LOL... Denk het niet... Deze was 10 seconden eerder dan die ander.quote:Op zondag 18 april 2004 02:07 schreef Dizer het volgende:
Sorry, maar deze is veels te vroeg open gegaan.
Mods, Slotje aub.
Het scheelde inderdaad een paar seconden, dus die anderen kunnen blijkbaar niet goed tegen hun verlies. Maar er zijn geen modjesmeer om die andere te sluiten blijkbaar.quote:Op zondag 18 april 2004 02:14 schreef Bijna35 het volgende:
Deze was duidelijk iets eerder dus hier lees ik wel verder
Ach ja zo gaat dat. Van mij mag Boris ook winnen en mag Maud met hem in de finale komen.quote:Op zondag 18 april 2004 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het scheelde inderdaad een paar seconden, dus die anderen kunnen blijkbaar niet goed tegen hun verlies. Maar er zijn geen modjesmeer om die andere te sluiten blijkbaar.
Helemaal mee eens, hoewel Maud een finale niet verdient. Er waren wel een paar beteren die er helaas al eerder uit zijn gestemd.quote:Op zondag 18 april 2004 02:16 schreef Bijna35 het volgende:
[..]
Ach ja zo gaat dat. Van mij mag Boris ook winnen en mag Maud met hem in de finale komen.
Maakt niets uit. Iedereen weet de regels en omdat jullie toevallig met een paar man tegen Boris zijn ga je in dat topic lopen posten. Duidelijk is dat deze eerder was en die andere dicht moet.quote:Op zondag 18 april 2004 02:17 schreef Svensational het volgende:
Dus wordt deze gesloten omdat die andere beter loopt
Ach jongen tochquote:Op zondag 18 april 2004 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Iedereen weet de regels en omdat jullie toevallig met een paar man tegen Boris zijn ga je in dat topic lopen posten. Duidelijk is dat deze eerder was en die andere dicht moet.
Hoeft niet. Het gaat er gewoon om welk topic de eerste was en dat is deze!quote:Op zondag 18 april 2004 02:17 schreef RedGuy het volgende:
Maar dit topic is pro-Boris.
Zal ik er dan ook eentje openen die Pro-JK is, dan hebben we drie topics.
quote:Op zondag 18 april 2004 02:17 schreef Svensational het volgende:
Dus wordt deze gesloten omdat die andere beter loopt
Jep...quote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach jongen toch.
Hahaha.. dat was dat andere topic ook! Scheelde maar 10 seconden aanquote:Op zondag 18 april 2004 02:19 schreef Dizer het volgende:
Deze topic is eerder geopend terwijl de andere topic nog open was. Dus is dat niet volgens de regels.
Nou, weet je wat... dat blijven jullie lekker in dat andere topic posten en sluit een modje deze wel okee? Dan kun je vannacht vast beter slapen denk je ook niet. Het was gewoon een geintje om jullie met je anti Boris topic net even iets voor te zijn, maar blijkbaar nemen jullie het nogal serieus.quote:Op zondag 18 april 2004 02:22 schreef Svensational het volgende:
Een topic van mij, dat eerder geopend was, is ook weleens gesloten omdat een adnere beter liep
Als je nou eens normaal doet en even daar gaat kijken, doet niemand naar tegen boris.quote:Op zondag 18 april 2004 02:26 schreef Bijna35 het volgende:
Deze moet gewoon open blijven. Laten die anderen hierna maar een anti Boris topic openen dan
Ach, laat ze toch. Anders slapen ze vannacht niet goed.quote:Op zondag 18 april 2004 02:26 schreef Bijna35 het volgende:
Deze moet gewoon open blijven. Laten die anderen hierna maar een anti Boris topic openen dan
Normaal doen? Ik lees hier al lang genoeg mee dat het gaat om wie als eerste het topic opent en dat was dit topic toch? Wie moet er dan eens normaal doen dan ?quote:Op zondag 18 april 2004 02:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je nou eens normaal doet en even daar gaat kijken, doet niemand naar tegen boris.
Dat er mensen zijn die anderen beter vinden dan Boris wil nog niet zeggen dat de wereld vergaat hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |