!"
quote:Op zondag 18 april 2004 13:16 schreef hobbs het volgende:
leuke topic
Lord of the Rings
3 films...10,5 uur...om een of andere tering ring in een of andere vulkaan te plompen in een land wat ik niet ken...who gives a fuck, ik kom daar nooit! En dan zijn ze goddomme eindelijk bij die krater...krijgt die pleuris hobbit 't in z'n bol om een beetje de patser uit te gaan hangen met z'n Bling-Bling. Als ik die Sam was geweest had ik hem een ongelofelijke hoek verkocht en hem met ring en al d'r in geknikkerd.
Vind je het ook zo'n leuk topic?quote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef SODA het volgende:
Shichinin No Samurai
Een stelletje mietjes scharrelen een paar niet uit elkaar te houden spleetogen met een zwaard bij elkaar om hun lullige boerendorpje te verdedigen. Zitten vervolgens de halve film een potje te mediteren en onverstaanbaar tegen elkaar te brabbelen.
The Shawshank Redemption
Flapdrol wordt het gevang in gemikt waar ie t zogenaamd zwaar te verduren krijgt, terwijl we om de haverklap krijgen te zien hoe de moordenaars en verkrachters zich weer even een vrij man voelen. Schandalig.
Casablanca
Een peuk met een acteur eraan loopt anderhalf uur oneliners op te dreunen die je al voorbij hebt zien komen in tig andere films (die tenminste wél in kleur waren). Ondertussen kan een neger achter een piano slechts één liedje non-stop spelen, dat je dan ook zwaar de strot uit gaat hangen.
quote:Op zondag 18 april 2004 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vind je het ook zo'n leuk topic?
Twee keer exact dezelfde climax in één film!quote:Op zondag 18 april 2004 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Of die film over die detective met hoogtevrees die dan net "toevallig" verliefd wordt op een vrouw die graag van torens dondert. Ja, hallo!
Idd.quote:Op zondag 18 april 2004 17:32 schreef SODA het volgende:
[..]
Twee keer exact dezelfde climax in één film!
En dat noemt zich 'The Master of Suspense'..
André Hazes ... .Bennie Nijman heeft een veel grotere bijdrage geleverd aan de muziekquote:Op zondag 18 april 2004 13:30 schreef Wepeel2 het volgende:
Amadeus.
Oh kom op, laten we een film maken over een man die een paar honderd jaar geleden een paar riedeltjes op papier heeft gezet. Erg interessant. Ik ben hem nog nooit tegengekomen in de Top40 en dat is wat telt uiteindelijk
Tegenwoordig hebben we veel betere muziek. Als ze dan toch een goede biopic willen maken kies dan iemand die echt invloed heeft gehad op de muziekgeschiedenis. Andre Hazes ofzo. Of Avril Lavigne. Dat zijn artiesten die relevant zijn. Maar nee, we graven iemand op van 200 jaar oud, zetten hem een roze pruik op en kijk eens hoe artistiek we zijn.
De man zette wat muziek op papier en liet het dan door anderen uitvoeren. Ja, zo kan ik het ook. Fake artiest! Belachelijk dat Hollywood daar geld aan spendeert.
quote:Op zondag 18 april 2004 18:05 schreef SODA het volgende:
Koyaanisqatsi
-Stop een willekeurige natuurdocumentaire in je VCR.
-Fast Forward.
-Eject.
-Stop een willekeurige NewYork-documentaire in je VCR.
-Fast Forward.
-Eject.
Zelfde effect.
"Breathless" is dan ook vele malen leukerquote:Op zondag 18 april 2004 18:22 schreef SODA het volgende:
À bout de souffle
Domme troela met belachelijk kapsel en nog dommere wannabe hebben het een hele film lang helemaal nergens over. In het Frans notabene!
In de Richard Gere remake zijn tenminste nog tieten te zien. En kleur.
speciaal voor scanniequote:Op zondag 18 april 2004 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Breathless" is dan ook vele malen leuker
en niet alleen tieten hoor... nog wel wat meer![]()
Paris, Texasquote:Op zondag 18 april 2004 18:38 schreef Retarded het volgende:
dat zijn ET, ?, en Fucking Amal... wat is die 2e
never heard of itquote:Op zondag 18 april 2004 18:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Paris, Texas
(klein meesterwerkje van Wim Wenders, maar dat mag ik hier niet zeggen natuurlijk)
Mis je wel wat aan. Zeer sfeervolle film, prachtige beelden, mooie acteerprestaties en heerlijke muziek erin. En natuurlijk Nastassja Kinski in een mooi klein rolletje.quote:Op zondag 18 april 2004 18:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
never heard of it
zal eens kijken of ik em ergens kan vinden hiero! thnxquote:Op zondag 18 april 2004 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mis je wel wat aan. Zeer sfeervolle film, prachtige beelden, mooie acteerprestaties en heerlijke muziek erin. En natuurlijk Nastassja Kinski in een mooi klein rolletje.
Die is wel heel ergquote:Op zondag 18 april 2004 20:56 schreef Verbal het volgende:
Sophie's Choice
Neurotisch typje heeft een hangup omdat ze moest kiezen welk kind ze wou houden...
Lekker belangrijk.
V.
Heb ik nou gewonnen?quote:Op zondag 18 april 2004 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is wel heel erg
Wat mij betreft wel ja. Maar of dat een eer is?quote:Op zondag 18 april 2004 21:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb ik nou gewonnen?
V.
Hier hebben ze nou de spoilertag voor uitgevonden.quote:Op zondag 18 april 2004 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Een gestoord jochie ziet spoken... en de hoofddiguur is ook een spook. Yeah, sure....
dan zou het Saved Private Ryan zijnquote:Op zondag 18 april 2004 21:04 schreef Verbal het volgende:
Saving Private Ryan
Een paar soldaten redden soldaat Ryan.
Clou verklapt in de titel, goed werk lui.
V.
Ja, dat is wel erg dom. Net als My Big Fat Greek Wedding. Als je al weet dat die dikke Griekse meid gaat trouwen, waarom dan noig kijkenquote:Op zondag 18 april 2004 21:04 schreef Verbal het volgende:
Saving Private Ryan
Een paar soldaten redden soldaat Ryan.
Clou verklapt in de titel, goed werk lui.
V.
SSSTquote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
dan zou het Saved Private Ryan zijn
quote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hier hebben ze nou de spoilertag voor uitgevonden.
...of gewoon willekeurig offtopic te neuzelen over je filmfrustratie.quote:Op zondag 18 april 2004 22:04 schreef Retarded het volgende:
maar dat je hem haat geeft je niet het recht om Independence Day verkeerd te schrijven
Nou, ik weet ook niet wat een bagatal is, hoorquote:Op zondag 18 april 2004 22:09 schreef Verbal het volgende:
Moeilijk hè, topicititels begrijpen
Okay, al die films zijn verschrikkelijk omdat Will Smith absoluut niet kan acteren.quote:Op zondag 18 april 2004 22:09 schreef Verbal het volgende:
...of gewoon willekeurig offtopic te neuzelen over je filmfrustratie.
Moeilijk hè, topicititels begrijpen
zeikstraalquote:Op zondag 18 april 2004 22:04 schreef Retarded het volgende:
hmmm... ik denk dat het iets te maken heeft met de Fresh Prince... maar dat je hem haat geeft je niet het recht om Independence Day verkeerd te schrijven
quote:Op zondag 18 april 2004 22:21 schreef HenkdeV het volgende:
[..]
Okay, al die films zijn verschrikkelijk omdat Will Smith absoluut niet kan acteren.
Ook probeert hij constant geinig te zijn op de manier waarop hij dat in the Fresh Prince deed, en dat is al lang niet leuk meer.![]()
Bedankt voor de inspiratie.quote:
Leuk plaatje. Ik heb er ook een.quote:
En valt iedereen lastig met zn idiote stopwoordje.quote:Op zondag 18 april 2004 22:31 schreef Karboenkeltje het volgende:
Scent of a woman.
Blinde zoekt wijf dat lekker ruikt.
Ik zat al te denken!quote:Op zondag 18 april 2004 22:34 schreef SODA het volgende:
Whoo-ah!
Lijkt me sterk, aangezien Star Trek veel eerder was dan LOTRquote:Op zondag 18 april 2004 22:46 schreef Sharkdoggie het volgende:
Alle Star Trek films en series. Volkomen ruk, inspiratieloos, hebben alles van Star Wars en LOTR films overgenomen.
Boeken waren eerderquote:Op zondag 18 april 2004 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien Star Trek veel eerder was dan LOTR
Wat is hier bagateliseren aan? Dit is de perfecte omschrijving voor beide films.quote:Op zondag 18 april 2004 13:46 schreef ErikT het volgende:
Fightclub:
Loser met mps richt een club op om zich helemaal de tyfus in te laten slaan zodat hij zich beter voelt.
Memento:
Man zonder korte termijn geheugen houdt zichzelf voor de gek. Om het geheel nog wat briljanter te maken hebben ze alle scenes in omgekeerde volgorde afgespeeld.
Star Trek werd bedacht in 1966, de LOTR boeken zijn geschreven in 1973 als ik het me niet vergisquote:Op zondag 18 april 2004 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Boeken waren eerder![]()
Je had het over LOTR FILMS !quote:Op zondag 18 april 2004 23:49 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Boeken waren eerder![]()
Je vergist je wel degelijk! Zo'n 30 jaar slechts...quote:Op maandag 19 april 2004 00:33 schreef HenkdeV het volgende:
[..]
Star Trek werd bedacht in 1966, de LOTR boeken zijn geschreven in 1973 als ik het me niet vergis![]()
Akelige google searchesquote:Op maandag 19 april 2004 01:40 schreef kamagurka het volgende:
Je vergist je wel degelijk! Zo'n 30 jaar slechts...
Veel informatie, helaas ook veel foute informatiequote:Op maandag 19 april 2004 01:43 schreef HenkdeV het volgende:
[..]
Akelige google searches
Zoals ik al zei: moeilijk hè? Topictitels begrijpenquote:Op zondag 18 april 2004 22:21 schreef HenkdeV het volgende:
[..]
Okay, al die films zijn verschrikkelijk omdat Will Smith absoluut niet kan acteren.
Ook probeert hij constant geinig te zijn op de manier waarop hij dat in the Fresh Prince deed, en dat is al lang niet leuk meer.![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 12:02 schreef Manji het volgende:
Scarface
Meedogenloze kutbuitenlander werkt zich op tot topcrimineel. Origineel!
quote:Op zondag 18 april 2004 16:07 schreef Lithion het volgende:
Forrest Gump: Infantiel op bankje met doos bonbons die wildvreemden lastigvalt met zijn levensverhaal. Wel ontploffingen.
quote:Op zondag 18 april 2004 16:13 schreef Lithion het volgende:
Braveheart: Drie uur durend koekverhaal over een stel smurfen op een slagveld.
Dit vind ik meer reklamequote:Op zondag 18 april 2004 21:57 schreef DennisMoore het volgende:
Monty Python and the Holy Grail
Een of andere film over ridders, zonder paarden. Ze huppelen een beetje op en neer, terwijl ze halve kokosnoten tegen elkaar slaan, en met drek gooien. Op gegeven moment dreigt het interessanter te worden, met allemaal geile SM-wijven in een kasteel, maar dat gaat dan toch om een of andere reden niet door. Verder komen er nog af en toe domme tekenfilmpjes tussendoor. De special effects zijn bijzonder slecht, erg onrealistisch. Uiteindelijk krijg je dan de grote veldslag, waarbij 't kasteel van de badguys bestormd wordt, maar dan is ineens het geld voor de film op ofzo. Complete waste of time!.
Ik deed nog zo mn bestquote:Op zondag 18 april 2004 23:51 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wat is hier bagateliseren aan? Dit is de perfecte omschrijving voor beide films.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:00 schreef Lithion het volgende:
The Sixth Sense: "I see dead people".. Boeie. In Rambo zag ik er meer, kutkind.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Exit Wounds
Steven Seagal.
quote:Op maandag 19 april 2004 20:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Exit Wounds
Steven Seagal.
Diezelfde eikel die in het begin van Citizen Kane doodgaat, om vervolgens heel de film terug rond te lopen.quote:Op maandag 19 april 2004 21:14 schreef Sai het volgende:
The Third Man
Er is een man dood, en die is niet dood. Whatever.
ohhhhh da niet leuk hoorquote:Op maandag 19 april 2004 21:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Crow
Filmpje over een dooie die terug tot leven komt. Zo slecht dat ze de hoofdrolspeler hebben doodgeschoten. En nu bleef hij dood. Hadden maar wat meer regisseurs deze bezieling.
Dan heb ik mijn doel bereikt.quote:Op maandag 19 april 2004 21:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ohhhhh da niet leuk hoor
quote:Op zondag 18 april 2004 16:56 schreef HostiMeister het volgende:
Platoon, Apocalypse Now en Full Metal Jacket:
Oorlog in Vietnam oe oe oe wat erg... we snappen t idee wel dat oorlog slecht is hoor!
Kill Billquote:Op maandag 19 april 2004 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Al die zogenaamde hoogstaande zeikfilms van quintin tarantino, of hoe de fuck je dat ook schrijft.
Duel? Weet niet of je het als een quiz bedoelde..quote:Op maandag 19 april 2004 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Een lullig zakenmannetje krijgt een vrachtwagen achter zich aan en blijkt hem om wonderbaarlijke reden niet voor te kunnen blijven
quote:Op maandag 19 april 2004 21:51 schreef girllover het volgende:
Pretentieuze film met tientallen onthoofdingen, waarbij mensne achteraf lijken te denken "Oh, was 'ie van Tarentino? Nee, dan vind ik hem heel goed."
In je ondergoed!quote:Op maandag 19 april 2004 22:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Alien
Oei, er zit een vreselijk bloeddorstig monster aan boord van m'n schip. Excuseer me nu, zodat ik in m'n eentje, onbewapend deze donkere kamer binnenwandel.
huldequote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
The Beach.
gaat over een strand.
heb je die gezien dan?quote:Op zondag 18 april 2004 13:42 schreef California het volgende:
Ik kijk nog liever naar Gigli.
die's lache manquote:Op maandag 19 april 2004 20:29 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Exit Wounds
Steven Seagal.
Nog nietquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
heb je die gezien dan?
Lastig hè, zo'n gespleten persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:04 schreef California het volgende:
[..]
Nog niet.
Niet dat je het tegen mij had, maar goed.
Oh, dank je wel. Had de hoop al opgegeven dat er nog iemand was die het grappig zou vinden wat ik schreef.quote:Op maandag 19 april 2004 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is heel goed.quote:Op maandag 19 april 2004 23:27 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
The Beach.
gaat over een strand.
Nou, vooruit:quote:Op woensdag 21 april 2004 04:09 schreef Tinus1983 het volgende:
niemand die pulp fiction of resevoire dogs onder handen durft te nemen?![]()
ik vind allebei de films briljant, maar ze moeten toch zo de grond in te boren zijn.![]()
![]()
Inderdaad, als het van Tarentino is is het geniaal.quote:Op woensdag 21 april 2004 07:50 schreef hobbs het volgende:
Reservoir Dogs
Volwassen mannen lopen bij elkaar uit te huilen dat de overval misging. En dan verwachten ze ook nog dat ik sympathie moet opbrengen voor een stelletje ordinaire boeven die elkaar kapot schieten. Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Pulp Fiction
Een crimineel die god ziet. Een bokser die z'n franse vriendin over de bol aait en een neger met een pleister in z'n nek. Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Jackie Brown
2,5 uur om een kleine drugsdealer van een tasje geld te ontdoen. Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
True Romance
M'n vriendin is de liefste van de wereld. En omdat ze zo ongelofelijk lief is schiet ik speciaal voor haar d'r pooier aan gort. De eerste de beste koffer die ik zie zal vást wel van haar zijn dus die neem ik mee. Donders...er zitten drugs in. Die verkoop ik wel aan Balki. Dat heeft elvis me verteld. Maar wacht. het script is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Oliver Stone
2 mensen die aan 't moorden slaan. Gelukkig had de cameraman parkinson.Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Dat was zijn eerste film...toen was ie nog niet bekend, dus gaat je theorietjes niet opquote:Op woensdag 21 april 2004 07:50 schreef hobbs het volgende:
Reservoir Dogs
Volwassen mannen lopen bij elkaar uit te huilen dat de overval misging. En dan verwachten ze ook nog dat ik sympathie moet opbrengen voor een stelletje ordinaire boeven die elkaar kapot schieten. Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
genialiteit werkt met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 21 april 2004 09:56 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste film...toen was ie nog niet bekend, dus gaat je theorietjes niet op![]()
Killing Zoequote:Op woensdag 21 april 2004 07:50 schreef hobbs het volgende:
Reservoir Dogs
Pulp Fiction
Een crimineel die god ziet. Een bokser die z'n franse vriendin over de bol aait en een neger met een pleister in z'n nek. Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Jackie Brown
2,5 uur om een kleine drugsdealer van een tasje geld te ontdoen. Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
True Romance
M'n vriendin is de liefste van de wereld. En omdat ze zo ongelofelijk lief is schiet ik speciaal voor haar d'r pooier aan gort. De eerste de beste koffer die ik zie zal vást wel van haar zijn dus die neem ik mee. Donders...er zitten drugs in. Die verkoop ik wel aan Balki. Dat heeft elvis me verteld. Maar wacht. het script is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Oliver Stone
2 mensen die aan 't moorden slaan. Gelukkig had de cameraman parkinson.Maar wacht. het is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
Toen ik naar de bios ging verwachtte ik een Pulp fiction 2 te krijgen, maar viel dat me ff tegen...al dat bloed vond ik maar puberaal omdat ik te dom ben om te snappen dat deze film een eerbetoon is aan de bloederige kungfu films uit de jaren 70.quote:Op maandag 19 april 2004 21:51 schreef girllover het volgende:
[..]
Kill Bill
Pretentieuze film met tientallen onthoofdingen, waarbij mensne achteraf lijken te denken "Oh, was 'ie van Tarentino? Nee, dan vind ik hem heel goed."
From dusk till dawn:quote:Op woensdag 21 april 2004 13:24 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Killing Zoe
een één of andere lelijke gozer gaat naar Frankrijk en heeft daar een wilde nacht met een hoertje waar hij verliefd op wordt. Als hij wordt opgehaald door een franse vriend is de rest van de nacht een grote orgie van drank en seks. De volgende dag gaan ze een bankoverval plegen, dat gaat uiteraard mis en wie blijkt er tot het bankpersoneel te behoren: juist, dat hoertje. Maar wacht. het script is van Tarantino. Dan is het uiteraard geniaal.
welke film is dat?quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:03 schreef Sasandra het volgende:
lieve oude man heeft te weinig geld voor een auto, wel genoeg voor een gazonmaaier
The Straight story....quote:Op donderdag 6 mei 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke film is dat?
THE STRAIGHT STORYquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welke film is dat?
Dus als je weet of de hoofdpersoon dood gaat of blijft leven van te voren, is het een baggerfilmquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:39 schreef hRodelbert het volgende:
Passion of the Christ, wat is er nu leuk aan een film als je het einde al kent![]()
Opzich heb je wel wat gelijk jahquote:Op donderdag 6 mei 2004 15:55 schreef hRodelbert het volgende:
lees de topictitel eens![]()
ga je alle reacties hier serieus lezen?![]()
Tsja, toch is dit spelletje meer geschikt voor films die al jaren uit zijn en die ècht iedereen heeft gezien, iig als je plotpoints gaat lopen strooien...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
I Robot: Robots kunnen niet doden. Één robot doet er toch. Will Smith kan gelukkig goed rennen, springen, vallen en hij heeft een hekel aan robots.
Oh ja, hij is stiekem zelf deels machine.
Hilarisch.. ja ga maar doorquote:Op donderdag 6 mei 2004 17:40 schreef PacinoAllstars het volgende:
A TEAM
Een stel losers die nooit iemand kunnen raken met die nep pistolen.
Moet ik doorgaan?
Don't ANYBODY dare!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik weet nog wel een paar te bagatelliseren publiekslievelingen: the usual suspects
Een goeie film mag ook afgezeken worden. Dat was toch de strekking van dit topic?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Don't ANYBODY dare!
V.
Spastische loser vertelt aan een politieman hoe hij en zijn vrienden betrokken zijn geraakt bij een of ander veel te ingewikkeld crimineel masterplan van een of andere bovenmenselijke supercrimineel waar iedereen ontzettend bang voor is. Bij dat plan gaat uiteraard iedereen dood behalve hijzelf. Politieman neemt hier genoegen mee, maar blijkt uiteindelijk in het ootje te zijn genomen door onze spast, die het hele verhaal bij elkaar fantaseerde, en zélf de mastercriminal blijkt te zijn, en: niet eens spastisch!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:40 schreef Verbal het volgende:
Don't ANYBODY dare!
Kijk anders even naar mijn PIquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Een goeie film mag ook afgezeken worden. Dat was toch de strekking van dit topic?
Man reist door de woestijn en ziet voornamelijk heel veel zandquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
lawrence of arabia
Brits soldaat in stoffig barbaars land burgert te goed in.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
lawrence of arabia
Dit is wel "one of the worst movies ever!!!!"quote:Op zondag 18 april 2004 17:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
Street Fighter
Meneer de slecterik is in oorlog met de hele wereld en zijn hoofdbasis staat gewoon op loopafstand van de good guys... 2 mensen die met handgeweren een heel peleton bewapend met AK's omschiet. vliegende gozers... geen bloed na 100 klappen. en WTF heeft oorlog met street fighter te maken!!!
en zo kan ik nog wel ff doogaan
Vietnamveteranen moet je niet pissig maken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
rambo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een érg goede film overigens!
Every Not Is Truething
Die film is uit 1927 en voor die tijd was het erg knap om zo'n science-fiction film te maken. Sterker nog, onze hedendaagse sf-films hebben we te danken aan het feit dat Fritz Lang de eerste was om SF te verfilmen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:34 schreef TinToR het volgende:
Metropolis
Trage bagger met trieste special effects. HItler vond m goed schijnt.
het is toch een suffe rukfilm.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, toch is dit spelletje meer geschikt voor films die al jaren uit zijn en die ècht iedereen heeft gezien, iig als je plotpoints gaat lopen strooien...
M.a.w. bedankt voor het verknallen van een film die ik de komende week wilde gaan kijken
V.
dan ga je fijn zoeken naar clues of kijken met iemand die hem ook nog niet gezien heeft en dan halverwege heel slim overkomen door te zeggen: het zal me niets verbazen als dat meisje ingehuurd is door zijn maatje om hem van zijn geld te tillenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:24 schreef Cheiron het volgende:
He MM.. bedankt. Heb Matchstick men hier op dvd liggen.. maar de clue is nu wel naar de klote..
Briljante film dat trouwensquote:Op maandag 19 april 2004 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Een lullig zakenmannetje krijgt een vrachtwagen achter zich aan en blijkt hem om wonderbaarlijke reden niet voor te kunnen blijven
ohquote:Op zondag 18 april 2004 13:11 schreef SunChaser het volgende:
Beautilfull Mind: Een of andere gestoorde persoon heeft : meerdere persoonlijkheden:, ziet overal complotten en leert er mee omgaan. Lekker belangrijk, zo zijn er 1000-en mensen, om daar nu een film over te maken. Wat boeit mij dat nu, hij is een van de vele mensen op de aarde met dat probleem.
Is het je al opgevallen waar het hier al ruim 250 posts over gaat ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:49 schreef axis303 het volgende:
Die film is uit 1927 en voor die tijd was het erg knap om zo'n science-fiction film te maken. Sterker nog, onze hedendaagse sf-films hebben we te danken aan het feit dat Fritz Lang de eerste was om SF te verfilmen.
IMDB: 8.3/10 (10,028 votes) top 250: #87
Schitterend. Ik heb nog nooit een hele aflevering van deze filmreeks gezien en dat hoeft nu, gelukkig!, dus ook niet meer. Thanx!~quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:42 schreef MikeyMo het volgende:
Rocky: sukkel van de straat kan een beetje goed knokken en krijgt uit het niets een shot naar de titel... en verliest
Rocky II: sukkel van de straat kan een beetje goed knokken en krijgt een herkansing naar de titel... en wint
Rocky III: sukkel van de straat is kampioen boksen maar verliest van een tough guy van de straat... en wint in de herkansing
Rocky IV: sukkel van de straat is kampioen boksen maar zijn maatje verliest van een russische tough guy... de sukkel gaat zelf tegen de rus knokken en wint
Rocky V: sukkel van de straat is helemaal kapotgeslagen en z'n debiele zwager heeft z'n geld opgemaakt. Rest hem niets anders dan nieuw talent te trainen dat zich uiteindelijk tegen zich keert
5 films samengevat in 10 regels... en dat terwijl Eye of the tiger op de achtergrond draait
Nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Schitterend. Ik heb nog nooit een hele aflevering van deze filmreeks gezien en dat hoeft nu, gelukkig!, dus ook niet meer. Thanx!~![]()
Weheheheh.quote:Op zondag 18 april 2004 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dennis The Menace
Promofilm voor het legaliseren van abortus.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef Hooghoudt het volgende:
B. Murray en S. Johannson zijn in Tokio, verstaan daar niemand (wie wel) en gaan niet neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |