quote:Op zondag 18 april 2004 18:05 schreef SODA het volgende:
Koyaanisqatsi
-Stop een willekeurige natuurdocumentaire in je VCR.
-Fast Forward.
-Eject.
-Stop een willekeurige NewYork-documentaire in je VCR.
-Fast Forward.
-Eject.
Zelfde effect.

"Breathless" is dan ook vele malen leukerquote:Op zondag 18 april 2004 18:22 schreef SODA het volgende:
À bout de souffle
Domme troela met belachelijk kapsel en nog dommere wannabe hebben het een hele film lang helemaal nergens over. In het Frans notabene!
In de Richard Gere remake zijn tenminste nog tieten te zien. En kleur.

speciaal voor scanniequote:Op zondag 18 april 2004 18:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Breathless" is dan ook vele malen leuker
en niet alleen tieten hoor... nog wel wat meer![]()

Paris, Texasquote:Op zondag 18 april 2004 18:38 schreef Retarded het volgende:
dat zijn ET, ?, en Fucking Amal... wat is die 2e

never heard of itquote:Op zondag 18 april 2004 18:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Paris, Texas
(klein meesterwerkje van Wim Wenders, maar dat mag ik hier niet zeggen natuurlijk)

Mis je wel wat aan. Zeer sfeervolle film, prachtige beelden, mooie acteerprestaties en heerlijke muziek erin. En natuurlijk Nastassja Kinski in een mooi klein rolletje.quote:Op zondag 18 april 2004 18:52 schreef Retarded het volgende:
[..]
never heard of it

zal eens kijken of ik em ergens kan vinden hiero! thnxquote:Op zondag 18 april 2004 18:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mis je wel wat aan. Zeer sfeervolle film, prachtige beelden, mooie acteerprestaties en heerlijke muziek erin. En natuurlijk Nastassja Kinski in een mooi klein rolletje.

Die is wel heel ergquote:Op zondag 18 april 2004 20:56 schreef Verbal het volgende:
Sophie's Choice
Neurotisch typje heeft een hangup omdat ze moest kiezen welk kind ze wou houden...
Lekker belangrijk.
V.

Heb ik nou gewonnen?quote:Op zondag 18 april 2004 21:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is wel heel erg

Wat mij betreft wel ja. Maar of dat een eer is?quote:Op zondag 18 april 2004 21:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb ik nou gewonnen?
V.

Hier hebben ze nou de spoilertag voor uitgevonden.quote:Op zondag 18 april 2004 21:06 schreef scanman01 het volgende:
Een gestoord jochie ziet spoken... en de hoofddiguur is ook een spook. Yeah, sure....

dan zou het Saved Private Ryan zijnquote:Op zondag 18 april 2004 21:04 schreef Verbal het volgende:
Saving Private Ryan
Een paar soldaten redden soldaat Ryan.
Clou verklapt in de titel, goed werk lui.
V.

Ja, dat is wel erg dom. Net als My Big Fat Greek Wedding. Als je al weet dat die dikke Griekse meid gaat trouwen, waarom dan noig kijkenquote:Op zondag 18 april 2004 21:04 schreef Verbal het volgende:
Saving Private Ryan
Een paar soldaten redden soldaat Ryan.
Clou verklapt in de titel, goed werk lui.
V.

SSSTquote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
dan zou het Saved Private Ryan zijn

quote:Op zondag 18 april 2004 21:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hier hebben ze nou de spoilertag voor uitgevonden.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |