Niet zo flauw jongen. Die van mij was een seconde of 10 eerder dan deze. Zo werkt het toch?quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef Dizer het volgende:
Ik ook! Deze topic is beter. En niet te vroeg geopend. Netals die van scanman!
Jammer dat Marlies eruit is
JK had er uiteraard uit gemoeten.quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef BVO het volgende:
Marlies was vandaag wel wat minder natuurlijk.
Het is maar een topic.quote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
******Help BVO******Wil jij dat dit topic blijft bestaan Wil jij niet dat Tom of Mylene dit topic op slot gooit? Wil jij dat BVO gelukkig is?
Post dan in dit topic en laat dat andere topic met rust![]()
Mee eens isquote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef RedGuy het volgende:
[..]
JK had er uiteraard uit gemoeten.
Qua zang is Boris de beste, maar hij is zo arrogant dat ik die zang ook al begin te haten.
BorizZzZ is saai.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
******Help BVO******Wil jij dat dit topic blijft bestaan Wil jij niet dat Tom of Mylene dit topic op slot gooit? Wil jij dat BVO gelukkig is?
Dat zeggen we in #IDOLS al eeuwen.quote:Op zondag 18 april 2004 02:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens is
huiliequote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet zo flauw jongen. Die van mij was een seconde of 10 eerder dan deze. Zo werkt het toch?
Modjes, kan deze even dicht?
Het is maar een grapquote:Op zondag 18 april 2004 02:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Het is maar een topic..
Nee, Maud is gewoon de beste.quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef scanman01 in een ander topic waar niet in gepost moet worden het volgende:
Jullie vinden toch niet Maud of JK beter dan Boris hoop ik?
Iddquote:Op zondag 18 april 2004 02:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, Maud is gewoon de beste.
Sorry, doe niet aan IRC.quote:Op zondag 18 april 2004 02:13 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Dat zeggen we in #IDOLS al eeuwen.
irc.tweakers.net #IDOLS
je leven hangt er echt vanaf hequote:Op zondag 18 april 2004 02:12 schreef Svensational het volgende:
******Help BVO******Wil jij dat dit topic blijft bestaan? Wil jij niet dat Tom of Mylene dit topic op slot gooit? Wil jij dat BVO gelukkig is?
Maar het kicken van JK-fans is zo leuk.quote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, doe niet aan IRC.
Vind nameijk 4 forums, 5 fotoboeken, 4 weblogs en 1 msn meer dan genoeg
Slaap Lekkerquote:Op zondag 18 april 2004 02:17 schreef BVO het volgende:
Nu ga ik echt.
Ik denk het wel.quote:Op zondag 18 april 2004 02:18 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie niet dat HJ vandaag "boze" toontjes tegen Marlies gaf?
Alsof hij haar niet meer mog of zo. Terwijl hij haar juist elke keer goed vond.
Zou het door dat muziek downloaden komen?
Ik ben het met je eens. Boris wordt steeds arroganter. Ik zeg absoluut niet dat hij niet kan zingen want dan kan ie erg goed. Maar verder is zn gedrag om tequote:Op zondag 18 april 2004 02:14 schreef Dizer het volgende:
Ik denk echt dat de sfeer niet echt goed was vandaag. Vorige week had ik het ook gemerkt. Ik denk dat Boris de sfeer aan het verzieken is. Jk is aardig maar kan gewoon niet goed zingen.
Misschien moet jij eens een cursus "Hoe leer ik relativeren en wat is humor" volgenquote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je leven hangt er echt vanaf he
Helemaal mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef Fluusje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Boris wordt steeds arroganter. Ik zeg absoluut niet dat hij niet kan zingen want dan kan ie erg goed. Maar verder is zn gedrag om te![]()
!!! Vooral vorige week toen Irma eruit ging. Hij stond daar op de achtergrond ongeinteresseerd om zich heen te kijken. En zodra hij voelt dat de camera op hem gericht is gaat ie leuk lopen doen. Erg jammer, hij zingt het beste van allemaal maar ik gun het hem steeds minder om Idols te winnen door dat egoistische gedrag van hem.
![]()
Zijn avatar zegt genoeg...quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus "Hoe leer ik relativeren en wat is humor" volgen![]()
*deelt de mening van Sven mee*quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens een cursus "Hoe leer ik relativeren en wat is humor" volgen![]()
ow ik weet wel wat humor is.. maar telkens dezelfde grapjes lijkt mij geen humor meer.. kinderachtig heet zowiets..quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Zijn avatar zegt genoeg...
shin chan is humorquote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef BVO het volgende:
[..]
oordeel mensen niet op hun avatar.. erg kinderachtig..quote:Op zondag 18 april 2004 02:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk inquote:Op zondag 18 april 2004 02:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
shin chan is humor..
Lijkt er wel op ja. Ik dacht dat het openen van het topic altijd een soort van geintje was, maar dit wordt wel erg serieus opeens.quote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je leven hangt er echt vanaf he
shin chan IS mijn voorbeeldquote:Op zondag 18 april 2004 02:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in
Maar jij maakt je te druk over ons en het openen van topics. Neem eens een voorbeeld van Shin Chan en Relax
Ik doe alle moeite om jouw icon te verscherpen en je kijkt er niet eens naar omquote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef Svensational het volgende:
BVO, wanneer ga jij je nieuwe avatar gebruiken?
Tot mijn verbazing vond ik het een leuke uitzending. Op 5 dingen na:quote:Op zondag 18 april 2004 02:22 schreef BVO het volgende:
Maar goed, wat vonden we er nu allemaal van vanavond?
Hebben we ons een beetje vermaakt?.
misTequote:Op zondag 18 april 2004 02:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing vond ik het een leuke uitzending. Op 5 dingen na:
- Ik misde Irma
- Ik misde Ron
- Ik vond het niet leuk dat Marlies eruit is gegaan
- Ik vond het niet leuk dat Jk er nog steeds is gebleven
- Ik vond het niet leuk dat ze weer sentimenteel gingen doen met Jk en Mamsie,
Zo'n "grap" als de mijne had ik nog niet gezienquote:Op zondag 18 april 2004 02:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
ow ik weet wel wat humor is.. maar telkens dezelfde grapjes lijkt mij geen humor meer.. kinderachtig heet zowiets..
ehm...sorry?quote:en verder schreeuw je telken wel wat alsof je leven ervan afhangt..
Nee Sorry. Ik ben echt helemaal verkocht aan de stem van Maud.quote:Op zondag 18 april 2004 02:24 schreef TimmyAsd het volgende:
maarehh.. wees nou eens ff serieus: afgezien van het mensen gunne etc en gedrag etc: Boris is de beste van de 3 toch?
quote:Dit jaar zit iedereen qua stem wel gelijdelijk van elkaar op afstand. Mijn persoonlijke top 10:
01- Irma
02- Ron
03- Maud
04- Marlies
05- Boris
06- Alice
07- *zn naam vergeten*
08- Eric
09- JK
10- Maaike
De top 10 is persoonlijke smaak qua zang
De top 4 is persoonlijke smaak qua zang en persoonlijkheid.
Sorry, tis laatquote:Op zondag 18 april 2004 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
misTe
Vroeg.quote:Op zondag 18 april 2004 02:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sorry, tis laat
Kun je niet tegen een geintje? Tsjongejonge, neem het niet zo serieus man. Geef gewoon toe dat jullie net op een paar seconden "verslagen" zijnquote:Op zondag 18 april 2004 02:28 schreef Svensational het volgende:
En verder als er iemand kinderachtig is, is het scanman01 wel. Bob blijft speciaal op voor dat topic en scanman opent er snel ééntje
Dan moet je duidelijk in mijn topic posten en deze sluiten.quote:Op zondag 18 april 2004 02:32 schreef Brennie het volgende:
Boris
Overduidelijk de beste, en bij voorbaat de winnaar
Als je toch al mee leest.quote:Op zondag 18 april 2004 02:30 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Normaal doen? Ik lees hier al lang genoeg mee dat het gaat om wie als eerste het topic opent en dat was dit topic toch? Wie moet er dan eens normaal doen dan ?
Het zit hem in dat Bob juist opblijft om de volgende topic te openen en jij gaat stiekem al een openen terwijl je dat kon lezen. Is niet leuk. Had dan iig gewacht totdat de vorige gesloten was en gelijk de andere geopend. Dan had niemand je kwalijk genomen.quote:Op zondag 18 april 2004 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een geintje? Tsjongejonge, neem het niet zo serieus man. Geef gewoon toe dat jullie net op een paar seconden "verslagen" zijn
Het is maar een topic hoor. Pffffff.. Als ik geweten had dus jullie dit zo heftig opvatten had ik me wel twee keer bedacht.
Good thinkingquote:Op zondag 18 april 2004 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je duidelijk in mijn topic posten en deze sluiten.
Als er iemand is die serieus is ben jij het wel, en je 'vrienden". Zie mijn eerdere post om dit topic open te houden: Dat is, volgens sommigen althans, humor en dat moet je niet zo serieus opvatten. Als je per sé willt dat jouw topic openblijft betekent dus dat jij niet tegen een geintje kunt.quote:Op zondag 18 april 2004 02:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je niet tegen een geintje? Tsjongejonge, neem het niet zo serieus man. Geef gewoon toe dat jullie net op een paar seconden "verslagen" zijn
Het is maar een topic hoor. Pffffff.. Als ik geweten had dus jullie dit zo heftig opvatten had ik me wel twee keer bedacht.
Hahahaha... grappig. Dat mijn topic open blijft is vrij normaal omdat ik de eerste was. Dat jullie willen dat deze open blijft is vreemd, aamgezien er een ander eerder was. De vraag is dus wie er niet tegen een geintje (en een eerder geopend topic) kanquote:Op zondag 18 april 2004 02:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er iemand is die serieus is ben jij het wel, en je 'vrienden". Zie mijn eerdere post om dit topic open te houden: Dat is, volgens sommigen althans, humor en dat moet je niet zo serieus opvatten. Als je per sé willt dat jouw topic openblijft betekent dus dat jij niet tegen een geintje kunt.
Het kan mij echt geen worst schelen welk topic openblijft
Ik had ook zo iets van, die blijft niet langquote:Op zondag 18 april 2004 02:46 schreef Svensational het volgende:
Tja, Maud zal er wel uitgaan
Ik voorspelde trouwens bij finaleshow 1 dat JK eruit xou gaan.
Wat een fout
Zi een nog eerdere post van mij. Als er één topic is dat beter loopt dan de ander, blijft dat topic gewoon open. Get over itquote:Op zondag 18 april 2004 02:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahahaha... grappig. Dat mijn topic open blijft is vrij normaal omdat ik de eerste was. Dat jullie willen dat deze open blijft is vreemd, aamgezien er een ander eerder was. De vraag is dus wie er niet tegen een geintje (en een eerder geopend topic) kan
Beetje jammer is het wel
Ik ben er al over. Jij dan?quote:Op zondag 18 april 2004 02:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zi een nog eerdere post van mij. Als er één topic is dat beter loopt dan de ander, blijft dat topic gewoon open. Get over it![]()
Vorig jaar zat hij nog naastquote:Op zondag 18 april 2004 02:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik had ook zo iets van, die blijft niet lang
Ik ook!quote:Op zondag 18 april 2004 02:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben er al over. Jij dan?
quote:Op zondag 18 april 2004 02:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook!
Jeej, m'n eerste Fok!-ruzie is ten einde
Ik vind JK best ok maar vanavond bakte hij er erg weinig van!!! Was echt niet goed te noemen. Ik vind het niet erg dat hij er nog in zit maar was vanavond toch echt veeeeeel slechter dan Marlies!!!quote:Op zondag 18 april 2004 04:26 schreef Cosma-Shiva het volgende:
JK en Boris hadden de meeste stemmen, dus een finale tussen die twee waarschijnlijk?
Dat moet JK met gemak kunnen winnen, geweldig zoals hij "take me to the moon" deed.
(en hoe vreselijk vond ik het om Boris wéér die Prince maniertjes te zien doen)
Van mij mag JK winnen
Het 2e nummer was tamelijk beroerd idd, het 1e daarintegen was gewoon goed, en ook een hele strakke performance.quote:Op zondag 18 april 2004 04:30 schreef Fluusje het volgende:
Ik vind JK best ok maar vanavond bakte hij er erg weinig van!!! Was echt niet goed te noemen. Ik vind het niet erg dat hij er nog in zit maar was vanavond toch echt veeeeeel slechter dan Marlies!!!
Dat is wel te verklaren... het sms-publiek bij idols bestaat voornamelijk uit meisjes.quote:Op zondag 18 april 2004 09:12 schreef Scope het volgende:
Achterlijk dat ze die JK niet eruit gewipt hebben...
Dat is het dus!quote:Op zondag 18 april 2004 09:33 schreef Cee het volgende:
Voor JK heb ik geen verklaring. Misschien is ie telkens door omdat het maar twee letters is om door te sms'en en dat mensen denken dat 't dan minder kost ofzo? Damn.
quote:Trouwens, het Tooske-Moment van de avond, tijdens 'Idols backstage':
"Tooske, ga eens naar de drummer!"
Toos loopt naar de man met de bongos.
Toos komt erachter dat de man met de bongos 'percussionist' is en geen drummer.
Toos draait zich om en schreeuwt bij de drummer in z'n oor:
"JIJ HEBT GESPEELD MET DE GROTEN DER AARDE!!!"
Drummer: "Nou, ja, uhhh...."
"JA DAT HEB JE, JE HEBT GESPEELD MET IEMAND DIE IN 'T VERLEDEN VEEL PLATEN UITBRACHT EN NU EEN NIEUW DING HEBT blaaatblaterdeblaaaaat!!!"
Drummer: "Ehh.....ja ehh..."
JA RENÉ FROGER JA!!! Haaakakakkakakakakakaaaa blaaaat!
World Idol gaat toch helemaal nergens over. Het is gewoon een verkapte soundmixshow. Ik denk dat geen van drieen een kans maakt om daar te winnen. Maar ja, who cares anyway.quote:Op zondag 18 april 2004 09:48 schreef khazad het volgende:
Liever een arrogante Boris die kan zingen bij World Idol, dan JK.
Want zonder z'n videobanden met al zn "verloren" familieleden, gaat JK het echt niet redden.
En omdat ze een keer minder is, moet ze er maar uit. JK is vanaf het begin al bagger en die blijft er maar in.quote:Op zondag 18 april 2004 02:11 schreef BVO het volgende:
Marlies was vandaag wel wat minder natuurlijk.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:32 schreef Brennie het volgende:
Boris
Overduidelijk de beste, en bij voorbaat de winnaar
Deze wel?quote:Op zondag 18 april 2004 10:53 schreef Minnie_ het volgende:
*titel niet leuk vindt*![]()
Het is toch duidelijk dat de meiden zich dat niet echt kunnen veroorloven? Irma werd keer op keer op de kruk gezet bij een iets minder optreden waarbij ze nog steeds beter was dan practisch iedereen, en werd er bij iets minder commentaar maar nog steeds een beter optreden dan Maud, Marlies en JK meteen uitgewerkt.quote:Op zondag 18 april 2004 10:53 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En omdat ze een keer minder is, moet ze er maar uit. JK is vanaf het begin al bagger en die blijft er maar in.![]()
Niet in dit geval.quote:Op zondag 18 april 2004 11:33 schreef Svensational het volgende:
Moeten modjes niet onpartijdig zijn?
kun je vanavond tenminste rustig slapen hequote:Op zondag 18 april 2004 11:44 schreef BVO het volgende:
M'n topic staat er nog![]()
.
Dat kan ik pas als Boris opgerot isquote:Op zondag 18 april 2004 11:47 schreef Takkembah het volgende:
[..]
kun je vanavond tenminste rustig slapen he![]()
gheghequote:Op zondag 18 april 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan ik pas als Boris opgerot is.
Dat worden 2 slapeloze weekjes voor jouquote:Op zondag 18 april 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat kan ik pas als Boris opgerot is.
Maud heeft nog niets idolish. Ze kan aardig zingen en that's it.quote:Op zondag 18 april 2004 11:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben graag voor Maud en tegen Boris en JK..
Heeft meer weg van het Songfestival hoorquote:Op zondag 18 april 2004 10:53 schreef NewOrder het volgende:
[..]
World Idol gaat toch helemaal nergens over. Het is gewoon een verkapte soundmixshow. Ik denk dat geen van drieen een kans maakt om daar te winnen. Maar ja, who cares anyway.![]()
nou...volgens mij heeft hij de breezersletjes al aardig in the pocket (om maar met wijze woorden te spreken). Dat merk je aan dat irritante gegil bij de shows (ik als 16-jarige superborisfan zou graag zo'n meisje aan willen vliegen, wat is dat irritant zeg).quote:Op zondag 18 april 2004 13:33 schreef d10n het volgende:
Boris is eng. Wel een goede zanger. Maar zijn So(ul)Fu(nk)Ja(zz) imago gaat denk ik niet geslikt worden door a) de platenmaatschappijen en b) de breezah meisjes die z'n CD moeten kopen.
Jerney Kaagman is met haar "ik ben je fan" het typische voorbeeld van de "wat oudere vrouw" die helemaal van de leg raakt van zijn jeugdige volwassenheid en ondeugende oogjes en verder vergeet dat het eigenlijk gewoon een gladde glijbek is.
Nee dames, dat wat hij doet is niet sexy, het is Prince en Michael Jackson nadoen... En dat is echt zó 2003...
Dat zegt (nog) niet zo veel. Dat volk gilt ook als JK in beeld komtquote:Op zondag 18 april 2004 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nou...volgens mij heeft hij de breezersletjes al aardig in the pocket (om maar met wijze woorden te spreken). Dat merk je aan dat irritante gegil bij de shows (ik als 16-jarige superborisfan zou graag zo'n meisje aan willen vliegen, wat is dat irritant zeg).
Het gaat er om dat zijn muziekstijl niet echt past bij de generatie die zijn CD's moeten kopen van de platenmaatschappij. Persoonlijk vind ik het helemaal geweldig, en hij kan het ook waanzinnig goed, maar tussen al het huidige hitwerk is het toch een vreemde eend in de bijt.quote:En als hij wint krijgt hij ook nog 's de oudere vrouwen mee, dus dat is alleen maar een voordeel.
De platenmaatschappijen zullen inzien dat Boris het best Sofuja-achtige muziek kan maken, en is wel zo slim om dat niet te veranderen lijkt mij.
De eerste twee keer vond ik het er ook erg geinig uitzien. Maar na de zoveelste keer naar die "ik ben stoer en dat laat ik nu aan iedereen zien" kop te hebben gekeken vind ik het wel weer mooi geweest.quote:En nog iets, als ik Prince en Wacko op zie treden ga ik spontaan kokhalzen om hoe ze kijken en doen, terwijl het bij Boris precies het tegenovergestelde is, dus hij zal wel IETS goed doen.![]()
Ja, it amazes me too!quote:Op zondag 18 april 2004 10:53 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En omdat ze een keer minder is, moet ze er maar uit. JK is vanaf het begin al bagger en die blijft er maar in.![]()
Ok, showelement is het enige waar ik in mee kan gaan.quote:Op zondag 18 april 2004 14:05 schreef scanman01 het volgende:
JK brengt een leuk showelement in zijn optredens.... kan redelijk tot goed bepaalde nummers zingen (het eerste liedje gisteren was gewoon prima) en heeft wel wat aandoenlijks denk ik.
De broek moest wel uit, maar niet na twee zinnen... Was bedoeld als shock element zo van:quote:Op zondag 18 april 2004 14:13 schreef NiNi het volgende:
Was dat afzakken nou per ongeluk of expres?
NiNi gaat het nog even nakijken.
JK is stoerquote:Op zondag 18 april 2004 14:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, it amazes me too!
Kan een fan vanJK
anders een keer goed uitleggen wat z'n kracht precies is?
Is het zn belabberde uitspraak? Z'n afzichtelijke kledij? Die knoerten van Swarovski's in de oren? Z'n "I'm a cool rapper" houding? Sympathie met zijn maffia moeder? Of is het gewoon zijn hemeltergend slechte zang?
Gaarne licht in de duisternis!
Geen JK fan hier, maar ik vind wel dat ie het allemaal leuk brengt eigenlijk. En hij kan goed met mijn idool opschietenquote:Op zondag 18 april 2004 14:01 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja, it amazes me too!
Kan een fan vanJK
anders een keer goed uitleggen wat z'n kracht precies is?
Is het zn belabberde uitspraak? Z'n afzichtelijke kledij? Die knoerten van Swarovski's in de oren? Z'n "I'm a cool rapper" houding? Sympathie met zijn maffia moeder? Of is het gewoon zijn hemeltergend slechte zang?
Gaarne licht in de duisternis!
Hij zingt leuk enzo, maar het blijft een arrogante eikelquote:Op zondag 18 april 2004 14:32 schreef NiNi het volgende:
Zo, ook nog even naar Boris met Under my skin gekeken. Je moet toch wel doof ende blind zijn wil je dat niet kunnen waarderen. Damn wat doet hij dat goed, zeg. De zang! Hoe hij het presenteert! Hij kan zich zo zeker meten met Robbie hoor.![]()
Robbie Williams komt ook 9 van de 10 keer over als ontzettend arrogant. Misschien heb je dat dus wel een beetje nodig om Idol te wordenquote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij zingt leuk enzo, maar het blijft een arrogante eikel.
En vergeet J-Lo nietquote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Robbie Williams komt ook 9 van de 10 keer over als ontzettend arrogant. Misschien heb je dat dus wel een beetje nodig om Idol te worden
Nee hoor, kijk maar naar Hind, zij redt het zonder arrogantiequote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Robbie Williams komt ook 9 van de 10 keer over als ontzettend arrogant. Misschien heb je dat dus wel een beetje nodig om Idol te worden
Hij zingt geweldig en wat scanman zegt; Robbie is arrogant, maar newsflash, dat vinden de vrouwtjes lekker!quote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind niet arrogantquote:Op zondag 18 april 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, kijk maar naar Hind, zij redt het zonder arrogantie.
quote:Op zondag 18 april 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was het zeker nietquote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hind niet arrogant![]()
![]()
![]()
Of was dat geen geintje
Dat heb je heel scherp opgemerkt!quote:Op zondag 18 april 2004 15:50 schreef Bonobo11 het volgende:
Boris is duidelijk de beste zanger. Of tie ook een entertainer is weet ik nog niet. Dat tie hier moet winnen was voor mij in de theaterronde al duidelijk.
het heeft ook te maken met wat voor smaak ieder nederlander heeft, want ieder finalist past bij ander soort genre muziek.quote:Op zondag 18 april 2004 16:01 schreef bloodymary het volgende:
Eigenlijk is het te triest voor woorden. Er zijn 17.000 kandidaten voor Idols en er is er niet 1 over die echt retegoed is. Die je zo met een microfoon een podium op zou sturen, dat je weet dat iedereen het super vindt. Iemand met echte uitstraling!
Of zou de jury niet goed opgelet hebben tijdens de voorrondes...? Er moet toch iemand bij zitten tussen 17.000 man. Wat er nu nog over is, vind ik echt waardeloos.
wat de een super vindt, vindt de ander niks.quote:Op zondag 18 april 2004 16:01 schreef bloodymary het volgende:
Eigenlijk is het te triest voor woorden. Er zijn 17.000 kandidaten voor Idols en er is er niet 1 over die echt retegoed is. Die je zo met een microfoon een podium op zou sturen, dat je weet dat iedereen het super vindt. Iemand met echte uitstraling!
Of zou de jury niet goed opgelet hebben tijdens de voorrondes...? Er moet toch iemand bij zitten tussen 17.000 man. Wat er nu nog over is, vind ik echt waardeloos.
In deze wereld is er geen enkele artiest die dat heeft, dus waarom zou je die bij idols wel tegenkomen. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op zondag 18 april 2004 16:01 schreef bloodymary het volgende:
Die heeft dan ook een reden om arrogant te zijn. Die heeft wat bereikt.quote:Op zondag 18 april 2004 14:38 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 18 april 2004 09:33 schreef Cee het volgende:
Ho 'es effe! Ik ben een meisje en ik eet liever m'n mobiel op dan dat ik op JK stem. Ik vond gisteren trouwens een super-uitzending met een geweldig thema! Volgens mij heeft het goede optreden van Maud ervoor gezorgd dat Marlies eruit ligt; veel mensen die op hun standaard favoriet stemmen en dan nog een stem naar Maud toe gooien omdat ze het zo verrassend goed deed.
Voor JK heb ik geen verklaring. Misschien is ie telkens door omdat het maar twee letters is om door te sms'en en dat mensen denken dat 't dan minder kost ofzo? Damn.
Trouwens, het Tooske-Moment van de avond, tijdens 'Idols backstage':
"Tooske, ga eens naar de drummer!"
Toos loopt naar de man met de bongos.
Toos komt erachter dat de man met de bongos 'percussionist' is en geen drummer.
Toos draait zich om en schreeuwt bij de drummer in z'n oor:
"JIJ HEBT GESPEELD MET DE GROTEN DER AARDE!!!"
Drummer: "Nou, ja, uhhh...."
"JA DAT HEB JE, JE HEBT GESPEELD MET IEMAND DIE IN 'T VERLEDEN VEEL PLATEN UITBRACHT EN NU EEN NIEUW DING HEBT blaaatblaterdeblaaaaat!!!"
Drummer: "Ehh.....ja ehh..."
JA RENÉ FROGER JA!!! Haaakakakkakakakakakaaaa blaaaat!
Ik heb het gezien.quote:Op zondag 18 april 2004 16:54 schreef Svensational het volgende:
ZometeenIrma
in Life en Cooking
Genieten
whoehahaha Die vind ik dus weer arrogant over komen.quote:Op zondag 18 april 2004 14:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Om haar hele houding en gedoetje. Ik kan haar niet uitstaan in elk geval...quote:Op zondag 18 april 2004 17:17 schreef rodemannetje het volgende:
waarom is hind arrogant?
quote:Op zondag 18 april 2004 09:33 schreef Cee het volgende:
Wanneer.leert.iemand.Tooske.dat.lachje.eens.af!quote:Haaakakakkakakakakakaaaa
Ja, en??quote:Op zondag 18 april 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal verliefd gewordenquote:Op zondag 18 april 2004 17:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb het gezien.
Irma..
Dat Hind een Idol zou zijn is meer een geintje denk ik.quote:Op zondag 18 april 2004 14:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hind niet arrogant![]()
![]()
![]()
Of was dat geen geintje
Sure.quote:Op zondag 18 april 2004 18:20 schreef scanman01 het volgende:
Dat Hind een Idol zou zijn is meer een geintje denk ik.
quote:Op zondag 18 april 2004 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Irma was leuk bij L&C hequote:Op zondag 18 april 2004 18:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sure..
Zie haar topictitel hequote:Op zondag 18 april 2004 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel leuk zelfsquote:Op zondag 18 april 2004 18:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Irma was leuk bij L&C he![]()
Irma is gewoon echt een tof wijf en een geweldige zangeres.quote:Op zondag 18 april 2004 18:35 schreef Tania18 het volgende:
Irma was leuk bij L&C he![]()
Stukken leuker dan Hind in ieder gevalquote:Op zondag 18 april 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Heel leuk zelfs.
quote:Op zondag 18 april 2004 18:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Stukken leuker dan Hind in ieder geval
Ik bedoel: Hind kan wel zingen en scoort wel wat hitjes, maar voor een "idool" is wel even wat meer nodig. Dan moet je bij zwaar verliefde pubers in de slaapkamer aan de muur hangen en moeten ze natte dromen van je krijgen.quote:Op zondag 18 april 2004 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2004 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je bij zwaar verliefde pubers in de slaapkamer aan de muur hangen en moeten ze natte dromen van je krijgen.
Je ziet mij over het hoofdquote:Op zondag 18 april 2004 18:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik bedoel: Hind kan wel zingen en scoort wel wat hitjes, maar voor een "idool" is wel even wat meer nodig. Dan moet je bij zwaar verliefde pubers in de slaapkamer aan de muur hangen en moeten ze natte dromen van je krijgen.
Ik ben wel erg, maar zo erg ben ik nog net niet (meer)..quote:Op zondag 18 april 2004 18:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Schijnheil, met je Alice poster
Dat gaat me ook te ver, want daarmee zeg je dat een idool niet goed kan zijn. Ik denk dat dat iets is wat vele mensen graag willen geloven omdat "commercieel per definitie niet goed kan zijn natuurlijk".... maar wat volgens mij niet zo is.quote:Op zondag 18 april 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Je ziet mij over het hoofd![]()
.
Nee, maar zoals ik zelf ook al zei, ze is niet een echte Idol, daar is ze gewoon te goed voor.
Ja dat was ikquote:Op zondag 18 april 2004 19:16 schreef neggix het volgende:
Zo hehe, al mijn enigszins favorieten zijn er uit gewerkt, Boris vind ik een kwal, Maud saai, dus JK mag nu winnen, ik kijk iig niet meer. Ik had het ook moeten weten na verleden jaar dat het weer een jongens finale zou worden door die breezahmeisjesblegh
Ik vind hem nog steeds leukquote:Op zondag 18 april 2004 19:18 schreef Tania18 het volgende:
Oh en BVO, ik vind het trouwens helemaal geen leuke topictitel![]()
Wie? Boris? Oke, dan is het goedquote:Op zondag 18 april 2004 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk.
Die titelquote:Op zondag 18 april 2004 19:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie? Boris? Oke, dan is het goed![]()
Ik ook niet, want JK is stommer dan Boris. Maar Boris is ook heel stom.quote:Op zondag 18 april 2004 19:18 schreef Tania18 het volgende:
Oh en BVO, ik vind het trouwens helemaal geen leuke topictitel![]()
Nee Tommetje, dat zie je toch foutquote:Op zondag 18 april 2004 19:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook niet, want JK is stommer dan Boris. Maar Boris is ook heel stom.
Met de Big Band-versie van Are You Gonna Go My Way komt Maud heel ver. Mark my words.quote:Op zondag 18 april 2004 19:29 schreef Christine het volgende:
Of Maud, die is iedereen direct na het zingen weer vergeten.
Maar alleen als er ook een Big Band achter zit, wat ik betwijfel als er een World Idol 2 zou komen. Met 'n bandje wordt het dus de echte rock-versie en dan kan 't redelijk embarrassing zijn. Dan kan ze beter Dido doen.quote:Op zondag 18 april 2004 19:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met de Big Band-versie van Are You Gonna Go My Way komt Maud heel ver. Mark my words.
Big Band op een bandje!quote:Op zondag 18 april 2004 19:32 schreef Cee het volgende:
Maar alleen als er ook een Big Band achter zit, wat ik betwijfel als er een World Idol 2 zou komen. Met 'n bandje wordt het dus de echte rock-versie en dan kan 't redelijk embarrassing zijn. Dan kan ze beter Dido doen.
Dat kan, maar misschien komt 't een beetje kaal over dan. Zo van "Hey, waar zijn de toeters en bellen? Oh, ze staan in de computer." Eh, snappie? Maar goed, ze zou eigenlijk nog beter 'Makin' whoopee' kunnen doen want dat deed ze gewoon echt zo rete-goed. Trek zo'n jurkje nog eens aan en je hoort zelfs Simon Cowell niet meer klagen, die ranzige ouwe bok.quote:Op zondag 18 april 2004 19:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Big Band op een bandje!.
Ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat JK niet wint als Maud wint. Tenzij ze het op de één of andere manier voor elkaar krijgen om twee mensen te laten winnen, natuurlijk.quote:Op zondag 18 april 2004 19:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar alleen als er ook een Big Band achter zit, wat ik betwijfel als er een World Idol 2 zou komen. Met 'n bandje wordt het dus de echte rock-versie en dan kan 't redelijk embarrassing zijn. Dan kan ze beter Dido doen.
Van mij mag Maud ook wel winnen. Zolang;
- ik mijn Boris-cd krijg
- JK niet wint
Ik vond Making Whoopy nog veel beter van Maud, maar de rest van haar nummers tijdens Idols waren na 2 seconden weer vergeten. Dat Are You Gonna Go My Way kan ik me ook niet meer herinneren. Maar goed ,aangezien er bij World Idol vast geen Big Band komt optreden, denk ik dat Maud toch maar niet moet winnen. Ze zou daar maar "This is how we do it" gaan vertolken... Eén troost: we kunnen niet lager eindigen dan vorig jaarquote:Op zondag 18 april 2004 19:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Met de Big Band-versie van Are You Gonna Go My Way komt Maud heel ver. Mark my words.
Ik vond die opmerking van mij ook al niet echt helder overkomen.quote:Op zondag 18 april 2004 19:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je er wel van uit kunt gaan dat JK niet wint als Maud wint. Tenzij ze het op de één of andere manier voor elkaar krijgen om twee mensen te laten winnen, natuurlijk.![]()
Ja dat wilde ik ook al zeggen, als je kijkt naar Jamai dan kan het eigenlijk alleen nog maar beter gaan. In dat opzicht zitten wij Nederlanders deze keer wel in de beste positie.quote:Op zondag 18 april 2004 19:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond Making Whoopy nog veel beter van Maud, maar de rest van haar nummers tijdens Idols waren na 2 seconden weer vergeten. Dat Are You Gonna Go My Way kan ik me ook niet meer herinneren. Maar goed ,aangezien er bij World Idol vast geen Big Band komt optreden, denk ik dat Maud toch maar niet moet winnen. Ze zou daar maar "This is how we do it" gaan vertolken... Eén troost: we kunnen niet lager eindigen dan vorig jaar
D.U.H.!! ::Y)quote:Op zondag 18 april 2004 19:16 schreef neggix het volgende:
Ik had het ook moeten weten na verleden jaar dat het weer een jongens finale zou worden door die breezahmeisjesblegh
Tijdens het zingen alquote:Op zondag 18 april 2004 19:29 schreef Christine het volgende:
Of Maud, die is iedereen direct na het zingen weer vergeten.
Ik ook! Die was vrij goed gedaan. Dat Lenny Kravitz nummer was een regelrechte verkrachting.quote:Op zondag 18 april 2004 19:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond Making Whoopy nog veel beter van Maud
quote:Op zondag 18 april 2004 20:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook! Die was vrij goed gedaan. Dat Lenny Krevitz nummer was een regelrechte verkrachting.
Ik heb het niet over smaak, ik heb het over kwaliteit!quote:Op zondag 18 april 2004 16:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
wat de een super vindt, vindt de ander niks.
Dus je zal nooit iemand vinden die iedereen entertaint.
Voorbeeldje: heel veel mensen vinden Robbie Williams geweldig, ik vind het niks.
Boris daarentegen vind ik super![]()
Dat is dus wel een kwestie van smaak.quote:Op zondag 18 april 2004 20:55 schreef bloodymary het volgende:
maar niet iemand die er echt staat, met uitstraling,
En ik heb het dus niet over smaak
Alleen jammer dat ie ook hetzelfde gebit heeft gekregen als Marlies...quote:Op zondag 18 april 2004 21:26 schreef Magics het volgende:
SLRRRRP![]()
![]()
Die broer van Marlies is lekker !!!![]()
Mee eensquote:Op zondag 18 april 2004 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Ze komt behoorlijk naar over weer. Ik mag haar duidelijk niet.
Negen van de tien artiesten raakt wel eens een valse noot tijdens een optreden, ook Borsato.. Dus niet álle sterren zijn altijd even stabiel tijdens optredens.quote:Op zondag 18 april 2004 20:55 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik heb het niet over smaak, ik heb het over kwaliteit!
Ik zie uit al die 17.000 mensen geen echte kwaliteit. Ook niet bij Boris. Hij is misschien wel de beste van het stel, maar niet iemand die er echt staat, met uitstraling, die het publiek op zijn hand krijgt en die altijd stabiel in zijn optreden is. En ik heb het dus niet over smaak.
Er zijn veel mensen die hem enorm veel uitstraling vinden hebben en mensen die dat niet vinden. Dus blijft het een kwestie van "smaak".quote:Op maandag 19 april 2004 00:01 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij heeft uitstraling niks met smaak te maken. Het is een bepaald charisma dat je hebt of niet, als de deur open gaat, daar komt echt iemand binnen. Nee, dat heeft Boris niet met zijn naar de grond kijken als hem iets gevraagd wordt en nauwelijks reageren als hij in beeld is.
Zolang we het er maar over eens zijn dat hij koning isquote:En dat hij zo populair is, is daar niet een spreekwoord van.... in het land der blinden is eenoog koning......
Yeah sure, ook zo'n onbegrepen talent....... zij roept bij mij zoiets op van 'de wereld is naar mij op zoek, ze weet alleen nog niet dat ik besta', of iets van die strekking. Te goed is ze zeker niet, ze denkt dat echter wél en daar ligt haar hele probleemquote:Op zondag 18 april 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Je ziet mij over het hoofd![]()
.
Nee, maar zoals ik zelf ook al zei, ze is niet een echte Idol, daar is ze gewoon te goed voor.
Toen ze twaalf was of zoquote:Op maandag 19 april 2004 01:28 schreef Fioon het volgende:
Marlies kon niet eens noten lezen (wat niet zegt dat ze niet kan zingen, maar toch...)
JK heeft geen speicale stem, zingt als een mietje,quote:Op zondag 18 april 2004 02:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nee, Maud is gewoon de beste.
quote:Op maandag 19 april 2004 10:30 schreef erikh het volgende:
Boris rulezz suckzz
Dat vind ik ook. Daardoor komt ie ook afstandelijk en koel over.quote:Op maandag 19 april 2004 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
Ik snap ook niet waarom iedereen Boris zo arrogant vindt? Maar dat is blijkbaar heel persoonlijk... ik vind het eerder onzeker en een tikkeltje verlegen overkomen...
ik niet; moet je bij BVO zijnquote:Op maandag 19 april 2004 11:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Eerst topic titel tegen JK nou weer tegen Boris.
Willen jullie dat maud wint ofzo![]()
Sjeek jor boddie!quote:Op maandag 19 april 2004 11:29 schreef Takkembah het volgende:
kama sjeekabodie baby toetaconga!!!! noo-joecan-contol-yobodie-anylonga!!!!
![]()
Zeker.quote:Op maandag 19 april 2004 11:33 schreef Shir het volgende:
Zou wel een verrassing zijn, he?!
Jah!quote:Op maandag 19 april 2004 11:31 schreef _bigmac_ het volgende:
Jaquote:Op maandag 19 april 2004 11:31 schreef _bigmac_ het volgende:
ja maar zo dachten we ook dat de Irma-stemmers naar Marlies gingen....quote:Op maandag 19 april 2004 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
De finale haalt ze sowieso.
Ik mag tot aannemen dat Marliestemmers eerder naar Maud dan naar JK gaan.
Nee ik denk dat alle Marlies stemmers gewoon op niemand meer gaan stemmen.quote:Op maandag 19 april 2004 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.
De finale haalt ze sowieso.
Ik mag tot aannemen dat Marliestemmers eerder naar Maud dan naar JK gaan.
Ik was een Irma stemmer, maar ik ben overgegaan naar Maudquote:Op maandag 19 april 2004 11:47 schreef Takkembah het volgende:
[..]
ja maar zo dachten we ook dat de Irma-stemmers naar Marlies gingen....![]()
ik hoop ook dat de finale tussen Boris en Maud gaat.... ik hoop het echt .... maar goed, ik ben geen stemmer.
Nee hoor, finale wordt Boris-Maud, let maar opquote:Op maandag 19 april 2004 11:49 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nee ik denk dat alle Marlies stemmers gewoon op niemand meer gaan stemmen.
En het word toch echt JK of Boris hoor.
Boris heeft gewoon een goeie stem.
En JK is entertain. maar daar moetje wel van houden.
eensquote:Op maandag 19 april 2004 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee hoor, finale wordt Boris-Maud, let maar op.
Ongetwijfeld. Maar ik zeg niet dat ik daar blij mee ben. Maar wel blij als we met hem naar World Idol gaan. Eindigen we dan niet als laatstequote:Op maandag 19 april 2004 11:54 schreef Takkembah het volgende:
[..]
eens
en Boris wint![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef Cee het volgende:
JK krijgt huilie-haha-z'n-broek-zakt-af-en-zijn-moeder-en-broertje-zitten-voor-het-eerst-de-zaal- stemmen.
I couldn't agree more!quote:Op maandag 19 april 2004 11:00 schreef twentemeisje het volgende:
Boris steekt er gewoon met kop en schouders bovenuit, dat is zo klaar als een klontje! Het is de enige van de overgebleven kandidaten die echt kan zingen... Maud is vreselijk middle-of-the-road en JK is gewoon een clowneske wannabe-rapper... Sorry maar ik irriteer me echt blauw aan zijn over-the-top gedrag...
Ik snap ook niet waarom iedereen Boris zo arrogant vindt? Maar dat is blijkbaar heel persoonlijk... ik vind het eerder onzeker en een tikkeltje verlegen overkomen...
Grappig, dat bedacht ik me gisteren ook opeensquote:Op maandag 19 april 2004 12:03 schreef Cee het volgende:
Wat me trouwens ook 'opviel'; alledrie komen ze van een andere workshop. Dus alle 3 de rondes zijn vertegenwoordigd. Twee nummers 2 en één nummer 1. Vond ik wel geinig.
En wie sluit mijn topics dan?quote:Op maandag 19 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben zaterdag op een feestje en dan ga ik bij iedereen zijn/haar telefoon pakken, stemmen op Maud, en dan gaat ze wel door.
Maud moet in de finale. Of JK of Boris er dan bij komt maakt niet uit. Liever Boris dan JK, maar nog liever allebei niet..
Dat doet schatje wel.quote:Op maandag 19 april 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:
En wie sluit mijn topics dan?
ben ik met je eens spongebobquote:Op maandag 19 april 2004 13:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, dat jullie JK al over the top vinden.. Vind ik eigenlijk wel meevallen, hij heeft duidelijk een eigen stijl, en dat is zeker geen foute eigenschap van een idool.. Alleen maar Maudjes in de muziekwereld gaat op den duur ook vervelen..
klopt, vind ik ook...quote:Op maandag 19 april 2004 13:52 schreef MyMilkshake het volgende:
Wat me irriteert is dat de kandidaten zo vaak moeten lullen
als ze opkomen wordt ze soms wat gevraagd, na het optreden (wat ze nu dus twee keer moeten doen ! dus twee keer slap lullen !) moeten ze bij reinoud komen en weer slap lullen, backstage moeten ze slap lullen, gaan ze weer on stage dan wordt ze weer wat gevraagd "en wat denk je nu" "en wat voel je nu" "denk je dat je er uit gaat" wat een slap geouwehoer om de tijd te vullen zeg..... natuurlijk om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Je ziet ook vaak dat de kandidaten zelf ook niet meer weten wat ze nu weer moeten zeggen....
Dan hoop ik niet dat jij op hetzelfde feestje bent als ik zaterdag. For your own sakequote:Op maandag 19 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben zaterdag op een feestje en dan ga ik bij iedereen zijn/haar telefoon pakken, stemmen op Maud, en dan gaat ze wel door.
Nou, JK komt dus echt niet in de finale, dat zou wel heel erg zijnquote:Op maandag 19 april 2004 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Maud moet in de finale. Of JK of Boris er dan bij komt maakt niet uit. Liever Boris dan JK, maar nog liever allebei niet..
Dat lijkt me behoorlijk sterk.quote:Op maandag 19 april 2004 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan hoop ik niet dat jij op hetzelfde feestje bent als ik zaterdag. For your own sake![]()
En haar ogen groeien ook steeds dichter naar haar mond toe. En haar kapsel en kin groeien ook steeds meer naar voren. Ze wordt nóg dommer. Ik begin 't bijna eng te vinden om naar te kijken. Arnie is een veel mooier meisje.quote:Op maandag 19 april 2004 14:55 schreef Takkembah het volgende:
[..]
tooske wordt weer met de week irritanter btw...
quote:Op maandag 19 april 2004 16:23 schreef debje1 het volgende:
tja tooske, haar fout tijdens de backstage uitzending was echt verschrikkelijk. Voor de mensen die het niet is opgevallen (kan bijna niet) ze wilde de drummer interviewen en sprak de verkeerde aan!!!! hoe dom ben je als je de man achter het enorme drumstel niet weet te vinden!!!!!!!
Juist! Zag 'm bij L&C, jeetjequote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef Cee het volgende:
Wat is er toch met Toos gebeurd?
Zelfs haar vent ziet er eng uit nu. Zo pafferig en uitgeleefd. De Vloek van Breugem.
Vind ik ook.quote:Op maandag 19 april 2004 11:11 schreef Dizer het volgende:
Ik vind JK wel coole en aardige gozer. En zeker weten een entertainer. Alleen ik vind zijn stem gewoon niet 100%. Hij moet zeker weten nog aan zijn engelse uitspraak werken!!
Precies, de zweep eroverquote:Op maandag 19 april 2004 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat doet schatje wel.
Kun je ons wel aan zo in je eentje?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, de zweep erover.
Ga je spatjes krijgen, zaterdag?quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:22 schreef Svensational het volgende:
Kun je ons wel aan zo in je eentje?
Oké, zou je die zin misschien kunnen uitleggen? (quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga je spatjes krijgen, zaterdag?.
Ik denk dat ie bedoelt whoopiesquote:Op dinsdag 20 april 2004 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké, zou je die zin misschien kunnen uitleggen? ()
Dan moet jij zeggen: Ja, een badkuip vol.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okay, spatjes is dus Broabants.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:53 schreef Svensational het volgende:
Ik zei toch dat je een goede leraar wasquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Okay, spatjes is dus Broabants..
Spatjes, streken, opstandige buien, moeilijk gedrag, whatever..
Waar zei je dat?quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:19 schreef Svensational het volgende:
Ik zei toch dat je een goede leraar was![]()
Ja!quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga je spatjes krijgen, zaterdag?.
In je fotoboek, knuppel! Over interpunctiequote:Op dinsdag 20 april 2004 16:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar zei je dat?
Oh ja!quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:22 schreef Svensational het volgende:
In je fotoboek, knuppel! Over interpunctie.
Ik ben altijd liefquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja!.
En ik zou zaterdag maar lief doen, anders ben je nog niet jarig..
Geen uitleg Cee, maar dit ziet eruit alsof het toch écht wel waar is....quote:
Wat een geweldige show gister. Ik wordt alleen een beetje beroerd van dat tranen trek gedoe omtrent de moeder van JK. Het is geweldig dat ze erbij is maar dat beinvloed wel erg de mening van de kijker zeker als je JK hoort zingen want dat is nog slechter dan wat Jamai uitkraamt. Verder vind ik het erg jammer hoe jij op Marlies reageerde. Ik hoop voor je dat dat niet alleen was vanwege haar downloaden. Als jij niet zo had gereageert dikke kans dat ze verder was gekomen dan nu. want zingen kan ze. Ze gaat er zeker komen ook zonder JOU!! Jammer dat de uitslag nu al wel bekent is.
Succes nog de komende 2 uitzendingen. Komt er nu weer een Idols concert??
Reactie van Henkjan:
Het Idols concert in Ahoy gaat niet door...
bron
Jim kwam ook in de finale....quote:Op maandag 19 april 2004 16:01 schreef juss het volgende:
[..]
Nou, JK komt dus echt niet in de finale, dat zou wel heel erg zijn.
Ik ook hoor als ik moet zingen... vooral als voor een publiek van 1000 man + tv me broek omlaag zakt... dan verdrink ik ook in mijn zweetquote:Op donderdag 22 april 2004 12:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Wou je zeggen dat JK niet ziek was dan Zaterdag??
Hij verdronk bijna in ze zweet!!
Ja het Nederlands publiek heeft blijkbaar niet de beste als favoriet. Het grote verschil is volgens mij dat Hind totaal niet geaccepteerd werd door het grote publiek. Zo heb ik van mn zusje begrepen dat Hind een enkele keer in de Break-Out en/of Hitkrant heeft gestaan. Dit itt Boris en Maud.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:41 schreef Rainer het volgende:
..
Praktijk:
Vrees dat Maud er toch uit gaat deze keer. Ze heeft al zovaak op de kruk (nu dus de bank) gezeten, wat wel aangeeft dat ze niet zo geweldig populair is. Hoewel ze soms wel haar momenten heeft zoals vorige weekend. Boris wint idols met gemak. Hoewel... Hind was ook veruit de beste vorig jaaridols is vaag...
nou is hij al 3 weken ofzo 'ziek', en de andere keren was het niet zijn genre, en hij was emotioneel niet in orde, dus hij had goede redenen om bagger te zingenquote:Op donderdag 22 april 2004 12:50 schreef Rainer het volgende:
[..]
Ik ook hoor als ik moet zingen... vooral als voor een publiek van 1000 man + tv me broek omlaag zakt... dan verdrink ik ook in mijn zweet![]()
Lame excuse... Hij zong trouwens vanaf het begin al niet geweldig... Ook toen ie niet "ziek" was...
Maud is niet de beste, dus die "Ja" is fout geplaatstquote:Op donderdag 22 april 2004 12:54 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja het Nederlands publiek heeft blijkbaar niet de beste als favoriet. Het grote verschil is volgens mij dat Hind totaal niet geaccepteerd werd door het grote publiek. Zo heb ik van mn zusje begrepen dat Hind een enkele keer in de Break-Out en/of Hitkrant heeft gestaan. Dit itt Boris en Maud.
Aanstel. Hij had absoluut geen goede reden om bagger te zingen. Dat heb je nooit als artiest. Zeker niet 3 weken achter elkaar. Hij heeft het duidelijk niet in zich om een (pop)idool te worden waar idols naar op zoek is.quote:Op donderdag 22 april 2004 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nou is hij al 3 weken ofzo 'ziek', en de andere keren was het niet zijn genre, en hij was emotioneel niet in orde, dus hij had goede redenen om bagger te zingen![]()
Ja nogal meelij-wekkend dus ..quote:Op donderdag 22 april 2004 19:11 schreef Christine het volgende:
Ik vind JK juist wel degene die realistisch is... hij zegt dan wel "Ik ben ziek" maar hij zegt er altijd achteraan dat dit voor hem geen reden is om er niet een goede show van te maken.
Juist niet. Hij zegt niet "ik ben ziek, dus ik zing slecht" maar hij zegt "ik ben ziek, maar probeer ervoor te zorgen dat niemand het merkt".quote:Op donderdag 22 april 2004 19:29 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja nogal meelij-wekkend dus ..
Hij moet het helemaal niet zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Juist niet. Hij zegt niet "ik ben ziek, dus ik zing slecht" maar hij zegt "ik ben ziek, maar probeer ervoor te zorgen dat niemand het merkt".
Je ziet het toch aan hemquote:Op donderdag 22 april 2004 20:04 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Hij moet het helemaal niet zeggen.
Ja dat is dus genoeg.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Je ziet het toch aan hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |