SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een érg goede film overigens!
Every Not Is Truething
Die film is uit 1927 en voor die tijd was het erg knap om zo'n science-fiction film te maken. Sterker nog, onze hedendaagse sf-films hebben we te danken aan het feit dat Fritz Lang de eerste was om SF te verfilmen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:34 schreef TinToR het volgende:
Metropolis
Trage bagger met trieste special effects. HItler vond m goed schijnt.
het is toch een suffe rukfilm.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:44 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tsja, toch is dit spelletje meer geschikt voor films die al jaren uit zijn en die ècht iedereen heeft gezien, iig als je plotpoints gaat lopen strooien...
M.a.w. bedankt voor het verknallen van een film die ik de komende week wilde gaan kijken
V.
dan ga je fijn zoeken naar clues of kijken met iemand die hem ook nog niet gezien heeft en dan halverwege heel slim overkomen door te zeggen: het zal me niets verbazen als dat meisje ingehuurd is door zijn maatje om hem van zijn geld te tillenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:24 schreef Cheiron het volgende:
He MM.. bedankt. Heb Matchstick men hier op dvd liggen.. maar de clue is nu wel naar de klote..
Briljante film dat trouwensquote:Op maandag 19 april 2004 17:24 schreef scanman01 het volgende:
Een lullig zakenmannetje krijgt een vrachtwagen achter zich aan en blijkt hem om wonderbaarlijke reden niet voor te kunnen blijven
ohquote:Op zondag 18 april 2004 13:11 schreef SunChaser het volgende:
Beautilfull Mind: Een of andere gestoorde persoon heeft : meerdere persoonlijkheden:, ziet overal complotten en leert er mee omgaan. Lekker belangrijk, zo zijn er 1000-en mensen, om daar nu een film over te maken. Wat boeit mij dat nu, hij is een van de vele mensen op de aarde met dat probleem.
Is het je al opgevallen waar het hier al ruim 250 posts over gaat ??quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:49 schreef axis303 het volgende:
Die film is uit 1927 en voor die tijd was het erg knap om zo'n science-fiction film te maken. Sterker nog, onze hedendaagse sf-films hebben we te danken aan het feit dat Fritz Lang de eerste was om SF te verfilmen.
IMDB: 8.3/10 (10,028 votes) top 250: #87
Schitterend. Ik heb nog nooit een hele aflevering van deze filmreeks gezien en dat hoeft nu, gelukkig!, dus ook niet meer. Thanx!~quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:42 schreef MikeyMo het volgende:
Rocky: sukkel van de straat kan een beetje goed knokken en krijgt uit het niets een shot naar de titel... en verliest
Rocky II: sukkel van de straat kan een beetje goed knokken en krijgt een herkansing naar de titel... en wint
Rocky III: sukkel van de straat is kampioen boksen maar verliest van een tough guy van de straat... en wint in de herkansing
Rocky IV: sukkel van de straat is kampioen boksen maar zijn maatje verliest van een russische tough guy... de sukkel gaat zelf tegen de rus knokken en wint
Rocky V: sukkel van de straat is helemaal kapotgeslagen en z'n debiele zwager heeft z'n geld opgemaakt. Rest hem niets anders dan nieuw talent te trainen dat zich uiteindelijk tegen zich keert
5 films samengevat in 10 regels... en dat terwijl Eye of the tiger op de achtergrond draait
Nouquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Schitterend. Ik heb nog nooit een hele aflevering van deze filmreeks gezien en dat hoeft nu, gelukkig!, dus ook niet meer. Thanx!~![]()
Weheheheh.quote:Op zondag 18 april 2004 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dennis The Menace
Promofilm voor het legaliseren van abortus.
quote:Op donderdag 15 september 2005 20:08 schreef Hooghoudt het volgende:
B. Murray en S. Johannson zijn in Tokio, verstaan daar niemand (wie wel) en gaan niet neuken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |